بازی Silver Chains معرفی شد - گیمفا
بازی Silver Chains معرفی شد - گیمفا
بازی Silver Chains معرفی شد - گیمفا
بازی Silver Chains معرفی شد - گیمفا

بازی Silver Chains معرفی شد

مهیار امیدی
۱۶:۳۰ ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
بازی Silver Chains معرفی شد - گیمفا

در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی‌های ویدئویی، اخیرا عنوان جدیدی در سبک بازی‌های ترستاک با نام Silver Chains معرفی شده است که بسیار جالب به نظر می‌رسد.

عنوانی که به تازگی معرفی شده Silver Chains نام دارد و در سال آینده میلادی به دست کاربران خواهد رسید. این بازی در دسته عناوین ترسناک و معمایی قرار می‌گیرد که می‌تواند کاربران را درگیر اتفاقات و رویدادهای خود سازد. استودیو بازی‌سازی کرکد هدز (Cracked Heads) وظیفه ساخت این بازی را بر عهده گرفته و شرکت هدآپ گیمز (Headup Games)  به عنوان ناشر آن را عرضه خواهد کرد. بازی ترسناک Silver Chains با پشتیبانی از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۴ (Unreal Engine 4) ساخته خواهد شد و به همین علت می‌توان تا حد زیادی به واقع‌گرایانه بودن بازی مطمئن بود. همچنین سازندگان اعلام کرده‌اند که به لطف وجود این موتور قدرتمند، جست و جو و پرسه زدن در محیط‌های تاریک بازی می‌تواند بسیار ترسناک و البته هیجان‌انگیز باشد.

داستان بازی در بازه‌ی زمانی حکومت ملکه ویکتوریا جریان دارد. بسیاری از رمان‌ها، فیلم‌ها و آثار ترسناک معروف با حال و هوای این دوره ساخته شده‌اند که به نظر می‌رسد به موفقیت احتمالی بازی Silver Chains کمک خواهد کرد. شما در شخصیتی با نام پیتر (Peter) قرار خواهید گرفت که با مشاهده فیلم‌های موجود در بازی، می‌توانید تصادف اتفاقی آن را مشاهده کنید. بعد از این وقوع این تصادف، وی در حالی که زخمی شده در یک منطقه ناشناخته بیدار شده و قصد دارد تا از اتفاقات در حال وقوع در اطراف خود مطلع شود. سپس با جست و جو در محیط اطراف خود، شاهد عناصر و موجودات ترسناکی خواهد بود که جان او را تهدید می‌کنند. وی از این نقطه قصد فرار دارد و می‌خواهد هرچه سریع‌تر به مکانی دیگر منتقل شود. البته با توجه به معمایی و مرموز بودن داستان بازی، پس از فرار و انتقال به نقطه‌ای دیگر، متوجه می‌شوید که قبلا به این مکان آمده‌اید و از اینجا داستان ترسناک بازی آغاز می‌شود.

گیم‌پلی بازی Silver Chains در سبک اول شخص دنبال می‌شود و اساس آن بر مبنای جست و جو، کاوش و تحقیق در محیط بازی است. درواقع برای مطلع شدن از اتفاقات داستان بازی، باید به دنبال کشف حقایق و معماهای زیادی بروید. سرنخ‌های مختلف و متفاوتی در محیط بازی وجود خواهند داشت که باید آن‌ها را پیدا کنید. پیش‌روی در داستان بازی نیازمند حل معماها و پازل‌های موجود خواهد بود و باید به این صورت در بازی پیشرفت کنید.

در نهایت تیم سازنده‌ی بازی Silver Chains لیستی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم و هیجان انگیز این عنوان منتشر کردند:

  • شما به یک منطقه ناشناخته و محیطی ترسناک و دورافتاده منتقل خواهید شد و باید یک محیط کاملا وحشتناک و تاریک را تجربه کنید.
  • مراحل مخفی در بازی وجود خواهد داشت و برای دسترسی به آن‌ها می‌بایست معماها را حل کنید. از کاوش در محیط بازی غافل نشوید…!
  • فرار بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود و باید همیشه برروی این قابلیت تمرکز داشته باشید. به هیچ وجه با موجوداتی که از شما قدرتمند‌تر هستند درگیر نشوید.

بازی ترسناک Silver Chains در بهار سال ۲۰۱۹ به طور رسمی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Silver Chains معرفی شد - گیمفا
بازی Silver Chains معرفی شد - گیمفا
بازی Silver Chains معرفی شد - گیمفا
بازی Silver Chains معرفی شد - گیمفا
بازی Silver Chains معرفی شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • هر سری سازنده ها به صورت دسته جمعی قفلی میزنن روی یه سبک 😐 الان قفلی زدن رو بازی های ترسناک اول شخص(همه ی بازی ها شدن اول شخص!) که طرف بدون سلاح باید تو محیط (اکثرا خونه) بچرخه و یهو یکی بیاد جلوش بترسه…وقتی تونستین تو روز با انواع سلاح ها (اشاره به سایلنت هیل ) رعب و اضطراب رو به گیمر منتقل کنین یا مثل رزیدنت(قدیمی ها) بدون جامپ اسکیر و محیط های خیلی تاریک گیمر رو بترسونین اونوقت هنر کردین…این سبک واقعا داره به زوال و نابودی کشیده میشه

بازی Silver Chains معرفی شد - گیمفا