پیش به سوی TGA 2018 | همه چیز در رابطه با مراسم The Game Awards 2018 - گیمفا
پیش به سوی TGA 2018 | همه چیز در رابطه با مراسم The Game Awards 2018 - گیمفا
پیش به سوی TGA 2018 | همه چیز در رابطه با مراسم The Game Awards 2018 - گیمفا
پیش به سوی TGA 2018 | همه چیز در رابطه با مراسم The Game Awards 2018 - گیمفا

پیش به سوی TGA 2018 | همه چیز در رابطه با مراسم The Game Awards 2018

سعید حلاجیان
۰۹:۰۰ ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
پیش به سوی TGA 2018 | همه چیز در رابطه با مراسم The Game Awards 2018 - گیمفا

دیگر زمان زیادی به مراسم Game Awards 2018 باقی نمانده است؛ مراسمی که طی آن بهترین بازی سال ۲۰۱۸ انتخاب می‌شود. اما مسلما تمام فکر و ذکر ما جای دیگری است یا به عباریت بهتر است بگوییم سرنوشت سال ۲۰۱۹ در گروی این مراسم قرار دارد. با ما همراه باشید تا با یکدیگر مروی داشته باشیم بر بازی‌هایی که طی مراسم TGA 2018 معرفی و رونمایی خواهند شد.

مراسم Game Awards کار خود را دقیقا چهار سال پیش یعنی ماه دسامبر سال ۲۰۱۴ آغاز کرد. هدف کلی این مراسم تقدیر از توسعه دهندگان بازی‌های ویدئویی است. هر ساله بر اساس آرای داوران یک بازی به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شده و بازی‌های ویدئویی دیگر نیز دستاوردهای مختلفی را کسب می کنند. تاریخچه اصلی این مراسم به‌سال ۱۹۹۴ باز می گردد؛ جایی که جف کیلی به عنوان یک نوجوان در آن برنامه حضور داشت. اگرچه آن مراسم در آن سال چندان خوب پیش نرفت اما باعث شد تا جف کیلی بعدها بتواند آن را به یک رویداد اهدای جوایز آکادمیک تبدیل کند و هر ساله نیز شاهد رشد و گستردگی بیشتر این مراسم هستیم .

مراسم امسال نیز به میزبانی جف کیلی برگزار می شود و به مانند هر سال شور و هیجان خاصی را به دنبال دارد. یک از مواردی‌ که مراسم امسال را نسبت به سال‌های گذشته هیجان انگیز‌تر می‌کند، بازی‌های جدیدی است که در این مراسم معرفی می‌شوند. با توجه به شایعاتی که از پایان نسل هشتم در سال ۲۰۱۹ خبر می‌دهند، بسیاری از هواداران در انتظار رونمایی از تاریخ انتشار بازی‌های محبوبی چون Death Stranding ،The Last of Us Part 2 و یا حتی نمایشی از بازی‌های انحصاری اکس باکس به مانند Halo Infinite هستند.

برندگان اخیر مراسم (Game Awards (2014-2017:

  • بهترین بازی سال ۲۰۱۴:  Dragon Age: Inquisition
  • بهترین بازی سال ۲۰۱۵: The Witcher 3: Wild Hunt
  • بهترین بازی سال ۲۰۱۶:  Overwatch
  • بهترین بازی سال ۲۰۱۷:  The Legend of Zelda: Breath of The Wild

ساعت و زمان برگزاری مراسم Game Awards 2018:

مراسم The Game Awards 2018 جمعه ۱۶ آذر ماه ساعت ۵ صبح به وقت تهران در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار می‌شود

تا به حال بسیاری از سازندگان طی مصاحبه‌هایی از حضور خود در این مراسم خبر داده‌اند و بسیاری دیگر نیز رسما اعلام کرده که در این مراسم حضور نخواهند داشت. بر همین اساس و اینکه اخبار مورد نظر در سایت گیمفا به صورت پراکنده منتشر شده‌اند،ما مطالبی را تهیه کرده‌ایم که شما را با برنامه‌های این مراسم و بازی‌هایی که طی این رویداد به نمایش گذاشته می شوند، بیشتر آشنا خواهد کرد:

انتظاراتمان از مراسم The Game Awards 2018:

طبق معمول هر سال شاهد اهدای جوایز به سازندگان بازی‌های ویدئویی و معرفی بهترین بازی سال خواهیم بود. در این رابطه ماه گذشته با انتشار لیستی رسما نامزدهای بهترین بازی سال مشخص شدند. در این لیست، بازی‌هایی به مانند Red Dead Redemption 2 ،God of War و Assassin’s Creed Odyssey حضور داشته که هر کدام شانس بالایی برای دریافت جایزه‌ی بهترین بازی سال در اختیار دارند. اگرچه باز هم باید اشاره کنیم که هر سه عنوان یاد شده بسیار تحسین برانگیز بوده و واکنش‌های مثبتی را از سوی منتقدین و کاربران به همراه داشته‌اند. وب‌سایت گیمفا نیز به نقد و بررسی و تحلیل فنی هر سه عنوان پرداخته است که با مراجعه به بخش‌های مورد نظر می‌توانید مطالب مورد نظر خود را به سادگی مطالعه کنید. همچنین هایلایت گیمفا نیز نکات برجسته‌ای از بازی‌های یاد شده را بررسی کرده است که اگر هنوز آن‌ها را تجربه نکرده‌اید، در خرید بازی‌های مورد نظر شما را راهنمایی خواهد کرد.

پیش به سوی TGA 2018 | همه چیز در رابطه با مراسم The Game Awards 2018 - گیمفا

علاوه بر اهدای جوایز، جف کیلی، تهیه کننده‌ی مراسم Game Awards 2018، اخیرا از این موضوع خبر داد که بیش از ۱۰ بازی جدید در این رویداد معرفی خواهند شد. بر اساس اخبار رسمی منتشر شده، بازی‌هایی که قطعا در مراسم Game Awards 2018 حضور خواهند داشت به شرح زیر هستند:

‌بازی‌هایی که احتمالا در مراسم TGA 2018 حضور خواهند داشت:

بر اساس شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده است، احتمالا طی رویداد TGA 2018 شاهد نمایش برخی بازی‌ها و یا رونمایی از تاریخ انتشار برخی دیگر خواهیم بود. جف کیلی روز گذشته ویدئویی را منتشر کرد که در این ویدئو بازی‌های زیادی از جمله Death Stranding و The Last of Us Part 2 به چشم می‌خورند. در نتیجه به نظر می‌رسد در رویداد TGA 2018، اطلاعات بیشتری از این دو عنوان به دست آوریم. به علاوه استودیوی بایوور اخیرا طی بیانیه‌ای از ساخت نسخه‌ی جدید Dragon Age خبر داد و اعلام کرد که به زودی اطلاعات جدیدی از آن را منتشر خواهد کرد بنابراین شاید رویداد TGA 2018 فرصت مناسبی باشد تا بایوور هواداران را از برنامه‌های آنیده این استودیو آگاه سازد. در کنار این موارد، بعید نیست که مایکروسافت نیز دست به کار شده و از این روی طی رویداد TGA 2018 اطلاعات جدید از پروژه‌های در دست ساخت خود به مانند Gears of War را به اشتراک بگذارد. بر این اساس، لیستی را تهیه کردیم و این لیست به بازی‌هایی اختصاص دارد که احتمالا و نه قطعا در مراسم TGA 2018 حضور خواهند داشت:

  • Borderlands 3 (بر اساس شایعاتی که اخیرا از این بازی منتشر شده): اگرچه ممکن است شاهد نسخه‌ی واقعیت مجازی این سری باشیم که قرار است در ماه دسامبر منتشر شود.
  • معرفی نسخه‌ی جدید سری Dragon Age 
  • Crackdown 3: به دلیل اینکه بازی در ماه فوریه عرضه می‌شود بنابراین بعید نیست که مایکروسافت فرصت را غنیمت شمرده به نمایش این بازی بپردازد.
  • Days Gone: با توجه به تازخ انتشار آن، احتمال نمایش تریلری از این بازی وجود دارد
  • Alien: Blackout: با توجه به ثبت نام تجاری این بازی توسط شرکت فاکس، احتمال معرفی آن در رویداد TGA 2018 وجود دارد

پیش به سوی TGA 2018 | همه چیز در رابطه با مراسم The Game Awards 2018 - گیمفا

پیش به سوی TGA 2018 | همه چیز در رابطه با مراسم The Game Awards 2018 - گیمفا

  • معرفی محتویاتی در ارتباط با بازی Fortnite: اگر به خاطر داشته باشید، سال گذشته نسخه‌ی Special Edition این بازی معرفی شد و احتمالا سازندکان در نظر دارند تا محتویات یا نسخه‌ی جدیدی از این بازی را معرفی کنند.
  • نمایش بازی Super Smash Bros. Ultimate
  • نمایشی در ارتباط با سری Gears of War (احتمال نمایش تریلر جدید از بازی Gears 5)
  • Mortal Kombat 11: پیش از این نیز صداگذار سری Moral Kombat در مطلبی در حساب توییتر خود، مستقیما به نسخه‌ی جدید سری اشاره کرده بود. جدیدترین شایعات مربوط به این بازی توسط شخصی با نام مستعار ۴Chan منتشر شده است. این شخص در کنار انتشار اطلاعاتی از بازی، تایید کرده است که جدیدترین نسخه‌ی سری در مراسم TGA معرفی خواهد شد. اگرچه احتمال اینکه اطلاعات منتشر شده  درست نباشند وجود دارد اما با این حال مطالعه‌ی آن‌ها برای هواداران خالی از لطف نخواهد بود.

پیش به سوی TGA 2018 | همه چیز در رابطه با مراسم The Game Awards 2018 - گیمفا

  • Cyberpunk 2077: یکی دیگر از بازی‌های محبوب و مورد انتظار که برای نخستین بار در E3 2018 شاهد معرفی و رونمایی از آن بودیم. جف کیلی برای تبلیغ مراسم TGA 2018 ویدئویی را منتشر کرد که در این ویدئو، بازی‌های زیادی به چشم‌ می‌خورند. Cyberpunk 2077یکی از آن بازی‌هاست و اگره استودیوی سی‌دی پراجکت تا به حال حرفی از حضور در این مراسم نزده است اما شاید طی این رویداد دومین تریلر گیم‌پلی بازی به نمایش گذاشته شود و یا اطلاعات بیشتری از آن در دسترس قرار گیرد. تحلیل گیم‌پلی بازی به قلم سعید آقابابایی را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید.

پیش به سوی TGA 2018 | همه چیز در رابطه با مراسم The Game Awards 2018 - گیمفا

بازی‌هایی که قطعا در مراسم TGA 2018 حضور نخواهند داشت:

بازی جدید استودیوی راک استیدی: این روزها شایعات زیادی در رابطه با این بازی به گوش می‌رسد آخرین خبرها حاکی از این بود که بازی جدید این استودیو Superman است و احتمالا استودیوی راک استیدی در TGA 2018 آن را معرفی خواهد کرد اما این استودیو آب پاکی را رو دست بازی‌بازان ریخت و این موضوع را تکذیب کرد. اگرچه این استودیو اطلاعاتی در رابطه با بازی جدید خود به اشتراک نگذاشت اما تنها به این نکته اشاره کرد که نه تنها بازی جدید آن‌ها Superman نیست، بلکه حتی قصد ندارند تا در TGA 2018 به معرفی آن بپردازند. اینکه پروژه‌ی جدید این استودیو دقیقا چه خواهد بود مشخص نیست اما گزارش ها حاکی از این هستند که این بازی قطعا یک بازی ابر قهرمانی و در ارتباط با مجموعه‌ای از ابرقهرمان‌ها خواهد بود.

پیش به سوی TGA 2018 | همه چیز در رابطه با مراسم The Game Awards 2018 - گیمفا

بازی نقش آفرینی Harry potter: ابتدا تصور می‌شد این بازی توسط استودیوی راک استیدی توسعه می‌یابد اما این موضوع تکذیب شد. این بازی در TGA 2018 حضور نخواهد داشت و اگر شرکت برادران وارنر قصد توسعه‌ و انتشار این بازی داشته باشد، بنابراین حتما در رویداد E3 2019 رونمایی خواهد شد.

Halo Infinite: دیگر بازی انحصاری، محبوب و مورد انتظار مایکروسافت Halo Infinite است. مایکروسافت طی کنفرانس E3 2018 رسما از این عنوان رونمایی کرد اما به نظر می‌رسد این بازی زمان بیشتری احتیاج دارد و در بهترین حالت ممکن E3 2019 فرصت دوباره‌ای است که مایکروسافت بتواند تریلر جدیدی از این بازی را به نمایش گذاشته و هواداران را از روند ساخت آن آگاه سازد.

پیش به سوی TGA 2018 | همه چیز در رابطه با مراسم The Game Awards 2018 - گیمفا

بازی جدید استودیوی پلی گراند (یا احتمالا نسخه‌ی جدید بازی  Fable): از آن‌جایی که این استودیو به تازگی توسط مایکروسافت خریداری شده و به زیرمجموعه‌ی استودیوهای بازی‌سازی این شرکت پیوسته است، بنابراین اگر قرار باشد نسخه‌ی جدید Fable ساخته شود، بار دیگر زیر نظر مایکروسافت انجام خواهد شد. اما از آن‌جایی که نسل هشتم رو به پایان است، مایکروسافت از همین حالا برای نسل نهم برنامه ریزی کرده و بودجه‌ی نامحدودی را برای توسعه‌ی بازی‌های انحصاری کنسول اکس باکس اسکارلت اختصاص داده است. بنابراین اگر نسخه‌ی جدیدی از Fable در کار باشد، بعید است که مایکروسافت آن را برای کنسول‌های نسل هشتم عرضه کند. از آن جایی که حداقل دو سال با انتشار کنسول‌های نسل نهم فرصت داریم، بنابراین برای معرفی بازی‌های جدید انحصاری زمان بهتری نیز وجود دارد.

پرونده‌ی معرفی کنسول‌های نسل نهم در TGA 2018 به طور کلی منتفی است: به نظر نمی‌رسد که مایکروسافت و سونی در سال جاری تصمیمی برای این کار داشته باشند و حتی در این صورت نیز رویدادهای دیگر به مانند E3 و یا PSX (سونی) را ترجیح خواهند داد. از آن‌جایی که سونی در رویداد E3 2019 حضور ندارد، بنابراین به نظر می‌رسد مایکروسافت در این مراسم اطلاعات بیشتری از کنسول اکس باکس اسکارلت به اشتراک بگذارد و سونی نیز در مراسم PSX 2019 رسما زا کنسول پلی‌استیشن ۵ رونمایی کند.

در پایان مایل هستیم تا نظر شما را در رابطه با مراسم TGA 2018 بدانیم، از نظر شما کدام بازی می‌تواند به عنوان بهترین بازی سال ۲۰۱۸ انتخاب شود. دیدگاه خود در این زمینه را با ما حتما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پیش به سوی TGA 2018 | همه چیز در رابطه با مراسم The Game Awards 2018 - گیمفا
پیش به سوی TGA 2018 | همه چیز در رابطه با مراسم The Game Awards 2018 - گیمفا
پیش به سوی TGA 2018 | همه چیز در رابطه با مراسم The Game Awards 2018 - گیمفا
پیش به سوی TGA 2018 | همه چیز در رابطه با مراسم The Game Awards 2018 - گیمفا
پیش به سوی TGA 2018 | همه چیز در رابطه با مراسم The Game Awards 2018 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • مطمئنا red dead گوتی میشه. وقتی overwatch رو به آنچارتد ترجیح بدن، هه! دیگه رد دد که واقعا حریف قدریم هست رو از الآن باید گوتی دونست.
    مراسم امسال بدون سونی واقعا برام جذابیت همیشه رو نداره.

    • s.a.m گفت:

      داداش سونی هست تو مراسم امسال

        • GOW که گوتی نمیشه، تو E3 هم که سونی نیست، این دو تا ضد حال رو خواستم بگم، که با هم قاطی کردم 😐

          • aliusa گفت:

            چرا باید بشه گاد گوتی بشه رد دد نمیشه چون یه بار شده

            • javoonearyayi گفت:

              نه داداش چون گاد بازی بهتری هست . و من خودم طرفدار رد دد هستم ولی این بهونه که برای باگ های بازی بگن چقدر بزرگه که دلیل نمیشه ، توی موسیقی از گاد عقبه . توی گرافیک عقبه کاری به جهان بازی ندارم شخصیتها هم ضعیف تر هستن ، داستان پردازی گاد یه سر و گردن بالاتره ، فارق از اینا ریسکی که کارگردان کرده و یه بازی داستان محور رو اینجور ساخته با اینهمه تغییرات دیگه جای خود داره .
              خواهشن متعصب نباشید وقتی خیلی هاتون بازی نکردین رد دد رو . رد دد دنیایی از باگه بخصوص از نیمه داستان به بعد . چطور به اساسین ایراد هست باگهاش ولی رد دد نه . بخدا از نسخه های اخر رد ردد بخصوص اورجین که تا اخرش رفتم باگ کمتر نداره . تازه باگایی داره که کلا جهانی هم شدن .

              ولی گاد دریغ از ذره ای باگ . به هر حال باید فرقی بین تیمی که بازی کامل و بدون باگی ارائه داده تا تیمی که زمان کافی نداشته یا نذاشته باید باشه .

    • sadeghrezayat گفت:

      هم red dead2و هم god of war هر کدوم جایزه رو ببره چیزی از ارزش های بازی دیگه کم نمیشه هر دو عنوانی شاهکار بودند و بحث کردن سر اینکه کدوم عنوان انقلابی تر بود یه چیز مزخرفه
      تنها چیزی که تو این مراسم منتظرشم یه تریلر از tlou یا حداقل مشخص کردن تاریخ انتشارشه

    • pikachu گفت:

      گوتی شدن اورواچ ربطی به بد بودن انچارتد نداره بیشتر به خاطر این گوتی شد که اولین بازی بلیزارد تو این سبک بودو شاهکار شد

      • ببین هر سال امکان اینکه بخوان بین چندتا شاهکار یکی رو انتخاب کنن زیاده، منتها باید اونی انتخاب بشه که بهتره. اورواچ رو بخش بخشش کنی، تو ده مورد، هشت مورد برتری با آنچارتد بود.

      • javoonearyayi گفت:

        اورواچ شاهکار بود . اورواچ یه بازی انلاین شاهکار بود نه یه بازی شاهکار . بازی که چندتا مپ داره و چندتا شخصیت و نه داستان سرایی و شخصیت پردازی و در اخر غیر از سرگرمی چیز دیگه ای به مخاطبش اضاف نمیکنه یه بازی شاهکار نیست یه بازی انلاین عالی هست فقط همین .

    • Unbalance گفت:

      من خودم هنوز نتونستم بین rdr2 و gow انتخاب کنم ناموساً :laugh: ولی احتمال بردن rdr2 چون انحصاری نیست بیشتره
      در هر صورت دو تا از بهترین بازیای تاریخ تو یه سال اومدن طبیعیه

      • بله قبول دارم که همینطوره. فقط نمیخوام جا بیوفته که یه بازی چون انحصاری هست نباید گوتی بشه! حتی تو متا هم هوای رد دد رو داشتن و کمترین نمره ی منفی رو هم برای باگ هاش در نظر نگرفتن.

      • NFrealmusic گفت:

        سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۷ دو تا بازیه انحصاری گوتی شدن رقبای نسبتا قوی هم داشتن پس ربطی به انحصاری بودن یا نبودن نداره!
        Gow شاهکاره (مث rdr2 ) ولی تاثیری که rdr2 روی بازیای هم سبکش میذاره از gow بیشتر خواهد بود تو مراسم tga هم به احتمال زیاد rdr گوتی میشه که حقشه

        • javoonearyayi گفت:

          جون خودتون تز ندید دیگه دقیقا رد دد خاصیتش این بود که توی همه بخش ها خوب بود . وگرنه چیزی به سبک ها اضاف نکرده . شما سیستم انتخاب پیشرفته تری از بازی های قبل داخلش میبینید ؟ یا چی داشته که تو بازی های قبلی نبوده ؟ در واقع رد دد همه چیزها رو خوب کنار هم قرار داده . اکثر خصوصیاتش هم از رد دد قبل اومده با یه اضافاتی مثل نگهداری از اسب و کنترل وزن و تاثیر تصمیمها .

    • dl گفت:

      دوست عزیز حتما یه بازی برتری خاص خودش رو داره که انتخاب میشه هیچ چیز بی دلیل نیست گاهی اوقات قبول واقعیت خیلی سخته ولی من هر دو بازی رو تجربه کردم و overwatch بسیار سرگرم کننده و عالیه و لیاقت دریافت جایزه رو داشت گاهی اوقات جای نظرات یک طرفه همه ی بازی ها رو تجربه کنید و منصفانه قضاوت کنید … با تشکر

      • خیلیام دو تا رو تجربه کردن و Uncharted 4 رو بیشتر پسندیدن. در ضمن تمام بازیهام برتری خاص خودشون رو دارن ولی فقط حق یه بازی هست که گوتی بشه.
        Uncharted 4 تو بخش های مختلف از اورواچ سر بود.

        • dl گفت:

          میشه لطفا اگر اورواچ تجربه کردی از ویژگی های این بازی صحبت کنی … ولی من فکر می کنم دلیل اصلی این صحبت شما این که فقط uncharted 4 تجربه کردی و داری مقایسه انجام میدی و صد در صد فقط از ps استفاده می کنی …

      • javoonearyayi گفت:

        دوست عزیز نود درصد اینایی که نظر میدن اورواچ رو بازی کردن و سونی فن ها هم همگی انچارتد رو .
        شما حرفت درسته که بسیار سرگرم کننده هست ولی جوابت هم تو همین حرفت هست اورواچ یا خیلی بازی ها انلاین از حس رقابت جویی و برتری طلبی مخاطبا استفاده میکنن و سرگرمشون میکنن ، اگه یه گیمر شوتر انلاین باشی همین زیادت هم هست .
        ولی یه گیمر که با گیم زندگی میکنه داستان میخواد ، درس میخواد ، جهان برا بازیش میخواد که ماجراجویی کنه ، میخواد با شخصیتا انس بگیره خیلی جاهای این بازی ها درس هست .
        انچارتد هم یه فیلم شاهکار بود با اون داستانش ، هم دنیای متنوعی داشت که تو هر مرحله اش ماجراجویی های مختلفی داشت و هم اینکه از نظر فنی تا همین الان هم از شاهکارهای نسل هست .

    • sarfaraz گفت:

      رد دد توی جهان باز آره ولی انحصاری گاد احتمالش بیشتره
      دوستان درست شنیدم سونی هست توی مراسم؟

  • s.a.m گفت:

    خبر حذف شدن شخصیت سونیا از مورتال کامبت ۱۱ بدجوری ضد حال زد بهمون
    امیدوارم با یه تریلر درست و حسابی از لست ۲ یا دث استرندینگ جبرانش کنن برامون

  • Godofwar0385 گفت:

    بله دیگر چیزی به مراسم باقی نمانده تا ببینیم مسخره ترین بازی فورتنایت میشه بازی سال واقعا تاسف میخورم وقتی گاداف وار و رددد و فورزا هورایزون چار با این همه هزینه ی ساخت نادیده گرفته میشند و یه بازی مثل فورتنایت که در مقایسه با هزینه و وقتی که واسه اون بازیا شده میشه بازی سال

    • PERSIAN NAZI گفت:

      مهم اینه که گاد تونست دل طرفداران رو بدست بیاره و گرمشون کنه برای یک ماجرای بسیار بزرگتر و باید خودت رو برای سرزمینهای مصر باستان و ازتک و کامبوج و هند و مکان هفتم رو فراموش کردم اماده کنی دیر میاد اما با ارزش میاد .منم دیشب دارک سایدرز ۳ رو برای بار دوم تمام کردم و بهت بگم که هیچ باگی نداره نه افت فریم نه ضعف گرافیکی و فقط از لحاظ موسیقی ضعیفه و من بهش ۹/۵ میدم و یه شاهکار فوق العاده بود مهم اینه که من و شما با بازیها حال کنیم گاد هرگز بازی سال نمیشه چون یک سر و گردن بالاتره و نیازی به تضمین موفقیت نداره کلا باور من اینه که جوایز برای تضمین موفقیت داده میشن و گور بابای هرچی متا و نقد و منتقد و سایت چرک الوده مهم قلب خودمونه

    • javoonearyayi گفت:

      فورتنایت یه شانس بود برا اپیک که گرفت . یه بازی ساختن که توش مقر میساختی و انلاین با دوستات ازش دفاع میکردی در برابر زامبی و موجودات دیگه وبعدش که دید که بتل رویال و پابجی دارن میتازن تو این سبک . اومد و یه مود رایگان اضاف کرد که گرفت . البته پشتیبانیش عالی بود و بتل رویال سریع تر و متنوع تر چ فانتزی تری از پابجی بود . ولی در حد بازی سال فکر نکنم باشه دیگه و انتخاب بشه .

  • در بحث گوتی که خب بلاشک شاهکار راکستار بهترین عنوان سال میشه
    در بخش های بهترین کارگردانی و بهترین موسیقی شانس GOD OF WAR بالاست هرچند رقیبی مثل RDR کار رو برای هر بازی سخت میکنه اما بازم شانس GOD در اون دو بخش بالاست
    ……………………….
    در بحث نمایش ها قطعا سورپرایز دارن حالا اینکه بلاخره اسپلینترسل معرفی بشه یا تریلر از سایبرپانک ببینیم یا حتی بایوور بیاد یا پرنس جدید یا اواتار توسط یوبی معرفی بشه
    یا Parasite Eve جدید یا حتی ریمیک نسخه های قبل رو ببینیم
    کلا سورپرایز داره قطعا
    هیلو رو بعید میدونم چون مایکروسافت توی E3 حضور داره ودلیلی هم نداره بیاد اینجا از بزرگ ترین بازی کنسولش تریلر بده اما کرک داون۳ اره احتمال داره
    سونی هم چون توی E3 نیست احتمال بالا تریلر از عناوینش میده

  • s.a.m گفت:

    سلام به آقای حلاجیان عزیز . آقا هیچ راهی وجود نداره که بخش تایید نظرات گیمفا مثل زومجی بشه؟؟ اونجا نظر رو که میذاری در یک لحظه رفته روی سایت .. آخه این که تایید یه نظر تو گیمفا چندین دقیقه (بعضی وقتا چند ساعت) طول میکشه واقعا دیگه انگیزه ای نمیذاره برای کامنت گذاشتن ..
    من شخصا جو و فضای گیمفا رو (مخصوصا کاربرای اینجا رو) بیشتر میپسندم و خیلی وقته که عضو این سایتم و یه حس خاطره انگیزی داره این سایت برام ، وگرنه دلیلی نداره بیام الان نظر بذارم و بعد از نیم ساعت (در بهترین حالت ) نظرم تایید بشه.. خواهشا رسیدگی کنید که نظراتمون سریع تر تایید بشه .

  • HamedHa گفت:

    گاد و رد دد هر دو شاهکارن
    هرکدوم گوتی شن مهم نیست ، همین که امثال فورتنایت جایزه ای نبرن کافیه 😐
    از DMC هم دوباره گیمپلی جدید نشون میدن؟

  • Cell گفت:

    با انتخاب نشدن فورتزا در لیست نامزد های گوتی این مراسم برای من ارزش پایین‌تری داره ..
    انتخاب برحسب نظر شخصی (اگه اینطوری که من انتخاب میکنم باشه تا حد خیلی زیادی عدالت رعایت میشه) :
    بهترین کارگردانی : Red dead Redemption 2
    بهترین طراحی هنری : Red Dead Redemption 2
    بهترین موسیقی: Red Dead Redemption 2
    بهترین صداگذاری : راجر کلارک در نقش آرتور مورگان در بازی Red Dead Redemption II
    بهترین روایت داستان: Red Dead Redemption 2
    بهترین طراحی صدا :Forza Horizon 4
    بهترین بازی اکشن :Call of Duty: Black Ops 4
    بهترین بازی Fortnite : Esport
    بهترین بازی اکشن ماجراجویی : Shadow of the Tomb Raider
    بهترین بازی ورزشی : Forza horizon 4
    بهترین بازی چندنفره : Sea of thieves
    بهترین بازی در حال پشتیبانی : Fortnite
    بهترین بازی سال : Red Dead redemption 2 ( شایستگی فورتزا بیشتر بود اما افسوس که نامزد نکردنش)
    .
    مورد انتظار ترین بازی های ۲۰۱۹:
    Crackdown 3 New Providence
    Sea Of Thieves Seasonpass
    Ori and the will of wips
    Cuphead DLC
    Halo Infinite
    Battletoads
    Session
    Gears 5
    Tunic

    • sadeghrezayat گفت:

      Facebook
      نظرت محترم ولی god of war پشمه
      بهترین بازی اکشن ماجراجویی tomb raider
      بهترین اکشن call of 😐
      مگه کریتوس مرده باشه

    • یک لیوان اب خنک بخور :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    • Retr0 گفت:

      دادش لیست خوبی داره ولی RDR2 هر قدر شاهکار باشه God Of War هم شاهکاره هیچ خبری از گاد توی لیستت نیست

    • Godofwar0385 گفت:

      از اون‌جایی که دوس داری فورزا هورایزون چار گوتی بشه و تو لیستت گاد نبود مشخصه فن بازی در نمیاری
      بهترین کارگردانی رددد؟
      بهترین موسیقی رددد؟
      بهترین صدا گذاری رددد؟
      تاحالا صدای کریتوس و چه گادهای قدیم چه جدید شنیدی؟ 😐
      شادو توم رایدر ؟

      • ali shz گفت:

        دوست عزیز جایزه بهترین صداگذاری و بهترین موشن کپچر دوتا جایزه متفاوته اما من هر دو رو بازی کردم هیچ تعصبیم رو هیچ بازی ندارم ولی به جرات میگم صد درصد هر دو این جایزه ها حق رد دده فقط کافیه دوبار صدای سرفه های ارتور مورگانو بشنوید یا کیلید l3 رو فشار بدید تا با یه صدای خسته اسبشو نوازش کنه اونوقت متوجه حرفم میشید تو صدا گزاریم که دیگه لازم نیست چیزی بگم فقط نیم ساعت رد ددو با هندزفیری بازی کنید تا از صداهای موجود تو بازی شگفت زده شید

        • Godofwar0385 گفت:

          داداش واللهه من ردددد و دوبار و گادم ۹ بار تموم کردم خدایی کی میتونه صدای کریتوس و انقدر زیبا اجرا کنه که هم خشم توش باشه هم غم گذشته هم انقدر خسته؟والا از تمام جنبه ها گاد حق گوتی شدن و داره یبار نقد گیم اسپات و در مورو دو بازی بخون
          بنظرت رددد تو تیر اندازی چه پیشرفتی نسبت به نسخه ی قبل داره؟
          گاد چه تغییری داشته تو گیم پلی
          مقایساتی که من میکنم فن بازی نیست من عاشق گادم ولی میدونم سه گانه ی گاد حق گوتی شدن داشتن ولی اسنشن اصلا حقش نبوده مگه اسنشن هم گاد نیست؟ولی خود من که انقدر دوسش دارم میگم حقش نیس ولی گاد جدید واقعا پتانسیل گوتی شدن و داره از هر جهت
          در کل واسم مهم نیس من نهایت لذت رو بردم و بردند و چه گوتی بشه چه نشه چیزی از ارزش هاش کم نمیشه :yes:

    • Unbalance گفت:

      ایرادی بهت وارد نیست ، gow بازی نکردی دیگه وگرنه نصف لیستت میشد gow بقیشم رد دد

    • Y PS گفت:

      فکر کنم اینو یادت رفت
      بهترین هک اند اسلش: فورزا هورایزون ۴!

    • vaan 2 گفت:

      (((اگه اینطوری که من انتخاب میکنم باشه تا حد زیادی عدالت رعایت شده !!! )))

      دنیا رو جنون گرفته

    • dl گفت:

      البته من روی pc فورزا رو تجربه کردم و واقعا عجیبه که چرا در بخش طراحی هنری و بازی سال جایی نداره ولی حالا که فورزا حضور نداره من در بخش طراحی هنری گاد رو انتخاب می کنم ولی در کل بیشتر جایزه ها از جمله بازی سال به رد دد خواهد رسید … البته نظر شما هم محترم

      • javoonearyayi گفت:

        دوست عزیز من میدونم . ریسینگ جا برای پیشرفتش کمه و هر ساله فقط گرافیک یکم بهتره میشه ماشینا بیشتر میشن و منطقه ی بازی . و در کل گرافیک توی یه ریسینگ فقط و ففط محیط و ماشینه .جهانش هم فقط جاده هاش نه جاهای مخفی و نه طراحی یک به یک شخصیت ها و نه موشن کپچر و نه حق انتخاب روند داستان و نه دیالوگ های تاثیر گذار و نه سینماتیک های حماسی .

        همه اینا باعث میشه ریسینگ عالی مثل فورزا رو کاندید نکنن .

        شما همین الان یه سر به توییچ بزن تا از میزان محبوبیت ریسینگ ها مطلع بشی . هممون میدونیم بازی های انلاین توی توییچ صدر رو اشغال کردن . شما به من بگو اصلا فورزا که یه ریسینگ شاهکاره و چند ماهی هم هسته اومده کجای لیسته ؟؟ اصلا در همان زمان انتشارش هم صدر رو تونست برای یک روز بگیره ؟؟؟
        خب پس محبوبیت گذشته هم نداره ولی طرفداریی که داره پروپا قرص هستن .

    • vdrgame گفت:

      داداش ابن چیزایی که تو میگی حتی خود سازنده بازی ها بهش فکر نمیکننن… یکم منطقی باش…god of war یه شاهکاره. تجربش نکردی که بفهمی چقدر عالیه. forza بازی خوبیه من نسخه ۳ و ۴ رو بازی کردم ولی خداییش داری زیاده روی میکنی… بعضی دوستان اونقدر تعصب زیادی دارن روی یه چیزی که خود سازنده بازی شاید میشه گفت اینجور تعصبی نداره

    • lordhossein گفت:

      بازی های ورزشی و این جور سبکا مثل ریسینگ و فوتبال و … تو نسل قبل و این نسل هیچوقت تو بخش بهترین بازی نیومده تا حالا ولی بهترین بازی که صد در صد ردددو انتخاب میکنن ولی نظر من اساسینه ولی واقعا توم رایدر بازیش خوب نبود کلا تو نسل هفت و هشت توم رویدر جالب نبود

  • Ram-Tyn گفت:

    جایزه ها رو ول کن؛ splinter cell توی تریلر TGA :inlove: :inlove: :inlove: OH MY GOD … بالاخره سم فیشر میاد

  • hamid619 گفت:

    امیدوارم زمان انتشار سایبرپانک رو مشخص کنند هر چقدر دور یا نزدیک یک زمان تقریبی مشخص کنن براش انتظار بکشیم بهتر از بلاتکلیفی یک تریلر یا گیم پلی هم از metro exodus بذارند یک تاریخ هم واسه باز ی Dying Light 2 مشخص کنن که عالی میشه

  • Heavyy rain گفت:

    در این لیست، بازی‌هایی به مانند Red Dead Redemption 2 ،God of War و Assassin’s Creed Odyssey حضور داشته که هر کدام شانس مساوی برای دریافت جایزه‌ی بهترین بازی سال در اختیار دارند اما Red Dead Redemption 2 با توجه به محبوبیت بالایی که میان کاربران دارد از شانس بالاتری نسبت به رقبای خود برخوردار است

    وات د .. :))

    • دوست عزیز آرای کاربران ۱۰ درصد روی آرای کل و انتخاب برندگان تاثیر داره درسته که ۱۰ درصد د مقابل ۹۰ درصد هیات داوری ناچیزه اما قطعا تاثیر گذاره ،منتهای مراتب قسمت مورد نظر ویرایش شد که سوتفاهمی به وجود نیاد.
      با تشکر از توجه شما

  • Atlas cloud گفت:

    بی صبرانه منتظر اطلاعات جدید از halo infinite

  • G@me is Life گفت:

    برندگان اخیر واقعا خجالت آوره دراگون و ویچر اون دوتا بازی که اولش فکر بازی آندروید هستند.
    امیدوارم بازی های درست حسابی اینجا برنده نشند چون ارزششون پایین میاد.

  • navid1998 گفت:

    بهترینا ردد دد و گاداوار هستن یه سرو گردن از همه بازی ها بالاتر بودن!!!
    هرکی این دوبازی رو بازی کرده باشه یعنی زندگی کرده 😉
    سخترین سوال اینه که بگن از این دو تا کدوم بهتره؟
    نمیدونم چی بگم

  • vaan 2 گفت:

    این مراسم رو دیگه زیادی دارید گندش میکنید ! تمام مقبولیست و خوبی این مراسم اینه که یه کنفرانس اخر ساله برای نمایش بازی ها !

  • petri alanko گفت:

    سلام .بعد سه یا چهار سال دوباره اومدم.خواستم سلام بگم به بچه ها .سلام از طرف یه پیرمرد

  • من حاظرم سر یه پلاس یه ماهه شرط ببندم red dead redemption 2 گوتی ۲۰۱۸ میشه و بیشترین جوایز رو میبره حالا هرکی میخواد بسم الله بیاد جلو ولی شرط ببازه باید یه پلاس یه ماهه هم بده 😀

  • Hamed72 گفت:

    امسال بدترین سال من از لحاظ گیمینگ بود. دلار قیمتش کشید بالا.تقریبا میتونم بگم بازی شاخی غیر از گاد انجام ندادم. PS4 رو هم بنا به دلایلی فروختم و اصلا فرصت بازی کردن نداشتم. امیدوارم از بین گاد و رد دد یکیشون انتخاب بشه.

  • vdrgame گفت:

    God of war عالی بود red dead هم عالی… انتخاب بینشون خیلی سخته ولی من خودم با گاد بیشتر لذت بردم… البتهred dead هنوز فصل ۳ بازی هستم شاید بازی خودشو هنوز خوب نشون نداده به من

    • vdrgame
      برسی به اخرای فصل ۵ اشک چشمات در میاد برسی به آخر فصل ۶ بغضت میترکه اینجاست فرق گاد و رد دد از نظر داستانی

      • vdrgame گفت:

        انشالا اینجوری که میگی باشه :)… تعصب خاصی روی بازی ها ندارم دوست دارم همه بازی ها عالی یاشن

      • Godofwar0385 گفت:

        از نظر داستانی فرق؟
        مثلا چه پایانی داشت که تو رددد قبلی نبود؟
        داستانش الان خیلی شاخ بود از نظر شما

        • شما معلومه یا بازی رو نرفتی و همینجوری داری میگی یا از تو یوتوب سکانس پایانی رو دیدی جا داره اینجا یه اسپویلللللل بزنم:
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          توی سری red dead redemption ما شاهد مرگ دو کارکتر اصلی هستیم هم تو نسخه یک و هم تو نسخه دو اصلا اسم بازی با مرگ اجین شده یعنی مرگ همراه با رستگاری. شخصیت ارتور مورگان من خودم به جرعت میگم اکثرا فکر نمیکردن به محبوبیت جان مارستون در بیاد ولی الان اونایی که بازی رو تموم کردن ارتور مورگان براشون محبوب تره حالا چرا اینو میگیم به چند دلیل که الان میگم ارتور آدم کاملا با مرامی هستن یعنی فقط قصدش کمکه آدمی که درسته قبلا گناهان زیادی کرده ولی نباید نوع زندگی و گذشته اش رو بدون تقصیر بدونیم در این امر همون طور که طی دیالوگ ها می‌فهمیم که ارتور قبل از Mary یه زن داشته و از اون هم یه بچه وقتی میاد خونه میبینه اونا رو به خاطر ده دلار که یادم نمیاد یا سلاخی کردن یا سوزوندن که خودم به نظرم میتونه کامل تو نسخه ی بعدی بازی بازگو بشه یعنی تو red dead redemption 3 اما مهمترین فرق از نظر داستانی اینه که جان به خاطر خونوادش از جونش گذشت ولی ارتور واسه رفیقش یعنی جان از جونش گذشت حتی مریض بودن ارتور باعث شد این از خودگذشتگی ناراحت کننده تر و دل شکننده تر خودش رو نشون بده وقتی تو سکانس پایانی با اون آهنگ درام گونه شاهد نبرد ارتور مورگان مریض شده با مایکا بل سالم هستیم وقتی صدای ارتور بزار از دهنش بیرون میاد وقتی به داچ که نمیزاره با تفنگ به مایکا شلیک کنه و روبه زمین میخزه ارتور تا اسلحه رو بگیره و داچ پا رو اسلحه میزاره میگه داچ من هرچی که تو زندگی داشتم به تو دادم و رو به کوه جان میده این واقعا تا چند سال تو ذهن ما میمونه در صورتی که کسی آنچنان واسه مرگ بالدر ناراحت نشد و آنچنان پایانش بعد از دو سال تو ذهن مخاطب نمیمونه اینجاست هنر داستان گویی راک استار دوست من

          • Godofwar0385 گفت:

            والا چیزایی که شما گفتید درسته هنر داستان گویی و من به شخصه تو این چیزی که شما گفتید نمیبینم مرگ بالدر هیجان داشت تا اینکه بخام بخاطرش غمگین شم الان بدون اسپویل کردن نمیشه گفت اینجا ولی من قبلا تو رددد قبلی بخاطر پایانش غمگین شدم حسابی و خودم بشخصه اصلا دوس نداشتم ردددد دو اینجوری به کارش پایان بده

          • javoonearyayi گفت:

            چرا جو میگیردت بابا اینا چه ربطی به موضوع داره ، داستان رد دد ۲ اخرش مشخص بود از اول و تنها روایتش میمونه که عالی بود . تاثیر گذار بودن داستان که اشکتونو در بیاره دال بر بهتر بودن اون نیست .
            در ثانی گاد او وار تو یه جهان فانتزی روایت میشه نه یه جهان معمولی و واقعی مثل رد دد پس نباید انتظار داشته باشی اندازه اون ناراحت کننده باشه برات و بعد بالدر مگه شخصیت اول بازی بود مثل ارتور ؟؟؟ ماستا رو نریز تو قیمه ها ، دوست عزیز شما چون این داستان تاثیر گذاشته روت فکر میکنی که خداست . در حالی که تو هر گیمی که خوب باشه و نه شاهکار هم شخصیت اصلی بمیره ناراحت کننده است و تاثیر گذار . روایت داستان رد دد کند بود و خیلی ها دیگه فقط میرفتن تموم بشه . در حالی که روایت گاد سریعتر بود .

            شما یه صحنه میگم تا عمر داری ببین کارگردانی میتونه همچین صکنه ای با موسیقی بسازه یا نه . فقط صحنه سوزوندن مادر اتروس که نه میشناختیمش و اول بازی بود زمانی که با اون موزیک ادغام شد و کریتوس بی رحم اونجور رنجور به نظر میرسید هر کسی رو تحت تاثیر میگذاشت . اونم اول بازی و شخصیتی که حتی ندیده بودیمش .

            داستان گاد برای این بهتره که دو زاویه از شخصیت کریتوس که کاملا متضاد هم هستن رو انچنان پرداخته بود کارگردان که بازی باز ذره ای خودشو از داستان جدا نمیدید . یه بعد بی رحم و سنگدل و انتقام جو و بعد دیگه مهر به خانواده و پسر یا مهر پدری همرا با تلاش برای بزرگ کردن و تربیت درست پسرش در حالی خودش انچنان بی رحم بود که هر دشمنی از هیبت

      • javoonearyayi گفت:

        یعنی اول بازی مشخص نبود برات با توجه به رد دد یک ؟؟؟؟

  • arian 76 گفت:

    با اینکه گاد اف وار هم شاهکاره ولی رد دد ۲ یه سروگردن بالاتره
    اصلا رد دد بازی نیست زندگیه
    تنها بازی ای که اندازه رد دد ۱ و ۲ بهم حال داد جی تی ای سن اندریس و نسخه ی سوم انچارتد بود
    البته تو عمرم با شاهکار زیاد بازی کردم مثل ویچر و لست اف اس و غیره ولی هیچکدومشون لذت این چهارتا رو نداشتن و اندازه ی اینا اعتیاد اور نبودن
    این مراسم هم کارای عجیب زیاد انجام داده مثل ترجیح دادن دراگون ایج ۳ به دارک سولز ۲ ولی هیچکدومشون اندازه ی گوتی کردن اوورواچ نبودن که از اون موقع ازشون قطع امید کردم

  • AXEL STONE گفت:

    مورد انتظارترین برای خودم سال ۲۰۱۹ بدون شک از فرنچایزای عزیزم Devil May Cry کبیر و RE هست! :rose: :heart:
    من توی این سال منتظرم GOD OF WAR گوتی بشه! فقط GOW!
    منتظر تریلری از کمپانی CapCom برای DMC5 کبیر و تریلری از کمپانی CDPR برای Cyberpunk 2077

  • KIARASHHERO گفت:

    برای من مورد انتظار ترین چیز اینه که دموی رزیدنت۲ ریمیکو معرفی کنن

  • خیلی جالبه داخل سایتا خارجی و … که میری حتی پیج خود گیم اواردز داخل اینستا و هر جای دیگه جز سایتای ایران حداقل ۹۰ درصد دارن میگن رد دد! ولی ایرانی جماعت نمیدونم قضیشون چیه، اینجا از گاد حمایت کنی و اینا ادم خوبه میشی و کسی که میفهمه بازی چیه، مرز های فن بازی و … رو جا به جا کردین، حتما یه سر بزنین به جاهایی گفتم تا خودتون ببینین، بابا خب انصافا رد دد یه چیز دیگه بود این یه چیز مشخصه اون وقت میان میگن چون انحصاری نیست بهش جایزه میدن!! داخل کل جهان حداقل ۸۰،۹۰ درصد دارن میگن رد دد جز ایران جالبه واقعا خسته نباشین.

    • @Lord of Shadow
      من جلوی درک و فهم شما سر تعظیم فرود میارم واقعا دقیقا اینجا ایرانه و خلاف همه جای دنیاس

    • Godofwar0385 گفت:

      بله فورتنایتم همه جا شده بهترین بازی سال
      اوراچ هم حرفی مثل انچارتد چار داشت و شد بهترین بازی سال
      هیج ربطی به ایران و خارج نداره تو خارج خوک و خرچنگ و هشت پا زنده میخورند ما هم بریم بخوریم‌چون باید نظرات و افکارمون مثل اونا باشه
      والا یه بازی باید هیجان هم داشته باشه آیا محیط فقط بزرگ باشه کافیه؟

      • Max.level گفت:

        دمت گرم داداش یعنی الان منظور شما اینه که رد دد فقط‌ محیطش بزرگه و هیچ چیز دیگه ای جز اون نداره؟خداوکیلی این دیگه بی انصافیه هر چقدر که رد دد شاهکاره گاد هم همونقدر شاهکاره والا من خودم فقط به خاطر گاد ۴ و بلادبورن رفتم یه ps4 pro گرفتم لازم بگم که همه انحصاری های سونی فوق العاده هستن ولی گاد و بلاد تو تمام انحصاری ها برای من یه چیز دیگه اس اما داداش اگر شما فکر میکنی رد دد فقط جز یه محیط بزرگ چیز دیگه ای نداره باید بگم داری اشتباه میکنی و خوب اگرم منظورت هیجانه که هیچوقت نمیشه از یه بازی اپن ورد که بیشتر تمایل به واقع گرا بودن داره رو با یه بازی برگرفته از افسانه ها و صحنه های حماسی فوق العاده مثل گاد مقایسه کرد هدف هر کدوم از این دو بازی کاملا جدا از هم‌دیگه هست و برای من هیچ فرقی نمیکنه که گاد گوتی شه یا رد‌ دد برای هر کدوم به یه انداره خوشحال میشم چون این دوتا بازی به حدی شاهکارن که نمیشه واقعا بینشون یکی رو انتخاب کرد داداش رد دد اومد و بازی های اپن ورد رو یه قدم به جلو برد و گاد با ریسک بزرگی به نام تغییر در المان های بازی و دوربین تبدیل به یه شاهکار شد
        در کل اینکه فقط میخوام بگم باید از هر کدوم‌ این ابرشاهکار ها لذت برد و گوتی اینا هم چیزی رو تغییر نمیده مهم اینه که ما میدونیم که هم رد دد هم گاد از بزرگترین های این صنعت هستن
        موفق باشی :yes: 😉

        • Godofwar0385 گفت:

          عه چرا شما بد برداشت کردید محیط رددد خارقلعادس من که منظورم این نیس رددد ور کنار جهان عظیمش هزارتا چیز دیگه داره من با گیمرای زیادی کم و بیش حرف میزنم اونا چشمشون فقط محیط و دیده من اینجا سوال کردم که ایا بزرگ بودن یه بازی به محیطه یا خود اسم و رسم و شهرت و شاهکار بودن بازی
          برید نظرات پردیس گیم‌و بخونید نوشتند قطعا گوتی مال رددده چون محیطش بزرگه

      • دوست عزیز دقیقا کجا همه جا فورتنایت شده بازی سال؟ یه مراسم دره پیتی بود و داخلش بازی سال شد و تموم همین یکی، چرا بزرگ نمایی میکنین، هیییچ جای دیگه بازی سال نمیشه خیالت راحت. در مورد بقیه حرفاتونم کاملا زدین جاده خاکی و هیچ ربطی به کامنت من نداشتن. نحوه خوردن غذایی چه ربطی به بازی داره اخه؟ :/ اون چیزیه که سالیان سال هر کشوری غذای مخصوص خودشون خوردن و عادت کردن و هیییچ ربطی به گیم و اینایی میگی نداره، استدلالات منو کشته داداش، در مورد اون جمله اخرتونم باید بگم مگه من گفتم فقط بزرگ باشه کافیه؟ :/ یا اصلا همه رد دد هیجان نداره که این جور میگید؟ :/

        • Godofwar0385 گفت:

          برید لودینگ زومجیو ببینید داره میگه هیچی معلوم‌نیست و یهو دیدید تو این مراسم فورتنایت شد بازی سال
          عزیز من اون بالا سوال کردم اون غذا خوردنم مثال زدم‌چون واقعا همه دارند تو این سایت یا جاهای دیگه مارو با خارجیا مقایسه میکنند خوب حالا ما تو امریکا نیستیم الان ما بیایم خودکشی کنیم :laugh:
          در مورد جمله ی اخرم منظورم رددد نیست چون رددد در کنار محیط بزرگش هزاران ماموریتم داره و کارای مختلف

      • NFrealmusic گفت:

        برادر من این چه حرفیه که میزنی :-/
        اون مراسم بر اساس “رای گیمرا “بود چرا شما متوجه نمیشین, ارزش اون مراسم اندازه یه سر سوزن بود و هست!
        درمورد رد دد هم جهانی که راکستار با این حجم از جزییات خلق کرده تو هیچ بازی مثلش نیست,تاثیری که رد دد رو بازیای جهان باز میذاره رو بعدا متوجه میشین مثل کاری که gta sa کرد بازی که یه نسل از نسل ۶ جلو بود آزادی عمل و جهانی که راکستار با اون حجم از جزییات خلق کرد بی سابقه و انقلابی بود و سبک جهان باز رو متحول کرد و تقریبا تمام بازیای جهان باز المان های GTA SA رو به کار بردن این حرف درمورد رد دد ۲ هم صدق میکنه

        • Godofwar0385 گفت:

          شما کامنتای من رو در مورد رددد خوندید یا در مورد ستایش راکستار؟
          منظورم و بد برداشت کردید یا خودم بد نوشتم راکستار جز سه شرکت محبوب منه و میدونم با رددد دو چه چیزی و تحویل گیمر داده
          والا تو زومجیم نوشته و میگه اگه جمعه دیدید فورتنایت شد بازی سال تعجب نکنید

    • vaan 2 گفت:

      کجا این سایتا و اینا که هر جا میری فقط،میگن رد دد !! بعدم یه چیز طبیعیه !! که یه بازی مولتی با فروش خیلی بیشتر از گاد مخاطب بیشتری تو مجازی نسبت به گاد داشته باشه !!

    • javoonearyayi گفت:

      چقدر سطحی فکر میکنی حتی درصد رای رد دد هم نود درصد نبود یه سر به امتیاز کاربریش بزن خودت میدونی که در مورد متاش غلو هم شده و یا بهتره بگم سخت گیری نشده توسط منتقدا .من خودم عاشقشم ولی یه مشت ادم که مطمعنم حتی بازیش هم نکردن اینقدر متعصبانه نظر میدن که میترسم اخرش ازش متنفر بشن .

      مقاله گیم اسپات رو خوندی ؟؟؟ اونجا به نظر اینقدر فاصله ای که میگی توی نظریات نویسنده مقاله و ویدیو هست ایا ؟ ‌

  • TekkenGod گفت:

    گیمفا بعضی وقتا عجیب ضعیف عمل میکنه . دیشب شخصیتهای جدید تکن با تریلر معرفی و گیم پلی منتشر شد کل دنیا پوشش دادن ولی اینجا خبری ازش نیس .

  • Mortal Kombat 11 فقط خدا صبر بده تا جمعه وقتی نتمو باز کنم یه تریلر سینمایی با گیم پلیش مبارزه ی تن به تنه عشقم ساب زیرو و اسکورپیون ببینم :-*

  • یوبی سافت شرمنده نکن خودتو از ما و پرنسو نمایش بده فقط اینو میخام ازت

  • mo1234 گفت:

    بابا اصلا حساب کتاب نداره مراسم گوتی یهو میبینین یه بازی عجق وجق گوتی میشه همه جایزه هارو میبره من بعد از این همه سال تجربه گیمینگ دیگه نه به متا کاری دارم نه به گوتی فقط به نظر خودم کار دارم با تشکر من دیگه حرفی ندارم

  • dl گفت:

    بیشتر مواقع ما ایرانی ها دارایی های خودمون رو برتر می دونیم من هیچوقت نتونستم با یک نفر صحبت کنم و اون دارایی خودشو برتر ندونه همیشه همینطور بوده و تا وقتی این وضعیت باشه نه نقطه پیشرفتی هست نه منطق وجود داره …

پیش به سوی TGA 2018 | همه چیز در رابطه با مراسم The Game Awards 2018 - گیمفا