Devolver Digital خواهان ساخت نسخه رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 است - گیمفا
Devolver Digital خواهان ساخت نسخه رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 است - گیمفا
Devolver Digital خواهان ساخت نسخه رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 است - گیمفا
Devolver Digital خواهان ساخت نسخه رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 است - گیمفا

Devolver Digital خواهان ساخت نسخه رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 است

مهرداد میرشاهی
۱۲:۴۵ ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
Devolver Digital خواهان ساخت نسخه رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 است - گیمفا

هفته گذشته، شرکت راک‌استار گیمز (Rockstar Games)، از بخش چند نفره و آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 تحت عنوان Red Dead Online رونمایی کرد که قرار است ماه نوامبر امسال، در دسترس قرار گیرد و جهان بزرگی را در اختیار بازی‌بازان قرار دهد. با این حال، به نظر می‌رسد که کاربران رایانه‌های شخصی حداقل در این مقطع، قرار نیست روزی به تجربه این بازی بپردازند. با این حال، این مهم باعث نمی‌شود که تیم دیگری از پیشنهاد ساخت این نسخه از بازی Red Dead Redemption 2 منصرف شود.

مدت کوتاهی پس از معرفی Red Dead Online در هفته گذشته، دوولور دیجیتال (Devolver Digital)، شرکتی که بازی‌هایی نظیر Broforce و Enter the Gungeon را برای ما به ارمغان آورده است، پیشنهاد ساخت نسخه رایانه‌های شخصی این بازی را مطرح کرد. آن‌ها با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی توییتر اظهار داشتند:

سلام، ما دوست داریم تا بازی کابویی شما را برای رایانه‌های شخصی عرضه کنیم.

ــ دوولور دیجیتال (@devolverdigital) 20 سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی

همچنین آمده است که «ما خارج از تگزاس مستقر هستیم، بنابراین با اسب‌ها و تنباکو آشنا هستیم. همچنین، ما اسلحه هم داریم. البته مورد آخر یک تهدید محسوب نمی‌شود، فقط بدانید که اسلحه یک امتیاز برای این بازی است». همچنین در ادامه آمده است «نیازی نیست کسی بداند، ما این قضیه را از تیک تو (Take Two) مخفی نگه می‌داریم. ما شخصی را از استیم می‌شناسیم و می‌توانید از کیت‌های توسعه رایانه‌های شخصی او استفاده کنید. اگر می‌خواهید بیشتر صحبت کنید، مانند همین توییت عمل کنید».

بعید است که راک‌استار گیمز چنین پیشنهادی را قبول کند اما هرگز نباید بگویم هرگز. بازی Grand Theft Auto V اوایل در انحصار کنسول‌ها قرار داشت اما مدتی پس از عرضه آن، شاهد انتشارش برای رایانه‌های شخصی نیز بودیم که بهبودهای زیادی داشت و تبدیل به پرفروش‌ترین بازی تاریخ راک‌استار برروی رایانه‌های شخصی شد.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Red Dead Redemption 2، اخیراً مشخص شده که HUD این بازی به طور کامل قابل خاموش شدن است. همچنین گفته شده که سیستم تیراندازی این بازی مشابه با سیستم موجود در عنوان Max Payne 3، دیگر ساخته راک‌استار گیمز خواهد بود.

بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 در تاریخ جمعه ۴ آبان ماه (۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیش ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه و منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Devolver Digital خواهان ساخت نسخه رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 است - گیمفا
Devolver Digital خواهان ساخت نسخه رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 است - گیمفا
Devolver Digital خواهان ساخت نسخه رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 است - گیمفا
Devolver Digital خواهان ساخت نسخه رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 است - گیمفا
Devolver Digital خواهان ساخت نسخه رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • White noiz گفت:

    یه ازدواج کردن و زن و بچه دار شدنم بهش اضافه میکردن دیگه چیز دیگه ای ازش نمیخواستم

    • خب دیگه حله ولی شخصا فک کنم اگه رو کنسول بگیرم بیشتر بصرفه واسه بالا آوردنش سیستم ۱۰ میلیونی میخواد

      • PC and PS4 گفت:

        راک استار که من با پورت Gta v میشناسم
        جوری بهینه سازی میکنه که بشه با سیستم های متوسط هم بازی اجرا کرد…

      • GTx1070 گفت:

        بستگی داره دوست عزیز اگه بخوای با کیفیتی در حد کنسول روی پی سی اجرا کنی یعنی تنظیمات حدود پایین تا متوسط و ۳۰ فریم (تنظیمات کنسول ) با افت فریم های گاه و بیگاه پی سی ۳ میلیونی هم اجراش میکنه ( کمتر از قیمت کنسول در حال حاضر ) ولی اگه بخوای روی الترا و ۶۰ فریم بازی کنی یه gtx 1070 لازمه

      • گمنام گفت:

        به نظرتون این بازی سنگین تره یا استار سیتیزن اونم آلفا که کم بهینه شده، یکی از دوستان همین امروز بعد از آپدیت جدید بازی، با gtx 510 بازی رو بین ۱۰ تا ۵۰ فریم آورد، یعنی سیستمی که نصف کنسول هزینه داره، دیگه خودتون نتیجه بگیرید، یکم اطلاعات سخت افزاریتون رو ببرید بالا، من با اینکه خیلی اطلاعاتم کمه ولی اینو میفهمم. همین استار سیتزن با gtx 710 ، رو ۳۰ به بالا فریم میاد. که قیمت سیستمش باز کمی پایین تر از کنسوله. تازه بازی آلفاست و بهینه نشده. راکستار هم تو بهینه سازی مشکلی نداره.

      • گمنام گفت:

        منکه دوسال پیش یه پیسی به اندازه قیمت کنسول بستم، قطعا فریم و گرافیک بیشتری گرفتم و میگیرم و خواهم گرفت، چیزیه که تجربه و مقایسه اسکرینام وبنچمارکام با دوستان کنسول بازم ثابتش میکنه

      • dx3d گفت:

        باو چخبره مگه جنگهه.درسته الان وقت مناسبی نیست برای سیستم بستن تو اوج این گرونی ولی پارسال یا حتی قبل عید براحتی میتونستی با ۴ یا نهایتش ۵ میل سیستم قوی ایی ببندی سال پیش که بماند.الانم کارت گرافیکای میام رده ایی هستن که ۲ برابر بهتر پی اس ۴ معمولی و ایکس وان بازیارو میارن با فریم ریت بیشتر و کیفیت بهتر.بستگی هم داره به نوع بهینه سازی بازیا ولی راکستاری که ما میشناسیمش اگه بخاد نسخه pc رو عرضه کنه مثل gta v بهینه سازی عالی خواهد داشت

    • مگه سیمزه برادر من :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • ردد اعظم همچنان در انحصار کنسول خواهد ماند

  • Hunter Dreams گفت:

    خیلی منتم باید داشته باشه که برا PC هم بسازن بازیو 😐 راک استارم تعادل روحی نداره ! هرچی بازی ساخته برا PC هم اومدن جز این نسخه !

  • اقا من خودم کنسول بازم ولی نمیدونم که این کارای راک استار چه معنی داره. راک استار که اگر این بازی رو برای PC هم بده که بیشتر سود و فروش میکنه و محبوبیتش بیشتر میشه. درسته که من خودم کنسول دارن ولی یه چیز هیچ وقت تغییر نمیکنه : (“هر گیمر واقعی از پای PC یه گیمر شده و نباید به ریشه های خودش خیانت کنه”)

    • kiya_rb گفت:

      جمله اخرت خیلی مسخره بود :/

    • الان یعنی من که با کنسول گیم رو شروع کردم گیمر نیستم؟
      اومدی از یه قشر گیمر حمایت کنی مثلا خب چرا به یه قشر دیگه توهین میکنی

      • cloner12345 گفت:

        من مطمعنم و حاضرم قسم بخورم که بدون شک همه کاربران این سایت حداقل برای یکبار هم که شده کانتر استریک رو بازی کردن . من یه pc دارم که اولین بار وقتی پدرم برام خریدش کلا شد ۴۲۰ هزار تومان تا الان که من چند بار ارتقاش دادم سر جمع ۱۰ میلیون هم خرجش نکردم . الان نسل ها از اون موقع گذشته و من هنوز همون pc رو دارم و تمام بازیها رو بدون هیچ مشکلی با بهترین کیفیت اجرا میکنم .

    • shadowwarior گفت:

      داداش درود بر شرفت ! درود بر شرافتت !
      اول از اینکه به اصلت پای بندی .
      دوم از اینکه فن بوی نیستی .
      سوم از منطقی بودنت :yes:
      همینام که میبینی خودشونو میکشن برا فن بازی خودشون یه زمانی pc گیمر بودن و یا اینکه اکثرا پولشون نرسیده رفتن سمت کنسول و حسودیشون به pc دارا میشه و گرنه این فن بازی و تعصبات الکی چیه ؟

      • ShahinSky گفت:

        کلا برعکس گفتی
        تعصبو که تو داری قربون صدقه پیسی میری که بهترین بازیا واسش نمیاد !

        • shadowwarior گفت:

          چه ربطی داره ؟ گفتم من تعصب ندارم ؟ من ایشون رو گفتم خودم رو که نگفتم ! صبح زود بیدار شدی رفتی مدرسه یه آبم به سر و صورتت بزن چشات خوب نمیبینه !
          بهترین بازیا نمیاد ؟ الان که برا کنسول تو نیاد پول خریدشو داری ؟ نه ! پس فرقی به حال امثال شما نمیکنه !
          من خودم هرچی انحصاریه که خوشم بیاد ازش رفتم نهایت ۱۰ تومن دادم گیم نتی تمومش کردم ولی من و امثال بنده به کم راضی نمیشیم که با گرافیک low کنسولی و فریم ۳۰ کنار بیایم عزیز جون ! بخاطر همینه که pc رو انتخاب کردیم 🙂
          شمام فعلا برو یکم گریه و زاری بکن شاید بابات راضی شد پول داد پلاستو تمدید کنی توی یه دست بازی انلاین موندی :rotfl:
          اها راستی مشقای فردا رو هم یادت نره :rotfl: :yes:

        • گلم پی سی به ازای هر کدوم از اون بهترین بازی های که تو می گی کلی بازی داره که هر کدوم اونا سلیقه خیلی ها رو پوشش می ده
          الان ما برا پی اس فور شاهد عناوینی مثل دوتا یا کلییییییییبییی بازی دیگه نیستیم ولی آیا دلیل می شه پی اس فور بد باشه؟
          یا مثلا برا همین پی اس فور شاهکار هایی مثل گیرز آف وار و یا فورتزا عرضه نمی شه دلیلی بر بد بودنش هست؟
          این که شما نشستی خودتو به یه سری عنوان انحصاری پی اس فور محدود کردی و همش می گی ابر شاهکار ابرشاهکار و اونا رو روی xbox یا pc نمی بینی دلیل نمی شه اونا بد باشن!

  • shadowwarior گفت:

    بدون کوچک ترین شکی با بهینه سازی فوق العاده منتشر میشه :yes:
    bow before the pc 😎

  • amir2hashmati گفت:

    دوستان شرمنده اینجا این سوال رو می پرسم یکی از دوستانم میخواد فیفا ۱۹ رو اکانتی ظرفیت ۳ برای ps4 بخره بهش قیمت ۷۰۰ هزار تومن دادن واقعا ظرفیت ۳ این قیمت یا گرون بهش گفتن؟؟

  • fbjg گفت:

    این بلاتکلیفی اعصاب خورد کنه
    اگه میدی یا نه خب بیا مثل آدم تکلیف ما رو معلوم کن که بفهمیم باید چکار کنیم

  • babak_2015 گفت:

    حتما برای pc میاد ممکنه یه ۲ سالی طول بکشه اما میاد حتما :yes:

  • Vito Scaletta گفت:

    درک و فهم devolver از rockstar بیشتره این همه کمپانی و استودیو کوچیکتر از راکستار بازیشون رو همزمان برای سه چهار تا پلتفرم از جمله pc منتشر میکنن واقعا عجیبه که راکستار با اینهمه استودیو زیر مجموعه که میتونستن کار پورت نسخه pc رو انجام بدن این بازی رو برای pc منتشر نمیکنه اونم یه بازی که یکی از المان های های اصلیش شوتینگه که با موس و کیبورد خیلی بشتر حال میده

    • ببین
      گرافیک زیاد بازی و همچنین المان های بسیار زیاد و نورپردازی و غیره خیلی خیلی بهینه سازی میخواد
      باید خط به خط کد هارو بررسی کنن تا بتونن روی ps4 و xbox اجرا کنن چون این دو سخت افزار هم تفاوت هایی در اجرای دستورات دارن پس برنامه نویسی های متفاوتی دارن(البته نه خیلی متفاوت) و این کار ها زمان میبره چون راکستار میخواد بهترین عملکردو داشته باشه تمام تمرکزش رو میزاره روی این قضیه و وقتی پورت نسخه های کنسولی تموم شد مطمئنا سراغ نسخه pc هم خواهد رفت چون خودت هم بهتر میدونی که چه سودی کرده برای بازی gta v
      در کل امید داشته باش

      • mory_num1 گفت:

        مدتها قبل که تازه خبرهای این بازی اومد تو همین سایت حرف شما رو زدم و گفتم این بازی برای pc میاد، زمانی که راک استار نسخه ۱ این بازی رو داد روحشم خبر نداشت که نسخه pc چه پتانسیل درآمدزایی بالایی داره اما با عرضه gta v تازه به دهنش مزه کرده مگه مغز خر خورده عرضه نکنه، فعلا روی کنسولها با سخت افزار ثابت وقت و نیروی کمتری از شرکت صرف میشه، وقتی خیالشون از نسخه کنسولی راحت شد نوبت pc با سخت افزار متغیر و احتمال زیاد نسخه کنسولهای نسل بعد میشه (با بهبودهای نسل بعد درست مثله قضیه gta v ) وقتی یه استراتژی بازاریابی و فروش اینقدر خوب روی gta v جواب داده چرا تکرارش نکنه.

  • Y PS گفت:

    از یه طرف نسخه قبلی Red Dead برای pc منتشر نشد! و از طرفی نسخه رایانه های شخصی GTA V خیلی پر سود بود!
    مشخص نیست سرنوشت نسخه جدید Red Dead چی میشه!
    ولی اگه من جای “تیک تو” و راکستار بودم یه نسخه ویژه pc میدادم شامل هر دو نسخه Redemption”!

  • Wheelchair 3 گفت:

    اولا پورت بازی برای pc برای راک استار عین آب خوردن هست این شرکت دولور دیجیتالم هم برای اسم در کردن میخواد خودشو بچسبونه به راک استار شایدم داره ورشکست میشه داره به راک‌استار چشمک میزنه که بیا منو بگیر :rotfl:
    وقتی از gta:sa ، gta:vice city و … بگیر تا bully که برای اسمارت فون پورت شدن یا بازی la noire که روی سوئیچ پورت شد بعد نمیدونم چطور بعضیا میگن راک ‌استار از سود هنگفت عرضه این سریبازی روی pc بی دلیل و براحتی میگذره؟
    اینکه این فرنچایز از ابتدا در انحصار کنسول ها بودن و راک ‌استار قطعا سودش به ضرر عرضه نکردن برای pc میچربه.سونی و مایکرو هم با راک استار در این قضیه شریکن.بازی از نسخه دوم که همون RDR 1 قرار بود در انحصار سونی باشه ولی مایکرو با سودی که تو نسل ۷ کرد مثل gta iv با پرداخت پول هنگفتی به راک استار اون نسخه رو از چنگ سونی در آورد.در نهایت با اینکه غیر ممکنه و از محالات به شمار میره اگر روزی راک استار بتونه نظر سونی و مایکرو تغییر بده شاید بشه هر ۳ نسخه از این بازی روی pc شاهد باشیم.

  • mj گفت:

    devolver digital خو بره یه کنسول بخره باوو 😀 (شوخی) ولی آسمون هم به زمین بیاد راکستار به حرف کسی گوش نخواهد داد دیگه اگه میخاست بده نسخه یکو میداد با این که به قول خودشون کدنویسیش ایراد داشت
    اقایون صبر نکنید واسه pc بیاد به فکر کنسول باشین این شاهکار رو حیفه واسش صبر کرد (صبر پوشالی)

  • GameWorld گفت:

    توی این بازی تخمه هم میشه شکوند ؟؟؟؟؟

  • Ice_Devil گفت:

    حقیقت من خودم فقط سیستم دارم و کنسولی ندارم
    ولی فک میکنم اگه نیاد یکم بهتره
    ببینید همه بازیای AAA اونم به این معروفی یه دوره ی تب بازی دارند
    که همه میخوان تو اون دوره بازیش کنن
    ولی با عرضه نکردنش روی پی سی تب بازی به سرعت خیلی بیشتری فروکش میکنه
    و دیگه کسی اونقدر براش هایپ نیست
    در نظر بگیرید آیا همون جی تی ای که دیگه کله گنده کله گنده هاست اگه واسه پی سی
    عرضه نمیشد و بحث ماد و آنلاینو این حرفاش نبود الان هنوزم کسی طرفش میرفت؟
    یه بحث دیگه هم واسه عرضه نشدنش هست بحث بهینه سازیه که راکستار اونقدر ها هم که فک میکنید توش حرفه ای نیست درسته جی تی ای رو سیستم های ضعیف تر بالا میاد ولی روی سیستم های قوی و گرافیک های که چند سال بعدش هم عرضه شدن (سیستم خودم) باز نمیتونه رو آلترا ۱۰۸۰ شصت فریم بده و این یعنی اصلا بهینه نیست
    در کل اگه عرضه نشه امیدوارم یه درس خوبی بشه واسه راکستار و بقیه چنین کمپانی هایی که بدون ارتباط خاصی مثل (ناتی داگ و سونی—-سی دی پراجکت قدیم و مایکروسافت) میخوان بازیاشون رو شبه انحصاری کنن و بعضا مثل جی تی ای دارنده های یه پلتفرم رو تو کف بزارند تا بعدا کلی سود ازشون بکشن

    • ShahinSky گفت:

      جی تی ای وی روی پیسی قدیمی دیدم یکی بازی میکرد گرافیکش افتضاح بود اما یزره تصویر لگ نمیزد
      اینو میگن بهینه سازیه خوب
      درضمن خیلی باحال نیومدن بازیرو توجیح کردی 😉

      • Ice_Devil گفت:

        شما با توجه به اسمتون حتما سیستم قوی نداشتید که بدونید منظور بنده چیه اینی که رو سیستم ضعیف خوب میاد رو که خودم ذکر کردم نیازی به گفتن نبود
        در مورد “توجیح” بگم اتفاقا من خیلی دوست دارم RDR 1&2 رو بازی کنم منکر نمیشم مشکلی هم با وسترن ندارم
        ولی بنظرت کسی که ۲۰۰ ساعت ویچر بازی میکنه نیازی به این بازی داره ؟ 😉

  • ساز مخالف گفت:

    راکستار مثل ادم بیاد بگه ایهن ناث من بازیو برای PC منتشر نمیکنم خلاص هم مارو راحت میکنه هم خودشو

  • 13eauty گفت:

    بازی شاهکاره درست ولی نمیدونم چرا ی سریا ی جوری حرف میزنن انگار هر بازی شاهکاری میسازن قراره سلیقه همرو بپوشونه. اقا من یکی اصلا خوشم نمیاد از سبک رد دد بزور نسخه یکشو ۵ ساعت بازی کردم ولی واقعا از این سبک خوشم نمیاد .عوضش مثلا بازی nier automata بهترین بازی عمرمه. ولی امیدوارم بازی موفقی هم اگر میشه راکستار مثل جی تی ا دوباره بلند نشه بره بعد ۵ سال بخواد بازی دیگه بده.میدونم بازیاش اینقد اپدیت میده ولی خب بازیاتو یکم بیشتر کن لامصب 🙂

  • بخدا pc شاه گیمینگ پلتفرم های جهانه اینو منه کنسول باز میگم
    دهه هاست اسمش فقط پی سی یا کامپیوتر مونده و عوض نشده
    اگه ۲۰ تا بازی مثل این هم براش منتشر نشه باز سلطانه و هیچی از ارزشش کم نمیشه تازه ارزش اون بازی کم میشه
    اینو در نظر بگیرین که سیستم کنسول های نسل بعد ۲ سال پیش واسه pc بوده وقتی ما داریم یه بازی با گرافیک معمولی یا کم رو با فریم ۳۰ و متغیر به پایین تجربه می کنیم اونا دارن تو رزولیشن ۴k گرافیک و فریم بالا از تکنولوژی RTX لذت میبرن

    • ShahinSky گفت:

      مشکل همینه که فقط باید درنظر بگیرن
      میگن فلان بازی درسته گرافیکش لقب بهترینو گرفت اما بنظرمون اگه روی پیسی میومد بهترین تر میشد یا اگه رد دد ۲ برای پیسی میومد در نظرم خفن تر بود
      طرف چند برابره کنسول خرج میکنه تا فقط مطمئن بشه اگر خدای جنگ قرار بود برای پیسیش بیاد قطعا گرافیکش بالاتر میبود
      پیسی گیمری که گیمر نباشد گیمر نیست :-((

  • فروش gta v “فقط روی استیم” به ۱۰ میلیون کپی رسید.(۱/۹ کل فروش با توجه به ۱٫۵ سال دیرتر عرضه شدن) + حداقل ۵ میلیون کپی سوشال کلاب و…
    شک نکنید ۶ ماه الی ۱ سال دیگ برای pc پورت میشه.
    It’s all about money

  • dl گفت:

    من روی آخرین کیفیت بازی می کنم ولی فکر نکنم منتشر بشه یا شاید با تاخیر زیاد ..‌. روی ps4 هم توانایی خرید این بازی رو ندارم

Devolver Digital خواهان ساخت نسخه رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 است - گیمفا
Devolver Digital خواهان ساخت نسخه رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 است - گیمفا