X018 | تریلر جدید Devil May Cry 5، حالت Void را معرفی می‌کند - گیمفا
X018 | تریلر جدید Devil May Cry 5، حالت Void را معرفی می‌کند - گیمفا
X018 | تریلر جدید Devil May Cry 5، حالت Void را معرفی می‌کند - گیمفا
X018 | تریلر جدید Devil May Cry 5، حالت Void را معرفی می‌کند - گیمفا

X018 | تریلر جدید Devil May Cry 5، حالت Void را معرفی می‌کند

مهرداد میرشاهی
۱۱:۱۶ ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
X018 | تریلر جدید Devil May Cry 5، حالت Void را معرفی می‌کند - گیمفا

در جریان رویداد X018 مایکروسافت، شرکت کپکام (CapCom) تریلر جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر کرد که بیشتر به یک ویدئو از پشت صحنه‌ی روند ساخت و توسعه شباهت دارد.

در این ویدئو، هیدکی ایتسونو (Hideaki Itsuno)، کارگردان بازی Devil May Cry 5 نیز حضور دارد و در جریان آن، حالت Void نیز به نمایش در آمده است. در این حالت، شما می‌توانید با سلاح‌های مختلف با دشمنان متنوع و شیاطین تمرین کنید تا مهارت‌های خود را ارتقا دهید.

همچنین در این ویدئو نگاهی خواهیم داشت به Mega Buster؛ این Devil Breaker با الهام از سری Mega Man طراحی شده است. در نتیجه، حرکات و انیمیشن‌های نرو (Nero) از پریدن گرفته تا گارد گرفتن، تغییر می‌کند و به حرکات روبات آبی کپکام شباهت دارد.

در نهایت، کپکام اعلام کرد که در جریان مراسم The Game Awards 2018 اطلاعات بیشتری از بازی Devil May Cry 5 منتشر خواهد شد. این رویداد روز پنج شنبه ۱۵ آذر ماه (۶ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) در لس آنجلسِ کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

بازی Devil May Cry 5 در اصل در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2018 معرفی شد. آن زمان رسماً اعلام شد که شخصیت نرو یکی از شخصیت‌های قابل بازی این عنوان خواهد بود. همچنین صحنه‌هایی از دانته (Dante)، پروتاگونیست به‌یادماندنی این سری نیز به تصویر کشیده شد.

بازی Devil May Cry 5 روز جمعه ۱۷ اسفند ماه (۸ مارس ۲۰۱۸ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر منتشر شده از این بازی را از زیر مشاهده و در صورت تمایل آن را دریافت کنید:

دریافت تریلر با کیفیت ۴۸۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۷۲۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

X018 | تریلر جدید Devil May Cry 5، حالت Void را معرفی می‌کند - گیمفا
X018 | تریلر جدید Devil May Cry 5، حالت Void را معرفی می‌کند - گیمفا
X018 | تریلر جدید Devil May Cry 5، حالت Void را معرفی می‌کند - گیمفا
X018 | تریلر جدید Devil May Cry 5، حالت Void را معرفی می‌کند - گیمفا
X018 | تریلر جدید Devil May Cry 5، حالت Void را معرفی می‌کند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • PERSIAN NAZI گفت:

    باز خدارو شکر که چند تا اخبار برای ما هم اومد.این بازی خیلی حرف برای گفتن داره و این شانس هست که بازی سال بشه.کپکام از اون بحران مدیریتیش خارج شده و شروع کرده به فروش عناوین باحال و عامه پسند و پرطرفدار.خیلی جالبه تا قبل از معرفی همه به دروغ میگفتن انحصاری سونی هستش و حتی یه فروشگاه گفته بود ۱۰ میلیون سفارش داده و بعد از معرفی معلوم شد هرچی میدونستیم دروغ بود و این اتفاق هرگز رخ نداده بود.با این انقلابی که علیه دنوو شد امیدوارم هفته اول بدستمون برسه

  • ووواو نت نیس :reallyangry: :reallyangry: :-X مرگ بر اینترت

  • M.C گفت:

    داستان جالبی داره همین که این دوتا رفیق برای پول شیاطینو ازبین می برن جالبه یه جور شغل واسشون

  • بلاخره ac odyssey کرک شد البته ببخشید که این ربطی به موضوع این بازی نداره ولی الان احساس میکنم خوشبخت ترین گیمره دنیام و pc باز های دیگه هم همین حسو دارن و cpy بزرگ از دل تاریکی دوباره برگشت خدارو شکرت.

  • Oracle گفت:

    زنده باد dmc زنده باد هیدکی ایتسونو
    زنده باد عاشقان این شاهکار
    واقعا دیگه چیزی ب پایان انتظار ده ساله واسه بازی نمونده
    جف کلی گفته تریلر و اخبار هیجان انگیز زیادی راجب dmc5 تو مراسم TGA امسال منتشر میشه.دیگه گمونم نوبتی ام باشه نوبت شخصیت سوم ینی V هست و احتمالا دیگه ورجیلم شاید نشونش بدن،چون دیگه تا آغاز زمان انتشار بازی کنفرانس معتبر خاصی وجود نداره.
    E3 نرو
    TGS دانته
    TGA وی

    • AXEL STONE گفت:

      ایمان دارم از پرفروشترین ها میشه خیلی عالیه همه چیزش عالیه :yes: زورکی صبر کردم چیزی جز صبرم نمیتونم داشته باشم. این همه کارا که بذار صبر بکشیم از کپکام کبیر اصلا بیصابقس یعنی با این کارش دل مارو به دست گرفت خدایی بد جورم گرفت.
      وای بگو دیونم کن که Agni & Rudra انگی و رودرا رو ببینم وای خدای من یعنی این واسم خاب شده

      • aiHan گفت:

        اگه باشن اخ اگه باشن این دقلوهای لعنتی نمیدونم چه اسطوره ای میشه این DMC خوب اما میدونم هیچ مثالی نداره که بتونه در مقابلش باشه تو کل تاریخ بیهمتا میمونه

      • Oracle گفت:

        احتمال اینکه باشه کم نیست
        همین بخش Void اولین بار تو DmC بود بخاطر درخواست مکرر بود که اولین بار توی سری کلاسیک و با امکانات بیشتر گذاشتن.
        من هربار توییتر چک میکنم همه کاربرا دوست دارن angi و rudra و همچنین گیتار nevan تو بازی باشه.

        • AXEL STONE گفت:

          اره حرفات درسته اما بقول داداشیای DMC ترسم از اینه که فاز بگیرن میدونی (دیگه ادم اگه فازش بگیره نمیذارن دیگه) مثلا تو DMC6 ازش استفاده میکنن. منم فکر میکنم احتمال بودنش زیاده خود ایتسونو میخاد مارو دیونه کنه با این هایپینگاش

      • خدا کنه باشه دیگه فکر نکنم که ( Agni & Rudra ) نتونه باشه میدونی چرا؟ اخه اگه نباشه امتیاز این نسخه یخورده DMC پایین میره واسه این #که! وقتی مردم میبینن این زلزله ( Cerberus ) هست پس منتظر این طوفان فانی و فتاک یعنی ( Agni & Rudra ) هم میمونن و این امتیاز نسخه رو خیلی بالاتر و بالاتر میبره.
        منم به نظرم این دوتا ( Cerberus )( Agni & Rudra ) باید کنار همدیگه باشن بخاطر این که وفادارترین های دانته هستن و با این حال اگه DMC5رو گرفتم با این اسلحه هایی که دیدم و داره نمیدونم کدومو اول مکسmax کنم شاید Cerberus اما اگه Agni & Rudra هست خوب دیگه بدون هیچ شکی اول میرم برای مکس کردن Agni & Rudra فانی. الان دارم میبینم که تموم کردن این DMC کمی که سختره و اما قسمت سختترش در پلات کردنش هست که بسیار سختتر و درگیر کنندتری داره بخاطر این دارای که ۵ یا ۶ شخصیت هر کدام ایتم و اسلحه های خاص خودش رو داره یعنی این DMC واقعاً بیهمتا میشه و خاهد شد.
        این یعنی حتی تکرار کردن بازی با درجات سختتری ممتع و لذت بخشتر میباشد.و با این حال و احوال هم DMC ارزشش یدنیا هست! و یک گیمر حقیقی اصلاً نمیشه این شاهکار شاهکارهارو نادیده بگیره!

  • M.C گفت:

    یه چند روزیه گاد آو وار ۳ رو PS3 میزنم بد نیس خشونت و اکشنش خیلی نسبت به گاد جدید بیشتر گیم پلی سریع تری هم داره با دوربینشم راحتم ترم خونو خون ریزی هاش خیلی زیاد کلیدزنی هاشم خیلی باحاله یه دشمنایی داره شبیه اسب میندازیش زمین بد دل روده هاشو در میاره یا یه غولای تک چشم داره که می تونی چشمشو دربیاری پلشت بازی زیاد داره ولی باحاله خلاصه ازین لحاظ شبیه دووم خشنو سریعه

  • Mohsen2886 گفت:

    خدا کنه همه بازی سازا تو ساخت بازیشون موفق باشن تا گیمرا بهترین لذتو از بازی ببرن

  • AXEL STONE گفت:

    Ow my god! hoiy shet
    مت والکر امروز ۶تیغ زده ناناس بسم الله الرحمن الرحیم این شادیای خالقین DMC الکی نیست

  • اون دست سفید رنگ که Sweet Surrcnder (سویت سورندر) نام داره نرو میتونه با این دست خودش رو هیل کنه اون دست مِگامَن و چنگالی اینا یه چیزی فرعی هستن.

  • big_cypher گفت:

    نمیدونم کلا چرا با dmc زیاد حال نمیکنم درسته سلطان h&s البته نمیشه خریدش باید پولو نگه داشت واسه days gone ک ۴ اردیبهشت میاد ک قطعا قیمت بسیار بالایی خواهد داشت بسیارررر بالا

    • aiHan گفت:

      منم این نیو گیمارو بی اعتبار میدونم در مقابل DMC که ۱۸ سال باهاش زندگی کردیم. دوما دیزگان نمیبینم چیزی داشته باشه بخاد در حد رد دد باشه برو رد دد بگیر بازی کن بعد به فکر دیزگان باش فکر کنم اگه بازیش کنی دیگه به فکرت هیچ بازی دیگه ای خطور نمیکنه. من خیلی مشکل پسندم اما ازش خوشم اومد و این یعنی میتونه واسه خیلیا ممتازه و عالی باشه.

    • AXEL STONE گفت:

      ببین دوست عزیز اره DMC ارباب H&S اما days gone خودشو بزنه به درو دیوار نمیتونه به محبوبیت و لذت گیم پلی DMC کبیر برسه ما مقایسه نمیکنیم اما وقتی چنین حرفی میزنین :lashes: :rose: قطعا ساکت نمیمونیم نخاهیم ماند :rose: :heart:

      • big_cypher گفت:

        بازیای سونیو دست کم نگیر داداش دیز گان قطعا شاهکار خواهد شد یک بازی بقای واقعی و اوپن ورلد با اب و هوای پویا و گرافیک عالی محیط دیگه چی میخواد ادم متاسفانه پول واسه dmc نمیمونه

        • AXEL STONE گفت:

          حتا اگه بازی سونی باشه! نکنه فکر میکنی چون انحصاریه یعنی فرا شاهکاره؟ حتا خود سونی این چیزای مضحکرو نمیگه چون خدایی مضحکه
          چه بازیایی گه نگرفتم واسه داشتن DMC حتا قرار PCمرو ارتقا بدم تا برای اجرا مشکلی داشته باشم ما این فرنچایز عتیقرو با بزرگترین عناوین تاریخ مقایسه هم نمیکنیم.
          متئسفانه بعضی فکر میکنن بازی چون انحصاریه سونیه یعنی بخترین نوع بازیه واقعا متئسفم برای اون افراد حتا سونی این حرفارو نمیگه فقط درستش اینه که سونی زیاد انحصاریا زیبایی داره که تا این مرحله فروش رسیده و ادم حس میکنه باید سونی داشته باشه.
          والله ۱۰۰ مثل دیزگان و غییر هم مهم نیست تا DMCرو نگیرم بخاطر این که این محصول کپکام کبیره و این سالها با این فرنچایز سر گذشتیم :rose: و این ارزومون بود که بعد ۱۰ سال داریم میریم توی ۱۱ سالگی که این قسمت لامصب ساخته بشه. موفق باشی

  • sdk گفت:

    *من درباره ی این موضوع قبلا نوشته بودم. ولی دوباره میگم که همه ی فن های عزیز devil may cry، در جریان قرار بگیرن*
    در مورد این که نرو پسر ورجیل هست می خوام شک رو از بین ببرم. چند بار رسما تایید شده که نرو پسر ورجیله. پست توئیتری مت واکر هم قبلا گذاشتم. عکسی هم که الان می ذارم، ترجمه ی بخشی از مصاحبه ی مجله ی فامیتسو هست که دیگه هیچ جای شکی نمیذاره.michiteru okabe , matthew walker و hideaki itsuno(با نقل قول) تایید کردن که نرو پسر ورجیل هست. یکی از فاکتور های گزینش مدل برای نرو این بوده که شبیه ورجیل، پدرش باشه. چیزی که ایتسونو سان خواسته. پس دیگه حرفی در این رابطه نمی مونه
    http://uupload.ir/files/se2m_35ac17de-9efa-4e05-a564-d646af23321d.jpeg

  • چی میگی بانمک؟ وقتی که اسم DMC و حضرت دانته کبیر میاد اصن اسم کنسول هیچ معنایی نمیده گلکم 😐 لطفا 😐 ملقی حرف نزن مارو میخندونی.
    حرفاتم شبیه نادیدهاست انگاری فقط تو کنسول PS4 داری اگه تازه PS4 گرفتی من از اولشم PS4 دارم هر چی که بگی هم بازی کردم و بیشترینارو پلات کردم 😐
    پس 😐 جوری حرف نزن انگاری فقط خودت PS4 داری این فرنچایز فرنچایز محترمیه! 😐 که باش بزرگ شدیم نه ربطی به کنسول داره و نه به چیز دیگه 😐

  • Max.level گفت:

    ای جاااااان :inlove: :inlove: تو بازی هایی که قراره بیاد یکی dmc 5 و sekiro و re2 remake منو به شدت هایپ کرده دوباره قراره با کمبو های وحشتناک ببفتیم به جون دسته بیچاره :evilgrin: :inlove: خیلی خوشحالم که کپکام دوباره داره برمیگرده به روزای‌ اوجش اونم چه جور :heart: :heart: درود بر کپکام کبیر و عناوین خاطره ساز و دوست داشتنیش :heart: :heart: و درود بر طرفداران این سری بی نظیر :rose: :rose:

  • Be_haan گفت:

    واقعا خیلی عصابم خورده فک میکردم یه گیم پلی از شخصیت v میاد بیرون ولی بازم منتظر tga میمونم چجوری تا اون موقع صبر کنم خدا :reallyangry:

  • aiHan گفت:

    :moon: خیلی دوست دارم ببینم سبک مبارزاتی Vرو ویچری همراه با یک پرنده سریع! خیلی ناب در میاد

  • aiHan گفت:

    اینا!؟ مثلا کیا!؟ که میگی اینا!؟

  • 30nabhl گفت:

    زود بیا عشقم
    زود هم کرک شو
    باور کن پول ندارم

X018 | تریلر جدید Devil May Cry 5، حالت Void را معرفی می‌کند - گیمفا