Rise of Triad در ابتدا دنبالهای بر سری Wolfenstein بوده است
آقای اسکات میلر از استودیوی ۳D Realms بیان کرده که عنوان Rise of Triad قرار بوده است در ابتدا به عنوان دنبالهای بر سری Wolfenstein 3D منتشر شود.
بسیاری ازبازیبازان توسعهدهندگانی مانند ID Software و ۳D Realms (استودیوی Apogee Software سابق) را به دلیل انتشار عنواینی مانند Doom، Wolfenstein 3D و Rise of Triad به خوبی به خاطر دارند. اما به نظر میرسد دو عنوان Wolfenstein و Rise of Triad ارتباطی بسیار نزدیکتر از آنچه که به نظر میرسد داشتهاند.
براساس گفتههای آقای اسکات میلر، استودیوی Apogee Software در ابتدا تیمی را گردآوری کرد تا یک بستهی الحاقی برای عنوان Wolfenstein 3D توسعه دهند. پس از اینکه توسعهی این بستهی الحاقی به پایان رسید، تیم مذکور مسئولیت ساخت دنبالهی سری را نیز به عهده گرفت. همزمان با این موضوع آقای Tom Hall استودیوی ID Software را ترک کرده و به عنوان رهبر این تیم به استودیوی Apogee Software ملحق میشود.
این موضوع به شروع پروژهی Wolfenstein: Rise of Triad ختم میشود. این نسخه از بازی قصد داشته است تا Triad را به عنوان مجرم اصلی حوادث نشان داده و بازیبازان مسئولیت شکست آنها را به عهده داشتهاند. متاسفانه شرکت ID Software هشت ماه پس از شروع این پروژه قرارداد خود با استودیوی Apogee Software را فسخ کرده و اجازهی استفاده از آیپی Wolfenstein را از آنها میگیرد. این مسئله در نهایت باعث خلق عنوان Rise of Triad میشود.
این بازی در ابتدا قرار بود Wolfenstein: Rise of Triad نامیده شود. این بازی قرار بود ادامهای بر سری بوده و نشان دهد که هیتلر در حقیقت یک عروسک خیمه شببازی بوده است. اینجا بود که Triad، یک فرقهی مذهبی که در همه چیز دسته داشتهاند وارد ماجرا میشد. در ابتدای کار شرکت ID Software به ما گفت که “ما با شما هستیم”. ما یک قرارداد داشتیم و همه چیز به خوبی پیش میرفت. ۸ ماه پس از این ماجرا آنها تصمیم گرفتند تا قرارداد را کنسل کنند.
آنها حق این کار را داشتند. شاید آنها احساس کردند که بازی ما تداخل زیادی با عنوان Doom داشته است و آنها از این موضوع خوشحال نبودند. به همین دلیل است که اگر به عنوان Rise of Triad نگاه کنید، المانهای مشابه زیادی با سری Wolfenstein میبینید. ما مجبور به استفاده از المانهایی که در ابتدا ساخته بودیم، شدیم.
خوشبختانه هر دو عنوان Wolfenstien و Rise of Triad در نهایت در جایگاه خود موفق عمل کردند. ساخت آخرین نسخه از سری Wolfenstein به استودیوی MachineGames و شرکت بتسدا (Bethesda) واگذار شد که عنوان Wolfenstein II: The New Colossus توانست به موفقیتهای چشمگیری برسد. عنوان Rise of Triad نیز در سال ۲۰۱۳ برای رایانههای شخصی توسط استودیوی Interceptor Entertainment بازسازی شد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
بدترین بازی زندگیم با اختلاف خیلی زیاد این افتضاح به تمام معنا بود اصلا نمیدونم با چه رویی یه نسخه رو پورت کرده بودن برای نسل هفت! واقعا حالم بهم خورد! سرعت بازی بسیار مسخره و بشدت بالا بود ! ینی شخصیت راه نمیرفت دو هم نمیکرد بلکه داشت با جت جایجا میشد ! بعد مثله ماریو باید توی یه بازی سه بعدی بری سکه بخوری 😐 دشمنارو هم میومدن میمردن همین!
یه زمانی که یه کانال توی اپارات داشتم بازیشو جلوی دوربین با چاقو و اتیش و هزار تا بدبختی نابود کردم ! اون ویدیو (۲۲/۰۰۰) بازدید خورد ! اونموقع خیلی زیاد بود مثله اینکه حیلیا مثله من ازش متنفر بودن :rotfl: