جزئیات جدیدی از Dying Light 2 منتشر شد
استودیوی لهستانی تکلند (Techland) در حال توسعهی چندین پروژهی جدید است. اوایل سال جاری بود که این استودیو حق ساخت و فروش سری بازیهای Call of Juarez را از شرکت یوبیسافت (Ubisoft) پس گرفت و از آن موقع شاهد انتشار شایعات بسیاری مبنی بر در دست توسعه بودن نسخهی جدید این سری هستیم. با این حال بزرگترین پروژهی حال حاضر آنها Dying Light 2 است که دنبالهای جاهطلبانه بر نسخهی سال ۲۰۱۵ خواهد بود.
در رویداد E3 2018 بود که کریس اولان (Chris Avellone)، اسطورهی سبک نقش آفرینی، با آمدن برروی صحنه به معرفی Dying Light 2 پرداخت. بنابراین با توجه به حضور کریس اولان در تیم سازنده، مطمئنا در بازی شاهد المانهای منحصر به فردی از سبک نقش آفرینی خواهیم بود.
در جدیدترین شماره از مجلهی EDGE، تایمون اسمکتالا (Tymon Smektala)، طراح ارشد Dying Light 2 جزئیات جدیدی از بازی منتشر کرده است.
ما میدانستیم که در این بخش [ایجاد المانهای نقش آفرینی] مهارت نداریم، بنابراین تصمیم گرفتیم با فردی که در این زمینه خبره است کار کنیم. ما بخشی کاملا جدا در تیم نویسندگی خود داریم که مسئول معرفی روابط مختلف در بازی هستند. ما بر این باوریم که ترکیب این انتخابهای کوچک و بزرگ به بازیبازان اجازهی ساخت نسخهی مد نظر خود از شهر، یک سند باکس جدید و نسخهای که نه تنها داستانی متفاوت دارد بلکه گیمپلی متفاوتی را هم به آنها ارائه خواهد داد.
کریس اولان به عنوان طراح بخش داستانی به دنبال ارائه تعریفی جدید از این بخش است. بنابر گفتهی تایمون اسمکتالا، برخلاف نسخهی اول، Dying Light 2 در “دورهای مدرن از قرون وسطی” روایت خواهد شد.
همه چیز کمیاب است، منابع به شدت نادر هستند. تقریبا هیچ فناوری وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد، چیزهایی خواهند بود که مردم بعد از سقوط تمدن قادر به استفاده آن هستند.
زمانی که شما به قرون وسطی فکر میکنید، مواردی نظیر توطئه، خیانت و قطع دست بخاطر سرقت به ذهن شما خطور خواهند کرد. رابطهی میان مردم، مردمی که در قدرت هستند و کسانی که به این اندازه خوش شانس نیستند را در نظر بگیرید، ما از این الگوها در ساخت داستان خود استفاده کردهایم.
با این حال، زمانی که بازیبازان به Dying Light فکر میکنند، احتمالا اولین چیزی که به ذهن آنها خطور میکند گیمپلی مبتنی بر پارکور آن است. بنابراین هیچگونه نگرانی در مورد این بخش وجود نخواهد داشت؛ چراکه نه تنها تکلند تعداد انیمیشنها و حرکات پارکور را دو برابر کرده است بلکه شاهد هماهنگی بیشتری میان پارکور و مبارزات بازی خواهیم بود.
در بازی اول، پارکور در مبارزات بیشتر در قالب یک حرکت تمامکننده در دسترس قرار داشت. اما در Dying Light 2 ما حرکات بسیار زیادی را به بازی اضافه کردهایم که به شما اجازه میدهند در آغاز نبرد و یا در حین آن به انجام حرکات مختلف و متنوعی بپردازید.
بازی Dying Light 2 در زمانی نامشخص از سال ۲۰۱۹ برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. البته بنابر گفتهی استودیوی تکلند، در صورت نیاز برای بهینهسازی، شاهد تاخیر بازی خواهیم بود. در پایان میتوانید برای پیگیری سایر اخبار بازی به این آدرس مراجعه کنید.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
ظاهراً به این شکل شده که هر کس بخواد بازی اپن ورلد بسازه حتما باید توش المان های نقش آفرینی استفاده کنه
نسخه ۱ که تجربه نابی بود . منتظرم ببینم این چی میشه
هیچ وقت قسمت نشد بازی کنم ۱ رو
فکر کنم خیلی ضرر کردم
ارزش داره الان بریزم رو پی سی؟ به نظر دوستان :shame:
ارزش داره؟؟ برای من تو لیست ۵ تا بازی برتری که تاحالا بازی کردم . فوق العاده جو گیرا ، گیم پلی دوست داشتنی ، سخت و چالش برانگیز ، انیمیشن های واقعی ، پارکوری که تو کمتر بازی میشه دید ، هوش مصنوعی خیلی خوبه زامبی ها و یه داستان خوب که همه چی رو تکمیل میکنه ، برای من این بازی ۱۰/۱۰ هست . :blush:
به شخصه میتونم بگم واقعا عنوان فوق العاده ایه، هنوزم هم رو سیستمم نصبه و حدود ۴۰ درصد از استوری بازی رو رفتم، چند روز مشغولت میکنه، میتونی تو شب ترس و تو بازی حس کنی، پیشنهاد میکنم نصبش کنی
لامصب اینم خیلی خفن توی نمایشگاه E3 اولش که شروع کرد به معرفیش زیاد تحویلش نگرفتن صدا دست ها ضعیف بود بعد از تموم شدن تریلرش همه شگفت زده بودند صدای دست ها چند برابر شده بود اصلا انگار هر چی به پایان نسل هشت نزدیک میشیم همه کمپانی ها می خوان یک تصویر فراموش نشدنی از خودشون بجا بذارند.
خیلی منتظرشم نه اینکه بازی کنم یا بخرم نه نمیشه که تو این گرونی
فقط موفقیتش رو ببینم تا امیدوار به بازی کردنش باشم
این بازی انقلابی در گیم بود هیچ بازی زامبی به خوبی این ندیم البته بعد از tlou 2
قسمت ۱ این عنوان بهترین تجربه زامبی محور بود برای من مخصوصا بسته الحاقی فالووینگ اینجوری از خبرها وتریلر ها شو دنبال کردم نه رو داستان نه رو زامبی مانور دادن بیشتر باید با ادم ها بجنگی وقسمت مولتی واین منو نا امید میکنه.
ناموسا چرا همه فک میکنن بزنن تو فاز نقش افرینی بازیشون خدا میشه باو همون سبک خودتون و ادامه بدید بهترینه واقعا نمیدونم همه یا زدن تو کار بتل رویال یا تو فاز نقش افرینی نمیگم ژانر نقش آفرینی بده ن خیلی ام عالیه ولی ن برای ی شرکتی مثل این که سابقه ساخت نقش افرینی نداره خودشون هم اعتراف کردن
عشق است نقش آفرینی، اصن گیم یعنی نقش آفرینی ❤️
نسخه ۱ عالی بود امیدوارم این نسخه هم موفق باشه
لامصب تو یکش تا روز بود هیچ ترس خاصی حس نمیشد ولی وقتی شب میشد و night walker ها میومدن ترسناکی بازی ۳۶۰ درجه عوض میشد واقعا شبگردی دل و جرعت میخواست در مورد داستانشم باید بگم عالی بود در کل اگه تجربه نکردین حتما بازیش کنید(بازیش تا حدودی شبیه فارکرای اگه از فارکرای خوشتون اومد حتما و حتما بازیش کنید)