TGA 2018 | جزییات تازه‌ای از بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد - گیمفا
TGA 2018 | جزییات تازه‌ای از بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد - گیمفا
TGA 2018 | جزییات تازه‌ای از بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد - گیمفا
TGA 2018 | جزییات تازه‌ای از بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد - گیمفا

TGA 2018 | جزییات تازه‌ای از بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد

truth seeker
۱۶:۱۵ ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
TGA 2018 | جزییات تازه‌ای از بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد - گیمفا

با توجه به حجم شایعات منتشر شده از جدیدترین نسخه‌ی سری مبارزه‌ای Mortal Kombat، تقریبا همه‌ی هواداران منتظر معرفی این بازی در جریان مراسم TGA بودند. همان‌طور که انتظار داشتیم، بازی Mortal Kombat 11 رسما توسط استودیوی NetherRealm معرفی شد. پس از معرفی این بازی، استودیوی سازنده در جریان یک کنفرانس خبری اطلاعات جدیدی از این بازی و به خصوص سیستم جدید Custom Character System Variation را در اختیار هواداران قرار داده است.

به گفته‌ی تیم سازنده، این سیستم به بازی‌بازان اجازه می‌دهد یک شخصیت جدید براساس شخصیت‌های موجود در بازی خلق کرده و از تکنیک‌ها و حرکات ویژه‌ی مورد نظرشان در ساخت این شخصیت استفاده کنند. این سیستم قطعا می‌توانند جذابیت بازی و به خصوص بخش چندنفره و رقابتی آن را تا حد زیادی افزایش دهد.

استودیوی NetherRealm تایید کرده است که بازی Mortal Kombat 11 در جریان یک مراسم که در تاریخ ۲۱ دی ماه سال جاری (۱۱ ژانویه‌ی سال آینده‌ی میلادی) قابل بازی خواهد بود. آقای اد بون (Ed Boon)، مدیر بخش نوآوری استودیوی NetherRealm در کنار اعلام زمان برگزاری مراسم یاد شده، جزییاتی از سیستم جدید بازی را نیز منتشر کرده است:

معرفی بازی Mortal Kombat 11 و نمایش بازی به هواداران برای ما بسیار هیجان‌انگیز بود. سیستم Custom Character System Variation گزینه‌های بی‌نهایتی در زمینه‌ی شخصی‌سازی شخصیت‌ها را در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد داد. ما بی‌صبرانه منتظر ماه ژانویه هستیم تا بخش‌های بیشتری از بازی را به شما نمایش دهیم.

مدیر شرکت سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر (Warner Bros. Interactive Entertainment)، آقای دیوید حداد (David Haddad) به مناسبت معرفی نسخه‌ی جدید سری، بیانیه‌ی زیر را منتشر کرده است:

با دادن کنترل و خلاقیت بیشتر به بازی‌بازان، بازی Mortal Kombat 11 دلیل اقتدار سری در طول ۲۵ سال گذشته را به همه نشان خواهد داد. این بازی توانایی و استعداد فوق‌العاده‌ی استودیوی NetherRealm در زمینه‌ی انجام کارهای خلاقانه و ارائه‌ی یک تجربه‌ی بی‌نظیر به هواداران سری و بازی‌بازان جدید را به همه اثبات خواهد کرد.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ ۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ (۲۳ آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

TGA 2018 | جزییات تازه‌ای از بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد - گیمفا
TGA 2018 | جزییات تازه‌ای از بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد - گیمفا
TGA 2018 | جزییات تازه‌ای از بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد - گیمفا
TGA 2018 | جزییات تازه‌ای از بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد - گیمفا
TGA 2018 | جزییات تازه‌ای از بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mahdi 2004 گفت:

    منو این همه خوشبختی محالهههههههههه :drool: :rose:

    • ولی تاخیر خوردن چقدر باحالهههههههه باحاااااااالههههههههه : :pizza:
      تازه بدبختیم نه خوشبخت. وقتی بازی بیاد با این اوضاع ۱ تومن پول این بازیه.من کنسولم کپی خوره.پیشنهاد من به دوستان اینه که از الان پول جمع کنن واسه خرید Xbox One. با اینکه بازی های انحصاری کمتری داره اما غیر انحصاری هاش برای این کنسول هم منتشر میشه. شرایط بازی ایکس باکس وان خیلی خوبه دوستان. بازی از ۱۰ تومن هست تا ۸۰ تومن. میدونم خیلیا هستن همین پولو هم ندارن اما اونایی که دارن برن چنین مبلغی بدن تو بازار بازیو براتون نصب کنن رو کنسول.بهتر از اینه که ۱ میلیون بدیم واسه یه بازی جدید PS4.
      البته خیلیا اشتراکی هم ۱۲۰ تومن تهیه میکنن ولی خواستم بگم که ایکس باکس وان شرایط خیلی خوبی داره. پلی۴ هم که روش های زیادی واسه بازی ریختن وجود داره.

    • وقتی بازی معرفی میشه یا کنسول فرقی نداره کیفش رو ما می بریم از شادی تو پست نمیگنجیم
      وقتی موعد انتشار بازی میرسه و میبینی یه بازی شده قیمت ۲ ۳ کنسول و کنسول هم قیمت یک ماشین ماشین هم قیمت یک خونه خونه هم قیمت خون میبینی بدبخت تر از ما وجود نداره

  • یه لحظه گفتم چرا عشقم فیتالاتی شد یهو دیدم ورق برگشت 😀

  • یادش بخیر تو کلوپ میزدیم عجب چیزی بود معلومه حسابی روش زحمت کشیدن خیلی خوب شده اسکورپین به شکل همون اسکورپین همیشگی شده تو اکس انسان بود حال نمیکردم باهاش تاره تریلرش تو یوتوب ببینید نوشته آخرش اگه پیش خرید کنید به یه شخصیت دسترسی پیدا می‌کنید که فوق العاده باهاش خاطره داریم تو اکثر نسخه های کمبت نمیگم هایپ شید

  • یکی از بهترین قسمت های نمایش بود. چه تریلر خفنی هم بود اد بون امد گفت بهترین بازی ورزشی یک دفعه تریلر Mortal پخش شد. یکی از بهترین تریلر هایی بود که تو این چند سال دیدم. اخرش اد بون گفت فکر کنم فیلم رو اشتباهی پخش کردن.

  • Senatorbigy گفت:

    به به اینم از این :inlove: رسما خود NetherRealm داره سبک فایتینگ رو تو هنر گیمینگ جلو میبره 😉 دمشون گرم :inlove: tnxXx

  • Hala madrid گفت:

    بهترین کادو کریسمس برای طرفداران این سری محبوب :inlove: به لیست خرید عیدم اضافه شد :inlove: :inlove: :inlove:

  • Godofwar0385 گفت:

    جان من‌فقط سابزیرو تو بازی باشه ها

  • maravess گفت:

    این مواردی را که میگم از کسی میشنوین که از کمبت ۱ تا حالا همه نسخه ها را توی زمان عرضه بازی کرده و کمبت یکی از امیدهای به زندگی برای من توی این روزای مزخرف وضعیت کشوره:
    – توی این نمایش تمایل خیلی زیادی به کمبت Deception و Armagedon که هر دو از نسخه های ضعیف بودن، دیده شد.
    – اینکه شما یه نفر را میکشی بعد دوباره زنده میشه ایده نسخه دسپشن بود. توی تربلر دسپشن هم رایدن داره با کوآن چی و شانگ تسونگ مبارزه میکنه که اول رایدن و بعد شانگ تسونگ کشته میشن اما با اومدن Onaga دوباره همه زنده میشن. این اصلاً ایده جالبی نبود
    – اسکورپیون تا دسته شمشیر را توی کله رایدن فرو میکنه اونم چند بار اما دوباره رایدن بلند میشه و انگار نه انگار و این بار اسکورپیون مثل یه کیسه سیب زمینی لت و پار میشه. چراش را من نمی دونم!!
    – از اونطرف اسکورپیون جدید یه دفعه توی یه حرکت رعد آسا میاد رایدن را نصف میکنه. پس اون همه قدرت رایدن کجا میره یه دفعه؟؟
    – اسکورپیون توی دموی آخر بازی دسپشن با حرکتی شبیه به حرکت رایدن توی بدن اوناگا فرو رفت و اون را نصف کرد. اینجا هم دقیقاً همین کار را کرد که اصلا ایده جالبی نبود چون رایدن قبلاً همین تکنیک را به کار برده بود
    – بهتر بود با اومدن اسکورپیون جدید رایدن بهش حمله میکرد و توی چند تا ضد حمله مرگبار از طرف اسکورپیون کشته میشد اونم با تکنیک منحصر به فرد خودش نه مشابه رایدن. اگر چه توی نسخه آخر هم، زمان زدن ایکس ری اسکورپیون حرکت اولش همینه ولی در مجموع جالب نبود
    – گذاشتن موزیک رپ هم زیاد جالب نبود و البته ایده کمبت Daedly Aliance بود و از احساس مبارزه ناب حواس مخاطب را پرت میکرد
    – پاشش خون اصلاً طبیعی نبود و زیادی اغراق آمیز بود

    به این دلایل نمایش به قدرت نسه قبلی بی نقص نبود و مشکل داشت ولی بازم منتظرم تا نفر بعدی من باشم!
    ضمناً استج هم استیج کمبت ۱ بود ، اونجا که شانگ تسونگ نشسته و راهبها دارن مبارزین را تشویق میکنن. حتی راهب ها هم بودن اما مرده بودن. یکی از گاردهای شانگ تسونگ هم اونجا کشته شده بود.

  • Sina Death گفت:

    به عنوان کسی که زندگیش با مورتال گذشته و برای من به شخصه بهترین سری عمرم هست حس عحیبی دارم. حس میکنم این نسخه فراتر از فایتینگ عمل کنه و بعد سالیان سال ژانر فایتینگ رو دوباره به سطح اول بر میگردونه.
    Mortal Kombat 11 چیزی حدود ۱۳۸ روز مونده تا انتشارش به امید موفقیت :inlove: :inlove:

  • اگر بازی رو پیش خرید کند شخصیت شائو کان به عنوان هدیه پیش خرید بهتون داده میشه اما نمیتونم شائو کان چجوری زنده شده داخل مورتال کمبت ۹ کشته شد…..کلا شخصیت های مورتال کمبت هیچ وقت نمیمیرن فقط تو یک نسخه حضور پیدا نمیکنن نسخه بعدیش زنده میشن

  • این سیستم Custom Character System Variation یعنی چجوری میشه شخصی سازیش

  • Keyvanx999 گفت:

    کاشکی مثل کوبات ۹ تگ هم داشته باشه

  • mohsenf5 گفت:

    دیونه کنندست این بازی، دوستان من درست دیدم واسه سویچ هم میاد واقعا

  • dj eric گفت:

    بی صبرانه منتظرم cassie cage رو دوباره ببینم 😀 😀 😀

  • Alucardba گفت:

    یک ماه و پنج روز تا اطلاعات جدید

  • monfared گفت:

    اخه چرا یه مورتال مثل مال ps2 نمیسازن دو نفری بری جلو. چققققدر خوب بود اون اخرشم با اسکورپین و ساب زیرو دو نفری میری.باور کن بسازن فروشش فوق العاده میشه

  • Lord-Sega گفت:

    قطعا ساب زیرو حضور داره،چون یکی از شخصیت های اصلی مورتال و جدا از اون یکی از داستان داراش هم هست و تقریبا توی همگی نسخه ها بوده

  • NOT_AMIROOOI گفت:

    قراره براش بتل رویال بیاد خ خ خ خ

TGA 2018 | جزییات تازه‌ای از بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد - گیمفا