جهنم سرد | نقد و بررسی بازی Frostpunk the Fall of Winterhome - گیمفا
جهنم سرد | نقد و بررسی بازی Frostpunk the Fall of Winterhome - گیمفا
جهنم سرد | نقد و بررسی بازی Frostpunk the Fall of Winterhome - گیمفا
جهنم سرد | نقد و بررسی بازی Frostpunk the Fall of Winterhome - گیمفا

جهنم سرد | نقد و بررسی بازی Frostpunk the Fall of Winterhome

محمد آریامقدم
۱۸:۰۰ ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
جهنم سرد | نقد و بررسی بازی Frostpunk the Fall of Winterhome - گیمفا

تقریبا ۳ ماه پیش نقد و بررسی عنوان Frostpunk را در سایت منتشر کردیم و همان‌جا هم راجع به این بازی به صورت مفصل بحث کردیم. Frostpunk یکی از انحصاری‌های PC بوده که توانسته محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کند. طبیعتا طرفداران PC عموما رابطه خوبی با بازی‌های استراتژیک دارند و آن‌ها که در بین سبک‌های مورد علاقه خود، بقا را هم جای می‌دهند عاشق Frostpunk خواهند شد. محصول ۱۱ bit studios از اکثر منتقدین نمرات قابل دفاعی گرفته و در استیم نیز بازی محبوبی به شمار می‌رود. بازیکنانی که این بازی را تجربه کرده‌اند قاعدتا در جریان سناریوهای مختلف بازی هستند. بازی چند سناریوی مختلف داشته و این سناریوها بعد از مدتی بازی کردن سناریوی اصلی آنلاک می‌شوند و شما می‌توانید داستان جدیدی را تجربه کنید. نسخه اصلی بازی به غیر از سناریوی اولی، دو سناریو رایگان دیگر هم داشت و ۱۱ Bit Studios با عمل به وعده خود، چندی پیش یک بسته الحاقی جدید و رایگان برای شبیه ساز شهرسازی خود منتشر کرد که The Fall of Winterhome نام دارد و سناریوی جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. با توجه به رایگان بودن این بسته الحاقی، طبیعتا تجربه آن توصیه می‌شود و با شناختی که از Frostpunk داریم، DLC بازی هم نمی‌تواند تجربه بدی باشد. البته در این مطلب سعی داریم کمی تخصصی‌تر راجع به این بسته الحاقی صحبت کینم و به بررسی آن بپردازیم. قبل از اینکه شروع به مطالعه این مطلب کنید، دقت داشته باشید که بسیاری از نکات بازی در نقد و بررسی نسخه اصلی بازی گفته شده و اینجا از تکرار دوباره مطالب کم‌اهمیت‌تر پرهیز شده است.

در مورد داستان بازی قبلا هم صحبت شد اما اینجا نیز قصد داریم مروری گذرا بر آن داشته باشیم. داستان بازی مربوط به سال ۱۸۸۶ می‌شود و دنیا از سرما به خود می‌لرزد. بارش شدید برف و سرمای غیرقابل تحمل لندن به کسی رحم نمی‌‎کند و پولدار و فقیر و پیر و جوان را به دردسر انداخته. دیگر حتی ثروت نیز به کمک هیچکس نمی‌آید و سرمای شدید و بارش برف گریبان همه را گرفته است. در اولین سناریو بازی متوجه می‌شویم که مردم انگلیس برای پیدا کردن ژنراتورهای اطراف کشور، محل زندگیشان را ترک می‌کنند. همه چیز مطابق انتظارات پیش نرفته و کشتی‌هایی که مردم با آن‌ها در حال سفر هستند نیز از بین می‌روند. تنها امید مردم برای زندگی همان ژنراتورهایی هستند که اگر به موقع پیدا نشوند، حیات به طور کامل از روی زمین حذف می‌شود. در همین راستا مردم از یکدیگر جدا شده و به جست‌ و جو برای منبعی برای گرما ادامه می‌دهند و در نهایت نیز موفق به پیدا کردن یک ژنراتور می‌شوند. اتفاقاتی که ازینجا به بعد رخ می‌دهند نیز مربوط به داستان نسخه اصلی بوده و به مطلب امروز ربطی ندارند. اما داستان بسته الحاقی جدید بازی مربوط به بعد از اتفاقات نسخه اصلی بوده و دورانی را به تصویر می‌کشد که خطر مرگ و نابودی حیات باری دیگر مردم را تهدید می‌کند. بعد از اسکان و ساخت شهر، ژنراتور مشکلاتی در عملکرد خود پیدا کرده و رهبر مردم این مشکلات را نادیده گرفته است. حال شما به عنوان رهبر جدید مردم، باید آن‌ها را راضی به ماندن کرده و مشکلات ژنراتور را حل کنید. به عنوان رهبر جدید، باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا امید را در مردمی که از سرما و قحطی رنج می‌برند، زنده کنید. داستان بازی نکته خاصی ندارد که بدان بپردازیم و تنها دانستن شرح آن کافیست. اگر انگلیسیتان خوب است خودتان هم متوجه داستان بازی خواهید شد و اگر هم از دانش کافی در این زمینه برخوردار نیستید، مطالبی که گفته شد برای آغاز بازی کفایت می‌کنند. Frostpunk the Fall of Winterhome در بخش داستان، چیز پیچیده‌ای ندارد و درک آن کار ساده‌ایست.

جهنم سرد | نقد و بررسی بازی Frostpunk the Fall of Winterhome - گیمفا

کسانی که Frostpunk را خریداری کرده‌اند اکنون می‌توانند این سناریوی جذاب و جدید را به صورت رایگان در اختیار داشته باشند. لازم به ذکر است که این سناریو روایت‌گر اتفاقات بعد از پیدا کردن ژنراتور و ساخت شهر در اطراف آن است.

طبیعتا ساختار کلی The Fall of Winterhome نباید تفاوتی با نسخه اصلی داشته باشد. به طور کلی، شما همان کارهایی را که برای رضایت بیشتر مردم انجام می‌دادید را باید این‌جا هم تکرار کنید. نوار امید و رضایت سرجایشان هستند و باید سعی کنید امید را بیشتر کرده و نارضایتی را به حداقل برسانید. البته زمانی که بازی را شروع می‌کنید شهر در بحران بوده و نوار نارضایتی تقریبا پر است. عده زیادی از مردم در حال مرگ هستند و به عنوان رهبر جدید مردم چالش بزرگی را پیش روی خود می‌بینید. برای شروع باید خرابه‌ها را از سطح شهر پاک کنید تا مردم به پیشرفت شهر امیدوار شوند. در Frostpunk The Fall of Winterhome نیز باید سعی کنید به خواسته‌های مردم گوش دهید و راه‌ حل‌های سریع را انتخاب کنید. یکی از اولین آموزش‌های بازی به شما همین بود; مردم به دنبال سریع‌ترین راه حل هستند نه بهترین! این نکته را باید در سناریوی جدید بازی نیز به یاد داشته باشید، خصوصا این که میزان نارضایتی مردم خیلی راحت افزایش پیدا می‌کند و اصلا در جایگاهی نیستید که بتوانید خواسته‌های شهروندان را نادیده بگیرید. به عنوان مثال، یک دکتر نزد شما آمده و ادعا می‌کند که راهی پیدا کرده تا مردم کمتری اعضای بدن خود را از دست بدهند. اگر به وی چیزی که می‌خواهد را بدهید، مهندسان شما برای مدتی کار نمی‌کنند و در عوض امید مردم افزایش پیدا می‌کند. البته می‌توانید به وی دستور دهید که به کارش برگشته و شانسی به او ندهید. در این صورت امید مردم باز هم کمتر می شود. این ها انتخاباتی هستند که به خود بازیکن بستگی دارند و به عنوان یک رهبر، باید سعی کنید که در این موارد هوشمندانه عمل کنید. در گوشه پایین سمت چپ تصویر، ماموریت‌های شما نمایان شده و مشخص است که چه کارهایی را باید انجام دهید. وقتی Frostpunk the Fall of Winterhome را برای اولین بار اجرا می‌کنید، می‌بینید که از شما خواسته شده که میزان نارضایتی مردم را تا ۲۵ درصد کاهش داده و امید را به بیش از ۵۰ درصد برسانید و در عین حال، ژنراتور را هم فعال کنید. همان طور که واضح است، برخلاف بسیاری از بازی‌های استراتژیک، در Frostpunk و سناریوهایش خبری از تجهیز کردن یک ارتش و لشکرکشی نخواهد بود. Frostpunk اگرچه یک بازی خاص است، اما شباهتی هم به Tropico داشته و می‌توان نکات مشترکی بین این دو پیدا کرد. در نتیجه اگر شما Tropico را تجربه کرده و از آن راضی باشید به احتمال زیاد از Frostpunk هم لذت می‌برید. به عنوان یک بازی Survival محصول ۱۱ Bit Studios عملکرد خوبی دارد و چالش‌های زیادی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

برای انجام هر سبکی باید توانایی خاصی داشته باشید. مثلا طرفداران بازی‌های Stealth قاعدتا از حوصله بالایی برخوردار هستند و استراتژی چیدن را دوست دارند. افرادی که بازی‌های هک اند اسلش و نقش آفرینی را دوست دارند عموما افرادی هستند که عاشق چالش هستند. برای بازی کردن Frostpunk the Fall of Winterhome باید در مدیریت بحران خوب عمل کنید در غیر این صورت این بازی برایتان یک بازی سخت و دشوار، خسته‌کننده و در نهایت یک تجربه گذرا خواهد بود. البته حتی برای دوست داران بازی‌های بقا نیز Frostpunk می‌تواند خسته کننده شود. از طرفی رابط کاربری نامناسب و پیچیده بازی که در آن هیچ خبری از خلاقیت نیست آزاردهنده خواهد بود. حتی در سناریوی جدید بازی که در قالب یک محتوای اضافه برای Frostpunk منتشر شده است، تغییری در این زمینه نمی‌بینیم. Frostpunk the Fall of Winterhome تغییرات مثبتی دارد و چیزهای جدیدی را به بازی اضافه می‌کند اما نه به اندازه‌ای که یک کاربر را راضی نگه دارد. خوشبختانه The Fall of Winterhome یک محتوای رایگان بوده و برای افرادی که قبلا Frostpunk را خریداری کرده‌اند هزینه‌ای در بر نخواهد داشت. مطمئنا اگر The Fall of Winterhome در قالب یک بسته الحاقی پولی منتشر می‌شد خریداری آن را به هیچ عنوان توصیه نمی‌کردیم. با اضافه شدن سناریوی The Fall of Winterhome شما اکنون به غیر از سناریوی اول، سه سناریوی قابل بازی دیگر دارید که قاعدتا باید ارزش تکرار بازی را بالا ببرد. بنا به دلایلی که گفته شد، تجربه The Fall of Winterhome ابدا نمی‌تواند یک تجربه واجب و جدید باشد اما برای آن دسته از افرادی که از سناریوی اول لذت برده‌اند The Fall of Winterhome نیز توصیه می‌شود. سازندگان از ایده خوبی برای ساخت یک سناریوی جدید استفاده کرده‌اند. در واقع داستان بازی یک داستان جدید بوده و ماجراهای تازه‌ای را به همراه خود دارد. البته همانطور که در نسخه اولیه بازی هم مشکل عدم تنوع در طول بازی دیده می‌شد، این مشکل هنوز هم پابرجاست و تا حد زیادی بازیکن را آزار می‌دهد. شاید برای افرادی که عاشق بازی‌های Survival هستند البته این مشکل به قدری قوی نباشد که جلوی لذت بازیکن را بگیرد.

افرادی که دیگر سناریوهای Frostpunk را پشت سر گذاشته‌اند با اساس بازی آشنایی کافی دارند. این نکته را باید بدانید که شما در واقع هدفتان نجات دادن ژنراتور نیست. هر چقدر هم که خوب عمل کنید این ژنراتور بالاخره از کار می‌افتد و شما به عنوان رهبر مردم باید سعی کنید اتحاد را بار دیگر معنا کنید. نارضایتی مردم را به حداقل برسانید و امید را به آن‌ها هدیه دهید. باید اساس و بنیان مهاجرت را آماده کنید. در سناریوی اول شما باید منابع کافی برای راه انداختن و نگهداری ژنراتور جمع آوری کرده و مردم را دور هم جمع می‌کردید اما این بار باید از بین رفتن ژنراتور را کمی به تاخیر انداخته و آماده مهاجرت با مردمتان شوید. به عنوان یک رهبر جدید باید قانون را به شهری که برای مدتی بدون رهبر مانده بازگردانید. قبلا در مورد ایجاد قانون در نقد و بررسی نسخه اصلی بازی صحبت کردیم. می‌توانید این کار را از طریق استخدام نگهبان انجام دهید یا می‌توانید چند راهب را به کار گرفته تا مردم را راهنمایی کنند. هر دو روش جواب می‌دهند، اما اینکه شما خود کدام یک را می‌پسندید بستگی به خودتان و شرایط بازی دارد. برخلاف سناریوی اصلی، این بار شهری به شما تحویل داده شده و باید آن را بازسازی کنید. در اولین سناریوی Frostpunk کافی بود در اطراف ژنراتور حیات را ایجاد کرده و برای مردم خانه، شغل و گرما ایجاد کنید. در Frostpunk The Fall of Winterhome باید شهر را بازسازی کنید. ژانراتور عده زیادی را به کشتن داده و خود در حال تبدیل به یک دشمن برای بشریت است. شما باید تصمیم بگیرید که به چه قشر از مردمی اجازه خروج دهید و چه قشری را نگه دارید. برای مهاجرت و پیدا کردن خانه‌ای جدید باید آذوقه جمع آوری کنید. چوب، آهن، زغال سنگ و به طور کلی مواد این‌ چنینی را فراموش نکنید. بر خلاف Frostpunk، در Frostpunk The Fall of Winterhome این کاریست که شما باید آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. حال شاید برخی از بازیکنان علاقه‌ای به بازسازی شهرهای مخروبه نداشته باشند! اتفاقا برخی از کاربران استیم نیز چنین موضوعی را بیان کرده بودند; آن‌ها می‌گفتند که از نو ساختن یک شهر خرابه و در ورطه سقوط نمی‌تواند جذابیتی داشته باشد و در عوض آن‌ها عاشق ساختن شهری جدید هستند، یعنی دقیقا چیزی که در سناریوی اول اتفاق می‌افتد. طبیعتا این موارد مربوط به سلیقه می‌شود اما به طور کلی افرادی که شبیه سازهای بقا را دوست دارند احتمالا از The Fall of Winterhome نیز لذت می‌برند. در ضمن همان‌ طور که گفته شد این سناریو به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفته و به هر حال تجربه آن، حتی به لحاظ اقتصادی نیز ضرری نخواهد داشت.

جهنم سرد | نقد و بررسی بازی Frostpunk the Fall of Winterhome - گیمفا

در این بسته الحاقی شما داستان جدیدی را تجربه خواهید کرد. سازندگان در پیاده سازی ادامه داستان نسخه اصلی موفق عمل کرده‌اند و The Fall of Winterhome از کشش داستانی کافی برخوردار است.

مثل هر بازی استراتژیک دیگری در Frostpunk نیز شما باید کارگاه‌هایی بسازید تا برایتان چوب آماده کنند و معادن زغال سنگ را هم راه بیندازید. با استفاده از آهن، چوبی که به دست می‌آورید به سراغ ساخت شکارگاه و رستوران و خیابان و خلاصه ساختمان‌های این چنینی می‌روید. با زغال سنگ نیز ژنراتور خود را روشن نگه داشته و اطراف شهر را گرم می‌کنید. مردم شما از دو گروه کارگر و مهندس تشکیل شده‌اند و شما باید بدانید که از هر گروه از مردم بهتر است که در چه شغلی استفاده کنید. مثلا برای کار در کارگاه چوب بری طبیعتا استفاده از یک مهندس به معنای از هدر دادن پتانسیل و توانایی‌هایش است! از مهندس‌ها می‌توانید در مراکز نگه داری از بیماران استفاده کنید و یا در منوی درخت تکنولوژی از مهارت‌هایشان بهره مند شوید. کار چندان سختی نیست و آن را یاد می‌گیرید. البته در سناریوی  The Fall of Winterhomeاصلا احتیاج نیست که ساختن شکارگاه و آشپزخانه و معدن زغال سنگ را بلد باشید. همان طور که قبلا هم گفتیم، در این سناریو شما کنترل یک شهر در حال سقوط را در اختیار خواهید داشت و تمام این ساختمان‌ها قبلا ساخته شده‌اند. هدف اصلی بازیکن را یک بار دیگر یادآوری می‌کنیم; در این سناریو شما باید مردم خود را آماده مهاجرت کنید. زمانی که برای اولین بار این سناریو را شروع می‌کنید، برخی از ساختمان‌های شهر خراب شده و احتیاج به تعمیر شدن دارند. در واقع کار شما برای شروع در DLC بازی به مراتب دشوارتر از نسخه اصلی بازیست. این جا نوار نارضایتی مردم تقریبا پر شده و کار سخت‌تری دارید. The Fall of Winterhome همان طور که از نامش پیداست، داستان سقوط Winterhome را بازگو می‌کند و Winterhom همان شهری است که شما در نقش یک رهبر دیگر ساخته‌اید! دیگر لازم نیست چیزهای جدید زیادی بسازید و کار اصلی شما بیشتر تعمیر و رونق بخشی دوباره به شهر است. انبارهای غذا به اندازه کافی پر هستند و شما چالش‌های دیگری را پیش روی خود خواهید دید. گرسنگی مردم نباید نگرانی اصلی شما باشد و بیشتر باید روی گرم کردن مردمی که در حال مردن از سرما هستند تمرکز کنید. می‌توانید ساختمان‌های قدیمی و از کارافتاده را از بین ببرید و ساختمان‌های جدید را جایگزین آن‌ها کنید. اگر خاطرتان باشد در سناریوی اول شما افرادی را به محل‌های دورتر می‌فرستادید تا چیزهای جدید کشف کرده و به کمک بازماندگان دیگر بروند. در Frostpunk The Fall of Winterhome قضیه برعکس است و از بیرون برای شما کمک‌هایی فرستاده می‌شود. کمک‌هایی که جدا روی سرنوشت بازی تاثیر می‌گذارند. به عنوان مثال برای شما زغال سنگ فرستاده می‌شود و همان طور که می‌دانید شما برای گرم کردن ساختمان‌ها و همین طور روشن نگه داشتن ژنراتور به زغال سنگ احتیاج دارید. در واقع The Fall of Winterhome در خود تغییرات بنیادینی ندیده و بیشتر در تلاش برای طرح یک داستان جدید بوده است. باید اعتراف کرد که ۱۱ Bit Studios به بهترین شکل ممکن ایده خود را پیاده سازی کرده‌اند و آینده Winterhome را به تصویر می‌کشند. احتمالا بعد از به پایان رساندن این DLC کنجکاو خواهید بود که در ادامه چه اتفاقاتی خواهد افتاد. همین موضوع نیز اشتیاق بازیکن برای تجربه سناریوی بعدی ( در صورت وجود ) را بیشتر می‌کند.

عنوان Frostpunk The Fall of Winterhome به لحاظ هنری عالی و به لحاظ فنی قابل قبول است. اضافه شدن این سناریو روی جلوه‌های بصری بازی تاثیری نذاشته و تنها بازی را از نظر فنی بهبود داده است. باگ‌های بازی کمتر شده و The Fall of Winterhome آپدیت خوبی برای بازی به حساب می‌آید. نسخه اصلی بازی طراحی هنری خوبی داشت و به عنوان یک بازی استراتژیک توانست به بهترین نحو ممکن عمل کند. اتمسفر فوق‌العاده بازی نیز حاصل همین طراحی هنری است. گرم شدن ساختمان‌ها و بالا رفتن حرارت ژنراتور به طرز زیبایی خود نمایی می‌کند و بازیکن خصوصا در شب‌ها از این طراحی لذت می‌برد. زمین پوشیده از برف نیز نمایان‌گر تم اصلی بازی است. البته نمی‌توان از ضعف سازندگان در رنگ پردازی هم چشم پوشی کرد. در حالی که Frostpunk در بحث طراحی هنری کار خود را خیلی خوب انجام داده اما متاسفانه بی‌روح بودن نسبی محیط بازی خصوصا به خاطر عدم وجود تنوع رنگ و ضعف در ترکیب رنگ‌ها سبب شده تا فراست پانک یک بازی بی‌نقص در این زمینه نباشد و بتوان از آن ایراد پیدا کرد. انتشار بسته الحاقی The Fall of Winterhome نیز نتوانسته به فراست پانک در این زمینه کمکی کند و به غیر از، از بین رفتن باگ‌ها، محصول استودیو ۱۱ Bit پیشرفت گرافیکی نداشته است. با این وجود حل شدن مشکلات فنی بازی نیز قدمی مثبت برای این بازی مستقل و دوست داشتنی است. هر چند که طبیعتا حل شدن مشکلات فنی بازی حداقل انتظاری است که از انتشار یک آپدیت برای بازی داریم. موسیقی‌های بازی نیز به نوبه خود فوق‌العاده ظاهر شده و قابل تحسین هستند. اگر کسی از شما پرسید که نقاط قوت Frostpunk را برایش بازگو کنید; هرگز موسیقی‌های شنیدنی بازی را از قلم نیندازید. این نکته قابل ذکر در نسخه اصلی هم دیده شده و در نقد و بررسی که سه ماه پیش از این بازی منتشر کردیم نیز در بین نکات مثبت بازی دیده می‌شود. از آن‌جایی که در این زمینه نیز The Fall of Winterhome به فراست پانک چیزی اضافه نکرده است، توضیحات بیشتر خدمتتان ارائه نخواهیم داد.

جهنم سرد | نقد و بررسی بازی Frostpunk the Fall of Winterhome - گیمفا

جلوه‌های بصری بازی همچنان چشم نواز هستند و در طراحی هنری بازی ۱۱ Bit Studios عملکرد قابل قبولی داشته است. مشکلات فنی بازی نیز حل در این سناریوی جدید حل شده‌اند.

افرادی که فراست پانک را بازی کرده و از آن لذت برده‌اند مطمئنا The Fall of Winterhome را نیز دوست خواهند داشت. اگرچه تقریبا تمام مشکلات نسخه اصلی بازی، در این بسته الحاقی نیز پا بر جا مانده، اما هنوز هم ارزش تجربه کردن را دارد. به غیر از حل شدن مشکلات فنی، The Fall of Winterhome تنها چند ساختمان جدید به بازی اضافه کرده و در کل نمی‌تواند چیز متفاوتی برای بازیکنان باشد، هر چند که از یک بسته الحاقی انتظار بیشتری هم نمی‌رود! The Fall of Winterhome سخت‌تر از نسخه اصلی بوده و خاص پسندتر است. برای افرادی که به دنبال بازی‌های آسان و جنگی می‌گردند و فقط دوست دارند آدم و هیولا بکشند پیشنهاد نمی‌شود، برای افرادی که از چالش فرار می‌کنند نیز انتخاب خوبی نخواهد بود. این بازی بیشتر برای طرفداران بازی‌های Survival و همچنین عناوینی چون Tropico جذاب است. حال با توجه به توضیحات تکمیلی اگر این بازی با ذائقه‌تان همخوانی دارد پس در تهیه آن شک نکنید. فراست پانک خود به تنهایی یک Survival استراتژیک فوق‌العاده جذاب و چالش برانگیز بوده که حالا سناریوی The Fall of Winterhome آن را جذاب‌تر هم می‌کند! برای کسانی که این بازی را خریداری کرده‌اند پیشنهاد می‌شود که از این سناریوی رایگان هم نگذرند و آن را در اسرع وقت تهیه کنند و از آن لذت ببرند.

جهنم سرد | نقد و بررسی بازی Frostpunk the Fall of Winterhome - گیمفا

راستین کوله

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جهنم سرد | نقد و بررسی بازی Frostpunk the Fall of Winterhome - گیمفا
جهنم سرد | نقد و بررسی بازی Frostpunk the Fall of Winterhome - گیمفا
جهنم سرد | نقد و بررسی بازی Frostpunk the Fall of Winterhome - گیمفا
جهنم سرد | نقد و بررسی بازی Frostpunk the Fall of Winterhome - گیمفا
جهنم سرد | نقد و بررسی بازی Frostpunk the Fall of Winterhome - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

جهنم سرد | نقد و بررسی بازی Frostpunk the Fall of Winterhome - گیمفا
جهنم سرد | نقد و بررسی بازی Frostpunk the Fall of Winterhome - گیمفا