رستگاری سرخ‌پوست مرده | نقدها و نمرات بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
رستگاری سرخ‌پوست مرده | نقدها و نمرات بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
رستگاری سرخ‌پوست مرده | نقدها و نمرات بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
رستگاری سرخ‌پوست مرده | نقدها و نمرات بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا

رستگاری سرخ‌پوست مرده | نقدها و نمرات بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد [به‌روزرسانی]

مهرداد میرشاهی
۰۰:۳۵ ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
رستگاری سرخ‌پوست مرده | نقدها و نمرات بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا

بالاخره و پس از گذشت هشت سال انتظار، چیزی به عرضه بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 باقی نمانده است. در حقیقت، فردا شاهد عرضه جهانی این بازی در سراسر دنیا خواهیم بود و به همین مناسبت، نقدها و نمرات این بازی منتشر شده است که مهر تائیدی بر شاهکار بودن این عنوان وسترنی هستند.

دو سال پیش بود که شرکت راک‌استار گیمز (Rockstar Games)، پس از شایعات بسیار از جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Red Dead تحت عنوان Red Dead Redemption 2 رونمایی به عمل آورد. این بازی اگرچه دنباله عنوان موفق Red Dead Redemption محسوب می‌شود، اما از آن به عنوان یک پیش‌درآمد یاد می‌شود. به همین جهت، برخی شخصیت‌های جذاب نسخه قبلی، در این بازی هم حضور دارند. ساخته جدید راک‌استار گیمز، از حیث جزئیات، یکی از پرجزئیات‌ترین بازی‌های این نسل به حساب می‌آید. جهان گسترده و پویای این بازی، شما را برای ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد. داستان این بازی اگرچه برروی آرتور مورگان تمرکز دارد، اما اهمیت زیادی به اعضای کمپ و مردمی که در آن زندگی می‌کنند، خواهد داد. شما باید علاوه بر توجه به نیازهای روزمره مورگان، به تغذیه مناسب اعضای کمپ و برطرف کردن نیازهای اولیه آنان نیز توجه کنید. می‌توانید با مردم صحبت کنید و یا به سادگی از کنار آن‌ها بگذرید. اگر پای صحبت آن‌ها بنشینید، ماموریت‌های تازه‌ای برای شما باز خواهد شد که از این نظر با جهانی پویا و تعامل‌پذیر روبرو هستیم. بازی Red Dead Redemption 2 همانند عنوان Grand Theft Auto V، حاوی بخش چند نفره آنلاین نیز هست که با عنوان Red Dead Online در دسترس قرار خواهد گرفت. برای تجربه این بخش که جزئیات کمی هم از آن در دسترس داریم، باید یکی دو ماه دیگر صبر کنیم.

بیایید با هم نگاهی به نقدها و نمرات بازی Red Dead Redemption 2 داشته باشیم و ببینیم که پس از هشت سال انتظار، دستپخت راک‌استار گیمز برای ماه چه هست.

به‌روزرسانی: نقدهای بیشتری افزوده شد.

Game Revolution 100/100

نکته عجیب و غریبی که درباره بازی Red Dead Redemption 2 وجود دارد این است که این عنوان نه تنها داستان‌های بسیار، ماموریت‌های جانبی متعدد و مکان‌های متنوعی برای کاوش دارد، اما کیفیت آن بسیار بالاست و هرگز به کیفیت نهایی بازی آسیبی نمی‌زنند. سطح بالای مهارت‌های سازندگان این بازی در همه زمینه‌های آن مشهود است و این بازی واقعاً یکی از بهترین عناوین این نسل است.

IGN Italia 100/100

یکی از بهترین عناوین جهان بازِ تاریخ، تنها با بهترین داستانی که تاکنون برای یک بازی ویدئویی نوشته شده است.

Game Informer 100/100

فرقی نمی‌کند که یک حیوان افسانه‌ای را شکار کردم یا یکی از ماموریت‌های داستانی آن را انجام دادم یا پوکر بازی کردم یا تنها در جهان این بازی به کاوش پرداختم، من از هر لحظه‌ای که در این بازی گذراندم لذت بردم. این بازی فراتر از همه امیدها و انتظارات من در این چند سال هست. روایت فوق‌العاده و اجرای آن به لحاظ احساسی واقعاً تاثیرگذار است و عمق تعامل گنجانده شده در گیم‌پلی جلاداده شده‌ی این بازی واقعاً کمتر از یک پیشگامی نیست. راک‌استار در حقیقت با عرضه Red Dead Redemption 2 خود را شکست داده است چراکه توانسته به دوران جدیدی از آنچه در حال حاضر مدیوم بازی‌های ویدئویی قادر به دستیابی به آن هستند، دست یابد. در این لحظه، من واقعاً نمی‌توانم برای تجربه مجدد سبک جدیدی از کاوش و به خصوص پریدن در دنیای Red Dead Online صبر کنم.

Digital Spy 100/100

Red Dead Redemption 2 بدون هیچگونه تردیدی عنوانی کلاسیک و افسانه‌ای در صنعت بازی‌های ویدئویی است. با توجه به اینکه Red Dead Online در دست عرضه است، به نظر می‌رسد که ماجراجویی‌های ما در غرب وحشی تازه آغاز شده است.

PlayStation LifeStyle 100/100

Red Dead Redemption 2 سبک جهان باز را دوباره تعریف می‌کند. سفر آرتور مورگان در اواخر قرن نوزدهم میلادی در مرزهای آمریکا بدون هیچ نقطه‌ی ابهام‌برانگیزی است. چه در یک سالن بزرگ شروع به تیراندازی کنید و چه در دریاچه‌ای بی سر و صدا ماهیگیری کنید، اینطور به نظر می‌رسد که این‌ها بخشی از زندگی مورگان هستند. سطح جزئیات بی حد و حصر است و این بازی‌ای است که می‌خواهد شما به شکلی آهسته به تجربه آن بپردازید و از این جزئیات زیبا و کوچک لذت ببرید. راک‌استار گیمز با نادیده‌ گرفتن راحتی‌های بازی‌های سنتی ریسک زیادی کرده است اما همه چیز در خدمت ارائه تجربه‌ای بهتر است. Red Dead Redemption 2 یک معیار جدید در زمینه جزئیات، غوطه‌وری و انسجام برای سال‌های پیش‌روی است. این کامل‌ترین بازی‌ای است که می‌توانید آن را بخرید.

Twinfinite 100/100

Red Dead Redemption 2 عنوانی برجسته در زمینه داستان‌سرایی، طراحی جهان باز، صداپیشگی، و غوطه‌وری در صنعت بازی‌های ویدئویی است. این بازی قطعاً جز بهترین بازی‌های این نسل است اما این همه چیز نیست. در نهایت می‌توان این بازی را یکی از بزرگترین عناوین تاریخ برشمرد.

Playstation Universe 100/100

Red Dead Redemption 2 نه تنها انتظارات را برآورده نمی‌کند بلکه فراتر از آن‌ها هم عمل کرده است؛ این بازی همانند نیمه گمشده‌ای برای داستانی است که هیچگاه نفهمیدیم ناقص بوده است. این عنوان نه تنها همه‌ی زمینه‌های نسخه قبلی را پیشرفت می‌دهد بلکه به عنوان یک پیش‌درآمد بر آن فرمانروایی می‌کند. این بازی تجربه‌ی کلی بهتری در مقیاسی حماسی ارائه می‌دهد و ادیسه‌ای برای بازی‌بازان به ارمغان می‌آورد که تاکنون شاهد نظیر آن نبوده‌اند.

IGN 100/100

بازی Red Dead Redemption 2 از لحاظ کیفیت واقعاً کمیاب و نادر است؛ جهان بازی (Open World) باجزئیات و پر زرق و برق که همانند قصیده‌ای زیبا برای دوران یاغتگران و وسترنی‌هاست.

God is a Geek 100/100

هیچ شکی وجود نداشت که Red Dead Redemption 2 قرار است به یک بازی خوب تبدیل شود اما این چیزی خاص‌تر است. شاهکاری که در دهه‌های آینده هم از آن صحبت خواهد شد.

DualShockers 100/100

Red Dead Redemption 2 با هدف ارائه جهانی زنده و پویا با سطح بالا منتشر شده و مطمئناً یکی از عمیق‌ترین و جذاب‌ترین تجربه‌های عرضه شده توسط راک‌استار گیمز است.

Everyeye.it 100/100

Red Dead Redemption 2 بلندپروازانه‌ترین عنوان جهان بازی‌ (Open World) است که تاکنون ساخته شده است. این بازی، نقطه شروع جدیدی برای این سبک و شاهکاری بی‌نظیر است.

Hobby Consolas 99/100

راک‌استار گیمز در هر زمینه‌ای یک شاهکار تحویل می‌دهد. جهان بازِ ارگانیک و تکامل یافته، شخصیت‌ها، روایت داستان و مکانیک‌های گیم‌پلی این بازی، این احساس را به ما می‌دهد که ما «مردانی آزاد» هستیم. همچنین بازی Red Dead Redemption 2 بهترین المان‌های فنی را برای این نسل به ارمغان آورده است.

The Games Machine 98/100

بزرگ، غیرغابل‌مقایسه از نظر فنی و پر از کارهایی که باید انجام دهید: حماسه‌یِ وسترنی راک‌استار گیمز، بار دیگر موفقیت قسمت اول را تکرار می‌کند و یکی از قابل‌توجه‌ترین بازی‌های ویدئویی تاریخ را شکل می‌دهد.

XGN 98/100

Red Dead Redemption 2 بهتر از آن چیزی شد که انتظار داشتیم. راک‌استار گیمز می‌داند چطور یک جهان گسترده و پر از زندگی را خلق کند که آرتور مورگان و گروه ون در لینگ در آن به دنبال شهرت و ثروت هستند. استاندارد جدیدی برای بازی‌های اکشن و ماجراجویی تعریف شده است.

MMORPG.com 97/100

آغازِ Red Dead Redemption 2، آهسته ولی حساب شده است و هرچه بیشتر پیش می‌روید و لایه‌های بالاتر و دامنه‌های بیشتر آن را می‌بینید، تاثیرگذاری بسیار بالای آن را شاهد هستید. این بازی به راحتی یکی از نامزدهای کسب عنوان بهترین بازی نقش‌آفرینی و جهان باز تاریخ است.

Multiplayer.it 96/100

Red Dead Redemption 2 شاهکاری است که هر گیمری باید آن را تجربه کند. این بازی با ایده‌های جدیدش، سبک جهان باز را به تکامل رسانده است.

GamePro Germany 96/100

این بازی همه‌ی زمینه‌ها را به سطح جدیدی رسانده و واقعاً بعید است که حداقل تا اواخر این نسل، رقیبی بتواند قراتر از آن عمل کند. Red Dead Redemption 2 شاهکار دیگری از راک‌استار است و بازی ویدئویی مدرنی است که در زمینه روایت داستان و صحنه‌پردازی و بالاتر از آن، از نظر فنی، توانایی‌های بسیاری دارد.

PSX-Sense.nl 95/100

Red Dead Redemption 2 نه تنها یک بازی عالی است بلکه اثرِ هنریِ دیجیتالی‌ای هست که مرز بین بازی‌های ویدئویی و فیلم‌های سینمائی را با ارائه گیم‌پلی و داستان‌سرایی پیشگامانه، تصاویری خیره‌کننده و جهان زنده و بی‌نظیری که خیلی کارها می‌توان در آن انجام داد، را از بین می‌برد.

Game Planet 95/100

با وجود سر و صداهای بسیار، Red Dead Redemption 2 جایگاه راک‌استار گیمز را در صدر صنعت بازی‌های ویدئویی مستحکم‌تر می‌کند. هشت سال [از عرضه آخرین نسخه این سری می‌گذرد] و این انتظار واقعاً ارزشش را داشته است.

CGMagazine 95/100

Red Dead Redemption 2 بهترین بازی‌ای است که راک‌استار گیمز تاکنون ساخته چراکه به طرز ماهرانه‌ای، غنی‌ترین جهان بازی که تاکنون ساخته شده را با یکی از جذاب‌ترین داستان‌های این نسل، ترکیب کرده است.

Destructoid 95/100

Red Dead Redemption 2 ظهور جاه‌طلبی است و راک‌استار گیمز بیشتر انتظارات را بر آورده کرده است.

۴Players-de 94/100

چه اُپرای غیرقانونی قدرتمندی! راک‌استار گیمز از نظر جلوه‌های بصری و از لحاظ روایت داستان فراتر از انتظارات عمل کرده است. Red Dead Redemption 2 بازی به یادماندنی‌ای است که تا سال‌‌های سال از آن یاد می‌شود.

IGN Japan 93/100

بازی Red Dead Redemption 2 ماموریت‌هایی حماسی، تعداد زیادی ماموریت جانبی و دیالوگ‌هایی سطح بالا و با کیفیت ارائه می‌دهد که بسته به نحوه بازی شما تغییر خواهند کرد. می‌توان اینطور بیان کرد که رویارویی‌های نوظهور، به جای اینکه تصادفی احساس شوند بیشتر ساختگی هستند. با این وجود، نقشه‌ای که به طرز ماهرانه‌ای تا زمان صحیح و درست، اطلاعات نمی‌دهد، سیستم‌های چندلایه و گان‌فایت پر از نبوغ، ادغام سیستم Wanted با داستان، و روایت داستانی عالی و چگونگی ارتباط آن با بازی قبلی، همگی المان‌هایی هستند که لیاقت ستایش بسیاری دارند.

Metro GameCentral 90/100

یک دستاورد فنی باورنکردنی و حماسه‌ی وسترنی بسیار موفقیت‌آمیز که علی رغم نقاط ضعف بسیار جزئی، که جذاب‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین ساخته راک‌استار گیمز تاکنون محسوب می‌شود.

GameSpot 90/100

Red Dead Redemption 2 پیش‌درآمدی عالی است که داستانی احساسی دارد که کاملاً در مسیر درستی پیش‌ می‌رود. پس از اتمام این بازی واقعاً سخت است که جهان آن را ترک کنید.

Game Heroes 90/100

بر هیچکس پوشیده نیست که بازی Red Dead Redemption 2 حتی اگر بهترین بازی سال هم نشود، باز هم به راحتی به عنوان یکی از برترین بازی‌های امسال شناخته می‌شود. راک‌استار گیمز باز هم توانایی‌های خود را به رخ کشید.

ShackNews 90/100

اگر برای یک ذخیره‌سازی بیش از ۲۰۰ ساعت وقت صرف کنم و پس از گذشت چند ماه، بار دیگر به تجربه آن اقدام کنم، اصلاً سورپرایز نخواهم شد. چه پیگیر سرقت از یک قطار در حال حرکت باشم یا با آرامش به تجربه کمپین انفرادی بپردازم، Red Dead Redemption 2 یک بازی جهان باز هست که من بارها و بارها به آن سر خواهم زد.

GameCritics 90/100

اگرچه من هنوز از دانستن این نکته که یک بازی که گفته می‌شود بیش از ۵ هزار خط دیالوگ برای آن نوشته شده است چرا نتوانسته یک داستان سه روایته را بیان کند، ناامید هستم، اما بدون شک Red Dead Redemption 2 بهترین بازی راک‌استار تا به امروز است. این بازی قوی‌ترین شخصیت‌ها و جهان بازی (Open World) بسیار پرجزئیات را ارائه می‌دهد که با سرعتی متعادل همسو با یکدیگر هستند. راک‌استار کم و بیش، مدرن‌ترین بازی سندباکس را ساخته و لذت‌بخش است که ببینیم آن‌ها دوباره رکوردها را جابجا می‌کنند.

Video Chums 88/100

Red Dead Redemption 2 عنوانی جهان بازِ شگفت‌انگیز و پر زرق و برق است که می‌توانید بدون وقفه، ساعت‌ها باآن سرگرم شوید. جلوه‌های بصری شگفت‌انگیز، جهانی پیچیده و شخصیت‌های واقع‌گرایانه این بازی را به عنوانی تبدیل می‌کند که این نسل باید حتماً به خود می‌دید.

Slant Magezine 70/100

Red Dead Redemption 2 ظاهری جذاب و تحریک‌کننده دارد تا جایی که برای بازی‌باز مناسب است اما برخی مشکلات و ناامیدی‌ها به این بازی ضربه می‌زند.

رستگاری سرخ‌پوست مرده | نقدها و نمرات بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا

رستگاری سرخ‌پوست مرده | نقدها و نمرات بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا

بازی Red Dead Redemption 2 فردا برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی، می‌توانید پیش‌نمایش آن را به قلم مصطفی زاهدی از این نشانی بخوانید.

WalleR MaNJAMSHID𝗔𝗿𝗶𝗮 𝗛𝗮𝗺𝗶𝗱𝗶𝗮𝗻Sina7294AMIR WAZOWSKISpider-ManAlireza1882

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

رستگاری سرخ‌پوست مرده | نقدها و نمرات بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
رستگاری سرخ‌پوست مرده | نقدها و نمرات بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
رستگاری سرخ‌پوست مرده | نقدها و نمرات بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
رستگاری سرخ‌پوست مرده | نقدها و نمرات بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
رستگاری سرخ‌پوست مرده | نقدها و نمرات بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

رستگاری سرخ‌پوست مرده | نقدها و نمرات بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا