اینکسایل از مزایای پیوستن به مایکروسافت میگوید | عنوانی انحصاری در دست توسعه است
در طی مراسم X018 بود که شرکت مایکروسافت از اضافه شدن دو استودیوی ابسیدین اینترتینمت (Obsidian Entertainment) و اینکسایل اینترتینمت (inXile Entertainment) به جمع استودیوهای فرست پارتی خود خبر داد. حال به تازگی بنیانگذار استودیوی اینکسایل به صحبت در مورد مزیتهای ساخت بازی زیر نظر مایکروسافت پرداخته است.
پس از خریداری اینکسایل اینترتینمت توسط مایکروسافت، به تازگی برایان فارگو (Brian Fargo)، موسس این استودیو در مصاحبهای با وبسایت Eurogamer به صحبت در مورد حرکت رو به جلوی اینکسایل پس از پیوستن به جمع استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت پرداخته است. همچنین فارگو اذعان داشت که ماهیت استودیو هیچ تغییری نخواهد کرد.
تقریبا مثل این است که کارکنان من نمیدانند که استودیوی ما توسط مایکروسافت خریداری شده است. همه چیز دقیقا به همان صورت قبل است.
از مزایای کار زیر نظر مایکروسافت میتوان به دسترسی به بودجهی بیشتر برای اینکسایل اشاره کرد. در گذشته این استودیو برای تامین بودجه مورد نیاز برخی از پروژهها، کمپینهای حمایت مالی تشکیل میداد. پیوستن به مایکروسافت به معنای این است که دیگر اینکسایل نیازی به تشکیل کمپینهایی از این دست ندارد. فارگو در این باره میگوید:
در بعضی مواقع اینطور به نظر میرسید که یکی از دستان ما از پشت بسته است اما دیگر اینگونه نیست.
علاوه بر بودجهی بیشتر، فارگو اعلام کرد که اینکسایل هماکنون قادر به گسترش خود است. با توجه به این موضوع، به نظر میرسد که بهزودی شاهد افزایش ۳۰ درصدی تعداد کارکنان استودیو باشیم. علاوه بر این موضوع، فارگو بر این باور است که اینکسایل از آن دست استودیوهایی نیست که قصد حمایت از صدها توسعهدهنده را به طور همزمان داشته باشد.
در بازه زمانی کوتاه مدت، ما در حال صحبت برای گسترش ۳۰ درصد یا بیشتر استودیو هستیم. ما قصد نداریم به استودیویی متشکل از صدها تیم جدا از هم تبدیل شویم بلکه تنها در حال پرکردن جاهای خالی که به شدت نیازمند آنها بودهایم، هستیم. به عنوان مثال، داشتن فردی که به صورت تمام وقت برروی صداگذاری، نورپردازی و بخشهای سینماتیک کار کند. این موارد میتوانند به ما در پیشبرد اهداف خود کمک کنند.
البته مهمترین سوال در مورد برنامههای آیندهی اینکسایل برای ساخت بازیهای انحصاری کنسول شرکت مایکروسافت است. بنابر گفتهی فارگو، استودیو در حال ساخت عنوانی معرفی نشده است که با توجه به اطلاعات موجود، شرکت مایکروسافت بسیار در مورد آن “مشتاق” به نظر میرسد. حال با توجه به وجود منابع مالی بیشتر، باید منتظر این بازی انحصاری معرفی نشده و مرموز ماند.
این موضوع که اینکسایل در این مدت کوتاه تصمیم به ساخت عنوانی انحصاری گرفته بسیار جالب به نظر میرسد. علاوه بر این بازی معرفی نشده، عنوان Wasteland 3 هم از دیگر بازیهای در دست توسعه استودیو است که در سال آینده شاهد عرضهی آن برای کنسولهای پلی استیشن ۴، ایکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه میشود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
به شدت منتظریییییییییییییمم :blush: :blush: :blush:
حالا میگم ولی توهین برداشت نکن
بهترین ایپی ها دست سونیه خودتونم میدونید
چی میخواد بسازه؟ نه ناموسا چه چیز جذابی میخواد بسازه که هم قد ما بشه؟
نه نمیشه ، ماکروسافت هیچ وقت رقیب سونی نبوده و نیست
دوست عزیز
@sony_ps
همونطور که دوستان قدیمی سایت درجریانند و بنده رو میشناسن میدونن که من واقعا هیچوقت فن بوی نبودم نیستم و نخواهم بود
برای بنده پیشرفت این صنعت مهمه
سونی و مایکرو مکمل همن مثل بتمن و جوکرن هرکدوم بدون اون یکی هیچه
این دوتا باعث یشرفت همدیگن
هر کدوم انحصاریاشون یه دنیای جدا و خاص دارن
من هیلو دنیامه ولی لست عشقمه
توصیه میکنم شما از پیشرفت مایکرو خوشحال شید چون صد در صد باعث پیشرفت سونی میشه
اگه سونی با این طوفان انحصاریاش نبود مایکرو هیچوقت اینطوری پیگیر خرید استودیو نبود و اگه مایکرو نبود سونی اینطور درزمینه سرویس های انلاین و پی اس ان پیشرفت نمیکرد 😉
Arminimo (دادا حرفت رو اگه قاب کنن بزنن وسط میدون تهران هم کمه :heart: دمت گرم :rose: خیلی مشتی اصلا ادم کیف میکنه همچین نظرهایی میبینه :yes: :rose:
قربانت مهدی جان
:-)) :heart:
Arminimo@
واقعا احسنت بر شما
نایس :yes:
دمت گرم داداش Arminimo :yes:
کاش چنین نظراتی بیشتر ببینیم تو سایت
ابله هایی مثل تو هستن که این صنعتو به گند کشیدن مطمئنم حتی از بازی کردن انحصاریای خودتونم لذت نمیبری چون اون حس تنفر و عقده بهت همچین اجازه ای نمیده
مایکروسافت نسل ۹ رو با سیاست میان نسلی با one x طوفانی شروع کرد 😎
اخر سر هم چنتا استودیو درجه ۱ خرید برای شروع نسلی رویایی برای فنای ایکس باکس :yes:
ایول.
ببخشید بی ربطه
دوستان آیا بازی
Elder scrolls online
الان ارزش خرید داره
چه خبری بهتر از این
همین که در این مدت کم ساخت یک عنوان انحصاری رو استارت زدن شگفت انگیزه و همین طور که گفتن در حال جذب نیرو هم هستن
برایان فارگو در کنار کریس اولون (موسس سابق ابسیدین که در حال حاضر روی دایینگ لایت ۲ کار میکنه) از اسطوره های نقش افرینی ساز هستن پیوستن شخصی مثل برایان فارگو به مایکرو باعث افتخاره طرفداران عناوین نقش افرینی در XBOX هست
برایان فارگو اعلام کرده سال اینده بازنشسته میشه
حالا خدارو چه دیدی شاید حالا که پشتیبان مالی قوی دارن نظرش رو عوض کرد
توی این ۱ سال هم اگر بتونه نیروهای موفق جذب کنه باز در نبود خودش میشه به استودیو امیدوار بود
طبق گفته خود سازنده ها قراره عناوینی بین aaa و aa بسازن مثل نینجا تئوری . واینکه فارگو گفته فعلا هستش و حالا حالا ها در خدمتشیم.
مصاحبه کامل داخل Eurogamer هست می تونید برید بخونید.
اینطور که مشخصه یه مصاحبه هم با ابسدین ترتیب دادن!
اگر Hellblade رو به عنوان یه بازی AA در نظر بگیریم که البته همین طور هم هست فکر کنم همه راضی باشیم که این استودیو ها( غیر از پلی گراند گیمز و انیشتیو ) روی همین عناوین AA کار کنن ولی در حد کیفیت Hellblade یعنی یه عنوان مثل Hellblade واقعا شرف داشت به خیلی از عناوین صرفا AAA ولی بیخود
اگر کیفیت ساخت بازی هاشون بالا باشه واقعا ایرادی بهش وارد نیست که AAA هم نباشه
…………………………
برایان فارگو هم فکر نکنم حالا حالا ها قصد کناره گیری داشته باشه
ممدرضا واقعا افتخار بزرگیه که برایان فارگو اومده این طرف.درل گلگر و راد فرگوسن و احتمالا بروس استرلی این نشون میده که اسپنسر کارش رو درست داره انجام میده و تیم استودیوهای مایکروسافت رو هم کامل عوض کرده و یه مدیریت فوق العاده رو روی کار اورده.قطعا اینگزایل پتانسیل یه استودیوی فوق العاده شدن رو داره.ولی واسه انحصاری اول بشخصه انتظاره یه نقش افرینی خوب رو دارم تا استودیو موتورش گرم بشه.ابسیدین هم بشدت منتظرم که نقش افرینیشو ببینم.فکرشو کن من نقش افرینی باز نسل بعد دوتا بازی از اینگزایل دوتا از ابسیدین و دوتا از پلی گروند بهم برسه.اینیشیتیو و گیرز و هیلو و بقیه بماند.واقعا اسپنسر مدیر فوق العاده ایه
ای کاش فرشید این بودجه و سرمایه فعلی چند سال پیش به بخش XBOX تعلق میگرفت اگر همین استودیو ها رو اسپنسر توی ۲۰۱۷ خریده بود میشد امیدوار بود بعضی بازی هاشون رو توی همین نسل فعلی ببینیم ولی الان عملا غیر از پروژه نینجا تئوری و شاید شاید پلی گراند گیمز چیزی به این نسل نرسه حتی بازی پلی گراند هم احتمالش کمه برسه به نسل فعلی اماخب خیال طرفدارای جبهه سبز از بابت نسل بعد راحت شد
فعلا فرشید اولویت اصلی اسپنسر باید طراحی و قدرت سخت افزار اسکارلت باشه قطعا خودش به خوبی میدونه و تجربه کسب کرده که همون اول کار و شروع نسل چقدر به لحاظ فروش میتونه روی کل نسل تاثیر بذاره روی ONE X که سنگ تمام گذاشت انشاالله نواوری های خوبی توی اسکارلت ببینیم
ممدرضا داداش اینا به سیاست کلی شرکت برمیگرده.اینو درنظر بگیر توی این کویر بی بودجه بودن اگه اسپنسر مدیریتش درست نبود الانم راضی نمیشدن هیئت مدیره.باارائه سرویسا و سخت افزار فوق العاده بخش گیمینگ رو به بالاترین سوددهی سالانه درتاریخ مایکروسافت رسوند اسپنسر.سال مالی ۲۰۱۸ رکورد گیمینگ مایکروسافت رو زد.درکل خوشبینم از اولم باتوجه به شناختی که از اسپنسر داشتم من حامیش بودم و مطمئنم نسل بعد من مایکروسافتی صفا میکنم اصلا هم واسم بقیه برندها اهمیتی ندارن که بیشتر بفروشن یا کمتر.ما با اکس باکس اوریجینال وارد گیمینگ با درک بیشتر شدیم و همیشه هم با اکس باکس و حضرت چیف و بقیه بچه ها میمیونیم
زنده باد اکس باکس و اسپنسر
:yes: :yes:
اخبار استودیو های مایکروسافت روز به روز جذابتر میشه .
همین چند ساعت پیش drew murray کارگردان sunset overdrive و کسی که تجربه کار بر روی بازی های چون rachet and clank و resistance داره خبر از پیوستن به initiative داد!
:yes: :yes:
مایکروسافت یه نقشه خیلی بزرگ و بلند پروازانه کشید و داره عملیش میکنه امیدوارم با قدرت هرچه تمام نسل ۹ رو شروع کنه
از سال ۲۰۱۹ به بعد شاهد اتفاقات خیلی قشنگی در گیم خواهیم بود. حمایت مایکروسافت از کلی استدیوی ضعیف(به این معنا که از کمبود امکانات و بودجه برای ساخت ایده های بزرگشون رنج میبردن. نه اینکه خودشون ضعیف باشن) شامل آندد لبز و کمپالشن گیمز و اینگزایل. تا برنامه های سونی برای نسل بعد. همه و همه بوی یه نسل رویایی رو میده با اومدن کنسول های جدید و قدرتمند.
قطعا همینطوره
نسل ۹ از همه نسل ها دیدنی تره :chic:
“تقریبا مثل این است که کارکنان من نمیدانند که استودیوی ما توسط مایکروسافت خریداری شده است. همه چیز دقیقا به همان صورت قبل است.”
عاشق آزادی عملی شدم که مایکرو به استدیوهاش میده
نسل ۹ میترکونیم
طوفان سبز تو راهه :inlove: :heart:
MY BLOOD IS GREEN
من اولین بار بود اسم این دوتا استدیو رو شنیدم
چی ساختن قبلاً؟
نقش آفرینی باز نیستی،نه؟! ?:-) :struggle:
Obsidian Entertainment سازنده عناوینی مثل Fallout: New Vegas و Pillars of Eternity هست
inXile Entertainment هم سازنده عناوینی مثل Wasteland 2 و The Bard’s Tale هست
امیدوارم با حمایت تمام عیار مایکروسافت و تلاش استودیوهای جدید ، بازی های موفقی توسعه داده بشن :yes:
Y PS@
ان شاء الله همینطور خواهد شد