کپکام قصد دارد هر سال سه بازی بزرگ منتشر کند - گیمفا
کپکام قصد دارد هر سال سه بازی بزرگ منتشر کند - گیمفا
کپکام قصد دارد هر سال سه بازی بزرگ منتشر کند - گیمفا
کپکام قصد دارد هر سال سه بازی بزرگ منتشر کند - گیمفا

کپکام قصد دارد هر سال سه بازی بزرگ منتشر کند

امیرحسین نصرتی
۱۱:۴۵ ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
کپکام قصد دارد هر سال سه بازی بزرگ منتشر کند - گیمفا

روز گذشته شرکت ژاپنی کپکام (Capcom) گزارش سالانه‌ی عملکرد خود را برای اعلام به تحلیلگران و سهام‌داران منتشر کرد که طی آن اطلاعات جدیدی از اهداف و استراتژی‌های مدیر عامل این شرکت، یعنی کنزو سوجیموتو (Kenzo Tsujimoto) در دسترس قرار گرفته است.

طبق گفته‌های سوجیموتو، بازی‌های ویدئویی آیتم‌هایی ویژه محسوب می‌شوند و به همین دلیل کیفیت آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. زمانی که او در ۵۰ سال پیش شروع به فعالیت در دنیای سرگرمی کرد، این مورد یک اصل بنیادین به شمار می‌رفت و وی همچنان اعتقاد دارد که این اصل حتی امروز هم به خوبی صدق می‌کند:

بازی‌ها آیتم‌هایی ویژه هستند، نه ضرروری. به همین دلیل است که کیفیت آن‌ها باید در سطح جهانی باشد.

امروزه شعار کپکام جمله‌ی “از اوساکا به سرتاسر جهان” بوده و فرهنگ شرکتی آن بر پایه‌ی اصل‌های زیر بنا نهاده شده است:

(۱) روحیه‌ای که همیشه مشتاق است با چالش‌های جدیدی روبه‌رو شود و (۲) حس غروری که عمیقاً در هر کارمند کپکام ریشه‌ دوانده است و پیوسته تلاش می‌کند تا آن‌ها در سطح جهانی عمل کنند.

در ۶ سال گذشته این شرکت به طور میانگین در هر سال بیش از ۱۰۰ کارمند جدید استخدام کرده است و هم‌اکنون مجموعه‌ای با ۲،۱۰۰ کارمند به شمار می‌آید. البته این پایان کار نیست و کپکام قصد دارد تعداد کارمندانش را تا سال ۲۰۲۱ به ۲،۵۰۰ نفر برساند.

یکی دیگر از اهداف این شرکت طبق گفته‌ی سوجیموتو، ادامه دادن به پیشرفت فنی کپکام است که برای ساخت بازی‌هایی در سطح جهانی، موردی لازم و حیاتی به شمار می‌آید.

از همه جالب‌تر، وی در صحبت‌هایش اعلام کرد این شرکت تقریباً سه بازی‌ بزرگ در هر سال منتشر خواهد کرد. او همچنین اشاره کرد به منظور طولانی‌تر کردن بازه‌ی فروش مفید این بازی‌ها، محتویات جدید برایشان منتشر و قیمت‌گذاری‌های مختلفی برروی آن‌ها اعمال خواهد شد و از آن‌جا که آمریکای شمالی و اروپا حدود ۸۵ درصد از مصرف‌کنندگان را تشکیل می‌دهند، کپکام قصد دارد تا حضورِ خود در بازارهای خارجی را تقویت کند.

این استراژی‌ها همچنین شامل بازی‌های قدیمی نیز می‌شود تا بتوانند از طریق فروش دیجیتالی و به صورت بازسازی شده برای کنسول‌های نسل جدید (مانند عنوان Onimusha Warlords HD Remaster) سودآوری و درآمد خود را تجدید کنند.

همچنین گزارشی دیگر از یوچی ایگاوا (Yoichi Egawa)، رئیس بخش همکاری‌های اجرایی کپکام، منتشر شده است. طبق این گزارش، ایگاوا از دو سال پیش وظیفه‌ی ترسیم چشم‌انداز توسعه‌ی عناوین کپکام را برعهده گرفته و همواره به اصل‌های زیر معتقد بوده است:

نخست، اگر بازی خوب نباشد فروش نخواهد رفت و دوم این‌که اگر شرکت‌های جهانی را دنبال نکنید، در صنعت بازی‌ها زنده نخواهید ماند.

شعار شخصی ایگاوا جمله‌ی “هرگز فرار نکن، هرگز تسلیم نشو” است و جهت تمرکز برای حرکتِ رو به جلو از قاعده‌ی زیر پیروی می‌کند:

  1.  تولید محصولی که هم با کیفیتی در سطح جهانی و هم سودآور باشد
  2.  ساخت بازی‌های تلفن‌های همراه
  3. توسعه‌ی عناوین esport و مدل‌های فروش طولانی مدت
  4. تقویت فناوری شبکه برای بازی‌های چندنفره‌ی رقابتی و موارد مشابه آن

همچنین ایگاوا با نظر سوجیموتو مبنی بر این‌که برای رسیدن به اهدافشان ناگزیر هستند تا منابع شرکت را تقویت کنند، هم‌عقیده بوده و به همین دلیل برای استخدام و آموزش توسعه‌دهندگان در تلاش است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کپکام قصد دارد هر سال سه بازی بزرگ منتشر کند - گیمفا
کپکام قصد دارد هر سال سه بازی بزرگ منتشر کند - گیمفا
کپکام قصد دارد هر سال سه بازی بزرگ منتشر کند - گیمفا
کپکام قصد دارد هر سال سه بازی بزرگ منتشر کند - گیمفا
کپکام قصد دارد هر سال سه بازی بزرگ منتشر کند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • General RAAM گفت:

    توسعه عناوین esport :inlove:چى از این بهتر که عناوین آنلاین محور صنعت گیم رو تصاحب کنن :inlove: کپکام هم زد تو کار آنلاین دمش گرم :inlove: :yes:

    • تا وقتی ناتی داگ و راکستار،کپکام،سانتامونیکا
      اینسومنیاک،پراجکت رد،هستند،هیچوقت این اتفاق نخواهد افتاد،
      میزان فروش آنچارتد،گاد ۲۰۱۸٫اسپایدی،اینو ثابت میکنه
      عناوین داستان محور الماس دنیای گیم محسوب می شوند
      بازیهای انلاین می ایند و میروند،این عناوین داستانی هستند که جاودانه هستند

    • AXEL STONE گفت:

      دوست عزیز چجوری اول پستا کامنت میذاری به این شکل؟
      حاجی جان کپکام اسپم گیم نمیسازه همیشه بازیای محتوا دار میسازه اگرم بخاد بسازه یجوری میسازه که گروهی باشه شبکه ای باشه یا انلاین گروهی.
      اگرم میسازه اشتباهی نکرده همه شرکتا ۵ ۶ تا از این اسپم گیما دارن تمامی این نیوNEW گیمرای جدید عبادت میکنن این بازیارو خوب اما کپکام همیشه کارش درسته یبارم کار اشتباهی نداشته شکر خدا فقط تو فرنچایزای قدیمی یکم اشکالاتی داشته که شکر خدا داره رفع میشه و بهتر و بهتر از همیشه میشه
      اگرم دیدی یروزی ساخته بدون که هوادارانش ازش طلب کردن بخاطر این که کپکام به هوادارانش احترام خاصی میذاره :rose:

      • همین که اویل ۲ و DMC5 رو داده،من دیگه چیزی ازش نمیخوام،
        الیاس ،ایشالا همین اویل ۲ منتشر بشه به تنهایی تا وقتی که لست ۲ بیاد،میتونه ما رو سرگرم کنه،راضی نگه داره،حالا اگه بخوایم DMC رو هم اضافه کنیم،که دیگه سنگ تمام،تا اخر نسل با همین سه تا شاهکار(لست اویل DMCراضی هستیم

        • AXEL STONE گفت:

          عباس جان گلم :heart: فرنچایزای DMC و RE عناوین اصلی CAPCOM هستن و مطمئن باش که بازم یروزی وسعتی دیگری پیدا میکنن که بازم یک تاریخی میشه برای دنیای گیمینگ کپکام همیشه کارایی میکنه مارو به اوج هایپی میرسونه من مطمئنم REهای اینده اوپن ورلد میشن با همون سبک شوترینگ و همون دوربین! ببین چه عشقی میشهRE. اینجوریم RE ویدیوگیم هم هیچ کمو کسری نداره ها! اما اگه اوپن ورلد شد یک تنوعی میشه برای گیمرای RE و بلاخص عاشقان و هواداران CAPCOM فقط باید منتظر بمونیم تا شاهکار شاهکاریشو بسازه. و همچنین DMC به یک شکل دیگه وسعت دیگری پیدا میکنه از مپکام
          کپکام اینه همیشه عناوین اصلیه خودش با دست خودش زنده نگه میداره مثل RE2 بعدش در اینده اگه موفق شد DMC2رو ریمک میکنه و با ریمک کردن این DMC یعنی عاشقان فنون قدیمی و اصلی DMC به اوج هایچی رسونده RE2 انتخاب شد برای ریمک شدن چون حقش ضایع شده بود و همچنین DMC2 که حقش ضایع شده و بار ریمک کردن همه چیز سرتا سر DMC درست میشه.
          اگه پستای قبلی DMC رو بخونی و کامنتای مارو بخونی کم کم کیفهمی چی به چیه وچرا DMC2 و چرا RE2 و چرا ریمک و چرا بهترین DMC و REهارو ریمک نکردن :yes:
          انشالله با RE2 کیفت حسابی کوک بشه :heart:

  • Solid Snake گفت:

    زنده باد کپکام امسال ترکونده ایشالله سال دیده همه میترکونه

  • هر سال یه رزیدنت اویل بسازه برا من یکی که بسه اما امیدوارم رولیشن ۳ و ریمیک ۳ هم به این زودیا ساخته بشه یعنی قبل از ۲۰۲۰ احتمالا ۸ و ریمیک ۳ واسه نسل ۸ بیاد

  • PlayDead گفت:

    فعلا با عرضه RE2 و DMC 5 و ONIMUSHA WARLORDS HD REMASTER ثابت کرده راهشو پیدا کرده و داره به سمت درستی حرکت میکنه فقط امیدوارم بتونه استاد میکامی رو متقاعد کنه بیاد و روی رزیدنت یا حتی یه iP جدید کار کنه

  • فقط میگم درود بر کپکام CAPCOM :sun: که در عالم گیمری اول و اخر ما فنون DMC و RE هست:heart:
    برای من DMC :sun: و RE :sun: ساخته دیگه چی میتونم بخام؟ خدایی هیچی درود بر کپکام اره اینشکلی باس باشی کپکام قلدی کن که حق شما همینه سلطنت بر عالم گیمینگ که از اولش هم کبیر بودی از اولش هم محبوب بودی از اولش هم تنها فرشتی ما و عشق ما بودی:heart: والله خدایی برای من هیچی نمیتونه جای تور پر کنه.

  • AXEL STONE گفت:

    خدایی کپکام داره راه درستشو میره و وقتی راهش کامل شد یعنی خوشیهای بزرگتری داره به طرف ما میاد IPهای لذیذتر و بازیهای بزرگتر و عمیقتری برای ما میسازه الاهی همیشه باشی کپکام که وجودت خوشی ماست :heart: :rose: زنده باد کپکام کبیر درود بر Capcom بزرگ

  • Max.level گفت:

    بخش بزرگی از خاطرات مارو همین کپکام رقم زده مطمئنم dmc v و re2 remake بسیار موفق ظاهر میشن

  • Oracle گفت:

    کپکام که دیگه از سال ۲۰۰۹ به بعد یه دوره افول طولانی مدت رو گذروند اما تازه راه اصلیو پیدا کرده و در پیش گرفته.
    بعد از انتشار RE 7 و ساخت موتور REengine که انصافا از خیلی پیشرفت داشت نسبت به MTframework دوباره داره به روزای اوجش برمیگرده.الانم که استاد ایتسونو کبیر بعد ۱۰ سال dmc5 رو ساخته که دیگه اوج دوران کپکام باید رقم بخوره.ایشالا بترکونه.

    • بتونه میکامی و کامیا رو راضی کنه برگردن ، دوباره به دوران با شکوهش تو نسل پنج و شیش بر میگرده. :inlove:

      • Oracle گفت:

        البته که حرف شما کاملا صحیح هست و میکامی و کامیا یه وزنه واسه کپکام به حساب میومدن،ولی احتمال اینکه برگردن کمه،دیگه جفتشون استدیوی خودشون رو تاسیس کردن و زیر نظر کپکام نیستن.
        اما اونچه که مهمه اسم کپکام و سیاست کپکام هست وگرنه ازین آدمای بزرگ آمده و رفته اند،برای کپکام همین بس که چنین بزرگانی رو تو صنعت گیم پرورش داده.

      • AXEL STONE گفت:

        داش کامیا درخاست داده این برای دونین باره اما مپکام نمیدونم مشکلش چیه حتما یچیزی هست قبل چندین روزی هم دیدیم کامیا بین افراد کپکامه حتا شینجی شایدم هستن اما نمیگن معلوم نیست حتا احتمال زده شده که میکامی در RE7 یک دستی داشته در بخش گیمینگ گیم پلی RE7 و شایدم صحتی داشته باشه شایدم نه و این چیز اتفاقی افتاده جدیدا هیچ کسی نمیدونه در مورد کارای داخلی کپکام این فقط احتماله ارزو میکنم صحتی داشته باشه که این یک ارزویی برای خودم و همچنین دوستان هست.
        کپکام به راحتی میتونه کارگردان بگیره موتورای گرافیکی خیلی قدرت مندیم داره اما همه کار بلد نیستن و اساتید گیمینگ بیشترینا مشغول کارگردانی فرنچایزاشون هستن. این کارگردان جدید RE7 هم کارش خوبه مطمئنم کم کم استاد بزرگی هم میشه و همه عاشثش میشن فقط باید واسه کپکام پایدار باشه حتا میتونی از کلیدیها کپکام بشه بلخره هرچیزی هر کاری سعیشو میحاد

  • Max گفت:

    خدایا یعنی میشه داینو کرایسیس وگاد هند جدید عرضه بشن؟
    یه سری شایعه هم شده میکامی ممکن به کپکام برگرد اگه بشه چی میشه

    • AXEL STONE گفت:

      اره میگن استاد شینجی میکامی توی RE7 یک دستی داشته در بخش گیمینگه گیم پلیش منم RE7 رو بازی کردم درسته فرق داشت طراحیش از RE اما توجه کنی به گیم پلیش میفهی همون RE قدیمی خودمونه اما فقط دوربینش اول شخص و طراحیش فرق کرده از RE سابق من اولش بخاطر دوربینش ناراحت بودم اما بهش عادت کردم و بیشتر از گیم پلیش خوشم اومد برای دوربین اول شخصش هم یک ارزو کردم که با دوربین RE4 و همین گیم پلی RE7 یک RE واسمون بسازه کپکام و اخرشم ساخته شد شکر خدا به نزدیکیا وقتی این شاهکارو بیاد حتما کم کم شروع به پلاتین کردنش میکنم

      • Oracle گفت:

        کلا کپکام شخص اصلا واسش مهم نیست،بیشتر برند گیمش و اصالت خودش براش مهمه.
        مثلا dmc5 رو ببین،انصافا تیمی که به رهبری ایتسونو داره روش کار میکنه همونیه که سال ۲۰۰۵ روی نسخه سه کار میکرد،پس کپکام اگه بخاد میتونه تمام کسانی که ۱۳ ۱۴ سال پیش کنار هم بودنو دور هم جمع کنه.
        در مورد میکامی هم نمیدونم شاید مشکل شخصی باعث شد کنار بکشه.

        • AXEL STONE گفت:

          البته که مهمه اما این یک سیاستیه و هر شرکتی سیاست خودشو داره. این حرفای کپکام سیاستیست برای اینکه فردی احساس رهبری و بهتری نکنه در Capcom یعنی این یک مصلحته اگه ایتسونو گفته بیشترین کارمندای DMC برای DMC نبودمن خوب ایتسونو درس میده به اعضای جدیدش و اونا میدونن که چی مد نظر استادشونه و چی برای فرنپایز DMC لازمه و همینجوری ایتسونو بهترین کارها و اصالتی ترین کارهارو برای DMC انتخاب میکنه.
          ایتسونو تیم بزرگ خوشو داره اگه ایتسونو نباشه امروز DMC5 اینجوری شاهکار و اصالتی در نمیومد. یه چیز خیلی جالبم بگم که بدونی
          وقتی به ترلرا نگاه میکنم اصلا حس میکنم که دارم به دنیای دوست داشتنی DMC نگاه میکنم و این انتخاب ایتسونو هست اگه یکی دیگه باشه اصلا DMC این شکلی در نمیومد یک نکات خیلی ریزی هست که فقط ایتسونو اونارو میدونه فقط خود استیونو که میاد اینارو برای تیمش بیان میکنه و تیم شروع به کار کردن میکنن. برای مثال اگرم یک کارگردان دیگه بیاد اول به درس و نکتهای ایتسونو مرور میکنه و معلوم نیست که میتونه موفق بشه یا نمیشه شکر خدا که ایتسونو یجوری از پسش بر اومد و این موفقیت بزرگو به دست اورد.

          • Oracle گفت:

            احسنت همین کارو یه بار با آنتونیوداس رئیس نینجا تئوری واسه DmC کردن اما کاربرا استقبال نکردن و دوباره تیم قدیمی بازی رو دور هم جمع کردن که مثل نسخه کلاسیک گذشته نسخه پنجم رو بسازن.

            • AXEL STONE گفت:

              اره اصلا نمیشه خیلی سخته! به ندرت تکو توک موفق میشن توی کار گردانی برای یک فرنچایز اما بعضی نابغها مثل ایتسونو توانا هستن و میتونن.
              خدایی ماشاالله ایتسونو نابغست
              _________
              راستی حرفای دیوید خالق GOW خوندی؟ خیلی ناراحت شدم حتما برو بخون
              https://gamefa.com/507804/david-jaffe-creator-of-god-of-war-and-twisted-metal-wants-to-make-a-vr-horror-game/comment-page-1/#comment-1352143
              از اخرین حرفاش به کوری خیلی ناراحت شدم

      • Max گفت:

        یه حسی بهم میگه اگه ریمک اویل ۲ موفق بشه اویل ۸ رو دوباره سوم شخص میسازن کلا هدف کپکام از ساخت این نسخه ها ازمون خطاست تا ببینه طرفداران چه مدل گیمپلی رو ترجیح میدن،اگه الان اویل ۲ از ۷ بیشتر بفروشه احتمالا واسه اویل ۸ برمیگردن رو سوم شخص ولی سوم شخص به سبک اویل ۴ نه اویل ۶ که شده بود مثل گرز او وار.اگه کمتر بفروشه اویل ۸ رو دوباره اول شخص با شخصیت جدید میسازن یا کلا سری رو بصورت اول شخص ریبوت میکنن

        • AXEL STONE گفت:

          سلام برادر اره کم کم کپکام شروع میکنه به کارای درست و معقولتر از همیشه این بار کپکام حتا گروه تحقیقاتی بزرگی هم ساخته برای فروش عناوینش. و شکن نکن که RE2 میترکونه هم در بخش فروش و هم در بخش امتیازات یجوری به فروش میره که همه ازش تعریف کنن اگه مطمئم چون اقای کاندا گفت:
          “ما همچنین متخصصان زیادی را استخدام کرده‌ایم تا بتوانند در مورد فروش این بازی در سراسر جهان ایده‌هایی به ما بدهند؛ مخصوصا مناطق آمریکای شمالی، اروپا، ژاپن، آسیا و البته آمریکای جنوبی. من امیدوارم همه‌ی بازی‌بازان منتظر انتشار این عنوان باشند؛ عنوانی که هم حس نوستالژی دارد و هم یک بازی جدید محسوب می‌شود.”
          پس دادا فروش خیلی خوبی رقم میزنه.
          RE7 واسه فن شوترینگش بود که بیشترینا ازش تعریف میکردن اشکالات زیادیم داره خوب اما بخش شوتریش خیلی لذت بخش بود.
          بعد ریمک RE2 حتما RE8رو سوم شخص میسازن بخاطر این که RE7 فقط یک مزیت بود و امتحانیم برای موتور گرافیکی REe بودش که شکر خیلی خوب موفق شد.

  • postman گفت:

    امیدوارم بعد از موفقیت رزیدنت ۲ و دویل ۵ شینجی میکامی برگرده و هیدکی کامیا هم بعد از تموم کردن سه گانه ی بایونتا برگرده و با دست باز و بودجه ی وسیع کپکام رو به عرش اعلی برگردونن

    • Oracle گفت:

      البته من نمیدونم منظور دوستان دقیقا از بازگشت چیه،کامیا و میکامی الان استدیو های خودشون رو دارن که کاملا مالکیتش شخصیه،دیگه فکر نکنم بخان برگردن به استدیو های کپکام وقتی خودشون مستقل کار میکنن مگر:
      ۱-کپکام بخاد به عنوان ناشر با استدیو های این دو همکاری کنه و بازی بسازن،کاری که سگا و بتزدا تو این سالها میکنن.
      ۲-اصلا کپکام خودش شخصا اقدام به خرید استدیو های کامیا و میکامی بکنه و در اینصورت میشه این دو نفر رو عضو رسمی کپکام به حساب آورد که بازم این احتمال ممکن تر بشه بهتره اما بازگشت شخصیه میکامی و کامیا به کپکام ممکن نیست.

      • AXEL STONE گفت:

        سلام میدونی چیه این دوتا عضو کمپانی کپکام وقتی کپکام منحل شد اینا رفتن شرکتاشونو زدن
        کامیا ۲ بار درخاست داده که برگرده کپکام و روی سری DMC کار کنه اما کپکام جوابی به کامیا نداده خیلی دنبال علت این جواب ندادنای کپکام بودم اما چیزی پیدا نکردم. برای همین میگن احتمالش هست که اومدن کپکام چون گیم پلی RE اشنا و نزدیک بود به شاهکارهای استاد میکامی و احتمال زده شده که میکامی یک دستی توی بخش گیمیگه گیم پلیRE7 داشته. من میگم یا شانصکی شده شبیهش شده یا راستی راستی خودش یک دستی داشته در کارهای RE7 و این دیگه بر میگرده به خودشون باید خود کپکام اینو بگه حد اقل یک صحبتی بذارن برای مردم وگرنه همینجوری هوایی لو میره! من به نظرم مخفی کار کن مثل راکستار هخ حتا معلوم نیست کی بازیاشو میسازه کی خالقه کی کارگردانشه و این جوری همه چیزش مخفی و راز مونده

        • joel گفت:

          سلام میدونی چیه این دوتا عضو کمپانی کپکام وقتی کپکام منحل شد اینا رفتن شرکتاشونو زدن ?:-) :yes:

          • AXEL STONE گفت:

            جانم؟ خوب بفرما بگو مشکل کجاست. کامنتمو کامل بخون مطلبو میگیری

            • joel گفت:

              برادر کپکام هیچ وقت منحل نشده بلکه کلاور استدیو که مال کپکام بود و به ساخت بازیهای خاصی مثل okami، Viewtiful Joe و god hand شهرت داره و فقط به خاطر فروش این عناوین بود که سران کپکام تصمیم به تعطیلش گرفتن ?:-) در ضمن کامیا در خواست نداده بلکه فقط ابراز تمایل کرده ?:-) کاری که میکامی هم در مورد گاد هند و رزیدنت اویل انجام داده :yes:

              • AXEL STONE گفت:

                وقتی که عضوای اصلی و مهم میرن فکر میکنی منحل نیست ؟ چی میگی خدایی کپکام جون داد تا به این روز برسه.
                کامیا ابراز تمایل داده اره ؟ نکنه نخوندی چی نوشته؟ این ابراز تمایل چه فرقی داره با درخاست ؟
                میکامی بهترین عضو کپکامه الا شایعه شده داره روی RE8 کار میکنه!
                (منحل نه به معنی تعطیلی منحل به معنی رفتن اعضای اصلی وگرنه منم میدونم کپکام *زبونم لال اصلا تا حالا تعطیل نشده و نخاهد شد)

  • اگه اویل ۲ موفق از آب در بیاد ، احتمال اینکه ۳ رو هم ریمیک کنن هست!!وای نمسیس با کیفیت امروزی :hypnotized:

  • امیدوارم اوج بگبره و بازم بازیهای خاص بیرون بده

  • Be_haan گفت:

    منتظر بازسازی devil may cry 3 ام

  • Be_haan گفت:

    امیدوارم هیداکی کامیا برگرده و دوباره روی سری DMC کار کنه یا مثلاً بعضی سری های قدیمی DMC رو دوباره remake کنه :inlove: :inlove: 😎 :yes: :yes:

    • AXEL STONE گفت:

      داش فرنچایز DMC دیگه هیچ احتیاجی به کامیا نداره DMC دیگه فضایی عالی شده. مهمترین نکته باید بهش فکر کنی اینه که کامیا ریبوتو DMCرو با دست خودش بسازه خیلی تنوع جالبی میشه تو کل فرنچایز DMC و بازم با این حرکت همه خوش میشن. وقتی که DMC3رو دوست داری چرا فکر میکنی کامیا باید برگرده برای ادامه دادن سری DMC اصلی؟
      اما بهترین حرکت اینه که باید کامیا ریبوت DMCرو بسازه.
      واسه من فرق نمیکنه تمامی سری DMC 1 2 3 4 5 دوست دارم همشون واسم خاطرهای بزرگی هستن DMC5 هم که تو راه ۱۰۰/۱۰۰ واسمون خاطری بزرگی میشه که مثل روز واضح و روشنه

کپکام قصد دارد هر سال سه بازی بزرگ منتشر کند - گیمفا