TGA 2018 | تریلر جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
TGA 2018 | تریلر جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
TGA 2018 | تریلر جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
TGA 2018 | تریلر جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا

TGA 2018 | تریلر جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد

سعید حلاجیان
۰۸:۴۴ ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
TGA 2018 | تریلر جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا

شرکت کپکام در جریان مراسم TGA 2018 تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی محبوب و مورد انتظار Devil May Cry 5 را نمایش داده و اطلاعات جدیدی از این بازی را به اشتراک گذاشت.

در جریان مراسم TGA 2018، هیدکی ایتسونو و مت واکر به روی استیج آمده و با نمایش تریلری از گیم‌پلی بازی، در خصوص قابلیت‌هایی به مانند بخش تمرینی (Void Mode) و همچنین بخش محبوب Bloody Palace Mode جزئیاتی را به اشتراک گذاشته‌اند. به گفته‌ی سازندگان، بخش Bloody Palace Mode مدتی پس از انتشار بازی در آوریل ۲۰۱۹ در قالب یک به‌روز‌رسان در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین کپکام قصد داردنسخه‌ی دموی بازی Devil May Cry 5 را نیز عرضه کند اما جالب است بدانید که این نسخه امروز ۱۶ آذر ۱۳۹۷ (۷ دسامبر ۲۰۱۸) به صورت انحصاری تنها در دسترس کاربران اکس باکس وان قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Devil May Cry 5 را در قسمت پایین مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۹) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود. شما می‌توانید سایر اخبار بازی را از اینجا مطالعه کنید. همچنین پیش‌نمایش بازی Devil May Cry 5 به قلم مصطفی زاهدی نیز از طریق وب‌سایت گیمفا قابل مشاهده است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

TGA 2018 | تریلر جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
TGA 2018 | تریلر جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
TGA 2018 | تریلر جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
TGA 2018 | تریلر جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
TGA 2018 | تریلر جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • سبک وی خیلی کارش درسته ها :inlove:

  • Godofwar0385 گفت:

    تنها نکته ی منفی این بازی اینه که جهار ماه دیگه‌میاد و نمیشه واسش صبر کرد

  • VERGIL1994 گفت:

    منم دمو میخام 😥 ولی ایکس باکس ندارم
    این v بعضی حرکاتش مثل vergil نیستش مثل Summoning swords و تلپورت :struggle:

  • Oracle گفت:

    سلطان هک ن اسلش آمد.
    بالاخره اون پرنده که گفتم تو گیمپلی هست.
    این وی عجب چیزیه
    تریلر ناقصه فقط کاملش ۴ دقیقه س

    • AXEL STONE گفت:

      اره خیلی عالیه همه چیز فراتر عالیه از اول تا اخرش عالیه هیچ نکته منفی نداره تمامی نکاتش مثبته.
      اما خدا کنه خوب مدیریت بشه مثل این دمو پخش بشه خیلی ازار دهنده بود واسم اخه دیگه ۵ یا ۴ ماهی مونده تا عرض شدن بازی این چه کاریه مثلا خدایی مدیریت خوبی میخاد اینجاش.
      دیگه هیچ شرکتی تو فاز دمو دادن نیست بلخر هر بازی دیگه ای نیست DMCیه که فرنچایز تاریخی هست و باهاش بزرگ شدیم. اصلا راضی نیستم از پخش دمو حتا خدایی شوخی شوخیشم واسم ازار دهندست.

      • وای داداش الیاس اتش منو خاموش کردی خودت اتش گرفتی؟ 😐 اخه اون دمویی که میخاد پخش بشه اسپویل شدست 😐 تمامی گیم پلیش از قبل خیلی وقته توی یتیوب منو تو دیده بودیم بذار ملت بازی کنن خیالت تخت چیزی نمیشه. خبریم از این لنتی AGNI & RUDRA نشد ..:.:..

      • Oracle گفت:

        دمو فقط گیمپلی داره
        تازه کپکام گفته انحصاری نیست و واسه همه پلتفرما میاد

        • AXEL STONE گفت:

          Geralt age: و ETH:
          فقط دوست نداشتم چیزی پخش بشه تا روز عرض شدن اما ظاهرا عرضه بشه بهتره :heart: :rose:
          Geralt age یاسین جان عزیزم حس میکنم همون طوری که سربراس تبدیل به لوله اتشی میشه میتونه بعد از لول اپ شدن متحول به اگنی و رودرا بشه شایدم نه :heart: :rose:

      • کاملاً احساساتی که داری رو درک میکنم الیاس جانم
        اما این دموی DMC حتی حاوی اسپویل کاتسین داستانی هم نیست نگرانی نداشته باش. مردم گیم پلی DMCرو تجربه میکنن و عاشقش میشن اون وقت به نفعه خود DMC هست و خاهد شد هیچ گونه نگرانی در دلت نداشته باش. امروز باز DMC نظر خیلی از مردم رو بسیار بسیار خوب جلب کرده با این تکنیک شخصیت ویV تمام H&S رو یجوری دیگه نجات داد: میدونی چطور؟
        معمولاً فن هک اند اسلش H&S فقط! فنسینگ Fencing هست یعنی فقط شمشیر بازیه! اما امروز ویV با ویچری و پرنده ای که بهمراهش هست اولین بار در عالم گیم اتفاق میفته و اونم با فن H&S واقعاً شاهکاری شده که تا حالا نشده بود. درود و درود بر کمپانی کپکام بزرگ و ایتسونو کبیر برای این DMC ممتاز :heart: ناراحتی هم نداشته باش عزیزمی

        • AXEL STONE گفت:

          اوکی داداش بنی منم به کار کپکام اعتماد دارم. اما داداش زمان عرضه این قسمت زود نیست؟

          • خوب درسته زوده اما خیلی کمه من اگه دسترسی پیدا کنم به این تیکه دمو باور کن طرفش نمیرم بخاطر این که انتظارم سختتر میشه همینجوریشم زور زورکی منتظر موندم. خیلی صبورم اما واسه DMC خوب فرق میکنه. خلاصه نگران نباش چیز کمیه
            کپکام انقد کارش درست و مرتب هست مطمئنه و میدونه که اگه فردی با DMC اشنایی نداشته باشه و با این تیکه دمو مفتی وارد عالم DMC بشه گیمر عاشق DMC میشه. یجورایی کپکام میخاد افراد جدیدی رو به دست بیاره و مطمئن هست که میتونه در این قسمت مسلط باشه و واسه همین داره این کارو انجام میده. پس دیگه خیالت و خیال دیگران رو تا اخرین جای ممکن از این جهته DMC5 تخت کن

      • aiHan گفت:

        نه دمو چیز مهمی نیست و بهش فکر هم نکن نه کاتسین داره و نه گیم پلی طولانی فکر کنم همش یساعته. هایپ و شادیتو اصلا خراب نکن :moon:

    • aiHan گفت:

      الاهی الاهیه ویدیو گیم هیچ زوریم نیست که یکی بخاد مخالف! باشه.
      این بار برای باره دیکه DMC با ابرترین گرافیک و ابرترین تکنیک مبارزاتی فن H&S و با ابرترین خلاقیت و طراحی و با ابرترین شخصیت زیبا و خوشکل و با ابرترین شخصیت پردازی و صدا پردازی! ظاهر شده حرفیم درش نیست! که خالی از نکات منفی هست و میباشد!

  • Oracle گفت:

    فقط چنتا نکته مهم راجب بازی:
    ۱-بخش co op آنلاین تو چند سایت واسه این بازی تایید شده
    ۲-مبارزات وی هم تو سایت اصلی باز شده
    ۳-موسیقی subhuman هم خواننده ش که مرکتب گناه شده بود حذف شد و کس دیگه ای جایگزینش شد و طبق بازخورد ها یکم بهترش کردن و سریع تر شده.

  • با این که این تریلر DMC :sun: یک دقیقه هست کل کلش ۱یک دقیقست اما خیلی زیبا و قشنگه که اصلاً حرفی نداره. همینجوری که میدونستیم که تریلر خاصی برای ویV :sun: بنودش اما قسمتی از گیم پلی ویV :sun: رو شاهد هستیم که خیلی عالی به نظر میرسه. مرسی کپکام اشنالله به توفیق بیشتر و بیشتر موکل باشی.

    • Oracle گفت:

      آقا حدسمون درست ازاب درومد این پرنده تو مبارزات هست.
      فقط راجب اون سگ که گفتیم سگ نیستش گربه مشکی که نسخه اول بازی بود اینجا به کنترل وی درمیاد Shadow بود اسمش تو dmc1
      Nightmare هم تو dmc1 بود اینجا به شکل غول درمیاد.

      فقط من کامنتای یوتیوب و توییتر میدیدم میگفتن مبارزات وی شبیه فاینال فانتزی یکی از شخصیتاش هست و همه تایید کردن!!!!من نرفتم تاحالا فینال فانتزی ینی واقعا همینطوریه؟!

      • اره اونم عجب چیزیه اولین ویچر در عالم هک اند اسلش اصلاً بصورت عجیبی عالی در امده!
        الان که تریلر کاملش رو دیدم متوجه شدم
        تکنیک مبارزات ویV بسیار مثبت عمل کرده تنها ویچری در عالم هک اند اسلش اونم چه ویچری به به و جان جان. خوب در مورد سوالی که پرسیدی: من چیزی که میدونم فینال فانتزی اصلاً هک اند اسلش نیست گیم پلی ویV اولین بار در عالم گیم داره تشکیل میشه و اونم با سبک قشنگ H&S هک اند اسلش.
        حالا نگفتن بودن؟ که کدوم شخصیته اسمش چیه و مال کدوم نسخه هست؟ اگرم درست باشه خوب خیلیا هم از شخصیت عزیز و بسیار محبوب دانته کبیر الهام گرفتن البته تقریبا ۹۰/۱۰۰ شرکتا برای بازیاشون که نگو و برا انمیه و انیمیشناشون هم از شکل دانته الهام میگرفتن برای شحصیتاشون حتی خود خوده فینال فانتزی خوب نباید به این چیزا توجه کرد بخاطر این که خودم به شخصه زیاد از این جملها شنیدم در باره خیلی از فرنچایزها اونم برای انواع و اقسام فنونه فرنچایزا.
        استاد ایتسونو از هر جایی که استفاده کنه برای بازیاش میگه تو خود توییترش میگه که از این برای این بازی استفاده کردم و افتخار هم میکنه. نظر خودم اگه واقعاً استفاده کرده خوب در فن هک اند اسلش استفاده کرده و این شاهکاریه اخه فن هک اند اسلش فقط از شمشیر بازی یا همون شمشیر زنی پشتیبانی میکنه در عالم گیم! خوب خیلی عالیه که استاد ایتسونو ویچری رو روی فن H&S پیاده سازی کرده. :rose: :heart:
        بهترین کار به این کامنتا محلی نذاری راجب همه بازیا اینا چیزارو میگن.

        • Oracle گفت:

          نمیدونم والا یه سری اسما رد و بدل میشد دگ نفهمیدم چیه ولی همه ام تایید میکردن.
          اما وی عالی از آب درومد دم ایتسونو گرم
          بخش آنلاینم که محشره

          • AXEL STONE گفت:

            از خودم بگم والله من تو عمرم چنین گیم پلی مشابهی به این گیم پلی ندیدم :lashes: اینو هم بگم :shy: که پرنده که همراه V هست خیلی خیلی قشنگ و خوشکله و چیز قشنگترش سخنگو هستش یعنی به صورت طبیعی با V حرف میزنه خیلی عالیه توجه کن به تریلر من اولش متوجه نبودم تازه از اول دیدمش :lashes: :rose: :heart:

            • Oracle گفت:

              آره Griffon حرف میزنه تو نسخه اول این بازی هم حرف میزد.

              • AXEL STONE:
                اره الیاس جانم قبول دارم خدایی تا حالا تکرار نشده این گیم پلی منم همینو دارم میگم.
                ETH:
                اوراکل جانم شبیه به گریفون هست اره اما فکر نکنم خودش باشه مگه ندیدی موندس شکارش کرد؟ گریفون از دانته طبق معمول مثل دیگران شکست خیلی سنگینی میخوره و چشمان موندس در اسمان ظاهر میشه و به گریفون میگه که تو باعث ابرو ریزی من شدی و همون جا گریفون در جای خودش به دست موندس کشته شد.
                فکر نکنم خود خوده گریفون باشه فقط همنوعشه خوب توی DMC4 دوقلوهای داگون Dagon و بائل Bael هم شبیه هم و همنوع هستن اما اسامیشون مختلفه که بائل به دست نرو به رحمت الاهی رفت و داگون و برادرای بقیش هم به دست دانته کبیر پودر شدن.

                • Oracle گفت:

                  نه اسمش گریفون تایید شده
                  اون گربه مشکیه هم شادو یادت باشه تو سکرت میشن بود نسخه اول
                  اون غوله هم nightmare
                  شیوه مبارزه وی بکمک اینها واقعا شبیه نسخه اول بازیه جایی که دشمن بودن و اسمشونم که همونه!!!
                  ممکنه که چیزای دگ ام اضافه بشن.

          • اگه خبری شد حتماً و حتماً میگم کوچیکترین نکته رو هم مخفی نمیکنم. والله چیزی که بشتر حقیقت داره من اولین بار دارم این نوع گیم پلی رو میبینم فقط حرفای من و تو و داداشام نیست که.
            اونی که میگی گربه همون پلنگ سیاه هستش که در راز بقا معروف به گربه ی وحشیه یکی از اسطورهای حیوانات شیطانی نماد حسابه برای همین گذاشتن توی DMC1 5 درسته در DMC1 دو۲ فایتی هم در یک جا با دانته داشته خلاصه خیلی خیلی زیبا و قشنگه بسیار بسیار زیبا و قشنگه.
            اون پرنده ی ویVیم اصلاً قابل احترامه عجب چیزی شده خدایی که عقل ادمو از کله میبره با چنگالایی که داره با کله شاخداری که داره کاملاً عالیه! این بار DMC کاملترین ویدئوگیم شده چی میتونه کم داشته باشه!؟ ۰-هیچ. که الانم یچیز خنده دار واسم سوال شده ببینم این بار ترولیا چجوری میخان این عظمت اعظمرو نقد کنن.
            ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
            اهنگ غم DMC3 که اول شروع DMC شروع میشه یادته چقدر زیبا بود که زمزمش تو مجسمی مقدس هست الان یک اهنگ مشابهی در اخر این تریلر گذاشتن:
            https://t.me/Dante_son_of_sparda/18
            https://www.youtube.com/watch?v=p2lWUQHUapM
            اخر اخرا دیدم وقتی که تریلر میخاد تموم بشه بخش محبوب Bloody Palace Modeرو هم یکمی در میارن یک تیکه از اهنگ اصلی خود DMC5 در اومد! خدایی از بس که خوش حال شدما حس میکنم تمامی موهای تنم تا اخرین درجه ی ممکن از سیخ شدن.
            ببینم این بار ترولیا چجوری میخان این عظمت اعظم رو نقد کنن.

        • aiHan گفت:

          داداش بنی متوجه شدی؟ به اون گربه وحشی سیاه رنگ؟ هخ توی DMC1 بودشا دانته داخلش رو بیرون کشیدو در اورد.
          چیزای خیلی جالب که فقط دست ویV هستن و توی تریلر دیدم:
          پرنده ابی رنگ خیلی خوشکه عاشقش شدما مثل ادم حرفم میزنه! با V خیلی عاشق اینم بدونم که اسمش چیه واقعا واقعا ناب و عالیه.
          یک گربه وحشی هم باهاش هست! یعنی با V اون گربه وحشی عجب ضربه هایی میزنه! حتا یکی از ضربهاشم توی DMC1 دیدم.
          یک غولیم در اختیار V دیدم دیگه اینو نمیدونم باورم نمیده که این مال V هست یا نه هخ اما غوله کاملا با گولایلث درگیر بود.
          یک باتلاق هم دیدم انگار V دارای یک باتلاقیه که یچیزی بلع کرد
          گیم پلیش فردا حتما میاد که عجب چیز باحالی بود

          • اره کاملاً درسته. والله بالا هم گفتم که پرنده ویV یک شاهکاره و اجتمال زیاد همون Griffon گریفون DMC1 باشه خیلی شبیه هم هستن اما با عوض کردن رنگش و کوچیکتر کردن جسمش و خوب نشون ندادن اون در تریلرای قبلی DMC5 هیچ فردی فکر نمیکرد اون باشه خود گریفون باشه
            اسپویل DMC 1

            البته توی DMC1 گریفون از موندس فرمان میگرفت. که از دانته طبق معمول مثل دیگران شکست خیلی سنگینی میخوره و چشمان موندس در اسمان ظاهر میشه و به گریفون میگه که تو باعث ابرو ریزی من شدی و همون جا گریفون در جای خودش به دست موندس کشته میشه.

            اره گربه ی وحشی یادمه الانم تو PC خودمه یکی از NPC های قوی بودش به نام شادو شناخته میشه.
            اون غولی که میگی منم نمیدونم شاید یکی از قدرتهای خارق V هست.
            منتظر تریلری دل چسب از شحصیت وی هستم تا ببینم و با هم ببینیم چی به چیه! خلاصش هم V دارای دوتا همراه شادو قابل عوض شدن هست فکر کنم میتونه به اون غولی که میگی متحول بشه.

  • milad dmc گفت:

    تریلر کاملش ۴ دقیقست این چرا انقدر کمه

  • AXEL STONE گفت:

    خیلی خیلی عالیه
    https://www.youtube.com/watch?v=p2lWUQHUapM
    اما خدایی حسابی از شنیدن پخش کردن دموی DMC اذیت شدم تمام هایپینگمو پروند لعنتی

  • اینم از V خیلی شاهکاره بوخودا پرندش هم شیر میشه وغییر… موهام ریختنا موهام ریختنـــــــــــــا :inlove: :kissed: قربونت بشم من :kissed: واعی اصلا فرا عالیه درود بر کپکام شاهکار شاهکاراها 😀 :kissed: :kissed: :kissed:

    • Oracle گفت:

      نه پرندش تبدیل نمیشه که- پرنده خودش جداس ای پرنده همونیه که توی نسخه یک باهاش مبارزه میکنی اسمش Griffon بود اون موقه منداوس کنترلش میکرد الان واسه وی پرنده رعد و برقیه.
      اون گربه مشکیه Shadow هم تو نسخه اول تو سکرت میشن بود مبارزاتش واسه وی هم مشابه همون کارایی که تو نسخه اول جلو دانته میکرد
      اون غول بزرگه هم اسمش Nightmare اینم گمونم یه باس بود تو نسخه اول لیزر میزد.
      این سه تا اگه اشتباه نکنم همشون تو نسخه یک بودن فقط ظاهرشون فرق کرده .حالا واسه وی شدن

      • ببخشید دیر جواب دادم مشکل از خود من نبود از اینترنتم بوده
        اره تا تریلری کامل دانلود کردم متوجه شد اون گربه شادو از زمین در میاد در DMC1 هم یکی از قویترین NPC ها هستش که اگه یکم بهش رو بدی بفنایی.
        و راجب پرنده فکر نکنم اون خود پرندی DMC1 باشه درسته که شبیه به اونه اما به نظر میرسه خودش نیست اخه اون توی DMC1 به دست موندس کشته شد پس این فقط شبیهشه.
        اره این باسم Nightmare هستش توی DMC1 خیلی شکل عجیبو قریبی داره ثابتو بیحرکت در جای خودش که لیزرم میزنه شکلشم شبیه تراکتوره 😐 و مرحله یکی مونده به اخری باید یک مبارزه باهاش بری تا بری به مرحله موندس :heart: :rose:.

  • مایکرو خوب پولی تو جیب کپکام ریخته ها…..

  • با سلام به شما کاربر گرامی ببخشید من چطوری میتونم تریلر کامل v رو دانلود کنم

  • Be taraf گفت:

    ورجیل که فک کنم شخصیت منفی باشه به خاطر اینکه توسط مندوس تسخیر شده و روحشم تو دست نرو بود حالا بدن تسخیر شدش داره تمام قدرت های ورجیل رو جمع میکنه مثه شمشیر یاماتو که تو دست نرو بود

    شایدم این شخصیته جدید روح ورجیل باشه تو یه بدن جدید :rotfl:

  • Cell گفت:

    مثل همیشه با یک DMC خوب طرف هستیم :yes:

  • Mr.Nero گفت:

    یه حسی میگه شخصیت جدیده و nero برادر از اب در میان :reallypissed: موهاش سفید شد یه لحظه ورجیل اومد جلو چشم :quiet:

  • آرتور رو که من دخلش رو آوردم امیدوارم دانته هم با آوردن دخل دشمنانش موفق بشه

  • HZDMC گفت:

    خدایی کپکام خیلی تریلرای devil may cryو خوب میسازه عاشق این بازیم.وی گیم پلیش خیلی متفاوت و جالبه.محیط بلادی پلیسش چقدر قشنگ بود

  • mo1234 گفت:

    واای واای عجب بازی خفنیه واای واای خیلی قشنگه واای وای

  • aiHan گفت:

    کامله تریلر تم ویVرو تازه دیدم از قشنگم قشنگتر بودش و پتانسیل قدرت V قطعا! حرفی نداره.
    سال ۲۰۰۱ دانته کبیر با فن و تکنیک مبارزاتیش به شکل خیلی زیبایی ظاهر شد در عالم گیم! و بعد سال ۲۰۰۸ نرو به شکلی عجیب و ناب هم در اومد و وارد DMC شد! که با اون مرتال ابی رنگ و دست دویل بسیار زیبا و قشنگش یک تکون فوق العاده ای به سبک H&S دادا. که حالا در سال اتی یعنی سال ۲۰۱۹ این بار ویV با تکنیک مبارزاتیش به سبک H&S یک تکون دیگه ای میده و خاهد داد. ==!بسیار بسیار ممتازیا==

  • vafadar گفت:

    :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :laugh: :laugh: :laugh: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :inlove:

  • فرشاد گفت:

    فقط دانته تموم شد رفت تو قیافه اش یه حس به یه ورمم نیست هیچکدومتون خاصی هست

TGA 2018 | تریلر جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا