نسخهی رایانههای شخصی بتای بازی Fallout 76 برروی ۶۰ فریم قفل است
فاز دوم بتای بازی Fallout 76 به تازگی آغاز شده و بر اساس گزارشات، در حال حاضر نرخ فریم این نسخه از بازی برروی ۶۰ فریم بر ثانیه قفل است. دلیل این موضوع را میتوان مشکلاتی دانست که اخیرا توسط کاربران رایانههای شخصی گزارش شده بود.
همان طور که میدانید فاز نخست بتای بازی Fallout 76 ماه گذشته برگزار شد و بازیبازان برای اولین بار گیمپلی این بازی نقش آفرینی آنلاین را تجربه کردهاند. مطمئنا نسخهی بتای بازیها با باگ و مشکلات فراوانی همراه است و بازی Fallout 76 نیز از این قضیه مستثنی نیست. در میان مشکلات گزارش شده توسط بازیبازان جالبترین آنها به نرخ فریم و سرعت بازی مربوط میشد. بازیبازان گزارش دادهاند اگر در حین حرکت در بازی دائما به زمین نگاه کنید، سرعت حرکت شما بیشتر میشود. دلیل این امر کاملا مشخص است زیرا وقتی به زمین نگاه کنید بازی نیاز به رندرینگ کمتری داشته و از این روی نرخ فریم و سرعت حرکت شما افزایش خواهد یافت.
بتسدا این موضوع را بررسی و بر اساس گزارش کاربران رایانههای شخصی در وبسایت ردیت، بتای جدید بازی Fallout 76 برروی ۶۰ فریم بر ثانیه قفل است. از این روی بازی هیچگونه افت فریمی نداشته و تمام بازیبازان نرخ فریم یکسانی خواهند داشت. به بیان سادهتر نگاه کردن به زمین دیگر باعث افزایش سرعت حرکت شما نمیشود.
اگرچه بتسدا راه حل خوبی را برای نسخهی بتای بازی Fallout 76 اعمال کرده است اما این شرکت باید تلاش کند تا این موضوع را با روش دیگری به غیر از قفل کردن فریم ریت انجام دهد تا بازیبازان رایانههای شخصی بتوانند از تجربهی بازی با نرخ فریم نامحدود لذت ببرند.
عنوان Fallout 76 در تاریخ ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۷ (۱۴ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات
خوبه روی ۳۰ فریم قفل نیست
اقای حلاجیان ی توضیح میدی
ینی وقتی ب زمین نگاه کنی فریم ریت میره بالا و وقتی فریم ریت میره بالا سرعت حرکتت بیشتر میشه؟
عالیه 😀
بهینه سازی رو عشقه :yes:
خیلی هم عالی
این علتش اینه که موتور بثزدا فیزیکش با فریم ریت رابطه مستقیم داره
مثلا اسکایریم هم بالای ۸۰ فریم باگای عجیب و غریب داشت مربوط به فیزیک
حتی نسخه های اولیه NFS Rivals هم برای همین رو ۳۰ فریم قفل بودن که وقتی قفل رو برمیداشتی کلی باگ به وجود میومد
که با اپدیت درستش کردن