سونی به سختی در حال بهبودسازی عناوین انحصاری بزرگ آینده است - گیمفا
سونی به سختی در حال بهبودسازی عناوین انحصاری بزرگ آینده است - گیمفا
سونی به سختی در حال بهبودسازی عناوین انحصاری بزرگ آینده است - گیمفا
سونی به سختی در حال بهبودسازی عناوین انحصاری بزرگ آینده است - گیمفا

سونی به سختی در حال بهبودسازی عناوین انحصاری بزرگ آینده است

امیرحسین نصرتی
۰۹:۳۰ ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
سونی به سختی در حال بهبودسازی عناوین انحصاری بزرگ آینده است - گیمفا

حتی باوجود بازی‌های منتشر شده‌ی بزرگی مانند God of War و Spider-Man در ماه‌های اخیر، همچنان عناوین انحصاری بسیار بزرگی برای انتشار برروی پلی‌استیشن ۴ باقی مانده‌اند. در بین بازی‌های بزرگ آینده، تنها Days Gone تاریخ انتشار دقیق دریافت کرده بود که آن هم مدتی پیش با تاخیر مواجه شد.

اما بازی‌های دیگری مانند The Last of Us Part II, Death Stranding و Ghost of Tsushima هنوز تاریخ انتشاری دریافت نکرده‌اند و مشخص نیست وضیعت توسعه‌ی آن‌ها در چه مرحله‌ای قرار دارد. به تازگی و طی به‌روزرسانی جدیدی که در بلاگ رسمی پلی‌استیشن منتشر شده، شرکت سونی تائید کرده است که توسعه‌دهندگان سخت در حال بهبودسازی این عناوین هستند و فعلاً آمادگی لازم برای اعلام تاریخ انتشار آن‌ها را ندارند:

ما می‌دانیم که بسیاری از شما می‌خواهید اطلاعاتی درباره‌ی بازی‌های کلیدی آینده مانند The Last of Us Part II, Death Stranding و Ghost of Tsushima بدانید. استودیوهای ما به سختی در حال بهبودسازی و برطرف کردن مشکلات این عناوین بزرگِ پلی‌استیشن ۴ هستند اما ما هنوز آماده نیستیم تا بازه‌ی انتشاری برای آن‌ها مشخص کنیم. مطمئن باشید هر اتفاقی که بیافتد، شما اول از همه از آن آگاه خواهید شد!

یکی از جالب توجه‌ترین نکات این اطلاعیه، استفاده‌ی تاکیدی از عبارت “بهبودسازی” است که این پیام را به ذهن متبادر می‌کند که احتمالاً روند توسعه‌ی عناوین یاد شده به پایان رسیده است و توسعه‌دهندگان در حال حاضر تنها مشغول به برطرف کردن مشکلات آن‌ها هستند.

به هر صورت از آن‌جایی که رویداد PSX 2018 برگزار نخواهد شد، باتوجه به توضیحات بالا احتمال می‌رود دست‌کم یکی از این بازی‌های بزرگ در رویداد The Game Awards 2018 نمایشی داشته یا حتی تاریخ انتشاری دریافت کنند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سونی به سختی در حال بهبودسازی عناوین انحصاری بزرگ آینده است - گیمفا
سونی به سختی در حال بهبودسازی عناوین انحصاری بزرگ آینده است - گیمفا
سونی به سختی در حال بهبودسازی عناوین انحصاری بزرگ آینده است - گیمفا
سونی به سختی در حال بهبودسازی عناوین انحصاری بزرگ آینده است - گیمفا
سونی به سختی در حال بهبودسازی عناوین انحصاری بزرگ آینده است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Mr Hill93 گفت:

    سونی‌ اینطوریه دیگه شرکت هاش اول بازی و میسازن بعد رو مشکلات بازی کار میکنن بعد تاریخ انتشار میدن
    ولی ولی ولی استودیو های فرست پارتی رقیب اول بازی میسازن بعد منتشر میکنن بعد مشکلات شو با اپدیت حل میکنن که بازم نصفش قابل درست شدن نیس :rotfl:

    مدیونین اگه فکر کنین منظورم استیت آف دی کی هست 🙁 😀 :laugh:

    • در سال ۲۰۱۹ فقط این بازی ها ارزش خریدن دارن.
      The Last of Us Part II
      Ghost of Tsushima
      Death Stranding
      Concrete Genie
      Days Gone
      MediEvil
      Dreams
      Wild

    • PS1♡PS2♡PS3♡PS4♡PS5 گفت:

      حرف حق زدی داش .کسی جرات نداره بگه بالای چشمت ابرویه :yes:

    • allfreegamer گفت:

      خوب معلوم بود چون دیزگان هم بخاطر برطرف شدن مشکلاتش تاخیر خورده

      • 2B گفت:

        allfreegamer
        یه زمان ما یه تحلیلی داشتیم که حرف اول و اخر رو بازی با کیفیت میزنه!
        مادامی که یه پروژه به اون کیفیت مطلوبش نرسیده نباید منتشر بشه، این تاخییر زدنها هم بستگی به اون تیم بازی ساز داره، مثل خط مشی که راکستار یا پروجکت رد و البته سونی پیش گرفتن .. بعید میدونم گیمر جماعت از تاخیر خوردن پروژه های این سه بازیساز ناراحت بشه چون به خروجی کارشون تقریبا میتونه اطمینان خاطر داشته باشه.
        اینه که بستگی داره کدوم بازیساز و استدیو تاخیر بزنه..این دیزگان هم بنظرم یه مقدار بیش از حد توان بند استدیوس ..بند استدیو مثل rare جزو بهترینها بود که متاسفانه برای مدتی از ساخت بازی aaa اجبارا ! دور بود .. امیدواریم که با نظارت سونی برگرده به دوران اوجش چون تیم نظارتی سونی خیلی سخت گیر تشریف دارن.. اوئدا هم دلیل جدا شدنش همین بود دائما درخواست تغییراتی رو برای بهبود بازی میدن که هر بازیسازی نمیتونه تحمل کنه و کنار بیاد.
        اخیرا هم اخبار سخت گیریها و مشقات دلچسب کار کردن در راکستار بیرون درز کرد که قطعا مطلع شدید.. اینه که ساخت یه بازی با کیفیت گاو نر میخواهد و مرد کهن.

        • allfreegamer گفت:

          مایکروسافت هم تازگیا داره کم کم نظارتش رو روی استودیوهاش بیشتر میکنه و سخت گیریهاش بیشتر میشه بهرحال امیدوارم هر بازی یی چه از سوی مایکروسافت و چه از سوی سونی عرضه بشه صنعت گیم رو یک گام رو به جلو ببره این گل هم تقدیم به سونی و مایکروسافت که موجبات شادی مارو فراهم میکنند و به ما دلخوشی و لذت بازی کردن میدند :rose:

          • 2B گفت:

            all free gamer
            :yes: :rose:
            پلی گراند و Initiative که امید زیادی میره بترکونن، کوالیشن هم اونطور که گفتن بیشتر بخاطر هوادارها محافظه کاری کردن و بنا دارن برا گیرز ۵ سنگ تموم بزارن ، هیلو ۶ رو هم بشخصه حدس میزنم دوران اوج این فرانچایز رو برامون تداعی کنه باقی استدیو های ماکرو باید همین سیاست رو پیشه کنن جذب افراد خلاق + اعتماد به استدیو ها… در هر صورت موفقیت ماکرو به نفع همس چه اکس باکس فنها چه pc.
            در هر صورت امیدوارم نسل بعد هم ماکرو و هم سونی رو سفیدمون کنن از چپ و راست با شاهکار ما رو مورد عنایت قرار بدن ، کاش اوضاع مملکت هم یه سامونی بگیره دو کنسوله بشیم.چی میشه

    • Last Of Us گفت:

      کراکن بدون بدن و محتوا یادت نره

  • postman گفت:

    خبر بسیار هیجان انگیزیه . امیدوارم بالاخره توی pgw شاهد نمایش دوباره گیمپلیشون باشیم

  • با خیال راحت در حال بهبود باشین . دیر آمدن بهتر از با باگ آمدن هست ( هر چند تمام بازی های ساخته شده باگ دارن و طبیعی هم‌ هست ولی منظورم از باگ مشکلات فنی بازی هست نه اون باگ‌های فان بعضی بازی ها)
    سونی یه بخش نظارت کلی رو بازی های داخلیش داره که کارشون گیر دادن به بازیاس 😀 اونو رد کنن بدون شک بازی آمادس و بی عیب و ایراد فنی :yes:
    😎
    😎
    فعلا چند ماهی با رد دد سرگرمیم سرگرم‌ که چه عرض کنم قراره زندگی کنیم 😀 شخصا تا E3 هیچ بازی دیگه ای نمیگیرم همین رد دد منو بسه
    بعد این چندتا شاهکار سونی میان و میزنیم آماده میشیم‌ برا کوچ به پلی۵
    ( به جیب های خالیش نگاه میکند و میخندد ) 😐
    😯
    پلی۵ :inlove:
    من :inlove:
    جیب من :doctor:

  • اگر منصفانه و منطقی و ” عاقلانه ” به این مساله نگاه کنیم میبینیم که اگر سونی بخواد فاصله انتشار این بازیهارو با پلی ۵ زیاد کنه قطعا بازی خاصی که آماده انتشار همزمان بروی کنسول جدیدش باشه نداره. من فکر میکنم این بازیها همزمان یا فاصله خیلی نزدیک با کنسول جدید سونی منتشر بشن و این بهترین کاره. و اینکه قطعا سونی نمیاد کنسول رو رونمایی کته و بعد براش تاریخ انتشار طولانی بزاره. اگر در e3 بعد رونمایی بشه بدون شک برای ماههای بین اکتبر تا سال نو میلادی خواهد بود و این بازیها، بازیهای اجرایی روی اون کنسول خواهند بود.
    کنسول نسل جدید تنها نمیاد و با بازیهای جدید منتشر میشن. شک نکنید.

    • فرشاد گفت:

      اول از همه اینکه مهم نیست این بازی ها تا کی منتشر میشن چون در هر صورت شاهکار هستن به شخصه بعد از لست آف آس مورد انتظار ترین بازی واسم گوست آف سوشیما است و در جواب این دوستمون علیرضا آیا توی مایکرو فن اصن از کنسول سونی و سیستم کاریش اطلاعی داری که میای فتوا میدی E3 2019 کنسول رو معرفی کنه بعد این بازی هارو واسه اون ریلیز کنه بچگانه ترین کامنت ممکن رو دادی عمر همه کنسول های بازی بعد از نسل ۵ تقریبا ۷ ساله بوده و با توجه به اینکه سال ۲۰۱۳ نسل هشتم وارد عرصه شده و تقریبا ۲ سال که کنسول های میان نسلی اومدن مسلما هیچ یک از شرکت های سونی و مایکرو نمیان وجه خودشون رو خراب کنن به خاطر یه کنسول جدید پس تا ۲۰۲۰ به دلتون صابون نزنید این یه مطلب سال ۲۰۲۰ ما المپیک رو پیش رو داریم که رویداد بسیار بزرگی هستش و بهترین مکان برای تبلیغات پس به احتمال خیلی زیاد در اون سال ما شاهد رونمایی نسل نهم کنسول ها و تبلیغات گسترده اش در میادین المپیک هستیم که تاثیر زیادی داره این فرضیه اس که احتمال بالایی داره یه فرضیه دیگه اش اینه که چون کنسول های میان نسلی معرفی شدن تو این نسل و این یه حرکت جدیدی به حساب میاد احتمال بعدی اینه که کنسول ها ۲۰۲۱ معرفی و در ۲۰۲۲ که جام جهانی هستش عرضه بشن که این فرضیه هم احتمال به شدت بالایی داره چون هر دو کمپانی مطلع هستن که مردم و گیمر های زیادی در دنیا از کنسول های میان نسلی خوششون نیومد و ناراحت شدن چرا چون طرف رفته پول داده نسخه معمولی رو خریده بعد مثلا ۲ یا ۳ سال یهو دیده کنسول دیگه با یه قدرت بیشتر اومده پس اگه هر دو کمپانی بیان کنسول جدید معرفی کنن تا قبل از ۲۰۲۰ اعتماد مردم نسبت بهشون کم میشه به هر حال من یکی دوست ندارم تا ۲۰۲۰ خبری از نسل نهم باشه

      • Last Of Us گفت:

        بابا بنده خدا درست میگه
        درسته کنسول های نسل قبل عمرشون ۷۶ ساله بوده مثلا ولی دلیل نمیشه این نسل هم اینجوری باشه
        کنسول ها ۱۰۰% با توجه به انتشار بازیا و حرفهای هردو شرکت و شایعه ها و حرفهای تحلیل گرا تا آخر ۲۰۱۹ یا اوایل ۲۰۲۰ میان. کنسول ها آخر ۲۰۱۳ اومدن تا ۲۰۱۹ ۲۰۲۰ دقیقا ۵ ۶ سال میشه و کافیه

        ولی یک جارو اشتباه زد
        استودیو گوریلا گیمز و چند استودیو جدید که سونی خریده برای نسل بعد و لانچش بازی دارن
        ولی بازی لست ۲ و گوست آف توشیما و دس استرندینگ هم میان نسلی میشن و برای نسل بعدم میان
        درمورد کنسول های میان نسلی هم
        ۲۰۱۶ پرو اومده و تا ۲۰۱۹ حدود ۲ ۳ سالی عمر کرده و براش کافیه. ولی برای جعبه ایکس نه
        ولی خوب همینه. کاریش نمیشه کرد

        • allfreegamer گفت:

          last of us تو یه pc فنی در ظاحر سونی فن و فقط بخاطر این از سونی و ps4 بالا میری چون اول اینکه کنسول از نظر قیمت بصرفه است دوم اینکه ps4 انحصاریهای خوبی داره شرط میبندم تا چند سال پیش pc فن بودی و کنسولها رو ترول میکردی ولی من همیشه کنسول فن بودم و یک نگاه کنسولها رو با pc عوض نمیکنم وبا کنسولهای سونی و مایکروسافت خاطرات زیادی دارم تو باید دست از این حرفهای بچه گونت برداری و بری با همون کامپیوترت بازی کنی تمام و بیخود خودتو سونی فن نشون ندی

          • 2B گفت:

            allfreegamer
            :yes:
            سونی یا ماکروسافت نباید تقاص رفتار بچه گونه ی بعضی از هواداراشون رو بدن .. خاطرم هس کاربر حسام نامی بود نینتندو فن منتها سر همین کل کل های بچه گونه از سونی متنفر شده بود خودش تو کامنتی به موضوع اشاره کرد، که واقعا جای تعجب داشت برام… بازی خوب و عالی باشه کیفش به ما برسه حالا ماکرو باشه یا سونی

            • allfreegamer گفت:

              ۲B عزیز واقعا به نکته ی درستی اشاره کردی من وقتی ترول و نظرات یکترفه ی کاربر last of us و قاتل نوب رو میخونم توی پست های ماکرو خود به خود دیدم نسبت به سونی و کاربراش بد میشه ولی بهرحال سونی رو دوست دارم

      • dx3d گفت:

        دقیقا موافقم باهات.بخدا روحمون خبر نداره سونی و مایکرو چه تصمیمی گرفتن در آینده باور کن انقد محرمانست اطلاعاتشون انقد الکی نیست هر کسی بیاد یه فکتی بده.شایعه زیاد هست چه در دنیای فیلم چه بازی.اونوقت بعضیا میان میگن تو e3 2019 از کنسول جدیدشون رونمایی میشه.بابا بیخیال نوستر اداموس هم کم میاره با این پیشگویی بعضی دوستان

  • PERSIAN NAZI گفت:

    باغچه کوجیما باغهای دیگر استودیوهای سونی را خشک کرده.دیشب یکی میگفت که تا حالا ۲۳۰ تا از این استدیو هم کنار گذاشته شدن و سخت مشکل نیرو متخصص دارن.

    • Last Of Us گفت:

      داداش کوجیما بزرگترین بازی ساز دنیا هستش در عناوین سری دار
      بیخودی هم زور نزن. همیشه هم شاهکار ساخته و بازیاش جایزه بردن
      سونی هم همه استودیو هاش رو پشتیبانی کرده و میکنه که اگر نمیکرد شاهد این عناوین شاهکار نبودیم

      • PERSIAN NAZI گفت:

        تا اون روز خیلی مونده و خیلی هم پول میره بیا بگو اقا ۵۰ میلیون میفروشه یعنی ۳ میلیارد دلار مشکل اینه که تا حالا ۳/۵میلیارد دلار حروم کرده بابت دستمزد و تجهیزات و تا سال اینده بازم مصرف میشه و یه درصدی هم از فروش به هنرپیشه ها میرسه .این ۲+۲ شما ۴ نمیشه و اما این ۲+۲ من میشه منفی ۲ میلیارد اگه ۵۰ میلیون نسخه بفروشه جالبه مگه نه این یه چیز ساده بود که توی دانشگاه از سیاست یاد گرفتم

        • mahdi.r گفت:

          واقعا این اعداد و ارقامو از کجا آوردی
          تا الان پر هزینه ترین بازی سونی گاد بوده با ۲۰۰ خورده ای میلیون دلار بعد این چجوری ۳٫۵ میلیارد دلار این عددی که داری میگی خنده داره این عدد از پرفروش ترین فیلم دنیا هم بیشتره اونم ۱٫۵ میلیارد تو یا توهم زدی یا فک کردی ما توهم زدیم که حرفاتو باور کنیم

        • 2B گفت:

          persian nazi@
          تا اونجا که بنده شنیدم نهایت هزینه برای یه عنوان aaa خیلی بشه ۱۰۰ میلیون دلار بدون خرج تبلیغات، رقم فضایی ۳ میلیارد دلار رو از کجا اوردی شما؟ یه منبع معتبر لطفا ?:-)
          بعدش بالاخره یه حساب کتابی هس این وسط یعنی باور کنیم مدیران ارشد سونی اندازه شما کاربر معمولی هم نمیدونن؟

          • PERSIAN NAZI گفت:

            بنظرت لئا سیدوکس زیر ۳۰ میلیون میگیره یا میشه مدذ میکلسون یا گیلرمو دلتورو زیر ۷۰ میلیون بگیرن .این بازی فقط از بازیگرای سینما که همشون خیلی گرانن تهیه شده و بند قرار داد لئا سیدوکس رو دیدم که نوشته بود چنانچه پیشنهادی در دوره همکاری بهش بشه سونی موظفه پول قرارداد رو بده که تا حالا یک قرارداد لغو شده داشته.الان مود شده هر تهیه کننده یه تیم بزرگ و گران رو برای تضمین فروش جمع میکنه.دوست عزیز من قبلا توضیح دادم و شما نخوندی .کوین دورند.مدذ میکلسون.اون یارو تو والکینگ دد که همیشه اسمش رو فراموش میکنم .ادریس البا.کریستوفر نولان.گیلرمو دلتورو.رایان گاسلینگ.اما استون.تا حالا تائید شدن و تا جائی که من میدونم خیلی های دیگه هم هستند و قبلا هم گفتم که از سونی به حساب شخصی این افراد پول هنگفتی واریز شده که یک از مدیران ارشد مخالف این سیاست استفا داد و سحامش رو واگذار کرد از اون روز که مال ۲ سال پیشه اخبار زیادی پخش شده و مدام دیگر استدیو ها تعدیل نیرو دادن و این رو هم بدونید که کوجیما و یوشیدا دوستان قدیمی هستند و عهد برادری بستند و یوشیدا گفته از هیچ هزینه ای دریغ نمیکنم.این عناوین aaa جلوی غولهای company of heroes که بیش از ۳۰۰ تانک قدیمی رو خریداری یا بازسازی کردن یا فیفا و پرو ایوولوشن هیچن .اینها هم میلیاردی هزینه کردن اما فروش خوبشون تضمینیه هر ۳ pc محورند و حسابی میترکانن ولی سونی انحساریه و یک بازار ۱/۸ میلیاردی pcگیمینگ رو نداره. موفق باشید

            • 2B گفت:

              ممنون بابت توضیحاتت،جالب بود! :yes: :rose:
              حرفاتون در مورد تعدیل نیرو با اونچه که ما میشنویم و اعلام شده در تناقص کامله ،مثلا تاسیس استدیو دوم ناتی یا گوریلا یا دو تیم شدن سانتا و …
              در مورد مبالغ ذکر شده و حضور کارگردان سه گانه بتمن ،بخوابی،اینسپشن یعنی نولان حرفی ندارم چون چیزی راجعش نشنیدم! اما دوست گرامی من عناوین انحصاری بیشتر محض سیستم سلر بودنشون تولید میشن نه صرفا سودآوری مستقیم ،سیاست گذاری سونی اینطور نشون داده که با فرست پارتی ها کنسول میفروشه ، سود هنگفت رو بواسطه بازیهای ترد پارتی نظیر فورتنایت و… می بره بماند که اکثر بازیهای تولیدیش اونطور اعلام کردن سوداور بودن…

        • باتشکراز اقتصاددان اعظم که مشاورین مالی سونی جلوش تعظیم میکنن

  • AXEL STONE گفت:

    خیلی خوب اسم تلو که اومده The Last of Us Part II فقط یک تریلر با تاریخ انتشار بدید دیگه تا مدتی چیزی نمیخام از سونی :heart: .
    اسپم: -دادا Brutal_shooter عباس جان اگه هستی حتما جواب بده :rose: میدونم پستای PS4 رو میبینی :heart: ناراحتم نباش-

  • دستش درد نکنه هورایزن ۲ رو هم بذاره تنگ این لیست دیگه این نسل هیچی ازش نمیخوایم 😀

  • Solid Snake گفت:

    ۲۴ثانیه از گیمپلی رد دد لو رفته.لطفا بزارینش

  • big_cypher گفت:

    ba in ozae mamlekat harche dir tar biyan behtare posht ham ragbari nayan mesl god ,detroit,spider hala ina arzoon boodan khoob bood

  • عکس الی و این اتاقه آدمو داغون میکنه❤️

  • Hala madrid گفت:

    کی بود میگفت سونی همه چی رو،رو کرده؟ضایع شدی؟سونی تو انحصاری حرف اول رو میزنه :inlove:
    #تا_ابد_با_سونی :inlove:

  • Be_haan گفت:

    هر سه تاشونو دوس دارم ولی tlou part ii برام ی چیزه دیگست خیلی منتظر ی خبر هستم خدا کنه تو paris game 2018 یا Game Awards 2018 ی خبری ازشون بیاد مخصوصا part ii 😎 😎

  • ETERNAL_MAN گفت:

    بر کسی پوشیده نیست که سونی تا حالا انحصاری های عالی و بی نقصی رو ساخته و عرضه کرده ، به امید موفقیت days gone و لست اف آس ۲

  • pc and ps4 گفت:

    Tlou 2 برترین بازی تاریخ نسل بشر میشه :inlove:

  • kami121 گفت:

    کلمه بهبودسازی از داخل کدوم فرهنگ لغت بیرون اومده؟ 😐

سونی به سختی در حال بهبودسازی عناوین انحصاری بزرگ آینده است - گیمفا
سونی به سختی در حال بهبودسازی عناوین انحصاری بزرگ آینده است - گیمفا