تریلر زمان عرضه‌ی بازی Battlefield V منتشر شد - گیمفا
تریلر زمان عرضه‌ی بازی Battlefield V منتشر شد - گیمفا
تریلر زمان عرضه‌ی بازی Battlefield V منتشر شد - گیمفا
تریلر زمان عرضه‌ی بازی Battlefield V منتشر شد - گیمفا

تریلر زمان عرضه‌ی بازی Battlefield V منتشر شد

مهیار امیدی
۱۸:۴۵ ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
دختر مرموز و پرحاشیه battlefield v

دقایقی پیش تریلر زمان عرضه‌ی بازی Battlefield V به طور رسمی منتشر شد و ما در این ویدئو، می‌توانیم بخش‌های مختلف و هیجان انگیز این اثر را مشاهده کنیم.

همان‌طور که اطلاع دارید، بازی مورد انتظار Battlefield V تقریبا تا ده روز آینده به دست کاربران خواهد رسید و به نظر می‌رسد که جدیدترین نسخه از این مجموعه، توانسته کار خود را به خوبی انجام دهد. این نکته را می‌توان از بررسی لیست نمرات جدید بازی متوجه شد که اکثر منتقدان و منابع معتبر، نمره قابل قبولی را به آن اهدا کرده‌اند و ما می‌توانیم شاهد یک بازی موفق و هیجان انگیز باشیم که تا ساعت‌ها ما را سرگرم خواهد کرد. لیست کامل نمرات از اینجا قابل مشاهده است.

حال همان‌طور که اشاره شد با فاصله زمانی ده روزه تا انتشار بازی، دقایقی پیش تریلر زمان عرضه‌ی این اثر به طور رسمی منتشر شد و می‌توانید آن را در انتهای مطلب مشاهده کنید. ما در بازی جدید Battlefield V مانند نسخه‌های قبلی، شاهد حضور بسته‌های الحاقی و محتویات پولی نخواهیم بود و در واقع تمامی محتویات پس از عرضه، به طور رایگان به دست کاربران خواهند رسید. همچنین به نظر می‌رسد که استودیو دایس (DICE) از اشتباهات گذشته‌ی خود راجب پرداخت‌های درون برنامه‌ای درس گرفته و ما در بازی یاد شده، تنها شاهد آیتم‌های تزئینی پولی خواهیم بود. از سویی دیگر، سیستمی جدید برای بازی در نظر گرفته شده که Tides of War نام دارد و در جریان آن، قرار است محتویات مختلفی برای بازی از جمله بخش چندنفره، منتشر شود. این رویداد از قسمت‌های مختلفی برخوردار خواهد بود که هر قسمت، از جزئیات خاصی پشتیبانی می‌کند و ما در هر زمان شاهد انتشار حالت یا نقشه‌ای جدید خواهیم بود.

همچنین طبق گفته‌ی سازندگان، بخش شخصی‌سازی اسلحه‌ها، وسایل نقلیه و سربازها به بهترین شکل ممکن در بازی پیاده‌سازی شده و می‌توانید از طریق گزینه‌ها و تنظیمات مختلف، تغییرات دل‌خواه خود را در کم‌ترین زمان ممکن اعمال کنید. بازی Battlefield V مانند رقیب دیرینه‌ی خود یعنی Call of Duty، از حالت بتل رویال نیز پشتیبانی خواهد کرد که قرار است در آینده و به صورت جداگانه تحت عنوان حالت Firestorm به بازیکنان ارائه شود.

در ادامه، به نظر می‌رسد که بخش داستانی این بازی نسبت به نسخه‌های گذشته، غنی‌تر و مفهومی‌تر خواهد بود و می‌توانید از هر لحظه‌ی آن که مطابق با اتفاقات جنگ جهانی دوم ساخته شده است، لذت ببرید. قادر خواهید بود تا در نقش سربازی تازه کار در پشت خطوط دفاعی دشمن در شمال آفریقا ظاهر شوید. از سویی دیگر، در قطب شمال در نقش یک سرباز نروژی بازی خواهید کرد که باید در مقابل دشمنان مقاومت کند. جنگ جهانی دوم در این بازی، روایت‌گر انتخاب‌ها و اقدامات مردان و زنانی است که آینده‌ی تاریخ را برای همیشه تغییر دادند و ما در هر بخش شاهد لحظات و سکانس‌های احساسی زیادی خواهیم بود.

تا هفته‌ی آینده، نبرد به طور رسمی آغاز خواهد شد و ما شاهد ماموریت‌های روزانه و چالش‌های مختلفی خواهیم بود که در ابتدا در دسترس تمامی کاربران قرار می‌گیرند. افرادی که این ماموریت‌های اضافی را به اتمام برسانند، به جوایز زیادی دسترسی خواهند داشت.

در نهایت پیشنهاد می‌شود تریلر زمان عرضه‌ی بازی Battlefield V را تماشا کنید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰

بازی Battlefield V در تاریخ ۲۹ آبان ماه سال ۱۳۹۷ (۲۰ نوامبر سال ۲۰۱۸) به طور رسمی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان آغاز خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با این اثر، می‌توانید مطلب پیش نمایش بازی را قلم مصطفی زاهدی مطالعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تریلر زمان عرضه‌ی بازی Battlefield V منتشر شد - گیمفا
تریلر زمان عرضه‌ی بازی Battlefield V منتشر شد - گیمفا
تریلر زمان عرضه‌ی بازی Battlefield V منتشر شد - گیمفا
تریلر زمان عرضه‌ی بازی Battlefield V منتشر شد - گیمفا
تریلر زمان عرضه‌ی بازی Battlefield V منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Parsa.jm.jr10 گفت:

    همه بازی های معروف عالی از آب در اومدن

  • Shayan32 گفت:

    بتا رو بازی کردم تغییر آنچنانی نسبت نسخه قبلش نداره نسخه بهبود یافته battlefield 1 هست الان ارزش خرید نداره بهترین موقع خریدش اردیبهشت هست که هم مود بتل رویال میاد هم بازی تا اون موقع تخفیف میخوره

  • ShadoWWolf2 گفت:

    واقعا این EA چقدر میخواد به مشتریانش توهین کنه :-X این بازی همه جوره آمادس برای عرضه در بازار های جهانی،اما به خاطر سیاست های کثیف وضد مشتری مداری اومده میگه دلبندانم،عزیزانم پول بیشتری روانه جیب ما مظلومان کنید تا بازی را زودتر از موعد اصلی(۲۰نوامبر) تجربه کنید….الان واقعا یعنی چی یه عده که پول بیشتر میدن باید ۱۱ روز زودتر بازی کنن؟EAافتضاح ترین بازاریابی رو برای این بازی انجام داد حالا کی سر عقل میاد خدا داند….

  • Aladar1191989 گفت:

    عالی بود.همچنان دوست دارم نسخه بعدی بتل مثل نسخه ۴ باشه.درگیری تو شهر خیلی حال میداد.( اینستا aladar1191989)

  • STAR1 گفت:

    فقط ۱۰ روز تا عرضه بهترین شوتر نسل ۸ باقی مونده :inlove: :inlove:

  • mahdi 2004 گفت:

    من قبل از اینکه نسخه الفا بازی رو برم اصلا Battlefield رو قبول نداشتم به نظرم بازی مسخره ایی بود فکر میکردم تکراریه … دوستم بهم پیشنهاد کرد نسخه الفا Battlefield V رو بازی کنم منم بدم نیومد وقتی وارد بازی شدم اصلا محو گرافیک و افکت گذاری که رویه این بازی کرده بودن شدم خیلی قشنگ بود عین یه تابلو هنری بود :star: اصلا باورم نمیشد دارم همچین گرافیکی رو تجربه میکنم یکی از بهترین تجربه های گیمی که تا حالا داشتم Battlefield V (اگه میخوایین یه اثر هنری رو داخل گیم تجربه کنین Battlefield V یکی از بهترین انتخاب هاست) :rose:

  • Mahziyarbf گفت:

    درود بر دایس کبیر
    لامصب آدم تم این بازی رو میشنوه مثل همون نسخه ۱۹۴۲ قلبش از شدت هیجان میخواد از جا در بیاد

  • یه لحظه اینو سوم شخص در نظر بگیرین :inlove: :inlove:

  • saeedsaeed2 گفت:

    دوستان تصور کنین!!

    تصور کنین اگر دایس برای اولین تریلر بازی یه موسیقی خاطره انگیز مثل این استفاده میکرد و صحنه هایی رو به کار می گرفت که واقعا مثل گیم پلی بازی باشن, نه مثل یه فیلم کوتاه اکشن بی محتوا, چقدر وضعیت فعلی بتلفیلد۵ بهتر میتونست باشه… بازی ای که نه کمپینش رو فدای مود های اضافه کرده, نه سیزن پس داره نه لوت باکس.

    متاسفانه اگر بتلفیلد۵ در درازمدت نتونه موقعیت خودشو حفظ کنه یا شکست بخوره, قطعا بزرگترین مقصرش همون تریلر رونماییه :-((

    • black.flag گفت:

      دقیقا، متاسفانه شک ندارم این بازی از نظر فروش افتضاح عمل میکنه، خارجیا بدجوری دارن تخریبش میکنن فقط به خاطر این زن ها و سیاهپوستا که EA چپونده تو جنگ جهانی دوم! واقعا حیفه این بازی از همه لحاظ عالیه ولی باید قربانی سیاست‌های EA بشه

      • saeedsaeed2 گفت:

        حقیقتش یکی.از بدی های فضای مجازی اینه که ضرب مثل یک کلاغ چهل کلاغ توش چند برابر بدتره!

        درسته یه جو خیلی بدی از این بازی توی اینترنت راه افتاده و قطعا تاثیرش رو روی فروش میذاره, اما این نباید باعث بشه ما فکر کنیم بازی داغون میشه! نه اصلا! جو منفی باعث شده هر توییت و کامنتی که بتل۵ رو تخریب کنه کلی لایک بگیره.
        ولی باید بدونیم بازی فروش خوبی رو تجربه میکنه در هر صورت. شاید ۱۵ میلیون که ea گفت نشه ولی ۷ یا ۸ میلیون فروش میکنه.

        چیزی که شرط موفقیت بتل۵ در طولانی مدته اینه که نسخه لایو سرویسشون رو با نام Tides of War خیلی بی نقص پیش ببرن و محتوای مجانی خوبی عرضه کنن. اینطور, مدتی بعد لانچ خیلی ها میفهمن که جو بدی که دور این بازی هست چقدر غلطه و به این بازی بر میگردن 🙂

        • black.flag گفت:

          امیدوارم همینطور بشه که میگی، به نظر من بدترین بتلفیلد از بهترین کالاف بهتره اون جوی که بتل داره رو هیچ شوتر مولتی پلیر دیگه ای نداره انگار واقعا تو میدون جنگی، اصلا دوست ندارم بتل کم بفروشه حیف که خودمون نمیتونیم قانونی بخریم

    • Ali گفت:

      دوست عزیز حداقل تری آرک به خاطر پول کمیپن آبکی نساخت و در عوضش رو مولتی و زامبی و حالت بتل رویال تمرکز کرد تا بازی شاهکار COD BO4 رو بسازه ولی دایس چی!!؟ بازی میسازه که در حد و اندازه ی تریلر نیست تا شوتر بازا هایپ شن و بازی رو بخرن و همین که دید کالاف بتل رویال گذاشت زود اعلام کرد که میخواد برای بتل جدید حالت بتل رویال بزاره تا پول بیشتری بگیره.

      • mahdi 2004 گفت:

        Mohammad.J.Fathi ( بلک اپس ۴ شاهکار؟؟؟ یعنی چی ؟؟؟ نه داستانی.. یه بازی بدون هدف که دیده سبک بتل رویال گرفته اینم زده تو خطش هیچ فرقی هم با بلک اپس ۳ نمیکنه همون بلک اپس ۳ خودمونه یه کم رنگ پاشیدن روش گفتن بفرمایین کالاف جدید…باز صد رحمت به بلک اپس ۳ که حداقل بخش داستانی بازی رو حفظ کرده بود شاید برای خیلی ها جالب نبوده باشه ولی من عاشق بخش داستانی بلک اپس ۳ بودم…. بلک اپس ۴ صد سال سیاه شاهکار حساب نمیشه چون این بازی هیچی نداره هیچی فقط بخش زامبی همین اصلا این بازی کالاف نیست…بودن اسم کالاف رویه این بازی عین فحش به سازنده های قبلی کالاف هستش :thunder:

        • Ali گفت:

          نسخه ی سوم و چهارم بلک آپس خیلی با هم تفاوت دارن فرقشونو فقط موقع بازی کردن میشه فهمید. منم خیلی دوست داشتم که BO4 کمپین داشته باشه چون اولویت اولم کمپینه ولی از اینکه نداره اصلا ناراحت نیستم چون خیلی ها قدر کمپین کالافو نمیدونن نمونش همین BO3 و Ghosts کمپینشون فوق العاده عالیه ولی همه ازشون بد میگن دلیلشم اینکه که با سری MW مقایسه میکنن مطمعن باش نسخه های بعدی کالاف همشون کمپین دارن و این نسخه رو عمدا بدون کمپین ساختن که طرفدارا به خودشون بیان و الکی به یه بازی گیر ندن.
          موفق باشید

      • saeedsaeed2 گفت:

        من هم کالاف رو دوست دارم و هم بتل. مسلما سلیقه ی من بیشتر با بتلفیلده که اومدم عکس پروفایلم و کامنتام رو همه درمورد بتل میذارم.

        و اما بعد

        این مساله ای که شما فرمودین مبنی بر اینکه بازی ها اصلا در حد تریلرهایی که دایس ازشون میسازه نیست رو بنده قبول ندارم. جز در مورد بتل ۱ که بازی از لحاظ گان پلی و سرعت و flow کمی کژوال تر شد, همیشه بازی های مختلف بتلفیلد در خلق اتمسفر جنگ ناب و گیم پلی روان, نسبتا ساده ولی به شکل جدیِ نظامی عالی عمل کردن. هایپی که در تریلرهای بتل هست همیشه در اوقات حساس و سنگین مولتیش وقتایی که کوچکترین اشتباه منجر به مرگ ادم میشه سراغ من میاد. حداقل نه کالاف نه بتل تریلرهایی نمیسازن کع زمین تا اسمون با بازیشون فرق کنه (به یوبی سافت نگاه چپ چپی می اندازد)
        در مورد بتل رویال هم زمزمه هایی وجود داشت که قراره معرفی کننش. توی e3 این کار رو کردن و گفتن برای لانچ قصد عرضه ی این مود رو نداریم و بعدها مشخص شد که استودیوی کرایتِریِن داره این مود رو میسازه تا از نیروی کار دایس برای خود بازی کاسته نشه. در هر حال مود بتل رویال مودیه که خیلی طرفدار داره و طبیعتا ناشر های بزرگ هم به فکر درامدزایی از این سبک بوده و خواهند بود.

        و اما در مورد کمپین. من یکی از کسانی هستم که واقعا کالاف رو دوست داشتم. کالاف دیوتی ۲ از برترین بازی هاییه که توی زندگیم بازی کردم. سری مدرن وارفر, ورلد ات وار, سری بلک اپس…

        حتی با وجود افتی که توی کیفیت کمپین چند کالاف اخیر شاهد بودیم, باز وجودش مباهاتی بود

        ولی میدونین چیه؟ مطمئنا مثل من عده ی دیگه ای هم هستن که میبینن اسم بلک اپس برای تبلیغ و فروش بازی ای استفاده میشه که حتی کمپین نداره! بله درسته مراحل کوتاهی برای هر اپراتور مولتی پلیرش هست. ولی خییییلی کوتاهن! و کمیپن نمیشن اصلا! حالا درسته که عده ی زیادی میگن گیم پلی مولتی بازی بسیار ناب و عالی از اب در اومده ولی در هر صورت این که یک کالاف دیوتی کمپین نداشته باسه درست مثل اینه که یه بتلفیلد مولتی پلیر نداشته باشه!!

        (پ.ن: کالاف دیوتی به دلیل کمپین خارق العاده اش مشهور شد ولی بتلفیلد تا نسخه بد کامپنی حتی کمپین نداشت)

        • Ali گفت:

          با قسمتی از حرفاتون موافقم ولی با قسمتی اصلا موافق نیستم.
          سازندگان کالاف به هیچ وجه از نام بلک آپس برای تبلیغ و فروش استفاده نمیکنن کمپین رو حذف کردن تا طرفدارا یکم به خودشون بیان و به کمپین گیر الکی ندن. بتل رویال و زامبی و مولتی پلیرم که عالی شده.
          کمپین کالاف در نسخه های اخیر به جز اینفینیتی به هیچ وجه افت نداشته و حتی پیشرفت هم کرده برای مثال کمپین نسخه ی Ghosts خیلی عالی بود ولی خیلی ها ازش بد گفتن چون دید طرفدارا نسبت به کالاف فقط رو سری MW مونده و همه انتظار دارن مثل این سری بشه.
          در کل بگم سلیقه ها خیلی تغییر کرده.

  • originalgamer گفت:

    خداییش امسال چه سالی بشه کالاف دیوتی بلک اپس ۴ و بتلفیلد v و رد دد ۲

  • UnCle K4rIM گفت:

    پسر ای آهنگ از همون بتل ۴ رو بازی بوده

  • فرشاد گفت:

    عجب تریلری بود بالاخره فکر کنم بتونم عطشم واسه یه بازی شوتر جنگ جهانی رو با این سیراب کنم به کالاف دیوتی که امیدی نیست WWII بد نبود داشت به ریشه ها برمیگشت که بلک اوپس ۴ خرابش کرد

  • از اونجا ک کال آو دیوتی بلک آپس تخیلیه
    یا اینو می گیرم یا همون فار کرای رو می چسپم

تریلر زمان عرضه‌ی بازی Battlefield V منتشر شد - گیمفا