No Man’s Sky | بهروزرسان The Abyss منتشر شد
بهروزرسان ۱٫۷۰ عنوان No Man’s Sky که با نام The Abyss شناخته میشود، امروز برروی کنسول پلیاستیشن ۴ در دسترس قرار گرفته است. این بهروزرسان بهزودی برای پلتفرمهای رایانههای شخصی و ایکسباکس وان نیز عرضه خواهد شد.
استودیوی Hello Games از بهروزرسان The Abyss که به مناسبت رویداد هالووین عرضه شده است، مدتی پیش رونمایی کرده بود. در زمان معرفی این بهروزرسان صرفا ویدئویی با پیشزمینهی ترسناک از آن به نمایش در آمد ولی هیچ اطلاعاتی از آن منتشر نشد. امروز این بهروزرسان با حجم تقریبی ۵ گیگابایت در دسترس دارندگان کنسول پلیاستیشن ۴ قرار گرفته است.
استودیوی سازنده اعلام کرده بود که تم اصلی این بهروزرسان «المانهای عجیب و غریب» موجود در بازی خواهد بود. این استودیو مطلب زیر را دربارهی جدیدترین بهروزرسان بازی در زمان معرفی آن منتشر کرده بود:
ما به صحبتها و نظرات شما با دقت گوش دادهایم و سخت تلاش داریم تا مشکلات بازی را رفع کرده و آن را بهبود ببخشیم. ما میخواهیم خبری را با شما در میان بگذاریم.
اگرچه بیشتر اعضای تیم در حال کار برروی بهروزرسانهای هفتگی و رفع مشکلات بازی هستند، چند تن از آنها برروی محتوایی جدید که اولین بهروزرسان ما پس از Next خواهد بود، فعالیت میکنند.
یک بهروزرسان جدید هفتهی آینده به صورت رایگان در اختیار همهی بازیبازان قرار خواهد گرفت. این بهروزرسان از آنجا که برروی المانهای عجیب و غریب بازی تمرکز دارد، The Abyss نام گرفته است.
هنوز جزییات این بهروزرسان به صورت رسمی منتشر نشده است. به محض انتشار جزییات کامل بهروزرسان The Abyss آن را به شما در میان خواهیم گذاشت. عنوان No Man’s Sky هماکنون برروی پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان در دسترس است.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
این اول بروزرسانی بوده بعد بازی شده
از یک طرف دستاورد فنی شگفت آوری هست و از یک طرف دستاورد گیمینگ خجالت آور
هرچند برای الکی چرخ زدن خیلی خوبه و تقریبا جوابگو عه
باور کن دست آورد فنی شگفت انگیزی نیست. ده ها بازی باواین الگو ریتم قبلاً منتشر شدن.
از اسکایریم دگر فال بگیر تا اسپورز و خیلی بازیای دیگه.
نه اونا برای ساخت یه محیط تکراری بودن
در واقع اولین گیمی که از الگوریتم رندوم برای ساخت دنیاش استفاده میکرد ماینکرفت بود ولی گسترده ترینش همین نو منزه و از نظر من تنها نکته قابل تحسینش همینه