اختصاصی گیمفا: قسمت آخر راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III - گیمفا
اختصاصی گیمفا: قسمت آخر راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III - گیمفا
اختصاصی گیمفا: قسمت آخر راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III - گیمفا
اختصاصی گیمفا: قسمت آخر راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III - گیمفا

اختصاصی گیمفا: قسمت آخر راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III

سعید آقابابایی
۱۸:۰۰ ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
اختصاصی گیمفا: قسمت آخر راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III - گیمفا

خوشحالم که برای بار سوم دارم می گویم از قدیم گفته اند “کار را که کرد؟ آن که تمام کرد.” وقتی قرار باشد کاری را در اواسط راه رها کنی بهتر است که اصلا آن را انجام ندهی. بیش از یک سال قبل بود که اولین قسمت از راهنمای قدم به قدم و جامع شاهکار میازاکی یعنی Dark Souls III را برای شما عزیزان آغاز کردم و به معنای واقعی کلمه “قدم به قدم” بازی را برای شما دوستان به همراه معرفی تمام شخصیت ها شرح داده و سعی کردم تا هیچ نکته ای از قلم نیافتد و اصطلاحا این بازی عظیم ۱۰۰ درصد شود. این مسیر را ادامه دادم و تک تک بخش های انتخابی بازی و تک تک باس های انتخابی و تمام راز و رمزهای مخفی بازی و … را به ترتیب در قسمت های مختلف برایتان توضیح دادم تا سرانجام امروز به قسمت پایانی این راهنما برسیم و در مورد پایان های بازی حرف بزنیم و پرونده اولین راهنمای جامع قدم به قدم و فارسی Dark Souls III را ببندیم. Dark Souls III یک شاهکار در در تمام زمینه ها بود. بازی که یکی از بی‎نقص ترین عناوینی است که در نسل هشتم منتشر شده است و در تک تک بخش های خود از گرافیک و گیم‌پلی گرفته تا صداگذاری و … کیفیت فوق العاده بالایی دارد. بازی های هیدتا میازاکی هر کدام برای خود یک دنیای بسیار بسیار پیچیده با کلی قوانین نانوشته و شخصیت های عجیب و وقایع غیر منتظره هستند و گاهی حتی کوچکترین حرکات بازیباز و یا حتی گذشتن از کنار یک صدا یا یک چاه بدون توجه به آن بعدا منجر به عواقبی جذاب یا از بین رفتن شانس اتمام خط داستانی یک شخصیت و … خواهد شد. بازی های میازاکی فارغ از این که نامشان Demon’s Souls است یا Dark souls  و یا Bloodborne همگی دنیایی خیلی خیلی پیچیده تر از چیزی که به نظر می رسد دارند و پیچیدگی مراحل بازی حتی نصف آن پیچیدگی کلی و رمز و رازهایی که در پس تمامی بخش های دنیای این بازی ها خوابیده و مخفی شده اند را نیز ندارند و در این بازی ها مهم بخش هایی نیست که می بینید بلکه مهم تر مواردی است که نمی بینید. رازهایی که وقتی آن ها را در می یابید تازه می فهمید که فقط و فقط یک نابغه می تواند چنین پیچ و تاب و عواقب و روابط شخصیت ها و … را در یک بازی بگنجاند آن هم با درصد خطای تقریبا صفر.

اختصاصی گیمفا: قسمت آخر راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III - گیمفا

برخیز و آتش بیافروز مبارز خاکستر…

در واقع باید گفت یکی دو بار اولی که خودتان این بازی های را تجربه می کنید به کنار، ولی مهم تر دفعاتی است که باید به راهنماهای بازی و … مراجعه کنید و تازه در می یابید که “عجب!! پس اینجا این بود قضیه اش!! پس این شخصیته واسه این بود که دیگه پیداش نشد!!” و بسیاری “آهان!!” های دیگر که به شما می گویند هنوز در نیمی از عمق دنیای بازی هم فرو نرفته اید. به واقع بدون راهنما و گشت و گذار در اینترنت تقریبا محال است که بتوانید سری سولز و بلادبورن را صد در صد کنید و کل رمز و رازهای آن را بفهمید. به همین دلیل هم نیاز خیلی زیادی در این بازی ها به یک راهنمای جامع حس می شود. ارزش تکرار Dark Souls III بسیار بسیار بالاست و حتی با وجود بارها بازی کردن این شاهکار، به هیج وجه این عنوان برای ما خسته کننده نمی‌شود و باز هم دوست داریم تا آن را تجربه کنیم. قصد داشتیم تا این راهنما را برای شما قرار دهیم تا اگر دوباره قصد دارید Dark Souls III را انجام دهید به برخی نکاتی که شاید در دفعات قبلی متوجهشان نبوده اید دست پیدا کنید و تمام موارد مخفی و آیتم های مهم و پنهان در بازی را کاملا بشناسید. اگر هم که می خواهید بازی را از ابتدا برای اولین بار اغاز کنید و تا به حال به خاطر سختی بازی و… می ترسیده اید، اکنون با این راهنمای فارسی و قدم به قدم، احساس بهتری برای شروع بازی داشته باشید افراد و بازیبازان بیشتری بتوانند پای به این دنیای شاهکار بگذارند و قطعا بعد از این بازی است که تازه عاشق دارک سولز خواهند شد.

اختصاصی گیمفا: قسمت آخر راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III

کاربران خارجی که در مورد راهنماها راحتند و صدها راهنمای بی نظیر به زبان مادری در اختیارشان است ولی بازیبازان کشورمان مخصوصا کسانی که با این سری بیگانه هستند و یا زبان انگلیسی مناسبی ندارند اگر بخواهند این بازی ها را کاملا به اتمام برسانند به مشکل خواهند خورد.  افرادی نیز که در این بازی ها حرفه ای هستند هم بالاخره نیاز دارند تا به راهنما مراجعه کنند تا تمام رازهای بازی را بفهمند. به همین دلیل هم چه برای بازیبازان حرفه ای سری سولز چه برای مبتدی ها که می خواهند اولین بار به استقبال این سری بروند، وجود یک راهنمای فارسی که به راحتی آن ها را در بازی پیش ببرد و تمامی رازهای بازی را برای آنها باز کند می تواند خیلی مفید باشد. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای این بازی به دست اید و اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند ۲ راهنمای قبلی مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند.پس پیشنهاد می کنم با قسمت پایانی از سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

اختصاصی گیمفا: قسمت آخر راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III - گیمفا

وقتی هر ۴ تا سیندر رو صندلی ها قرار بگیرند فایرکیپر به وسط منطقه کنار بونفایر می آید. با فایرکیپر صحبت کنید و بونفایر را فعال کنید. بعد از یک کات سین شما به Kiln of the First Flame می رسید.

  • ادامه راهنما

در فایرلینک شراین آخرین کارهایی که دارید انجام دهید و با همه صحبت کنید و حلالیت بطلبید! سپس به کنار هر یک از ۴ صندلی لردها بروید و با آنها تعامل کنید تا سیندرهای مختلف لردها را روی صندلی ها قرار دهید. وقتی هر ۴ تا قرار بگیرند فایرکیپر به وسط منطقه کنار بونفایر می آید. برخی شخصیت ها در این بخش دیالوگ های متفاوتی دارند مخصوصا Ludleth که تا چند دقیقه دیگر می میرد ولی سرویس هایش همچنان در کنار صندلی او قابل خرید خواهند بود.

اختصاصی گیمفا: قسمت آخر راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III - گیمفا

بونفایر Flameless Shrine bonfire را روشن کنید

با فایرکیپر صحبت کنید و بونفایر را فعال کنید. بعد از یک کات سین شما به Kiln of the First Flame می رسید. بونفایر Flameless Shrine bonfire را روشن کنید و به جلو مسیر را ادامه دهید و از درب خارج شوید. در بیرون، بونفایر دوم را فعال کنید تا به Kiln proper منتقل شوید و در آنجا  بونفایر Kiln of the First Flame bonfire را روشن نمایید. از اینجا هنوز هم می توانید به هر جایی می خواهید سفر کنید و هر کاری دوست دارید در نقاط مختلف بازی انجام دهید و به اینجا برگردید و مشکلی پیش نمی اید.

اختصاصی گیمفا: قسمت آخر راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III - گیمفا

از اینجا هنوز هم می توانید به هر جایی می خواهید سفر کنید و هر کاری دوست دارید در نقاط مختلف بازی انجام دهید و به اینجا برگردید و مشکلی پیش نمی اید.

البته بعد از کشتن باس نهایی هم می توانید همه این کارها را انجام دهید. مسیر را به جلو بروید و تنها راه موجود را دنبال نمایید. اگر در فرم امبر هستید مراقب حمله کننده ها باشید. اینجا کلی هم علامت احضار هست. از جمله Yuria of Londor که اگر دنبال پایان مخفی و سوم هستید مستقیما با او کار دارید و باید طبق راهنما خط داستانی اش را دنبال کرده باشید. اینجا برای آخرین بار مسیر داستانی مهم ترین شحصیت بازی را برای شما قرار می دهم تا چیزی را از دست ندهید.

۰۴۱۲۱۶ ۲۲۰۷۵۶۱۱۰ big

Yuria of Londor ست لباس Black Set را به تن دارد و از Dark Hand و Darkdrift استفاده می کند.

Yuria of Londor یکی از شخصیت های غیر قابل بازی در عنوان Dark Souls 3 است. وی یکی از مرموزترین شخصیت های بازی به شمار می رود و پس از مرگ Yoel of Londor در بازی ظاهر می شود. وی عضوی از Darkwraiths به شمار می رود که هدف اصلی و اولیه آن ها بازگرداندن عصر تاریکی است. ارباب وی Darkstalker Kaathe است (primordial serpent) که در نسخه اول این سری او را ملاقات کرده ایم.

وی یکی از ۳ خواهری است (وسطی) که کلیسای Sable Church of Londor را رهبری می کنند و البته بهتر است بگویم کل Londor، سرزمین Hollow را رهبری می کنند. نام جوانترین خواهر Liliane است و نام بزرگترین خواهر مشخص نیست. تا به اینجا تنها Yuria را در بازی ملاقات کرده ایم، هرچند که به نظر می رسد که هر دو خواهر دیگر نیز در پایان Usurpation of Fire حضور دارند.

۴۳۸۳۰۵۲۷۶

محل قرارگیری Yuria of Londor در firelink shrine درست در همان محل حضور Yoel of Londor و روبروی جنازه اوست.

در این بخش اطلاعاتی کلی از شخصیت Yuria of Londor را برای شما عزیزان بیان می کنیم:

  • وی قابل کشتن است.
  • در نقش یک تاجر و فروشنده عمل می کند.
  • gesture (حالت) “Dignified Bow” را به شما یاد می دهد.
  • بعد از این که بخش مربوط به شخصیت Orbeck of Vinheim از ماموریت وی را انجام دهید به شما  Morion Blade را می دهد.
  • اگر شما شخصیت Anri را قبل از حاضر شدن وی در firelink shrine بکشید، Yuria دیگر در بازی ظاهر نخواهد شد.
  • وی ست لباس Black Set را به تن دارد و از Dark Hand و Darkdrift استفاده می کند.
  • وی جای Yoel of Londor را در بازی می گیرد بعد از این که Yoel پس از پنج مرتبه ارتقا دادن شما با استفاده از  Dark Sigil می میرد. شما باید این ۵ ارتقا را قبل از ورود به catacombs of carthus انجام داده باشید وگرنه مرگ Yoel of Londor، ظاهر شدن Yuria of Londor را سبب نخواهد شد.
  • اگر شما قبل از مرگ Yoel of Londor، نزد Fire Keeper حتی یکی از Dark Sigil ها را درمان کنید، Yuria دیگر در بازی ظاهر نخواهد شد.
  • بعد از حضور Yuria of Londor در firelink shrine، هر زمان که شما نزد Fire Keeper یکی از Dark Sigil ها را درمان کنید، وی برای همیشه firelink shrine را ترک می کند و امکان پیشروی در خط ماموریت وی در آن بازی متوقف می شود. بنابراین اگر خواستید که درجه hollowing خود را ریست کنید، از purging stone استفاده کنید تا اثر منفی بر روی خط ماموریت این شخصیت نگذارید.
  • اگر خط داستانی Yuria of Londor را دنبال کرده باشید می توانید او را در باس فایت آخر بازی یعنی Soul of Cinder احضار کنید و پایان جایگزین بازی را رقم بزنید. همچنین در صورت ظاهر شدن علامت احضار Yuria، علامت احضار یک شخصیت دیگر به نام Pale Shade of Londor نیز برای کمک به شما در مبارزه نهایی بازی ظاهر خواهد شد.
  • زمانی که آیین و مراحل ازدواج شخصیت Anri را انجام دهید، دیگر حتی اگر شما هم به Yuria of Londor حمله کنید وی به شما حمله نمی کند و می ایستد تا وی را بکشید و جمله ای منحصر به فرد را هنگام مرگ بیان می کند.
  • وی پس از مرگ Yuria’s Ashes را از خود به جای می گذارد.
  • می توانید بعد از مرگ او ست لباس Black armor set را از Shrine Handmaid خریداری کنید.
dark lady

طراحی زره Yuria of Londor یکی از برترین ها در بازی است و زره و کلاه Black Set از زیباترین ها در بازی هستند.

محل قرار گیری شخصیت:

پس از اتمام خط ماموریت Yoel of Londor و مرگ وی در بازی، Yuria of Londor درست در همان منطقه در firelink shrine حاضر خواهد شد.

اگر می خواهید Yuria را در همان اوایل کار بکشید باید مراقب سرعت حرکت بالای او باشید. بهتر است او را به سمت درب firelink shrine بکشانید و از در بیرون بروید، او نمی تواند که از درب به بیرون بیاید و به این شکل کشتن وی خیلی راحت تر است. البته حملات راه دور چندان روی او کارایی ندارند و اگر هم که خیلی خیلی به او نزدیک شوید ضربات مرگباری برای شما دارد پس استفاده از یک نیزه یا halberd با برد حملات بالا روش بسیار خوبی برای کشتن وی است.

وقتی که Yuria of Londor را عصبانی کنید و ۳ بار به او ضربه بزنید، باعث می شود تا بعدا در دو منطقه Farron Keep and Irithyll، شخصیتی به نام Londor Pale Shade دو بار به شما حمله کند که در بار اول با شکست او سلاح Manikin Claws و بعد از هر دو بار شکست او  Pale Shade Set را دریافت خواهید کرد. این حمله ها فقط اگر شما به صورت kindled یا شعله ور باشید (از Ember استفاده کرده باشید) و باس های مناطق گفته شده را نکشته باشید، اتفاق می افتند. در حالت عادی، این روند باعث می شود تا رقم خوردن پایان Ursurpation of Fire باطل شود، اما راه گریزی هست. اگر شما Yuria را عصبانی کنید و سپس بعد از این که Londor Pale Shade دو بار به شما حمله کرد و آیتم ها را برداشتید، درخواست Absolution برای خود کنید می توانید هم آیتم ها و هم پایان Ursurpation of Fire را داشته باشید. درخواست Absolution توسط بازدید از مجسمه  Statue of Velka که در Undead Settlement و درست قبل از بونفایر Dilapidated Bridge قرار دارد انجام می شود. برای رسیدن به این مجسمه، کلید Grave Key را نیاز خواهید داشت که می توانید با قیمت ۱۵۰۰ روح، از Shrine Handmaid آن را خریداری نمایید.

۱۴۶۱۳۱۰۰۴۷ ۵۴۲۸ capture d ecran

او در نقش فروشنده نیز عمل می کند.

خط ماموریت و داستانی Yuria of Londor:

۱- خط ماموریت Yoel of Londor را کامل کنید تا Yuria of Londor در firelink shrine حاضر شود و بتوانید خط ماموریت او را آغاز کنید.

۲- شما باید شخصیت Anri of Astora را در منطقه  Road of Sacrifices ملاقات کنید و بایستی تا در خظ ماموریت و داستانی او نیز جلو بروید. شما باید Anri را زنده نگاه دارید و بنابراین اصلا نباید اطلاعی از جای Horace در Smouldering Lake به او بدهید.

۳- بعد از ملاقات دوم با Anri در Catacombs of Carthus در نزدیک پل چوبی قبل از High Lord Wolnir، دوباره با Anri در بونفایر Church of Yorksha در منطقه  Irithyll of the Boreal Valley دیدار خواهید کرد. در این اتاق یک قاتل وجود دارد که خود را به صورت مجسمه در آورده است . فصدش کشتن Anri است. شما باید تمام دیالوگ های Anri را بگذرانید و سپس بدون این که قاتل را بکشید به سمت باس فابت منطقه بروید.

۴- بعد از شکست باس Pontiff Sulyvahn با Yuria of Londor در firelink shrine صحبت کنید. وی به شما اطلاع می دهد که زوج شما در Temple of Darkmoon منتظر شماست! برای دسترسی به معبد، شما باید تا یک دیوار مخفی که در پشت مجسمه Lord Gwyn در منطقه پایین پلتفرم چرخان در  Anor Londo قرار دارد را بشکنید تا وارد معبد شوید.

۵- بعد از ورود شما به این معبد، همان قاتل را خواهید دید که به شما خوش آمد می گوید و گزینه برگزاری آیین ازدواج در معبد را به شما می دهد. اگر بپذیرید باید از شمشیری که قاتل به شما می دهد استفاده کنید تا زوج خود را که منتظرتان است بکشید. در این صورت Chameleon from the assassin را به دست خواهید آورد.

نکته: اگر در اتاق بونفایر Church of Yorksha در منطقه Irithyll of the Boreal Valley قاتل را که به صورت مجسمه در آمده بکشید، Yuria of Londor خیلی زود firelink shrine را ترک می کند و خط داستانی وی باطل می شود. در واقع زنده نگاه داشتن Anri of Astora در این مرحله برابر با درمان کردن Dark Sigil ها است و خط داستانی Yuria of Londor را متوقف می کند.

۶- بعد از انجام مرجله قبل با Yuria of Londor در firelink shrine صخبت کنید. او به شما تبریک می گوید و همچنین می گوید که چه زمانی برای گرفتن “شعله” به جای انصال و Link کردن آن مناسب است. اکنون می توانید به معبد Darkmoon بازگردید و شمشیر Anri’s Straight Sword را بردارید.

۷- حال شما باید بازی را با تمام Dark Sigil ها که در اختیار دارید به پایان برسانید . بعد از شکست باس نهایی بازی، با آتش تعامل کنید تا سینماتیکی پخش شود.

۸- اگر شما Yuria of Londor را برای مبارزه نهایی بازی احضار کرده باشید و نگذارید که او بمیرد و همچنین بازی را بلافاصله به NG+ نبرید، وقتی به firelink shrine بروید می توانید در همان محلی که او قرار داشت  Darkdrift و Black Set را بیابید. اگر شما وی را برای مبارزه نهایی احضار نکرده باشید و یا اگر وی در مبارزه نهایی کشته شود، می توانید او را در همان محلی که در firelink shrine قرار داشت پیدا کنید.

۹- اگر شما باس نهایی را شکست دهید ولی بدون تعامل با آتش به firelink shrine بازگردید، باز هم می توانید در همان محلی که او قرار داشت Darkdrift و Black Set را بیابید.

dark souls 3 4k pic 34 usurpation of fire by user619 da1mmfb

پایان Ursurpation of Fire کاملا به خط داستانی و ارتباط شما با Yuria of Londor دارد.

خط ماموریت انتخابی: کشتن Orbeck of Vinhiem

۱- خط ماموریت Yoel of Londor را کامل کنید تا Yuria of Londor در firelink shrine حاضر شود و بتوانید خط ماموریت انتخابی او را آغاز کنید.

۲- بعد از ملاقات با Orbeck of Vinhiem در Road of Sacrifices باید او را به firelink shrine بفرستید. این کار باید قبل از انجام مرحله ازدواج با Anri of Astora در حط اصلی ماموریت Yuria of Londor انجام شود تا او به شما پیشنهاد انجام قدم بعدی در خط ماموریت انتخابی خود را بدهد، حتی اگر قبل از این مرحله، Orbeck of Vinhiem را کشته باشید و خاکستر او در اختیارتان باشد. کشتن Orbeck of Vinhiem قبل از این که وی به firelink shrine بیاید، خط ماموریت انتخابی Yuria را متوقف خواهد کرد.

۳- Yuria از شما می خواهد تا Orbeck of Vinhiem را بکشید زیرا می ترسد که او برای گرفتن جایگاه شما به عنوان lord of the hollowed رقیب محسوب شود.

۴- بعد از کشتن Orbeck of Vinhiem باید خاکستر وی را به منزله تایید مرگ او به Yuria بدهید. او به عنوان تشکر به شما Morion Blade را خواهد داد.

نکته: برای انجام خواسته Yuria به هیچ وجه مجبور نیستید تا خودتان حتما Orbeck of Vinhiem را بکشید و فقط کمی صبر لازم است. با پیشرفت در خط داستانی Orbeck of Vinhiem وی نهایتا خواهد مرد و بعد از این که شما او را برای مبارزه با Lothric Younger Prince احضار کردید، جنازه و خاکستر او را در Grand Archives پیدا می کنید که می توانید به Yuria بدهید بدون این که خط ماموریت Orbeck of Vinhiem را نیز قطع کرده باشید.

اختصاصی گیمفا: قسمت آخر راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III - گیمفا

یکی از زیباترین و باابهت ترین تصاویر و والپیپرهای دارک سولز ۳ تقدیم شما عزیزان

  • باس فایت نهایی بازی Soul of Cinder

جلو بروید و وارد منطقه باس شوید. این باس اصلا در مقایسه با باس هایی که تاکنون کشته اید و مخصوصا نیملس کینگ که همین پیش پای این باس کشتمیش سخت نیست! درست است که خیلی شدید ضربه می زند ولی اگر کمی چابک باشید و هول نکنید کار سختی ندارید. در ابتدا حواستان باشد که این باس دو خط سلامتی کامل دارد در هر یک از دو فاز مبارزه، پس مراقب آیتم های سلامتیتان باشید. خط سلامتیتان را در این نبرد همیشه بالا و تقریبا و پر نگه دارید. پس فکر کردید چرا کل Estus Shard های بازی را یکی یکی برایتان گفتم که پیدا کنید؟!! تا تعداد آن ها را مدام اپگرید کنید و جالا کلی همراه داشته باشید! اگر شخصیتی بر پایه نیروی زیاد و زره سنگین و کند دارد، بهتر است اینجا یک سپر خوب همراه بیاورید و مدام از آن استفاده کنید چون برخی از حملات باس با یک ضربه شما را خواهند کشت.

اختصاصی گیمفا: قسمت آخر راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III - گیمفا

این باس اصلا در مقایسه با باس هایی که تاکنون کشته اید و مخصوصا نیملس کینگ که همین پیش پای ایشون کشتمیش سخت نیست!

یعنی باید خیلی خیلی مراقب باشید زیرا وقتی حمله می کنید و گاردتان پایین می اید شاید یک ضربه با مرگ فاصله داشته باشید. اگر شخصیتتان طوری باشد که بتواند یکی دو ضربه را تحمل کند و نمیرد آن وقت این نبرد برایتان خیلی راحت تر خواهد بود. اغلب حملات این باس شامل ضربات شمشیر slash یا thrust هستند که به راحتی می توان از آن ها با غلت زدن جاخالی داد و از سیستم یک ضربه در هنگام هر ریکاوری باس و دوباره غلت زدن استفاده کرد، البته با در نظر گرفتن محل صحیح غلت زدن و مدیریت خط قدرت بدنی. شخصیت هایی که بر پایه جادو هستند باید صبر کنند تا باس به زدن کمبو برود و وقتی دارد با شمشرش ضربه می زند شما به او جادو بزنید. این باس خیلی قابلیت های پرتعدادی دارد.

اختصاصی گیمفا: قسمت آخر راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III - گیمفا

آدم کیف می کنه از طراحی…

هنگام فاز اول نبرد او با زدن ضربات Melee شروع می کند، سپس ترکیبی از lightning spear ها و homing soul ها را نیز به اجرا در می آورد. بعد از آن سراغ fireball ها و دیگر حملات pyromancy می رود و نهایتا هم از miracle ها استفاده می کند! دستش درد نکنه واقعا! این بخش آخر یعنی معجزه ها واقعا روی مخ است، زیرا باس می تواند خودش را Heal کند ولی انشالله که قبل از این که او اصلا به این بخش برسد فاز اول نبرد را تمام کرده اید. اگر خیلی طولش بدهید دوباره او همین چرخه را مجددا تکرار می کند. فاز دوم نبرد خیلی خطرناک تر است ولی تقریبا سرراست است، زیرا تنها یک ست از حملات و قابلیت ها هست که نگرانشان باشید. در این فاز باس خیلی وحشی تر و هجومی تر و سریع تر می شود و شروع به رها کردن lightning spear ها می کند.

اختصاصی گیمفا: قسمت آخر راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III - گیمفا

هنگام فاز اول نبرد او با زدن ضربات Melee شروع می کند، سپس ترکیبی از lightning spear ها و homing soul ها را نیز به اجرا در می آورد. بعد از آن سراغ fireball ها و دیگر حملات pyromancy می رود و نهایتا هم از miracle ها استفاده می کند! دستش درد نکنه واقعا! این بخش آخر یعنی معجزه ها واقعا روی مخ است، زیر باس می تواند خودش را Heal کند ولی انشالله که قبل از این که او اصلا به این بخش برسد فاز اول نبرد را تمام کرده اید.

همچنین او یک حمله گرفتنی روی مخ دارد و یک کمبوی وحشتناک ۵ ضربه ای که فرار کردن از آن تقریبا غیرممکن است زیرا بدجوری سریع شما را لت و پار می کند! خوشبختانه تا وقتی که شما به چرخیدن و غلت زدن ادامه دهید تنها حمله ای که باید نگرانش باشید lightning است. تشخیص این که کجا می خواهد بخورد سخت است و باید حواستان به خود باس هم باشد. بهتر است دوربین را ازاد کنید و شروع به غلت زدن به سمت دورتر از باس کنید. وقتی که باس را بکشید Soul of the Lords را می گیرید. با دقت توضیحات این آیتم را بخوانید تا دقیقا بفهمید که با چه مبارزه می کردید. برای رقم زدن پایان بازی به سمت بونفایر وسط منطقه باس بروید. چند گزینه اینجا وجود دارد. در این بخش توضیحاتی کلی را برای پایان های بازی برای شما قرار می دهم.

اختصاصی گیمفا: قسمت آخر راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III - گیمفا

فاز دوم نبرد خیلی خطرناک تر ولی تقریبا سرراست است، زیرا تنها یک ست از حملات و قابلیت ها هست که نگرانشان باشید. در این فاز باس خیلی وحشی تر و هجومی تر و سریع تر می شود و شروع به رها کردن lightning spear ها می کند.

پایان اول: To Link the Fire

  • باس Soul of Cinder boss را در Kiln of the First Flame شکست دهید.
  • از بونفایر موجود در Kiln of the First Flame استفاده کنید.

پایان دوم: The End of Fire

  • آیتم کلیدی Eyes of a Firekeeper را از Untended Graves به دست بیاورید.
  • Eyes of a Firekeeper را به Fire Keeper در فایرلینک شراین هدیه دهید.
  • باس Soul of Cinder boss را در Kiln of the First Flame شکست دهید.
  • از علامت احضار موجود در کنار بونفایر Kiln of the First Flame استفاده کنید.

نوع دیگر از پایان دوم:

  • آیتم کلیدی Eyes of a Firekeeper را از Untended Graves به دست بیاورید.
  • Eyes of a Firekeeper را به Fire Keeper در فایرلینک شراین هدیه دهید.
  • باس Soul of Cinder boss را در Kiln of the First Flame شکست دهید.
  • از علامت احضار موجود در کنار بونفایر Kiln of the First Flame استفاده کنید.
  • وقتی که صحنه رو به تاریکی رفت دکمه حمله را فشار دهید!
اختصاصی گیمفا: قسمت آخر راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III - گیمفا

تا وقتی که شما به چرخیدن و غلت زدن ادامه دهید تنها حمله ای که باید نگرانش باشید lightning است. تشخیص این که کجا می خواهد بخورد سخت است و باید حواستان به خود باس هم باشد. بهتر است دوربین را ازاد کنید و شروع به غلت زدن به سمت دورتر از باس کنید.

پایان سوم: Usurpation of Fire

  • هرگز نگذارید فایرکیپر Dark Sigil را درمان کند حتی یک بار
  • خط داستانی  Yoel of Londor را فعال کنید تا به فایرلینک شراین بیاید
  • به لول ۲۰ در Hollowing برسد (چندین بار بمیرید) تا Yoel of Londor بتواند ۵ بار گزینه draw out the player’s true strength را برای شما انجام دهد (باید حتما قبل از کشتن باس Aldrich باشد)
  • بعد از مرگ Yoel of Londor به طور مداوم با Yuria of Londor صحبت کنید.
  • بار اول Anri of Astora را در Road of Sacrifices ملاقات کنید و تا آخر با او حرف بزنید.
  • بار دوم Anri of Astora را در قایرلینک شراین بعد از کشتن Deacons of the deep ملاقات کنید و تا آخر با او حرف بزنید.
  • دو بار Anri of Astora را در Catacombs of Carthus ملاقات کنید و تا آخر با او حرف بزنید، بلافاصله هم Horace را در Smouldering Lake بکشید.
  •  Anri of Astora را در Church of Yorshka bonfire در منطقه Irithyll of the Boreal Valley ملاقات کنید و تا آخر با او حرف بزنید و assassin موجود در این اتاق را نکشید.
  • به Darkmoon Tomb در منطقه Anor Londo بروید و با یک pilgrim حرف بزنید تا با  Anri of Astora ازدواج کرده و dark sigil های آن ها را قبول کنید.
  • باس Soul of Cinder boss را در Kiln of the First Flame شکست دهید.
  • گزینه usurp the flame را انجام دهید
اختصاصی گیمفا: قسمت آخر راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III - گیمفا

او یک حمله گرفتنی روی مخ دارد و یک کمبوی وحشتناک ۵ ضربه ای که فرار کردن از آن تقریبا غیرممکن است زیرا بدجوری سریع شما را لت و پار می کند!

به هر شکل بغد از کات سین پایان رقم خورده برای شما، می توانید انتخاب کنید که New Game+ را بلافاصله شروع کنید با گفتن Yes در زمانی که از شما در مورد سفر دوم پرسیده می شود ویا بگویید No و به فایرلینک شراین برگردید. از اینجا به بعد گزینه New Game+ همیشه در بونفایر فایرلینک شراین وجود دارد. وقتی به فایرلینک برگردید می بینید که برخی چیزها تغییر کرده اند. حالا پیرزن فروشنده ست لباس  Firelink armour set را می فروشد. حالا می توانید اگر بخش انتخابی مثل Archdragon Peak را هنوز نرفته اید بروید، یا به سراغ فارم کردن و گنج پیدا کردن و اکتشاف بیشتر بروید، یا لولتان را برای بازی جدید ارتقا دهید، به کمک دیگر بازیبازان بروید یا به سزاغ PvP. وقتی به نبرد با دیگر بازیبازان انسانی بروید تازه بیشتر در می یابید که این ها چه سیستم مبارزاتی را طراحی کرده اند و یک بازی کامل و تاکتیکی و تکنیکی PvP هم ساخته اند! اگر هم برای چالش بیشتر آماده هستید که به بازی جدید بروید و سفر دوم را شروع کنید…

تبریک میگم سولزبازهای قهار.. شما یک بازیباز هاردکور و حرفه ای هستید که با موفقیت Dark Souls III رو صد در صد کردید. کنار شما در این راهنما خیلی خوش گذشت.. ممنون که کنارم بودین.

اختصاصی گیمفا: قسمت آخر راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III - گیمفا

از حمایت همیشگی شما از ابتدای این راهنما تا امروز تشکر می کنم و  امیدوار هستم که از این راهنما راضی بوده باشید و گاهی به کارتان آمده باشد یا بیاید.

به این ترتیب است که داستان و پرونده راهنمای Dark Souls III برای همیشه به پایان می رسد تا یک مرجع فارسی و کامل با کل مسیرها و باس ها و مکان ها و گنج های مخفی و پایان های بازی و توضیح قدم به قدم بازی، برای بازیبازان عزیز و کاربران دوست داشتنی گیمفا وجود داشته باشد و بتوانند برای دفعات بعدی بازی کردنشان برای کشف تمام رازهای بازی از آن استفاده کرده و یا اگر تازه با این سبک آشنا شده اند و می خواهند سراغ بازی بیایند بتوانند با استرس کمتری جلو بروند تا با بازی آشنا شوند. در پایان از حمایت همیشگی شما از ابتدای این راهنما تا امروز تشکر می کنم و  امیدوار هستم که از این راهنما راضی بوده باشید و گاهی به کارتان آمده باشد یا بیاید. به زودی کل راهنما را در قالب یک پی دی اف اختصاصی گیمفا برای شما عزیزان قرار خواهیم داد تا مانند یک کتاب راهنما برای شما عمل کند و کل آن را در یکجا با هم داشته باشید.

در قسمت آینده راهنمای Dark Souls III هیچ چیز خاصی را توضیح نخواهم داد چون چیزی نیست دیگر (قطره اشکی در کنار چشمانش جمع می شود)

شما می توانید تمامی بخش های این راهنما را در این قسمت مشاهده نمایید.

به امید دیدار مجدد در راهنماهای دیگر

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: قسمت آخر راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III - گیمفا
اختصاصی گیمفا: قسمت آخر راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III - گیمفا
اختصاصی گیمفا: قسمت آخر راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III - گیمفا
اختصاصی گیمفا: قسمت آخر راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III - گیمفا
اختصاصی گیمفا: قسمت آخر راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • سلام و عرض درود دارم خدمت داداش سعید عزیز.بلاخره شاهکار نویس گیمفا،راهنمای دارک سولز را به پایان برد و این سری مقالاتش هم،به هیستوری با ارزش گیمفا،منتقل شد.من خودم،از این که،این سری به پایان رسید،کمی ناراحتم چون،دارک سولز۳ را پس از یک بار به پایان بردن با استفاده از راهنماهای خارجی،فقط برای این که،بر طبق نظر شما پیش بروم،نصبشش کردم و لذتی که از آن بردم،در اولین باری که به پایانش بردم،نبود و نیست.امیدوارم از این پس،پس از سلامتی روحی و جسمی شما،ناظر مقالات پرابهت‌تر و بیشتری از جانب شما باشیم.دوستانی که خودم به سایت راهنماییشون کردم و این سری راهنمایی‌های شما را بهشون معرفی کردم،از شما به عنوان سلطان مقاله نویسی یاد میکنند
    و واقعاً هم،همینطور است.بازهم تشکر فراوان میکنم از،سعید آقابابایی عزیز و امیدوارم سربلند باشید. 😎

    • سلام و عرض ادب دارم خدمت شما. به خدا قسم یعنی وقتی که این پیام شما رو می خونم انگار نه انگار که واقعا ۲۰۰ هزار کلمه راهنما نوشته شده و کار سنگینی بوده. یعنی به خدا اینقدر خوشحال میشم که حد نداره از این که می بینم مفید بوده این راهنما برای دوستام و گیمرهای کشورم. چرا خارجی ها همش کیف کنن و مو به موی این بازی های پیچیده رو با زبان مادریشون راهنما داشته باشن و ضد در صد کنن. لااقل تا جایی که میتونم و از دستم بر میاد سعی میکنم برای گیمرهای هموطنم و دوستای عزیز گیمفاییم راهنمای این بازی های پر رمز و راز رو فارسی بنویسم تا چند برابر بیشتر لذت ببرن و بازی رو کامل کامل کنن و کسایی هم که می ترسن برن سراغ این سری با این راهنماها بتونن و برن. خدا رو صد هزار مرتبه شکر که این قدر بازخورد خوب از تون گرفتم و این قدر افراد مختلف از این راهنماها استفاده کردن که اصلا خودم باور نمی شد این تعداد ادم دارن پیش میرن با راهنما که خیلی هاشون کسانی بودن که خودشون استاد این بازی و سری هستن و خیلی ها هم کسانی بودن که گفتن اگر به خاطر این راهنما نبود هرگز به سراغ بلادبورن و سولز نمی رفتن. به خودم می بالم که از چند سال پیش تا امروز باعث شدم قشر عظیمی، واقعا قشر عظیمی از گیمرهای کشورم به خاطر من به سمت این سری برن و لذتی رو ببرن که هیچ بازی دیگه و هیچ دنیای دیگه ای بهشون نمیده.
      خیلی از دعایی که کردید برام ممنونم و از این بهتر نمی تونم انتظار داشته باشم دیگه. انشالله که شما هم سلامت و موفق باشید و باز هم افتخار بدین و از مطالب من دیدن کنید. خیلی ازتون ممنونم که بقیه دوستانتون رو هم اشنا کردید با مقالات بنده و راهنماها. واقعا نمیتونم این محبت و بزرگواری شما رو جبران کنم و شاید خوتون ندونید که ارزش این چند خطی که نوشتید چقدر چقدر چقدر زیاده برای من. یک دنیا از این همه معرفتتون تشکر میکنم و امیدوارم که بتونم در خدمتتون باشم و بیشتر براتون بنویسم و باز هم مشمول لطف و محبت شما باشم. امیدوارم همیشه سربلند و سلامت باشید. یک دنیا سپاس.
      https://t.me/Gametal

      • بسیار خواهشمندم که،جواب من را دادید و اینقدر صمیمانه حرف زدید که،حتی از این کامنت شما،یه عکسی هم گرفتم به عنوان یادگاری،ذخیرش کردم.بسیار با نظر شما در زمینۀ اینکه،باید گیمرهای سرزمینمان هم،مانند سایر ممالک،دارای ارزشی بنیادین در این زمینه باشند و چه بسی کسانی مثل شما،قدر این ارزش را میداند و آن را به یک هنجار تبدیل میکنند و در راه خدمت به گیمرها ویا به زبان اصیل خودمان،بازی‌بازان قدم برمیدارند و خدمات شایسته‌ای را ابراز میدارند.جامعۀ ایران باید قدر زحمات ارزندۀ شما را بداند و ما هم،باید تا جایی که در توان داریم،پشتیبان نظرات و عقلیات شما باشیم.
        بنده به مدت سه سال است که با گیمفا هستم و خواهم بود.در مدت این سه سال،مقالات زیادی را در سایت گیمفا خوانده‌ام و در بین تمامی نوشته‌ها،سه نفر بیش از همه درخشیدند، اولین نفر:سعید آقابابایی – دومین نفر:حسین غزالی – سومین نفر:هامون مقتعدی.این سه نفر،یا بهتر بگم،این سه امپراتور سایت،مقالاتشان از هر نظر بهترین بود و من نیز سعی کرده‌ام که،در تمامی مقالاتشان،یه خسته‌نباشید مردانه و صادقانه و دوستانه،بهشون بگم.در طول این سه سال،اسم‌های کاربری متعددی داشته‌ام و شاید برخی از دوستان،با این اسم‌ها،آشنایی داشته باشند و این اسمها را جهت آشنایی بهتر شما با بنده،مینویسم:
        Redemption12
        Alucard
        Monkey.D.Luffy
        Portgas.D.Ace
        White Beard
        White Beard ARASH

        بازهم از داداش سعید بزرگوار،ممنونم برای اینکه جواب بنده را دادند و بسیار صمیمانه با من حرف زدند.موفق و سربلند باشید. 😎

      • Sajjad0133cn گفت:

        سلام آقای بابایی ممنون از مقاله بسیار خوبتون .دوتا سوال داشتم راجع این بازی یکی اینکه من جادو دست اتشی رو گرفتم اما موقع استفاده اتش رو پرتاب نمیکنه و روی دستش منفجر می‌کنه و دوم اینکه چطوری میتونم در اون مستطیل بالایی سلاح بزارم که خالی نباشه اگه جواب بدین ممنون میشم.سپاسگذارم

  • وقتی این متن رو دیدیم گزه ام گرفت.یاد وقتی افتادم که dark souls 3 رو بازی نمی کردم تا شما راهنماش رو بزارید و من با اون بازی کنم.درور بر شما سعید عزیز
    جهان به افرادی مثل تو نیاز داره
    :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

    • سلام و عرض ادب خدمت شما. واقعا چی بگم از این محبت و بزرگواری شما اخه. کاشکی که ذره ای هم اون جمله اخرتون صادق باشه و لااقل یه ذره خیلی کم به درد گیمرای کشورم خورده باشم. قشری که مدام همیشه همه حتی خانواده مون توی سرمون زدن و غیر از هم که حرف همدیگه رو می فهمیم جای دیگه ای برای بیان غلاقه مون نداریم. کاش یه ذره تونسته باشم به درد گیمرای کشورم بخورم. خیلی خیلی به خودم می بالم که نظرتون این هست در مورد من و به خدا خوشحالی و موفقیتی برام بزرگتر از همین حرف شما نیست. خیلی لطف کردید و منت گذاشتید بر سر بنده که استفاده کردید از راهنما. اگر شما نبودید و استفاده نمی کردید راهنما ذره ای ارزش نداشت. بسیار بسیار از این نظر زیبا و پر از معرفتتون ممنونم. یک دنیا سپاس از حمایتتون.
      https://t.me/Gametal

  • خسته نباشی سعید اقا بالاخره این راهنما هم تموم شد فکر کنم که این راهنما بزرگترین بود اگه اشتباه نکرده باشم

    • درود فراوان بر شما. سلامت باشید انشالله. بله به لطف حمیات و محبت های شما بالاخره تموم شد این راهنمای عظیم و بله از نظر حجمی از مجموع دو راهنمای قبلی هم بیشتر بود. خیلی خیلی ممنون از لطف و محبت و حمایتتون. باعث افتخارم هست.
      https://t.me/Gametal

  • lordhossein گفت:

    درود بر اقا سعید گل آقا سعید تو رو خدا یه راهنمایی از شادو اف کلوسوس هم بزار احتمالا تو یه مقاله هم جمع شه حالا جدا از اون میشه یه مقاله هم واسه بازی آندرتیل بزارین چون (البته شما که خودتون استادین واسه دوستان دیگه بیشتر منظورم هست که بازی نکردن ) خیلی راز و پیچ و خم داره بازیش با تشکر و خسته نباشید باور کنین این مقاله راهنمایی ها به جز کمک در بازی یک حس نوستالژی شدید تو من میاره چون یاد اون کتابای کت و کلفت میافتم که توش پر راهنمای بازی ها بود راستی یه سوال شما هم تاحالا تو هیچ کدوم از اون کتابا راهنما نوشتین ؟

    • سلام خدمت حسین عزیز و گل. خیلی ممنون از نظرتون حسین جان.
      حسین عزیز من خودم هم اون کتاب ها رو می خردیم و الان هم دارم اونها رو یکی دوتاش رو که خیلی خجیم هستن و از توپخونه خریده بودم. چقدر هم غلط داشت و ناقصی داشت راهنماهاش در خیلی از بازی ها ولی خیلی عالی بود. یادش بخیر…. مرس یاز یاداوری این نکته نوستالژیک و زیبا حسین جان
      برای راهنما هم در ۱ست پی دی اف نظر سنجی میکنم برای راهنمای بعدی هر چی خودتون بخواید می نویسم براتون. یک دنیا ممنون حسین عزیز.
      https://t.me/Gametal

  • mehrdadPS گفت:

    سعید جان به پایان یه راهنمایی قدم به قدم دیگه با قلم زیبای شما رسیدیم ممنون
    این باس آخر DSIII خیلی شبیه باس نهایی DSI هستش و من تو فاز دوم مبارزش خیلی راحت ترم چون ازش فاصله می گیرم تا بپره و بعد یکی دو تا ضربه بهش می زنم ولی فاز اولش واقعا دایره حرکات و حملات بالای داره خصوصا تو درجه سختی های (NG++ به بالا) بالاتر

    • سلام به مهرداد عزیز. بله دیگه مهرداد جان. با لطف و محبت و حمایت شما از قسمت اول تا امروز بالاخره تموم شد و خیلی افتخار میکنم که از قسمت اول حضور داشتی در کنار راهنما تا امروز که تموم شد و با این که خودت استاد هستی در این بازی ولی همیشه لطف می کردی و می خوندی و نظرات بسیار عالی با نکات جذاب می نوشتی مثل همین الان. بسیار از حمایت و حضورت ممنونم و از دلگرمی ها و محبتی که داشتی و داری به من واقعا ممنونم مهرداد عزیز.
      https://t.me/Gametal

  • ASSADullah گفت:

    سلام
    راهنمایی داش آقا سعید مثل نوری در دل تاریکی دارک سولز میدرخشد
    متاسفانه بازی رو ندارم و بدبختانه هم نمی تونم حتی اجراش کنم
    امیدوارم در آینده بتوانیم از زحمتهای داش سعید استفاده کامل رو ببریم
    خدا قوت داش سعید :waving: :yes:
    :heart:

    • سلام و عرض ادب خدمت شما. خیلی خیلی از شما متشکرم به خاطر این تشبیه زیبا برای راهنمای سولز. واقعا افتخار میکنم که نظرتون این هست و خیلی خیلی خوشحالم که راهنما به درد بخور بوده و مقداری راه رو روشن کرده برای گیمرهای عزیز کشورم. باعث افتخارم هست که با این که هنوز باز رو انجام ندادین لطف می کنید نظر می ذارید و حمایت می کنید و این نشانه بزرگواری و معرفتتونه. انشالله در اینده به دردتون بخوره. یک دنیا سپاس از شما.
      https://t.me/Gametal

  • فوق العاده بود، واقعاً پروژه سنگینی بود آدم فکرشو میکنه دهنش وا میمونه راهنمای قدم به قدم سولز و بورن اونم متنی، واقعاً دشواره، خیلی زحمت کشیدین در عوض یه یادگار به جا میمونه تا روزی که گیم و گیمر در ایران هست، خسته نباشید جانانه

    • سلام عرض میکنم خدمتتون. واقعا از این که از روز اول تا امروز حضور داشتید در کنار من و همیشه لطف و محبت و حمایتتون شامل حال من شده تشکر و قدردانی میکنم ازتون و یک دنیا متشکرم از این که واقف هستید به حجم بالای این کار و میزان محتوای خیلی بالاش. به خودم می بالم که برای افراد با فهم و کمالاتی مثل شما می نویسم که حواسشون به همه چیز هست و ارزش قائل میشن برای زحمت. سلامت باشید انشالله. اگر حضر شما و همین نظرات پر از بزرگواریتون نبود هرگز شروع هم نمی شد این راهنما چه برسه که تموم شه. پس منم که بایاد ممنون شما باشم. سپاسگزارم از صمیم قلب…
      https://t.me/Gametal

  • خب دیگه خسته نباشید اقا سعید واقعا یه کار ارزشمند دیگه رو تموم کردید تا حالا از هر سه تا راهنماتون کامل استفاده کردم و ان شاالله از بعدی ها هم همینطور الان دیگه دی ال سی ها رو باید خودم برم خیلی به این راهنما عادت کرده بودم بازم خدا قوت

    • درود بر شما امیر جان. سلامت باشید انشالله. واقعا باعث افتخارمه که از ۳ راهنما استفاده کردید و خیلی خیلی خوشحالم که لطف کردید و ازشون استفاده کردین و بهشون ارزش دادین. یک دنیا متشکرم از این بزرگواری و محبتتون. انشالله در اینده هم بتونم براتون راهنمایی مفید بنویسم امر عزیز.
      https://t.me/Gametal

  • جا داره یه خسته نباشید به آقا سعید بگم…
    این راهنمایی هم تموم شد…
    راهنمایی بعدی دی ال سی بلادبورن به نظرم میتونه خوب باشه…دی ال سی هم نسبتا کوتاه بود…

  • :heart: خسته نباشید ویژه به داادش گل آقا سعید عزیز
    آقا درسته به پایان آمد این دفتر ولی حکایت همچنان باقیست دیگه ؟ 😉

    • درود بر امیر عزیز و گل. سلامت باشی امیر جان. واقعا سپاسگزارم از شما که از اول تا به امروز همیشه حمایت کردی از راهنما و من رو مورد لطف و محبتت قرار دادی. واقعا همین انگیزه اصلیم بوده و هست و خواهد بود که براتون مطالب متنوع و راهنما و .. بنویسم. یعنی به خاطر همین بزرگواری شماست که هیچ خستگی باقی نمی مونه. یک دنیا ممنون امیر عزیز. بله در خدمتتون هستم با راهنمای بعدی انشالله.
      https://t.me/Gametal

  • pc and ps4 گفت:

    خسته نباشید جانانه برای اقای اقابابایی خسته نباشید :rose:

  • kaname گفت:

    سلا اقا سعید
    راهنمای جامع و بسیار خوبیه خسته نباشید
    یه پیشنهاد دارم … امیدوارم همچین راهنمایی هم برای ویتچر ۳ در اینده ببینم از شما

    • سلام و عرض ادب خدمت شما. خیلی ازتون متشکرم. نظر لطف و محبتتونه.
      انشالله اگر بشه چشم حتما. ولی باور کنید که راهنما برای ویچر یه جورایی به صورت متنی نشدنیه چون هیچ ترتیب و روند منظمی نداره که ادم بدونه از کجا شروع کنه و کجا تموم بشه . در واقع نمیشه اوردش توی یه چارچوب منظم و خاص برای یه متن و واقعا کار سختی و تقریبا نشدنی هست اگر بخوایم کل بازی رو پوشش بدیم. مگر این که فقط ماموریت های اصلی باشه که اونم به درد نمیخوره. وگرنه نمیشه مثلا GWENT و جمع کردن کارت ها و ایتم های مخفی دنیای بازی و .. رو همه رو با نظم و چارچوب نوشت. انشالله ببینم که درخواست اکثریتتون چی هست و همون رو می نویسم براتون هر چیزی که باشه. یک دنیا ممنون از شما.
      https://t.me/Gametal

  • farhad357 گفت:

    خسته نباشید واقعا . دست مریزاد . اگر بتونید برای دارک سولز ریمستر هم چنین چیزی بنویسید شخصا تا اخر عمر دعا گوی شما خواهم بود . میدونم کار سختی و انتظار زیادی بهرحال شما رو فقط داریم دیگه . درود فراوان .

    • درود بر شما فرهاد جان. سلامت باشید انشالله فرهاد عزیز. خیلی از شما متشکرم که اینقدر لطف و محبت دارید. باعث افتخارم هست که بتونم براتون بنویسم فرهاد عزیز و اتفاقا انتخاب اصلی خودم هم دارک سولز ریمسترد هست تا سولزها و بلادبورن که بازی هایی هستن که بیشترین نیاز به راهنما رو دارن تقریبا کامل بشه مجموعه راهنماهاشون و ماندگار بشه اما خب در نظر سنجی هر چیزی که انتخاب کنید رو براتون می نویسم فرهاد جان. افتخار میکنم که برای شما می نویسم و خیلی ممنونم که ارزش میدین به این مطالب. یک دنیا سپاس.
      https://t.me/Gametal

  • PocketGamer گفت:

    خیلی ممنون بابت این زحمات بدون وقفت
    کار یعنی وظیفه‌ ولی توش خوب بودنه‌ خلاقیت میخواد, تو هم خیلی تو کارت خلاقی.
    من منتظر میمونم تا همه راهنمایی ها رو تو یه pdf جمع کنید بعد با کمکش بازی رو برم.

    • سلام عرض میکنم حضور شما. واقعا افتخار میکنم که چنین نظری دارید در مورد بنده و واقعا ازتون متشکرم. امیدوارم که لایق این نظر شما باشم و رد اینده هم بتونم براتون مطالب خوب بنویسم. یک دنیا ممنون از حمایتون و نظر زیبا و دلگرم کننده تون. چشم حتما پی دی اف رو زود قرار میدیم براتون. انشالله به دردتون بخوره.
      https://t.me/Gametal

  • FIRE KNIGHT گفت:

    آقای آقابابایی یه خسته نباشید گرررررم از طرف من و
    همه ی دارک سولز بازان خدمت شما 🙂
    بیصبرانه منتظر فایل pdf کامل راهنما هستیم :-))

    • سلام عرض میکنم حضور شما محسن جان. سلامت باشید انشالله. محسن عزیز من باید ممنون شما باشم به خاطر این محبت و معرفت و بزرگواری که دارید و ارزش می دیدی به مطالب و راهنما و .. بدون حضور شما اصلا کل ۲۰۰ هزار کلمه راهنما هیچ گونه ارزشی نداره و فقط لطف و حمایت و محبت شماست که باعث میشه ارزش پیدا کنه و افتخار میکنم که نظرتون مثبته در مورد راهنما. یک دنیا ممنونم ازتون.
      به روی چشم حتما زود قرار میدیم براتون.
      https://t.me/Gametal

  • big_cypher گفت:

    من این بازیو با کلی دردسر خیلی وقت پیش تروفی پلانتیومشو گرفتم واقعا شاهکار بود

  • مازیار گفت:

    سعید جان خسته نباشی :rose: بنظرم اگه روزی راهنمای قدم به قدم دارک سولز۲ و یا الدر اسکرولز اسکایریم رو هم قرار بدید خیلی خوب میشه.

  • ایول آقا سعید عالی بود
    همه راهنما ها رو تک تک خوندم واقعا هیچ چی از قلم نیفتاد.امیدوارم بازم راهنما بنویسید و ما لذت ببریم.
    ولی از همه باس ها راحت تر بود من دومین بار بدون کمکی زدمش.
    خسته نباشید واقعا خیلی کار بزرگی انجام دادید.

    • سلام و درود خدمت شما عرفان جان. واقعا افتخار میکنم که وقت ارزشمند و عزیزتون رو قرار دادین و راهنما رو مطالعه فرمودید و خوشحالم که از نظرتون کامل بوده راهنما. یک دنیا ممنونم از این محبت و لطف شما و سپاس از این که بزرگی و حجم کار رو درک می کنید که این یک دنیا ارزش داره برام.
      https://t.me/Gametal

  • Djcracker گفت:

    با عرض خسته نباشید و تشکر بابت اموزش حرفه ای شما میخواستم بدونم امکان داره کلا آموزش رو در قالب یه pdf قرار بدید که موقعی که داریم بازی میکنیم بتونیم راحت متن و توی گوشی بخونیم

  • 2B گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت آقای بابایی عزیز :rose:
    فوقالعاده بود من که از ابتدا پی گیر بودم و همراه شما خیلی لذت بردم ممنون …
    لطفا همچون گذشته این راهنمایی رو بصورت کامل و pdf قرار بدید …اگر امکانش هس در فایل pdf از تصاویر هم استفاده بفرمایید….سپاس فراوان..

    • سلام عرض میکنم حضورتون ۲b عزیز که یکی از بهترین اسم هایی که در دنیای بازی ها وقتی می بینمش این اسم رو واقعا کیف میکنم. یک دنیا متشکرم از این که لطف دارید این قدر به بنده و باعث افتخارمه که راهنما رو مطالعه فرمودید و استفاده کردید و از نظر تون مفید هست. از محبت و حمایتتون خیلی خیلی ممنونم.
      به روی چشم حتما قرار میدم و غکس هم میذارم براتون این بار. خیلی خیلی ممنون.
      https://t.me/Gametal

  • JUST me گفت:

    واقعا جالبه …..همیشه یه دلیل داشته اتمام این سری برام این بوده که ته این همه سختی چیه…..وقتی بازی شروع میشه وقتی شما شخصیت اصلی میشی انگار انتخاب شدیم واقعا تا دنیارو نجات بدیم ..کریتوس نیستیم از اول قوی باشیم سم فیشر نیستیم با اسلحه و کلی ایتم بخایم به قلب دشمن بزنیم ..بازی سر راست میگه باید تلاش کنی و اگه این کاره نیستی کنار بزن چون هرکسی نمیتونه ناجی دنیای ما بشه….
    GOD SAVE THE SOFTWARممنون اقای بابایی ….
    اگه میشه ایدیتون بهم بدین یه کار کوچیک داشتم باهاتون …مرسی بازم

  • zealot1370 گفت:

    اقا سعید خسته نباشید, واقعاعالی بود, بدون هیچ کمی و کاستی و فوق العاده کامل و جامع.. قطعا بعدها یه بار دیگه این بازیرو میرم با راهنمای خودتون..ممنون از وقت و حوصله ای که سر این راهنمای سنگین صرف کردید, موفق باشید

    aminll
  • HamedHa گفت:

    سعید جان شاهکار تحویل میدی واقعا این مجموعه راهنماها میتونن به عنوان یه کتاب چاب بشن بس که خوبن ،فقط پی دی اف کل این مجموعه هم داخل سایت هست؟ چون واسه بلادبون یه پی دی اف کلی بود و من از اون راهنما استفاده میکردم

  • یه خسته نباشید عمیق خدمتت سعید جان
    خیلی زحمت کشیدی و این زحمتت واقعا بی نهایت بی نهایت ارزشمنده
    من خودم شنیده بودم سری سولز یکی از سخت ترین و اعصاب خورد کن ترین بازی های جهانه برای همین کلا میترسیدم برم سراغش
    ولی خب با همچین راهنمای کاملی که شما نوشتی که هیچی از قلم نیفتاده و قطعا بهترین راه رو جلوم گذاشتی حتما سولز ۳ رو با این راهنما میرم چون اینجوری که ازش تعریف میکنی حتما خیلی قشنگه
    منم اخیرا به واسطه ویچر ۳ و اودیسی به RPG علاقه مند شدم :inlove: :inlove: :inlove:
    ایشالا که اینم منو جذب میکنه

  • Green souls گفت:

    بسیار هم عالی خسته نباشب اقا سعید یه خاطره بگم از اژدها شدن من زبان انگلیسیم زیاد قوی نیست برای همین بیشتر توضیحات توی بازی رو متوجه نمیشم و به طور خیلی اتفاقی این سنگ هارو استفاده کردم و تبدیل به اژدها شدم که خیلی جالب بود و این بازی همیشه یک چیز جدید تو خودش داره که حتی اگر صد بار هم تمومش کنی شاید متوجه بعضی اسرارش نشی با اینکه من خودم بازیش رو خوردم 😉 ولی از خوندن راهنمای شما لذت میبرم تا شاید نکته ای جا گزاشته باشم

  • UnCle K4rIM گفت:

    سلام و درود بر شما آقا سعید
    خواستم بگم من خودم کنسول ندارم که بازی کنم ولی برام جای سوال بود که ی بازی چندتا مقاله و راهنما میتونه داشته باشه و اصلا چقد نکته و مطلب میتونه داخلش باشه که ی بازی این تعداد راهنما داره!
    بارهام مقالات شمارو دیده بودم ولی باز نکرده بودم یبار ی نگاهی انداختم و دیدم چقدر با دقت توضیح دادین اونم با این حجم بالا از مطلب که واقعا خیلی زیاد و سرسام آوره،خواستم بگم که حسرت خوردم که چرا فقط یبازی؟چرا ینفر باید داشته باشیم؟
    امیدوارم افراد مثل شما تو جامعه گیمری متاسفانه محدود و رنج دیده خودمون خیلی بیشتر داشته باشیم

  • ahmadrezas گفت:

    سلام آقای سعید آقابابایی من خیلی افتخار میکنم که همچین افرادی با صبر و حوصله فراوان بدون هیچ چشم داشتی به صنعت گیم کمک میکنند من از شما واقعا ممنونم چنین راهنمای جامع و کاملی در اختیار ما گیمر ها گذاشتید. فقط چون توی مقدمه های راهنما نوشته بودید دی ال سی های بازی رو هم راهنماشونو میزارید میخاستم ببینم اون هنوز پابرجاست؟ چون من خودم هر دو دی ال سی دنیای نقاشی و شهر زنگ زده رو تا حدودی رفتم و واقعا سخت هستند بازم تشکر میکنم

  • Hamid.d گفت:

    یه خسته نباشید به شما اقای اقا بابایی عزیز که واقعا اگه شما نبودین من نمیدونم چطور این همه پیچیدگی داستانو درک میکردم،الان دارم از راهنمای شما بازیو اتجام میدم و بخش ۲۳ راهنما هستم،فقط اومدم ذر پایان این راهنما یه خسته نباشید به شما بگم که چقد خوبه یه گیمر خوب مثل شما تو کشورمون داریم

  • M.Sj گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت استاد بزرگ سعید خان،ممنون بابت این همه زحماتی که کشیدین ،اگه راهنمایی‌هاتون نبود اصلا نمیشد از این بازی و بلاد بورن لذت واقعی رو برد.یه دنیا ممنون .تندرست و پایدار باشید.

  • سلام اقای اقابابایی خداقوت داداش بسیار ممنون از این راهنما زحمت کشیدین
    داداش به نظرم dlc های دارک سولز ۳ رو هم راهنماییشو بنویسید البته اگه امکان داشته باشه
    راهنمای خیلی قشنگی باعث شد بازی رو راحت تر ب اتمام برسونیم ممنون از شما

  • سلام و خسته نباشید خدمت آقا سعید واقعا ممنون بابت توضیحات کامل و جامعتون
    ببخشید من ب سوال داشتم چطور میتونم برم و باس های sister friend رو شکست بدم تو کدوم منطقه‌اند؟

  • mohamadhs گفت:

    آقا سعید عزیز. درود بر شما و خسته نباشید یکی از کامل ترین راهنمای عمرم بود و بخاطر راهنمای شیرینی که نوشتید رفتم پی داستان قسمت های یک و دو و از داستان غنی و ناب این بازی لذت بردم در کنار شما بازی کردن بسیار لذت بخش بود و این اواخر بیشتر وقتم را صرف راهنمای شما میکردم شما که گیمر های این سرزمین ها را پیشرفت میدهید و باعث میشوید راهنمای جامعی داشته باشند هر لحظه مورد دعا قرار میگیرید و باید به خودتان افتخار کنید امیدوارم هرکجا که هستید خوشحال و موفق باشید و گیم هایی را که دوست دارید بازی کنید;)

  • Sade-gh گفت:

    سلام وقت به خیر یه سوال کوچیک داشتم برای احضار دقیقا باید چکار کرد؟مثلا برای احضار گریت سوامپ کوکولوس برای مبارزه با الد دمون کینگ دقیقا قبل مه چکار کنم؟

  • gray گفت:

    سلام اقا سعید گل .واقعا ممنون از همچین مقاله ی عالی و کاملی من که به شخصه بعد از ۲ بار تجربه ی این بازی تازه خیلی از رمز و رازهاشو فهمیدم و قدم به قدم با راهنما پیش رفتم .واقعا ازتون ممنونم اونم یه دنیا.اقا سعید فقط چرا در مورد Dragon chaser,s ash نگفتین با اون میتونیم از handmaid shrine tخیلی از titanite هارو بخریم مثلtitanite Scale
    بازم ممنون لذت کامل رو از این بازی بردم

  • aragorn999 گفت:

    برادر اقا بابای دمتون گرم بابت مقالات. من رو شمشیرم نمیتونم سنگ یا الماسی چیزی بذارم.دلیلش چیه؟

  • mzboy2655 گفت:

    آقا سعید واقعا خسته نباشید راهنمای کامل و عالی خسته نباشید فقط من اون npcها حالت امبر بودم یا پیش مجسمه cursedرو برداشته بودم ولی روح npcدارکی که میگفتی حمله نکرد و ببخشید راهنمای دی ال سی هارم پیدا نکردم کلی تشکر

  • آقا سعید دمت گرم واقعا این راهنما شاهکاریه که هر کسی همت و توانایی نوشتنش رو نداره واقعا ما تموم هاردکور گیمرها ازتون تشکر میکنیم ارزش این کار شما خیلی بالاس و تماما یه شاهکاره بازم دم شما گرم ❤️❤️

  • ali2212 گفت:

    میدونم دکمی دیره ولی راهنمای dlc ها چی شد خیلی حیف میشه که

  • arashalavi47 گفت:

    با سلام. من این بازی رو واقعن جرأت نمیکردم انجام بدم و بعد از nioh 2 علاقمند شدم و به لطف راهنمای بسیار خوب شما تا آخر بردمش. حتا جاهایی که نوشتید منطقه برای توضیح سخته هم خوب توضیح دادید.دمتون گرم.

اختصاصی گیمفا: قسمت آخر راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III - گیمفا
اختصاصی گیمفا: قسمت آخر راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III - گیمفا