توضیحات نینتندو در مورد انحصاری بودن سرویس استریم بازی‌ها در ژاپن - گیمفا
توضیحات نینتندو در مورد انحصاری بودن سرویس استریم بازی‌ها در ژاپن - گیمفا
توضیحات نینتندو در مورد انحصاری بودن سرویس استریم بازی‌ها در ژاپن - گیمفا
توضیحات نینتندو در مورد انحصاری بودن سرویس استریم بازی‌ها در ژاپن - گیمفا
توضیحات نینتندو در مورد انحصاری بودن سرویس استریم بازی‌ها در ژاپن - گیمفا
توضیحات نینتندو در مورد انحصاری بودن سرویس استریم بازی‌ها در ژاپن - گیمفا

توضیحات نینتندو در مورد انحصاری بودن سرویس استریم بازی‌ها در ژاپن

مرصاد قدیری
۲۲:۴۵ ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
توضیحات نینتندو در مورد انحصاری بودن سرویس استریم بازی‌ها در ژاپن - گیمفا

حتما‌ می‌دانید که تعدادی از بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ مانند Assassin’s Creed Odyssey و Resident Evil 7 از طریق سرور‌های ابری و استریم کردن اجرا می‌شوند. اما این سرویس تنها در انحصار کشور ژاپن است.

به عقیده‌ی برخی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی، استریم کردن آینده‌ی این صنعت محسوب می‌شود. آقای ایو گلیمات (Yves Guillemot)، مدیرعامل یوبی‌سافت، باور دارد که این تکنولوژی در آینده به روش اصلی تجربه‌ی بازی‌ها تبدیل خواهد شد. این در حالی است که الکترونیک آرتس (Electronic Arts) هم‌اکنون در حال سرمایه گذاری در سرویس‌های ابری است. به گزارش این شرکت، در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ کارمند و چندین استودیوی مختلف برروی پلتفرم جدید ابری کار می‌کنند.

از بین شرکت‌های فعال در این صنعت، نینتندو به شکل محتاطانه‌تری با این موضوع برخورد کرده است. در طی مصاحبه‌ای با آقای رجی فیس امه (Reggie Fils-Aime)، مدیرعامل شعبه‌ی آمریکایی نینتندو، وی اعلام کرد که تلاش‌های اخیر آن‌ها در ژاپن با نسخه‌ی ابری بازی‌هایی مانند Assassin’s Creed Odyssey، بسیار هیجان‌ انگیز بوده اما هنوز زیرساخت لازم برای اجرایی کردن این طرح در خارج از ژاپن فراهم نشده است.

به خاطر زیرساخت اینترنتی حاضر در ژاپن، این سرویس مختص این کشور است. اینترنت بی‌سیم سرعت بسیار بالایی دارد. امکان داشتن چنین تجربه‌ای در ژاپن، بسیار عمیق و تاثیر گذار است. در حال حاضر زیرساخت فنی برای فراهم کردن چنین چیزی در آمریکا وجود ندارد.

سپس به آقای فیس امه گفته شد که هم اکنون تعدادی از شرکت‌های آمریکایی در حال ارائه‌ی سرویس‌های استریم بازی‌های ویدئویی هستند. وی توضیح داد که نینتندو تکنولوژی کنونی را مناسب کار خود نمی‌داند. آقای فیس امه به Project Stream شرکت گوگل (سرویسی برای استریم بازی Assassin’s Creed Odyssey از طریق مرورگر کروم) اشاره کرد و توضیح داد که این روش، مناسب بازی‌بازان جدی نیست.

اگر با بازی‌بازان فعال واقعی صحبت کنید، نارضایتی را خواهید دید؛ به خاطر تاخیر و دیگر چیز‌هایی که در حال حاضر اتفاق می‌افتند. سوال این است: چه زمانی یک زیرساخت فنی مناسب فراهم می‌شود تا بتواند یک تجربه‌ی متقاعد کننده را ارائه دهد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

توضیحات نینتندو در مورد انحصاری بودن سرویس استریم بازی‌ها در ژاپن - گیمفا
توضیحات نینتندو در مورد انحصاری بودن سرویس استریم بازی‌ها در ژاپن - گیمفا
توضیحات نینتندو در مورد انحصاری بودن سرویس استریم بازی‌ها در ژاپن - گیمفا
توضیحات نینتندو در مورد انحصاری بودن سرویس استریم بازی‌ها در ژاپن - گیمفا
توضیحات نینتندو در مورد انحصاری بودن سرویس استریم بازی‌ها در ژاپن - گیمفا
توضیحات نینتندو در مورد انحصاری بودن سرویس استریم بازی‌ها در ژاپن - گیمفا
توضیحات نینتندو در مورد انحصاری بودن سرویس استریم بازی‌ها در ژاپن - گیمفا
توضیحات نینتندو در مورد انحصاری بودن سرویس استریم بازی‌ها در ژاپن - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

توضیحات نینتندو در مورد انحصاری بودن سرویس استریم بازی‌ها در ژاپن - گیمفا