بازی Witchfire برای عرضه در سال ۲۰۲۰ برنامهریزی شده است
بازی تیراندازی اول شخص Witchfire در جریان مراسم The Games Awards سال گذشته معرفی شد. با این وجود در طول یک سال گذشته تقریبا هیچ اطلاعاتی از این بازی منتشر نشده است. حال به نظر میرسد استودیوی سازنده سکوت خبری را شکسته و جزییات جدیدی از این پروژه را منتشر کرده است.
استودیوی The Astronauts مطلب زیر را در وبسایت رسمی بازی منتشر کرده است.
هیچ اتفاق دراماتیکی در حال رخ دادن نیست. ما هر روز در حال کار کردن برروی بازی هستیم. تنها ۸ نفر برروی این پروژه کار میکنند و حتی با کمکهای خارجی و یک موتور بازیسازی عالی (Unreal Engine 4)، نمیشود سریعتر از این چنین پروژهای را توسعه داد. ما به دنبال یک برنامهنویس تازه هستیم ولی همچنان میخواهیم یک تیم کوچک و صمیمی باقی بمانیم. این موضوع ممکن است در آینده و پس از ثابت شدن تمام ویژگیهای اصلی تغییر کند.
تیم توسعهدهنده تایید کرده است که اگرچه بسیاری از بافتهای بازی در دست توسعه قرار دارند ولی بیشتر سلاحها و برخی از شخصیتهای بازی به صورت کامل طراحی و وارد مرحلهی ساخت انیمیشن و مدلسازی شدهاند. همچنین این استودیو در حال کار برروی هستهی هوش مصنوعی استفاده شده در بازی است. اگرچه مراحل توسعهی بازی به خوبی پیش میرود ولی زمان زیادی تا پایان ساخت و عرضهی آن به بازار باقی مانده است.
ما انتظار عرضهی بازی در سال ۲۰۱۹ را نداریم ولی سال ۲۰۲۰ منطقی به نظر میرسد.
با هدف ارتباط نزدیکتر با هواداران، تیم سازنده قصد دارد اطلاعات مربوط به روند توسعهی بازی را به صورت هفتگی منتشر کند. به گفتهی استودیوی سازنده، چهارشنبهی هر هفته محتوای تازهای از بازی منتشر خواهد شد و یا تیم سازنده اطلاعاتی از روند ساخت بازی را در اختیار هواداران قرار خواهند داد.
برای مثال ما به هواداران توضیح خواهیم داد که چرا ساخت یک اسلحه در بازی یک روز زمان برد ولی برای طراحی یک اسلحه که حس خوبی را به ما منتقل کند، ما سه ماه وقت صرف کردیم. یا به آنها نشان خواهیم داد که ما چگونه از یک تصویر که در ابتدا خندهدار به نظر میرسید، یک هیولای چندشآور و ترسناک را خلق کردهایم.
بازی Witchfire در زمانی نامشخص برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- جیم رایان: پلی استیشن از قرارداد ۱۰ ساله Call of Duty هیجان زده است
- بازی Hellblade 2 دارای Photo Mode خواهد بود
- تحلیلگر: GTA 6 مهمترین عرضه در تاریخ سرگرمی تا کنون خواهد بود
- واکنش شدید جامعه گیمری به مقاله حاشیهساز IGN پیرامون ریمیک Resident Evil 5
- افشای برخی قابلیتهای PS5 Pro؛ از قدرت ۶۷ ترافلاپسی تا بهبود ۳ برابری ری تریسینگ
- اینسایدر گیمینگ مشخصات فاش شده PS5 Pro را تایید کرد
- ناراحتی طرفداران بابت حذف شدن Bloodborne از رایگیری بهترین بازیهای پلی استیشن
- گزارش: بازی Rise of the Ronin نمیتواند نرخ فریم ۶۰ را حفظ کند
- شایعه: حجم بازی GTA 6 حدود ۲۲۸ گیگابایت خواهد بود
- آیا Rise of the Ronin میتواند بهتر از Ghost of Tsushima ظاهر شود؟
نظرات
یعنی ندیده و ندونسته یه دنیای PC گیمینگ عاشق این عنوان شدن و من ندیدم که یوتوبری ابراز علاقه به این بازی نکنه ۶۰ دلارش رو پیشاپیش گذاشتم کنار و تا پیش فروش بشه خریدمش
برین تک تک یوتوبرها رو که مراسم پارسال رو پوشش میدادن ببینید چقدر از این بازی و خود استروناتس گل گفتن
رک و رو راست بگم که از ته قلبم خوشحالم که یک اثر جاویدان دیگه از دنیای هنر گیم لهستان در راهه
بدجور عاشقتم :heart:
یه چیزی بگم که این ۸ نفر ۳ تاشون تو المان و ۳تاشون تو انگلستان و ۲ تا شون هم تو خود لهستان تدریس میکنن و استاد دانشگاه هستند و اون نسخه فرعی و قدرتمند انریال انجین رو خودشون ساختن و یجورای پیمان برادری هم بستن لامصبا یک سال سکوت کردن و الان دارن سکوت رو میشکنن دیروز هم چندتا عکس جدید منتشر کردن و بازی خیلی پیچیده تر و گسترده تر از اونیه که کسی انتظارشو داشته
برید یک نگاه به ناپدید شدن ایتن کارتر بندازید تا به قدرت موتور گرافیکشون پی ببرید
اقای حمید کوهپیما عزیز
استروناتس هرگز تعید نکرده که این عنوان برای کنسول عرضه بشه و گفتن که انحصاری PC گیمینگ هستش
چرا که خود انویدیا اسپانسرشونه لطفا اصلاح کنید
به نظرت مثل shadow warrior 2 نیست ?:-)
نه این یک عنوان کاملا جدیده و گرافیکش اونجوری که میگن قراره بالاترین گرافیک تو تمامی بازیها بشه و افراد این استدیو روی عناوین
The Vanishing of Ethan Carterوpainkiller و Bulletstorm کار کردن و بازیهاشون هم حسابی موفق بوده شک نکن که یک عنوان بسیار زیبا و با گرافیک وارد میشه
اسم عشقم رو آوردی :inlove: