بایوور از تفاوتهای میان Anthem و Destiny میگوید
از زمان معرفی Anthem و نمایش گیمپلی آن افراد بسیاری به مقایسه این بازی با سری Destiny، ساختهی استودیوی بانجی (Bungie) پرداختهاند. هردوی این بازیهای دارای سبک یکسانی هستند ولی با این حال، بنابر گفتهی استودیوی بایوور (BioWare)، بازی Anthem بسیار متفاوت خواهد بود.
اخیرا جاناتان وارنر (Jonathan Warner)، کارگردان Anthem در مصاحبهای با وبسایت Entertainment Weekly به صحبت در مورد این بازی و تفاوت آن با Destiny پرداخته است. بنابر گفتهی وارنر، او هیچ مشکلی با مقایسه Anthem و Destiny ندارد چراکه به غیر از سبک یکسان، این بازیها هیچ شباهتی با یکدیگر ندارند.
اون موضوع مرا ناراحت نمیکند. من فکر میکنم که مردم دوست دارند تا به جست و جوی الگوهای یکسان بپردازند و این سبک از بازیها تا حدودی جدید هستند. بنابراین مردم سعی میکند تا با مقایسه بازیها به محتوای حاضر در آنها پی ببرند. برای من، این مقایسه به سرعت کمرنگ میشود. میزان توجهی که ما به آزادی عمل در بازی برای بخشهای مختلف از جمله عدم محدودیت برای انتخاب یک کلاس از Javelin داریم، واقعا باعث ایجاد احساسی متفاوت و ویژه میشود. در واقع من فکر میکنم زمانی که شما به بازی دسترسی پیدا کنید و برای اولین بار با کنترلر خود به صورت آزادانه در محیط پرواز کنید، تفاوت را احساس خواهید کرد.
علاوه بر این موضوع، بخش بعدی نحوه روایت داستان در بازی است. ما آن را “جهان ما، داستان من” مینامیم چراکه ما به شما اجازه میدهیم تا به میزانی که احساس راحتی میکنید، سرعت داستان را مشخص کنید تا بتوانید با تصمیمگیری چیزهایی را در فضای داستانی خود تغییر دهید در حالی که به ما اجازه میدهد که دنیایی بزرگ را با شما به اشتراک بگذاریم. من فکر میکنم این جایی است که تفاوت اصلی نهفته است.
بازی Anthem در تاریخ جمعه ۳ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۹میلادی) برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر میشود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
واقعاً ساخت یک بازی شاهکار آنلاین مثل دستنی خیلی خیلی سخته حتی خود بانجی هم نتونست نسخه دو رو شاهکار بسازه مثل نسخه یک
:sarcasm: :sarcasm: :sarcasm:
نسخه ی دوم destiny خیلی بهتر از نسخه اوله عزیز دل… اینو هرکسی که جفتشو بازی کرده باشه تایید میکنه ، حتی از نگاه منتقدین هم همینجوره . قبول دارم بانجی هرچی بسازه شاهکاره و تا به حال این کمپانی هیچ وقت پس رفت نداشته نسبت به عناوین گذشته ی خودش ، همیشه کیفیت بازی هاش بهتر و بهتر شدن.
عزیزم اگر نسخه دوم بهتر بود تعداد کاربرای فعالش یک سوم نمید تازه با وجود انتشار روی یک پلتفرم جدید یعنی پی سی.
خود ناشر بازی میگه نسخه دو ضعیف تر از یک عمل کرده بعد شما میگی خوب بوده؟!؟
دستنی دو فقط تونست با اوازه دستنی یک به فروش اولیه خوبی برسه اما به سرعت از همه چارت ها هم اومد بیرون و اکثر پلیراشو از دست داد.
این رو همه دستنی بازا میدونن
از نظر فروش ضعیف تر از نسخه اول عمل کرده ، این چه ربطی به بد بودن بازی داره ؟
اولا که اکتیویژن کلا فقط دنبال پوله ، به خاطر فروش کمتر نسخه دوم رو ناامید کننده خونده در حالی که کاملا برعکس خود بانجی و منتقدین و پلیر ها نسخه دوم رو خیلی بهتر از نسخه اول میدونن …
با این حال هنوزم destiny 2 پلیر زیاد داره ، شما هم قیمه هارو نریز تو ماستا :-* :yes:
D3 قرار یه گیم کاملان RPG باشه مثلا قرار با starcitizen مقابله کنه
اگه میشه این خبر رو هم منتشر کنید.
کارگردان Dargon Age جدید John Epler گفته بازی سیاسی میشه و گوناگونی (Diversity) رو جشن میگیره.