اطلاعات جدیدی دربارهی درجهی سختی، Matchmaking و… از بازی Anthem منتشر شد
استودیو بایوور (BioWare) در طول توسعهی بازی Anthem همواره پاسخگوی سوالات بازیبازان و مخاطبان خود بوده و در این زمینه تلاش قابل تقدیری از خود نشان داده است. توسعهدهندگان تاکنون اطلاعات بسیار زیادی طی این پرسش و پاسخها منتشر کردهاند و قصد دارند تا پایان کار نیز با هواداران در ارتباط باشند.
به تازگی نیز آقایان مارک دارا (Mark Darrah)، تهیهکنندهی اجرایی و مایکل گمبل (Michael Gamble)، تهیهکنندهی ارشد بازی Anthem، در توییتر حاضر شده و به سوالات جدید بازیبازان پاسخ دادهاند. اول از همه، یکی از مخاطبان سوال کرد که: “آیا ماموریتهای روزانه یا پاداشهای هنگام وارد شدن به بازی، در این عنوان حضور خواهد داشت؟” و دارا نیز با توییت پائین به پرسش او پاسخ داد:
چیزها و موارد روزانه در بازی وجود خواهند داشت.
در توییتی دیگر، گمبل به دارا پیوست و در پاسخ به سوال کاربران مبنی بر درجههای سختی بازی، بیان داشت برای بازیبازانی که به دنبال چالشهای بیشتری هستند، درجهی سختی بالایی به نام Veteran در دسترس قرار دارد.
در حالی که پیشتر هم بایوور به این نکته اشاره کرده بود اما دارا برای بار دیگر تائید کرد که برای هرکدام از فعالیتهای درون بازی، بازیبازان ناچار هستند تا دوباره فرآیند Matchmaking را پشت سر بگذارند.
در ادامه دارا با سوالی مبنی بر پشتیبانی Anthem از نمایشگرهای Ultra Wide مواجه شد. باوجود اینکه پاسخ او به این پرسش خیلی جامع و قطعی نبود اما اعلام کرد تیم بایوور، بازی را برروی نمایشگرهای Super Wide اجرا کرده و به مشکل خاصی برنخورده است.
مایکل گمبل نیز بیان داشت اگرچه توسعهدهندگان سعی میکنند دربارهی بازی و نکات مبهم آن شفافسازی کنند ولی با این وجود نمیتوانند به تمامی پرسشها پاسخ دهند. بهخصوص بایوور قصد ندارد تا دربارهی تعداد اسلحههای قابل دسترس در روز انتشار عنوان Anthem، وارد جزئیات بیشتری شود.
همچنین دارا نیز اعلام کرد قصد ندارد تا قبل از معرفی رمانهای بازی، درباره آنها صحبتی به میان آورد و درحال حاضر نیز چنین چیزی برای رونمایی وجود ندارد.
بازی Anthem در تاریخ جمعه ۳ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی توسط شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) منتشر خواهد شد. در صورت تمایل میتوانید راههای تجربهی پیش از انتشار این عنوان را از طریق وبسایت گیمفا مطالعه نمایید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
نظرات