کنسول پلی‌استیشن کلاسیک هک شد - گیمفا
کنسول پلی‌استیشن کلاسیک هک شد - گیمفا
کنسول پلی‌استیشن کلاسیک هک شد - گیمفا
کنسول پلی‌استیشن کلاسیک هک شد - گیمفا

کنسول پلی‌استیشن کلاسیک هک شد

حسن شکیبایی
۲۰:۳۵ ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
کنسول پلی‌استیشن کلاسیک هک شد - گیمفا

به مانند کنسول‌های کلاسیک نینتندو که در طول چند سال گذشته به بازار عرضه شده‌اند، کنسول پلی‌استیشن کلاسیک هم با داشتن بازی‌هایی از پیش تعیین شده به بازار عرضه شده است. این بدان معناست که هیچ‌راهی برای اضافه کردن بازی‌های خارج از لیست اعلام شده وجود ندارد. حال به نظر می‌رسد فردی موفق شده تا با هک این کنسول، بازی‌های بیشتری را اجرا کند.

چند ساعت قبل یکی از کاربران توییتر با نام bakueikozo ویدئویی منتشر کرده است که در آن به تایید هک شدن کنسول پلی‌استیشن کلاسیک می‌پردازد. این هکر در حال نمایش تصویر یک بازی با استفاده از حافظه‌ی USB است. در حال حاضر این پروسه به صورت دستی اجرا می‌شود اما مطمئنا در آینده شاهد تغییر این موضوع خواهیم بود.

با توجه به اینکه کنسول پلی‌استیشن کلاسیک به این آسانی هک شده است، مطمئنا حفره‌های امنیتی بسیاری در آن وجود دارد. مشکلاتی که باعث شده تا کاربران بتوانند به راحتی آن را هک کنند.

اوایل این هفته بود که کنسول پلی‌استیشن کلاسیک به صورت رسمی منتشر شد. این کنسول هم‌اکنون در تمام مناطق در دسترس است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کنسول پلی‌استیشن کلاسیک هک شد - گیمفا
کنسول پلی‌استیشن کلاسیک هک شد - گیمفا
کنسول پلی‌استیشن کلاسیک هک شد - گیمفا
کنسول پلی‌استیشن کلاسیک هک شد - گیمفا
کنسول پلی‌استیشن کلاسیک هک شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Y PS گفت:

    فکر کنم قفل دنوو داشته :rotfl:
    ایکس باکس ۳۶۰ هم خیلی راحت اوایل عرضه هک شد…ولی کنسولای نسل هشت انگار خیلی پوست کلفت بودن!

  • s.a.m گفت:

    سلام آقای شکیبایی صفحه مربوط به TGA 2018 رو کی روی سایت قرار میدین ؟

  • Sir Sonic گفت:

    این قدر یوتیوب ویدیوی نقد منفی از کنسول دیدم که تمومی نداره
    سونی همچین موقعیت خفنی رو چجوری این قدر بد خراب کرد!؟

  • سونی کنسول فوق العاده ای داره اما امنیت بالایی نداره….

  • Farshidmc گفت:

    اگه بشه بازی هایی که دوست داریم بریزیم حتما میگیرم

  • mehrdadPS گفت:

    امنیت تو دنیای مجازی بیشتر شبیه جوکه

  • Nemo گفت:

    خدایی سونی پیش خودت چی فک کردی اینو ساختی

  • PlayDead گفت:

    کنسول های این نسل هم راحت هک میشن ولی به دلایلی که همه میدونن این اتفاق نیفتاده تا حالا

  • PC-Gamer گفت:

    بعضی جاها نیازه که یه سری چیزها گفته بشه تا بعضی از بچه ها دیگه خیلی شورشو درنیارن
    شما از خوده بیل گیتس هم بپرسی امنیت در اینترنت یعنی چی صد در صد بات خنده بهتون میگه که امنیتی وجود نداره فقط باید دفاع رو قویتر کنی همین…………(البته بیل گیتس بیشتر یک فروشنده خیلی خوبه تا دانشمند خوب)کسایی اومدن و رفتن و خدماتی به انسان ها کردن که هیشکی حتی اسمشون رو نمیدونه و از هر کی بپرسی کیو میشناسی میگه بیل گیتس و استیو جابز….خلاصه من خودم مهندسی شبکه دارم البته نه از دانشگاه های ایران بلکه از مهندسی سیسکو و مامروسافت و لینوکس….چرا ماکروسافت اومد و xbox 360 رو انقدر از لحاظ امنیتی ضعیف ساخت باید خدمت شما عرض کنم که ابن یک شگرد بود برای معرفی محصول و از طرفی شناختن کنسول ماکروسافت به سراسر مدم دنیا چون اینا خودشونم میدونن ک هر چیزی که ارزونتر باشه مشتری میره طرف اون شما توجه کن توی همین ایران اگر ۳۶۰ کرک نمیشد به نظرتون ایرونیا پلی استیشن رو ول میکردن برن ۳۶۰ بخرن!!!عمرا همچین کاری نمیکردن ولی همین اروزن بودن بازی ها باعث شد که خیلی ها برن سمت ۳۶۰ و از طرفی گیمرا از هر قشری تونستن بازیهای انحصاری ماکرو رو بازی کنن و یه جورایی عاشق بازی هاش بشن که در این نسل در فروش وان بی تاثیر نبوده …………..
    چند وقت پیش یه مطلبی رو خودندم توی فورم ابونتو و اینکه بعد از سال ۲۰۱۶ خیلی از هکرهارو شناسایی کردن و حتی خیلی هاشونو به زندان فرستادن و از یه طرف دیگه خیلی از همین هکرها که بیشترشون چینی و روس و بلغارستانی هستن روی پیشنهاد شرکت های امنیتی در حوضه امنیت سایبری وارد کار شدن و یه جورایی خیلی هاشونو همین شرکت ها جذب کردن چون واقعا شما اگر دقت کنید این شرکت ها با کلی سرمایه و نیرو و این حرفا میان یه الگوریتم مینویسن و این کار ممکن هست سالها طول بکشه بعد یه جوان نوزده ساله میاد نفوذ میکنه و یک پارچ اب یخ رو میریزه روی سر این سازندها……….
    خلاصه الان درصد این هکرها خیلی کم شده و اونایی هم که باقی موندن زیاد ریسک نمیکنن و اگر توجه کنید الان تازه بعد از مدت ها یکسری از این بازی های جدید رو کرک کردن……..

    لوپ مطلب همین الان از همین هکرها هم شرکت ها دارن استفاده میکنن و برای ضربه زدن به همدیگه ازش استفاده میکنن …
    کنسول پلی استیشن از معماری x86 بهره میبره که همین مهم باعث میشه که مثل اب خوردن هک بشه ولبی خب هیچ هک درست و حسابی ازش منتشر نشد و قرار هم نیست منتشر بشه چون سونی پول میده واسه این کار به هکرها …….
    این قضیه که نمیدونم اگر اطلاعات داخل کنسول خارج بشه سخت افزار دستگاه قفل میشه کذب محضه هر کی تونست همچین چیزی رو ثابت کنه من دیگه گیمفا نظر نمیدم

کنسول پلی‌استیشن کلاسیک هک شد - گیمفا
کنسول پلی‌استیشن کلاسیک هک شد - گیمفا