اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم

سعید آقابابایی
۱۸:۰۰ ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا

بازی های هیدتا میازاکی هر کدام برای خود یک دنیای بسیار بسیار پیچیده با کلی قوانین نانوشته و شخصیت های عجیب و وقایع غیر منتظره هستند و گاهی حتی کوچکترین حرکات بازیباز و یا حتی گذشتن از کنار یک صدا یا یک چاه بدون توجه به آن بعدا منجر به عواقبی جذاب یا از بین رفتن شانس اتمام خط داستانی یک شخصیت و … خواهد شد. بازی های میازاکی فارغ از این که نامشان Demon’s Souls است یا Dark souls  و یا Bloodborne همگی دنیایی خیلی خیلی پیچیده تر از چیزی که به نظر می رسد دارند و پیچیدگی مراحل بازی حتی نصف آن پیچیدگی کلی و رمز و رازهایی که در پس تمامی بخش های دنیای این بازی ها خوابیده و مخفی شده اند را نیز ندارند و در این بازی ها مهم بخش هایی نیست که می بینید بلکه مهم تر مواردی است که نمی بینید. رازهایی که وقتی آن ها را در می یابید تازه می فهمید که فقط و فقط یک نابغه می تواند چنین پیچ و تاب و عواقب و روابط شخصیت ها و … را در یک بازی بگنجاند آن هم با درصد خطای تقریبا صفر. در واقع باید گفت یکی دو بار اولی که خودتان این بازی های را تجربه می کنید به کنار، ولی مهم تر دفعاتی است که باید به راهنماهای بازی و … مراجعه کنید و تازه در می یابید که “عجب!! پس اینجا این بود قضیه اش!! پس این شخصیته واسه این بود که دیگه پیداش نشد!!” و بسیاری “آهان!!” های دیگر که به شما می گویند هنوز در نیمی از عمق دنیای بازی هم فرو نرفته اید. به واقع بدون راهنما و گشت و گذار در اینترنت تقریبا محال است که بتوانید سری سولز و بلادبورن را صد در صد کنید و کل رمز و رازهای آن را بفهمید. به همین دلیل هم نیاز خیلی زیادی در این بازی ها به یک راهنمای جامع حس می شود. کاربران خارجی که در این مورد راحتند و صدها راهنمای بی نظیر به زبان مادری در اختیارشان است ولی بازیبازان کشورمان مخصوصا کسانی که با این سری بیگانه هستند و یا زبان انگلیسی مناسبی ندارند اگر بخواهند این بازی ها را کاملا به اتمام برسانند به مشکل خواهند خورد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا

برخیز و آتش بیافروز مبارز خاکستر…

 افرادی نیز که در این بازی ها حرفه ای هستند هم بالاخره نیاز دارند تا به راهنما مراجعه کنند تا تمام رازهای بازی را بفهمند و حتی خود بنده مثلا در بار چهارم که سراغ دارک سولز ۳ رفتم و راهنماها را چک کردم تازه فهمیدم کلی از موارد بازی بوده که من نمی دانسته ام و پایان مخفی و … برای خودشان داستان و خطی مخصوص دارند. به همین دلیل هم چه برای بازیبازان حرفه ای سری سولز چه برای مبتدی ها که می خواهند اولین بار به استقبال این سری بروند، وجود یک راهنمای فارسی که به راحتی آن ها را در بازی پیش ببرد و تمامی رازهای بازی را برای آنها باز کند می تواند خیلی مفید باشد. بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و درخواست های شما عزیزان، تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که بر عنوان Dark Souls III دارم و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه کنم. لازم به ذکر است که این مطالب از آن جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Dark Souls III برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III

  • ادامه راهنما

ار جایی که در آخر بخش قبلی Titanite Scale را برداشتیم جلو بروید و از درون بخش هلالی شکل از پله های سمت چپ پایین بروید. دقیقا سمت چپتان وقتی از پله ها پایین رسیدید یک rock lizard قرار داره که اینها دشمنان خیلی ترسناکی نیستن ولی مراقب نفس آتشین اونها و حمله غلت زدنشون باشید که درسته خنده داره ولی آسیبش خنده دار نیست! جادو و سلاح های Enchant شده خیلی خوب از این ها کم می کند ولی در برابر آسیب فیزیکی معمولی خیلی مقاوم هستند. خیلی مراقب افتادن از لبه صخره ها باشید وقتی با این ها مبارزه می کنید و بهتر است بکشانیدشان به جای امن و بعد آنها را بکشید. بعد از کشتن این دشمن Titanite Scale را بردارید و از پله ها ادامه مسیر را به پایین بروید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا

یک نیزه خیلی عالی…

مسیر شما را دوباره بر می گرداند به بخش پایینی mausoleum در طبقه کف و روبروی محراب. درب سمت چپتان بر می گردد به منطقه باس اژدها پس نگران رفتن به آن نباشید. اگر در بخش قبلی راهنما که گفتیم می توانید بعدا به سراغ جستجوی بخش باس بروید این کار را گذاشته بودید برای بعدا، اکنون وقت خوبی است که از این درب بروید و بخش باس را اکتشاف کنید و از راهنمای بخش قبلی که توضیحاتش را دادیم برای جمع کردن همه آیتم ها استفاده کنید. از پله ها بالا بروید و حواستان به دربی که می رود به یک لبه بالاتر از بونفایر باشد. دو dragon hybrid بیرون در کمین شما ایستاده اند. حقه شان را رو دست بزنید و از پنجره آنها را یکی یکی اسنایپ کنید و بکشید به داخل و کارشان را بسازید! حالا با خیال راحت در بیرون درب Titanite Scale را بردارید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا

در راهروی طولانی که می بینید ۲ عدد دراگون هیبرید با سپر وجود دارند. آنها را یکی یکی بکشید سمت خودتان و بکشید. یکی دیگر هم در دومین تو رفتگی این راهرو در سمت چپ وجود دارد که مراقب باشید غافلگیرتان نکند. دو تای دیگر هم پشت ستون ها قایم شده اند وقتی که راهرو کمی بازتر می شود. آن ها را را هم با تیر یکی یکی بکشید سمت خود.

مسیر را ادامه دهید. دور و برتان را نگاه کنید تا یک ذروازه ببینید. از درون این دروازه می توانید Dragonslayer Spear را بردارید. از روبروی این دروازه به راست بروید و از پله ها پایین بروید. در راهروی طولانی که می بینید ۲ عدد دراگون هیبرید با سپر وجود دارند. آنها را یکی یکی بکشید سمت خودتان و بکشید. یکی دیگر هم در دومین تو رفتگی این راهرو در سمت چپ وجود دارد که مراقب باشید غافلگیرتان نکند. دو تای دیگر هم پشت ستون ها قایم شده اند وقتی که راهرو کمی بازتر می شود. آن ها را را هم با تیر یکی یکی بکشید سمت خود. قبل از رفتن به داخل بخشی که دو دشمن پشت ستون هایش بودند از لبه سمت راست این راهرو به پایین نگاه کنید. یک دشمن دیگر هم می بینید که می توانید با تیر بکشانید به سمت خودتان و راحت کارش را بسازید. وقتی که از ورودی بعدی بیرون بروید ناگهان یک دراگون هیبرید عظیم به شما حمله می کند از سمت چپ. وی را با دقت و تمرکز بکشانید عقب و بکشید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا

بالا بروید تا Thunder Stoneplate Ring را بردارید.

قبل از این که از ادامه مسیری که دراگون هیبرید غول پیکر از آن نگهبانی می داد مسیر را دنبال کنید در کنار این منطقه بروید روی یک بخش چوبی باریک و سپس می توانید روی یک بحش سنگی بروید و مسیر را دنبال کنید تا یک نردبان ببینید و بالا بروید تا Thunder Stoneplate Ring را بردارید. از روی یک پل چوبی می گیرید رد شوید و یک کریستال لیزارد می بینید که سریعا وی را در همین اتاق بکشید و Twinkling Titanite بگیرید، زیرا اگر در برود شما را می برد به یک بخش بیرونی صخره ای که دو راک لیزارد آن جا منتظرتان هستند. در اتاقی که کریستال لیزارد را کشتید یک بالکن بیرونی کوچک هست که رویش یک صندوق است و از آن ۳ عدد Titanite Scale بردارید. مسیرتان را از بخشی که دو راک لیزارد هستند ادامه دهی ولی اصلا جلوتر نروید. آن ها را یکی یکی بکشانید عقب درون اتاق و از بین ببرید. کمی که جلوتر بروید ناگهان یک اژدها wyvern دیگر می آید! هر بار که نزدیک بروید وی آتش می زند. این یکی از رفیق باسش ضعیف تر است و اگر بخواهید می توانید با مبارزه نزدیک آن را بزنید ولی اگر یک تیر کمان خوب دارید مثل Black Bow of Pharis و صبز زیاد خیلی کارتان راحت تر است و می توانید بی دردسر اسنایپش کنید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا

آقایون این زنگ را تا دیدید نزنید!! بعدا به زنگ زدن هم خواهیم رسید! اگر اکنون زنگ را بزنید بعدا پشیمان خواهید شد. به جایش بروید به درون اتاق روبرویتان و بونفایر Great Belfry bonfire را روشن نمایید. فکر نکنید که خب حالا که روشن کردم و امن شد بروم زنگ را بزنم!! نه اقا جان نه!! نمیخواد زنگ بزنی هنوز! ای بابا!!

کمی بیایید بیرون و تیر بزنید و کاری کنید برود به سمت منطقه اصلیش روی سقف یک بخش بلند و بروید از کنار درخت با تیر به سرش بزنید و باز برگردید به داخل اتاق قبلی. همین روند موش و گربه بازی را به هر شکلی که دوست دارید ادامه دهید و هی با تیر وی را بزنید تا دخلش بیاید! از کشتن آن ۶ عدد Titanite Chunk و ۳ عدد Titanite Scale و ۳ عدد twinkling Titanite. وقتی می گویند یک بازی پاداش دهنده است و پاداش سختی هایتان را می دهد یعنی این! می توانید اکنون از پنجره Soul of a Weary Warrior را هم بردارید اگر تا حالا برش نداشته باشید!! جلوتر که بروید ۴ عدد راک لیزارد انتظارتان را می کشند که مراقب باشید یکیشان از کمی بالاتر از سمت چپ سورپرایزتان نکند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا

در بالای نردبان یک NPC در زره Havel’s armour می بینید که حمله می کند. وی خیلی قدرتمند است و دفاع بالایی دارد ولی خب خیلی کند است و کشتنش چندان سخت نیست. تازه یک راه دیگر هم هست! Spook، زدن از پشت، دویدن به نردبان و پایین رفتن، صبر کردن، دوباره بالا رفتن، تکرار قبلی! او Havel’s Greatshield و Dragon Tooth را می اندازد. همچنین از نزدیک اژدهای مرده Titanite Slab را بردارید. OH Yeeeeeeeeeeeees!!‌نه؟

آنها را بکشید و از چند پله بالا بروید و در داخل بخشی که یک محراب زنگ دار یا زنگوله دار یا زنگوله پا یا همچین چیزی می بینید مراقب باشید زیرا در درب سمت راستتان یک cobra summoner وجود دارد! قبل از این که این لعنتی بتواند NPC احضار کند دخلش را با اسنایپ بیاورید. منطقه را دور بزنید و از جایی که بخش اشعه نور و محراب Praise the Sun هست رد شوید. وقتی که وارد بخش بعدی شوید یک زنگ بزرگ در سمت چپتان می بینید. آقایون این زنگ را نزنید!! بعدا به زنگ زدن هم خواهیم رسید! اگر اکنون زنگ را بزنید بعدا پشیمان خواهید شد. به جایش بروید به درون اتاق روبرویتان و بونفایر Great Belfry bonfire را روشن نمایید. فکر نکنید که خب حالا که روشن کردم و امن شد بروم زنگ را بزنم!! نه اقا جان نه!! نمیخواد زنگ بزنی هنوز! ای بابا!! اگر بزنید دسترسی به منطقه بعدی که می خواهیم برویم را تا بعد از مشتن باس از دست می دهید. کجا می خواهیم برویم؟ می گویم خدمتتان!

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا

یک دراگون هیبرید با سپر در این جا هست ولی اوضاع خیلی بدتر خواهد شد. به محض این که از دور یک تیر به این دشمن بزنید ۴ تا، بله ۴ تا از نوع عظیم دراگون هیبرید با هم به سراغتان می آیند. دشمنانی که یکیشان هم سخت است چه برسد به ۴ تا با هم. تازه دوستان حداقل ۳ تا هم از نوع معمولی حمله می کنند و خودتان تصور کنید چه وضعی می شود! احتمالا این مبارزه با با این ۷-۸ دشمن سخت ترین مبارزه غیر باس در بازی است، البته در کنار آن دو دیو مخوف نزدیک  Aldrich Faithful covenant

  • Path of the Dragon

اول از همه بگویم که اینجا اجباری نیست و می توانید بی خیالش شوید و بروید سراغ باس. ولی شما می توانید. زیرا یکی از بهترین آیتم های بازی که خیلی ها دنبالش هستند را از دست می دهید اگر بی خیال این بخش شوید. اینجا آخرین گشت و گذار دارک سولز ۳ است و اگر طبق راهنما آمده باشید حالا دارید بازی را صد در صد می کنید با تمام سوراخ سنبه های کل بازی در مناطق انتخابی و اصلی.. بگویید دست خوش سعید آقابابایی!!

از بونفایری که روشن کردیم فقط یک راه دیگر وجود دارد که به آن درب بروید. در این حیاط یک دراگون هیبرید معمولی و یکی از نوع اسنایپر هستند. بروید به آن سمت این منطقه و درون دربی که دقیقا آینه دربی است که الان از آن از اتاق بونفایر خارج شدیم بروید. یک راک لیزارد از چپ حمله می کند. از صندوق اینجا  Twinkling Titanite را بردارد و یک نردبان می بینید.  در بالای نردبان یک NPC در زره Havel’s armour می بینید که حمله می کند. وی خیلی قدرتمند است و دفاع بالایی دارد ولی خب خیلی کند است و کشتنش چندان سخت نیست. تازه یک راه دیگر هم هست! Spook، زدن از پشت، دویدن به نردبان و پایین رفتن، صبر کردن، دوباره بالا رفتن، تکرار قبلی! او Havel’s Greatshield و Dragon Tooth را می اندازد. همچنین از نزدیک اژدهای مرده Titanite Slab را بردارید. OH Yeeeeeeeeeeeees!!‌نه؟ برگردید به حیاط قبلی که بعد از بونفایر بود. در این حیاط یک دروازه هست که به یک راه بن بست (فعلا بن بست) ختم می شود که از اینجا یک امبر بردارید. مسیر ما حالا دقیقا به سمت مخالف و روبروی این دروازه است یعنی تنها سمتی از حیاط که هنوز نرفته ایم. در این مسیر Large Soul of a Crestfallen Knight را بردارید و راه را جلو بروید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا

در جلوی معبدی که در انتهای مسیر است ایموت Path of the Dragon را اجرا نمایید تا آیتم Twinkling Dragon Stone را بگیرید. این تمام مسیر خط تبدیل شدن به اژدها بود و پایان خط ماموریت و داستانی Hawkwood.

یک دراگون هیبرید با سپر در این جا هست ولی اوضاع خیلی بدتر خواهد شد. به محض این که از دور یک تیر به این دشمن بزنید ۴ تا، بله ۴ تا از نوع عظیم دراگون هیبرید با هم به سراغتان می آیند. دشمنانی که یکیشان هم سخت است چه برسد به ۴ تا با هم. تازه دوستان حداقل ۳ تا هم از نوع معمولی حمله می کنند و خودتان تصور کنید چه وضعی می شود! احتمالا این مبارزه با با این ۷-۸ دشمن سخت ترین مبارزه غیر باس در بازی است، البته در کنار آن دو دیو مخوف نزدیک  Aldrich Faithful covenant. خوشبختانه می توانید از این مبارزه در بروید و برگردید به درون اتاق بونفایر و بروید روی پل بین اتاق بونفایر و اتاق اخضار کننده. از اینجا می توانید این دشمنان را با تیر بزنید و آنها احتمالا اصلا نمی دانند چطور باید به سمت شما بیایند و پیدایتان کنند ولی محض احتیاط چند تا را با هم نزنید و یکی یکی آنها را از اینجا با تیر از پای در اورید. راستش من که خودم هرگز این کار را نکردم و همه اینها را در میدان نبرد مستقیم با هم کشتم و البته خیلی سخت است.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا

اژدها شوید!! یعنی ۸۰ درصد کسانی که سولز را فکر می کنند کامل هم بازی کرده اند وقتی این را برای اولین بار می بینند می گویند این چیه دیگه!! چطوری این شکلی شده؟ لباسه؟!!

جالب است بدانید که یکی از این دشمنان عظیم برخلاف بقیه که مدام این مسیر را از بالا به پایین گشت زنی می کنند، وقتی که شما را فراموش می کند در جای خود می ایسند و دیگر جایی نمی رود. وقتی چند تیر به او بزنید او ممکن است سرانجام راه اتاق بونفایر را پیدا کند و سراغتان بیاید. بهترین راه این است که این دشمن را بگذارید آخر از همه وقتی که بقیه را کشتید. بروید به حیاط و دخلش را با دقت بیاورید. وقتی که کل دشمنان را کشتید بروید به مسیری که از آنجا آمدند و مسیر را به جلو ادامه دهید. جلوتر سمت راستتان یک راک لیزارد هم هست. مستقیم به سمت انتهای این راه بروید. در جلوی معبدی که در انتهای مسیر است ایموت Path of the Dragon را اجرا نمایید تا آیتم Twinkling Dragon Stone را بگیرید. این تمام مسیر خط تبدیل شدن به اژدها بود و پایان خط ماموریت و داستانی Hawkwood. در اینجا خط ماموریت وی را برایتان قرار می دهم که بدانید می توانید چطور بعد از این کار آن را به پایان برسانید.

maxresdefault 1

بعد از شکست باس های Curse-Rotted Greatwood یا Crystal Sage، اگر با Hawkwood صحبت کنید به شما Heavy Gem می دهد. بعد از شکست باس Abyss Watchers نیز اگر با وی صحبت کنید به شما Farron Ring را می دهد.

Hawkwood یکی از شخصیت های غیر قابل بازی در Dark Souls 3 است. او یک فراری از Farron’s Undead Legion و همچنین از وظایف خود به عنوان Unkindled است و همواره قدرت اژدهایان را تحسین می کند. 

  • Hawkwood به بازیباز gesture (حالت) “Collapse” را یاد می دهد.
  • وی در دو منطقه ذیل می تواند احضار شود:
  1. در منطقه Consumed King’s Garden در محلی که درست قبل از مه باس مبارزه با Oceiros دو شوالیه حضور دارند. بعد از پریدن به داخل قسمتی که Hollow cleric در آن حضور دارد به سمت چپ بپیچید و به سوی باغ مرکزی بروید تا علامت احضار Hawkwood را بیابید. (اگر قبلا خط داستانی وی را تمام کرده باشید و یا او را کشته باشید، مطابق انتظار، دیگر علامت احضار او را نمی بینید).
  2. در منطقه Archdragon Peak درست بیرون محل بونفایر Great Belfry. بعد از این که در بونفایر ظاهر شدید به سمت چپ بروید و علامت احضار Hawkwood را نزدیک دیوار خواهید یافت. او به شما کمک می کند تا به altar در بالای peak برسید. بعد از این که رسیدید، وی از حالت Path of the Dragon استفاده می کند و سپس ناپدید می شود و احتمالا Twinkling Dragon Head Stone را به دست می آورد. دقت کنید که اگر بخواهید باس فایت Nameless King را با به صدا در آوردن زنگ فعال کنید، Hawkwood با استفاده از Black Separation Crystal آن جا را ترک می کند.
۳۰۳۸۲۱۹ screenshot2016 03 31at2 58 34pm

Hawkwood از لباس Undead Legion Armor که یکی از جذاب ترین زره های بازی است. البته وی از کلاه Chain Helm استفاده می کند نه کلاه مربوط به این لباس که در تصویر می بینید.

  • قبل از جدا شدن، Hawkwood از شمشیر Bastard Sword استفاده می کند یا به صورت دو دستی و یا به حالت یک دستی با سپر. اما بعد از جدایی، وی سپر خود را در Firelink Shrine می گذارد و از شمشیر Farron Greatsword استفاده می کند.
  • بعد از شکست باس های Curse-Rotted Greatwood یا Crystal Sage، اگر با Hawkwood صحبت کنید به شما Heavy Gem می دهد.
  • بعد از شکست باس Abyss Watchers، اگر با Hawkwood صحبت کنید به شما Farron Ring می دهد.
  • در مبارزه نهایی با او برای به دست آوردن Twinkling Dragon Stones، وی ۶ عدد Estus Flask دارد.
  • Hawkwood از لباس Undead Legion Armor که یکی از جذاب ترین زره های بازی است به همراه کلاه Chain Helm استفاده می کند.
  • برای کشتن Hawkwood در مبارزه نهایی که اتفاقا حریف سرسختی نیز هست یک راه بسیار آسان وجود دارد. وی به هیچ وجه از اتاق Abyss Watchers خارج نمی شود و شما می توانید به راحتی بیرون از در اتاق بایستید و پشت سر هم او را با تیرکمان و گلوله هدشات کنید یا با جادو به وی ضربه بزنید.  تا زمانی که به وی ضربه می زنید او به طور مداوم به سمت شما در انتهاب خروجی اتاق می دود و وقتی شما کاملا از در خارج می شوید آرام آرام به عقب می رود.
dark souls 3 defeating hawkwood 1152x648

Hawkwood را در منطقه مبارزه با Abyss Watchers ملاقات کرده و با او بر سر دیگر “سنگ اژدها” دوئل کنید. اگر او شما را بکشد آن را از شما می گیرد و اگر شما او را بکشید Twinkling Dragon Head Stone را به دست می آورید.

محل قرارگیری و خط داستانی Hawkwood:

در ابتدا شما Hawkwood را در نزدیک بونفایر  Firelink Shrine روی پله ها می بینید اما گاهی نیز وی بیرون از ساختمان در سمت چپ خروجی کنار قبری که یک شمشیر در آن فرو رفته است. وی بعد از این که باس های مختلف را شکست می دهید و با وی حرف می زنید آیتم هایی را به شما می دهد.

بعد از این که باس های Abyss Watchers, Curse-Rotted Greatwood, Deacons of the Deep و the Crystal Sage را شکست دادید، Hawkwood منطقه Firelink Shrine را ترک می کند و سپر خود را نزد آهنگر Andre می گذارد تا به شما بدهد.

اگر بعد از به دست آوردن Twinkling Dragon Torso Stone با آهنگر Andre صحبت کنید، وی پیامی از Hawkwood را به شما می دهد که از شما درخواست یک دوئل را کرده است.

وی را در منطقه مبارزه با Abyss Watchers ملاقات کرده و با او بر سر دیگر “سنگ اژدها” دوئل کنید. اگر او شما را بکشد آن را از شما می گیرد و اگر شما او را بکشید Twinkling Dragon Head Stone را به دست می آورید. اگر او شما را بکشد و سنگ شما را بگیرد می توانید بار دیگر با کشتن او، سنگ را پس بگیرید. البته در این دفعات وی ۷ عدد  Estus Flask در اختیار دارد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا

ناز شست و دستتون میازاکی و رفقا!!  آخه لعنتی ها نمی گید ما باید بازی های دیگه هم بازی کنیم و اونجا هم باس ببینیم؟!! خب این چه حد از جزییاته توی این طراحی؟ تو رو خدا بگید توی ذهنتون چی می گذره؟ چی می بینید شبا که می خوابید؟

  • ادامه راهنما

خب دوستان! اینجا دیگر کارمان تمام شده است. البته می توانید کمی برای یافتن آیتم های دیگر گشت و گذار و سفر کنید. می توانید سفر کنید و بروید به جایی که Stray Demon را در نزدیک بونفایر Old Wolf of Farron bonfire کشتید بگردید تا Havel’s set را بیابید. همچنین مسیر بین Oceiros, The Consumed King و Untended Graves را نیز بگردید تا Drakeblood set را بردارید. بعد از اینها برگردید به بونفایر همین آخرین منطقه نزدیک زنگ بزرگ. زمان سخت ترین باس فایت بازی است.

  • باس فایت The Nameless King

بروید و زنگ بزرگ را بزنید. وقتی کات سین تمام شد از لبه نزدیک زنگ بپرید پایین به درن مه و جلو بروید تا باس فایت شروع شود. برای اغلب بازیبازان این سخت ترین باس بازی است یعنی The Nameless King یا پادشاه بی نام که بدون شک با ابهت ترین هم هست.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا

برای اغلب بازیبازان این سخت ترین باس بازی است یعنی The Nameless King یا پادشاه بی نام که بدون شک با ابهت ترین هم هست.

این نبرد دو فاز دارد که هر کدام هم خط سلامتی کامل خودش را دارد. ذر بخش اول پادشاه سوار بر یک اژدهای عظیم است که King of the Storm نام دارد. شما باید اژدها را بکشید تا مباززه پیش برود. دز فاز دوم هم باید خود پادشاه را روی زمین بکشید.

اژدها یا نفس آتشین قدرتمند حمله می کند و پادشاه با المان لایتنینگ. مقاوت در برابر اینها خیلی مهم است و تجهیزات و زره و .. خیلی اهمیت دارد به طوری که مطمئن شوید بیشتر از یک ضربه از هر کدام از این دو لازم است تا کشته شوید. حلقه های Flame Stoneplate و Thunder Stoneplate خیلی خوب هستند. مقداری هم bug pellet از نوع لازمش را آماده داشته باشید که به درد می خورند. به طور کلی لباس ها و زره های سبک تر که قابلیت غلت زدن و سرعت بیشتری داشته باشید مفید تر هستند در این نبرد ولی اگر شخصیتتان را جوری ساخته اید که با لباس سنگین هم غلت بزنید و راحت باشید، بفرمایید بروید درون Catarina set و حالش را ببرید!

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا

اگر اژدها وقتی در آسمان است شروع کرد به چرخیدن یعنی پادشاه می خواهد نیزه های لایتنینگ به سمت شما پرت کند که جاخالی دادنشان سخت و آزار دهنده است ولی وقتی که تمرین کنید و یاد بگیرید دیگر زیاد اذیتتان نمی کند.

در فاز اول نبرد بهتر است دوربین را قفل نکنید زیرا اگر از مبارزه نزدیک میخواهید برای ضربه به زدن اژدها استفاده کنید با دوربین دستی راحت تر می توانید از ضربات پادشاه که گاها تا یک کمبوی ۳ ضرب وحشتناک می رسد جاخالی بدهید. برای ضربه به اژدها هم خیلی خیلی بهتر است که به سر او ضربه بزنید. اگر قرار است دوربین را حتما قفل کنید بهتر است روی پادشاه قفل کنید نه اژدها. اژدها هم سعی می کنید شما را گاز بگیرد و هم نفس آتشین دارد. وقتی او ناگهان می رود پشتتان خیلی خیلی مراقب باشید و زود و سریع بیایید کنار سر او تا نفس آتشین به شما نخورد و این بهترین وقت است که چند ضربه سنگین و راحت و عالی به سرش بزنید. وقتی اژدها پرواز می کند موضوع مقداری بدتر می شود.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا

این نبرد دو فاز دارد که هر کدام هم خط سلامتی کامل خودش را دارد. ذر بخش اول پادشاه سوار بر یک اژدهای عظیم است که King of the Storm نام دارد. شما باید اژدها را بکشید تا مباززه پیش برود. دز فاز دوم هم باید خود پادشاه را روی زمین بکشید.

در این حالت اغلب یک حمله آتشین خیلی خیلی وسیع دارد که خیلی خیلی سخت است از محدوده آن در بروید و واقعا مرگبار است. معمولا هم دو بار این کار را پشت هم می کند پس حتما بین اولی و دومی خط سلامتیتان را پر کنید. اگر اژدها وقتی در آسمان است شروع کرد به چرخیدن یعنی پادشاه می خواهد نیزه های لایتنینگ به سمت شما پرت کند که جاخالی دادنشان سخت و آزار دهنده است ولی وقتی که تمرین کنید و یاد بگیرید دیگر زیاد اذیتتان نمی کند. برخی می گویند این فاز سخت تر است و برخی می گویند فاز دوم ولی به شخصه اعتقاد دارم فاز اول در حالتی سخت تر است که تمرین ندارید و هنوز تازه به نبرد آمده اید و قلق حملات اژدها و پادشاه و دوربین را نمی دانید. وقتی این را بفهمید قطعا فاز دوم سخت تر از فاز اول است.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا

نکته سخت برای حملاتش اینجاست که فاصله بین انیمیشن اجرای حمله و حمله واقعی خیلی خیلی کوتاه است و فرصت خیلی کمی دارید

وقتی اژدها را کشتید و فاز دوم آغاز شد می توانید دیگر راحت روی پادشاه قفل کنید. سعی کنید که آیتم های سلامتیتان را برای این نبرد با خود پادشاه نگه دارید. The Nameless King جدا یک کابوس لعنتی است. او خیلی سریع است و خیلی خیلی قوی. پیش بینی حرکاتش خیلی سخت است و جاخالی دادنش بدون تمرین (منظور از تمرین همان ۱۰۰ بار مردن است!! من که فکر کنم این باس ابتدا حدودا یک ۴۰ باری من را کشت تا یاد گرفتم چکار کنم ولی دیگر بعدش که یاد گرفتم در دفعات بعدی خیلی خیلی راحت تر شکستش دادم). وقتی دیدید او می ایست و شمشیرش را بالا می برد باید از یک حمله هدف گیری شده جاخالی دهید که این هم کار سختی است و نیاز به تمرین دارد و بعدش خیلی بهتر می شود. نکته سخت برای حملاتش اینجاست که فاصله بین انیمیشن اجرای حمله و حمله واقعی خیلی خیلی کوتاه است و فرصت خیلی کمی دارید. همچنین او به سمت شما نیزه های لایتنینگ پرتاب می کند که در فواصل نزدیک غلت زدن به سمت باس برای رد کردن آنها راحت تر است ولی در فواصل متوسط و دورتر این کار خیلی سخت تر می شود زیرا که سرعت آنها و فاصله بینشان خیلی کم است. شرمنده دیگه!! اینجا هم باز کلی تمرین میخواید تا دقیق یاد بگیری ولی در تمام اینها فقط یک نکته برای همه ثابت است. وقتی به خلق و طراحی و تاکتیک حملات باس نگاه می کنید واقعا می گویید بنازم به قدرتتان میازاکی و دوستان. اینجاست که می گویید “اصلا کسی که سولز بازی نکرده چه می دونه یعنی چی این بازی؟!”

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا

سعی کنید که آیتم های سلامتیتان را برای این نبرد با خود پادشاه نگه دارید. The Nameless King جدا یک کابوس لعنتی است. او خیلی سریع است و خیلی خیلی قوی. پیش بینی حرکاتش خیلی سخت است و جاخالی دادنش بدون تمرین (منظور از تمرین همان ۱۰۰ بار مردن است!! من که فکر کنم این باس ابتدا حدودا یک ۴۰ باری من را کشت تا یاد گرفتم چکار کنم ولی دیگر بعدش که یاد گرفتم در دفعات بعدی خیلی خیلی راحت تر شکستش دادم).

باس دو حمله wind blast هم دارد که یکی کم دامنه تر و دیگری بسیار پردامنه تر است. اولی با غلت سریع به یک طرف راحت قابل رد کرذن است ولی برای دومی غلت زدن به جلو به سمت حمله مخصوصا اگر به شما برخورد کرد بهترین کار است. در این نبرد خیلی خیلی خیلی صبور باشید و در واقع بیشتر نبرد را دارید فقط دور و بر این بخش غلت می زنید ولی بیشتر سعی کنید که خیلی خیلی از باس دور نباشید (مخصوصا اگر مبارز نزدیک هستید) تا در فرصت مناسب بتوانید کنارش بروید و یکی دو ضربه یا فقط یک ضربه بزنید و دوباره همین روند در رفتن.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا

در این نبرد خیلی خیلی خیلی صبور باشید و در واقع بیشتر نبرد را دارید فقط دور و بر این بخش غلت می زنید ولی بیشتر سعی کنید که خیلی خیلی از باس دور نباشید (مخصوصا اگر مبارز نزدیک هستید) تا در فرصت مناسب بتوانید کنارش بروید و یکی دو ضربه یا فقط یک ضربه بزنید و دوباره همین روند در رفتن.

به هر حال در حرف زدن خیلی این باس فایت آسان تر است از نبرد واقعی! پس با صبوری و دقت کامل حرکاتش را یاد بگیرید و چندین بار کشته شوید و تمرین کنید تا سرانجام این Nameless King کابوس وار را شکست دهید ومی دانم کلی کیف می کنید و احساس غرور می کنید از این کار. بعد از نبرد Soul of the Nameless King را می گیرید و بونفایر the Nameless King bonfire را روشن نمایید. در منطقه جلوتر بعد از باس Titanite Slab را بردارید و در آخر این مسیر در سمت چپ ست Dragonslayer set که باشکوه و شاهکار است. می دانید ست لباس چه کسی است دیگر؟ ست لباس Ornstein. برگردید به فایرلینک شراین و می توانید لباس Nameless King را همراه Golden Crown, Golden Bracelet, Dragonscale Armour و Dragonscale Waistcloth خریداری کنید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا

در منطقه جلوتر بعد از باس Titanite Slab را بردارید و در آخر این مسیر در سمت چپ ست Dragonslayer set که باشکوه و شاهکار است. می دانید ست لباس چه کسی است دیگر؟ ست لباس Ornstein.

دم شما گرم! بازی را به طور کامل ترکاندید و فتح کردید به غیر از باس آخر یعنی Soul of Cinder که قسمت بعد دخلش را می آوریم و پرونده را می بندیم. هر کاری دارید بکنید و ارتقا و خرید و .. را انجام دهید که دیگر دارید دارک سولز ۳ را به زانو در می اورید. می دانید حس مشترک کسانی که یک بازی سولز را تمام کرده اند چیست؟ (البته معمولا کسی که یکی را تمام کند دیگر ول نمی کند بقیه را!!). می دانید چیست؟ این حس که در دلشان می گویند عمرا و عمرا و عمرا کسانی که ان سری را بازی نکرده اند نمی دانند چه الماسی را از دست داده اند و چه ظلم بزرگی به خودشان کرده اند.

در قسمت بعدی باس پایانی بازی را شرح خواهیم داد و این راهنمای عطیم را تمام می کنیم. امیدوارم راضی باشید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • 09380750938 گفت:

    خسته نباشی سر این باس بیچاره شدم شاید تا +۱۲۰ بازی رو رفتم بعد اون تونستم بزنمش ولی اولین دفعه که زدم بعد اون دیگه راحت میزدمش یکی این باس یکی هم geal تو دی ال سی اونم همین جوری زدم

  • مازیار گفت:

    سعید جان خسته نباشی :yes: باس پایانی بازی متوسطه و به پای باس پایانی دارک سولز۱و یا دیمون سولز نمیرسه 😎
    اسپم:چند وقتیه که وقتی میخوام وارد حساب کاربریم تو انجمن بشم نمیتونم و یک ارور میاد که میگه دوباره تلاش کن،بقیه هم چنین مشکلی دارند ?:-)

  • Mehdi Nita گفت:

    خیلی خوشحالم که این عنوان رو تجربه کردم و یکی از دلایل خوشحالیم وجود یک باس فایت با ابهت مثل شاه بی نام و شکست دادن اونه…
    واقعا تو بازی اصلی این باس سخت ترینه ولی دی ال سی ringed city و باس فایت darkeater Midir این عنوان رو از این باس فایت بی نظیر گرفت…
    واقعا از همه گیمفایی ها خواهش میکنم که این شاهکار رو از دست ندین
    سعید جان مرسی خسته نباشین :yes: :yes: :yes:

  • OXONE گفت:

    با عرض خسته نباشید به اقای آقابابایی ، واقعا همت و تلاش بسیاری نیازه برای اینچنین مقاله های تکمیلی و بدون نقص :yes:
    امیدوارم مقاله راهنمایی بعدی تون هم مانند دارک سولز و رزیدنت اویل عالی باشه :laugh: :inlove:

    • سلام و عرض ادب خدمت شما. سلامت باشید انشالله. یک دنیا ممنون از این محبت و بزرگواری و حمایتتون. به خاطر همین نظر شماست که می نویسم این راهنماها رو وگرنه حسی باقی نمیمونه برای ۲۰۰ هزار کلمه راهنما. خیلی خیلی متشکرم از محبت و لطفتون. باعث افتخارم هست که این طر می فرماید. این رو از صمیم قلب میگم.
      https://t.me/Gametal

  • mehrdadPS گفت:

    ممنون سعید جان چه سرعتی، چه تصاویر و GIF های خوبی احسنت :yes:
    Havel’s armour خیلی قدرتمنده ولی همینطور که گفتی واقعا کنده ولی آیتم های ارزشمندی به آدم می ده خصوصا لباس هاش
    Nameless King هم واقعا باس خفن و سختیه ولی من تو فاز دومشو به راحتی شکستش می دم و معمولا ازش نه خیلی فاصله می گیرم (که از اون گردبادهای سریعش بفرسته) و نه خیلی نزدیکش می شم و منتظر می مونم تا بالا بره و بیاد زمین (شیرجه بره به سمت شما) بعد ۲ تا ۳ ضربه بهش می زنم و دوباره اش فاصله می گیرم همینطور البته خیلی طول می کشه (فاز دومش حتی ممکنه ۱۰ دقیقه هم برای من طول بگشه) ولی بعضی وقتا حتی بدون مصرف یک دونه از status هام می کشمش ولی واقعا باس عالیه و خلاقیت FromSoftware رو نشون می ده
    سنگ های Dragon هم خیلی خوبا

    • سلام به مهرداد عزیز و گل. مرسی مهرداد جان که همیشه در طول کل قسمت های این راهنما با این که خودت کاملا مسلطی به بازی ولی همراه بودی و همیشه نظر گذاشتی و نکات علی رو مثل الان گفتی و حمایت کردی. به خاطر مین لطف و حمایت شماست که این راهنماها تمو میشه. خیلی ارزشمنده که کسی که خودش کاملا مسلطه و میدونه همه چیز بازی رو، راهنما رو دنبال کنه و دلگرمی بده. خیلی ممنون مهرداد جان.
      https://t.me/Gametal

  • ali ghorbany گفت:

    این باس واقعا اشکم رو درآورد ولی عملا اون باس رینگ سیتی اژدهاهه واقعا وحشیه خیلی قوی هستش آقا سعید میشه به راهنما بکنیم ؟

    • 09380750938 گفت:

      یک راهنمایی میکنم از این بهترم پیدا نمیکنی اصلا بازیش نکن اون باس اختیاریه و اختیاری هم میدونی تو دارک سولز یعنی چی

    • درود بر علی عزیز.
      علی جان شرمنده م به خدا. یعنی اون دارک ایتر لعنتی غرور منو خدشه دار کرد اصلا. یعنی به خدا اصلا نفهمیدم که چطوری کشتمش و ایا شانسی بود یا نه. هیچ کس بهت یه روش خاص و ثابت در دنیا نمیگه برای این باس. ۹۰ درصد شانسی کشتشنش بعد از ۱۰۰ بار مردن. همه مثل تو بودن در این باس غلی جان. دارک ایتر باس ناجوانمردانه ایه و اصلا عادلانه نیست واسه همینم انتخابیه. دیگه میازکی خواست اوج زورش رو بزنه در اخر دی ال سی سولز ۳. این سخت ترین باس کل ۵ بازی سولز و بلادبورن هست و ارنستین و رفیقش رو میفرسته رتبه دوم.
      https://t.me/Gametal

  • سلام مرسی برا زنده کردن خاطرات دو سال قبل، البته من شاه بی نام رو راحت کشتم بیشتر سر باس مقاله قبلی اذیت شدم چون هیچوقت این بازی رو آنلاین انجام نمیدادم نمیشد بکشیش لامصب رو هی زرتی میرفت داداشش رو دوباره احیا میکرد، این پاه بی نام رو شنیدم میگن اولین پسر آخرین باس دارک سولز یک هستش، چون من یک رو بازی نکردم هنوز فقط دو و سه، نمیدونم درست شنیدم یا نه، البته آقا سعید بنظرم سخت ترین باس این سری سولز بورن آخرین باس دنیای old hunter بود، cos son of نمیدونم چی چی 🙂 یادم رفت اسم دقیقش

    • سلام و عرض ادب خدمت شما. خیلی ازتون متشکرم به خاطر حمایت همیشگی و لطف و محبتی که از ابتدای راهنما داشتید تا امروز که تموم میشه راهنما. یک دنیا ممنونم ازتون.
      والا سخت ترین باس این ۵ بازی قطعا دارک ایتر هست بدون شک ولی باسی که فرمودید در بلادبورن، بدون شک جزو ۲-۳ باس سخت کل این ۵ بازیه و واقعا موجود لعنتی و مرگباریه که اشک در میاره.
      https://t.me/Gametal

  • fbjg گفت:

    خسته نباشی سعید جان
    راستی واسه dlc ها چی کار میکنی ؟ راهنما نمیدی؟
    و nameless king هم که سخت ترین باس بازی بود تا اینکه dlc های بازی بیان و اون darkeater midir لعنتی بیاد
    در کل خسته نباشید

    • سلام و عرض ادب خدمت شما. سلامت باشید فرهاد جان. یک دنیا سپاس از لطف و محبت و بزرگواری شما.
      والا فکر نیکنم که دیگه اونها رو بنویسم چون دیگه یه مقدار زیادی طولانی میشه و بهتره یه بازی جدید شروع کنیم. روزی که پی دی اف رو بذارم یه نظر سنجی میکنم برای این که شما بفرمایید بگید که چه راهنمایی رو میخواید برای عنوان بعدی. خودم نظرم روی راهنمای ویدئویی دارک سولز ریمسترد هست با توضیحاتی که میدم روی ویدئو. چون اینجوری خیلی زودتر تموم میشه ویدئویی ولی باید دید شما عزیزان چی میخواید و این مهم ترین موضوعه برای من.
      کاملا با نکته ای که فرمودید موافقم. سلامت باشید انشالله.
      https://t.me/Gametal

      • fbjg گفت:

        آره دارک سولز ۱ ( ریمستر ) خیلی خوبه . بخصوصمسیر های پیچ در پیچ و نبود قابلیت fast travel در اوایل بازی و همچنین به همه bonfire ها هم ننمیشه تلپورت شد واسه همین اگه یه پیچ اشتباه بری سر از اواخر بازی در میاری و دردسراش خیلی زیاده
        راستی یه سوال ؟ چند وقت پیش بازی sinner sacrifice for redemption رو نقد کردی . بعد رفتم تا بازیش رو بگیرم دیدم تو استیم که تاخیر زده تا سال ۲۰۱۹ . از کجا گرفتی بازی رو ؟ الان هیچ جا نتونستم بازی رو پیدا کنم

      • farhad357 گفت:

        ممنون از شما اقا سعید . دارک سولز ریمستر رو اگه بنویسی یا ویدئو بزاری خودم تا اخر عمر دعات میکنم . بیشتر خط کامل داستانی و تمام مراحل فرعی و اصلی واسم مهمه میخوام چیزی رو تو بازی از دست ندم . میدونم زحمت داره و کار سختی هست اما شما یه دونه هستی واسه ما . دست مریزاد به اینهمه زحمت و علاقه .

  • بلاخره!
    ممنون از استاد سعید پدر سولز ایران 😀
    من دو ساله بازیو گرفتم با روهنمایی شما پیش میرم عالیه پیش برید باهم تموم کنیم :yes:

    • سلام و درود خدمت شما. واقعا خیلی خیلی ازتون ممنونم به خاطر این محبت و لطفتون و واقعا با این که من اصلا لایق این لقبی که فرمودید نیستم ولی اصلا نمیتونم کتمان کنم که خیلی خوشحال شدم از شنیدنش چون واقعا عاشقانه سال هاست دوست دارم این سری رو و سعی کردم به بقیه هم انتقال بدم اینرو که اگر بازی کنید این سری رو عاشق میشید. خیلی خیلی از این لقب زیبا و پر از محبت و بزرگواریتون ممنونم و واقعا به خاطر همین حمایت و محبت شماست که این راهنمای عظطیم امروز تموم میشه. افتخار میکنم که این راهنما به دردتون خورده و خیلی لطف می کنید که استفاده می کنید ازش. یک دنیا سپاس از شما.
      https://t.me/Gametal

  • خسته نباشید آقا سعید واقعا پشتکارتون عالیه
    این باس رو باید الگوشو یاد بگیری اولش خیلی کابوس واره ولی بعد راحت میشه زدش

    • سلام خدمت عرفان عزیز و گل. سلامت باشی عرفان جان. خیلی ازتون ممنونم. به خاطر محبت شماست که این پشتکار به وجود امده اگر حمایت و همین نظرای شما نباشه نمیشه واقعا. یعنی بدون اغراق میگم نمیشه واقعا اگر حمایت لطف شما نباشه… اما خدا رو شکر که همیشه بوده از روز اول تا امروز که قسمت اخر میره… یک دنیا ممنون عرفان جان
      در مورد باس هم دقیقا درست می فرمایید.
      https://t.me/Gametal

  • خسته نباشی داداش سعید … واقعا کار سخت و طاقت فرسایی بوده و این همت و اهمیت شما رو به کاربرا نشون میده …
    دم شما گرم …
    راجع بازی که من طاقت نیاوردم توی همون ۳ هفته اینا که راهنما قرار نگرفت و یکم قبل ترش که وقفه افتاد بازی رو تموم کردم یه ۲ بار هم روی NG+ رفتم هر سه تا پایان رو خلاصه رفتیم البته میشد بک آپ گرفت از سیو و هر سه پایان رو توی یه بار بازی کردن دید ولی بازی هر بار NG کنی لذت بخشه …
    خلاصه اینکه دمت گرم داداش سعید حداقل ۷۰% بازی رو با راهنمای شما رفتم و یسری چیزا رو که خودم در دفعات قبلی نگرفته بودم رو گرفتم و به اصطلاح بازی ۱۰۰% شد رسما :heart:

    • سلام و درود به امیر عزیز. سلامت باشی انشالله. بسیار بسیار ممنون از این که ارزش قائل میشید برای این کار و میدونید که چقدر وقت و زمان میخواد ۲۰۰ هزار کلمه راهنما و عکس و گیف و .. کاربرامون برای من دوست هام هستن مثل شما و مهم ترین چیزی هستین که گیمفا داره و بهش دلخوشه. افتخار میکنم که برایشما می نویسم که اینقدر با محبت هستید و با معرفت. یک دنیا تشکر از این بزرگواری امیر جان.
      خیلی ببخشی بابت اون ۳ هفته. واقعا شرمنده شدم. به بزرگی خودتون ببخشید دیگه. خوشحالم که مقداری به دردتون خورد راهنما. یک دنیا ممنونم ازتون.
      https://t.me/Gametal

  • Moh3n.75 گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت اقای بابایی گل.خواستم یه تشکر درست حسابی ازتون بکنم.واقعاا دستتون درد نکنه حسابیی زحمت کشیدین.بعضی وقتا پیش خودم میگفتم چه حوصله ای داشته خدایی این همرو توضیح داده.لطف بزرگی کردین واقعا.من دارک ۳ رو کلا از اول با راهنمایی های شما شروع کردم الانم به امید خدا با راهنمایی شما دارم تموم میکنم.فقط یه ایرادی هم بگیرم اینکه بعضی جاها چندتا ایتم مهم رو هیچ اشاره ای بهشون نکرده بودین تو راهنما.مثلا تیرکمون دراگون نمیدونم چی که بین دو تا نردبون قرار داشت ولی هیچ اشاره ای نشد.یا یه جا هم ایتم مهم titanit slab که زیر یه اسانسور بود و از این دست ایتم ها که بازم اصلا مهم نبودن در قبال کاری که انجام دادین فقط خواستم گفته باشم.راجب این باس هم بگم که برا من خیلی سخت نبود و بار ۴ ام تونستم بکشمش.ولی به جاش سر باس dancer اسفالت شدم
    بازم یه دنیا ممنون اقای بابای بابت زحماتتون

  • Emadhajs گفت:

    وای خدای من. تو عالی هستی آقای آقا بابایی. ۱۰۰ بار این باس رو رفتم نتونستم. وزنم همیشه ۹۰ درصد بود. اوردمش زیر ۷۰ درصد راحت تونستم. خیلی زحمت کشیدی برای این راهنما. اول از این بازی خوشم نیومد بعد با راهنمات جلو رفتم نه تنها خوشم اومد بلکه میخوام برم دمبال بقیه بازی های میازاکی. میدونم تمام سولز بازها ازت تشکر میکنن. دمت گرم. راستی ۱ تایتانیک اسلب هم زیر آسانسور باس lorian هست. خیلی باحالی سعید خان.

  • دوستانی که مثل خودم شوالیه سنگین هستن از سپر هاول غافل نشن که خیلی خوب جلوی Nameless King مقاومت میکنه

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و هفتم - گیمفا