TGS 2018 | کارگردان Devil May Cry 5 از تاثیر ساخته‌ی نینجا تئوری برروی این بازی می‌گوید - گیمفا
TGS 2018 | کارگردان Devil May Cry 5 از تاثیر ساخته‌ی نینجا تئوری برروی این بازی می‌گوید - گیمفا
TGS 2018 | کارگردان Devil May Cry 5 از تاثیر ساخته‌ی نینجا تئوری برروی این بازی می‌گوید - گیمفا
TGS 2018 | کارگردان Devil May Cry 5 از تاثیر ساخته‌ی نینجا تئوری برروی این بازی می‌گوید - گیمفا

TGS 2018 | کارگردان Devil May Cry 5 از تاثیر ساخته‌ی نینجا تئوری برروی این بازی می‌گوید

حسن شکیبایی
۱۱:۳۰ ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
TGS 2018 | کارگردان Devil May Cry 5 از تاثیر ساخته‌ی نینجا تئوری برروی این بازی می‌گوید - گیمفا

بعد از Devil May Cry 4 بسیاری بر این گمان بودند که این سری نیازمند تغییری حیاتی است. بنابراین برای ایجاد این تغییر، شرکت کپکام (Capcom) تصمیم گرفت استودیو نینجا تئوری (Ninja Theory) را برای ساخت DMC: Devil May Cry به خدمت بگیرد. گرچه ساخته‌ی نینجا تئوری عنوانی قابل قبول بود و باعث جلب نظر طرفداران جدیدی شد اما این نسخه آن‌طور که باید نتوانست نظر طرفداران قدیمی سری را به خود جلب کند. با این حال به نظر می‌رسد که کارگردان نسخه پنجم از برخی ویژگی‌‌های این نسخه بهره برده است.

به تازگی و در جریان رویداد TGS 2018، هیدیاکی ایتسونو (Hideaki Itsuno)، کارگردان Devil May Cry 5 در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Dualshockers از تاثیر DMC برروی نسخه پنجم گفته است.

ما در کمبریج با استودیو نینجا تئوری برای ایجاد تجربه‌ای جدید با DMC: Devil May Cry، همکاری کردیم. تیم ما از اعضای مشخصی از جمله خود من تشکیل شده است و به طور پیوسته با آن‌ها در ارتباط بودیم. از طرفی دیگر، ما اعضای دیگری داریم که به توسعه Devil May Cry 5 مشغول هستند و هیچ‌گاه در ساخت DMC: Devil May Cry نقشی نداشته‌اند و در آن زمان برروی عناوینی نظیر Dragon’s Dogma کار می‌کردند.

تیم ما به نوعی از دو بخش جداگانه برای ساخت Devil May Cry 5 تشکیل شده است. ما همگی بر این عقیده‌ایم که نینجا تئوری کار‌های فوق‌العاده‌ای با DMC انجام داد و ما می‌خواهیم از آن یاد بگیریم و آن‌ها را به Devil May Cry 5 بیاوریم.

همان‌طور که گفتم، ما اعضای دیگری داریم که هیچ‌گاه در ساخت DMC: Devil May Cry نقشی نداشته‌اند. این به مانند این است که بگوییم “ما می‌خواهیم ببینیم می‌توانیم عملکردی بهتر [نسبت به DMC: Devil May Cry] داشته باشیم یا خیر. و هر استودیو دیگری از جمله نینجا تئوری را به چالش بکشیم و نشان دهیم که یک بازی اکشن باید چگونه باشد.

مبینیم که هیدیاکی ایتسونو ساخته‌ی استودیو نینجا تئوری را تحسین می‌کند و ضمن احترام به آن‌ها، در فضایی دوستانه این استودیو را برای ساخت و ارائه بهترین تجربه از عنوانی اکشن به چالش می‌کشد.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ جمعه ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار مربوط به بازی به این قسمت مراجعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

TGS 2018 | کارگردان Devil May Cry 5 از تاثیر ساخته‌ی نینجا تئوری برروی این بازی می‌گوید - گیمفا
TGS 2018 | کارگردان Devil May Cry 5 از تاثیر ساخته‌ی نینجا تئوری برروی این بازی می‌گوید - گیمفا
TGS 2018 | کارگردان Devil May Cry 5 از تاثیر ساخته‌ی نینجا تئوری برروی این بازی می‌گوید - گیمفا
TGS 2018 | کارگردان Devil May Cry 5 از تاثیر ساخته‌ی نینجا تئوری برروی این بازی می‌گوید - گیمفا
TGS 2018 | کارگردان Devil May Cry 5 از تاثیر ساخته‌ی نینجا تئوری برروی این بازی می‌گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • General RAAM گفت:

    DMC نینجا تئورى بى نظیر بووووود :inlove: امیدوارم dmc 5 به خوبى اون باشه :inlove: :yes:

  • Hamidnr70 گفت:

    نسخه قبلی اکشن خیلی خوبی داشت و گیمپلیش عالی و سریع بود. همونو با یه داستان بهتر بسازن عالیه

  • srhz گفت:

    تا الان از همه چیز بازی خوشم اومده جز موسیقی متنش مخصوصا این اخری که واس دانته بود واقعا مسخره بیخود و گوش خراش بود خیلی احمقن اگر tatsuya shibata رو نزارن اکثر اهنگای بازیو بسازه حالا که همه قدیمیارو جمع کردن واس نسخه جدید نمیدونم چرا واسه موسیقی این کارو نکردن

  • TGS 2018 | کارگردان Devil May Cry 5 از تاثیر ساخته‌ی نینجا تئوری برروی این بازی می‌گوید
    هیچ تئثیری نداره کاملاً فش فرق میکنه هیچ شباهتی با اون نداره! فقط دیالوگ تشویقاتیش شباهت داره با ریبوت ایتسونو غییر این حرفا مگه چی داری بگی اخه با این نصخه باید ینجا تئوری بره تو لونش فعلا بهتری DMC داره تشکیل میضشه خرید اینترنتی در بازی هم از ریبوته اما فنش فن DMC صابق خودمونه اما کاملتر دیگه چرا دروغ همه هم دیدن این بار که دانته تکنو میرفت برای کشتن شیاطین شمشیر اسپاردا اگه حالت (داس) داشت خودش کلا از اول داس میشد. اگه DMC1 رو داشته باشید میفهمید که شمشیر از اول اینجوری بوده و از ریبوت الهام نگرفته.

    • -همان‌طور که گفتم، ما اعضای دیگری داریم که هیچ‌گاه در ساخت DMC: Devil May Cry نقشی نداشته‌اند. این به مانند این است که بگوییم “ما می‌خواهیم ببینیم می‌توانیم عملکردی بهتر [نسبت به DMC: Devil May Cry] داشته باشیم یا خیر. و هر استودیو دیگری از جمله نینجا تئوری را به چالش بکشیم و نشان دهیم که یک بازی اکشن باید چگونه باشد.-
      خوب ایتسوو جان باید تیم داشته باشی تیم بزرگی باشه لازم هم نیست کار کرده باشن با سریهای قبل مهم اینه به خوبی پیش برن و شما انتخام کنی بهترین نقشهای کارندای سری DMC رو در کل موفق باشید تا امروز خیلی خوب اومده جلو (یادمون نره که نصخهی dmcریبوت اسکی از نصخههای DMC قبل بوده) اقای ایتسونو ول کن تعرویرو باشه اصلا اونا خدای DMCرو ساختن

  • Oracle گفت:

    DmC که کلا ریبوت بود همه چیش با بازی اصلی فرق میکرد حتی داستانش.
    اونجا دانته فرزند شیطان و فرشته بود در صورتی که شیطان و انسانه اصلش.
    ولی خب بخش Training مود بازی خیلی بازخورد مثبتی داشت که اولین بار نینجا گذاشتش.
    و معرفی باس ها که اسمشون داخل خود بازی مینوشت هم من اولین بار تو بازی نینجا دیدم و نسخه پنجم که آورده شده.

    • Nemo گفت:

      بزرگ ترین مشکل من با ریبوت ورجیل بود
      توی محیط زیاد از رنگ قرمز استفاده کرده بودن
      دانته جدی شده بود که اصن بش نمی اومد
      باس فایتای بازی اصلا خوب نبودن
      کلا هیچی سر جاش نبود
      باز خدا رو شکر اینا سر عقل اومدن ادمه ریبوت رو ندادن
      الان اگه جای اون ریبوت مسخره ادامه ۴ رو میساختن الان شاهد نسخه ۶ از دویل می کرای بودیم نه ۵

      • Oracle گفت:

        کلا ایتسونو گفته اون زمان فکرش واسه dragon بوده ولی خب یه کمکی ام به نینجا میکرده.
        ولی خودش دقیقا گفته اینکه یه کارگردان بعد از ساخت یک عنوان دوباره بره سراغ نسخه بعدی واسش کار سختیه.
        یه جورایی گفته بعد dmc5 مستقیما نمیره سراغ نسخه ۶ و ممکنه یه بازی دیگه کارکنه.

  • aiHan گفت:

    یا تمام اخترام به اقای ایتسونو بزرگ اما اقای ایتسونو یکمی حرفاش رو مخه علتش اینه ۱-اخه تمامی بازیا از DMC یاد میگیرن چیزی نمیگن و شما باید بگی اینو کردم اینو کردم؟ ۲-اصلان DMC ریبوت مگه از چی الهام گرفته؟ خوب از سریهای دول می کرای Devil May Cry دیگه اقا قبوله سیستم های خرید ایتم داره مقل نصخه ریبوت و یسری چیزا مثل حالت تمرینی اما فن و فنونش همون هک اند اسلشی که منو به اوج هایپی میرسوند! بود اما این بار به شکل بهتر و کاملتر در اومده بود که منو هوادارانو دوباره از اول عاشق خودش کرده دیگه لزومی نیست بگی از ینجا تئوری من میبینم این نصخه رو با دست خودت و با سلیقه ی خودت تشکیل دادی مثل DMC های اولی به فرماتیک همون DMC اولی
    اگر یکم کپی ریبوت بود خودمون میگفتیم حالا خدایی خوبه که ما ریبوتورفتیمو قبولش نکردیم و اومدیم گفتیم لایق نیست دیگه فکر میکنین ما سپریه DMC رو میکنیم؟ هیچ وقت چنین اتفاقی نمیفته! و همیشه بد بد میمونه نصخه نینجا تئوری بد نبود اما در کنار DMC اصلی یک شپشی بود در کنار یک غولی بزرگ و ابهتی این چیزیت که منو دوستان میبینیم.

  • joel گفت:

    جالبه که کارگردان ایتسونو از ساخته نینجا تئوری تعریف و تمجید میکنه ولی دانشمندان گیمفا ?:-).

  • ریبوت dmc قطعا یک بازی خیلی خوب بود ولی میتونست کمبو بیشتری بیاره ولی بزرگترین مشکلش سیستم امتیاز بندی بود. به دو کومبو مختلف میتونستی راحت s رنک رو بگیری.(اول با اون تبر بزرگه دو مثلث بهد کمی مکث مثلث میزنی بعد با شمشیر عادی سه مثلث کمی مکث دو مثلث رو میزدی و راحت s رنک رو میگرفتی حتی رنک sss هم اونقدر سخت نبود.)

  • michaelbn گفت:

    واقعا خندم می‌گیره از اونایی که از نسخه ریبوت بدشون میاد یا متنفرن ازش، اگه ذهن همینارو از نسخه ریبوت به طور کامل پاک کنی و فقط و فقط موهای دانته رو توش سفید کنی بعدش همه میگن وووااااایییییییی عجب دویلی. ۹۵٪ اینا هم حتی بازی رو بازی نکردن و مثل اینکه شیرفهم نیستن این یک دنیای موازیه و لازم نیست که کپی پیس اون یکی باشه.

    • منم خندم میگیره از اونایی که نصخه ی ریبوتو تحسین میکنن حاجی چی میگی اخه چیش خوب بود؟ ورجیلش خوب بود؟ چی مگی خدایی حرف بزن بگو خوبه بگو من دوستش دارم بهت نمیگم نه: اما دوست عزیز اگه میخای بگی خندت میگیره نه دوست عزیز من خودم خندم میگیره از اونایی که اون نصخه رو دوست دارن موضوع باز نکن تا صبح هم باهات حرف میزنم و بهت میگم ریبوت چیز مزخرفی بود جلوی DMC1 2 3 4 کبیر!
      دوما ما بچه نیستیم اکه به موهای دانته ریبوتی نگاه کنم چی میگی حاجی جان ملتفتی؟ سیاه بودن موهای سرش یکی از اشکالات کبیرش بود ماشالله تا دلت بخاد هم مود هست کلان مزخرف بودش dmc ریبوت چیزی مزخرف بودش میخای عاشقش بشی به درک خوش باشی باش اما توهین نکن به کسی که یچیزی دوس نداره کامنتت ریپلی نبود و لی تو این پست بیشترمون اون نصخرو دوست ندارم! لایق DMC نیست! تو برو ببین ریبوتایی که ساخته شدن برو ببین چه عشقیه چه لاو تو لاوی بعد این حرفارو بزن برو ببین چه دنیایی ساختن به نام ریبوت بعد حرف بزن از ریبوت DMC کبیر!
      ببین من از ریبوت متنفرم چون خاسته اسکی بره اما نتونسته! و قابل شدن هم نیست! سال ۲۰۰۱ نینجا تئوری کجا بود اخه سال ۲۰۰۳ نینجا تئوری کجا بود!؟
      بایک ریبوت هک اند اسلش با شکوه یک بازی هک انداسلش ساختن اونم اوپن ورلد ببین چه جالبه
      نینجا تدوری یک بازی ساخت که هیچ عمقی نداره هروقت بازی کنی حس میکی تکراریه کرافیکی که بازی داشت اصلان مصخره بود لاقل گرافیکو درست میکردن خدا جمشون کنه فقط رنگ پردازی بازی خوب بودش که هرکی نگاه میکرد عععععععععععععععععععععععععععععععععععععع عجب تصوری بعد که بازی کنه و نزدیک بازی بشه میفهمه چه مزخرفه و چقد دنیاش کوچیکه فقط یچیزی خوب داش گیم پلیش خوب بود اونم
      (گیم پلی سیستم مبارزاتیشو میگم اسلحه هاش تبرو داسش خوب بود بقیه مزخرف بودن)
      شکر خدا که از بچه ی خیابونی خلاص شدیم و اومدیم دوباره سر سری DMC اصلی لاقل حرص نخوریم درباره نقوصات ریبوت و به DMC اولمون فکر کنیم و حال کنیم!
      الانم بهت میگم اگه ریبوتو دوست داری باشه خوش باشی باش اما حرفتو همینجوری توهینی نزن

      • asasin گفت:

        اول بذار این خودیارو کمی به عقل بیاریم بعد این منتقدا خدایی میبینی از خودی میاد چیزی نمیدونه و نمیدونه از این نکته که یعنی بازی پویا و زندست میاد میکوبه خدایی این جور ادما یا باید اونارو ترولی دونست: یا نه یک مشکلی دارن. جالب اینجاست که جواب هم نمیدن بلخره دو سه بار ۲ ۳ بار ما احترام میذاریم: بازم تکرار بشه باعث میشه که توهین نشو بگیره از ما اخه ۲ ۳ بار احترام نه بیشتر ادم باید احترام خودشو نگه داره بهتر از پرتو پلا گویی و کلشقی.
        خدایی ما خودیامون مشکل دارن با کمپانی
        و نکتهای مثبتو منفی میدونن خدایی تا حالا نگفتم این کلمرو ولی این باید *نوب بازی باشه! حالا این بار بیخیال داش ولی ما خودیامون مشکل دارن! اگه صخه ریبوتو تحسین میکنه دیگه از چی باس گفت این که هیچ شکر خدا که نگفت بهتر از اصلشه خداییش شکر خدا.

      • michaelbn گفت:

        از حرفاتون مشخصه اصلا بازیش نکردین و اگه کردین فقط برای کومبو و فانتزی‌های​ ژاپنی انجام دادین، بازی داستانش از همه ی نسخه بغیر از نسخه سوم بهتره، شخصیت پردازی و روایتش با اینکه بی نقص نیست ولی از همه بغیر از نسخه سوم بهتره. گیم پلی روان تر و متفاوت تر و خوش دست تر، تنوع موسیقی و تنظیمش با جو بازی، آپگرید ها و کمی چاشنی غربی که بازی رو از حالت تکراری درآورد. قطعا بهترین بازی نیست چون نسخه سوم از همه بهتره ولی نسخه ریبوت نوآوری و المان هوایی تازه داد که ضروری و مهم بود. تا قبل از ریبوت اندک سایتی بود که به دویل اهمیت بده ولی نسخه ریبوت تونست کاری کنه که سایتهایی مثل comicbook.com و CBR و فرومهایی مثل comicvine این سری رو بشناسن و ازش به نیکی یاد کنن.

        • asasin گفت:

          اگه من DMC رو بازی نکنم پس کی بازی میکنه من وقتی بازی ریلیز میشه دستمه فرداش تموم شده من نمیگم بده اما حتا پشم DMC2 هم نمیشه. میدونی چرا چون طراحیش اصلاً خوب نبود من اونو پلاتین کردم اما اصلان حس DMC بهش نداشتم ((به عنوان یک بازی دیگه اونو بازی کردم (بخاطر اسم دانته و ورجیل پسران اسپاردا) وگرنه بهش هیچ علاقه ای ندارم یک بازی کوچولویی بود یک بازی ساده)) خدایی که فنون GOW میومدن مصخره میکردن ما هم چیزی نمیتونستیم بگیم! واگه هم چیزی میگفتیم یعنی خودمونو در مصخره قرار میدادیم! خدایی ریبوت DMC باید اینجوری باشه؟ وای خدا تو بهم بگو ریبوت DMC یعنی باید اینجوری میبود که فنون GOW میگفتن باوا گاد اف وارمونو نگاه از همه جا میومدنو حرف میزدن و حق هم داشتن میومدن به راحتی میکوبیدن و ما ساکت بودیم خدایی مگه چی میتونستیم بگیم!؟ نکنه وسعت GOW 2013 ندیده بودی!؟
          خدایی GoW VS DmC خدایی کدوم؟ من فن اصلی DMC هستم داش اما حقیقت همیشه حقیقت میمونه و دروغ بگی سخت در مصخره ای همیشه راست بگی همیشه مردم قبولت دارن و اعتبارت بالا میره و به این میگن اسانیت صالح من DMC واسم یک فرنچایز نیست! یک زندگیه DMC1 2 3 4 و ریبوتش باید به بهترین شکل قرار بگیره اما متئسفانه نگرفت.
          حالا یک سوال دیگه خدایی ریبوتای DmC:GoW کدومشون بهتره؟ ببین DMC حقش یک ریبوتی مثل ریبوت GOW چون DMC هیچ کمو کسری از GOW نداره! و همه بچهای هک اند اسلش قدیمی و اصلی مثل من DMC رو و GOW رو دوست دارن . موفق باشی امیدوارم کمی بهش فکر کنی.

  • در کل نسخه نینجا تئورى بازى خوبى بود ولى مشکل اصلیش بخش داستان و شخصیت پردازى و اتمسفرسازى بازى بود که یک کلمه افتضاح بود ولى بخش گیمپلى که عالى بود تا حدودى اون رو جبران کرد و بقیه موارد هم در سطح متوسطى قرار داشت 😀 من که لذت بردم

    • هخ از دست تو “بخش داستان و شخسیت پردازی و اتمسفرسازی بازی” خوب همینه دیگه مگه ما چرا نراحت بودیم. چون مفتی لذت بردی دانلود! ولی وقتی من با پول اورجینالشو خریده بودم نه! و سکوت کردم و به خاطر نام مقدس دانته پسر اسپاردا بازیرو بازی کردم اما نتونست میمونی باشه که یک شیرو اذیت میکنه! بایونتا اون زمان همه میگفتن بانو بانو و دانته از یاد رفت با این ریبوت هخ الاهی موردشور نینجا تئوریو ریبوتشو ببرن!
      جالب اینجاست خاست کپکام رو بخره |: بعد یوبیسافت خریدش هخ خاست بخره! خریدنش
      /:ناموصا ترکیدم از خنده

  • DanTe 1368 گفت:

    عامو شما کجا نینجا تعوری کجا؟؟ اصن داستان دویل میکرای رو برد زیر سوال”من از DMC فوق العاده متنفرم چون عشق چند ساله ی منو خراب کرد

  • lordhossein گفت:

    گیم پلیش بدک نبود قبلی ولی ۴ و ۳ خیلی بهتر بود

  • معروفترین انلاینرای دنیا که در یتیوب قرار دارن کلی هایپ زده شدن. اون وقت یه ادمایی میان که فقط مزخرفات مینویسن و میذارن خدایی فاز نگیرینو نگیریم کمی انصاف داشته باشیدو داشته باشیم خدایی انقد بیخاصیت نباشیدو نباشیم انقدر فن بوی نباشید و نباشیم *اعتبا خودتونو داشته باشیدو داشته باشیم!
    https://www.youtube.com/watch?v=xQ_9ovqTczQ
    (ایناو گفتم خاستم بگم کمی انصاف داشته باشید: ما هیچ حساب نکنید باشه!؟ اما دنیا که قبوله!؟ دیگه حالا برید توی لینک ببینید مردم برای DMC5 چقدر هایپ زده هستن معروفترین انلاینرای دنیا که در یتیوب قرار دارن ببینید چقدر خوش حال شدن از این نصخه DMC کمی انصاف داشته باشید که انصاف خوب چیزیه)

TGS 2018 | کارگردان Devil May Cry 5 از تاثیر ساخته‌ی نینجا تئوری برروی این بازی می‌گوید - گیمفا