عنوان Starlink: Battle for Atlas بزرگتر از دیگر عناوین یوبیسافت است
طراح ارشد بازی Starlink: Battle for Atlas در مصاحبهی اخیر خود دربارهی ابعاد نقشهی بازی صحبت کرده است.
عنوان Starlink: Battle for Atlas بسیار متفاوت از دیگر بازیهای ساخته شده توسط شرکت یوبیسافت (Ubisoft) به نظر میرسد. این شرکت معمولا برروی ساخت عناوین جهانباز باکیفیت و AAA، با گرافیکی واقعگرایانه و المانهای نقشآفرینی تمرکز دارد. با این وجود Starlink: Battle for Atlas یک عنوان ماجراجویی فضایی با طراحی هنری متفاوت نسبت به دیگر ساختههای این شرکت است.
با این وجود صرفا به این دلیل که این عنوان از گرافیکی واقعگرایانه بهره نمیبرد به این معنی نیست که با یک بازی کوچک و بیمحتوا طرف هستیم. طراح ارشد این عنوان، Jess Knapp در مصاحبهی اخیر خود به این نکته اشاره کرده که دنیای طراحی شده برای عنوان Starlink: Battle for Atlas از بسیاری از دیگر عناوین جهانباز منتشر شده توسط شرکت یوبیسافت بزرگتر است.
از نظر اندازهی نقشه، عنوان Starlink: Battle for Atlas نقشهای بزرگتر از بسیاری از عناوین جهانباز منتشر شده توسط شرکت یوبیسافت دارد. فضا یک محیط بسیار، بسیار، بسیار بزرگ است. این موضوع یکی از مواردی است که ما در ابتدای کار یاد گرفتیم. یکی از مواردی که ما به آن توجه خاصی داشتیم، حفظ تعادل بین اصالت و واقعگرایانه بودن این عنوان در کنار ساخت عنوانی جذاب و مفرح بوده است.
یکی از کارهایی که تیم توسعهدهنده برای رسیدن به این هدف انجام داده است، ایجاد یک دنیای وسیع و اضافه کردن محتوایی درگیر کننده و مفرح به جهان بازی بوده است.
ما ابعاد سیارهها و فاصلهی بین آنها را بررسی کردیم و تلاش داریم یک نقطهی تعادل مناسب برای این بازی پیدا کنیم. ما میخواهیم همه چیز به اندازهی کافی بزرگ به نظر برسد تا شما بتوانید در تجربهی بازی غرق شوید و همچنان نگران ابعاد نقشه نباشید. همچنین مهم است که بازی به گونهای باشد که بازیباز نگران پیدا کردن کارهای جذاب و مفرح در آن نباشد.
عنوان Starlink: Battle for Atlas در تاریخ ۱۶ اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی (۲۴ مهر ماه سال جاری) برای کنسولهای ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
نظرات
استدیویی که اسپلینترسل میساخته داره بازی رو میسازه…