سواران آخرالزمان | نقدها و نمرات بازی Darksiders 3 [به‌روزرسانی] - گیمفا
سواران آخرالزمان | نقدها و نمرات بازی Darksiders 3 [به‌روزرسانی] - گیمفا
سواران آخرالزمان | نقدها و نمرات بازی Darksiders 3 [به‌روزرسانی] - گیمفا
سواران آخرالزمان | نقدها و نمرات بازی Darksiders 3 [به‌روزرسانی] - گیمفا

سواران آخرالزمان | نقدها و نمرات بازی Darksiders 3 [به‌روزرسانی]

سعید حلاجیان
۱۸:۴۳ ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
سواران آخرالزمان | نقدها و نمرات بازی Darksiders 3 [به‌روزرسانی] - گیمفا

سرانجام پس از هشت سال نسخه‌ی جدید سری محبوب Darksiders با نام DarkSiders 3 طی روز‌های آینده عرضه می‌شود. حال که به زمان عرضه‌ی این بازی نزدیک می‌شویم، نقدها و نمرات آن  نیز منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

با ورشکستگی شرکت تی‌اچ‌کیو (THQ) و فروش بازی‌های این شرکت، کمتر کسی انتظار داشت که نسخه‌ی جدیدی از سری محبوب Draksiders ساخته شود. تی‌اچ‌کیو و استودیوی ویرجیل گیمز (Virgil Games) با عرضه‌ی دو نسخه‌ی اول این سری، کار بزرگی انجام داده و یک اثر بسیار ماندگار را خلق کرده‌اند. جلوه‌های بصری و فرمول موفق گیم‌پلی در دو نسخه‌ی اول سری Darksiders که طی نسل هفتم عرضه شده‌اند، چشم‌ها را به خود خیره کرد و به منبع الهام بسیاری از عناوین دیگر نیز تبدیل شد. ایده‌ی ساخت نسخه‌ی سوم در همان سال‌ها توسط استودیوی ویرجیل گیمز مطرح شد اما متاسفانه دست تقدیر با این استودیو و شرکت تی‌اچ‌کیو یار نبود و با ورشکستگی این شرکت، ساخت نسخه‌ی سوم عملاً به دست فراموش سپرده شد. در سال ۲۰۱۳ شرکت تی‌اچ‌کیو تصمیم گرفت تا آی‌پی‌های خود از جمله Darksiders را به فروش برساند. همان‌طور که انتظار می‌رفت این آی‌پی مشتریان زیادی داشت؛ از جمله استودیوی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) و حتی استودیوی کرایتک (CryteK). استودیوی کرایتک آن زمان توسط مدیر و کارمندان سابق استودیوی ویرجیل گیمز اداره می‌شد و آن‌ها قصد داشته تا با خرید Darksiders، این آی‌پی به خانه‌ی خود و به دست سازندگان اصلی آن بازگردانند. اما در نهایت این شرکت نوردیک گیمز (THQ Nordic) بود که توانست سری Darksiders را در اختیار بگیرد. پس از این موضوع نوردیک گیمز طی مصاحبه‌‌ای اعلام کرد که به ساخت نسخه‌ی سوم ادامه داده و گان فایر گیمز (Gunfire Games) وظیفه‌ی توسعه‌ی این بازی را به عهده خواهد داشت.

از آن‌جایی که استودیوی گان فایر گیمز مشتکل از کارمندان سابق استودیوی ویرجیل گیمز می‌باشد، بنابراین حداقل امیدواری طرفداران سری این است که Darksider 3 توسط سازندگان اصلی خود توسعه‌ می‌یابد و حال باید منتظر ماند و دید که Darksider 3 می‌تواند به مانند نیاکان خود بار دیگر موفق ظاهر شود یا اینکه در نسل هشتم باید برای همیشه با سری محبوب Darksiders وداع کنیم.

بازی DarkSiders 3 طی روز‌های آینده عرضه می‌شود و هم‌زمان با عرضه‌ی این عنوان، نقدها و نمرات آن نیز منتشر شده است که با یکدیگر نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت.

Spaziogames ۸٫۵/۱۰

Darksiders 3 بهترین نسخه‌ی این سری است. این نسخه ساختار بسیار قدرتمندی داشته و هر آن‌چه که شما از یک بازی اکشن ماجراجویی انتظار دارید را به بهترین نحو ارائه می‌دهد.

GamingBolt ۸/۱۰

Darksiders 3 ترکیبی از بهترین ویژگی‌های این سری را داراست که با مکانیک‌های جدید، دنیای قابل کاوش جذاب، شخصیت‌ها و داستان لذت بخش همراه شده و سیستم مبارزات آن نیز بسیار سرگرم کننده است.

Shacknews ۸/۱۰

Darksiders 3 قطعا تمام ویژگی‌های یک بازی Darksiders را به همراه دارد و این به راحتی قابل تشخیص است.

Digitally Downloaded ۸/۱۰

Darksider 3 کار خود را به درستی انجام می‌دهد. از سیستم مبارزات آن گرفته تا طراحی پیچیده و زیبای بازی. از این روی، این بازی می‌تواند در برابر رقبا و همتایان دیگر آن در سال جاری، سر خود را بالا بگیرد.

PlayStation LifeStyle 7.5/10

Darksiders 3 شروع آهسته‌ای دارد که نمی‌تواند مخاطبان جدید را به سرعت جذب کند. اگر مایل هستید تا بازی را به مدت طولانی تجربه کنید، Darksiders 3 قطعا تجربه‌ی ارزمشندی خواهد بود و محتویات زیاید برای ارائه کردن دارد. اگرچه این بازی نسبت دو نسخه‌ی قبلی تفاوت‌عای قابل توجهی دارد اما حال و هوای ان به گونه‌ای است که هواداران این سری قطعا خیلی زود با آن اخت می‌شوند

PlayStation Universe 7.5/10

Darksiders 3 نکات مثبت زیادی دارد اما از مشکلات فنی زیادی رنج می‌برد که مانع تبدیل شدن آن به یک بازی فوق‌العاده می‌شوند. در هر صورت کاوش شگفت انگیز در دنیای بازی، طراحی فوق‌العاده‌ی شخصیت‌های بازی، مبارزات سرگرم کننده و داستان تحسین برانگیز آن باعث‌ می‌شوند تا برخی از مشکلات بازی را نادیده بگیریم. مطمئنا طرفداران سری Darksiders، به این نتیجه خواهند رسید که استودیوی گان‌فایر گیمز کار بسیار فوق العاده‌ای انجام داده تا همچنان این سری را زنده نگهدارد.

IGN 7/10

Darksider 3 یک بازی ساده است و از این که برخی چالش‌های قدیمی را پیش روی شما قرار دهد هیچ هراسی ندارد.

GamesRadar+

Darksiders 3 از دیدگاه هواداران این سری فوق العاده و مبارزات آن نیز بی‌نظیر است. اما سخت است که با وجود مشکلات فنی فراوان، تنها نکات مثبت بازی را تحسین کنیم.

Push Square ۶/۱۰
 سری Darksiders نسبت به سال ۲۰۱۲ تغییر خاصی نداشته است. این بازی با وجود شخصیت اصلی فوق‌العاده و سیستم مبارزات عمیق آن، همچنان یک تجربه‌ی سرگرم کننده در این ژانر به شمار می‌رود. اما حیف که در مقابل همتایان و رقبای خود بسیار تاریخ گذشته (قدیمی) به نظر می‌رسد.
RPG Site ۷/۱۰

Darksider 3 بسیار پایین‌تر از نامی است که یدک می‌کشد اما هنوز هم در نوع خود یک تجربه‌ی سرگرم کننده به شمار می‌رود.

GameSpot 4/10
Darksiders 3 در مقایسه با نیاکان خود یک پس رفت به حساب می‌آید؛ آن‌هم به دلیل عملکرد آشفته و نامتعادل بازی که گاهی اوقات از نظر بصری در مقایسه با نسخه‌های پیشین، در سطح پایین‌تری قرار دارد. بقایایی از آن بازی خوب در این نسخه وجود دارد که البته در درون مبارزات آن دفن شده‌اند و این بازی نیز نمی‌خواهد آن را بپذیرد. Darksiders آن‌قدر عمیق دفن شده که دیگر نجات دادن آن غیر ممکن است.
Game Rant 2/10
تجربه‌ی بازی Darksiders 3 با وجود شخصیت‌های نه چندان جالب، مشکلات فریم ریت و باگ‌های بی‌شمار آن  یک کابوس است. این بازی از نظر فنی عملکرد بدی دارد و حتی اگر هم گاهی عملکرد آن بهتر شود چیزی بهتر از یک بازی هک اند اسلش متوسط رو به پایین نیست.
سواران آخرالزمان | نقدها و نمرات بازی Darksiders 3 [به‌روزرسانی] - گیمفا سواران آخرالزمان | نقدها و نمرات بازی Darksiders 3 [به‌روزرسانی] - گیمفاسواران آخرالزمان | نقدها و نمرات بازی Darksiders 3 [به‌روزرسانی] - گیمفا
بازی DarkSiders 3 در تاریخ سه شنبه ۶ آذر ماه ۱۳۹۷ (۲۷ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.  علاوه بر این‌، مدتی پیش مصاحبه‌ای با یکی از سازندگان این بازی منتشر شد که می‌توانید این مصاحبه را از این نشانی مطلاعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این بازی، پیشنهاد می‌کنیم که پیش نمایش منتشر شده از بازی DarkSiders 3 را به قلم «سعید آقابابایی» با عنوان «جنگ،مرگ، خشم» نیز مطالعه کنید. همچین اگر در خرید این بازی مردد هستید، هایلایت گیمفا نکاتی را بازگو می‌کند که قطعا شما را در خرید آن راهنمایی خواهد کرد. همچنین شکارچیان تروفی می‌توانند با مطالعه‌ی فهرست تروفی‌های بازی Darksiders 3، از همین حالا خود برای کسب یک تروفی پلاتینیوم دیگر آماده کنند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سواران آخرالزمان | نقدها و نمرات بازی Darksiders 3 [به‌روزرسانی] - گیمفا
سواران آخرالزمان | نقدها و نمرات بازی Darksiders 3 [به‌روزرسانی] - گیمفا
سواران آخرالزمان | نقدها و نمرات بازی Darksiders 3 [به‌روزرسانی] - گیمفا
سواران آخرالزمان | نقدها و نمرات بازی Darksiders 3 [به‌روزرسانی] - گیمفا
سواران آخرالزمان | نقدها و نمرات بازی Darksiders 3 [به‌روزرسانی] - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • s.a.m گفت:

    من به نمره های این بازی اصلا اهمیت نمیدم . قبلا نسخه های دیگه شو بازی کردم و حسابی سرگرمم کردن . بدون شک وقتی پولشو تونستم جمع کنم ، بدون لحظه ای درنگ میخرمش .(البته حداقل یه سالی طول میکشه:))))

    • Peekabo گفت:

      منوسط رو به ضعیف انتظار دیگه ای هم نمی رفت

      ASUKA FAN(TEKKEN GOD)
    • PERSIAN NAZI گفت:

      نمره نظر شخصیه و پول بدن نمره میگیرن و حتی ممکنه با یه عنوان مشکل شخصی هم داشته باشن و همونطور که شما گفتید شماره های قبلی حسابی سرگرم کننده هستن من که روز اول میگیرمش و مثل همیشه میگم گور بابای نمره و امیدوارم سریع پولش براتون جور بشه

    • اونایی که اینو با بهترین هک ان اسلش تاریخ یعنی گاد مقایسه می کردن تحویل بگیرن.هر کسی که نمیتونه ۹۴ بگیره.DMC هم فوقش ۸۸ میگیره

      • farshadx گفت:

        dmc چند؟! ۸۸ بهترین حک اند اسلش تاریخ گاد؟!
        هنوز که هنوزه هیچ بازیی ندیدم در حد dmc3
        اینا هم همه اش چرنده گاد بهترین هک اند اسلشه اگه من هر دو رو بازی کردم میگم گاد اصلآ حرفی نداره واسه هک اند اسلش
        هنوز که هنوزه ویدو های dmc3 تو یوتیوب و اینترنت میزان ملت که چطوری مبارزه میکنن تو بازی حالا همین ویدوهارو برو در مورد گاد ببین حرف هیچ کسم گوش ندین ۲ تا ویدو از ۲ تا پلیر حرفه ای از این ۲ بازی ببینید بدونه تعصب جواب بدین
        یعنی بعد از این سالها گاد(منظورم نسخه جدید نیستا) خسته کننده ترین مبارزرو داره ولی بشین dmc3 ببین کیف میکنی

        • farshadx گفت:

          اینم یه نمونه ویدو فقط برای اینکه متوجه بشه چی میگم
          اصلآ ببین طرف چطور میزنه ۱ لحظه نیمزاره دشمن نفس بکشه
          هر کی اینجوری بازی کرده میفهمه سلطان H&S کیه
          https://www.youtube.com/watch?v=o_tvYaaI1hY

          • Godofwar0385 گفت:

            اینارم بزار نمونه پیش خودت خنده دارترین کامنت سالم دیدم تو اواخر سال ۲۰۱۸ خسته کننده ترین مبارزات مال گاده؟؟؟تاحالا شاهکاری به نام گاداف وار ۳ رو دیدی اصلا

            • farshadx گفت:

              شما هم ویدوهای combo های گادو بزارین تا ملت خودشون مقایسه کنن
              گاداف وار ۳ هم زمان با dmc3 ?! هست خوشمزه
              https://www.youtube.com/watch?v=ixaes0kVlag
              این گاد ۲ سال ۲۰۰۷ اومده
              https://www.youtube.com/watch?v=gmLkRbyUXws
              اینم dmc 3 که سال ۲۰۰۵ اومده
              مبارزات گاد شبیه صحنه اهسته است در برابر dmc3

              • farshadx گفت:

                اینم ویدو ۳ god of war
                https://www.youtube.com/watch?v=T0GwR5Mm1hs
                مقایسه کنید

                • Unbalance گفت:

                  میتونم ازت بپرسم تا حالا کدوم نسخه گادو بازی کردی؟؟؟؟ تو این که dmc شاهکاره حرفی نیست ، کپکام کارشو بلده همه هم میدونن
                  ولی عزیز ، دوست داشتنی ، gow شناسنامه‌ی هک اند اسلشه بخدا! و اگر نمیدونی میگم که بدونی هک اند اسلش فقط به کمبو زدن و ایناش نیست!!! مثل هر سبک دیگه‌ای داستان و محتوا و نوآوری و اینا داره که تو همش گاد واقعا خدایی کرده!! بهترین گیم‌پلی هک اند اسلش تاریخ به نظرم واسه گاد آف واره اونم بالاتر از شاهکار dmc ببین دیگه چقد حفنه

                  نمیدونم اصن هدفت از این ویدیوها چی بود خدایی -___-

              • Godofwar0385 گفت:

                این مقایسات واسم مثل یه جوک و یه شوخیه شما با گیم‌پلی تند و سریع خوس باش که اصلا نمیشه دید و این از نظر من خیلی مسخرس من دوس دارم تو مبارزات یه بازی هک اند اسلش ضربات جوری باشه که بشه دید ن اینکه دو ساعت برم رو هوا و نفهمم چیکار کردم خوشمزه هم خود شمایید بچه جان همون مبارزات اهسته کیفی که درشون هست بسیار لذت بخش تره خاستی نظر سنجی هم بزار ببین کدوم رای میاره موفق باشی

                • farshadx گفت:

                  Unbalance@
                  من نسخه ۱ ۲ ۳ رو بازی کردم ولی فقط نسخه ۱ تموم کردم
                  h&S یعنی چی؟!
                  به سبکی گفته میشه که تمرکزش رو مبارزات نزدیک هست
                  هر بازیی که این مبارزات توش قویتر باشه تو این سبک بهتره
                  اونی که شما داری از نظر داستان و گرافیک و نمیدونم …. مقایسه میکنی چیزه دیگه ای هست من منظورم فقط و فقط H&S بود بله شاید اگه همه جنبه هارو با هم مقایسه کنیم گاد بهتر باشه ولی من فقط تو مبارزات مقایسه کردم
                  Godofwar0385@
                  بله کسی که نمیتونه اینطوری بازی کنه حتمآ سبک ساده و راحت رو دوست داره
                  که اکثریت هم همین هستن بالا هم گفتیم کسی که اینجوری بازی کرده میفهمه سلطان کیه

                • PS4EVER گفت:

                  farshadx
                  دوست عزیز منم معتقدم گاد سلطانه . اصلا ربطی به سونی بودن و انحصاری ما بودن نداره شما که فقط شماره یکشو تمام کردی ولی شماره دو و سه که جز بهترین های تاریخه رو تمام نکردی چطوری با چند تا ویدیو میتونی نظر بدی ؟ ملاک شما از مقایسه فقط سرعته و کومبو زدن و یه سری حرکات هیجان آور ؟ گاد اف وار شناسنامه سبک هک اند اسلش هستش . وقتی فریادهای لرزاننده کریتوس رو میشنوی وقتی با نهایت خشونت دشمنانشو نه با اون کومبو و چیزایی که نصفشو شما نمیبینی زدن بلکه با قطع کردن دست و پاو خون و به فجیع ترین شکل میبینی و لذت میبری . کدوم بازی رو میتونی پیدا کنی که به شکل فجیع گاد اف وار ۳ باشه ؟ جنون انتقام سلاخی کردن که چه عرض کنم کلمه مناسب براش پیدا نمیکنم . پیشنهاد میکنم بری کامل گاد ۳ رو بازی کنی تا متوجه بشی چرا گاد اف وار واسه همه دنیا خداست . میتونی ویدیوی مقایسه معرفی دویل می کرای جدید رو با همین گاد جدید مقایسه کنی و عکس العمل ها رو ببینی . دویل می کرای یه بازی فوق العادست ولی گاد سلطانه یه افسانه ست . مقایست وقتی منطقی میشه که بازی گاد ۳ رو کامل بازی کرده باشی . هیچ وقت دیدن ویدیو اون حسی که خودت با بازی کردن چنین شاهکاری بهت دست میده رو نداره . در هر صورت موفق باشی

                • God of Wars11 گفت:

                  ps4ever
                  داداش اگه خشونت بی حد و مرز و خون و خونریزی میخوای برو Hatred بازی کن. اگه به خشونت باشه hatred خیلی سر تره

                • farshadx گفت:

                  PS4EVER
                  منم نگفتم چون انحصاریه بد هست یا اصلآ بازی بدی هست
                  ببین هر سبکی یه المانی یه تعریفی داره سبک H&S تمام یا بیشتر تمرکز رو مبارزه است
                  بله وقتی کموبو و حرکات بیشتر داره و سریعتر هست یعنی تمرکز بیشتر داره و h&S بهتر نشون میده
                  والا تو این سبک نگفتن چون فریادهای لرزاننده داره بهتره یا چون خشونت بیشتر داره بهتره
                  شما اول باید برسی به اینکه معنای H&S چیه
                  اون وقت میفهمی من چی میگم والا من همون گاد ۱ هم خیلی وقت پیش تموم کردم بعد از ویچر ۳ و اسکایریم هیچ بازی بهم لذتی که دنبالشم بهم نمیده نمیدونم من دارم از بازی زده میشم یا بازیها ابکی شده

                • PS4EVER گفت:

                  Making Iran Wrecked
                  نه من منظورم خشونت خواستن نبود . منظور من سبک خاص و استایل خاص کریتوس تو سلاخی کردن دشمنانش و فریادهای معروف اونه که این خشونت و انتقام رو میتونی تو وجود خودت موقعی که بازی میکنی حس کنی این چیزا رو نمیشه تو هیچ بازی پیدا کرد
                  farshadx
                  من معتقدم که شما باید گاد اف وار ۳ رو بازی کنی بعدا نظرت شک نکن عوض میشه . هم روی ps3 و PS4 موجوده . حتما بازیش کن و مطمئن باش کاملا نظرت عوض میشه . تا بازیش نکنی نمیتونی متوجه منظورم از توضیحاتی که دادم بشی . اینجا هر کس گاد ۳ رو کامل بازی کرده باشه مخصوصا تو درجات سختی بالا میدونه منظورم چیه .

          • AXEL STONE گفت:

            مرسی از ویدئو داش Vergilو خدایی عشقه!
            https://www.youtube.com/watch?v=EJ0ACvCgQtc
            داش خدایی اینو نگاه کن هخ بخدا اصلا روانی شدم چیزی که دیدم دیونم کرد من چیزی نمیگم برو ببین دانته چکار میکنه هخ اصلا محو شدم خدایی (داش دقیق نگاه کن)

          • فن بوی پی سی معلومه که باید از مال لازی مولتی پلتفرم بالا بری چون دستت به بهترین هک ان اسلش تاریخ نمیرسه :rotfl: اون هم هک هست نه حک معلومه خانوم معلمت بهت خوب املا یاد نمیده 🙂 یوتیوب شده منبع بهتر بودن؟ :rotfl: خدایا این فنهای پی سی رو از مال نگیر تا بخندیم :rotfl: بالا بری پایین بیای گاد اف وار با اختلاف فرا کشکشانی بهترین هک ان اسلش تاریخه و این یه فکته که منبعش تمامی منقدان و داوران توی متاکریتیک و جوایز گوتی و … هست.خاطره و این چرت و پرت ها مهم نیست مهم فکته 🙂

        • Godofwar0385 گفت:

          جان‌من چرت نگو تاحالا گاد بازی کردی این جفنگیاتو در مورد سلطان هک‌اند اسلش نگو اینو بدون چه بخای چه نخای گاد سلطان سبک هک اند اسلشه من که کل عمرم پای هک اند اسلش بودم میگم هیچ بازی ای تو این سبک‌نزدیک گادم نیس لطفا برای بالابردن بازی محبوبت بازی دیگه ایو نکوب

      • AXEL STONE گفت:

        چی میگی خدایی!؟ DMC با متا قیاس نمیشه اصلا خودش یه دنیا برای گیمراشه *یدنیاست چی فکر کردی اخه کسی هم اینو با GOW مقایسه نکرده بحث وا نکن از شما هم بعید بود.
        بعدشم دارکسایدرس نه گرافیکش به نصف DMC میرسه ونه تکینک هک اند اسلشش ونه اسلحهاش و عمق کمبوهاش ونه شحصیتاش ونه بزرگیش ونه اپشنش که اپشن DMC حتا تو نفره مرحله ای به صرت انلاین هم داره. DMC الان دارای تصویری بسیار طبیعی هستش که الان کلا دارن رو چهرها کار میکنن:
        https://gamefa.com/512135/designing-devil-may-cry-5-characters-took-more-time-than-a-live-action-film/
        بگیر بخون خدایی نمیدونی داری راجب چی حرف میزنیا خوب از چیزی خبر نداری الکی حرف نزن دوست عزیز DMC هک ان اسلش به صورت طبیعی با شخصیتهای بسیار گریانه داره ساخته میشه. از این بهتر مگه داریم دیگه؟ عجیبه والله
        اگر نمیدونستی خوب الکی حرف نذار

        • من مگه گفتم دی ام سی بده؟اونم عالیه ولی از نظر فکت این یه واقعیته و این به معنای بد بودن DMC نیست

          • AXEL STONE گفت:

            تو برو ببین لینکی که بهت دادم بعد بگو متا متا و بعد بگو ۸۸ خدایی اولا ما متایی نیستیم علتش اشکال داره این سایت کلی اشکال داره! دوما اخه ۸۸ با این شاهکار بزرگ میگی ۸۸ اصلا باورم نمیشه هخ حرفی ندارم

        • عزیز من دلیلی که به گاد میگن سلطان هک اند اسلش این نیست چون سریع یا کامبو داره یا dmc سریع تره پس اون بالاتر. گاد یک هک اند اسلش کامله. شما ببین دلایلی که به دار ک سایدرز کم دادن چی بوده. در یک هک ان اسلش شاهکار هم که مهمه. گاد یک داستان بی نظیر داره. یک روایت بی نظیر یک گیم پلی غنی و گرافیک فوق‌العاده. گاد حکم یک بازیکن فوتبال همچی تمومه یکی مثل زیدان یا رونالدو. بله بازیکن های تکنیکی تری از رونالدو و زیدان هم هستم اما اینا متفاوت هستند چون همه چیز تمام هستن.

      • Nima.ZM گفت:

        بله اینم یه متاپرست دیگه
        (Xbox go to home)

      • صبحان الله 😐 کی بهت گفته 😐 که به DMC پیش بینی متایی بدی؟ 😐 اگه یدونه از فنون DMC دیدی متارو قبول داره اون وقت میتونستم بهت یجورایی حق بدم 😐
        بعدشم 😐 DMC زمانی که متای ۹۴ مد نبود متای ۹۴ رو سال ۲۰۰۱ گرفته بود.
        هرچی منفی بگیری حقته تا بدونی دیگه این فرنچایز کبیر و بزرگ اینجا هوادار و عاشقان داره و این چیزی که گفتی اهانت حسابه 😐
        مطمائنم اخبار DMCرو نمیخونی 😐 :rose:

      • Hala madrid گفت:

        پسر چی گفتی این همه دیسلایک گرفتی؟!!

        • AXEL STONE گفت:

          داش نمیبینی حرفاشو؟ خدایی نمیبینی حرفاشو؟ هرچقدر منفی بخوره حقشه ادم به حرفاش نگاه بندازه مزه مزه کنه خدایی بعد کلید اینترش رو بزنه (اولا ما متایی نیستم که یکی بیاد فرنچایزمونو با متا مقایسه کنه این بده واسمون دوما کوبدن هم حسبه که نصخرو ندیده کوبید. به هواداران دارکسایدرز هم احترام نذاشت منفی خودن حقشه) عجبی در کار نیست.
          حرفاش ناحق بود
          امسال DMC تا بگی برندست از همه زمینها اصلا باور ادم نمیشه کسی که اخبارشو بگیره بعد یکی اینجوری حرف بزنه
          https://www.youtube.com/watch?v=EJ0ACvCgQtc اینم ببین
          خدایی کامنت این s.a.m داشمون ببین چقد زیبا و به جا بوده! دکش گرم

      • 😐 یا صاحب ازمان منفیاشو 😯 شت 😐 ناموصا بسه

        • بچه جون برو دنبال مشقت :rotfl: اره اگه منم بازی محبوبم زیر گاد اف وار بود متا رو قبول‌نداشتم :rotfl: پست متاش میبینم ات 😀 راستی این منفی ها هم کار‌ یه مایکروفن فورزا فن DMC فن به اسم allfreegamer هست که نصف اکانتهای‌ سایت مال اونو :laugh: البته اهمیتی نداره اگه ۱۰۰۰۰۰ تا منفی دیگه هم بده تغییری تو بهترین هک ان اسلش تاریخ بودن گاد ایجاد نمی کنه 😉

          • بهم هیچ ربطی نداره که بازیت زیر دست بازی گاد اف وار از نظر متایی بدرک ۱۰۰ سال سیاه. میگمت متا مهم نیست اومدی بهم میگی پست متاش میبینمت این دیگه چجور ادمیه ناموصا.
            به این کاربر که نام کاربریشو گذاشتی هم کاری نداره علاقعا فرق میکنه اصلا مهم نیست واسم نظرت چیه و چی میخاد باشه هر کسی و فن خودشو دوست داره. انقدرم به گاد اف وار گیر نده اسمشو خراب میکنی با چرتو پرتات.

      • AXEL STONE گفت:

        https://www.youtube.com/watch?v=EJ0ACvCgQtc
        گیم پلی دانته نگاه کن بعد بگو GOW سلطان هک اند اسلشه اگه ببین من خودم فن GOW هستم گرفتی؟ اما به گیم پلی دانته نگاه کن ببین چی به چیه ببین چه اضمتیه دقت کن به کله شنکنی دشمنان
        (اگه GOW سلطان هک اند اسلشه؟ DMC الان خدای هک اند اسلشه!) هزار بار گفتم و بازم میگم هردو بازی عمر منن عاشقشون هستم
        اگه باور نداری اینو بگیر ایدیمه GACKIE بیا دوستانه تلگرام رو سرم میذارمت بخدا. همه گیمهامو بهت نشونت میدم با فیلم! حتما ویدئو که دادم ببین کامل ببین بعد حرف بزن انقد دنبال سونی نباشید سونی سونی نکنید خدایی سونیرو دوست دارید باشه قبول منم دوستش دارم اما هیچ وقت نمیتونه به شرکتایی که خوشون بازیرو میسازن برسه مثل کپکام و سانتامونیکا برسه!
        اینو هم بدون یسالهایی: (DMC اول بود بعد GOW اول شد الانم نوبت DMC شده) هر کدوم از این دو فرنچایز اول بشه حقشه و این شادی منه چون هردو فرنچایز عشقه!
        متا مهم نیست عشق به بازی فرق میکنه اقای گل خیلی فرق میکنه.

    • big_cypher گفت:

      داداش این بازیارو ک نمرشون کم میشه جدیدا به علت بالا بودن قیمت ها خود وارد کننده ها واسشون ارزش نداره بیارن اون fallout 76 هم از دستشون در رفت وارد کرد بخاطر اینکه اون موقع نقدی ازش منتشر نشده بود و همینطور متا

      • JUST me گفت:

        حبیف شد این سری بازی واقعا نیاز به پیشرفت داشت من چن ساعتی روی کنسول دوستم بازی کردم احساس قدیمی بودن دست میداد اما همچنان محیط بازی و داستان بازی قشنگ بود ..حیف این فرنچایز بزرگ که اینطوری خراب شد…متاسفانه باید جدیدا تو بازی تغییر وسیع ایجاد کرد تا منتقدا یه نمره ای بدن …خوب شد گاد اومد یه حالب به این سبک داد وگرنه خیلی وقته این سبک نیمه جون موند بود .البته دویل هم میاد فک میکنم متای بازی ۹۰یا ۹۱بیاد

    • منم نسخه های قبلی رو بازی کردم و باهاشون هم حال کردم ولی از اولم معلوم بود این نسخه در حد اون دو نسخه نیست و ازون حال و هوا یکم دور شده و یه عده الکی هی شاهکار شاهکار به ریشش میبستن!
      اینم حکایت shadow of the tomb raider رو داره که با اینکه میدونیم افت کرده ولی تو این کمبود هک اند اسلش مجبوریم تجربه اش کنیم.

  • mo1234 گفت:

    ای بابا چرا اینقد کم فکر نمیکردم

  • Clara گفت:

    ای بابا گیم اسپات دوباره شیطونی ت گل کرده ها….
    دوستان گیمفا آیا راهی هست unboxing نسخه apocalypse edition رو در سایت قرار بدید؟ امکانش هست؟
    خیلی بی نظیره این ادیشن ۴ تا اکشن فیگور داره ۳۵۰ دلار ناقابل هم هست

  • PlayDead گفت:

    خیلی از منتقدا گفتن سیستم مبارزات بازی خیلی خوبه بعد یکی اومده کلا سیستم مبارزات بازی رو کوبیده 😐 چیزی که مشخصه اینه که ایراداتی داره ولی قطعا در حد سرگرمی خوبه و به تجربه اش میارزه

  • Roohi.PS گفت:

    انتظار همچین نمراتی رو داشتم…
    از تریلرای بازی کاملا مشخص بود بعد هشت سال اونقدری که باید پیشرفت میکرد نکرده!!!
    ایشالا که به خودشون بیان و نسل بعد نسخه ی چهار رو یه دارک سایدرز ناب تحویلمون بدن.

  • این مسخرهارو بای باو ما پیش خرید کردیم البته هنوزم بوخودا دارم میرم پیشخرید :shy: سرلج هم میرم :-*
    راستی راستی: https://dl.gamefa.com/user5/Trailer/2018/Darksiders%20III%20-%20Horse%20With%20no%20Name%20Trailer_2.mp4 این تریلر به ۱۰۰ سایت مثل metacritic.com میارزه. اقای اقابابایی اگه نقد کنه این بازیرو هم نور علا نورهرچی بگن اقای اقابابایی درسته :heart:

    • IGN 7/10
      “Darksider 3 یک بازی ساده است و از این که برخی چالش‌های قدیمی را پیش روی شما قرار دهد هیچ هراسی ندارد.”
      داش باور کن شما با RPG اشتب گرفتی گلکم اینجا هک اند اسلش هست سیستم کمبویی و لول اپ و کله شکنی باس فایتها و NPCهاست! دیگه بازی ساده چیه عاخه؟.
      .
      GameSpot 4/10
      “Darksiders 3 در مقایسه با نیاکان خود یک پس رفت به حساب می‌آید؛ آن‌هم به دلیل عملکرد آشفته و نامتعادل بازی که گاهی اوقات از نظر بصری در مقایسه با نسخه‌های پیشین، در سطح پایین‌تری قرار دارد. بقایایی از آن بازی خوب در این نسخه وجود دارد که البته در درون مبارزات آن دفن شده‌اند و این بازی نیز نمی‌خواهد آن را بپذیرد. Darksiders آن‌قدر عمیق دفن شده که دیگر نجات دادن آن غیر ممکن است.”
      بعله اصلا تو خوبی و خوب خوبان

    • انشالله فردا نقدش میره روی سایت، به قلم آقای آقابابایی 🙂

  • postman گفت:

    منتظریم سلطان رام بیاد بگه بازی روی پلی ۴ مشکلاتی داره : )))))))))))))))))))))))))

  • PERSIAN NAZI گفت:

    اقا میخوام بهترین لحظاتی که تو این بازی داشتم رو بگم نسخه اول :۱ وقتی قلب تیامات رو میخواد دربیاره بهش میگه هرکاری بخوای برات انجام میدم و وار میگه میتونی همه چیز رو درست کنی و تیامات میخنده و وار قلبشو درمیاره و بعدش وقتی راهی نداره وولگریم در ازای دیدن قلب بهش راه رو میده ۲ اونجا که سامایل بهش میگه یه مشت احمق استیجین رو برای ورزش گرفتن ۳ اونجا که سیلیتا به وار حقیقت رو میگه و وقتی وار به سراغ سامایل میره بهش میگه که معامله سر برج و استراگا بوده نه دانستن حقیقت ۴ ازرائیل رو میبینه و ازرائیل بهش میگه تو منو نمیکشی بلکه کمکم و میخوای تا بتونی بیگناهیت رو ثابت کنی ۵ زمانی که استراگا رو میکشی و انتقام میگیری ۶ وقتی میفهمی ابدان فرمانده بهشت جنگ رو شروع کرده ۷ ابدان رو میکشی و واچمن بهت خیانت میکنه و اونم میکشی و یوریل بهت تعضیم میکنه و بهت میگه توی جنگ تنهائی اما وار ۳ نور رو میبینه و میگه تنها نیستم ___ در باره داستان ۲ باید بگم ۱ همون اولش که کرو فادر میره تو جلد وار و باید بکشیش ۲ وقتی گاردین رو تکمیل میکنی و بعد کوراپشن الودش میکنه و باید باهاش بجنگی ۳ میری تو سرزمین مردگان و اون کشتی بزرگ رو با مارهای غول اساش میبینی ۴ زمانی که هر ۳ ژنرال ارواح رو میاری و بزرگه به شاه مردگان میگه سرورم چیکار کنیم و شاه میگه عذاب بکشین و هر ۳ رو میکشه ۵ زمانی که میری تو سرزمین بهشت ادن و بعد از کلی دردسر میفهمی ارکان مصوب تمام مشکلاته ۶ باس فایت ارکان و وقتی که میگه پدر برکتم بده و جایی که میگه قدرت نور بهت دستور میده و کلا این باس فایت یکی از بهترین باسفایتهای تاریخه ۷ دیدن سامایل که لامصب از همه چیز خبر داره و تو نبرد به سخره میگیرتت و درنهایت زمانی که دد ماسکشو برمیداره اما صورتشو نشون نمیدن و میره تو چاه ارواح .

  • Nima.1371 گفت:

    والا نسخه ی ۱ و ۲ش شاهکار بودن اما نمرات خوبی بهشون داده نشد.پس مطمئنا اینم یه شاهکاره.کلا در حق این فرنچایز ظلم میشه حالا چرا نمیدونم.گیم اسپاتم دوباره داره مزخرف میشه.بچه ها بخرید این بازیو.شک نکنید بعد گاد و دیول می کرای یه هک اند اسلش فوق العادس

  • AmiRmsD گفت:

    لعنت بر شیطون. این نمره اصلا درخور این بازی نیست. بیشتر منتقدا از سیستم مبارزات، شخصیت ها و فضای بازی تعریف کردن. تنها ایرادی که ازش گرفتن این بود که نسبت به نسخه های قبلش شاید پیشرفت زیادی نداشته یا شاید میزان نواوریش نسبت به رقبا کم بوده. حتی از مشکلات فنی و باگ ها هم حرفی نزدن این نشون میده بازی از لحاظ فنی اوکیه و مشکلی نداره. باز هم با این وجود نمرش شده ۷۲؟؟
    برای دارک سایدرز که بازی کم شناخته شده ای هست این نمره ضربه خیلی بدی بهش میزنه. انصافا چنین چیزی حق این فرنچایز که تمام شرایط های تبدیل شدن به یکی از بهترین بازی های h&s داره نیست

  • Sony_ps گفت:

    یادش بخیر پارسالو چه بازیایی ﺗﻮ لیست خریدم بودن که با رد شدن دلار از ده تومن خط خوردن
    حیفه ما جوونای پارسی که جوونیمون این جوری دود شد که بریم کاتسین ﺗﻮ یوتوب ببینیم بزرگ ترین گناهمونم ﺗﻮ ایران به دنیا اومدنمونه

  • navidphoenix گفت:

    مطمئنا اگر thq به جای اینکه اینهمه بازی چرت و پرت بسازه بودجه این بدبختارو بیشتر میکرد خیلی بهتر نتیجه میگرفت اما افسوس … .
    البته تا بوده همین بوده و هست . نسخه های قبلی هم دور و بر ۸۰ بود متاشون چونکه حال و هوای بازی و گرافیک هنریشو هر کسی دوست نداره یا عاشق این بازی میشی یا کلا ازش خوست نمیاد منم به قول دوستان متاش هر چند بشه تجربش میکنم مخصوصاً که از فارسی پشتیبانی میکنه .

  • s3me گفت:

    مهم اینه که برای اولین بار در تاریخ بازی های خارجی زیر نویس فارسی که داره من به خاطره همین ویژگی بازیش میکنم

  • Y PS گفت:

    اوه اوه اوه!
    انتظارشو نداشتم!

  • Hala madrid گفت:

    اصلا انتظار همچین نمره ای نداشتم 😐

  • navidphoenix گفت:

    نقل قول از یکی از سایتا :
    “اگر بخواهیم چند بخش از سومین «دارک سایدرز» را نام ببریم که نه آن‌قدر بد به نظر می‌رسند که بخواهند میان نقاط ضعف آن طبقه‌بندی شوند و نه این‌قدر دیوانه‌وار ظاهر می‌شوند که در دسته‌ی نکات مثبت اصلی آن قرار بگیرند، همه‌چیز به موسیقی‌ها، فیزیک موجودات، انیمیشن‌های بازی و گرافیک فنی آن خلاصه می‌شود. مواردی که باید با دید منطقی آن‌ها را زیر ذره‌بین برد و موقع صحبت کردن درباره‌شان توجه داشت که Darksiders III با بودجه‌ای کمتر از بودجه‌ی ساخت یکی از کات‌سین‌های اصلی یک بازی دیگرِ عرضه‌شده در سال اخیر یعنی God of War، محصول عالی استودیوی سانتا مونیکا، آفریده شده است. به همین سبب، با توجه به هوشمندی بازی در پوشاندن چهره‌ی اکثر شخصیت‌های انسان‌مانند و بهره‌برداری مناسب از چهره‌ی کاراکترهای منفی و مثبتی که ابدا ظاهر انسانی ندارند، وقتی می‌بینیم که انیمیشن‌های چهره‌ی حاضر در آن هرگز آزاردهنده نمی‌شوند و همیشه به اندازه‌ی کافی استاندارد هستند، پس دلیلی هم بر خرده گرفتن بر آن‌ها وجود ندارد. دیگر انیمیشن‌های مرتبط با حرکت بدن شخصیت‌ها و تخریب‌پذیری اشیا موجود در محیط‌های بازی نیز، همگی استانداردهای لازم را تیک زده‌اند. ”
    حرف حق انصافا با این بودجه و زمان ( با توجه به کوچک بودن تیم سازنده ) بهتر از این نمیتونستن بسازن

  • دوستان من ۸ ساعت در حال تجربه این بازی هستم و به طرز فوق العاده ای مهیج و سخت و خفنه و من رو یاد بلاد بورن میندازه و به شدت استراتژی و زمان بندی مهمه تنوع دشمنان بازی به شدت بالاست و باس فایت های بازی به شدت فوق العاده طراحی شدن و به شدت کشتنشون لذت بخشه گرافیک بازی هم با توجه به سبک بازی کاملا عالیه تنها ایرادی که میتونم از بازی بگیرم افت فریمه که بعضی اوقات تو بعضی مناطق رخ میده به غیر از این بازی از هر لحاظ فوق العادست نقدی هم که انجام دادم روی کنسول ps4 هستش در جمع نمره ای که من میدم ۹٫۵ هستش.

  • General RAAM گفت:

    نمرش اصلا واسم مهم نیست :shy:هرچى باشه سلطان هک اند اسلشه و تجربش واجبه:inlove: :-* :yes:

  • Paprika گفت:

    خب انتظار زیادی نمیرفت که حتما نمرش عالی بشه بعدشم بازم تجربه ثابت کرده متا عددی بیش نیست 😐 (غیب گفتم :evilgrin: )
    حتما خودتون باید تجربه اش کنید تا نظر بدید…
    من که با تام رایدر با اینکه متاش ۷۸ شد خیلی حال کردم
    اینم قطعا حس حال خوبی داره زیاد رو متا درگیر نباشید :shy:

  • Tanesh گفت:

    همه تعریف کردن بعد هشت و هفت دادن . اقا به نمرات توجه نکنید و بازیو بدون هیچ شکی خریداری و بازی کنید

  • Godofwar0385 گفت:

    خوب با یه بازی متوسط طرفیم بنده کبیر :laugh: حتما تجربش خواهم کرد چون هک اند اسلش بهترین سبک زندگیمه امیدوارم دیویل مای کرای نمرات بسیار بالاتری نسبت به این بازی بگیره و همیشه روح تازه ای تو این سبک دمیده بشه :yes:

  • AXEL STONE گفت:

    دَ کی! مهم نیست! من یکی از قبل پیش خرید کردم. اما عجبیه بزرگان منقد دیگه چرا !؟ مثل: ign و گیم سپات توقع نداشتم. اخه عجبیه بالاییا هم یه جملهای خوب و مبتی نوشتن اما نمره ۸۰ ۸۵ دادن خوب دلیل کم کردن نمره چیه!؟
    خدایی درست نقد کنید این نقد بچگونه چیه اخه
    .
    .
    .
    اصلا و ابدا مهم نیست چون کاستلوانیا لورد اف شادو رو یادم نمیره این فقط یکیشه

  • Max.level گفت:

    نمره کیلو چنده ناموسا؟؟ ?:-) ?:-) هر چند همیشه در حق این بازی از نسخه اول و دوم و همین سوم کم لطفی شد با اینکه لیاقتش خیلی بیشتر از ایناس اما اصلا ذره ای اهمیت نداره چون من که خودم طرفدار این سبکم و از هیچ کدومشون نمیتونم دست بکشم میخواد گاد باشه میخواد dmc باشه میخواد دارکسایدرز باشه همشون باید تجربه کرد :yes: :heh:

  • mehrdad65 گفت:

    به متا زیاد توجه نکنید هر کی بهشون پول بده نمره میدن
    ،مگه بقیه بازیای الان چین،همین گاد چقد پسرفت کرد ولی بازم نمره دادن چون بعضی شرکتا پول میدن بهشون

  • big_cypher گفت:

    اوع اوه چه گندی زد البته قابل حدس بود موفق نمیشه

  • RushFactor گفت:

    واقعیتش از سبک و ابزار جنگی کاراکتر این قسمت شخصا خوشم نیومد به نظرم مرگ جالب تر بود بعد کاراکتر جنگ
    شخصیت این قسمت و استایلش برای من جذابیتی نداره

  • Saeed گفت:

    حدس میزدم.از تریلراش معلوم بود بازی خلوتیه.اگرم دقت کنید بیشتر میگن عمق مبارزات و شخصیت زیاده.اما.واقعا بازی خلوتیه.یه چیزایی کم داره تو محیط.

  • ۱ سال انتظار منتظر بودم بیاد چرا چرا اخه بهترین بازیهام اینجوری میشن سریه دارکسایدرز انقدر با کیفیت بودن چرا ذنمرات ایجوری شدن البته یه عده سایت متا به درده لایه جرز میخورن و الکی ایراد میگیرن نمرات رو میکوبن ولی باید تجربش کنیم بعد ببینیم نه نمراتو

  • legendboy گفت:

    خوب متاسفانه از چیزی که میترسیدیم اتفاق افتاد
    امیدوارم تجربه بازی با نمره هاش متفاوت باشه

  • arian 76 گفت:

    امروز رفتم دیتا بازی بریزم دیدم مغازه دار داره دارک سایدرز۳ بازی میکنه
    نمیدونم چجوری الان بازی رو گیر اورده ولی تو اون یه ساعتی که طول میکشید که دیتا کپی بشه بازیشو نگاه کردم و بعد یه چند دقیقه ازش گرفتم و بازی کردم ولی انقدر بد و چرت بود اصلا بیخیالش شدم
    نسخه ۱ و ۲ ش جدی بودن اما تم فانتزی داشتن ولی این یکی خیلی بچه گونه شده و شخصیت اصلیش هم واقعا تک بعدی هست و کمبو هاشم اصلا چنگی به دل نمیزنه
    ادم مگه پولش زیادی کرده بده بابت این
    بنظرم همین ۷۲ هم زیادشه

  • Retr0 گفت:

    اصلا برام این نمرات مسخره مهم نیست ظاهرا بعد از RDR2 منتقدای قاطی کردن فقط فاز قیمه اسقاط رو با اون ۴ش نمی فهمم اخه ۴؟

  • بازیه خوبیه بنظرم…یکش که زیبا بود با war…دومیش هم که death بود خیلی زیبا بود مخصوصا موسیقیش بازی سومیش هم فک کنم سرگرم کننده باشه…دوستان گفتن این بازی زبان فارسی رو ساپورت میکنه…راسته یا شوخی بود؟!؟

  • E-Bite گفت:

    دوستان عزیز ، این بازی خیلی صبر و حوصله میخواد واسه همین نمرات پائین گرفته. من کامل بازیش کردم و لذت بردم. به نمرات توجه نکنید.
    بعضی منتقدا چون زمان Thanksgiving مجبور بودن بشینن این بازی رو نقد کنن لج کردن نمره پایین دادن، باور کنید.

  • Aubteen گفت:

    به‌شخصه برای من بهترین هک اند اسلش DMC 3 هست این بازی فوق‌العاده هست دنیایی داره واسه خودش و هیچ جایگزینی هم نداره. بی صبرانه منتظر نسخه جدیدم

  • alireza1997 گفت:

    والا من که به شخصه با این وضعیته دلار نمیتونم بازیشو تهیه کنم ولی نسخه ی دومش خدایی حرف نداشت….مبارکه طرفداراش

  • RAZIEL گفت:

    ممنون.دیگ ثابت شده نمرات هیچی نیستن خودمون قدرت تشخیص داریم..ولی من مطمعنم اگه انحصاری سونی بود گیم اسپات نمره ۱۰ بهش میداد….این نسخه هم مثل قبلیا عالیه

  • dark ghost گفت:

    به نظر خودم متا کمترین اهمیت توی سبک هک اند اسلش داره. مثال بارزش هم devil may cry 2 که با وجود متا کم لذت بازی هک اند اسلش رو منتقل می کرد.

  • Arminimo گفت:

    بررای خاطراتی که با دو نسخه پیشش دارم اصلا به نمرش توجه نمیکنم :blush:

  • dl گفت:

    خیلی ناراحت شدم ولی حتما تجربه می کنم و تمامش می کنم امیدوارم همه دوستان از این بازی لذت ببرن

  • AAACE گفت:

    هک & اسلش فقط pes 2019 در کنارش fifa19
    lol 😀
    جمع کنین….
    نصفتون اصلا نمیدونین هک & اسلش چیه با این کامنتاتون :pain: :pain:

  • Clara گفت:

    دوستانی که بازی رو تجربه کردن OST های بازی چطوره؟ composer بازی قبلی یعنی دارک سایدرز ۲ رو jesper Kyd کبیر که اسسین ۲ و برادرهود رو در کارنامه دارن نواختن وهنوز هم که هنوزه ساوند ترک های دارک سایدرز ۲ رو دارم این بازی هم ارزش دانلود ساوند ترک ها رو داره؟

  • Sina Death گفت:

    آدم بعضی از متا ها رو میبینه واقعا خندش میگیره از جمله متای دارکسایدرز ۳ و Mk Shaolin Monks.دو نسخه قبلی بازی فوق العاده عالی بودن هیچ دلیلی وجود نداره که این بازی رو از دست بدم. :yes: :yes: :yes:

  • nmtaker گفت:

    خدا به این منتقدا رحم نکنه

  • ShadoWWolf2 گفت:

    فاز اون منتقد game rant چی بوده که داده ۲؟؟؟همینطور گیم اسپات که داده ۴،خداوکیلی خیلی جالبه میان به بهانه باگ و یه مشت ایرادات بنی اسراییلی که شاید اصلاً وجود هم ندارن انقدر نمره پابین میدن به این بازی،اونوقت به یه سری بازی های دیگه که تا دلتون بخواد باگ وایراد عینی ومشهود داره نمره کیلویی میدن واقعا که مسخرست!!

  • pouriyagamer گفت:

    همینه نینتندو زده بود متاش ۹۸ بود

  • PC-Gamer گفت:

    نمیدونم چرا انقدر بد نمره دادن به بازی
    ولی من راس ساعت ۱۰ شروع کردم بازی کردن و یکی ساعتی بازی کردم اتفاقا گرافیک با مزه و دلچسپی داره و گیکپلی بازی هم خیلی جدابه
    البته من سری های قبل رو بازی نکردم شاید چ.ن چیز جدیدی نداشته انقدر کوبیدن به بازی
    البته بگم من کلا هیچ ارزشی برای این منتفدین قاعل نیستم چون به شدت طرف میگیرن

  • PC-Gamer گفت:

    یه چیزی بگم شاید برای بعضی ها جالب باشه
    خدا به من تا الان ۲۸ سال سن داده توی این مدت خداروشکر اصلا نمرات منتقدین روی خریدن بازی رو من تاثیری نداشته
    جال اینکه زمانی که devil may cry 3 اومد بشدت عاشق این بازی بودن حتی موزیک متن بازی یک و دو که بماند
    خلاصه یه دنیا حال کردم با بازی همینطور دوستام

    چند وقت پیش رفتم متای بازی رو دیدم شاخ دراوردم که همچین بازی متای زیر ۷۰ داشته باشه
    پس نتیجه میگیریم گه این نمرات پشیزی نمی ارزن

سواران آخرالزمان | نقدها و نمرات بازی Darksiders 3 [به‌روزرسانی] - گیمفا