استخدام جدید گوریلا گیمز به توسعه‌ی عنوانی آنلاین اشاره دارد - گیمفا
استخدام جدید گوریلا گیمز به توسعه‌ی عنوانی آنلاین اشاره دارد - گیمفا
استخدام جدید گوریلا گیمز به توسعه‌ی عنوانی آنلاین اشاره دارد - گیمفا
استخدام جدید گوریلا گیمز به توسعه‌ی عنوانی آنلاین اشاره دارد - گیمفا

استخدام جدید گوریلا گیمز به توسعه‌ی عنوانی آنلاین اشاره دارد

امیرحسین نصرتی
۱۱:۰۰ ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
استخدام جدید گوریلا گیمز به توسعه‌ی عنوانی آنلاین اشاره دارد - گیمفا

بیش از یک سال از انتشار بازی Horizon Zero Dawn می‌گذرد و بسیاری از بازی‌بازان منتظر معرفی بازی بعدی استودیو گوریلا گیمز (Guerilla Games) هستند. در حالی که افراد زیادی گمانه‌زنی می‌کنند استودیوی هلندی در حال ساخت نسخه‌ی بعدی بازی موفق Horizon Zero Dawn است، شواهد و مدارک از فعالیت گوریلا گیمز برروی عنوانی آنلاین خبر می‌دهند.

اوایل امسال بود که خبری مبنی بر استخدام سیمون لاروچه (Simon Larouche) توسط گوریلا گیمز برای کارگردانی بازی بعدی آن‌ها منتشر شد. کارنامه‌ی لاروچه، مقام کارگردانی بخش گیم‌پلی بازی تمام آنلاین Tom Clancy’s Rainbow Six Siege را نشان می‌دهد که شباهت چندانی به ساخته‌ی اخیر گوریلا گیمز ندارد.

مدت زیادی از این اتفاق نگذشته بود که این استودیو در فراخوانی جدید، افرادی که دارای تجربه در توسعه‌ی بازی‌های آنلاین هستند را دعوت به همکاری کرد. به تازگی اما مطلع شدیم کریس لی (Chris Lee)، یکی دیگر از کارمندان سابق یوبی‌سافت (Ubisoft) نیز به گوریلا گیمز پیوسته است. لی که پیش‌تر در مقام طراح بازی برروی عنوان Tom Clancy’s Rainbow Six Siege مشغول به کار بود، از این پس در سِمَت سرپرست طراحان بازی در استودیوی هلندی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

باتوجه به استخدام‌های جدید گوریلا گیمز، به نظر می‌رسد بازی بعدی آن‌ها شامل بخش چندنفره‌ی آنلاین خواهد بود اما ماهیت این پروژه همچنان به صورت یک راز باقی مانده است. عده‌ای معتقدند گوریلا گیمز مشغول کار برروی بخش چندنفره‌ برای دنباله‌ی بازی Horizon Zero Dawn است و برخی دیگر بر این باورند این استودیو قصد دارند نسخه‌ای تماماً آنلاین از مجموعه‌ی Killzone را روانه‌ی بازار کند؛ فرضیه‌ای که باتوجه به سابقه‌ی کارمندان جدید گوریلا گیمز محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

اما نباید فراموش کرد تعداد کارکنان گوریلا گیمز به تازگی دو برابر شده است و با احتساب این موضوع، احتمالاً این استودیو قدرت ساخت دو بازی به صورت هم‌زمان را خواهد داشت. با این حساب حتی می‌توان امیدوار بود توسعه‌دهندگان گوریلا گیمز در حال کار برروی IP کاملاً جدیدی باشند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

استخدام جدید گوریلا گیمز به توسعه‌ی عنوانی آنلاین اشاره دارد - گیمفا
استخدام جدید گوریلا گیمز به توسعه‌ی عنوانی آنلاین اشاره دارد - گیمفا
استخدام جدید گوریلا گیمز به توسعه‌ی عنوانی آنلاین اشاره دارد - گیمفا
استخدام جدید گوریلا گیمز به توسعه‌ی عنوانی آنلاین اشاره دارد - گیمفا
استخدام جدید گوریلا گیمز به توسعه‌ی عنوانی آنلاین اشاره دارد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • فقط امیدوارم عنوانی تمام آنلاین نباشه و از بخش داستانی قوی در کنار اون بهره ببره… توی این نسل ما برای تجربه بهترین های عناوین داستانی به سمت سونی رفتیم. امیدوارم سونی همیشه به داستانی ها متعهد بمونه
    اگر هم گوریلا گیمز در حال کار بر روی دو عنوان هست که خب مسلما یکیشون حداقل داستانی باید باشند

    • شما فرض کن gta v آنلاین نداشت،به این موفقیت و فروش میرسید؟!!! ?:-)
      همش روی یه چیز تمرکز نکنیم،افراط توی هر چیز باعث خستگی و بی حوصلگی میشه،بعضیا همش میان میگن بخش داستانی،بعضیا هم همش میگن انلاین،به نظرم این دو گروه رد شده هستند،چون خودشون از لذت های مختلف گیم محروم میکنند،
      لذتی که در بخش داستانی هست رو نمیشه توی آنلاین حس کرد و بلعکس،در انلاین هم لذت ها و سرگرمی هایی هست که نمیشه توی کمپین به دست اورد، 🙂 🙂
      #به خاطر تعصب خودمون محدود نکنیم

      • عزیز شما اگر دقت کنی من گفتم که فقط دارای بخش آنلاین نباشه انشالله…شما هم نمیخواد به من لذت های بخش آنلاین رو یادآوری کنی.. دیگه هر گیمری تجربه آنلاین رو داشته و میدونه که چه جور تجربه ایی محسوب میشه.
        .
        .
        .
        . محروم کردن از لذت های گیم؟؟؟ شوخی میکنی؟؟ ما که با هر عنوانی نهایت لذت رو از صنعت گیم میبریم.. منتهی هرکسی ذائقه مخصوص به خودش رو داره.. من خودم توی هر زمینه ایی دوست دارم عنوانی که تجربه اش میکنم عنوانی پرمغز باشه و صرفا بازی ایی آنلاین و توخالی نباشه

        • یعنی الان red dead online از نظر شما توخالی هست؟!! :-/
          من دیگه حرفی ندارم
          لست انلاین،آنچارتد انلاین،اینا همه تو خالی هستن؟!!!!
          واقعا ما داریم به کجا میریم!!!!

          • واژه “صرفا” رو من استفاده کردم…. این یک معنی میده… یعنی عنوانی که فقط و فقط دارای بخش آنلاین باشه…
            دارم با کسایی بحث میکنم که حتی معنی کامنتم رو نمیتونن درست متوجه بشن… اونوقت میای راحت همچین نتیجه گیری مضحکی رو از کامنت برداشت میکنی؟؟

            • من کاری به جمله کامنت بالاییت ندارم،کلی گفتم،کامنتت رو که یه بچه دو ساله هم میتونه معنیشو بفهمه!
              منظورم کلی بود،خیلی از فنای سونی از قصد توهین به مایکرو دوست دارن عناوین انلاین رو بکوبن،مثل همین خود شما که میگی انلاین توخالیه!!!!
              من بی طرفم فن هر دو شرکت هستم،کنسول دوتاشونم دارم،از این بابت هم خیالت راحت یه وقت فکر نکنی من مایکروفن در لباس سونی فنم!!!!
              حرفم کلی بود،خیلی از سونی فنا همش بازیهای انلاین رو مسخره می کنند،
              حالا اگه سونی هم انحصاری تمام انلاین داشت،دوست داشتم ببینم بازم سونی فنا مسخره بازیهای انلاین میکردن؟!!! :-/
              منظورم با کامنت بالاییت نبود،کلی گفتم،
              در تعجبم که همش سونی فنا عناوین انلاین رو میکوبن،
              از اون رو مایکروفنا همش میگن بازی انحصاری یک بار مصرف!!!!!!(تعصبم حدی داره

            • Hasan.n گفت:

              عزیزم ایشون گفتن بازی صرفا انلاین نباشه یعنی فقط بخش انلاین نداشته باشه مگه گفته که کلا انلاین نداشته باشه.؟ در ضمن لست و انچارتد و ردد مگه فقط انلاین بودن.؟ اصلا خدایی چند درصد اینایی که لست و انچارتد میخرن واس انلاینشه.؟ شما برید تو انلاین انچارتد پشه هم پر نمیزنه بعد ۳ ساعت باید صبر کنی تا تیم کامل بشه

      • AXEL STONE گفت:

        اره :rose: بازی باید انلاینی داشته باشه برای این که خوب به فروش بره. اما چیز مهمترش داستانشه باید بخش داستانی داشته باشه که این دوتا کنار هم یک ابر لذتی هست که مثالی نداره. بازم تکرار میکنم مهمترین چیز داستانه بازیه باید داستانی داشته باشه تا روی باد هوایی بازی نکنیم!.
        این نکترو داشته باشید بازیای همراه با بخش انلاین فکر نکنین که بخش انلاینیش بهتر از افلاینشه و برای همین بیشتر به فروش میره! این فکرا اشتباه اینجوریا نیست بخش انلاینی فقط یک لذت خاصی داره که هر فردی میتونه با دوستاش انلاینی بازی که و خاطره بکاره- اما اگه داستانی نداشته باشه اصلان بازی معنی نمیده! بهش میگم اسپم گیمز اگه بخش داستانی نداشته باشه

      • و اتفاقا تنها شرکتی که بخش آنلاین و کمپینش به صورت همزمان شاهکاره همین راک استاره لامصب راک استار یه الماس با ارزشه تو هرنسل

    • AXEL STONE گفت:

      سلام خوش اومدی بعد این مدت. الیاسم asasin هستم
      حرفات کاملان درسته والله اونی که انلایکت کنه کیه دیگه خوب بازی بدون محتوای داستانی اصلان معنی نمیده فقط هزیونی میمونه من اسپم بازی! نمیکنم! خدایی این بازیا اسپم گیمز هستن از امروز به نام *(اسپم گیم نامیده خاهند شد) علتشم ادم بازی میکنه هوایی بازی میکه یجوری حال گیره.
      الان اونی که مشکل داره با این کامت بیاد بگه مشکل اینجاسیت چرا علکی انلایک؟

      • AXEL STONE گفت:

        اقای نصرتی عزیز :rose: کامنتم چیزی نداشته که پاک کردین :rose: حرفام راست بوده همین. چیز بدی یا توهین نگفتم و دقیقان بازی بدون داستان بیروح میمونه والله. پس بهترین بازی باید بخش افلاینیش داستانی باشه و بخش انلاینیم داشته باشه و با این حالت بازی یک بازی کاملتر و لذت بخشتری میشه.

      • درود بر دوست عزیزم..
        لایک و دیسلایک که اهمیتی نداره برادر… هرکسی نظر خودش رو در چارچوب شعور و احترام میتونه بیان کنه دیگه لایک و دیسلایک که موضوع چنان دارای اهمیتی نیست.
        همین کاربر که زیر کامتم ریپلی کرده.. مشخصه هیچی از کامنتم متوجه نشده و در آخر یک نتیجه گیری فوق العاده بچگانه از کامنت دوم من برداشت کرده.. لابد بقیه هم همینطوری اند دیگه.
        طرف میگه رد دد یعنی تو خالی هست؟؟؟؟ واقعا این نتیجه گیری از کامنت من درسته اصلا؟؟
        من میگم عنوان صرفا آنلاین توخالی هست… اونوقت بنده خدا میاد میگه یعنی رد دد و آنچارتد و لست تو خالی اند؟؟؟
        همه این عناوین رو به واسطه بخش داستانی میشناسند ..
        من هم پیشنهادم به شما اینه که وقت گرانبهای خودت رو برای جواب به کسانی که کامنتت رو از ریشه اشتباه متوجه شدند هدر ندی

        • الیاس از دوستای عزیز منه،حتی اگه کامنتش رو هم درست متوجه نشم،بازم جوابم رو میده،و اشتباهاتم رو بهم میگه،مثل بعضیا هم ادعای روشنفکری نداره،و کامنتای دیگران رو با طعنه جواب نمیده
          الیاس تریلر جدید DMC رو ببین،من که از شدت هایپ نمیدونم چی بگم :yes:

          • والا من که اصلا فکر نمیکردم دارم ادعای روشن فکری میکنم… اگر برداشت شما اینجوری بوده پس این یک معنی خیلی خوب برای من محسوب میشه!!

          • AXEL STONE گفت:

            فدات عزیزمی :heart: والله این نظر لطف شماست عباس جان :rose: عزیزم. اشکالی نداره ناراحت نباشید درست میشه انشالله.
            اره تریلرارو دیدم خیلی عالی بودن خدایی :heart: الانم اسلحه قدیمی Cerberus گذاشتن تو بازی میتونی تو ترلر اولی ببینیش :heart: خیلی وقته منتظر چنین چیزی بودیم. دیگه دوتا اسلحه مونده تا کامل کامل بشه ( اول دوقلوها رودرا و اگنی. و گیتار نیون ) با این دوتا ایتم دیگه بچها چیزی لازم ندارن از DMC5 که از الان تئید شد توسط داداشای DMC اصلی.

        • AXEL STONE گفت:

          اول یک عذر خاهی میکنم از شماها دوستان والله دیروز جواب شماهارو دادم اما کامنتم تئید نشده.
          اره درسته از قبلشمم گفتیم این اشا درست نیست و هر فردی که نظری داره میاد ریپلی میکنه میگه مشکل اینجاست.
          عباس جان رو میگی عباس عزیز دله خدایی. عباس و XX—LASTOFUS—XX در اصل معتبرترین هوارداران TLOU دلیلش هم از راست بودنشون مشخصه. تحسین نمیکنم بعصیا یجوری TLOU دوست دارن که عشقشون به این فرنچایز ترولی حسابه! و از چیز باعث میشه که هوادارای معمولی این بازی از بازی TLOU بدشون بیاد. اما عباس و این دوستمون XX—LASTOFUS—XX بهترین هوادران TLOU در گیمفا بعضیا با دوست داشتن TLOU به فرنچایزای دیگه الکی نظر منفی میذارن و این کاملان اشتباه.
          اینارو گفتم دقیقا مثل شما پارسا جان عزیز و این دوستمون Aradkeshvari که معتبرترین هواداران فنون GOW در گیمفا هستین
          علیرضا GOW و Last Of Us هم خیلی ادمای خوبین اما زیادی عصبی هسن رو فرنچایزاشون
          ادم منطقی ازش تعریف میشه اره! ارزش تعریف کردنو هم داره! امروز از شماهایی که باهاتون اشنایی دارم تعریف کردم الکی باشماها اشنا نشدم کلی بینمون جدال بود تا کم کم حل کردیم مشکلارو بین دوتا هواداران اصلی DMC و GOW دادا خوب.
          اما داداشم عباس جان اشتباه فکر کرده در مورد شما: برادر سو تفاهم پیش میاد اگه به خوبی واسه هم دیگه تعریف کنین هیچ وقت بینتون عزیزان مشکلی نمیشه.
          (معلومه تلو و انچارتد و رد دد بازیایی AAA هستن یعنی بازی کاملی هستن انلاین و افلاین داستانی دارن) -من قصد یاد اوری ندارم یا چیز دیگه- اما خدایی دادا اگه بهش میگفتی: منم بازی میخام مثل ردد کامل باشه: تمام مشکل حل میشد به همین سادگی با این جمله مشکل حل میشد و من چیزی که میدونم بحثی که بینتونه مال امروز و دیروز نیست خیلی وقته بین شماها این حالت پیش میاد.
          انشالله به شکل مثبت حل بشه :rose: ناراحت نباشید.

          • آره داداش،من یادمه یه بار حتی ازش معذرت خواهی هم کردم،به خاطر یه سری بحث ها،ولی من هر وقت کامنتاشو ریپلی میدم،با گستاخی و طعنه جواب میده،یه جورایی میخواستم باهاش توی محیط سایت دوست بشم،که متاسفانه اینجوری میشه،
            اشکالی نداره،از اینا که بگذریم،
            من دیگه صبرم تموم شده از شدت هایپ DMC.
            ایشالا تا چند روز دیگه هم پیش فروشش میکنم،چون دیگه از الان فهمیدم در شاهکار شدنش شکی نیست،
            نباید ریسک کرد،شاید تا چند ماهه دیگه یهو دیدی DMC شده ۲ میلیون!!!!!!
            باید از الان پیش فروش کرد

            • درود بر شما… اگر دلخوری از بنده دارید واقعا من معذرت خواهی میکنم… گاهی اوقات از کوره در میرم و شاید جواب دادن هم مناسب نباشه
              خلاصه شما به بزرگی خودتون ببخشید :heart: :heart:
              :rose: :rose:

            • AXEL STONE گفت:

              اره افرین اشکالی نداره همینش دسته.
              اره خدایی DMC خیلی قشنگه این بارم قشنگتر شده. بخدا با این تریلرای چند مینی که دیدم از عده ای از اسلحهای دانترو نشون داده اصلا دیونه شدم خیلی قشنگ بود قشنگ و ابهتی این شالگردن و کلاه دانته خیلی قشنگ و ابهتی بود *شاهکاری بود که هیچ کسی توی عمرش ندیده بود. با اون کلاه دانته میرقصه و کنترول شیاطینو در دست خودش قرار میگیره!! خدایی حرفی نذاشته واسمون تک تک زمینهاش پیشرفت خیلی عجیبی کرده.
              و اسلحه های قدیمی هم منتظر دوقلوها هستیم -اگنی و رودرا- یکی از قدیمیترین و بهترین ایتم های دانتست دیروز که در اولین تریلر سلاح -سربروس-رو دیدیم قدیمیترین ایتم دانته بعد شمشیر ربلیون به ۳ حالت تبدیل میشه هر حالتی فنون خودشو داره دیروز دیدیم که چجوری تبدیل به عصا شد. این بار DMC قرق حرکات و انواع فنون و تکنیکای هک اند اسلش شده که دانته با همین -شالگردن و کلاهی- که داره تبدیل به ویچر میشه و کنترول شیاطینو در دست خودش قرار میگیره :yes:
              راستی گفتی پیش خرید: من DMCرو برا PS همیشه دیسکی میگیرم برای PCیم هم سفارش میکنم دیسک گلد بگیرن واسم. از بازیای کرکی متنفرم 🙂 دوست دارم بازی باید زنده باشه و وقتی که بازی کرک میشه اصلا روحشو از دست میده. درسته میشه بازی کرد اما بیروح میمونه همینی که اپدیت نمیشه خیلی رو مخه. هر وقت DMC5 پیش خرید کردی مبارکت باشه انشالله داداش عزیزم :heart:

    • Cole Train گفت:

      امیدوارم اگه قراره کیلزون بسازن شخصیت اصلی رو که سوچنکو بود رو عوض کنن چون نه اصلا پرداختی داشت نه ماندگار بود.همه کیلزون دو رو به اون تم خاکستری و شخصیت منفیش رادک میشناسن و کیلزون سه هم بااون گرافیک پشم و پیل ریزش.در کل کیلزون بشدت از نظر یونیورس پتانسیل بشدت بالایی داره بنظرمن که حداقلش تاالان ازش استفاده ی درستی نشده.یادش بخیر مولتی کیلزون دو با رفیقامون چه حالی میداد.فک کنم کلن ما توایران اولین بود که لولامون سه ستاره دوجنرال شدیم.مپ رادک اکادمی یادش بخیر.همیشه اون کلاس شاتگانیشو من برمیداشتم اسمش یادم نمیاد

  • navid313714 گفت:

    killzone4 هست دیگه
    واسه قسمت آنلاین بازی میخوان
    تمام انلاین هم نیست چون قراره بازی لانچ ps5 باشه

  • من که میگم رو کیلزون جدید دارن کار میکنن یعنی نمیشه در کنار بخش آنلاین یه بخش داستانی هم داشته باشه؟!!! چون تو خبر ذکر شده کیلزون تمام آنلاین!!! که با توجه به روش کار شرکت سونی بعیده که بخش داستانی نداشته باشه بازیش

  • shadowwarior گفت:

    اگه انحصاری ps باشه فنا چیمیگن؟
    -شاهکار دیگر از سونی
    -عاشق بازیهای آنلاینم
    – بازیهای انلاین بهترینن

    همه ایناییم که تا دیروز ضد بازی آنلاین میگفتن من بودم :dazed:

    • Y PS گفت:

      اول اینکه قطعا انحصاری PS هستش و با “اگر” دلتو صابون نزن 😉
      دوم ما طرفدارا نون به نرخ روز خور نیستیم که مثل بعضیا بگیم “فن هیچی نیستم” ولی یه روز از موفقیت ایکس باکس و روز دیگه از pc بالا بریم :rotfl:
      سونی تو سبک شوتر اول شخص و بخصوص بخش مولتی پلیر ضعف داره و کیلزون جدید با بخش آنلاین قوی نیاز اساسی برای PS هستش.

      • shadowwarior گفت:

        ؛ دلتو صابون نزن ؛
        دوست عزیز اولا من هر کدوم از انحصاریهایی که خود شما قدرت خریدشو نداری و اصلا تجربشون هم نکردی رو توی گیمنت ( یک روز کامل ۱۰ تومان ) تموم کردم !
        ؛ دوم ما طرفدارا نون به نرخ روز خور نیستیم که مثل بعضیا بگیم “فن هیچی نیستم” ولی یه روز از موفقیت ایکس باکس و روز دیگه از pc بالا بریم ؛
        شما اولا تهمت زدی و از نظر شرعی حلالت میکنم چون سنت پایینه حرفات قابل درکه اما اگر فقط یک کامنت من رو بهم نشون بدید که من طرفداری xbox رو کرده باشم (بصورت تعصبی ) من برای همیشه از گیمفا میرم و هرگز برنمیگردم !
        تایید لطفا

    • اگررررر 😐 😐 😐 :rotfl: :rotfl: :rotfl: دیگه هیچ چیزى نمیگم
      اگه نظر اول پست رو بخونى میفهمى ما مثل شما پى سى فنا و مایکرو فنا دورو نیستیم :shy: :cute:

  • Pazikon گفت:

    کیلزون تو نسل قبل یکی از امضاهاو نمادهای پلی استیشن بود ولی متاسفانه تو این نسل خیلی بهش پرداخته نشد احتمالا این عنوان جدیدشون هم برای ps5 عرضه بشه

  • Cuphead گفت:

    کیلزون بتل رویال
    بالاخره کسی نمیتونه از سود زیاد بتل رویال صرف نظر کنه

  • sarfaraz گفت:

    امیدوارم تمام انلاین نباشه

  • یعنی کیلزون بالاخره میاد :inlove:
    ایشالله که تمام آنلاین نیست و مثه نسخه سوم یه داستان خفن داشته باشه
    خیلی دلتنگ کیلزونم نسخه‌ی شدوفال واقعاً در خور نام این بازی نبود

  • Hala madrid گفت:

    Killzone بساز توروخدا.دلم هوای کیلزون های قبلی رو کرده.فقط توروخدا تمام آنلاین نباشه 😥

  • PlayDead گفت:

    اگه انحصاری سونی باشه قطعا تمام آنلاین نخواهد بود…به احتمال زیاد یه شوتر اول شخص مثل کیلزون یا خودش با بخش آنلاین قوی خواهد بود…اینکه یه بازی بخش آنلاین داشته باشه هیچ مشکلی نیست و کاملا منطقیه ولی اینکه تمرکز کاملا بره روی آنلاین اشتباهه اونم بعد از این همه زحمتی که گوریلا واسه هورایزن کشید و موتور قدرتمندی که داره حیفه بره سمت تمام آنلاین.

  • ابرشاهکارى دیگر از سونى و استودیو گوریلا گیمز اون هم در سبک FPS و آنلاین :inlove: قطعا تمام آنلاین نمیشه و یه کمپین شاهکار از هر نظر خواهد داشت 😎 Halo Killer 😀 Ops sorry , halo is dead a long time ago :silly:

  • Last Of Us گفت:

    برای این نسل که نیست بازیشون . فکر کنم برای نسل بعد دارن کیلزون جدید میزنن. بعدشم هرایزن زیرو دان ۲
    شایدم در کنار هم چون یادمه اعضاشون رو زیاد کرده بودن ۴۰۰ تا شده بودن انگار

استخدام جدید گوریلا گیمز به توسعه‌ی عنوانی آنلاین اشاره دارد - گیمفا