ویدئوی جدید انواع حرکات و سبک مبارزه نرو در Devil May Cry 5 را به نمایش در می‌آورد - گیمفا
ویدئوی جدید انواع حرکات و سبک مبارزه نرو در Devil May Cry 5 را به نمایش در می‌آورد - گیمفا
ویدئوی جدید انواع حرکات و سبک مبارزه نرو در Devil May Cry 5 را به نمایش در می‌آورد - گیمفا
ویدئوی جدید انواع حرکات و سبک مبارزه نرو در Devil May Cry 5 را به نمایش در می‌آورد - گیمفا

ویدئوی جدید انواع حرکات و سبک مبارزه نرو در Devil May Cry 5 را به نمایش در می‌آورد

آرش سعادتمند
۱۰:۳۰ ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
ویدئوی جدید انواع حرکات و سبک مبارزه نرو در Devil May Cry 5 را به نمایش در می‌آورد - گیمفا

شخصیت نِرو (Nero) از حرکات، فنون و قابلیت‌های بسیار متنوعی حین درگیری با شیاطین در Devil May Cry 5 می‌تواند بهره ببرد. با تماشای ویدئو موجود در ادامه مطلب، شما می‌توانید درک بهتری از کلیه حرکات او داشته باشید.

بازی Devil May Cry 5 قرار نیست که تا ماه مارس ۲۰۱۹ منتشر شود اما تا آن موقع، می‌توانید از نمایش‌های مهیج این عنوان، مانند ویدئو زیر که مختص شخصیت نِرو است لذت ببرید.

این ویدئو که توسط Arekkz در یوتیوب تهیه شده است، کلیه حرکات و فنون معرفی شده برای نِرو تا به امروز را برای شما نمایش می‌دهد. از برخی قابلیت‌های نِرو می‌توان به Air Hike ،Side Roll ،Provocation و Rainbow اشاره کرد. او در مبارزات خود از کلت کمری Blue Rose و شمشیر Red Queen در کنار Devil Breaker استفاده می‌کند که مورد آخر، امکانات جالب توجهی را در اختیار بازی‌باز قرار می‌دهد.

ترکیب سلاح‌های نِرو با قابلیت‌هایش می‌تواند منجر به تولید حرکات بسیار جالبی شود که از توضیحات بیشتر خودداری می‌کنیم تا خودتان آن‌ها را در عمل ببینید.

شرکت کپکام (Capcom) قصد دارد تا حد امکان متعادل‌ سازی‌های لازم برای برای ۳ شخصیت دانته (Dante)، وی (V) و نِرو را انجام دهد تا اینکه هیچ یک بر دیگری برتری محض نداشته باشند. با این حال افرادی که تازه با سری DMC آشنا شده‌اند، با حرکات ساده‌تر Nero راحت‌تر کنار خواهند آمد و هواداران دو آتشه این سری بازی محبوب هم از Dante بیشتر لذت خواهند برد. از دیگر شخصیت‌های جدید این عنوان می‌توان به نیکولتا گلدستاین (Nicoletta Goldstein) اشاره کرد که به تازگی جزئیاتی جدید از آن منتشر شده بود.

بازی Devil May Cry 5 در ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ (۵ مارس ۲۰۱۹) برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدئوی جدید انواع حرکات و سبک مبارزه نرو در Devil May Cry 5 را به نمایش در می‌آورد - گیمفا
ویدئوی جدید انواع حرکات و سبک مبارزه نرو در Devil May Cry 5 را به نمایش در می‌آورد - گیمفا
ویدئوی جدید انواع حرکات و سبک مبارزه نرو در Devil May Cry 5 را به نمایش در می‌آورد - گیمفا
ویدئوی جدید انواع حرکات و سبک مبارزه نرو در Devil May Cry 5 را به نمایش در می‌آورد - گیمفا
ویدئوی جدید انواع حرکات و سبک مبارزه نرو در Devil May Cry 5 را به نمایش در می‌آورد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Be_haan گفت:

    نیرو عالیه خیلی دوستش دارم باهاش حال میکنم :inlove:

  • ghost.007 گفت:

    انصافا بازی نازیه خیلی منتظرشم فوق العادس مخصوصا داستانش ایندفعه باید خیلی جذاب تر باشه تقابل پدر و پسر و عمو واقعا میتونه داستان خوبی رو رقم بزنه فقط خداکنه تایم گیم پلیش بالا باشه که هم خوب بشه با نرو بازی کرد هم با دانته.

  • M.C گفت:

    بازی خوبیه باشه واس طرفداراش ولی من هیچ وقت از ژانر H&S خوشم نمیومد شاید بخاطر اینکه اینقدر بازیای FPS مثل COD, Halo و DOOM بازی کردم درکل ژانر H&S در برابر FPS طرفدارای کمتری داره

      • M.C گفت:

        …COD, Overwatch, Battlefield فروش اینارو با بازیای H&S مقایسه کن

        • ما فنون DMC اصلان فن بوی نیستیم طرف هیچ کنسولی نیستیم فقط عاشق کپکام و بس
          -میتوم بهت بگم اره اسباب بازی تفنگی هم زیاد فروشو داره :snicker:
          اما تو به اوبهت مایکرو صدمه زدی اصلان. بخدا PC و PS و XBOX دارم خوب حس نمیکنم مایکرو یا سونی چیزیشون شده باشه یا یکی از دیگری بهتر باشه و میدونم مشکلشون تو انحصاریاست و چیز زیاد مهمی نیست اما تو به اوبهت مایکروسافت صدمه زدی :shy: از بس که هزیون میگی.
          اینو بدون که اگه DMC کبیر مثل قدیم انحصاری PS بشه باید مایکرو دیگه کسولشو جم کنه :shy: فقط GOW تنهایی کنسول مایکرو کبیر رو زد به زمین.
          مایکرو واسم محترمه اما با وجود تو مردم سایت از مایکرو بیزار شدن چون هزیون میگی.
          پ علکی حرف نزن دیگه بفهم که تمامی فنون محترمه. فروش چیه اونا چون انلاینن خوب رویالیای مبایلی هم زیاد به کار میبرن مردم اما میدونن بهتر نیست چون یک چیزیه بدون دردسر روی گوشی بالا میاد کاری به بهتری نداره او بازیهای داستانی میتونی بگی زیاد فروخت بازیش و داستانش خیلی عالی بود و برای همین فروشش بالا رفته. باعی :car:
          سلیقت خیلی خنده داره از بازی خوشت اومده اما زورت میاد بگی بازی خیلی خوبیه. اگرم گفتی زورکی همینجوری گفتی از خاستی دلت نبوده 😎

    • 😐 معلومه از هک اند اسلش حرصی هستی و حرفات دروغه برو به تفنگ بازیت برس اونی که به تو لایک میده دیگه چقد عقب موندست!
      😐 میدونم کسی بهت لایک نمیده خودت واسه خودت لایک میدی خوب حالا به حرص خوردنت ادامه بده راستی یک کته مهم انقد حرص نخورا برا پوستت بده جدی میگم

    • aiHan گفت:

      تو که بازی هنوز ریلیز نشده ۴K کردیش

      • M.C گفت:

        یعنی چی ۴k کردم؟ من فقط گفتم انتظار دارم بازی ۴k بالا بیاد روی PS4 pro چون خطیه گرافیک بالایی هم نداره

        • javoonearyayi گفت:

          من طرفدار هیچکدوم نیستم و نقش افرینی رو به هر بازی ترجیح میدم . ولی مقایسه ت کاملا اشتباه است . شما باید گاد او وار یا دویل یا دارک سایدر رو با بازیهای افلاینی مثل ولفنشتاین مقایسه کنی یا دووم .نه با یه بازی انلاین .

          البته شوتر ها چون بین کودکان خیلی محبوبن و عملا اکثر پلیر های کم سن و سال همه شوتر میزنن یا ماجراجویی و همشون هم انلاین .

          یه بازی افلاین رو میتونی به چهل نفر بدی بازی کنن ولی بازی انلاین رو همیشه نگه میداری و خودت نیازش داری چون تمومی نداره و رقابته .

          پس حتی فروش بیشتر این بازیها دال بر پرطرفدارتر بودنشون نیست .

          شاید حرف شما درست باشه ولی مثالتون کاملا اشباهه و غیر منصفانه ‌.

          موفق و پیروز

  • خیلی عالیه هم دانته وهم نرو دوتا شخصیت بسیار موفقی شدن برای ما و الان که دارم ترلر نرورو میبینم خیلی قشنگه که کولت نرو وقتی باش شوتری میکنی حس میکنی راستی کولت دستته نمیخام تعریف کنم لزومی به تعریف کردن هم نداره اما خدایی فقط صداپردازی شوتری این کولت کافیه برامون که داره میگه یک شخصیت موفق و بسیار کاملیه در DMC5 که از قبلشم چنین موفقیتی داشته در DMC4 و در مورد اسلحهای دیگه نرو هم که تعریفی نداره شمشیر نرو مثل قبلم یک دنیاست دویل برک جدید درسته که به نصف دویل برینگر نرو هم نمیرسه اما دول برک جدید منصفانه خیلی عالیه و یادمون نمیره نرو با این دویل برکش میره تا دست دویل برینگرشرو پس بگیره:rose::heart:. فقط مونده ویV – لیدی – تریش که از این شخصیتا یک گیم پلی خوب و کاملی عرضه کنند و همه چیز حله CAPCOM :heart: همیشه عشق مایی والله.

  • Ahmad1995 گفت:

    Devil May Cry جز واجبات از هر لحاظ عالی گیم پلی.موزیک.گرافیک هنری و داستان کپکام ۲۰۱۹ میترکونه
    به شخصه با dmc زیاد حال نکردم اما دویل ۵ همون طعم دویل ۳ و ۴ رو یه جا داره.

  • Red dead 2 گفت:

    به نظر من یزره زیادی دیگه داره تریلر میده بیرون

    • AXEL STONE گفت:

      شما اول ترلراشو ببین خوب ببین چی داره میگه برای چی داره ترلر میده بعد نظرتو بگو ترلری که داده فقط تکراریه و داره از قدرتهای جدید نرو در DMC5 توضیح میده اگه توضیح نده واس شما از کجا میدونی این بازی قشنگه یا نه خوب باید یک چیزی نشون بده به مردم تا بیشتر و بیشتر عاشقش بشن اسپویل نکرده که ترلراش اگه فکر میکنی زیاده فقط مال تم DMC هستن و از هر شخصیتی یک مرحله ترلر گیم پلی دادن.
      ۲۰ دقیقه گیم پلی از دانته دادن و ۱۸ دقیقه ترلر از نرو دادن همین و این دقایق در برابر مراحل DMC ناچیزه DMC خیلی خیلی بزرگه هنوز چنتا شخصیت ۴ یا ۵تایی هم مونده و راجب سیستم دونفری مرحله ای انلاین باید ترلر بدن اینا لازمه اسپویلر نیستن که فقط مارو موجه میکنن و نه چیز دیگه

    • حاجی Devil May Cry بزرگه 😐 و این ترلرا حق بزرگیشه ۶ تا شخصیت داره هر شخصیتی که در DMC هست یک دنیاییه و هر شخصیت DMC از شخصیتای دیگر DMC از زمین تا اسمون فرق میکنن دانته سریعه نرو سگینه وی ویچره هر کدومشون یک جهت خاصی داره در بازی DMC5 علکی نیست که و ما که از خدامونه چنین توضیحاتی بیاد و اومد واسمون. موفق باشی

      • M.C گفت:

        تریلر درسته نه ترلر
        الکی درسته نه علکی 😐

        • اره درسته اما بهت ربطی نداره حرص نخور برا پوستت بده :rotfl: عزیزم
          تریلر اگه بگم ترلر هیچ اشکالی نداره بیشتریا میگن ترلر و میدونم (تِرِی لِر trailer اصلشه) ۱۰۰۰ بار جوابتو دادم خوب اما تئید نشد :blush:
          علکی با الکی هم هیچ فرقی نداره اصلانم مهم نیست والا 😐
          اما تو همیشه یه چیزی میگی خوب اصلان قابل باور شدن نیست و در اخر هرچه میخام باورت کنم 😐 اخرش برعکس در میاد باو خودت مشکل داری اگه من امروز اشتباه کردم فرداش درست میشه اشتباهم اما تو مشکل داری مشکل نوبی :shy: نوب گیمری اشکالی نداره اما در زندگیت نوب نباش. بخدا تا حالا به کسی نوب نگفتم 😐 اما تو منو مجبور میکنی با جملهات که این کلمرو بهت بگم :loser:

  • AXEL STONE گفت:

    نرو خیلی قشنگو زیباست که شخصیتش در دنیای بزرگ DMC کبیر خیلی مهم و مفرحی هست که قبلان در DMC4 گُلشو خیلی قشگ در گلدان قشگی کاشته بود که این بارم نرو داره گل میکاره واسمون تا باهاش خاطرات قشگی در دلمون زرع و کاشت کنیم :rose: نرو جان در DMC5 منتظرتیم ما :rose:

  • fbjg گفت:

    خیلی خوب بود ولی یادمه که تو یک ویدیو دیگه کپکام سلاح های دیگه هم واسه نرو ساخته بود منظورم devil breaker یا همون دستش هست که حالت های مختلف میگرفت مثل توقف زمان و …. ( ویدیو دقیق یادم نیست )
    ظاهرا انگار برای اونها هنوز کمبو نذاشتن
    فقط یه ویدیو از v بدن ببینیم چه جوریه

    • دادا اون Devil breaker هست کمبو نداره فقط هر نوعش یک خاصیتی داره برای نرو مثل تامبوی و گروبرا و یا خود دویل برکر هرکدومشون یک مهارت خاصی داره و لول اپ میشن فقط قویتر میشن کمبوی جدیدی روشون اضافه نمیشه اون شمشیر نرو که قابل اضاف کردن کمبوها هست و قابل قوی کردن کمبوهارو داره خیلی عالیه میتونی اونو لولاپ کنی که قویتر بشه و میتونی کمبوهاشو اضافه کنی
      تامبوی از قدرت شارژ شدن شمشیر رد کوین استفاده میکه خیلی عالیه اما من دست دویل برینگرو بیشتر دوست دارم که باهاش صورت ساویر رو محو کرد اون خیلی قویه انشالله بتونه برگردونتش خودش تکی همه کارست پتانسیل بسار بزرگی داره اما باید کپکام روش کار کنه مثلان فنیشراشو زیادتر کنه با لول اپ کردن خود دست دویل برینگر هم یک داستانی داره واسه خودش برا همین میگم پتانسیل بزرگی داره

  • من نرو مثل دانته دوست دارم اما بعد از دانته و ورجیل :heart: ستا عشق در یک فرنچایز :inlove: بوس :kissed:

  • gow dmc ps4 گفت:

    یه تریلر از v چرا نمیده 😕 😕

  • من با دانته بیشتر حال میکنم ولی نیرو هم بچه خوبیه منتظرم ببینم v چه شخصیتی داره

  • کلا با dmc خیلییی حال میکنم :inlove: :inlove:

  • saeed8492 گفت:

    واقعا نیرو هیچ مورد جذابی نداره از چیش دقیقا خوشتون میاد تو نسخه چهارم که همش دنبال اون دختره بود کلا یه شمشیر و یه شیش لول بدرد نخور داره با اون دست مسخرش اخرشم دانته اومد نجاتش داد
    نمیدونم متوجه شدین یانه اما وقتی با شمشیرش داره کمبو میزنه دست راستش انگار از بازو کلا قطع شده با چسب چسبوندن حرکاتش خیلی غیر طبیعیه

  • aiHan گفت:

    اهم اما ما منتظر گیم پلی از ویی هستیم دانته و نرو که یچیزی فراتر از فوق العاده بودن

  • DanTe 1368 گفت:

    نرو هم عالیه ولی فراموش نکنید دویل میکرای از دانته گرفته شده … من منتظر بازی با دانته ی کبیرم بیشتر

  • mrkc75 گفت:

    واقعا این سری بازی رو دوس دارم.مخصوصا نسخه ۴ که عاشقش بودم
    فقط سبک h & s همیشه یه مشکلی داره اونم اینه که دشمنای معمولی تقریبا نقش پشمک حاج عبد الله رو تو بازی دارن و تو همین تریلر هم میتونید ببینید ..و فقط تنها جایی که یکم به گیمر سختی میده باس فایت هاست..

    • رو درحه سختی های بالاتر خیلی اذیت کننده ان

    • سبک Hack & slash هیچ مشکلی نداره اون بهترین سبک منه و nPC های معمولی که میگی اینا فقط nPCهای مرحله یک هستن کمی جلو تر بری انواع nPCیا واست در میاد که یکی از دیگری سختر میباشد یکی از دیگری پوست کلفتر میبینی این nPCهایی که میبیی فقز یک ضربه اگه بزنن تورو یعنی کارشونو به خوبی کردن و هیچ وقت نباید از این nPCها ضربه بخوری اگرم ضربه خوردی یا باید ریستارت کنی مرحلرو یا باید یجوری جبرانش کنی.
      https://gamefa.com/502996/new-devil-may-cry-5-gameplay-videos-show-dantes-badass-moves-and-spectacular-boss-battle/
      بیا برو تو این لینک ببین اصلاً مافوق العادست. سبک Hack and slash بهترین سبکه که ناجی سونی هست و بعدش RPG.

    • 😐 داش بمولا یک npc یایی تو DMC داریم که به قول شما دشمن معمولی خوب مثل Blitz یا Big mephisto و npc یای ترکیبی خوب یعنی تا دوبار نمیری نمیتونی جون سالم در بیاری بخصوص Blitz هخ اگه بذاریش با باس Berial هخ بدو شک بریالو میترکونه 😐 باید قلقشو بگیری تا بتونی جون سالم در بیاری از این Blitz یا Big mephisto . اینم Frost یکم بهش رو بدی به فنایی

ویدئوی جدید انواع حرکات و سبک مبارزه نرو در Devil May Cry 5 را به نمایش در می‌آورد - گیمفا