ایجی آئونوما می‌خواهد بازی‌بازان موقعیت خط زمانی Breath Of The Wild را تعیین کنند - گیمفا
ایجی آئونوما می‌خواهد بازی‌بازان موقعیت خط زمانی Breath Of The Wild را تعیین کنند - گیمفا
ایجی آئونوما می‌خواهد بازی‌بازان موقعیت خط زمانی Breath Of The Wild را تعیین کنند - گیمفا
ایجی آئونوما می‌خواهد بازی‌بازان موقعیت خط زمانی Breath Of The Wild را تعیین کنند - گیمفا

ایجی آئونوما می‌خواهد بازی‌بازان موقعیت خط زمانی Breath Of The Wild را تعیین کنند

مرصاد قدیری
۲۳:۰۰ ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
ایجی آئونوما می‌خواهد بازی‌بازان موقعیت خط زمانی Breath Of The Wild را تعیین کنند - گیمفا

یکی از موضوعات داغی که همچنان نیز در مورد آن صحبت می‌شود، مکان قرارگیری بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild در خط زمانی مجموعه است. حال اگر فکر می‌کنید که نینتندو قصد دارد تا پاسخ این سوال را ارائه دهد، سخت در اشتباهید.

اگر از دنبال کنندگان این موضوع باشید، حتماً می‌دانید که وب‌سایت ژاپنی نینتندو این بازی را از نسخه‌های دیگر مجموعه جدا کرده و آن را در انتهای خط زمانی قرار داده است. این‌ کار نینتندو باعث شد تا بحث‌های زیادی بر سر این موضوع شکل بگیرد.

حال به لطف ترجمه‌ی کتاب The Legend of Zelda: Breath of the Wild – Creating a Champion، ما می‌دانیم که چرا نینتندو نمی‌خواهد این بازی را در خط زمانی مشخص شده‌ی مجموعه قرار دهد.

شما می‌توانید توضیحات آقای ایجی آئونوما (Eiji Aonuma)، تهیه کننده مجموعه The Legend of Zelda، را در ادامه مطالعه کنید.

ما این بازی را به قصد بازگشت به ریشه‌های خود ساختیم. پس بازخورد بازی‌بازانی که حس تجربه‌ی بازی را مانند گذشته می‌دانستند، بسیار امیدوار کننده بود. از آن‌جایی که نینتندو سوییچ قابل حمل است، من امیدوارم تا آن‌ها بتوانند به شکلی جدید و عمیق‌تر با بازی مشغول شوند.

در کتاب‌ها – مانند کتاب تازه منتشر شده‌ی The Legend of Zelda Encyclopedia – ما مشخص کردیم که هر یک از بازی‌ها در کدام خط زمانی قرار می‌گیرند و داستان آن‌ها چگونه به یکدیگر مرتبط است؛ اما این کار  را برای Breath of The Wild انجام ندادیم. این کار دلیل دارد. در مورد این بازی، ما مشاهده کردیم که چگونه تعداد زیادی از بازی‌بازان آن را به روش خود تجربه می‌کردند و واکنش‌های که پیش‌تر اعلام کردم را داشتند.

آقای آئونوما توضیح داد که تیم توسعه دهنده نمی‌خواست تا حس خیال پردازی اعضا را با یک داستان مشخص شده و خط زمانی محدود کند.

ما متوجه شدیم که مردم از خیال پردازی در مورد داستانی که ما تکه‌های آن را فراهم کرده بودیم، لذت می‌بردند. اگر ما یک خط زمانی محدود را مشخص می‌کردیم، یک داستان قطعی به وجود می‌آمد و  میزان فضای خیال پردازی و تجسم را از بین می‌برد و نمی‌توانست به آن اندازه سرگرم کننده باشد.

ما می‌خواهیم بازی‌بازان بتوانند تا حتی پس از پایان بازی، از خیال پردازی کردن در مورد این دنیا لذت ببرند. پس این بار تصمیم گرفتیم تا از شفاف سازی خودداری کنیم. امیدوارم که همه بتوانند پاسخ خود را به روش خودشان بیابند.

بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild هم‌اکنون به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ایجی آئونوما می‌خواهد بازی‌بازان موقعیت خط زمانی Breath Of The Wild را تعیین کنند - گیمفا
ایجی آئونوما می‌خواهد بازی‌بازان موقعیت خط زمانی Breath Of The Wild را تعیین کنند - گیمفا
ایجی آئونوما می‌خواهد بازی‌بازان موقعیت خط زمانی Breath Of The Wild را تعیین کنند - گیمفا
ایجی آئونوما می‌خواهد بازی‌بازان موقعیت خط زمانی Breath Of The Wild را تعیین کنند - گیمفا
ایجی آئونوما می‌خواهد بازی‌بازان موقعیت خط زمانی Breath Of The Wild را تعیین کنند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

ایجی آئونوما می‌خواهد بازی‌بازان موقعیت خط زمانی Breath Of The Wild را تعیین کنند - گیمفا