شکارهای جدید، شکارچی قدیمی | پیش نمایش بازی Hitman 2 - گیمفا
شکارهای جدید، شکارچی قدیمی | پیش نمایش بازی Hitman 2 - گیمفا
شکارهای جدید، شکارچی قدیمی | پیش نمایش بازی Hitman 2 - گیمفا
شکارهای جدید، شکارچی قدیمی | پیش نمایش بازی Hitman 2 - گیمفا

شکارهای جدید، شکارچی قدیمی | پیش نمایش بازی Hitman 2

محمد آریامقدم
۰۹:۰۰ ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
شکارهای جدید، شکارچی قدیمی | پیش نمایش بازی Hitman 2 - گیمفا

سری Hitman از آن دست بازی‌هایی است که هم حالت نوستالژیک داشته و هم برای بازی‌بازان امروزی جذاب است. اکثر بازی‌بازان با نسخه‌هایی از این مجموعه خاطره دارند و به خصوص برای طرفداران بازی‌های مخفی‌کاری، Hitman همیشه از بهترین انتخاب‌ها بوده است. شخصیت اصلی این بازی، مامور ۴۷ قاتلی بی‌رحم، کچل، خوشتیپ و خطرناک است که بدون شک یکی از پرابهت ترین کاراکترهای تاریخ بازی‌های ویدئویی به شمار می‌رود. اما در سال ۲۰۱۶، این ابهت و بزرگی خدشه‌دار شد! ریبوت هیتمن این بار بدون هیچ پیشوند و پسوند خاصی و تنها با نام Hitman، نتوانست انتظارات را برآورده کند. کمتر طرفداری را می‌شد پیدا کرد که با عرضه بازی به صورت اپیزودیک موافق باشد و همین موضوع نارضایتی‌های زیادی را همراه داشت. البته در مجموع Hitman بازی بدی نبود اما در مقایسه با نسخه‌های قبلی نمی‌توانست حرف‌های زیادی را برای گفتن داشته باشد. در حالی که حتی Hitman: Absolution نیز نمی‌توانست برای افرادی که نسخه Blood Money را تجربه کرده‌اند راضی کننده باشد، Hitman باز هم یک قدم رو به عقب برای مامور ۴۷ و مجموعه Hitman بود.

بعد از Eidos Montreal، نوبت به اسکوئر انیکس رسیده بود تا انتشار محصول IO Interactive را بر عهده بگیرد. بنابراین IO Interactive با همکاری Square Enix عنوان Hitman Absolution را توسعه داد و توانست تجربه فوق‌العاده‌ای را برای طرفداران زیرسبک مخفی کاری رقم بزند. همان طور که گفته شد Hitman 2016 به خوبی نسخه‌های قبلی خود نشد و کسی هم از سیاست انتشار بازی به صورت اپیزودیک حمایت نکرد. خبر شوکه‌کننده‌ای که دو سال پیش منتشر شد، مربوط به اقدام به فروش IO Interactive توسط اسکوئر انیکس بود. بعد از این جریانات نیز IO Interactive از اسکوئر انیکس جدا شده و اکنون به جایی رسیده‌ایم که سازندگان هیتمن، در ساخت Hitman 2 با Warner Bros همکاری خواهند کرد. بدون شک یکی از بهترین سال‌های گیم، همین سال ۲۰۱۸ است که به اواخر آن رسیده‌ایم. با وجود نام‌های بزرگی چون God of War، Forza Horizon 4، Red Dead Redemption و حتی Assassin’s Creed Odyssey کمتر کسی به انتشار Hitman 2 در سال ۲۰۱۸ دقت کرده است با این وجود کماکان برای افرادی که علاقه زیاد به بازی‌های Stealth دارند، Hitman 2 غیرقابل جایگزین است.

انتشار بازی به صورت اپیزودی برای عناوینی مثل Life is Strange یا Walking Dead جواب داد اما برای Hitman…! شاید بهتر باشد بازی‌های بزرگ و AAA به همان شکل سنتی و همیشگی منتشر شوند. طبق صحبت‌های آقای Yosuke Matsuda مدیر عامل شرکت اسکوئر انیکس، عنوان Hitman نتوانسته بود سودآوری قابل قبولی با توجه به هزینه‌هایی که صرف ساخت آن شده بود داشته باشد. این در حالی است که عنوان Hitman Absolution چیزی در حدود ۳٫۶ میلیون نسخه فروش رفته بود و باز هم از نظر اقتصادی برای اسکوئر انیکس یک شکست محسوب می‌شد و نتوانسته بود در حد انتظارات ظاهر شود. شاید به همین علت بود که نسخه بعدی Hitman به صورت اپیزودی منتشر شد، به طوری که حدودا هر دو ماه یک اپیزود از بازی منتشر می‌شد که در آن اپیزود هدف جدیدی به شما معرفی می‌شد و باید قتل جدیدی را انجام می‌دادید. برخی کاربران ترجیح می‌دادند که تمام اپیزودها را با هم داشته باشند، بنابراین عده زیادی بازی را دیرتر تهیه کرده و در عوض تمام اپیزودها را یک جا داشتند. به هر حال حتی عرضه هیتمن به صورت چند اپیزود جداگانه نیز نتوانست از لحاظ مالی، اسکوئر انیکس را راضی کند پس این شرکت، استودیو IO Interactive را برای فروش گذاشت. حال IO Interactive یک بار دیگر در حال کار بر روی هیتمن این بار با وارنر بروز بوده و باید دید که این بار چه سرنوشتی در انتظار هیتمن است. گیمرها امیدوار هستند که تحت هر شرایطی، هیتمن با قدرت در عرصه بازی‌های ویدئویی بماند و به کارش در سال‌های آتی با کیفیت بالا ادامه دهد.

شکارهای جدید، شکارچی قدیمی | پیش نمایش بازی Hitman 2 - گیمفا

Hitman 2 جدیدترین نسخه از سری Hitman و اولین نسخه‌ای است که با همکاری آی او اینتراکتیو و وارنر بروز منتشر خواهد شد. در ادامه به صحبت در راجع به این عنوان خواهیم پرداخت.

تا قبل از توسعه Hitman 2016، همه نسخه‌های این مجموعه از داستانی مشخص بهره‌مند بودند اما نسخه‌ای که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد قضیه را متفاوت کرد. شما در Hitman، وظیفه داشتید که در هر اپیزود یک شخص خاص را در یک مکان به قتل برسانید و باید منتظر بودید تا اپیزود بعدی منتشر شده و هدف جدیدی برایتان مشخص شود. البته هر تارگت پیشینه خاصی برای خودش داشت و مامور ۴۷ برای کشتن دشمنان خود اغلب دلایلی منطقی پیدا می‌کرد. با این وجود، نمی‌توان داستان Hitman را در چند سطر توضیح داد چرا که هر هدف برای خود یک داستان جداگانه دارد. به صورت خلاصه، Hitman شما را به قبل از ماجراهای نسخه‌های قبلی می‎‌برد، جایی که Agent 47 تازه کشف شده و از طرف رابطش، دایانا ماموریت‌هایی به وی محول می‌شود. تنوع لوکیشن‌ها یکی از ویژگی‌های بارز Hitman بود به طوری که هیچ دو اپیزودی در یک محیط اتفاق نمی‌افتادند. به عنوان مثال اولین اپیزود بازی مربوط به کشتن یک قاچاقچی مواد مخدر در یک کشتی می‌شد در حالی که در اپیزود سوم یا چهارم، شما باید در یک محیط نظامی یک سرهنگ را به قتل می‌رساندید. تنوع فوق‌العاده محیط باعث شده بود که هر اپیزود حس و حال خاص خودش را داشته باشد. در Hitman 2 نیز شما محیط‌های مختلفی را با Agent 47 تجربه خواهید کرد اما به صورت یکپارچه، نه اپیزودهای جداگانه و گوناگون. در حالی که کمتر از هفت روز تا انتشار Hitman 2 زمان باقی مانده، هنوز اطلاعات گسترده و دقیقی از سوی IO Interactive یا Warner Bros درباره داستان بازی منتشر نشده اما ما سعی کرده‌ایم هر آنچه در فضای اینترنت به صورت معتبر درباره داستان بازی گفته می‌شود را برای شما جمع آوری کنیم.

در این نسخه نیز Agent 47 در نقاط مختلفی از دنیا و در محیط‌های متنوع باید به تعقیب دشمن خود بپردازید. ظاهرا در این نسخه مامور ۴۷ در حال تعقیب یک هدف نامرئی بوده و ماموریت دارد که وی و تمام ارتشش را از بین ببرد. البته در این راه نیز اهداف مختلفی را قبل از رسیدن به هدف اصلی پیش رو خواهید داشت که باید از بین ببرید و اولین هدفتان نیز کسی نیست جز Sean Bean! بازیگر انگلیسی و معروفی که در Lord of the Rings، Silent Hill و حتی Troy و Game of Thrones نیز ایفای نقش کرده و طرفداران سینما همه با این بازیگر معروف آشنایی کافی دارند. همان طور که اشاره شد این بازیگر اولین هدف مامور ۴۷ بوده که تریلری را نیز در این رابطه مشاهده کرده‌ایم. از این بیشتر چیزی از داستان بازی در دسترس نیست و باید منتظر ماند و دید سازندگان در این نسخه چه داستانی را برای بازیکن تدارک دیده‌اند. اگرچه سری Hitman بیشتر به خاطر مخفی‌کاری منحصر به فرد و تنوع در خاطر بازی‌بازان باقی مانده، اما این حق هر طرفداری است که انتظار یک داستان قوی را از Hitman 2 داشته باشد. IO Interactive به غیر از نسخه‌های قبلی Hitman، سازنده بازی‌هایی چون Kane and Lynch نیز بوده است که دو نسخه این بازی هم داستان پردازی قابل قبولی را از خود بر جای گذاشته‌اند. مطمئنا تمرکز اصلی سازندگان بر روی داستان و شخصیت پردازی Hitman 2 نخواهد بود اما حداقل یک داستان قابل قبول، چیزی است که IO Interactive باید نسبت به آن حس مسئولیت داشته باشد.

شکارهای جدید، شکارچی قدیمی | پیش نمایش بازی Hitman 2 - گیمفا

هدف نهایی Agent 47 در این نسخه، به قتل رساندن یک مشتری مرموز و از بین بردن ارتش وی است. در این مسیر البته شما با گذشته مامور ۴۷ نیز بیشتر آشنا خواهید شد. به هر حال داستان بازی، یک انتقام یا مبارزه‌ای شخصی را روایت نمی‌کند اما پتانسیل رسیدن به چنین مرحله‌ای را نیز دارد.

صرف نظر از نسخه‌های مختلف، Hitman را می‌توان یک بازی متفاوت از دیگر بازی‌های Stealth دانست! در بازی‌هایی مثل Splinter Cell یا Metal Gear Solid شما به هیچ وجه نباید دیده شوید در حالی که در Hitman نباید شناسایی شوید. برخلاف سم فیشر یا کاراکترهای سری Metal Gear Solid که همیشه مجبور به انتخاب تاریکی هستند، مامور ۴۷ در اجتماع می‌چرخد و در معرض دید است اما با پوششی خاص! پوششی که سبب می‌شود کسی متوجه مرگبار بودن این قاتل قراردادی نشود. نکته‌ای که باید از Hitman 2 بدانید، این است که این بازی در واقع دنباله Hitman است و گیم پلی آن تفاوت چندانی با نسخه قبل ندارد، یا لااقل تفاوتی که بتوان آن را چشمگیر دانست را در Hitman 2 نمی‌بینیم. همه ما با Agent 47 آشنا هستیم و می‌دانیم که وی برای ICA کار کرده و یک قاتل قراردادی است و در ازای کشتن اهداف مهم، پول دریافت می‌کند. کم و بیش گذشته وی را هم می‌دانیم. البته کاراکتر وی در Hitman Absolution تغییراتی را به خود دید و کمی متفاوت از مامور چهل و هفتی بود که ما قبلا می‌شناختیم! از روی اسم بازی ( Absolution ) نیز می‌توانید حدس‌هایی بزنید; البته در صورتی که بازی را تجربه نکرده باشید. اما همان طور که گفته شد وقایع Hitman 2 خیلی قبل تر از Hitman Absolution رخ می‌دهند و خبری از رستگاری نیست. مامور ۴۷ اهداف مختلفی را باید ترور کند که در همین راستا، از لوکیشن‌های مختلفی نیز عبور خواهد کرد. گجت‌های جدیدی به بازی اضافه شده‌اند و سازندگان سعی کرده‌اند که حتی بیش از گذشته، تنوع را در بازی خود ایجاد کنند. بازی دارای ۶ ماموریت است. Hitman 2 در قالب چهار نسخه Standard Edition ، Silver Edition ، Gold Edition و Collector’s Edition منتشر می‌شود که درباره مزایای هر کدام از این چهار نسخه نیز بیشتر صحبت خواهیم کرد. ماموریت‌های محدودی هم در بازی خواهید دید که به Elusive Targets معروف هستند. همان طور که اشاره شد اولین Elusive Target مامور ۴۷، شان بین هنرپیشه بریتانیایی خواهد بود. خبر خوش برای کاربران این است که این بار برخلاف دو سال پیش، تمام مراحل Hitman 2 در یک پکیج در اختیار بازیکن قرار خواهند گرفت و مثل بازی‌های بزرگ دیگر، Hitman 2 نیز بعد از انتشار توسط بسته‌های الحاقی و DLC‌های مختلف ساپورت خواهد شد. از لحاظ اقتصادی، اپیزودی بودن Hitman نتوانست اسکوئر انیکس را مجاب به حفظ استودیو سازنده کند و اکنون باید دید IO Interactive با همکاری وارنر بروز آیا می‌تواند محصولی سودآورتر را روانه بازار کند یا خیر. علاوه بر شکست اقتصادی Hitman، این بازی حتی با نمرات چندان جالبی هم رو به رو نشد. عنوان Hitman 2 برای افرادی که این بازی را پیش خرید کنند نیز مزایای خاصی دارد که به این مزایا نیز خواهیم پرداخت.

هیتمن ۲ با وجود حفظ بنیادهای خود، می‌خواهد یک بازی به مراتب غنی‌تر از نسخه قبلی خود باشد. نکته اولی که باید بدانید و قبلا هم آن را ذکر کرده‌ایم، اپیزودی نبودن Hitman 2 است. در حالی که در اواخر سال ۲۰۱۸ به سر می‌بریم و Hitman 2 یکی از بازی‌های مورد انتظار بسیاری از بازی‌بازان است، این بازی به صورت سنتی و قدیمی لانچ خواهد شد و بازیکنان زمانی که بازی را خریداری کنند، تمام محتویات بازی را در اختیار خواهند داشت. از این به بعد، شما تنها کافی است که بسته‌های الحاقی و یک سری افزونه‌ها را برای بازی خود به صورت پولی تهیه کنید اما برای به پایان رساندن بخش داستانی آن دیگر هیچ احتیاجی به پرداخت پول اضافه نخواهید داشت. در همین جا لازم است که این نکته را هم یادآور شوم که در حال حاضر پیش خرید این بازی در دسترس بوده و اگر نسخه Pre Order بازی را خریداری کنید شامل یک سری مزایا نیز خواهید بود که در ادامه راجع بهشان صحبت‌های بیشتری خواهیم داشت. اگر از جمله افرادی هستید که نتوانسته‌اید به هر دلیلی Hitman را تجربه کنید اصلا نگران نباشید! به لطف بسته الحاقی Hitman Legacy Pack هر شش لوکیشن فصل اول بازی را می‌توانید در Hitman 2 به صورت بازسازی شده در اختیار داشته باشید. طبق وعده سازندگان، شما نه تنها کل مراحل فصل اول را در Hitman 2 نیز خواهید داشت، بلکه این مراحل به صورت بازسازی شده خواهند بود و مشکلاتی که داشته رفع شده‌اند. می‌توان این گونه تفسیر کرد که افرادی که Hitman 2 را خریداری کنند، Hitman 2016 را نیز به صورت ریمستر شده در اختیار دارند و می‌توانند در واقع دو بازی را با خرید یک بازی در اختیار داشته باشند. بدون شک برای طرفداران قدیمی و سرسخت Hitman که نتوانسته‌اند نسخه قبلی را تجربه کنند، این یک آفر بی‌نظیر خواهد بود. حتی اگر از جمله افرادی باشید که فصل اول را هم به پایان رسانده‌اید، باز هم نمی‌توانید چشمان خود را روی چنین فرصتی ببندید. طبق گفته‌های سازندگان بازی، شما می‌توانید مراحل سیزن اول بازی را اکنون با تجهیزات و گجت‌های جدید مامور ۴۷ یک بار دیگر به انجام برسانید. تمامی تغییرات و پیشرفت‌های اعمال شده از سوی سازندگان در Hitman 2، شامل مراحل نسخه قبل نیز شده و در واقع مراحل تکراری هستند اما با یک بازی جدید رو به رو خواهید بود. بدین ترتیب بازیکن یک بار دیگر به انجام ماموریت‌های نسخه قبل ترغیب شده و این بار اهداف خود را با المان‌های جدیدی که به بازی اضافه شده‌اند به قتل خواهد رساند. این دی ال سی برای کسانی که فصل اول بازی را خریداری کرده باشند رایگان بوده و قیمت آن برای دیگر کاربران هنوز اعلام نشده است. چیزی که واضح است، این است که بسته الحاقی Hitman Legacy Pack بی شک یک بسته ارزشمند بوده و در واقع فراتر از یک “بسته الحاقی” معمولی خواهد بود.

دو پاراگراف بالاتر گفته شد که به طور کلی مجموعه هیتمن با بازی‌های مشابهی مثل Splinter Cell و Metal Gear Solid تفاوت‌هایی دارد. این جمله در واقع استارت ما برای صحبت راجع به صفر تا صد گیم پلی Hitman 2 خواهد بود. در این نسخه نیز مثل نسخه‌ قبلی، بازی شما را در یک محیط وسیع پیاده کرده و شما به عنوان یک قاتل حرفه‌ای و آموزش دیده از سوی سازمان ICA وظیفه دارید هدف یا اهدافی را به قتل برسانید. مثل نسخه قبل، در این نسخه نیز باید بتوانید به کمک پوشش‌های مناسب از قرار گرفتن در مرکز توجهات جلوگیری کرده و در نهایت به هر روشی که خودتان ترجیح می‌دهید، هدف را ترور کنید. مامور ۴۷ در قالب یک شکارچی ظاهر شده که منتظر فرصتی مناسب برای شکار است و به محض این که این فرصت نصیبش شود، کار خود را انجام خواهد داد. البته در این مسیر نقش کسی که مامور ۴۷ را کنترل می‌کند نیز پر رنگ خواهد بود. همواره در سری بازی‌های هیتمن، هوش بازیکن اهمیت بالایی در موفقیت وی داشته و مطمئنا در Hitman 2 نیز به همین ترتیب خواهد بود. برخلاف دیگر بازی‌های Stealth، کم بودن تلفات در Hitman 2 به موفقیت شما در بازی کمک خواهد کرد و اصلا لازم نیست که همه سربازان دشمن را به قتل برسانید! به علاوه این کار تقریبا غیرممکن بوده و حتی ممکن ساختن آن نیز حرفه‌ای بودن بازیکن را نمی‌رساند; دقیقا برعکس! نشان می‌دهد که بازیکن هیچ سررشته‌ای در مخفی‌کاری و علم استراتژی نداشته و بهتر است به سراغ TPS‌هایی مثل Max Payne، Uncharted و یا دیگر بازی‌های مشابه برود. هر چه کمتر از افراد دشمن به قتل برسانید، شانس برملا شدن نقشه‌ای که دارید نیز کمتر خواهد شد و با خیال راحت‌تری می‌توانید به فکر کردن راجع به چگونگی انجام عملیات خود فکر کنید. در واقع اگر دیگر افراد منطقه متوجه گم شدن یکی از همکاران خود نشوند، یا روی زمین رد خون پیدا نکنند و یا چشمشان به سلاحی روی زمین نیفتد، اصلا متوجه نمی‌شوند که یک نفوذی خرابکار در منطقه در حال کشیدن نقشه برای ترور یک فرد مهم است. اگر لباس یک آشپز را به تن داشته باشید، آشپزهای دیگر شما را خواهند شناخت، در لباس یک نظامی، نظامی‌های دیگر به شما شک می‌کنند و خلاصه از هر صنفی که لباس به تن داشته باشید، باید از اعضای همان صنف دوری کنید. ایجنت ۴۷ روش‌های مختلف و خلاقانه‌ای برای به قتل رساندن اهداف خود دارد و برخلاف دیگر بازی‌های مشابه در Hitman 2 شما می‌توانید از د‌ه ها راه برای به ترور کردن فرد یا افراد مورد نظر استفاده کنید. بگذارید یکی از مراحل بازی که اتفاقا یک تریلر از آن منتشر شده را نیز با هم مرور کنیم. در مرحله‌ای که در میامی دنبال می‌شود Agent 47 ماموریت یافته تا Robert Knox و دخترش Sierra Knox را از بین ببرد. این مرحله در یک محیط مسابقه‌ای اتفاق افتاده و خود را در یک پیست فرمول ۱ پیدا خواهید کرد. یکی از مواردی که به هیتمن اضافه شده دوربین‌های امنیتی هستند که از این پس می‌توانند برای شما مزاحمت‌هایی ایجاد کنند پس مراقب باشید! در نسخه‌های قبلی شما تنها کافی بود از دید NPC‌ها خود را مخفی کرده و دست به هر خرابکاری که دوست دارید بزنید. می‌توانستید یک جسد را در یک محیط خلوت جا به جا کنید بدون این که نگران دوربین مخفی باشید. در Hitman 2 شرایط تغییر کرده و از این پس دوربین‌های امنیتی نیز شما را مشاهده خواهند کرد. بهتر است قبل از انجام هر کاری محیط خود را آنالیز کرده و بدون فکر کردن کاری را انجام ندهید. داشتن استراتژی در Hitman 2 بیش از نسخه قبلی حائز اهمیت است و بی ‌ملاحظگی سبب تنبیه شما در بازی خواهد شد. مادامی که دست به کار غیر معقولی نزنید این دوربین‌های امنیتی برای شما مشکلی ایجاد نخواهند کرد اما اگر حین ارتکاب جرمی چون قتل یا حمل یک جسد تصویر شما در این دوربین‌ها رکورد شود به مشکلی جدی برخواهید خورد که با تجربه‌ای که از بازی‌های هیتمن داریم، مطمئن هستیم که حل چنین مشکلاتی بسیار دشوار خواهد بود.

شکارهای جدید، شکارچی قدیمی | پیش نمایش بازی Hitman 2 - گیمفا

کسی حتی فکرش را هم نمی‌کند که در چنین لباسی، خطرناک ترین قاتل تاریخ قایم شده باشد. در Hitman 2 مثل نسخه‌های قبلی، مجبور هستید انواع و اقسام پوشش ها را امتحان کنید.

در اولین ماموریتی که در میامی به شما داده می‌شود تا Sierra Knox و پدرش Robert Knox را به قتل برسانید چیزهای جدیدی را از بازی کشف خواهید کرد. ماموریت خیلی ساده به نظر می‌رسد; دو نفر را ترور کنید اما این ماموریت به نظر ساده می‌تواند به صدها دلیل شکست بخورد. باید بتوانید در Hitman 2 فرصت طلب بوده و از تک تک فرصت‌هایتان بهترین استفاده را ببرید. یکی از مواردی که در Hitman 2016 از آن رونمایی شد، Opportunity نام داشت. بنابراین کسانی که این نسخه را تجربه کرده اند قطعا می‌دانند “Opportunity” چیست. معادل فارسی این کلمه، فرصت است و همان طور که از اسمش پیداست یک فرصت بسیار مناسب، سریع و کم دردسرتر برای ترور کردن هدف خود، به شما می‌دهد. در تریلر منتشر شده از بازی که مربوط به میامی می‌شد، شاهد تهدید شدن سیرا ناکس توسط شخصی در لباس پرنده بودیم. این جا بازی فرصتی مناسب در اختیار مامور ۴۷ قرار داده و وی می‌تواند با خفه کردن شخص تهدید کننده، لباس وی را به تن کند و به دیدار با Sierra Knox برود، دختری که البته در ابتدای بازی در حال مسابقه دادن در پیست است. برای کشتن این شخص نیز می‌توانید از دست‌های خود استفاده کرده و وی را به خفه کنید. راه حل ساده‌تر، سریع‌تر و “هیتمنی”تر این کار نیز استفاده از Fiber Wire است. همیشه باید دقت کنید که اطراف شما نیز ممکن است افرادی باشند که صحنه جرم را ببینند و اگر این اتفاق رخ دهد، کار برای بازیکن نیز گره خواهد خورد. طبیعی است که ما در حال تجربه یک بازی Stealth هستیم و در چنین بازی‌هایی باید قبل از هر حرکتی، اطراف خود را بررسی کنیم. قاتل‌های حرفه‌ای سلاح‌های بزرگ خود را در یک کیف نگهداری می‌کنند. هیتمن نیز می‌تواند سلاح‌هایی مثل اسنایپر را در کیفی مخصوص قرار داده و آن کیف را بدون هیچ مشکلی با خود به نقاط مختلف ببرد. با تریلری که از بازی مشاهده کردیم این موضوع نیز عملا تایید شد. لباس‌های مختلف هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند و در واقع دسترسی‌هایی به شما می‌دهند که قبلا نداشته‌اید. بازیکنانی که قبلا نسخه‌های مختلف Hitman را بازی کرده‌اند نیز این موضوع را به خوبی می‌دانند. به خصوص در Hitman قبلی، با توجه به محیط‌های بازی بیش از پیش شاهد این قضیه بودیم. همان طور که گفته شد برای کشتن اهداف خود بیش از تنها یک روش را رو به روی خود خواهید دید. تنها کافی است که از فکر خود استفاده کنید و حوصله به خرج دهید، اطراف خود را بررسی کنید و حرکت نهایی را پیاده کنید. به عنوان مثال برای به قتل رساندن همین Sierra Knox، می‌توانید از فرصت به وجود آمده استفاده کنید و در لباس شخص تهدید کننده سیرا را ملاقات کنید. همچنین می‌توانید از راه دور وی را با تک تیرانداز به قتل برسانید. نه در روش اول و نه در روش دوم، کسی متوجه کشته شدن دختر رابرت ناکس نمی‌شود تا زمانی که خیلی دیر شده باشد و مامور ۴۷ محل را ترک کرده است. احتمالا روش‌های دیگری نیز برای ترور کردن این دختر پیدا خواهید کرد; به شرطی که ذهن خود را به یک روش خاص معطوف نکرده و تمرکز کنید. Hitman 2 را نمی‌توان در ژانر بازی‌های فکری قرار داد اما هر بازیکنی می‌داند که بازی‌های Stealth همه فکری هستند! خصوصا هیتمن‌ها.

در یکی از وبسایت‌های انگلیسی زبان که اخیرا آن را چک می‌کردم، از ترور کردن سیرا ناکس از طریق نوشیدن آب نیز مطلع شدم. در این روش شما آب را مسموم کرده و Sierra Knox از این آب مصرف می‌کند، واضح است که چه اتفاقی برای وی خواهد افتاد. یکی از معایب نام بردن از چنین روش‌هایی، اسپویل شدن گیم پلی بازی است اما از آن جایی که در تریلرها نیز شاهد این صحنه‌ها بوده‌ایم، بهتر است این اطلاعات را در اختیار کاربران هم قرار دهیم. بیش از این راجع به قتل شخصیت‌های خاص صحبت نکرده و بیشتر گیم پلی بازی را به صورت عمومی بررسی خواهیم کرد. نه تنها برای ترور کردن شخصیت‌های مهم بلکه حتی برای کشتن افراد معمولی دیگر، افرادی مثل شاهدان صحنه جرم، بادیگاردها، نگهبان‌ها و غیره نیز روش‌های مختلفی وجود دارد. هفت تیر مامور ۴۷ معروف است و وی همیشه می‌تواند روی این هفت تیر آماده شلیک حساب باز کند. اما به جز این و دیگر سلاح‌هایی که در محیط بازی پیدا می‌شوند، می‌توانید از آیتم‌های دیگری هم استفاده کنید که کاربردی ترین آن‌ها Fiber Wire است. این سیم به همراه هفت تیر نقره‌ای رنگ از مشخصه‌های مامور ۴۷ از زمان انتشار اولین نسخه بازی بوده و در واقع قسمتی از شناسنامه بازی به شمار می‌آیند. تصور هیتمن بدون این دو برای هر بازیکنی غیرممکن است. به جز این دو آیتم معروف، در محیط همیشه موارد دیگری هم پیدا می‌شوند که شبیه به سلاح سرد عمل خواهند کرد یا بهتر است بگوییم Agent 47 بلد است از چنین وسایلی به عنوان سلاح سرد و کشنده استفاده کند. چاقو، قیچی، چکش، سرنگ، آچار و خلاصه هر وسیله‌ای که فکرش را کنید را مامور ۴۷ می‌تواند برای کشتن شما به کار بگیرد. در نقش Agent 47 شما می‌توانید این وسایل را از دور نیز به سمت دشمنان خود پرتاب کنید. نحوه استفاده از این وسایل را قبلا در Hitman دیده‌ایم و در نسخه‌های پیشین نیز به همین شکل بوده است. به لطف چنین آیتم‌هایی و همچنین اهمیت پنهان ماندن در میان جمعیت، کاربرد و استفاده از هفت تیر به حداقل خود رسیده و بازیکن سعی می‌کند که سلاح گرم خود را در غلاف نگه دارد. سلاح‌های گرم بزرگ تر را هم نمی‌توانید با خود حمل کنید مگر اینکه آن‌ها را در کیف مخصوص هیتمن نگه داری کنید. البته اگر در نقش یک نظامی باشید و لباس یکی از آن‌ها را به تن داشته باشید هم می‌توانید سلاح‌های گرم سنگین را با خود در ملا عام به همراه داشته باشید، بماند که استفاده از آن‌ها به منزله شکست شما در ماموریت خواهد بود.

شکارهای جدید، شکارچی قدیمی | پیش نمایش بازی Hitman 2 - گیمفا

بازی Hitman 2 به هیچ وجه شما را محدود نمی‌کند. شما به چندین روش می‌توانید اهداف خود را ترور کنید. روشی که استفاده می‌کنید بستگی به استراتژیتان خواهد داشت.

حتی همان هفت تیر را هم نمی‌توانید در دست داشته و قدم بزنید. خلاصه هر آنچه که به عنوان یک سلاح گرم تلقی می‌شود باید از دید دیگران پنهان بماند تا شما نیز لو نروید. چگونگی مخفی ماندن در این نسخه نیز دقیقا مشابه نسخه‌های قبلی بوده و چیزی کم و زیاد نشده است. افرادی که می‌توانند شما را شناسایی کنند با یک دایره سفید رنگ تو پر کوچک مشخص شده‌اند و بازیکن باید از این NPC‌ها دوری کند. فراموش نکنید که اجساد را باید در جایی مخفی کنید در غیر این صورت، اگر کسی جسدی را روی زمین پیدا کند عملیات جست و جو آغاز شده و کار شما دشوارتر می‌شود. خود شما نیز برای مخفی ماندن می‌توانید در جاهای مختلفی مثل داخل کمدها قایم شوید. ان پی سی‌های بازی مطمئنا در این نسخه نیز بسیار باهوش بوده و به اتفاقات خاص واکنش نشان می‌دهند. از نقاط قوت نسخه قبلی Hitman، طراحی قوی مراحل بازی بود که به نظر می‌رسد این طراحی قوی را در جدیدترین ریبوت هیتمن نیز شاهد باشیم. به لطف وسعت محیط بازی در مراحل مختلف، شما موقعیت‌های گوناگونی برای ترور کردن تارگت خود خواهید داشت و همین هم بازی را جذاب می‌کند. در این نسخه هم مشابه نسخه قبل، قبل از آغاز هر مرحله یک تریلر برای بازیکن به نمایش درآمده و هدف یا اهداف را به بازیکن معرفی می‌کند. همان طور که در ابتدای مقاله نیز اشاره شد، شاید سازندگان تمرکز زیادی روی شخصیت پردازی کاراکترهای فرعی و حتی اصلی نداشته باشند، پس خود را برای همچین چیزی آماده کنید تا شوکه یا ناامید نشوید. به توضیحاتی مختصر و مفید بسنده کنید و سعی کنید از ارکان گیم پلی لذت ببرید. برخی از منتقدین موفق به تجربه نسخه اول بازی شده و اتفاقا از آن لذت هم برده‌اند. این که بازی به بازیکن حق انتخاب‌های زیادی می‌دهد، چیزی است که تقریبا همه بازیکنان از آن خوشنود هستند و در توضیحات خود درباره بازی نیز این رضایت را علنا نشان داده‌اند. بعد از صحبت در مورد کلیات گیم پلی، نوبت به بخش جذاب Elusive Targets می‌رسد، ویژگی که قطعا از آن لذت خواهید برد. اگر با مفهوم دقیق این  اصطلاح در Hitman 2 آشنا نیستید، شما را به مطالعه ادامه مطلب دعوت می‌کنیم. Elusive Target‌ها اهدافی خاص و در واقع قراردادهایی فوق العاده مهم هستند که تنها برای مدت محدودی در دسترس خواهند بود. خبر خوش این است که این ماموریت‌ها برای همه بازیکنان، بدون در نظر گرفتن نسخه خریداری شده، رایگان بوده و قرار نیست بابت هر Elusive Target هزینه اضافی بپردازید و یا نسخه خاصی را خریداری کرده باشید. برخلاف ماموریت‌های اصلی، ماموریت‌های Elusive Targets تنها یک بار قابل انجام هستند و اگر در به قتل رساندن هدف، شکست بخورید، قادر به تکرار ماموریت نخواهید بود. بدون شک این بخش یکی از بخش‌های پرطرفدار Hitman 2 خواهد بود و هر بازیکنی، به خصوص طرفداران Hitman از آن لذت خواهند برد. اتفاقا اولین هدف Elusive شما نیز از چندی پیش مشخص شده و او کسی نیست جز بازیگر معروف بریتانیایی، شان بین! همان طور که گفته شد این ماموریت‌ها زمان محدودی هم دارند و تا آغاز اولین ماموریت لایو، حدودا ۱۱ روز باقی مانده است. شان بین را در میامی ترور خواهید کرد.

به طور خلاصه، شما در ماموریت‌های Elusive با قاتلانی حرفه‌ای تحت فرمان سازمان The Undying سر و کار خواهید داشت که اولین آن‌ها نیز شان بین است، کسی که در Hitman 2 نقش Mark Faba عضو سابق MI6 را ایفا خواهد کرد و از روی تریلر سینماتیک منتشر شده از وی، می‌توان گفت که کشتن او تنها کار افراد حرفه‌ای خواهد بود. همان طور که اشاره شد هنوز اطلاعاتی در مورد Elusive Target بعدی نیست و چاره‌ای جز صبر کردن برای انتشار اخبار جدید در این باره نخواهیم داشت. به دست آوردن XP در  Hitman 2 اهمیت بیشتری نسبت به نسخه قبلی خواهد داشت. در این نسخه، به دست آوردن XP فرمول خاصی نداشته و لزوما به شما عملیات فرعی در ازای امتیاز XP داده نمی‌شود بلکه با کارهایی که به صورت لحظه‌ای انجام می‌دهید، امتیاز تجربه دریافت خواهید کرد. کارهایی که به صورت نرمال در بازی انجام می‌دهید برایتان XP به همراه خواهند داشت، کارهایی مثل قایم کردن اجساد، کشتن دشمنان بدون دیده شدن و یا کشتن هدف نهایی. به غیر از موارد گفته شده، قطعا کارهای دیگری هم هستند که با انجام آن‌ها XP دریافت می‌کنید. در کل لازم نیست خیلی نگران این قضیه باشید چرا که در واقع اکثر اعمالی که برای پیشبرد عملیات خود در حالت عادی انجام می‌دهید در کسب XP نیز موثر خواهند بود. به صورت دیفالت، مقدار XP که در ازای هر عمل به دست می‌آورید به نمایش درخواهد آمد اما اگر مایل به دیدن چنین چیزی روی صفحه نمایش خود نیستید، می‌توانید در تنظیمات بازی گزینه مربوطه را آف کنید. در Hitman 2 بازیکن یک پروفایل مخصوص خود خواهد داشت که بر اساس مجموع XP دریافتی کار می‌کند. طبیعتا هر بازیکنی می‌داند که کسب XP چه مزایایی در یک بازی می‌تواند داشته باشد، همان مزایا در Hitman 2 نیز وجود دارند. نکته جالب این جاست که XP‌های دریافتی شما، شامل پک Legacy Pack نیز می‌‎شوند. مورد دیگری که باید بدانید درجه سختی‌های بازی بوده که سه نوع هستند، Casual، Professional و Master. بر هیچ کس پوشیده نیست که طرفداران قدیمی تر Hitman، بازی‌بازان کار کشته‌ای هستند و از چالش‌های دشوار فرار نمی‌کنند. بنابراین اگر شما نیز خود را در این دسته بندی می‌بینید باید بازی را روی درجه سختی Master تجربه کنید. آن دسته از افرادی که هنوز تجربه کافی نداشته و یا علاقه شدیدی به سبک مخفی‌کاری ندارند نیز می‌توانند بازی را روی درجه سختی Casual به پایان برسانند و صرفا داستان بازی را دنبال کنند، بدون این که با چالش‌های بزرگی رو به رو شوند. هوش مصنوعی NPC‌ها روی درجه سختی Master به ماکزیمم خود رسیده و بخش مبارزات ( Combat ) بازی نیز برای بازیکن دشوار می‌شود. لذت واقعی مخفی کاری را طبیعتا روی همین درجه سختی می‌توانید تجربه کنید.

شکارهای جدید، شکارچی قدیمی | پیش نمایش بازی Hitman 2 - گیمفا

Sniper Assassin و شخصی سازی‌هایش! در عکس واضح است که می‌توانید سلاح‌های خود را در بخش Sniper Assassin تقویت کنید.

علاوه بر بخش داستانی بازی و Elusive Targets، دو مود دیگر نیز در بازی Hitman 2 گنجانده شده‌اند تا با یک بازی غنی و پر محتوا طرف باشیم. یکی از این دو بخش Ghost Mode است که به نظر، به مذاق بازیکنان زیادی خوش خواهد آمد. Ghost Mode یک حالت ۱v1 آنلاین بوده که در آن دو بازیکن در نقش مامور ۴۷ حاضر شده و با یک دیگر رقابت می‌کنند. تفاوت این جاست که این دو بازیکن به صورت مستقیم مقابل یک دیگر قرار نخواهند گرفت و در عوض، بازیکنان در ترور کردن یک هدف با یک دیگر به رقابت خواهند پرداخت. در این حالت، برنده کسی است که اهداف بیشتری را به قتل رسانده و ترورهای خود را تمیزتر به مرحله انجام برساند. بازیکنان هر وقت که بخواهند می‌توانند روند پیشرفت رقیب خود را در Ghost Mode مشاهده کنند، در حالی که رقیب شما حالت یک روح را در محیط خواهد داشت. همان طور که گفته شد، به نظر می‌رسد Ghost Mode با بازخوردهای مثبتی رو به رو باشد و حتی بیش از حالت دیگری که قرار است مورد بررسی قرار بگیرد، طرفدار پیدا کند. برای اولین بار در تاریخ سری، بازیکنان می‌توانند قراردادها را به صورت تک نفره یا چند نفره انجام دهند. تمام موارد گفته شده در پاراگراف‌های قبل، مربوط به بخش تک نفره یا داستانی بازی بود. در واقع Main Game نیز همان بخش تک نفره بازی است. به لطف بخش Sniper Assassin شما می‌توانید اهداف خود را با تک تیرانداز و از راه دور شکار کنید. این بخش نیز هم به صورت تک نفره و هم به صورت CO Op در دسترس بازیکنان خواهد بود. مراحل این بخش، به صورت داینامیک در نقاط مختلف دنیا رخ خواهند داد و بازیکنان در زمانی مشخص باید اهداف خود را از بین ببرند. یکی از ویژگی‌های جدید Hitman 2 که کمتر به آن پرداخته شده است، ویژگی Picture – in – Picture بازی است، ویژگی که پس از انتشار آن مطمئنا بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت. به کمک این ویژگی، شما می‌توانید از اتفاقات مهمی که در نقاط مختلف لوکیشنی که در آن هستید مطلع شوید. مثلا اگر یکی از نگهبان‌ها جسد همکارش را پیدا کند، شما این صحنه را خواهید  دید و گوش به زنگ خواهید شد. البته ویژگی picture in picture بازی را کمی از واقعیت دور می‌کند، اما خصوصا برای کسانی که قصد دارند روی درجه سختی Master بازی را تجربه کنند مطمئنا کاربردی خواهد بود. هر چند نباید فراموش کنیم که این گونه افراد، اشتباهات ناشیانه کمتری را مرتکب می‌شوند.

همان طور که در اوایل مقاله به شما وعده دادیم، می‌خواهیم صحبتی مفصل و کامل نیز درباره نسخه‌های مختلف Hitman 2 داشته باشیم تا اگر احیانا هنوز این بازی را خریداری نکرده‌اید و قصد دارید بازی را تهیه کنید، با چشمانی باز دست به این کار بزنید. بالاتر نیز به این نکته اشاره کردیم که Hitman 2 در چهار نسخه در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. نسخه معمولی و Standard بازی هیچ امتیازی نسبت به دیگر نسخه‌ها نداشته و تنها شامل محتویات داخل بازی خواهد شد. البته با پیش خرید این نسخه، شما حالت Sniper Assassin را هم تجربه خواهید کرد. در مورد این حالت نیز در پاراگراف بالاتر صحبت کردیم. قیمت Standard Edition بازی، شصت دلار است. نسخه نقره‌ای بازی که کمتر در کانون توجهات قرار داشته، ۸۰ دلار قیمت دارد و فقط به صورت دیجیتالی عرضه می‌شود. این ادیشن که نسخه فیزیکی ندارد، یک پک جامع را نیز در خود گنجانده است، پکی که شامل آیتم‌هایی نظیر هفت تیر معروف ICA و کیف سامسونت ایتالیایی می‌شود. این نسخه همچنین در خود یک بسته الحاقی نیز دارد که به Expansion 1 معروف است. به صرفه ترین نسخه بازی، نسخه Gold Edition است که برخلاف Silver Edition به صورت فیزیکی نیز موجود خواهد بود. کاربرانی که این نسخه را پیش خرید کنند، چهار روز زودتر از دیگران قادر به تجربه Hitman 2 خواهند بود. علاوه بر مزایای نسخه Silver Edition، خریداران نسخه طلایی بازی یک Expansion 2 را نیز در بازی خود خواهند داشت. این ادیشن برچسب ۱۰۰ دلاری خورده است و در نهایت نوبت به Collector’s Edition می‌‍رسد که ۱۵۰ دلار قیمت دارد و علاوه بر یک پک مخصوص، آیتم‌های دیگری را هم در خود می‌بیند. جزئیات نسخه‌های مختلف بازی را در قالب یک تصویر، می‌توانید در زیر این پاراگراف به صورت خلاصه مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که بازی به زودی منتشر می‌شود و پیش فروش آن نیز مدتی است که آغاز شده و اگر از طرفداران Hitman هستید بهتر است عجله کنید.

شکارهای جدید، شکارچی قدیمی | پیش نمایش بازی Hitman 2 - گیمفا

جزئیات نسخه‌های مختلف بازی. ( جهت بزرگتر شدن عکس، روی آن کلیک کنید )

نسخه‌ای که در سال ۲۰۱۶ از بازی Hitman منتشر شد در مجموع، از کیفیت قابل قبولی برخوردار بود. آن بازی از لحاظ بصری، توانست رضایت کاربران را به همراه داشته باشد و رنگ پردازی و نورپردازی بدون مشکل بازی به همراه معماری محیط‌های مختلف و طراحی هنری لوکیشن‌های بازی بی شک می‌توانند برای مدت‌ها در ذهن بازیکن بمانند. تمامی جنبه‌هایی که به گرافیک هنری مربوط باشند، در Hitman فراتر از قابل قبول بوده و در نکات مثبت بسیاری از نقدهای جهانی قرار گرفته بوند. از دیگر نقاط قوت نسخه قبلی، می‌توان به گرافیک فنی آن اشاره کرد که باز هم اگرچه بی نقص نبود، اما مشکلات چندانی را برای بازی ایجاد نمی‌کرد. اما فراموش نکنید که Hitman 2، تقریبا دو سال بعد از نسخه قبل قرار است عرضه شود و انتظار می‌رود در این زمینه نیز شاهد پیشرفت‌هایی باشیم. البته با توجه به تریلرهای منتشر شده، کماکان گرافیک هنری بازی نمره قبولی خواهد گرفت و از این حیث، همه چیز خوب به نظر می‌رسد. رنگ پردازی فوق العاده محیط، طراحی چشم نواز لوکیشن‌هایی مثل میامی و کلمبیا قطعا در جذب بازیکن موفق ظاهر خواهند شد. تنوع محیط نیز با توجه به اطلاعات و تجربه‌ای که در دست داریم، بدون مشکل به نظر می‌رسد. بازی در ۶ لوکیشن مختلف دنبال می‌شود و هر لوکیشن ویژگی‌های خاص خودش را دارد. به عنوان مثال، کلمبیا از محیطی جنگل مانند بهره می‌برد که پوشیده شده از درخت‌ و سبزه است در حالی که در میامی قضیه کاملا برعکس است. در شهر ایالت فلوریدا ایالات متحده، شما با محیطی صاف و آب و هوایی آفتابی طرف هستید. قطعا دیگر قاره‌های بازی مثل آسیا و اقیانوسیه نیز ویژگی‌های خاص خود را خواهند داشت، منتهی چون هنوز تریلری از این محیط‌ها به دستمان نرسیده نمی‌توانیم چیزی در این باره بگوییم. نقطه ضعف بازی به نظر طراحی چهره‌هاست که در مقایسه با دیگر عناوین سال ۲۰۱۸، کمی ضعیف‌تر به نظر می‌رسد. فراموش نکنیم که سال ۲۰۱۸ نیز سال بزرگان بود و رقابت در چنین سالی کار بسیار دشواری است. با این وجود این ضعف Hitman 2 را نمی‌توان پوشاند. در این زمینه حداقل، Hitman 2 پیشرفتی نسبت به نسخه قبل نداشته است. البته صحبت در مورد گرافیک بازی تا قبل از انتشار کار چندان ساده‌ای نیست و بهتر است که تا زمان انتشار بازی صبر کنیم. خبر خوش برای کاربران PC، سیستم مورد نیاز بازی است! در روزهایی که برای تجربه عناوینی چون Battlefield V باید یک سیستم غول داشته باشید، Hitman 2 در بهینه سازی عالی عمل کرده و با یک سیستم متوسط نیز می‌توانید بازی را اجرا کنید. برای این که بتوانید این بازی را روی رایانه شخصی خود با بالاترین کیفیت ممکن اجرا کنید، تنها به کارت گرافیک Nvidia GPU GeForce GTX 770 یا MD GPU Radeon R9 290 احتیاج دارید. علاوه بر این که رم شما نیز باید ۸ گیگابایت باشد و ۶۰ گیگابایت فضا نیز برای نصب این بازی نیاز دارید. در مجموع سیستم مورد نیاز Hitman 2 خیال کاربران PC را راحت کرده و آن‎‌ها نیز احتمالا بتوانند روی بالاترین کیفیت ممکن، Hitman 2 را اجرا کنند.

شکارهای جدید، شکارچی قدیمی | پیش نمایش بازی Hitman 2 - گیمفا

تمام مراحل فصل اول بازی، در Hitman 2 نیز به صورت یک DLC حاضر خواهند بود.

پس از Hitman: Absolution، هیتمن مسیر جدیدی را در پیش گرفته و تغییراتی اساسی به خود دیده است. Hitman 2016 استارت قدرتمندی برای شروعی دوباره به نظر می‌رسید و اکنون Hitman 2 یک دنباله امیدوار کننده است. در حالی که متاسفانه نقش بازی‌های Stealth در دنیای بازی‌های ویدئویی کمی کم‌رنگ‌تر از قبل شده، Hitman یک بار دیگر با قدرت بازمی‌گردد و تجربه‌ای لذت بخش را برای طرفداران این ژانر رقم خواهد زد. در حالی که تا انتشار این بازی چیزی نمانده، بسیاری از کاربران بازی را پیش خرید کرده‌اند و عده بسیاری هم بعد از انتشار آن، اقدام به خرید Hitman 2 خواهند کرد. Hitman 2 با تکیه بر فرمول نسخه قبلی خود و اضافه کردن محتویات جدید و ویژگی‌های نو پتانسیل بالایی برای موفقیت در خود می‌بیند. با وجود بازی‌های بزرگ سال ۲۰۱۸، کماکان صبر کردن برای عنوانی مثل Hitman 2 به خصوص برای طرفداران مخفی کاری، کار دشواری است و در حالی که تنها پنج روز تا انتشار رسمی بازی زمان مانده، طرفداران قدیمی Hitman برای تجربه آن لحظه شماری می‌کنند. شما از کدام دسته هستید؟ بازی را خریده‌اید یا پس از انتشار اقدام به خرید بازی می‌کنید؟! البته با انتشار Red Dead Redemption 2، بعید نیست از آن دسته از بازی بازانی باشید که به کلی Hitman 2 را فراموش کرده و شاید اصلا قصد تهیه آن را نداشته باشند!

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شکارهای جدید، شکارچی قدیمی | پیش نمایش بازی Hitman 2 - گیمفا
شکارهای جدید، شکارچی قدیمی | پیش نمایش بازی Hitman 2 - گیمفا
شکارهای جدید، شکارچی قدیمی | پیش نمایش بازی Hitman 2 - گیمفا
شکارهای جدید، شکارچی قدیمی | پیش نمایش بازی Hitman 2 - گیمفا
شکارهای جدید، شکارچی قدیمی | پیش نمایش بازی Hitman 2 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

شکارهای جدید، شکارچی قدیمی | پیش نمایش بازی Hitman 2 - گیمفا