Devil May Cry 5 | جزئیات جدیدی از شخصیت نیکو منتشر شد - گیمفا
Devil May Cry 5 | جزئیات جدیدی از شخصیت نیکو منتشر شد - گیمفا
Devil May Cry 5 | جزئیات جدیدی از شخصیت نیکو منتشر شد - گیمفا
Devil May Cry 5 | جزئیات جدیدی از شخصیت نیکو منتشر شد - گیمفا

Devil May Cry 5 | جزئیات جدیدی از شخصیت نیکو منتشر شد

حسن شکیبایی
۲۳:۳۰ ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
Devil May Cry 5 | جزئیات جدیدی از شخصیت نیکو منتشر شد - گیمفا

مطمئنا نیکولتا گلدستاین (Nicoletta  Goldstein ) یکی از جالب‌ترین شخصیت‌های اضافه شده به Devil May Cry 5 است. حال به تازگی کپکام (Capcam) اطلاعات جدیدی از این شخصیت منتشر کرده که جزئیات جالبی در اختیار ما قرار می‌دهد.

در جریان رویداد Tokyo Game Show، وب‌سایت Dualshockers مصاحبه‌ای با هیدیاکی ایتسونو (Hideaki Itsuno)، کارگردان Devil May Cry 5 داشته که در آن از عدم قابل بازی بودن شخصیت نیکولتا (نیکو) پرسیده است. با توجه به ترجمه‌ی مت واکر (Matt Walker)، تهیه‌کننده‌ی بازی از صحبت‌های ایتسونو، تیم سازنده هیچ‌گاه قصد نداشته تا نیکو را در قالب شخصیتی قابل بازی در دسترس قرار دهد.

ما هیچوقت به این موضوع که او را در قالب یک شخصیت قابل بازی ارائه کنیم، فکر نکرده‌ایم. نگاهی که ما به نیکو داریم این است که او از آن دست افرادی نیست که به مبارزه بپردازد. او کسی است که تجهیزات لازم برای مبارزه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ایده این است که شما در قالب شخصیت نیرو (Nero) به بازی بپردازید و این بخشی از وظیفه او [نیکو] خواهد بود که تجهیزات مورد نیاز را برای شما فراهم کند. نیکو کسی نیست که به مبارزه بپردازد، او کسی است که با شما می‌گوید باید تجهیزات بهتری به همراه داشته باشید و مبارزه خود را ارتقا دهید.

در ادامه ایتسونو به صحبت در مورد نحوه خلق نیکو و منبع الهام او پرداخت.

نیرو علاقه‌ی بسیاری به کایری (Kyrie) دارد. کایری به قدری برای او مهم است که نیرو نمی‌خواهد او را در معرض هیچ خطری قرار دهد. ما می‌خواستیم شخصیتی داشته باشیم که همراه نیرو باشد و هر کجا که نیاز بود به کمک او برود. اینگونه بود که ما به ایده‌ی ساخت نیکو رسیدیم. در همان زمان ما به یک شخصیت زن قهرمان نیاز داشتیم. ما شخصیتی می‌خواستیم که سرزنده، با جرات و با اشتیاق میخواستیم، شخصیتی که هنوز نظیر آن را در سری Devil May Cry 5 ندیده‌ایم.

در ادامه آن‌ها به صحبت در مورد تفاوت نیرو از دیگر قهرمانان زن بازی‌های رایانه‌ای پرداختند.

شما شخصیت‌های بسیاری کمی از این دست در بازی‌های ژاپنی می‌بینید. این چیزی است که ما به آن فکر کرده‌ایم. نه فقط در بازی‌های ژاپنی، بلکه به‌ویژه در بازی‌های ژاپنی که ساختار بسیار خاصی دارند. شما در زمان‌های بسیاری تغییرات مشابهی در شخصیت‌های مذکر و مونث دارید.

یکی از ایده‌های ما این بود که” بسیار خب، بیایید کاری متفاوت با او [نیکو] انجام دهیم.” این از ایده ما برای طراحی شخصیتی سرزنده، با جرات و با اشتیاق نشئت می‌گیرد. به عنوان فردی که فرصتی برای تعامل با افراد مختلفی به دست می‌آورد، بسیار جالب است که دختری سرزنده، با جرات و با اشتیاق که به نقاط ضعف شما اشاره می‌کند و در مواقع نیاز به شما تجهیزات می‌دهد، همراه شما باشد. این جایست که نیکو وارد داستان می‌شود.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ جمعه ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار مربوط به بازی به این قسمت مراجعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Devil May Cry 5 | جزئیات جدیدی از شخصیت نیکو منتشر شد - گیمفا
Devil May Cry 5 | جزئیات جدیدی از شخصیت نیکو منتشر شد - گیمفا
Devil May Cry 5 | جزئیات جدیدی از شخصیت نیکو منتشر شد - گیمفا
Devil May Cry 5 | جزئیات جدیدی از شخصیت نیکو منتشر شد - گیمفا
Devil May Cry 5 | جزئیات جدیدی از شخصیت نیکو منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • navidphoenix گفت:

    سلام و خسته نباشید . فکر کنم این قسمت باید اصلاح بشه . به جای نیرو باید نیکو می نوشتین .
    در ادامه ایتسونو به صحبت در مورد نحوه خلق نیکو و منبع الهام او پرداخت.
    نیرو علاقه‌ی بسیاری به کایری (Kyrie) دارد. کایری به قدری برای او مهم است که نیرو نمی‌خواهد او را در معرض هیچ خطری قرار دهد. ما می‌خواستیم شخصیتی داشته باشیم که همراه نیرو باشد و هر کجا که نیاز بود به کمک او برود. اینگونه بود که ما به ایده‌ی ساخت “””نیرو””” رسیدیم. در همان زمان ما به یک شخصیت زن قهرمان نیاز داشتیم. ما شخصیتی می‌خواستیم که سرزنده، با جرات و با اشتیاق میخواستیم، شخصیتی که هنوز نظیر آن را در سری Devil May Cry 5 ندیده‌ایم.

    ممنون از مطالب خوبتون .

    • سلام دوست عزیز، ممنون از نظرتون. خیر، مطلب درسته. نیرو یکی از شخصیت های قدیمی سری DMC هست. نیرو نامزدی به نام کایری داره و سازندگان تو این قسمت در مورد علاقه ی نیرو به اون صحبت کردن. با توجه به اینکه نیرو دوست نداره بلایی سر کایری بیاد. واسه همین تیم توسعه دهنده تصمیم به ساخت یک شخصیت جدید برای همراهی نیرو گرفتن.

  • gow dmc ps4 گفت:

    شخصیت دوست داشتنییه تقریبا میشه گفت نقشش مثل براک و سیندری تو گاد هست

  • نیکو خیلی قشگه وقتی اولین ترلر از DMC5 منتشر شد بیشتر دوستان که اسم نیکورو نمیشناختن میگفتن که شخصیت عینکی خیلی باحالو با نمکه. خوب از نظر من خیلی شخصیت قشگنی داره اما الانه در هر مجلس و نمایشگاهی وقتی شخصیت لیدی.رو در نمایش قرار میدادن به بینندگان و مشاهدین کلی خوشحال و هایپ زده میشدن یعنی با دیدن لیدی به اوج هایپی هم میرسیدن. به نظرم بهترین شخصیت موئنث در عالم DMC همون لیدی هستش و واقعاً قشنگ و زیباست و چنین شخصیتی برای DMC بسیار بسیار لازم میباشد. و همچنین من با بودن لیدی و تریش در DMC5 خیلی هایپ و خوشحال هستم.

    • ایتسونو: “نیرو علاقه‌ی بسیاری به کایری (Kyrie) دارد. کایری به قدری برای او مهم است که نیرو نمی‌خواهد او را در معرض هیچ خطری قرار دهد. ما می‌خواستیم شخصیتی داشته باشیم که همراه نیرو باشد و هر کجا که نیاز بود به کمک او برود. اینگونه بود که ما به ایده‌ی ساخت نیرو رسیدیم. در همان زمان ما به یک شخصیت زن قهرمان نیاز داشتیم. ما شخصیتی می‌خواستیم که سرزنده، با جرات و با اشتیاق میخواستیم، شخصیتی که هنوز نظیر آن را در سری Devil May Cry 5 ندیده‌ایم.”
      خدا به خیر بگذرونه خدایی استاد ایتسونو قبلاً چند باری گفته بود که DMC5 گریهای خیلیارو خاهد در اورد فقط امیدوارم بلایی سر خانواده دانته نازل نکنن بلخره نرو عضو خانوادی دانته هست و کریه که عشق نروه قطعاً اونم از تیم و خانوادی دانته به حساب میاد. انشالله که کریه چیزش نشه خدایی نرو جان خودشو داد تا کریه.رو از تاریکیه سانکتوسه ملعون نجات بده.
      (انشالله به توفیق و موفقیت CAPCOM:sun: و DMC:sun: بزرگ:heart:)
      بسیار ممنونم از خبر اقای:heart:حسن شکیبایی خبر کاملاً صحیحه دست گُلتون درد کنه:rose:.

    • اما اقای شکیبایی جان: اسم عشق نرو کریهKyrie هست حرف (ی) رو نمیخونیم و نمینویسیم اشکالیم نداره. خوب ما از اولشم میگفتیم کریه و الحمد و اله الله هیچ اشکالیم تا به امروز پیش نیومده.

    • AXEL STONE گفت:

      اره بخدا :rotfl: :rotfl: :rotfl: هایپ اینو نگاه خدایی وقتی لیدی و تریشو دید
      https://www.youtube.com/watch?v=bOxHiXpi_fI :rotfl: اول داشت DMC4 بازی میکرد حالا خوبه که مورد

      • هخ:rose:واقعاً دهنش سرویس! خوب حقم داره که برگاش بریزه اخه DMC فراتر از عالیه شخصیتاشم فراتر از عالی هستن هخ دهن سرویس به لیدی میگه (خدای من لیدی تو چکار کردی منو لیدی)
        من میفهممش درکش میکنم DMC فنه خدایی لیدی ترکونده این بار و این بنده خدا نزدیک بود جان خودشو از دست بده بر اثر سکته اونم از دیدن لیدی هخ یعنی به این باید گفت دهن سرویس.

    • Oracle گفت:

      :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
      تریش البته یک شیطان هست در اصل ولی لیدی تنها انسانی هستش که با دانته داره کار میکنه.
      من با ظاهر تریش تو این نسخه حال نکردم یه جوری به دلم ننشست ولی لیدی شدیدا عالی تر شده تو نسخه سوم لیدی نظامی بود ولی تو نسخه چهار چون اومد پیش دانته تیپش بیزنسی تر شد اما این نسخه خیلی هوشمندانه و کلاسیک طراحی شده و تلفیقی از یک آرمی دویل هانتر و بیزنس شده.پوتین و عینکشم مشکی شده کلا این تیپ مشکی سفیدش واقعا عالیش کرده.
      تو نسخه پیش رنگایی مثل قهوه ای و قرمز هم تو کاستومش بود ولی الان نه فقط بلک وایت.

      • اره درسته لیدی پدرش انسان و مادرش شیطان بود. ارکهام یا همون ارخام وقتی مادر لیدیرو کشت که لیدی اسم اصلیش مری بود:rose:وقتی که ارکهام مادر مریرو به قتل رساند ارخام طلسم شد از شیطانی بودن مادر مری و ارخام یجوری طلسم شده بود که مری از این داستان مادرش اسم خودشو لیدی گذاشت.
        میدونم اینارو میدونی اما یک مرور و ذکره خیلی حس خوب و قشگیه.
        تریش به نظرم چهرش در DMC5 از چهره ای که در DMC4 داشته زیباتر شده
        اینجا تریش خیلی زیباست:
        https://www.youtube.com/watch?v=MfHSWBVyRuM اگه DMC 1 2 3 4 ریمک بشن این شکلی در میان هخ خدایی اگه ریمک بشن میترکونن معلوم نیست کِی و در چه سالی ریمک میشن شایدم میمونه واسه نسل ایندم خیلی دوست دارم ریمک بشن بیشترینا بخاطر گرافیک بازی نمیکن و نمیدونن چی به چیه اگه گرافیکی بگیرن مثل این قطعه کاتسین همه بازیرو بازی میکنن و حتا خودم که پلاتینش کردم بازم پلاتینش میکنم DMC فقط یکیه و هیچ شبیهی نداره.

        • Oracle گفت:

          عه!!!ولی اگه مادرش شیطان باشه که میشه نیمه انسان مثل دانته.ولی من فکر نکنم مادرش شیطان باشه.

          • (اره لیدی انسان نیست) ببین تو DMC زیادی راجب مامانه لیدی نیومده من از منابع معمولی شنیدم که مامانه لیدی شیطان هست که ارکهام اونو کشت و از کشتن زنش یعنی همو مامانه لیدی مصاب به طلسم شده.
            و برای همین وقتی که ورجیل ضربی فانی و وحشتناکی به ارکهام زد ارکهام بعد اون ضربه س فانی بازم نمرد بازم زنده شد و به دست دانته و ورجیل با حرکت جکپات ورجیل و دانته به فنا رفت:rose:
            یچیز باحال: هخ اگه دقت کنی روزی که دانته و ورجیل در حال مشاجره برضد ارکهام بودن دانته از تمام قدرتش استفاده نمیکرد یجوری ناز میکرد خیلی باحال بود یجوری انگار داشت برادرشو امتحان میکرد هخ مثلاً از (مهارت هایی مثل *سورد مستر و ۴ ۵تای دیگری… استفاده نمیکرد) اما ورجیل چنین افکاری نداره.

            • Oracle گفت:

              ولی انسانه ها!!!!
              چون اصلا تو dmc4se که devil trigger نداشت.

              • من مامانه لیدی نمیگمت حتماً شیطانه ولی دوست دارم چنین باشه برا دانته خیلی مرحله خوبیه میتونه پسر کاملی داشته باشه بالا گفتمت در منابع معمولی این تیکرو خونده بودم زیادی راجب مامانه لیدی نیومده تو بازی کم کم دنبال این موضوع میگردم و بهت میگم حتماً هست یا نه.
                اره درسته لیدی دویل نداره خود دانته دویل devil trigger از ربلیونش میاد اسلحه دانته.رو عوض کن توی DMC3 ببین شکل دویل دانته چجوری عوض میشه رو گیتار نیوین بنداز ببین چه باحال میشه.
                لیدی نیمست و برای نیمه بودنش حتماً حتماً که دویل نمیشه به اسلحه نیاز داره.
                به ورجیل دقت کن دویلش از یوماتو هست و چون از یوماتو هست اصلاً از دویل دانته فرق میکنه چون دانته ربلیونو داره و ورجیل یوماتورو داره.
                و وقتی دانته و ورجیل اسلحه عوض کنن شکل دویلش هم عوض میشه.
                نرو هم نیمه شیطانه اما دویل نداره اما با شمشیر یوماتو تونست دویل مرتار ابی رنگو در بیاره وگرنه اول بازی چیزی به اسم دویل نداشت.
                مگه یادت رفت ارکهام شیطان نبوداما با طلسم بودش تونست از شمشیر کوچیک اسپاردا استفاده کنه و دویل شمشیر اسپاردارو رو تنش بالابیاره و بعد دست دانته و ورجیل همون لحضه یا حرکت جکپات اونو به فنا دادن:rose:

                • Oracle گفت:

                  دلیل نمیشه که
                  تو نسخه چهارم هم سانکتوس آگنوس و کریدو تبدیل به شیطان میشدن.
                  آرکهام زنشو قربانی کرد که بتونه شیطان بشه و کشتش ولی اون نفرات بالا که گفتم تو مراسمی به اسم Ancient Ceremony به Angel تبدیل شدن اما لیدی هنوز انسان کامله.
                  مثلا تریش هم شیطانه و Devil Trigger داره اما قیافه ش مثل دانته و ورجیل شبیه موجود خاصی نمیشه فقط دورش یکم زرد میشه.

                • Oracle
                  چون سانکتوس خودش ابر شیطانه که خودش موئمنترین کرده بدو و اگنوس و کریدو اینا هرکدومشون اسلحه شیطانی دارن.
                  توجه! کن من نمیگمت لیدی شیطانه اما لیدی به احتمال زیاد شیطان هست و برای شیطان بودنش حتماً لازم نیست که دویل داشته باشه نرو هم شیطانه دویل نداشت تا یوماتورو گرفت.
                  تریش افریده ی موندس هست اونو زنو خلق کرد اونم به شکل مادر دانته تا دانته.رو گول بزنه هر قدرتی که بر ضد دانته استفاده میکرد از موندس بوده و الانم هر قدرتی که داره از دانته.ست و تمام قدرت سابقش حتا نمیتونه دانته.روهم قلقلک کنه چون خود موندسم در برابر دانته شکست خورد.
                  ارکهام هم شیطان نشده طلسم شده اگه صورتشو بببینی میفهمی.
                  نکته: شیطان صالح باید یا پدرش یا مادرش انسان باشه و بلخره یک شیطان باید زادی شیطان باشه.
                  (منظور DMC اینه که یک شیطان با قلب یک انسان یک فرشته حسابه)
                  بیخیال این موضوع ازش لذت بردم خدایی باید خیلی خوب در بارش تحقیق کنم و ببینم ایا مادر لیدی شیطان بودنش صحت داره یا نه
                  https://gamefa.com/505378/devil-may-cry-5-nero-moves-combos/
                  بیا اینجا پست جدید DMC که حرکات ابتدایی از نرو نشون میده خیلی قشنگه.

  • مازیار گفت:

    فقط دانته رو عشقه :inlove: :inlove: :inlove:

  • AXEL STONE گفت:

    (یکی از ایده‌های ما این بود که” بسیار خب، بیایید کاری متفاوت با او [نیکو] انجام دهیم.” این از ایده ما برای طراحی شخصیتی سرزنده، با جرات و با اشتیاق نشئت می‌گیرد. به عنوان فردی که فرصتی برای تعامل با افراد مختلفی به دست می‌آورد، بسیار جالب است که دختری سرزنده، با جرات و با اشتیاق که به نقاط ضعف شما اشاره می‌کند و در مواقع نیاز به شما تجهیزات می‌دهد، همراه شما باشد. این جایست که نیکو وارد داستان می‌شود.)
    اره نیکو به تفنگای دانته هم اشاره میکنه و بهش میگه که تفنگاش باید به شکل بهتری اصلاح بشن تا در برابر شیاطین قویتر و موئثر باشن در واقع نیکو شخصیت دوست داشتی هست و محبوبیته بزرگیرو کسب میکنه که از همون اولش خیلیا عاشقش شدن یکی خودم وقتی دیدمش خیلی از رفتارش خوشم اومد.
    خبر خوب:
    :heart: بچها دوستان دولار ۷ هزارتمن شده گفتن با یورو مساوی میشه و به نزدیکی ۳ هزارتمن هم میشه
    الان بازار مریضه و باید صبر کنیم تا ماه اینده ینی ۳۰ روز اینده کم کم همه چیز قیمتش پایین میاد. :sweat: خودمم باورم نشده به قران خدایا به امید تو در این چند سال خیلی صبر و سختی کشیدیم

    • :heart: یعس روز که روز نمیمونه و نخاهد ماند همچنین شب هم شب نمیمونه و نخاهد ماند دنیا میچرخه داداش و همه چیزش هم در حال چرخیدنه چه شب چه روز چه طبیعت خلق خدا همه چیز در حال چرخیدنه این بار دیگه برای ماست. تشکر از خبر خوب دادا مرسی :rose:

  • TERIXA گفت:

    یه نظریه هست میگن دختر اگنوس همون دانشمندی که تو DMC4 شمشیر شکسته نرو پیشش بود.

    • AXEL STONE گفت:

      هخ اگنوس دانشمده هخ اره خیلی دانشمنده علم میباره. اون فقط علکی علکی شیمیدان هستش اون زن نداره که نیکو بخاد دخترش باشه والله ما حتا ورجیلو هم زن دار و بچه دارش کردیم ما. اخه ورجیل زنش کجا بود که نرو پسرش باشه حلوایی رو حلوا بعدش میگین ورجیل توی شهر اورد اومد و یک دختر بهش نگاه میکرد هخ اخه مگه ورجیل خوی انسانی داره که عاشق بشه قبل از این که ورجیل بیاد شهر اورد نرو بوده رو نمیتونه پسر کسی باشه جز اسپاردا یعنی برادر کوچیک ورجیل و دانته. اصلان ورجیل کاملان تسخیر شده و یک مائموریت داره که موندس رو از جهنم خارج کنه بقول دادش بنی که اون بار داشت در باره همین موضوع میگفت: هیچ پدری نداریم که ۱۰ سال بزرگتر از پسرش باشه اصلان نمیشه اگر بخای حساب کنی نرو از دانته و ورجیل فقط ۱۰ سال کوچیکتره. تها کاری که میتونیم بکنیم باید صبر کنیم ببینیم داستان از چی حاکیست چیزی که میدونیم نیکو دوست صمیمیه نروه

      • michaelbn گفت:

        اهم، کسی که والدینش هنوز براش عزیزن، میتونست شاهد مرگ دشمنش و در عین حال برادرش باشه ولی کمکش کرد و حاضر شد خودش قربانی بشه ولی اون بتونه فرار کنه، چه دلیلی داره که بخواد شمشیر پدرش رو براش همونجا بزاره جز اینکه بخواد به امانت به اون بده. درضمن شما خودتون بهتر از من میدونید که برای بچه دار شدن لازم نیست حتما ازدواج کنی یا طرفو دوست داشته باشی. و آخر از همه، دویل می کرای ۳ در ۱۸سالگی ورجیل و دانته اتفاق میفته، مانگاش یک سال قبل بود و نسخه ویژه چهارم ورجیل ۱۶سال بیشتر نداشت پس اصلا چیز عجیبی نیست، تو نسخه اولم مشخص میشه دانته ۲۸سالشه و در ۱۰سال پیش یک اتفاق بسیار بد براش افتاده تا تونسته Force Edge رو بدست بیاره.

        • AXEL STONE گفت:

          ۱- قصد یا دادن ندارم فقط میخام توجیهتون کنم ناراحت نباشی
          داش اصلان به داستانهای ویژه SE نگاه نمیکنیم چیزی که دارن محتوای داستانی که دارن فقط رویداییه اصلان یک تیکه فیلم داره اول بازی ورود ورجیل و اخر بازی هم یک تیکه فیلم دراره و توش زمان معینی هم نذاشتن اما اون دوتا تیکه بسیار جالب و عالی بودن
          اینم از این.
          ۲- و اره درسته در سن ۱۸ با هم مشاجره کردن و برای بچه دار شدن لازم نیست که ورجیل یا هر فرد دیگه ازدواج کنه. و اگه من گفتم زن منظورم همون *مونسه زندگی بود بلخره برای این که بچه دار بشه میبایستی یک موئنثی *مونس زندش باشه. اما ورجیل چنین احساساتی نداره اصلان فاقد خوی انسانیه اون فقط یک تسخیر شده به دست موندس هستش:rose:
          و اگر گفتیم هیچ پدری در دنیا نداریم که از پسرش ۱۰ سال بزرگتر باشه جون *نرو با *دانته و *ورجیل کٌل کٌلش فقط ۱۰ سال اختلاف سنی داره و یعنی به ان معناست که اگه شما مثلا ۳۰ سال باشی نمیتونی پسری داشته باشی که ۱۰ سال بزرگتر از اون باشی اصلا نمیشه و اگرم میخای این کارو از ۱۰ سالکی انجام بدی تا بچه ای ۱۰ ساله داشته باشی و فقط ۱۰ سال ازش بزرگتر باشیم نمیشه چون ادم ۱۰ ساله هوز به سن بلوغ نرسیده و این چیز غییره ممکنه تا بعد از ۱۶ ۱۸ سالگی میتونی این کارو انجام بدی و اون موقع میتونی پسری داشته باشی که ۱۶ ۱۸ سالی ازش بزرگتر باشی
          اینم از این.
          ۳- اگه گفتیم ورجیل نمیتونه پدر نرو باشه چونکه مشکل بزرگ اینجاست ورجیل نمیتونه پسریرو داشته باش به این دست شیطانی جز اسپاردا دلیلشن خیلی واضخه اسپاردا شیطان کاملیه و میتونه چنین پسری داشته باشه با این دست شیطانی اما ورجیل هرگز.
          من و چند نفر دیگر فکرمون اینه حتا در یتیوب خیلیها تئید کردن اینو شایدم برای شیاطین سن و سال بچه دار شدن فرق میکنه. و شمشیر یوماتو فرقی نداره که نرو بخاد چه پسر ورجیل چه پسر اسپاردا باشه بلخره خون اسپاردا در رگهای نرو هست و طبیعیه که یوماتو به نرو سپرده میشه بلخره نرو نوچه اسپارداست چه پدرش باشه چه پدر بزرگش شمشیر یوماتو بخوبی به دست نرو پیوست.

      • اره درست میگی داش اصلان بغییر از این دلایلی ک گفتی اگنوس لکت زبان خیلی بدی داره
        اگه نیکو خدایی نکرده بخاد دختر این اگنوسه ابله باشه الان باید نیکو لکنت زبان داشته باشه اما در اصل نیکو رفیق دانته و بیشتر کمکی برای نرو هست که این رفاقتشون از این تشکیل و ریشه گرفته که نیکو نوه ی زنی هست که اون زن خالق تفگای دانته هستش که نیکو قرار این بار تفنگای دانته رو به شکل بهتری اصلاح کنه. دقت کن به دوتا تفنگای دانته یک عکس زن روی هر دوتا شونه فک کم این زن ننه بزرگ نیکو هست هیچ شکیم ندارم :zombiekiller:

  • شخصیت نیکو از نوع شخصیت های DMC هست و خیلی قشنگ قشنگیهِ شخصیتش به شخصیت های DMC رفته و همچنین حضورش در این شاهکار کبیر لازمو واجبه. حضور این شخصیت بینظیر در دنیای DMC بزرگ برتمامی هوادارانو عاشقان دنیای DMC بزرگ تبریک میگم مبارک انشالله.
    https://www.youtube.com/watch?v=ywPpeSrS4ZU
    :heart: :rose: Devil May Cry 3 | Prologue remix 2017

  • michaelbn گفت:

    ایشون نوه همون شخص شخیصی هست که تفنگ های دانته رو ساخته. (اگنس گلداستین)

    در ضمن، هیچ نیکویی اون نیکو نمیشه.

  • نیکو خیل شخصیت جذاب و خوبی داره ،من که ازش خوشم اومد

Devil May Cry 5 | جزئیات جدیدی از شخصیت نیکو منتشر شد - گیمفا