ویدئو گیمفا: در مکتب نینجا | بررسی ویدئویی بازی Ninja Gaiden Sigma II - گیمفا
ویدئو گیمفا: در مکتب نینجا | بررسی ویدئویی بازی Ninja Gaiden Sigma II - گیمفا
ویدئو گیمفا: در مکتب نینجا | بررسی ویدئویی بازی Ninja Gaiden Sigma II - گیمفا
ویدئو گیمفا: در مکتب نینجا | بررسی ویدئویی بازی Ninja Gaiden Sigma II - گیمفا

ویدئو گیمفا: در مکتب نینجا | بررسی ویدئویی بازی Ninja Gaiden Sigma II

سعید آقابابایی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
ویدئو گیمفا: در مکتب نینجا | بررسی ویدئویی بازی Ninja Gaiden Sigma II - گیمفا

عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت تمامی دوستان عزیزم و مخاطبین بزرگوار و فهیم وبسایت بزرگ گیمفا. امیدوار هستم که در خوبی و خوشی و سلامتی کامل به سر ببرید و از اتفاقاتی که در زندگیتان می افتد راضی و خشنود باشید. نوبت به یک ویدئوی نقد و بررسی دیگر رسیده که قصد داریم ساخت این ویدئوها را با کیفیت هر چه بهتر نسبت به گذشته ادامه دهیم و با استفاده از نظرات شما هر روز کار را باکیفیت تر کنیم تا نزدیک به سطحی که شایسته شماست شویم. همان طور که می دانید از حدود ۳ سال قبل با تلاش و کوشش زیاد و با حمایت ها راهنمایی های شما موفق شدیم تا بخش نقد و بررسی ویدئویی گیمفا را راه اندازی کنیم که به صورت مرتب و منظم برای شما تقریبا هر هفته منتشر شود و کاربران عزیزمان از آیتم های ویدئویی نیز لذت ببرند. بدون هیچ شکی حق کاربران عزیز ما است که به مانند وب سایتهای بزرگ دنیا مطالب ویدئویی اعم از نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … را در اختیار داشته باشند و از تماشای آن لذت ببرند. قطعا این روند را به صورت مستمر و مداوم ادامه می دهیم تا شما عزیزان شاهد ویدئوهایی کامل و با کیفیت بالا به شکل حداقل یک عدد در هفته باشید و این گونه، تنوع مطالب وبسایت گیمفا نیز تکمیل گردد. همچنین قصد داریم تا در لابلای ویدئوهای نقد بازی های بزرگ جدید، به بازی های شاهکار قدیمی هم بپردازیم و برترین آن ها را به مانند بازی های جدید هم به صورت نقد متنی در سایت قرار دهیم و هم به صورت نقد ویدئویی آن ها را برای شما بررسی نماییم تا بیشتر به بازی های مورد علاقه و محبوب شما پرداخته شود و تنوع بیشتری را در انتخاب مطلب برای شما رقم بزنیم.

ویدئو گیمفا: در مکتب نینجا | بررسی ویدئویی بازی Ninja Gaiden Sigma II - گیمفا

بررسی ویدئویی بازی Ninja Gaiden Sigma II

اتفاقا بازی امروز نیز از همین شاهکار مربوط به نسل هفتم است که با بررسی ویدئویی این بازی بی نظیر و پرطرفدار که جزو برترین و دشوارترین هک اند اسلش های تاریخ است در خدمت شما هستیم. شما می توانید در این قسمت تمامی ویدئوهای نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … که تاکنون تقدیم شما کرده ایم مشاهده نمایید. ویدئویی که امروز برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم، بررسی یکی از بزرگترین و باکیفیت ترین عناوین نسل هفتم است که Ninja Gaiden Sigma 2 نام دارد و مطمئن هستم که بسیاری از شما آن را نه یک بار بلکه چندین بار تجربه کرده اید و خاطرات خیلی شیرینی از آن دارید، البته خاطرات شیرین و بسیار دشوار و نفس گیر!! ابتدا کمی از این فرنچایز صحبت کنیم. بازی نخست Ninja Gaiden در سال ۲۰۰۴ ابتدا برای کنسول ایکس باکس منتشر شد و آغازی بود بر یک سری بسیار زیبا و شدیدا هاردکور. نسخه های ایکس باکس این سری بدون نام اضافه و تنها با شماره عرضه شدند یعنی نینجا گایدن ۱ و ۲ ولی نسخه های پلی استیشن ۳ این سری که هر دو یک سال بعد از عرضه بازی برای ایکس باکس و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شدند در انتهای نام خود کلمه سیگما را نیز می دیدند و Ninja Gaiden Sigma و Ninja Gaiden Sigma 2 نام داشتند که در این ویدئو قصد داریم تا در خصوص نسخه دوم بازی بر روی پلی استیشن ۳ یعنی عنوان Ninja Gaiden Sigma 2 صحبت کنیم. البته اصلا گمان نکنید که این ویدئو فقط مربوط به نسخه سیگما ۲ است و می توان آن را به عنوان بررسی نسخه دوم بازی بر روی ایکس باکس ۳۶۰ نیز قلمداد کرد زیرا که عنوان Ninja Gaiden Sigma 2 در حقیقت نسخه بهبود یافته و آپدیت شده بازی Ninja Gaiden 2 بود که یک سال بعد از عرضه نسخه دوم برای ایکس باکس ۳۶۰ یعنی در سال ۲۰۰۹ برای کنسول پلی استیشن ۳ نیز منتشر گردید و البته در سال ۲۰۱۳ نسخه پلی استیشن ویتای این بازی نیز عرضه شد.

ویدئو گیمفا: در مکتب نینجا | بررسی ویدئویی بازی Ninja Gaiden Sigma II - گیمفا

Ninja Gaiden Sigma 2

Ninja Gaiden Sigma 2 یک عنوان هک اند اسلش و اکشن ماجرایی بود که توسط Team Ninja ساخته شده و نسخه ایکس باکس ۳۶۰ آن که Ninja Gaiden 2 نام داشت در سال ۲۰۰۸ توسط مایکروسافت و نسخه پلی استیشن ۳ آن توسط Tecmo در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. این بازی دنباله و نسخه دومی بود بر عنوان تحسین شده و زیبای Ninja Gaiden که در سال ۲۰۰۴ منتشر شده بود. بارزترین خصوصیت عنوان Ninja Gaiden Sigma 2 به مانند نسخه اول دشواری بالای آن بود که به نوعی می توان گفت امضای این فرنچایز محسوب می شد و واقعا در آن زمان خبری از بازی های سخت و هاردکور مانند امروز که خیلی از سازندگان بعد از دیدن موفقیت سوی سولز، بازی های سخت می سازند، نبود و سری Ninja Gaiden یک بازی خاص و کاملا یونیک در بازار آن زمان به حساب می آمد. بازی Ninja Gaiden 2 که حالا عنوانی شناخته شده و مورد انتظار به حساب می آمد و دیگر مانند نسخه اول یک سورپرایز نبود، بعد از انتشار موفق شد تا بازخوردهای خوب و موفقی را از سوی منتقدان و طرفداران دریافت نماید و امتیاز متای ۸۱ زا کسب کرد و نسخه Ninja Gaiden Sigma 2 که سال بعد برای پلی استیشن منتشر شد هم امتیاز متای ۸۳ را به خود اختصاص داد.  امروز شاهد بررسی ویدئویی از این هک اند اسلش هاردکور هیجان انگیز، دوست داشتنی و باکیفیت خواهید بود. سعی کرده ایم در این ویدئو به صورت مفید و مختصر و با ارائه تصاویری جذاب از بازی، شما را با Ninja Gaiden Sigma 2 آشناتر کنیم و با دیدن ویدئو، تمام مواردی که می خواهید از این بازی دستگیرتان شود و خاظرات خوب و شیرینتان هم زنده گردد و شاید دوباره سری به کنسول نسل هفتمی یا ویتای خود بزنید و این سری را تجربه نمایید. قطعا در مسیری که هستیم اشکالات و ایراداتی وجود دارد که خود ما نیز از آن آگاه هستیم و در صدد هستیم تا در هر ویدئوی جدید آن ها را رفع کنیم و هر بار یک ویدئوی کامل تر را برای شما عزیزان قرار دهیم. به امید این که بتوانیم این روند را در آینده و با کیفیت بالا و به صورت مداوم ادامه دهیم، زیرا که همان طور که همیشه عرض کرده ام، لیاقت کاربران گیمفا فقط و فقط بهترین هاست و معرفت را نمی شود با چیزی جبران کرد. پس همه تلاش خود را می کنیم تا لااقل شاید شما عزیزان از ما راضی باشید و از مطالب گیمفا لذت ببرید. بیشتر از این صحبت نمی کنم و توجه شما را در ادامه به نقد و بررسی ویدئویی و اختصاصی گیمفا از بازی Ninja Gaiden Sigma 2 جلب می کنم. منتظر نظرات و پیشنهادات شما خوبان هستیم.

دانلود با کیفیت ۴۸۰P

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

شما می توانید همه ویدئوهای گیمفا را از طریق صفحه آپارات و اینستاگرام گیمفا نیز تماشا کنید. 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدئو گیمفا: در مکتب نینجا | بررسی ویدئویی بازی Ninja Gaiden Sigma II - گیمفا
ویدئو گیمفا: در مکتب نینجا | بررسی ویدئویی بازی Ninja Gaiden Sigma II - گیمفا
ویدئو گیمفا: در مکتب نینجا | بررسی ویدئویی بازی Ninja Gaiden Sigma II - گیمفا
ویدئو گیمفا: در مکتب نینجا | بررسی ویدئویی بازی Ninja Gaiden Sigma II - گیمفا
ویدئو گیمفا: در مکتب نینجا | بررسی ویدئویی بازی Ninja Gaiden Sigma II - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • lordhossein گفت:

    درود بر اقا سعید عزیز قرار بود یه نظرسنجی بزارین واسه راهنمای بازی بعدی میشه بگین کی نظر سنجیو قرار میدین با تشکر

  • Clara گفت:

    یادش بخیر چه باس فایت هایی داشت این بازی کلا نسل ۷ و ps3 بهشت هک ان اسلش باز ها بود، God 3 و ascension، DMC 4 و ۲۰۱۳, darksiders 1 و ۲، enslaved Odyssey to the west، Castelavania Lords of Shadow 1 و ۲، heavenly sword، nier, bayonetta، dante’s inferno , metal gear rising و قطعا خیلی موارد دیگه…

  • خیلی ام عالی که سراغ بازیهای خاص و قدیمی هم میرید.
    سعید جان ❤️❤️❤️ اگه تونستی نقد ویدئویی paradise eve 2 رو هم بذار.
    بیش از صد بار این بازی رو تا آخرش رفتم! و هر دفعه در داخل بازی با موارد جدید و شوک های جدیدی مواجه شدم.
    داستان بی نظیر، مبارزات کاملا تاکتیکی و کلی آیتم مرموز و مخفی، چندین پایان بندی مختلف، چندین سطح سختی کاملا چالش برانگیز و سخت، و جوایز آخر بازی که تقریبا تا پنجاه پایان هر دفعه یک جایزه جدید و ارزشمند میگرفتی!
    بنظر من بهترین بازی نسل ششم بود.
    یعنی اگه بشه عشقم (سعید آقابابایی) ❤️ :inlove: ویدیوی بازی نوستالژیک و مورد علاقمو بذاره تو گیمفا دیگه هیچی از دنیا نمیخوام 😀

    البته شایعاتی هست که square enix دوباره نام تجاری Parasite eve رو خریده و ممکنه نسخه ی جدیدی ازش تو راه باشه.

    عذر میخوام اگه کامنتم کمی بی ربط شد، سری Ninja gaiden هم واقعا سرعت گیم پلیش فوق‌العاده بود و از نظر محیط و سختی هم حال و هوای بازیهای قدیمی رو داشت.

    • سلام و درود خدمت شما. بسیار ممنونم از لطفتون که تماشا فرمودید. خوشحالم از این که رضایت دارید برای قرار دادن ویدئوهای نقد شاهکارهای قدیمی تر. قطعا و قطعا Parasite Eve 2 هم جزو عناوینیه که خیلی ارزشمند و فوق العاده اس منتها میدونید مشکل بازی های اینقدر قدیمی برای ویدئو چیه؟ یکی دوبار امتحان کردیم این جور بازی ها رو اینقدر کیفیت ویدئو پایین میاد و ویدئوهاشون بدکیففیته که اگر براتون بذاریم اصلا شایسته نیست و خیلی خیلی پایین میشه کیفیتشون چون خیلی قدیمی هستن.
      نظر لطف و محبت و بزرگواری شماست واقعا. یک دنیا ممنونم از این حمایت و محبتی که دارید. شرمنده می فرمایید من رو. قطعا اگر ویدئو هم نشه براتون نقدش رو می نویسم قول میدم.
      انشالله که بازم از این سری بشنویم. بسیار بسیار ممنون از این نظر پر از لطف شما.
      https://t.me/Gametal

      • بله کاملاً حرفتون در مورد کیفیت پایین ویدئوهای بازیهای خیلی قدیمی رو درک میکنم ولی خب خیلی نوستالژیکن و نمیشه ازشون گذشت.
        در هر صورت از دوست هرچه رسد نکوست. ممنون میشم اگه حتی نقد معمولی این بازی رو هم کار کنید، چون بدون ذره ای شک و کوچکترین اغراق نقدهای شما خیلی بهتر و با ارزش تر از متایی هست که به خیلی از بازیها داده میشه. آخه parasite eve 2 متای زیر ۸۰ واقعا حقش نیست!!! و بقولی فقط یه ویدئو یا مقاله از جناب آقابابایی دوست داشتنی میتونه حق مطلب رو در مورد این بازی ادا کنه…
        بازم ممنون از تمام زحمات ارزشمندتون که باعث میشه کارهاتون به دل تمام گیمرهای ایرانی بشینه ❤️ :rose:

  • Godofwar0385 گفت:

    اوف یعنی عالی بود اقا سعید سه بار تو پی اس۳تمومش کردم بسیار عالی بود

  • mehrdadPS گفت:

    ممنون سعید جان البته ویدیو رو هنوز ندیدم و تازه زدم دانلود شه ولی چون می دونم بررسی ها و نقد های شما عالیا پس پیش پیش می گم دمت گرم
    البته این سری رو همیشه دوست داشتم هم مبارزات چالشی هم باس های عالی و خیلی خفنی داشت
    راستی سعید جان این راهنمایی قدم به قدم gow رو هم بنویس تا متوجه شیم چقدر آیتم از دست دادیم

    • سلام خدمت مهرداد عزیز و گل. یک دنیا ممنونم از محبت شما و اعتمادی که داری به من مهرداد عزیز. انشالله از ویدئو رضایت داشته باشی و شایسته این بزرگواری و محبت شما باشه این ویدئو. خیلی خیلی ممنون از این حمایت و لطف همیشگیت مهرداد جان.
      چشم اگر درخواست ها بیشتر برای گاد او وار باشه حتما میریم راهنماش رو
      https://t.me/Gametal

  • AXEL STONE گفت:

    یکی از بهترین های هک اند اسلشی که بازی کردم و بهترین نینجای تاریخ بعد از (شادو دانسر: سگا) اخ که یاد جفتشون بخیر :heart: :rose: خیلی ابهتین :rose: :heart: مرسی از ویدیو اقای اقابابایی :heart: :rose: خیلی لذت بردم ممنون.
    راستی اقای اقابابایی یک مشکلی هست نمیخام اینجا بگم که حتا شما اقای اقابابایی اونم مثل من قبولش ندارین اما بازم…

    • شادو دانسر که شاهکار بود ولی از اون بهتر شینوبی ۳ بود که هم گرافیکش بهتر بود 😀 هم مراحلش تاکتیکی تر بود، هم آهنگاش بی نظیر بود، بی نظیر؛ جزو برترین آهنگ های تاریخ بازیها بدون اغراق…

      • AXEL STONE گفت:

        اصلا درست نیست! شادو دانسر فقط یک نسخس و دیگه تکرار نشد! از بزرگترین های سگا بعد SOR هستش که وقتی بازی میکردی حس میکردی واقعا یک نینجایی در دست داری.

        • شادو دانسر که گفتم شاهکار بود، حرفی توش نیست.
          ولی شینوبی ۳ یه عنوان دیگه ست که اگه اونم بازی کرده باشی، اونم شاهکار سگا بود و من شخصا بیشتر از شادو دانسر دوستش داشتم.

          اونم سبک نینجایی بود ولی خیلی گیم پلیش پیچیده تر از شادو دانسر بود.
          یه سرچ تو یوتوب کنی، آهنگاش مخصوصا مرحله دومش فوق‌العاده بود…

    • سلام و درود خدمت شما. یک دنیا سپاس از این که وقت عزیزتون رو گذاشتید و تماشا فرمودید. باعث افتخاره که رضایت داشتید. خیلی متشکرم از حمایت و محبتتون. در مورد این بازی واقعا درست می فرمایید.
      اگر مشکلی یا موضوعی هست بفرمایید من در خدمتتون هستم. حالا اگر میخواین به صورت پیام خصوصی بگید بهم یا هر جوری که صلاح میدونید. به هر حال من در خدمتتون هستم.
      https://t.me/Gametal

  • JJSTYLE36 گفت:

    به به :inlove: با این سری خاطره بسیار زیاد دارم
    درسته نسخه ۳ خیلی خوب نبود ولی حتی با اونم خاطره دارم

  • یکی دیگر از شاهکارهای سلطان مقاله‌نویسی(به اقباس از حرف دوستانم).بسیار نقد زیبایی بود و خیلی لذت بردم.بسیار خوشحال شدم از اینکه به بازیهای قدیمی نیز سری زدید و باعث شدید که،یادی از گذشتۀ نه‌بسیار دور،بکنیم و به سبک عالی و مستقل شما،نقدش رو ببینیم.بازهم ممنونم از داداش سعید”آقابابایی”عزیز بابت نقد ویدئویی که قرار دادید،امیدوارم سالم باشید. 😎

    • سلام عرض ادب و احترام خدمت شما. واقعا نمیدونم چی بگم. شما و دوستانتون به معنای واقعی شرمنده می فرمایید من رو و واقعا به خخودم افتخار میکنم که دوستان بامحبت و بزرگوار و با معرفتی مثل شما دارم که همیشه من از حمایتتون بهره مند می فرمایید. واقعا ازتون ممنونم که وقت عزیزتون رو برای تماشای ویدئو گذاشتید و یک دنیا سپاس به خاطر این بزرگواری شما. انشالله که همیشه سالم و سلامت و موفق باشید هم شما و هم دوستان عزیزتون.
      https://t.me/Gametal

  • sahba.sh گفت:

    درود و خسته نباشید برای جناب آقابابایی
    این یکی دیگه واقعا بهترین خاطراتم رو زنده کرد
    اون زمان هنوز خبری از عناوین سولز نبود و هاردکور گیمینگ واسه من سری نینجا گیدن بود
    چقدر دلم واسه ریو هایابوسا تنگ شده
    نسخه سومش خیلی خوب نبود واسه هیمن من از پایان نسخه دوم تا به امروز منتظر یه نسخه ی درست و درمون از نینجا گیدنم
    ولی سخت ترین نسخه نینجا گیدن بلک بود
    خیلی سخت بود لعنتی

  • joel گفت:

    سلام جناب اقابابایی تشکر بابت نقد ویدیویی یکی از برترین هک اند اسلش های تاریخ :yes:. امروز با استفاده از راهنمای قدم به قدم رزیدنت اویل ۷ شما موفق به پایان رسوندن بازی شدم و از همین جا از شما بابت راهنما کمال تشکر رو میکنم و یک نکته بسیار،بسیار مهم رو شما در داخل راهنمای قدم به قدم بازی جا انداختین که واسه خودمم واقعا عجیب بود ?:-) نگفتن مکان Repair kit دوم بود ( زیر مجسمه) باز هم به خاطر دو راهنمای رزیدنت و بلاد ازتون تشکر میکنم :yes:

    • سلام خدمت شما. یک دنیا سپاس از شما به خاطر مشاهده ویدئو و محبتی که دارید به بنده. خیلی متشکرم.
      واقعا افخار مبکنم که با راهنمای من بازی رو تموم کردید و خیلی خوشحالم که مورد استفاده تون قرار گرفته. ممنون که از راهنماهای من استفاده می فرمایید.
      عذر میخوام اگر جا افتاده اون یه مورد. به بزرگی خودتون ببخشید دیگه. باز هم ممنونم از لطف و بزرگواریتون.
      https://t.me/Gametal

  • AL1K1NG گفت:

    آقا سعید خسته نباشین
    نقد خیلی خوبی بود ینی من ک بازیش نکردم ی جوری بازی رو شکافتی برام ک انگار دوبار بازیش کردم :-*
    ی پیشنهاد برا بررسی ویدیویی های بعدی دارم ک مثه این ویدیو زیاد کتابی صحبت نکنین خودمونی باشین تو همین هم ی جاهاییش خودمونی میگفتین بهتر بود

    • سلام و درود خدمت شما علی جان. بسیار ممنونم. سلامت باشید انشالله علی جان. خیلی لطف کردید که تماشا فرمودید ویدئو رو. باعث افتخارم هست.
      چشم علی جان سعی میکنم که تا حد بیشتری این طور که می فرمایید صحبت کنم در ویدئوها. مرسی از توجه و پیشنهادتون.
      https://t.me/Gametal

  • DMC IS BACK گفت:

    مثل همیشه عالی بود آقای آقابابایی،
    چقدر خوب شد که نام نسخه سوم رو تو نقد نیاوردید.
    واقعا میشه گفت نابودگر این سری زیبا محسوب میشه.
    هر چی عناوین قبلی شماره ۳ این بازی عالی بودن نسخه سوم با داستان آبکی و از بین بردن جذابیت ریو هایابوسا رسما این بازی رو به نابودی کشوندن.
    امیدوارم یک نسخه جدید از این سری معرفی بشه و با گیم پلی سریع و خاصش حس یه h&s ناب رو برای دوستاران این سبک هارکور بازای عزیز گیمفا به همراه داشته باشه

  • مازیار گفت:

    Ninja Blade2 هم بازی خوبی بود ولی بهش توجه نشد 🙁 البته به پایNinja Gaiden نمیرسید ولی تو سبک خودش خوب عمل کرد

  • سلام خدمت آقا سعید خسته نباشید فیلم هم دانلود کردم میبینیمش.
    اگه ممکنه لطفا بازیdead cellsرو نقد کنید واقعا بازی ارزشمندیه

  • mbox گفت:

    سعید جان به نظرم نسخه دو نسبت به نسخه یک افت داشت.
    نسخه یک اگر همون زمان عرضه روی ایکس باکس بازی کرده باشی و یادت باشه اولا از نظر گرافیکی و تکنیکی یک نسل جلو بود. از نظر گیم پلی که من هنوزم بازی ندیدم که انقدر خوب سرعتی و در عین حال تفکیک شده باشه ضربه زدن و کمبو هاش اما در نسخه دوم نه تنها از نظر گرافیکی نسبت به بازیای دیگه در زمان عرضه تفاوتی نبود از نظر گیم پلی هم اسون تر شده بود و از نظر تفکیک ضربات برای همه پسند شدن افت کرده بود و مواردی پیش میومد که مثل سایر بازیا فقط دکمه میزدی.
    البته میشه افت کیفیت تکنیکی نسبت به زمانه رو وابسته کرد به سخت افزار چندبرابر قوی تر ایکس باکس نسبت به پلی استیشن ۲ و خوب در زمان سیصد و شصت و پلی استیشن سه تقریبا تو یه رنج بودن.
    ولی از نظر گیم پلی نمیشه توجیه کرد و دقیقا یادمه همون زمان خود ایتاگاکی میگفت که بازی رو طوری ساختیم که همه بتونن بازی کنن و بعد از انتشار هم همه فن های بازی ناراحت بودن از پایین اومدن کیفیت گیم پلی

ویدئو گیمفا: در مکتب نینجا | بررسی ویدئویی بازی Ninja Gaiden Sigma II - گیمفا
ویدئو گیمفا: در مکتب نینجا | بررسی ویدئویی بازی Ninja Gaiden Sigma II - گیمفا