مدیر نوآوری سری Dragon Age به یوبیسافت پیوست
آقای مایک لیدلاو (Mike Laidlaw)، مدیر نوآوری سری Dragon Age، سال گذشته استودیوی بایوور (BioWare) را ترک کرد. حال پس از فعالیت به عنوان مشاور در استودیوهای مختلف، وی یوبیسافت را برای ادامهی کار خود انتخاب کرده و هماکنون در حال کار برروی یک بازی معرفی نشده است.
امروز آقای لیدلاو از طریق لینکدین اعلام کرد که به عنوان مدیر نوآوری به استودیوی یوبیسافت کبک (Ubisoft Quebec) پیوسته است. این استودیو مسئول توسعهی بازی Assassin’s Creed Odyssey بوده و همانطور که میدانید، نسبت به دیگر نسخههای سری، ارائهی یک تجربهی نقش آفرینی کامل را هدف خود قرار داده است.
در حال حاضر دو احتمال وجود دارد؛ یا یوبیسافت در حال ساخت یک آیپی جدید نقش آفرینی است؛ یا اینکه قصد دارد فرمول نقش آفرینی سری Assassin’s Creed را بهبود دهد.
این ناشر بزرگ معمولاً برخی مکانیکهای جدید را وارد مجموعهی Assassin’s Creed کرده و سپس بازیهای جدیدی را بر پایهی آنها میسازد. کافی است به بازی Skull & Bones نگاه کنید؛ عنوانی که بر پایهی مکانیک جنگهای دریایی بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag توسعه یافته است.
آیا یوبیسافت یک آیپی جدید را معرفی خواهد کرد؟ نظر شما چیست؟
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
الان تو این ۲ ساله یوبی سافت چند بازی باکیفیت عرضه کرد البته بغیر از هیت من که بلحاظ کیفی درجات پائینتری رو داشت اما موفق بود و نظر من اینه که یک طوفان بزرگ هنری در راهه چون تمامی شرکتهای بزرگ خودشون رو دارن اماده میکنن
هیتمن که ماله io هست و ناشر آخرین نسخشم wB بود
یوبی قراره فردا از فارکری جدید رو نمیایی کنه تمش اخرزمانیه :inlove: :inlove:
خنده داره من هرگز هیتمن رو بازی نکردم و همیشه فکر میکردم که مال یوبیسافته من از همگی معذرت میخوام
شما درست میگی هیتمن blood money موقع انشار حق نشر بعضی مناطق توسط یوبی بود بقیه هم eidos
کوئبک اشتباهه، کبک درست هست، لطفا اصلاح کنید
ممنون بابت اطلاع رسانی. اصلاح شد
من که به یوبی اعتماد کامل دارم و با عملکردش تو این ۲ سال جز بهترینا برام بوده … و میدونم چیز بد بیرون نمیده!
بعدشم با ادیسه و اریجین خیلی حال کردم
اما خب ترجیح میدم یه بازی مستقل برای نقش افرینی درست کنه و اسسینز بعدی که شایعه شده داخل ژاپن هست رو با تم و گیمپلی یونیتی پیش بگیره چون واقعا حرف نداشت مکانیزم پارکورش و سیستم دفاعی و حملش :inlove: :inlove:
اومدم کامنت بدم دیدم شما دقیقا حرف دلمو زدی 😀 :yes:
دقیقن یونیتی به جز باگاش هیچچ مشکلی نداشت صد میرزید به اورجین و اوودیسی
ولی بنظرم باید یک فکری به Prince of Persia و Splinter Cell بکنن :reallypissed: :reallypissed:
یوبی سافت جمعش کن این بلاهارو که بر سره اساسینمون میاری فرمول نقش آفرینی سری Assassin’s Creed را بهبود دهد :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:
assassin creed dragon نسخه ی بعدی :sweat:
بابا بیا اسپلینتر بساز 😎