استودیوی وشو با استودیوی Lucid در چندین پروژه همکاری خواهد کرد
استودیوی وشو با انتشار یک بیانیه، آغاز همکاری خود با استودیوی Lucid را اعلام کرده است.
استودیوی وشو (Wushu Studios) که توسط توسعهدهندگان سابق استودیوی Evolution تاسیس شده، اعلام کرده است که با استودیوی انگلیسی Lucid Games برای ساخت چندین پروژه همکاری خواهد کرد. اولین پروژهی مشترک این دو استودیو، بازی Switchblade است. این بازی که در سبک MOBA ساخته خواهد شد، در دسترس کاربران دو پلتفرم رایانههای شخصی و پلیاستیشن ۴ قرار خواهد گرفت. موسس استودیوی وشو، آقای Alan McDemott به مناسبت آغاز این همکاری بیانیهی زیر را منتشر کرده است:
ما از همکاری با استودیوی Lucid در پروژههای آیندهی آنها بسیار خوشحال هستیم. چنین فرصتهای برای همکاری و تبادل اطلاعات با یک استودیوی باتجربه و بااستعداد، همان چیزی است که با ما به عنوان یک تیم انگیزه میدهد. چالشهای جدید مانند این به ما این فرصت را میدهد تا تواناییهایمان را ارتقا داده و خلاقیتمان را افزایش دهیم. این کار در مقابل به ما کمک میکند تا کیفیت آیپی خودمان را نیز افزایش دهیم. ما بیصبرانه منتظر انتشار اطلاعات تازه از این پروژهی مشترک در هفتهها و ماههای آینده هستیم.
استودیوی وشو در سال ۲۰۱۷ و پس از تعطیلی استودیوی Evolution تاسیس شد. استودیوی Evolution یک استودیوی تحت نظارت شرکت سونی بود که وظیفهی توسعهی بازیهای DriveClub و Motorstorm را به عهده داشت. استودیوی Lucid نیز پس از تعطیلی استودیوی Bizzare Creation (سازندهی سری Project Gotham Racing) تاسیس شد. اگرچه هر دو استودیو در گذشته برروی ساخت بازیهای مسابقهی تمرکز داشتهاند ولی به نظر میرسد آنها مسیری متفاوت را با ساخت یک بازی MOBA پیش گرفتهاند.
بازی Switchblade یک بازی مسابقهای تیراندازی در سبک MOBA است. این بازی هماکنون به صورت نسخهی دسترس زودهنگام در دسترس است ولی برای تجربهی آن به خرید یکی از بستههای Starter Pack (ارزانترین بسته با قیمت ۳ دلار موجود میباشد) نیاز خواهید داشت. همچنین تایید شده است که استودیوی وشو در حال کار برروی یک آیپی جدید علمی تخیلی است ولی هیچ اطلاعاتی از آن منتشر نشده است. این استودیو تایید کرده است که در آیندهی نزدیک از این پروژه رونمایی خواهد کرد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات