ثبت نام در رویداد بازی های رایانه ای گیم آپ - گیمفا
ثبت نام در رویداد بازی های رایانه ای گیم آپ - گیمفا
ثبت نام در رویداد بازی های رایانه ای گیم آپ - گیمفا
ثبت نام در رویداد بازی های رایانه ای گیم آپ - گیمفا

ثبت نام در رویداد بازی های رایانه ای گیم آپ

پست گیمفا
۱۷:۰۰ ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
ثبت نام در رویداد بازی های رایانه ای گیم آپ - گیمفا

سومین رویداد ملی استارتاپی گیم آپ با حضور بنام ترین شخصیت های بازی سازی کشور به میزبانی استان خوزستان منطقه آزاد اروند (شهرستان آبادان و خرمشهر) در تاریخ ۲۱ الی ۲۳ آذرماه با هدف ارتقای صنعت بازی سازی و ایجاد فرهنگ آن برگزار خواهد شد.

این رویداد که به منظور “تولید بازی های موبایل با رویکرد تجاری و دانش بنیان” برگزار می گردد، شامل ۶۰ شرکت کننده در قالب تیم های آزاد در بخش های زیر می باشد:

*ایده پرداز

*طراح بازی

*طراح مرحله

*گرافیست بازی

*برنامه نویس و کار با موتور بازی

در صورت رای آوردن ایده از نظر داوران و سایر شرکت کنندگان، ایده دهندگان وظیفه مدیریت تیم خود را بر عهده می گیرند.

گیم آپ که بزرگان حوزه ی بازی سازی، مسئولان رده بالای دولتی و برخی سرمایه گذاران کلان را دور هم جمع می کند، می تواند علاوه بر جو رقابتی رویداد، فضای مناسبی را برای جلب نظر این افراد جهت حمایت از طرح های تجاری شرکت کننده ها ایجاد نماید.

در این رویداد شرکت کنندگان به صورت رایگان چهار(۴)  ورکشاپ آموزشی زیر را گذرانده و در نهایت گواهی حضور در این دوره ها را نیز دریافت می کنند:

طراحی بازی و مرحله

طراحی بوم تجاری

طراحی گرافیک بازی

برنامه نویسی بازی و کار با موتور بازی سازی

 

تمامی شرکت کنندگان با پرداخت هزینه شرکت در مسابقه از امکانات زیر به صورت رایگان بهره می برند:

پذیرایی رایگان (وعده و میان وعده)

اسکان رایگان

اینترنت رایگان

داوران رویداد:

حمزه آزاد

قاسم فرحانی

دکتر روبن غنی پور

فرهود فرمند

 

تعدادی از مربیان رویداد:

مهسا اسبوئی

مهرداد کردجوان

علیرضا احدی

حسین آجرلو

امیر بری دیزج

ایمان طائب

شهرام قاسمی

سهیل افشاری

رضا قاسمی

نیما موسوی

 

پیشنهاد ویژه

 

با وارد کردن کد تخفیف تا ۱۵ آذر ماه، از ۳۰ درصد تخفیف هزینه ی ثبت نام بهره مند شوید.

کد تخفیف : gamefa

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ثبت نام در رویداد بازی های رایانه ای گیم آپ - گیمفا
ثبت نام در رویداد بازی های رایانه ای گیم آپ - گیمفا
ثبت نام در رویداد بازی های رایانه ای گیم آپ - گیمفا
ثبت نام در رویداد بازی های رایانه ای گیم آپ - گیمفا
ثبت نام در رویداد بازی های رایانه ای گیم آپ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • pouriyagamer گفت:

    برنده هم بشی پنج میلیون میدن میگن با این باید ده پانزده تا بازی AAA بسازی 😀
    صنعت بازی سازی ایران هیچوقت پیشرفت نمی کنه کل بودجه بازی سازی ایران ۱۰ میلیارده
    نهایت جوونای با استعداد بتونن با پول جیباشون به سختی یه بازی مستقل خوب بسازن اونم خودشون بدون حمایت هیچکس

  • گل روی میز توی تصویر چرا افتاده نکنه میخوان اونم بخورن 😀

  • dark ghost گفت:

    خوبه. حداقلش تو شهرمونه. میرم از اینترنت رایگانش استفاده می کنم بر می گردم. :laugh:

    • Fortnite گفت:

      اگر به بازی سازی علاقه مندید و می خواید راه درست رو برید و توی این زمینه پیشرفت کنید و از تجربیات بازی سازان خوزستانی بهره مند بشید به جمع ما در انجمن بازی سازان مستقل خوزستان بپیوندید https://t.me/joinchat/CLVyLkozGDirAG9aXx9t2g

  • EverSinn3r گفت:

    کشور های دیگه ( امریکا – چین – ژاپن ) درصد قابل توجهی از درامدشون از بازی های ویدیویی
    هست .اونوقت پدر و مادرا یا وزرا میان و میگن
    مگه بچه اید بازی میکنید یا مستند ( بیراهه ) میسازن و توش گیمر های عزیز رو میکوبند در صورتی که توی امریکا برای بچه هاشون مربی میگیرن :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    به نظر شما امیدی برای پیشرفت مونده ؟

    • Mohamady گفت:

      او مربی گرفتن تو اون کشور هاهم حرکت ضایعی هست خیلی هم ضایع اصلا خودت فکر کن چه حرکت بی خوده ای. بعد دوست عزیر تمام این مشکلاتو من با بابام دارم ولی شما درستو. کامل درست بخون روزی سه چهار ساعت بازی نکن به خاطر بازی از امودن به مهمونی تفره نرو قسمت بزرگ مشکلاتت حل میشه اون کشور هاهم خیلی پرجمعیت هستند. طبیعی که شرکت های بزرگ بازی سازی. و گیمر زیاد داشته باشند سود زیاد کنند ما هم در حد کشورمون خوشبختانه شرکت های بازی سازی موفق داشتیم که در حال پیشرفتن

      قدوسی پور ی بار جواب قشنگی به اون افرادی که گفتی داد بنیاد با همه کاستی هاش حرکت هایی کرده که ی فرد معمولی که رتباطی با این مسایل داره نمی دونه

  • لطفا این تبلیغ آزاردهنده زولا که کل صفحه رو میپوشونه حذف کنید

  • Lord-Sega گفت:

    توی همین تصویر جلو سمت چپ نفر آخر کاملا مشخص می کنه اینا کی هستن و چقدر بازی سازی بلدن،برید جمع کنید

  • farhad357 گفت:

    بازی سازی صنعت هست . کشورهای صاحب نام تو ساخت بازی هم اکثرا غولهای صنعتی هستن . صنایع هم به هم مرتبط هست . ما تو صنعت جهان در چه جایگاهی هستیم ؟

  • Fortnite گفت:

    ❓مدتی است که رویدادی تحت عنوان گیم آپ با شعار نمادین حمایت از بازی سازان دور جدید ثبت نام خود را آغاز کرده انجمن بازی سازان مستقل به عنوان یک نهاد مستقل تشکیل شده از بازی سازان طی گزارشی خلاصه ی برخی از موضوعات ناراحت کننده رویداد های گذشته گیم آپ را به اطلاع جامعه بازی سازان میرساند .

    ⏺ عدم دریافت جوایز نقدی چند میلیون تومانی سه تیم برتر و عمل نکردن تیم برگزاری رویداد به هیچ کدام از وعده های از پیش داده شده : علارغم گذشت یک سال از رویداد پیشین همچنان هیچ کدام از تیم ها وام های چند میلیون تومانی وعده داده شده خود را دریافت نکردند و هیچ حمایتی در جهت ادامه کارشان از جانب نهاد های برگزار کننده ندیدند .

    ⏺ توهین و برخورد نامناسب برگزار کنندگان با افراد شرکت کننده بعد از پایان رویداد : تا ماه ها بعد از اعلام نتایج رتبه بندی تیم ها ، شرکت کنندگان طی تماس های تلفنی و حضوری خود درخواست دریافت وعده های داده شده از جمله جایزه نقدی خود را داشتند اما متاسفانه با شدیدترین لحن ممکن با رتبه های برتر رویداد برخورد شد و تمامی حرف ها و وعده های پیشین خود را تکذیب کردند.

    ⏺ عدم تخصیص امکانات حداقلی برای اسکان شرکت کنندگان علارغم دریافت کمک های مالی از ارگان های دولتی و اسپانسری سازمان ها : در حالی که تیم های شرکت کننده از شهر های مختلف ایران در تابستان گرم آبادان گرد هم جمع شده بودند اسکان تیم ها با بدترین شرایط ممکن در یک خوابگاه مخروبه بدون وجود سیستم خنک کننده صورت گرفت بطوری که عده ی زیادی بعد از دیدن محل اسکان در کمال ناباوری محل را ترک کردند و قید رقابت را زدند ، اعتراض های ناشی از شکسته بودن تخت ها ، گرمای غیر قابل تحمل و عدم توجه برگزار کننده کارساز نبود .

    ⏺ وجود داوران و منتوران بی تجربه و بدون تخصص در حوزه بازی سازی : تمامی ملاک های داوری رویداد به کل در تضاد با متد های بازی سازی روز دنیا بوده و عده ی زیادی از مربیان و داوران حضور یافته هیچ تخصصی در زمینه بازی سازی نداشتند ، دادن اطلاعات اشتباه و مخرب در زمینه صنعت بازی سازی تنها بخش کوچکی از محتوای بی ارزش این رویداد تلقی میشد.

    ❌ انجمن بازی سازان مستقل خوزستان به همراه استودیوهای بازی سازی مطرح درون استانی ضمن افشای این حقایق تلخ از تمامی بازی سازان و علاقه مندان این حوزه خواهشمند است با عدم حمایت از این افراد سوء استفاده گر که صرفا با ایجاد برنامه های بی محتوای نمایشی سعی در جذب سرمایه از اسپانسرها و نهادهای دولتی دارند گامی در جهت بالابردن سطح بازی های ایرانی و حمایت درست از بازی سازان بردارید .

  • Mohamady گفت:

    اقایونی که هی تیکه میندازن همین کارها حداقل کاری که میوتند انجام بدند و باعث پیشرفت صنعت بازی سازی موبایل تو کشور می شه خودتون. کاری نمی تونید انجام بدید یا در حد اظهار نظر نیستید به جای ارزوی موفقیت حداقل تیکه ای هم نندازید

ثبت نام در رویداد بازی های رایانه ای گیم آپ - گیمفا
ثبت نام در رویداد بازی های رایانه ای گیم آپ - گیمفا