تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Odyssey به تمجید نمرات بازی می‌پردازد - گیمفا
تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Odyssey به تمجید نمرات بازی می‌پردازد - گیمفا
تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Odyssey به تمجید نمرات بازی می‌پردازد - گیمفا
تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Odyssey به تمجید نمرات بازی می‌پردازد - گیمفا

تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Odyssey به تمجید نمرات بازی می‌پردازد

سعید حلاجیان
۱۲:۰۰ ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Odyssey به تمجید نمرات بازی می‌پردازد - گیمفا

بازی Assassin’s Creed Odyssey روز گذشته رسما عرضه شد و حال هم‌زمان با عرضه‌ی این بازی، یوبی‌سافت تریلر جدیدی از آن منتشر کرده است که در این تریلر به تمجید نمرات دریافت شده توسط منتقدین می‌پردازد.

Assassin’s Creed Odyssey جدیدترین نسخه از سری محبوب Asassins Creed است که روز گذشته رسما برای کنسول‌های نسل هشتم و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شد. به تازگی یوبی‌سافت با انتشار تریلری به تمجید نمرات دریافت شده بازی Assassin’s Creed Odyssey توسط منتقدین پرداخته است. این بازی توانست نمرات بسیار خوبی از سوی منتقدین کسب کند. بسیاری از آن‌ها بر این عقیده بوده‌اند که نسخه‌ی Origins ایده‌های اولیه‌ی بسیاری داشت که Assassin’s Creed Odyssey توانست به خوبی این ایده‌ها را تکمیل کرده و به سرانجام برساند. از این روی Assassin’s Creed Odyssey تجربه‌ی بسیار کاملی از این سری را ارائه داده و می‌توان آن را یکی از بهترین نسخه‌های این سری به شمار آورد. شما می‌توانید تریلر مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

آن طور که مشخص است یوبی‌سافت از ابتدای عرضه‌ی این سری قصد داشته تا آن را به یک عنوان نقش آفرینی تبدیل کند؛ ایده‌ای که در نسخه‌ی Origins کلید خورد و در Assassin’s Creed Odyssey به سبب اضافه شدن ویژگی‌هایی هم‌چون سیستم تصمیم‌گیری ( انتخاب دیالوگ‌ها) و تاثیر عمیقی که این سیستم در سرنوشت بازی دارد، به اوج و تکامل خود رسیده و تجربه‌ای هیجان‌انگیز را رقم زده است. حال باید منتظر مانده و ببینیم که یوبی‌سافت برای آینده‌ی این سری چه برنامه‌ ای دارد؛ ادامه‌ی همین مسیر یا بار دیگر تزریق ایده‌های جدید. مسلما دیر یا زود اطلاعات و جزئیات بیشتری از این موضوع به دست خواهیم آورد.

بازی Assassin’s Creed Odyssey هم‌اکنون برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی می‌توانید هایلایت گیمفا با موضوع ۱۵ نکته پیش از خرید بازی Assassin’s Creed Odyssey، نقد و بررسی بازی به قلم سعید آقابابایی و سایر اخبار آن را از وب‌سایت گیمفا مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Odyssey به تمجید نمرات بازی می‌پردازد - گیمفا
تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Odyssey به تمجید نمرات بازی می‌پردازد - گیمفا
تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Odyssey به تمجید نمرات بازی می‌پردازد - گیمفا
تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Odyssey به تمجید نمرات بازی می‌پردازد - گیمفا
تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Odyssey به تمجید نمرات بازی می‌پردازد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • احتمالا که اخرین Assassin’s Creed این نسل هست
    در نسل فعلی همچنان یونیتی برام بهترین نسخه بوده هرچند ORIGINS هم دوست داشتم ولی فعلا یونیتی پرچمداره تا ببینم این نسخه چکار میکنه

    • Hala madrid گفت:

      یونیتی اگه اینقدر باگ و ایراد فنی نداشت میتونست به یکی از بهترین نسخه های assassins creed تبدیل بشه

    • Dr.Gamer گفت:

      موافقم با شما rpg سبک فوق العاده ای هست ولی برای من و خیلیای دیگه هیچ وقت ac یک بازی rpg نبوده اخرین نسخه ای که حس و حال اون نسخه های قدیمی رو داشت یونیتی بود البته سیندیکیت هم مثل قدیمیا بود اما کاملا یه سر و گردن پایین تر از یونیتی بود اون اتمسفر فوق العاده یونیتی با npc های فراوانی که توی خیابونا بودن و فرانسوی صحبت میکردن و اون پاریس زیبا و گرافیک و نورپردازی چشم نواز و موسیقی مطابق با محیط بازی این بازی رو به یک شاهکار هنری تبدیل کرده قبول دارم که توی داستان بازی کم کاری شده بود ولی نکات مثبت بازی مقدار زیادی نکات منفی رو پوشش میده :yes: امیدوارم دوباره برگردن به همون سبک و سیاق قدیمیشون اوریجینز و اودیسی بازی های عالی ای هستن ولی ac نیستن و صرفا اسمشو به دوش میکشن

  • ramin79 گفت:

    دیگه عقده ای کردن یوبیسافتو 😀

  • اکانت ظرفیت ۱ شو در اولین فرصت تهیه می کنم

  • واقعا این بازی خیلی خوب و دلچسب شده.
    فاز اونایی که میگن تغییرات انجام شده بد هست رو نمیفهمم؟!
    Assassins از اولشم یجور نقش آفرینی دست و پا شکسته بود که الآن به بلوغ رسیده.
    درسته سری اول و سه گانه ی اتزیو هممون رو دیوونه ی خودش کرد، ولی بیشتر داستان و نوآوری اون سری بود که بهمون چسبید… وگرنه غیر از داستان که ایده ها همچنان به نابی اون سری نیستن، باقی چیزها پیشرفت خوبی داشته…
    بعضیا میگن نقش آفرینی شده، بد شده! خب الآن این همه تنوع و بزرگی نقشه و این همه ماموریت فرعی جذاب و داستان دار بده؟؟؟ یعنی همون ماموریت های مسخره و تکراری قفس کبوتر! و کندن پوستر از روی دیوار خوب بود؟؟؟

    بنظر من که تغییرات واقعا خوب و سری assassins رو نجات داد

  • moj45taba گفت:

    کسایی که رو pc بازی کردن بازیش بهینه هست؟

  • joel گفت:

    امید وارم منم هر چه زود تر بتونم این بازی به شدت عالی رو تجربه کنم،اثبات اساسین بودن یا نبودن بازی واقعا مهم نیست

  • اون هایی که از Origins خوششون اومد، شیفته و شیدای این بازی میشن!

    اما اگر طرفدار قسمت دوم مجموعه و روایت داستانی بی نظیرش هستید یا بازی های نقش آفرینی جهان باز درجۀ یک مثل ۳ Witcher یا Horizon رو بازی کرده باشید، بعد دو سه ساعت از بازی زده میشین!

    گول نمراتش رو هم نخورید!! تابلو هست که یوبی سافت برای حفظ آبروش پول داده!!

    برید نقد کاربرا و User Score رو ببینید تا متوجه بشین با یک بازی خوب (و نه شاهکار، عالی یا خیلی خوب) طرفید. (بازی در حد نمرۀ ۷ از ۱۰ است.)

    مطلقا ارزش ۶۰ دلارو نداره!!

    اگر وضعتون خوبه و میخواین بازی بخرین، پولتون رو نگه دارید برای خرید Red Dead 2

  • Aladar گفت:

    عالی.از حالا باز انتظار واسه کرک. 😉

  • shadowwarior گفت:

    قشنگ تر میشد اگه نمره گیمفا هم توش میبود…

  • Roham گفت:

    یا ابولفض عجب تریلری بود!! 😯 :inlove:
    اسم اهنگ رو کسی میدونه؟ :inlove:

  • vafadar گفت:

    شخصیته زنه چه قدرت مشتی داره این assassins هیچیش منطقی نیست منظورهم این نسخه اس

  • Mr Hill93 گفت:

    با ۶۷ نقد متا ۸۳ یوزر اسکور ۶٫۴
    با چه رویی این تریلر و منتشر کردن معلوم نیس
    نقداش به صد تا میرسید فک کنم متاش میومد به زیر ۸۰ :rotfl:
    هنو تو کف اونایی ام که روزی که متاش اومد به به چه چه کردن :rotfl:

  • sina2018 گفت:

    چه تریلر باحالی :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: اهنگشم لامصب قشنگ بود :inlove: :inlove:

  • واقعا متاى خوبى دریافت کرد :yes: خود بازى هم هرچند کاملا از ریشه هاى سرى جدا شده ولى شاهکاره :inlove:
    تو تیتر خبر به جاى تمجید ، تجمید نوشتید .

  • تریلر قشنگی بود فقط همین بدون شرح.مخصوصا اهنگش

  • VAHID.B گفت:

    نقشه بزرگی داره….یه تغیراتی نسبت به اورجین کرده،،،تقریبا!!!شده نقس آفرینی….قشنگ ادم یاد بازیهای بزرگ این نوع میفته،،البته همه بازیها کپی از هم میکنن تقریبا،
    ویچر..دراگون ایج……
    اگه دوست دارین این سری رو بگیرین بازی رو بد نشده
    اگه دوسش ندارین که هیچی..۶۰دلار نمیرزه براتون

  • ezio777 گفت:

    جوونای ایرانی کجایین که ببینید با تاریخ کشورتون چیکار کردن! این اروپایی های متمدن کنونی که همون بربرهای وحشی قدیمی هستن ، چجوری ایران و ایرانی رو توی این بازی به نمایش گذاشتند ، فقط این کلیپ از بازی رو ببینید و به حال خودتون افسوس بخورید که چه بلایی سر تاریخ اورده این یوبیسافت:
    https://www.youtube.com/watch?v=J_L5Tl8p7nQ
    بله منم طرفدار پر و پا قرص اساسین کرید هستم و تمام نسخه هاشو بازی کردم و به نظرم این نسخه هم واقعا زیبا و عالی هست و به چه قیمتی؟ به قیمت تحقیر تاریخ و تمدن ایران و ایرانی؟! به خودتون بیاید. بعضی موقع ها باید گفت گور بابای گیم و یوبیسافت! وقتی پای میهن پرستی و ایران در میون باشه ، گیم اصلا مهم نیست! شاید نتونیم مثل اونا بازی و فیلم برای تاریخمون بسازیم اما می تونیم اعتراض و نقد کنیم که! من نمیدونم و واقعا فاز یوبیسافت رو نمیفهمم که شاهزاده ایرانی رو میسازه ولی بعدش میاد توی این بازی اینطوری تحقیر میکنه ایرانی هارو!
    لئودانیس نیزه رو تو حلق سرباز ایرانی فرو میکنه! نیزه ای که تا آخر بازی باهاش سر و کار خواهید داشت و یه جورایی نماد بازیه!
    البته نباید از حق گذشت که یوبیسافت چیزهای زیادی از تاریخ به گیمرها یاد داده ولی واقعا به نمایش گذاشتن چنین تصویری از پارسی های متمدن و مقتدر بی انصافیه!
    خواهش می کنم ، خواهش میکنم که نظرمو تایید کنید تا بدونم نظر گیمرهای عزیز چیه؟ خیلی ممنون

    • ........ گفت:

      ما تمدن ۲۵۰۰ ساله نداریم
      ما ۲۵۰۰ سال پیش متمدت بودیم
      تاریخ ما انقدر سیاهه که همون مسخره شیم بهتره

      • ezio777 گفت:

        پس قبول داری که ۲۵۰۰ سال پیش متمدن بودیم؟ منظورت رو از تاریخ سیاه رو نمیفهمم؟ اگر منظورت بعد از هجوم اعرابه که درست میگی اما قبل از هجوم اعراب رو قبول ندارم.
        کل حرفی که من میخوام بزنم اینه که درست نیست ، یه مشت بربر وحشی بیان تاریخ ما رو اینطوری به تصویر بکشن و چنین دروغ هایی رو سر هم کنن! بعدشم به اصطلاح منتقدهای بازی سایت های ما بیان برای این بازی به به و چه چه کنن و ازش تعریف کنن! حالا اشکالی نداره نمره بالا بهش بدن اما ای کاش ای کاش که یک اشاره به محتوای ضد ایرانی بازی اشاره می شد! masoud11 : با حرف ایشون هم موافقم ، به نظرم عادلانه صحبت کردند.
        در ضمن فاز اونایی که منفی دادن رو درک نمیکنم!؟ نه اینکه انتقاد پذیر نباشم ولی میخوام ببینم به نظر اونا خوبه که تاریخ ما رو توی بازی ها و فیلم های تحریف کنن و ما رو وحشی نشون بدن؟!

    • masoud11 گفت:

      داداش تو فکر کردی ۲۵۰۰ سال پیش کوروش و داریوش با روبوسی و گل و شیرینی میرفتن دولتای دیگه رو فتح میکردن؟! جنگ، جنگ به هر دلیل و هرجورش توش وحشی گری داره خصوصا که ما داریم راجع به ۲۰۰۰ سال پیش حرف میزنیم غیر از فتح بابل که بدون جنگ بود بقیه مناطق رو هخامنشی ها با زور شمشیر گرفتن حالا بگیم تموم فتوحات کوروش هم بدون خونریزی کشتن انسانهای غیر نظامی صورت گرفته باشه بقیه شاه های هخامنشی مخصوصا داریوش و خشایار برای تثبیت قدرتشون کلی انسان بیگناه کشتن که تو خود کتیبه هاشون هم بهش اشاره کردن. تازه بعد از نبرد ترموپیل خشایار دستور آتیش زدن آتن رو میده که به هیچ وجه و با هیچ منطقی نمیشه این عمل رو متمدنانه دونست تازه غیر از این هم کلی از ایرانی های ساکن ایران هم (حدود ۴ هزار نفر) رو کشت بخاطر درگیری های داخلی. پس بنظر من اگر خشایار رو یک تمپلار یا هرچیزی که الان اسمش هست معرفی کنن کاملا از نظر من درسته. اما چیزی که برای من عجیبه بیان فرهنگ اسپارتی رو یک فرهنگ آزادی خواه معرفی کنن و فرهنگ ایران اون دوره رو مخالف آزادی. کسایی که کمی تاریخ بلد باشن میدونن که ایرانی ها برده داری نمیکردن(تو دوران باستان) اما اسپارتا کله اقتصادش برپایه برده داری میگذشت. ایرانی ها به نوعی مدرسه و حتی دانشگاه داشتن اما اسپارتایی ها بشکل وحشیانه ای بچه هاشون رو تربیت میکردن پس بنظر من فرهنگ ایران اون دوره و نظام سیاسیش به مراتب آزاد تر از اسپارتا بوده پس اینکه نشون بدن اسپارتا برای حفظ آزادیش و برده نشدن و اینجور چیزا بجنگه(مثل فیلم ۳۰۰) بنظر من غیر واقعی هستش. نکته دیگه هم که البته تو این بازی بخاطر وجود نیزه سحرآمیز میشه روش سرپوش گذاشت دفاع سیصد نفر جلوی صد هزار( که البته هردوت میگه یک میلیون یا همچین چیزی) سرباز ایرانی که کاملا غیر واقعی هستش مخصوصا که ایران اون دوره بهترین تیرکمان و بهترین کمان انداز ها رو داشته یعنی اگر از این صد هزار نفر دو هزار نفر هم کماندار باشن نفری صد تا تیر هم داشته باشن به تنهایی باید بتونن سپاه اسپارتا رو نابود کنن توجه داشته باشین که تو نبرد حران کمان های ایرانی قادر بود تیر رو از توی لباس لژیونر های رومی رد کنه که به مراتب زره شون قوی تر از اسپارتا بوده و سپرهاشون هم بزرگ تر اما حالا به لطف این نیزه میشه از مضحک بودن تئوری دفاع ۳۰۰ نفر چشم پوشی کرد. به طور کلی باید منتظر بازی بود تا ببینیم از نظر تاریخی تا چه حد به واقعیت نزدیک بوده.

تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Odyssey به تمجید نمرات بازی می‌پردازد - گیمفا