به‌روزرسانی جدید World War 3 منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسانی جدید World War 3 منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسانی جدید World War 3 منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسانی جدید World War 3 منتشر شد - گیمفا

به‌روزرسانی جدید World War 3 منتشر شد

علیرضا امیرسرداری
۲۳:۰۰ ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
به‌روزرسانی جدید World War 3 منتشر شد - گیمفا

به‌روزرسانی جدید World War 3 سیستم اسپاون و حالت Team Deathmatch را به بازی اضافه می‌کند. همچنین اسلحه‌، ماشین و نقشه جدیدی نیز در این به‌روزرسانی به بازی اضافه می‌شود.

World War 3 عنوانی در سبک تیراندازی-اول شخص و تاکتیکی است که به تازگی ماه گذشته از طریق دسترسی زود هنگام در اختیار کاربران قرار گرفت. در واقع با وجود حالت دسترسی زود هنگام و قرار دادن اکثر موارد تاثیر گذار در گیم‌پلی بازی توسط سازندگان، آنها به ایرادهایی که ممکن است در آینده رخ بدهد پی می‌برند و آن را برطرف می‌کنند.

علاوه بر این، موارد در جدیدترین به‌روزرسانی این بازی مسلما محتوای بیشتری به این عنوان اضافه خواهد شد. یکی از این موارد اضافه شدن حالت Team Deathmatch در تیم‌های ۱۰ نفری است که به همرا یک نقشه جدید تجربه تازه‌ای را برای شما به همراه می‌آورد.

همچنین علاوه بر اضافه شدن این حالت، یک اسلحه جدید (MSBS Bullpup)، یک وسیله نقلیه جدید (IFV Boxer) و یک لباس مربوط به ارتش روسیه (Russian Partisan) از طریق این به‌روزرسانی به بازی اضافه می‌شوند.

سیستم اسپاون (Spawn System) که طرفداران بازی‌های تیراندازی آنلاین با آن آشنایی بیشتری دارند نیز در این به‌روزرسانی به این عنوان اضافه می‌شود. این سیستم به شما اجازه می‌دهد تا در نقاط مختلفی از نقشه یا در مکانی که هم تیمی شما قرار دارد بازی را آغاز کنید و دیگر نیازی به شروع بازی از ابتدای نقشه نیست.

عنوان World War 3 در تاریخ ۲۷ مهر ماه (۱۷، اکتبر) به صورت دسترسی زود هنگام در اختیار کاربران قرار گرفت و هم‌اکنون نیز در دسترس است. شما همچنین می‌توانید برای اطلاع بیشتر از جزئیات این به‌روزرسانی به اینجا مراجعه کنید.

PC

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

به‌روزرسانی جدید World War 3 منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسانی جدید World War 3 منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسانی جدید World War 3 منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسانی جدید World War 3 منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسانی جدید World War 3 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Ajax795 گفت:

    تو منو میبری به خاطرات بتل ۴
    به اون مپ زندانش که دیگه اسمشم یادم نیست
    تو تونل ۶۴ نفر همدیگرو تیکه پاره میکردیم
    صدای جت های جنگده از اف سی و پنج بگیر تا پکفای روسی
    صدای هلیکوپترا بین بُرجهای شانگهای و و و…
    یادش بخیر هنوز اون موقع ها Rainbow Six باب نشده بود

  • فرشاد گفت:

    باید این بازی جالب باشه اما دوستان میخوام یه مطلبی رو باهاتون در میان بذارم که یجورایی مربوط به بازی های FPS میشه اگه پولتون براتون مهمه به هیچ وجه دقت کنید به هیچ وجه سمت بتلفیلد وی نرید یعنی کمپین بازی از نسخه ۱ هم کمتر کلا ۳ چپتر و با ۳ شخصیت که بهترینش هم همون چپتر دوم که تو نروژ هستش تمام قسمت های بازی قفل تا ۴ دسامبر یعنی چپتر آخر که تو نقش یه سرباز آلمانی هستید هم قفله هنوز کل بازی رو در ۴ ساعت نهایت میتونید رو درجه نرمال تموم کنید استفاده از وسایل نقلیه که شوخی بیش نیست هواپیما که کلا فاجعه فکر نکنم کسی بتونه با هواپیماش بتونه نزدیک چیزی بشه کنترل به شدت سخت استفاده از تانک ههه اصن شوخیش هم قشنگ نیست اصن تانکی نیست از اول تا آخر بازی فقط میتونید از وسایل نقلیه آلمان مثل موتور و کامیون اونها استفاده حتا هواپیما هایی هم که در دسترس هستش هم ماله آلمان هاست بعد جالب اینجاست دایس در کمال آرامش و خونسری تمام بازی کن هارو فکر کنم ابله فرض کرده کل اون ۳ چپتر هزاران هزار نیروی آلمانی هست در مقابل شما و نهایت چند نفر از دوستان بعد جوری نشون میدن که انگار آلمان جانی و روانی بودن حالا از همه اینا بگذریم تقی به توقی میخوره آمار کشته ها و بدبخت های جنگ زده رو هی میگه انگار جنگ جهانی سوم داره شروع میشه میخواد مردم رو آماده کنه ۷۰ سال گذشته یجوری صحنه های جنگی رو تحریف کردن که آدم واقعا نمیفهمه این گیم یا یه داستان غم انگیز که ما بفهمیم آلمان ها چقدر اون موقع خشن و آدمکش بودن در کل فکر میکردم از WWII بهتر باشه امشب که تمومش کردم بهتون اینو میگم بتلفیلد بعد قسمت ۴ ام مرد اقایون کال آف دیوتی WWII با اختلاف خیلی زیاد در مورد بازی جنگ جهانی دوم اول هستش و اصن رو دستش نیست اون داستان باحال و گیمپلی جذاب کجا این بتلفیلد خزعبل کجا امیدوارم هیچوقت این نسخه رو تجربه نکنید چون به شدت مضخرف اصن معلوم نیست چی هست یه بازی من در آوردی همین

    • PERSIAN NAZI گفت:

      داداش من شرمندتم اما تا جای که من میدونم تو استالینگراد ما امریکائی و فرانسوی و انگلیسی نداشتیم اما تو COD WWII چنین چیزی رو شاهد بودیم درسته ؟ هیچ کدامشون نمیتونن واقعیت جنگ رو بگن اما خیلی جرات میخواد که بیای و بگی بتلفیلد مرده مرد حسابی بازی ۳ ماه دیگه تازه تکمیل میشه الان COD خوبه که فیزیک تخریب و گرافیک و طراحیش صفر هستش ؟ ۸ نفر میجنگین حال میده ؟ تو بازی خورشید هست ؟ اون WWII که شما میگی هیچ چیز درستی نداره و ۳ تا از اسلحه ها وجود خارجی نداره ؟ بتلفیلد یک بازی گروهیه و ۶۴ نفر تو بازی هستن و مهارت حرف اول رو میزنه بزرگی کوچکترین مپ بتلفیلد چندصد برابر بزرگترین مپ کالاف دیوتی هستش بعید بدونم تا هزاران سال اینده جای به اسم صحرای سینای رو تو کالاف دیوتی ببینید کسی که با بازی حال کنه به حرف من و شما اهمیت نمیده

      • فرشاد گفت:

        الان دوست عزیز کجای حرفای شما جواب من بود نفهمیدم ولی اصن نمیتونم درک کنم بازی رو که همش داره جنگ رو تحریف میکنه و در کل ۳ تا چپتر داره پول که علف خرس نیست واسه ۳ چپتر برم بازی بخرم همه چیش هم قفل باشه در کل ۳ چپتر نیرو های آلمانی مثل مور و ملخ میان اما گروه های متفق مظلوم با اراده بر چاخان اونم تکی یا نهایتا ۵ نفری یه گردان آلمانی رو با تمام قوا شکست دادن و به همین سادگی جنگ رو بردن من حرفم ایناست نه اینکه تو بتل چی هست تو کالاف نیست آره تخریب پذیری تو بتل حرف نداره اسلحه ها و شلیک کردن باهاشون همه شبیه به واقعیت خیلی مسائل دیگه چون بتل بیشتر شبیه یه شبیه ساز جنگ اما کالاف آرکید اما حرف من اینه چجوری ۲ تا سرباز انگلیسی میتونن خیلی راحت جلوی یه گردان کامل از آلمان ها با تمام ادوات جنگی از قبیل نفر بر – تانک – نیروی پیاده قوی و هواپیما دووم بیارن و پیروز هم بشن منطقی باش یکم

        • PERSIAN NAZI گفت:

          شما اونها رو بریز دور چون هیچ کس قبولشون نداره مهم مولتیه + فیزیک تخریب بالا + مهارت حرف اول رو میزنه + گرافیک فک بر انداز + ۶۴ نفر توی بازی . دوست عزیز هیچ کس کمپین رو دوست نداره چون از هر دو طرف همه میدونن دروغه محضه و هرکس ادوات نظامی بیشتری بیاره وسط برنده جنگه باور کن یه رای گیری ساده نشون داد که فقط ۲۳ هزار نفر از طرفداران دوست ندارن المان نازی باشن اینها هزار سال دیگه نمیان واقعیت رو بگن که ر دو امریکائی هستن خیر سرشون باز من بابت هر بی احترامی که به شما کردم معذرت میخوام

          گمنام
    • گمنام گفت:

      بتل :inlove: اصن قابل مقایسه با کالاف نیست عزیز!
      چون سبکش منحصر به فرده 😎

  • گمنام گفت:

    عالیه 😎 :inlove:
    bf4+rainbow=world war 3
    من تو تخفیفات خریدمش، ادد کنید باهم بازی کنیم. همه بازیا پایه ام
    آیدی استیمم:javad god of bugs

    Dragon
به‌روزرسانی جدید World War 3 منتشر شد - گیمفا