صداپیشگان بازی Robotics;Notes DaSH به سوالات مختلف پاسخ می‌دهند - گیمفا
صداپیشگان بازی Robotics;Notes DaSH به سوالات مختلف پاسخ می‌دهند - گیمفا
صداپیشگان بازی Robotics;Notes DaSH به سوالات مختلف پاسخ می‌دهند - گیمفا
صداپیشگان بازی Robotics;Notes DaSH به سوالات مختلف پاسخ می‌دهند - گیمفا

صداپیشگان بازی Robotics;Notes DaSH به سوالات مختلف پاسخ می‌دهند

آرین مرادی
۱۵:۳۰ ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
صداپیشگان بازی Robotics;Notes DaSH به سوالات مختلف پاسخ می‌دهند - گیمفا

اگر با بازی Robotics;Notes DaSH آشنایی دارید، حتما نظرات صداپیشه‌های این عنوان برای شما از جذابیت بالایی برخوردار است. در قسمت زیر می‌توانید این نظرات را مشاهده کنید.

طی روز گذشته سایت رسمی این بازی به‌روزرسانی شد و در این حین نظرات صداپیشه‌های مختلف بازی در رابطه با تعدادی سوال، منتشر شد که در ادامه به مرور آنان می‌پردازیم. در قسمت زیر سوال‌های پرسیده شده را مشاهده می‌کنید و قابل ذکر است که تمامی صداپیشه‌ها همین سوالات را به ترتیب، پاسخ داده‌اند.

  1. لطفا احساس خود را زمانی که فهمیدید ادامه‌ای بر بازی Robotics;Notes ساخته‌ می‌شود را بیان کنید.
  2. لطفا احساس خود را در رابطه با شخصیتی که صداگذاری آن را به عهده دارید، با ما در میان بگذارید.
  3. اگر شخصیتی که در بازی صداپیشه‌ی آن هستید، وجود خارجی داشت و قصد داشتید که او را به دوستانتان معرفی کنید، چگونه این کار را انجام می‌دادی؟
  4. برای جمع‌بندی، چه حرفی برای تمامی هوادارانی که این بخش را می‌خوانند دارید؟

حال به پاسخ صداگذاران می‌پردازیم:

ریوهی کامورا (Ryouhei Kimura) صداپیشه‌ی شخصیت کایتو یاشیو (Kaito Yashio):

  1. من واقعا خوشحال بودم. می‌دانستم که همه‌ی‌ کارکنان تمام وجود خود را بر سر نسخه‌ی اول قرار داده‌ بودند پس ادامه‌ای بر این سری باید بسیار لذت‌بخش می‌بود.
  2. کیاتو در نسخه‌ی اول بسیار پیشرفت کرد و بزرگ‌تر از قبل شد ولی هنوز یک جوان بی‌تجربه است. در این نسخه می‌توانید شاهد پیشرفت‌های بیشتر او باشید.
  3. به آنان خواهم گفت که دوست من کمی عجیب است ولی بچه‌ی بسیار خوب و به طور غیرمنتظره‌ای با نمک است.
  4. از تمامی هواداران تشکر می‌کنم چرا که به دلیل وجود آنان است که اکنون ما شاهد ادامه‌ای بر این سری هستیم. مطمئن باشید که داستان این سری حتی بهتر از قبل است.

یوشینو نانجو (Yoshino Nanjou) صداپیشه‌ی شخصیت آکیهو سنومیا (Akiho Senomiya):

  1. من شدیدا دوست داشتم که آکیهو و دوستانش را دوباره ببینم به همین دلیل زمانی که خبر آنلاین ساخته شدن این سری را شنیدم نمی‌توانستم برای خواندن داستان بازی صبر کنم.
  2. آکیهو اکنون زیباتر و با نمک‌تر از نسخه‌ی پیش است و حتی بیش از پیش به روبات‌ها علاقه‌ نشان می‌دهد. اکنون او برای خود به زنی بالغ و کامل تبدیل شده است.
  3. با توضیح در رابطه با زیبایی او شروع می‌کنم و میزانی که به روبات‌ها علاقه دارد و بعد برای ساعت‌ها در رابطه با او برای همه توضیح می‌دهم.
  4. من خوشحال هستم که طرفداران دوباره می‌توانند وارد این دنیا شوند. داستان و شخصیت‌ها هردو بسیار زیباتر شده‌اند و امیدوارم که همگی از این بازی لذت ببرند.

توموزاکو سکی (Tomokazu Seki) صداپیشه‌ی شخصیت‌های دارو و ایتارو هاشیدا (Daru/Itaru Hashida):

  1. من در آن لحظه با خود گفتم «چی؟؟ ایتارو در نسخه‌ی بعدی حضور دارد؟» دقیقا یادم نیس که چه حسی داشتم ولی خوشحال بودم که می‌توانستم در نقش این شخصیت ظاهر شوم.
  2. خب… او نقش برادر بزرگ‌تر گروه را دارد.
  3. به آنان خواهم گفت که قرار است با فردی آشنا شوید که در ابتدا کمی عجیب است ولی واقعا با پسر فوق‌العاده‌ای روبرو هستید.
  4. خب، نسخه‌ی دوم اولین تجربه‌ی من در این سری بود و امیدوارم که هواداران از بازی لذت ببرند.

کاری نازوکا (Kaori Nazuka) صداپیشه‌ی شخصیت فرا کوجیرو (Frau Koujiro):

  1. من خیلی خوشحال بودم وقتی برای اولین بار این خبر را شنیدم. صداگذاری برای شخصیت فرا در ابتدا برای من بسیار سخت بود ولی پس از آن به یکی از بهترین تجربه‌های زندگی من تبدیل شد.
  2. خب… او تغییر زیادی نسبت به نسخه‌ی قبلی نکرده است و پیش از این نیز شاهد بودیم که فرا تلاش داشت تا در قلب خود را رو به همگان باز نگه دارد. من واقعا خوشحالم که او دوستانی دارد که می‌تواند در رابطه با همه چیز با آنان مشورت کند.
  3. در ابتدا به آنان می‌گویم که فرا گاهی اوقات عجیب رفتار می‌کند و بیش از حد هیجان‌زده می‌شود ولی بعدا متوجه می‌شوید که او دختر بسیار خوبی است. ممکن است گاهی اوقات شما را مسخره کند ولی در شرایط مناسب می‌فهمید که از نابغه بودن او تا رفتارهای بچه‌گانه‌اش تنها یک قدم فاصله وجود دارد.
  4. من واقعا از همه تشکر می‌کنم و معتقدم به خاطر آنان است که ما توانستیم دنباله‌ای بر این سری بسازیم. من در صداگذاری این شخصیت بسیار هیجان‌زده بودم و احتمالا این هیجان را در بازی متوجه شوید. امیدوارم همگی از این بازی لذت ببرند و آن را تا انتها تجربه کنند.

سورا توکویی (Sora Tokui) صداپیشه‌ی شخصیت جونا دایتوکو (Junna Daitoku):

  1. من واقعا از شنیدن این خبر که می‌توانم دوستانم را در روبات کلاب (Robot Club) دوباره ملاقات کنم خوشحال بودم. در طی ساختن بازی اول، من و تیم سازنده کارهای فرعی بسیار دیگری را نیز با هم انجام دادیم پس آنان تاثیر زیادی بر من و زندگی من گذاشتند. در سال ۲۰۱۲ موقعی که اولین نسخه از بازی عرضه شد، ایده‌ی واقعیت مجازی تنها یک فرضیه محسوب می‌شد ولی اکنون شاهد آن هستیم که کاملا به واقعیت تبدیل شده و این امری شگفت‌انگیز است. شما حتما باید نسخه‌ی اول بازی را تجربه کنید، البته اگر تا کنون نکرده‌اید.
  2. از نسخه‌ی اول تا اکنون زمان نسبتا زیادی گذشته و جونا حال احساس می‌کند که بزرگ‌تر شده است. او در نسخه‌ی اول نیز دختری بود که در ابراز وجود کردن مشکل داشت و برای همین به آرامی صحبت می‌کرد ولی الان شرایط فرق کرده‌اند. من در صداگذاری او تمام تلاش خودم را کردم تا بتوانم این حس را منتقل کنم که روابط اجتماعی جونا خیلی پیشرفت کرده‌ است.
  3. به آنان می‌گویم که قصد معرفی دختری را دارم که برای تک تک دوستانش اهمیت قائل است و آنان را مانند عضوی از خانواده‌ی خودش می‌داند. البته بعد از آن در رابطه با زیبایی ذاتی او هم صحبت خواهم کرد.
  4. واقعا شگفت‌انگیز است که دنیای واقعی چقدر به دنیای این بازی نزدیک‌ شده است. با این حال تفاوت‌های زیادی نیز با هم دارند که همین امر بازی را برای شما جذاب می‌کند. امیدوارم انتظار اینکه ببینید جورا چقدر بزرگ و بالغ شده است را داشته باشید. من مطمئن هستم که نسخه‌ی دوم با شما کاری می‌کند که پس از اتمام آن بدون لحظه‌ای تردید به سراغ نسخه‌ی اول رفته و آن را نیز از ابتدا شروع کنید.

رای کوگیمیا (Rie Kugimiya) صداپیشه‌ی شخصیت آیری یوکیفون (Airi Yukifune):

  1. من همیشه منتظر یک ادامه بر این سری بودم پس هنگام شنیدن خبر آن بسیار خوشحال شدم.
  2. آیری دختری قوی و در عین حال بسیار شیطان است. در این نسخه نیز این بعد از شخصیت او بیشتر نمایان می‌شود پس منتظر اتفاقات غیر منتظره باشید.
  3. احتمالا تنها با این حرف به معرفی او خاتمه بدهم که او دختری فوق‌العاده است.
  4. اگر نسخه‌ی اول را تجربه کردید، این نسخه باز هم برای شما طراوت دارد و امیدوارم از آن لذت ببرید.

یوشیماسا هویوسا (Yoshimasa Hosoya) صداپیشه‌ی شخصیت سوبارو هیداکا (Subaru Hidaka):

  1. هنگام معرفی این نسخه، من و تعدادی از دیگر صداگذاران در حال کار برروی پروژه‌ی دیگری بودیم و در آن زمان نیز زیاد در رابطه با این بازی صحبت می‌کردیم. من به سراغ فایل‌های صدای خودم برای شخصیت سوبارو رفتم تا دوباره به آنان گوش بدهم و باید بگویم که واقعا لذت‌بخش بود.
  2. نسخه‌ دوم تنها شش ماه بعد از نسخه‌ی اول روایت می‌شود ولی در دنیای واقعی شش سال از آن می‌گذرد. با گوش دادن به صدای خودم که شش سال پیش این نقش را ایفا کردم با خود گفتم «چقدر بد بودم من ! چطور این ارائه مورد قبول بقیه واقع شده بود؟»
  3. من از آن دسته انسان‌هایی نیستم که دوستانم را به یکدیگر معرفی کنم ولی برای سوبارو شاید بگویم که او یک پسر شیطان ولی فوق‌العاده است.
  4. زمان زیادی از نسخه‌ی اول می‌گذرد ولی امیدوارم که از بازی نهایت لذت را ببرید.

آینو یاماموتو (Ayano Yamamoto) صداپیشه‌ی شخصیت نایی تنوجی ( Nae Tennouji):

  1. من بسیار خوشحال بودم. در واقع مراسم معرفی بازی را به صورت زنده نگاه می‌کردم و در آن لحظه قلب من داشت از سینه‌ام بیرون می‌آمد.
  2. نایی دختر فوق‌العاده‌ای است و این بار قرار است که زمان بیشتری را با روبات‌ها بگذراند.
  3. برای معرفی اینگونه شروع می‌کنم: نایی دختری است که بعضا غیر قابل پیش‌بینی عمل می‌کند و ممکن است رفتارهایی خشمگین نیز حتی از خود نشان دهد ولی قطعا دختری است که می‌توانید به او اعتماد کنید و البته که از استایل و ظاهر او تعریف خواهم کرد.
  4. شش ماه از انتهای نسخه‌ی قبلی می‌گذرد و همگی کمی بزرگ‌تر از قبل شده‌اند. شما می‌توانید دوباره این گروه بانشاط را ملاقات کنید.

بازی Robotics;Notes DaSH در ۱۱ بهمن سال ۹۷ مصادف با ۳۱ ژانویه‌ی سال ۲۰۱۹ در ژاپن برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. هنوز خبری مبنی بر انتشار این بازی در بازار غرب به دست ما نرسیده است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

صداپیشگان بازی Robotics;Notes DaSH به سوالات مختلف پاسخ می‌دهند - گیمفا
صداپیشگان بازی Robotics;Notes DaSH به سوالات مختلف پاسخ می‌دهند - گیمفا
صداپیشگان بازی Robotics;Notes DaSH به سوالات مختلف پاسخ می‌دهند - گیمفا
صداپیشگان بازی Robotics;Notes DaSH به سوالات مختلف پاسخ می‌دهند - گیمفا
صداپیشگان بازی Robotics;Notes DaSH به سوالات مختلف پاسخ می‌دهند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

صداپیشگان بازی Robotics;Notes DaSH به سوالات مختلف پاسخ می‌دهند - گیمفا