کسانی که در Fortnite فعالیت می‌کنند از شرکت اپیک پول دریافت خواهند کرد - گیمفا
کسانی که در Fortnite فعالیت می‌کنند از شرکت اپیک پول دریافت خواهند کرد - گیمفا
کسانی که در Fortnite فعالیت می‌کنند از شرکت اپیک پول دریافت خواهند کرد - گیمفا
کسانی که در Fortnite فعالیت می‌کنند از شرکت اپیک پول دریافت خواهند کرد - گیمفا

کسانی که در Fortnite فعالیت می‌کنند از شرکت اپیک پول دریافت خواهند کرد

truth seeker
۲۲:۰۰ ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
کسانی که در Fortnite فعالیت می‌کنند از شرکت اپیک پول دریافت خواهند کرد - گیمفا

شرکت اپیک (Epic) قصد دارد با برگزاری رویداد جدید Support a Creator از کسانی که به هر نحوی در عنوان Fortnite فعالیت دارند، حمایت کند. این رویداد با عرضه‌ی یک به‌روزرسان در هفته‌ی آینده آغاز شده و تا ۳۱ سپتامبر ادامه خواهد داشت.

در این رویداد لیستی از کسانی که در بازی Fortnite فعالیت داشته و به عنوان بخشی از جامعه‌ی سازندگان بازی به شمار می‌روند به شما عرضه خواهد شد. با استفاده از این لیست می‌توانید فرد مورد نظر خود را پیدا کرده و کد مربوط به این شخص را در بازی وارد کنید. با انجام این کار، هر بار که شما از پول رایج درون بازی Fortnite استفاده کنید، شخص مورد نظر از سوی شرکت اپیک پول دریافت می‌کند. این حالت شامل V Bucks رایگان و همچنین V Bucks خریداری شده با پول واقعی می‌شود.

از نظر شرکت اپیک توسعه‌دهندگان بازی، استریمرها، هنرمندان، کاسپلیرها (Cosplayer) و سازندگان موسیقی امکان شرکت در این رویداد و دریافت حمایت مالی این شرکت را دارند. برای عضویت در این لیست باید با پشتیبانی شرکت اپیک از طریق ارسال یک ایمیل تماس بگیرید و این شرکت تصمیم می‌گیرد که آیا شما صلاحیت دریافت کمک مالی این شرکت را دارید یا نه.

براساس مطلب منتشر شده در وب‌سایت رسمی شرکت اپیک، برای تایید صلاحیت شدن در این رویداد باید در یک ماه گذشته به صورت مداوم محتوای جدیدی مرتبط با عنوان Fortnite تهیه کرده باشید. همچنین بیش از ۱۰۰۰ نفر دنبال‌کننده (Follower) در یکی از شبکه‌های اجتماعی معتبر داشته باشید.. پس از اگر تصمیم دارید امروز این بازی را برای شرکت در این رویداد آغاز کنید، بهتر است دست نگه دارید.

حال سوال اینجاست که آیا این رویداد باعث ثروتمند شدن افراد تایید صلاحیت شده می‌شود؟ شرکت اپیک به این سوال پاسخ داده است. اگرچه این رویداد بسیار وسوسه کننده به‌نظر می‌رسد و می‌تواند برای برخی بسیار سودآور باشد ولی به احتمال زیاد برای بسیاری از شرکت کنندگان اینگونه نخواهد بود. شرکت اپیک تایید کرده است که به ازای هر ۱۰۰۰۰ عدد V Bucks خرج شده در بازی از سوی بازی‌باز، شخص حمایت شده ۵ دلار دریافت می‌کند. این یعنی اگر حامیان شما در مجموع ۵۰۰۰۰ عدد V Bucks خرج کنند، شما ۲۵ دلار دریافت خواهید کرد.

جامعه‌ی فعالان عنوان Fortnite از زمان عرضه‌ی این عنوان فوق‌العاده عمل کرده‌اند و آمار شگفت‌انگیز تعداد بازی‌بازان این عنوان را روز به روز بشتر کرده‌اند. حال به نظر می‌رسد شرکت اپیک قصد دارد بخشی از زحمات این افراد را با حمایت مالی از آن‌ها جبران کند.

عنوان بتل رویال Fortnite هم‌اکنون به صورت رایگان برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کسانی که در Fortnite فعالیت می‌کنند از شرکت اپیک پول دریافت خواهند کرد - گیمفا
کسانی که در Fortnite فعالیت می‌کنند از شرکت اپیک پول دریافت خواهند کرد - گیمفا
کسانی که در Fortnite فعالیت می‌کنند از شرکت اپیک پول دریافت خواهند کرد - گیمفا
کسانی که در Fortnite فعالیت می‌کنند از شرکت اپیک پول دریافت خواهند کرد - گیمفا
کسانی که در Fortnite فعالیت می‌کنند از شرکت اپیک پول دریافت خواهند کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • +خب داماد چیکاره هستند؟
    -صبح تا شب فورتنایت بازی میکنن

  • commander1 گفت:

    کار بسار عالیه هم کسی که بازی می کنه پول درمیاره و هم شرکت کلا به نفع همه هست اگه شرکت های دیگه هم همین کار کنند عالیه می شه

  • postman گفت:

    فورتنایت قرار بود رقیب سر سختی باشه برای ماینکرفت . و حالا هدف بازی از چیزی که قرار بود بشه کلا عوض شده و همه اونو یه بازی بتل رویال میشناسن در حالی که خیلیا حتی نمیدونستن فورتنایتی وجود داره و من و خیلی های دیگه برای پروژه ی بزرگ اپیک گیمز به اسم فورتنایت هیجان زده بودیم اما به لطف پابجی همه چیز عوض شد .

  • Harley Quinn گفت:

    شاهکار :inlove:
    دیگه شرکت‌هایی مانند تل تیل باید ورشکسته بشن و جاشون رو به امثال اپیک گیمز بدن و این خوشحال کنندست :yes:
    اپیک گیمز در قلب گیمرا :heart:

    • Emi Yusa گفت:

      واقعا متاسفم برا این طرز تفکر

    • JJSTYLE36 گفت:

      اگه آینده گیمینگ این باشه من همراه با سهراب جون قایقی میسازم و دور میشم از این صنعت غریب ک در اون کسی نیست که بازی بسازه و جایی نیس ک از بچه پر نشده باشه

      • عزیزم یه گیمر واقعی هم همین نظر رو داره…
        من خودم شخصی هستم که در هر محصولی از ساخته بشر قبیل فیلم و سریال و همچنین بازی های ویدئویی بیشترین توجه و اهمیت را برای بخش های مغز دار و پرمفهوم اون قائل میشه و بیشتر علاقه دارم تا در مورد ابعادی از یک بازی نظیر داستان و شخصیت پردازی و روایت اوت بحث کنم… حتی هنگامی که بحث گرافیک میشه من بیشتر به طراحی های هنری اهمیت میدم تا به سایر اصول گرافیکی. حال هر بازی داستانی هم که تجربه کنم قطعا بیشتر از هر چیزی میخوام در مورد داستان و زیر مجموعه های اون بحث کنم و در صورتی که عنوان مد نظر من از لحاظ داستانی من رو تسخیر خودش کنه من به اون عنوان لقب ” شاهکار ” رو نسبت میدم..
        البته برای دارا بودن داستانی سطح بالا در یک عنوان به جز رعایت اصول داستانی به معیار های دیگری مثل موسیقی و صداگذاری و طراحی های هنری و… نیاز هست…
        خلاصه که خواسته من از هر بازی ویدئویی چنین چیزی هست و تمایل دارم برای گذراندن وقت خودم از بهترین و پرمغز ترین محصولات استفاده کنم.. اگر بخوام سریالی تماشا کنم برم سریالی رو که بهترین داستان و کارگردانی رو داره انتخاب کنم.. اگر میخوام فیلمی سینمایی ببینم همیشه اولویتم تاثیر گذارترین و پر مفهوم ترین ها باشه.. اگر میخوام کتاب رمانی مطالعه کنم اولویتم در ابتدا کتاب هایی باشه که حاوی پیام های خاصی از سوی نویسنده هست و میشود حول آن کلی بحث کرد……. در نتیجه من برای تجربه عناوین در صنعت گیم هم تمایل دارم مدام به تجربه همین عناوینی که عرض کردم بپردازم…
        حالا برای شخصی مثل من با این ذائقه از نظر شما عنوانی مثل فورتنایت قادر هست که خواسته های من رو براورده کنه؟؟ مسلما نه چون من حین تجربه این بازی فقط و فقط سرگرم میشم و قرار نیست با داستانی و یا شخصیتی جدید آشنا بشم و همین برام کافیه تا بیخیال عناوین آنلاین بشم… صنعت گیم هم با وجود الماس هایی چون سی دی پراجکت ، راکستار ، سانتا مونیکا ، فرام سافتور ، بتسدا ، ناتی داگ و استدیو های دیگری مثل کپکام و سایر استدیو های مشابه همیشه مر خواهد بود از عناوین پر مغز .

      • این طرز فکر اشتباهه. صنعت گیم روز به روز در حال پیشرفته و الان بازی های انلاین بخش بزرگی از این صنعت رو تشکیل میدن ما یا باید خودمون رو به روز رسانی کنیم یا این که به سرنوشت افرادی دچار خواهیم شد که میگن بازی برای بچه هاست و قبل از این که شما در اینده بگید بازی انلاین برای بچه هاست خودتون رو به روز رسانی کنید….

        • JJSTYLE36 گفت:

          میدونی این صنعت کی به روز شد و پیشرفت کرد؟وقتی بهش عناصر مختلف پیوند زدن…وقتی داستان ها پیچیده تر و عمیق تر شد و با مفاهیم مختلف مثه میهن پرستی,انتقام,رستگاری.عشق و… پیوند خورد…وقتی بازی ها چیزی بیشتر از چندتا دکمه زنی ساده بود…هرکس به من بگه بازی مال بچه هاس من بهش میگم اها باشه ولی تاحالا متال ۴ بازی کردی؟تاحالا لست بازی کردی؟تاحالا فصل ۱ واکینگ دد بازی کردی؟تاحالا هوی رین بازی کردی؟تاحالا…(جای خالی رو پر کنین)
          وقتی کسی بهم میگه بازی ماله بچه هاس من بهش اوری رو نشون میدم میگم این هنر رو جای دیگ دیدی؟بهش فورزا نشون میدم میگم کدوم نقاشی میتونه انقدر واقعی بکشه؟تاحالا ۳۰ دقیقه سایه کلوسوس بازی کردی؟
          وقتی به گیم فک میکنم یاد خاطراتم میفتم با ps1 میفتم…کرش,اسپیرو,رزیدنت و…آیا من چیزی مثه فورتنایت یادم میمونه؟
          وقتی کسی ازم سوالات بالا رو بپرسه میتونم بگم فورتنایت؟پابجی؟رینبو؟اورواچ؟حالا هرچقدرم آنلاین خوبی باشه
          گیم چیزی فراتر از یه آنلاین بی محتواس ک توش چندتا جمع بشن دور هم یکی چیت بزنه یکی بچه بازی کنه یکی حرص بخوره و… حتی تو این بازی ها ۷۵ درصد مواقع چیزی به اسم تکنیک هم وجود نداره بیشتر مواقع صرفا یا تو شانس میاری یا حریفت
          میگم بچه بازی چون وقتی تو gta online راه میری مثه یه مهدکودک از بچه های ۱۲ سالس و خیلی بازی های دیگه
          دوست من هر چیزی ک بین گیمر ها محبوب بشه به این منظور نیس که یه پیشرفت برای گیمینگ بحساب بیاد
          بخدا نگاها داشت عوض میشد تو همین ایران خودمون
          حتی چندساله رشته بازیسازی تو دانشگاها اومده
          با این فاجعه ها بر باد داره میره

  • اسپم
    من ۵ روز پیش پست گیمپلی لو رفته ی بازی هری پاتر رو تو ۹gag و ResetEra دیدم. تازه متوجه شدم دیروز Gamespot خبرش رو منتشر کرده، IGN هم سه روز پیش! تعجب میکنم یه سایت میم چجوری زودتر از IGN خبرش رو گذاشته!

  • Hala madrid گفت:

    پول زیادی در آوردن نمیدونن چیکارش کنن میخوان بدن گیمرا 😐

  • Last Of Us گفت:

    رو کامپیوتر دانلود کردم ببینم چه جوریه بی پدر میخواست ۱۱ گیگ دوباره آپ کنه زدم پاکش کردم
    والا این متن چیزی که نوشته میگه بره اون کارگرا میرسه نه به شماها

کسانی که در Fortnite فعالیت می‌کنند از شرکت اپیک پول دریافت خواهند کرد - گیمفا