ویدئوی جدید بازی Devil May Cry 5 واکنش هواداران به دموی آن را نشان می‌دهد - گیمفا
ویدئوی جدید بازی Devil May Cry 5 واکنش هواداران به دموی آن را نشان می‌دهد - گیمفا
ویدئوی جدید بازی Devil May Cry 5 واکنش هواداران به دموی آن را نشان می‌دهد - گیمفا
ویدئوی جدید بازی Devil May Cry 5 واکنش هواداران به دموی آن را نشان می‌دهد - گیمفا

ویدئوی جدید بازی Devil May Cry 5 واکنش هواداران به دموی آن را نشان می‌دهد

آرین مرادی
۱۲:۰۰ ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
ویدئوی جدید بازی Devil May Cry 5 واکنش هواداران به دموی آن را نشان می‌دهد - گیمفا

همان‌طور که می‌دانید پنجمین نسخه‌ی شماره‌دار از بازی بسیار محبوب Devil May Cry در سال آینده منتشر خواهد شد و اینکه هواداران، برای این عنوان بسیار هیجان‌زده‌اند، اصلا مورد عجیبی نیست. گیم‌پلی عالی، گرافیک بهبودیافته و کاراکترهای محبوب این سری همگی در این بازی جمع شده‌اند تا دوباره نام Devil May Cry را بر سر زبان‌ها بیندازند. اکنون ویدئویی منتشر شده است که حس و حال بازی‌بازان را پس از تجربه‌ی دموی این عنوان بازگو می‌کند.

در این ویدئو شاهد قسمت‌های از مبارزه‌ی شخصیت بازی با یکی از باس‌فایت‌ها هستیم و علاوه بر آن تعدادی از کومبوهای مختلف بازی نیز نشان داده می‌شوند. طبق نظر بازی‌بازان، همه چیز در بازی همان‌طور است که باید باشد: گرافیک پیشرفت خوبی داشته، کاراکترها اکنون خوش استایل‌تر از همیشه هستند و باس‌فایت‌ها همگی نفس‌گیر. به نظر می‌رسد که شرکت کپکام (Capcom) به درستی سکان هدایت این فرانچایز محبوب را به دست گرفته و به نظر هواداران، این نسخه بازگشتی با شکوه برای سری Devil May Cry است. چندی پیش نسخه‌ی ویژه‌ی این بازی معرفی شد که در آن شما لباس مخصوص یکی از شخصیت‌های دانته، نرو و یا وی را به همراه بازی دریافت می‌کنید(برای مطالعه‌ی خبر مربوطه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید). در قسمت زیر نیز می‌توانید ویدئوی منتشر شده را مشاهده کنید.

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۸ مارس سال ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدئوی جدید بازی Devil May Cry 5 واکنش هواداران به دموی آن را نشان می‌دهد - گیمفا
ویدئوی جدید بازی Devil May Cry 5 واکنش هواداران به دموی آن را نشان می‌دهد - گیمفا
ویدئوی جدید بازی Devil May Cry 5 واکنش هواداران به دموی آن را نشان می‌دهد - گیمفا
ویدئوی جدید بازی Devil May Cry 5 واکنش هواداران به دموی آن را نشان می‌دهد - گیمفا
ویدئوی جدید بازی Devil May Cry 5 واکنش هواداران به دموی آن را نشان می‌دهد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • قراره تو xo18 اطلاعاته جدیدی از بازی بدن.امیدوارم یه گیمپلی از وی ببینیم.و اینکه خداکنه ورجیل رو هم نشون بدن اینقدر مارو تو کف نزارن.

  • PERSIAN NAZI گفت:

    بیا که تو هم قدمت مبارکه.با تغیرات خوبی که انجام دادن و موتور گرافیکی جدید این عنوان معتاد کننده میشه درست مثل شماره۱ و ۳ که بدجور حال دادن و بدون عیب و ایراد بودن اون باس فایتها و موسیقی که داشتن دشمنایی که تنوع حملاتشون زیاد بود و سختی که برای بهترین درجه نباید ایتمی استفاده میکردی.چه دوران باشکوهی بود یادش بخیر.هرکی شماره های قبلی رو بازی نکرده دست بجونبونه که دیره

    • سلام دادش تمامیه نسخهای DMC عالی هستن DMC 2 احتمال بعد این داستان ریمکش کنن و از محبوبترین ها میشه که من همینجوریشم عاشقشم و DMC 4 اگه میبینی اسمش زیاد نمیاد اشتباه DMC4 بهترین DMC هستش من فرقی نمی بینم بین DMCها DMC 1 2 3 4 همشون عالی هستن DMC5 هم احتمال زیاد در کامل بودن گیم پلی ۹۰/۱۰۰ بالا دست DMC1 3 4 2 بزنه. ما داریم میبینیم زده بالا دستشون اما تا ترلری از V نیاد نمیشه حرفشو زد. یک امید بزرگی داریم نرو اولین بار همه چیزش خیلی عالی بود پس V هم بدون شک یک شخصیت محبوب و موفقی خاهد شد :yes:

  • PlayDead گفت:

    ثانیه ۴۹ تریلر اون جونور با پس زمینه خیلی هماهنگ بود 😀

  • aliusa گفت:

    نسخه چهار دگرگون کرد بازی اینقدر قشنگ بود اینم همونه شاهزاده ایرانی کیا یادشون هست

  • Be_haan گفت:

    یا خدا نمیتونم بیشتر از این برای تجربه این بازی صبر کنم :chic: اگه درست باشه که قرار یه سری اطلاعات دیگه از بازی رو تو رویداد xo18 داده بشه شاید یه خورده بیشتر بتونم صبرکنم منتظرم :inlove: 😎

  • Be_haan گفت:

    گیم پلی عالی :inlove: کاراکترها که حرفی برای گفتن نمیزارن بهترینن 😎 گرافیک بازی هم شاهکاره 😯 😉

  • Oracle گفت:

    این نسخه خیلی موفق خواهد بود.
    واقعا هیچ سری این بازی اینهمه حجمه از تبلیغات و معرفی بازی تا این حد نبوده.
    میترکونه

  • داستانش هم خوب باشه دیگه تمومه ❤️❤️❤️

  • aiHan گفت:

    جالبه کامل ترین و گرافیکی ترین DMC گرافیکی ترین هک اند اسلش ویدئویی خاهد شد.

    • Devil May Cry :sun:
      اره ایهان جان این DMC :sun: کامترین و گرافیکیترین فن HACK AND SLASH هست و خاهد شد.
      کاملترین بازی نه به معنی اینکه بازی باید حتماً فن RPG باشه! یا چون اون فنRPG امکاناتش شبیه به حقیقته مثل عوض کردن لباسا و زره و انواع اسلحه و ایتم ها کاملترینه! قطعاً بعضیا فکر کردن اینجوریه! #توجه داشته باشید! (اما اینجوری نیست!) دوستان بازی کامل این است که بر عهد خود عمل کند فرقی نداره چه فنی باشه فرقی نداره H&S باشه یا RPG باشه فقط بازی کامل باید هر چیزی که شرکتش راجبش بگه و گفته باشه یا نشون بده باید حقیقت داشته باشه. بازی کامل یعنی شخصیتش توان هرچیزیرو داشته باشه یا توان بیشترین کارارو داشته باشه تا بگیم این عنوان از این فرنچایز خیلی کامله و حق این جمله رو داشته باشه! و DMC الان کم کمش روی ۴یا۶ نوع شخصیت متمرکز شده و هر یکی از این شخصیت ها دنیای خودش رو داره پس DMC قطعاً کاملترین بازی هست و خاهد شد به علت اینکه DMC هر شخصیتی که داره یک دنیایی داره و هر کدوم فن خاص خودش رو داره! یعنی هر کدوم از شخصیتایی که داره یک بازی حسابه که به همدیگه ربط دارن و مربوط هستن! و هرکدومشون شبیه به دومی ویا سومی نیست نه تو شکل نه تو فن و نه تو فنسینگ و نه تو ویچری نه تو کلاسیک های خود.
      خدایی دلم خیلی تنگ شده بود برای پشتای DMC که شکر خدا یک خبری شد :heart: و راجب کامل بودن یک بازی هنوز و هنوز هم دارم تا بگم اما همین قدشم کافیه تا پست اینده یک کامنت کاملتر اصالتی بذارم راجب کاملترین بازی باید چگونه خاهد بود و غییر…

      • این کامنت رو نوشتم با عجله نوشتم دلم میخاد بازم بنویسم. بخاطر این که خیلی از دوستان رفتن جاده خاکی و دیدم ایهان جانم گفته: بازی کامل: و موضوع باز کردم امیدوارم از خاندن این کامنت لذت ببرید و من در پست اینده بازم برای این موضوع هم دارم تا بگم. گفتم که به علت اینکه خیلی از دوستان دارن اشتباه میکنن راجب فنون و فنهای فرنچایزها و دوست دارم راجب این موضوع بپردازم تا همه افکار و اشتباهاتشون رو اصلاح کنن.
        وقت همگی بخیر اشنالله

        • AXEL STONE گفت:

          سلام داداش والله در واقع خیلی وقته دوست داشتم چنین چیزی رو بگم اما نمیدونستم چجوری بگم تا عزیزان و دوستان گیمفایی بد برداشت نکنن اتفاقا همین که عجله ای نوشوتیم خیلی عالیه و جالب در اومده. من یکی از عاشقان TW و سایبرپانک هستم خیلی این دو فرنچایز رو دوست دارم بخصوص TW چون کاملترین RPG که بازی کردم و عاشقش شدم تا الانه همین TW بود.
          به این چیزی که اشاره کردی خیلی موافقم چون خیلی از دوستان دارن میرن طرف RPG وفکر میکنن فقط RPG و اوپن ورلد کامله یا باید RPG باشه تا بتونه بازی کاملی باشه ممنون از این کامنت داداش جالب بود خیلی لذت بردم دمت گرم :rose: :heart: :yes: منتظر کامنت جدیدی ازت در باره ی این موضوع میمونم منم یچیزی مینویسم

        • aiHan گفت:

          سلام داداش بنی اره کار خوبی میکنی دست گلتم درد نکنه
          ممتازی اره یک چیز تومار نمادی بنویس در باره این موضوع که بیشترینا توجه داشته باشن اونی که هم میبینه و نمیخاد قبول کنه دیگه این حتما نوبه

  • AXEL STONE گفت:

    خیلی وقته اینو دیدم شادی عجیبی تو عاشقان و هواداران انداخته این DMC ثنکیو :heart: کپکام ثنکیو ایتسونو ثنکیو متوالکر :heart: :rose: واقعا هم ممنون مرسی تشکر کپکام تیم

  • همان‌طور که می‌دانید پنجمین نسخه‌ی شماره‌دار از بازی بسیار محبوب Devil May Cry در سال آینده منتشر خواهد شد و اینکه هواداران، برای این عنوان بسیار هیجان‌زده‌اند، اصلا مورد عجیبی نیست. گیم‌پلی عالی، گرافیک بهبودیافته و کاراکترهای محبوب این سری همگی در این بازی جمع شده‌اند تا دوباره نام Devil May Cry را بر سر زبان‌ها بیندازند.
    این DMC بزرگ :shy: افتخار میمونه واسه عاشقان :inlove: DMC کبیر و هواردان فن هک اند اسلش اصلا مردم جشن گرفتن برای برگشتن DMC اصلی که بعد از ۱۰ ۱۱ سالی برگشته. مرسی از خبر اقای مرادی :rose:
    I love you forever Capcom :heart:

  • فرشاد گفت:

    نرو خیلی تخیلی شده از تو دستش آتیش میاد مگه جنگه فقط دانته سنگینی مبارزاتش رو حس میکنی انگار واقعا داره میجنگه نرو فقط هی اینور اونور میپره

    • AXEL STONE گفت:

      سلام: اون لیزره یجوری سیستم نانوییه و این همه قدرت از دل و خون شیطانیه نرو میادش داش. عجبی در کار نیست. دانته همچنین چیزایی داره مثل قدرت خارق العاده اسلحه هاش بشتر از قدرت خود دانته هستش :rose: :heart: و نرو یک دستی داره هم به نام (تامبوی) که از شمشیر (رد کوین) قدرتشو میگیره.

      • فرشاد گفت:

        داداش اگه طبق حرفای شما بازم سلاح نانویی باشه من بازم نمیتونم با نرو ارتباط برقرار کنم به نظر من بهترین نسخه سری قسمت ۳ بود که اصن دیوانه کننده اس مبارزاتش و باس های بازی بعد ۱ و ۲ بعد ۴ این نسخه ۲۰۱۳ هم که ریبوت فاجعه کامل بود همون اوایل بازی ازش بدم اومد پاکش کردم این قسمت هم باز مبارزات دانته رو اگه دقت کنی میبینی خیلی خفن تر و باحال تر شده در کل من به عشق دانته فقط منتظرش هستم دلم واسه اون شمشیر و کلت های نازش تنگ شده امیدوارم سلاح های قدیمی هم باشه مثل اون ۲تا شمشیر سخنگوی قسمت ۳ که واسه کمبو زدن حرف نداشت

        • AXEL STONE گفت:

          خو معلومه داش کسی به ربع دانته نمیشه هم هاینو میدونیم اما نرو بازم عالیه نرو تک نفری که داستان DMCرو پهناتر کرد و پتانسیل داستانی DMCرو بزرگتر کرد شاید شما نمیتونی باش رابطه برقرار کنی اما خیلیا دوسش دارن فنون اصلی DMC میدونن نرو یکی از بهترین شخصیتای DMC هست و احتمال زیاد تقریبا ۷۵ / ۱۰۰ هم پسر سوم اسپاردا باشه اما کسی نمیدونه.
          ما هم از ریبوت خوشمون نمیاد فقط یچیزش خوبه #ریشه ی داستانیش دانته پسر فرشته و شیطانه خیلی خوب بود همین اما DMC اصلی یک دنیای دیگست.
          همه نسخها عالی هستن به نزدیکی این DMC رو دست تمامی DMCها به راحتی میزنه
          شمشیرای دوقلوها Agni & Rudra والله یک عمره منتظرشون هستیم و حتما تو این نصخه هستن معلوم نیست هستن یا نیستن اما مطمئنم هستن یک حسی بم میگه که هستن :rose: :heart: ایتسونو میخاد مارو هر ساعت هایپ کنه واسه همین نشون نداد اشنالله مراسم رویدا OX18 میبینمشون. Agni & Rudra اگه باشن دیگه این نصخه بلاشک بهترینه.
          انشالله باشن آمین :coffee:

  • Max.level گفت:

    تو بحث کمبو زدن فرنچایز‌ dmc از‌ تمام هک اند اسلش های دیگه یه سر و گردن بالاتره،نسخه ۳و۱و۴ به ترتیب شماره ۳ بهترین نسخه بازی که واقعا فوقالعاده بود از هر نظر امیدوارم این نسخه هم بتونه موفق تر از همیشه این سری عمل کنه و مطمئنم که همینطور هم میشه.درود بر کپکام

  • ناموصا 😐 یکی بگه OX کی شروع میشه 😐 OX18

ویدئوی جدید بازی Devil May Cry 5 واکنش هواداران به دموی آن را نشان می‌دهد - گیمفا
ویدئوی جدید بازی Devil May Cry 5 واکنش هواداران به دموی آن را نشان می‌دهد - گیمفا