شایعه: ممکن است بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword برروی نینتندو سوییچ عرضه شود
این هفته کنسرت ۲۰۱۸ مجموعهی محبوب The Legend of Zelda در کشور ژاپن برگزار شد. معمولاً کسی انتظار ندارد تا اخبار مهمی در چنین رویدادی منتشر شود. اما این بار قضیه فرق میکند.
به گفتهی طرفدارانی که در این رویداد شرکت کردهاند، تهیه کنندهی سری The Legend of Zelda یعنی آقای ایجی آئونوما (Eiji Aonuma) نیز در این کنسرت حاضر بوده است. طبق پستهای منتشر شده در شبکههای اجتماعی، آقای آئونوما اعلام کرده است که: «ما میدانیم که شما به چه چیزی فکر میکنید، Skyward Sword برروی نینتندو سوییچ. درست است؟» پس از شنیدن این جمله، حاضرین برای وی دست زدند و شادی کردند.
باید بگوئیم که هیچ مدرکی برای اثبات این گفته وجود ندارد اما نینتندو همیشه بازیهای سه بعدی سری The Legend of Zelda را به کنسولهای مدرن آورده است. پس پورت مستقیم و یا نسخهی بهبود یافتهی Skyward Sword کاملاً منطقی به نظر میرسد. همانطور که میدانید، عناوین Ocarina of Time و Majora’s Mask به کنسول دستی ۳DS راه پیدا کرده و بازیهای Wind Waker و Twilight Princess نیز برروی WiiU عرضه شدند. بازی Skyward Sword تنها عنوان سه بعدی مجموعه بوده که تنها برروی کنسول Wii و WiiU (به واسطهی پشتیبانی از نسل قبل) در دسترس قرار دارد.
البته باید در نظر داشته باشید که نینتندو طرفداران خود را با Breath of The Wild که یک بازی جهان باز عظیم بود، غافلگیر کرد. اما بازی Skyward Sword دقیقاً نقطهی مقابل جدیدترین نسخهی سری است؛ یک عنوان بسیار خطی و داستان محور که داستان آغاز این مجموعه را روایت میکند. این بازی میتواند همان تجربهی گذشته را به کسانی ارائه دهد که با تغییرات جدید موافق نیستند.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات