کارگردان سابق God of War هیچ علاقه‌ای به تجربه نسخه‌ی جدید ندارد - گیمفا
کارگردان سابق God of War هیچ علاقه‌ای به تجربه نسخه‌ی جدید ندارد - گیمفا
کارگردان سابق God of War هیچ علاقه‌ای به تجربه نسخه‌ی جدید ندارد - گیمفا
کارگردان سابق God of War هیچ علاقه‌ای به تجربه نسخه‌ی جدید ندارد - گیمفا

کارگردان سابق God of War هیچ علاقه‌ای به تجربه نسخه‌ی جدید ندارد

حسن شکیبایی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
کارگردان سابق God of War هیچ علاقه‌ای به تجربه نسخه‌ی جدید ندارد - گیمفا

چند ماهی از عرضه جدیدترین نسخه از سری God of War می‌گذرد. این عنوان موفق شد توجه عده بسیاری از منتقدان و بازی‌بازان را به خود جلب کند و هر بازی‌باز در صورت دسترسی به این بازی، بدون لحظه‌ای درنگ به تجربه‌ی آن می‌پردازد. با این حال به نظر می‌رسد که دیوید جف (David Jaffe)، کارگردان نسخه اورجینال God of War، هیچ علاقه‌ای به تجربه آن ندارد.

همان‌طور که می‌دانید از دیوید جف به عنوان کارگردان نسخه اورجینال God of War و آغاز کننده این سری محبوب یاد می‌شود. او همچنین وظیفه ساخت Twisted Metal را برعهده داشته است. با این حال به نظر می‌رسد که کارگردان سابق God of War به دلیل نداشتن زمان کافی و یا علاقه به نسخه جدید، هنوز هم به تجربه آن نپرداخته است.

اخیرا دیوید جف با انتشار پیامی در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرد که هیچ تمایلی به تجربه نسخه جدید و تحسین شده God of War ندارد.

برای رفع ابهام پیش آمده، دیوید جف اعلام کرد که این بدان معنا نیست که او God of War 2018 را دوست ندارد بلکه تجربه نسخه جدید به مانند بیرون رفتن و شام خوردن با فردی است که قبلا عاشق او بوده‌اید اما حالا این فرد نامزد دیگری دارد.

من هنوز نسخه جدید God of War را تجربه نکرده‌ام؛ چراکه هیچ تمایلی به آن ندارم. این بدان معنا نیست که من عاشق آن نیستم بلکه احساس می‌کنم به مانند بیرون رفتن با فردی برای شام خوردن است که دیوانه‌ی او بوده‌اید (حال با او قطع رابطه کرده‌اید با این حال هنوز هم از اعماق وجود او را دوست دارید)، اما حالا او نامزد جدیدی دارد.

شاید در نگاه اول این متن پیام خاصی را منتقل نکند اما با بررسی آن متوجه می‌شویم که احتمالا تنها یک دلیل برای تجربه نکردن نسخه جدید God of War وجود دارد و آن هم این است که او به خاطر اینکه بخشی از این بازی نبوده، دلخور است.

دیوید جف یکی از خالقان سری God of War است و می‌داند که نسخه جدید فوق‌العاده خواهد بود اما چون در روند توسعه آن نقشی نداشته، احتمالا احساس ناراحتی می‌کند. او به عنوان یکی از خالقان این سری، خواهان نقش داشتن در توسعه نسخه‌های جدید است.

بازی God of War 2018 هم‌اکنون به صورت انحصاری در دسترس کنسول پلی‌استیشن ۴ قرار دارد. اگر از علاقه‌مندان به این عنوان هستید می‌توانید نقد و بررسی آن به قلم سعید آقابابایی را از طریق این نشانی در گیمفا مطالعه کنید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار بازی به این قسمت مراجعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان سابق God of War هیچ علاقه‌ای به تجربه نسخه‌ی جدید ندارد - گیمفا
کارگردان سابق God of War هیچ علاقه‌ای به تجربه نسخه‌ی جدید ندارد - گیمفا
کارگردان سابق God of War هیچ علاقه‌ای به تجربه نسخه‌ی جدید ندارد - گیمفا
کارگردان سابق God of War هیچ علاقه‌ای به تجربه نسخه‌ی جدید ندارد - گیمفا
کارگردان سابق God of War هیچ علاقه‌ای به تجربه نسخه‌ی جدید ندارد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • OXONE گفت:

    “”احساس می کنم به مانند بیرون رفتن با فردی برای شام خوردن است ک دیوانه او بودید اما حالا او نامزد جدیدی دارد””
    .
    .

    :/ 😐

    • PSFAN@COD گفت:

      منظورشون اینه که گاد جدید کارگردان جدیدی داره که ایده هاش با ایشون فرق داره.
      گاد=کسی که باهاش قرار داری.
      نامزد جدید=کوری بارلوگ،مسیر و اندیشه جدید حاکم بر سری

      • Godofwar0385 گفت:

        والا من بعنوان فن سرسخت گاد میگم هنوزم هیچ بازی ای تو این دنیا به اندازه ی ده درصد سه گانه و اون سه تا فرعی بهم حال و حس و هیجان نداد یه جورایی به دیوید جف حق میدم چون خالق کریتوس و بهترین بازی عمرمه از اون طرف گاد جدیدم یه سری فوقلعاده بود دوست داشتن من تو کفه ی ترازو ۸۰ به ۲۰سمت گادهای قدیمی سنگینی میکنه ولی خدایی گاد جدیدم حرفای بسیاری واسه گفتن داشت امیدوارم تو نسخه ی بعدیش خشونت دیوانه وار کریتوس و ببینم امیدوارم اون دکمه زدنها و نبردهای حماسی و ببینم هر چند دیگه اون پشتک و وارو زدنها و اون حرکات و پرش ها رو دیگه نمیشه دید ولی خشونت و حماسی بودن و میشه دید و بازهم شاهد نبردهای حماسی باشیم

        • siamak424 گفت:

          ولی باید اینو در نظر داشت که کریتوس رو واقعا تو نسخه جدید خیلی حقیر شده بود من که تو مبارزه هاش بعضی مواقع دلم براش میسخوت تو دل خودم میگفتم کجاس اون کریتوسی که همه ازش میترسیدن . میدونم برای خیلی هاتون هم پیش اومده و این احساس منو داشتید

          • Godofwar0385 گفت:

            دقیقا عین من یادمه تو گاد یک وقتی اون باس گاو اهنیه اومد و با مشت میزد رو زمین کریتوس بدون هیچ ترسی واساده بود نگاش کرد و شمشیراشو از پشتش در اورد و زد به فجیه ترین شکل ممکن کشتش یا گاد دو که اخرای بازی زئوس از ابهت کریتوس فرار کرد یا گاد سه که پوسایدون با این همه عظمت اومد ولی چنان کریتوس کبوندش به سنگا یا التماس کرونوس یا اون اولین بار که هرکول اومد دور کریتوس میچرخید و صحبت میکرد ولی کریتوس حتی پشت سرشم‌نگاه نمیکرد عظمت و ابهت کریتوس بیداد میکرد ولی تو گاد جدید واقعا از این همه ابهت کم شده بود یه والکری سر کریتوس و میزاشت زیر پاشو گردنشو راحت میشکوند انگار ن انگار که این خدای جنگه اینجا با خودم میگفتم حیف چرا کریتوس گاد سه رو کنترل نمیکنم یا خیلی چیزا که واقعا زجر اور بود واسه منه طرفدار یا همین عکس گرفتن که میشه قیافه ی کریتوس و خنده دار کرد اینا رو خیلی بدم اومد یه جورایی تو گاد جدید اون عظمت کریتوس و زیر پاشون گذاشته بودند حالا ببین من چقدر عاشق گادای قدیمم با اینکه گاد جدید خیلی بهم حال داد ولی گفتم ترازو به نفع گادای قدیم ۸۰ به ۲۰ سنگینی میکنه

    • جان ویک گفت:

      منم هیچ علاقه ای به این گاد جدید ندارم هیچیش شبیه بازی های قبلی نیست . حیف gow 1 , 2 , 3 اون کریتوس کجا این کریتوس جدید کجا . اون نبرد های حماسی کجا مبارزه با بالدر کجا. انگار داری دراگون بال بازی می کنی

      • asasin گفت:

        خو داش این ریبوته و باید چنین تغییراتی داشته باشه تو بازی کن عاشقش میشی الان خدایی ریبوت dmc2013 خیلی عالیه؟ ببین دوست عزیز اگه ریبوت dmc2013 چنین تغیراتی داشت الان یکی از شاهکارهای دنیا بود چه بخاییم چه نخاییم! اما نینجا تئوری خاست کپی کاری کنه از DMC اصلی اما بازم موفق نشد! اخه DMC اصلی قابل تقلید نیست و در اخر نینجا تئوری رفت پی کارش خدایی خدامو شکر میکنم که ول کردن مسئله‌رو بازم شکر خدا وگرنه فرنچایزی که عشقشم از دستمون میرفت اگرم یکم دوست دارم اون ریبوتو بخاطر نام کبیر دانتست بخدا :rose:

      • allfreegamer گفت:

        دقیقا نظرات من با جان ویک عزیز یکیه گاد قدیم کجا این کجا صد در صد کسانی هستند که در دنیا نظرات ما را دارند و علاقه ای به تجربه ی این گاد جدید ندارند(در حالیکه ps4 هم دارند) دلیلشم معلومه هیچ شباهتی به گاد قدیمی نداره در جواب به psfan cod که نوشته بود تقییر لازم بود باید بگم میشد دست به زاویه دوربین نزد و پریدن در آسمان برای کیتوس گذاشت و همچنین در هین بالا رفتن از در و دیوار دشمن کشت و خشونتش را به همان اندازه ی گادهای قدیمی بالا برد در حالی که همین داستان اسکاندیناوی و تبر و همراهی با آتروس و موسیقیهای جدید رو در بازی اضافه کرد ولی کوری بارلوگ عمدا اسرار بر تقییر کامل گادآف وار داشته تا مثلا حویت گادآف وار رو به کلی تقییر بده و به نام خوش ثبت کنه و اسمو رسمی جدید پیدا کنه چند وقت پیش هم یه مطلبی نوشته بود کوری بارلوگ که خیلی بدم اومد این بود که گادهای قدیمی رو به یه مدل ماشین کم سرعت وقدیمی و گاد جدید رو به یه مدل ماشین جدید و پرسرعت تشبیه کرده بود که دقیقا بر عکسه چون ماشین جدید باید پرسرعت و انعطاف پذیر با فرمون عالی باشه مثل گاد قدیم که گیم پلی اون سرشار از زدن حرکات متنوع با انواع و اقسام مبارزات به در و دیوار و در هوا و جاخالی و چابکی متعدد بود در ضمن من چه ps4 داشته باشم چه نداشته باشم این گاد جدید رو هرگز تجربه نخاهم کرد و دیوید جف رو هم دوست دارم و نظرش هم درسته دلیل هم نمیبینم چون دستی در ساخت این عنوان نداشته همچین حرفی رو زده باشه بهر حال منم اگه چنین شاهکاری رو خلق کرده باشم و کسی کلا تمام نکات مثبتش رو از بین برده باشه ناراحت و خشمگین میشدم (اون روزی رو میبینم که کم کم بارلوگ آتروس رو بجای کریتوس شخصیت اصلی بازی کنه و دیگه اثری از کریتوس توی بازیش به جا نگذاره حالا ببینید)

    • Redmond Guys گفت:

      GOW برخلاف COD بازیه همه پسندی نیست من ۳ ۴ ساعت بازی کردمش ولی اصلاً خوشم نیومد دوربین بازی برای یه بازی TPS مناسب تر بود تا یه بازی H&S

      • allfreegamer گفت:

        خوب ایرادی نداره psfan cod هرچی میخای به اینها منفی بده دلیل اینکه به من منفی نمیدی اینه که وقتی بقیه نظرات منو میخونند کسی متوجه نشه این تو هستی که به بقیه منفی میدی

        • PSFAN@COD گفت:

          چقدر احمقه کسی که بیاد با vpn
          ۵۰ دقیقه وقت بزاره به اینا منفی بده
          برو همون کامنت رو بیار اینجا
          با هم ببینیم متنش رو.
          جنابعالی خودت توی پست گاد برگشتی گفتی گاد مزخرف شده و تا تونستی به خودت لایک دادی.
          منم گفتم جرئت داری این کارو دوباره بکن ۱۰۰۰ تا دیسلایک میزنم پای کامنتت.این حرفو زدم تا دست بکشی از به گند کشیدن پست ها.
          حالا دوست داری فکر کن من هر روز ۱۲ ساعت وقت میزارم به اینا منفی و دیسلایک بدم،خب با همین خیالت خوش باش.نمیتونم کاریت بکنم.
          ولی اگه کسی قسم خوردن من براش مهمه همینجا فقط و فقط می تونم برای اثبات این که من vpn نمیزنم قسم بخورم به هر چیز مقدسی که دارم توی زندگیم که من هرگز vpn برای منفی دادن نمیزنم.
          بازم میگم چقدر باید احمق باشه کسی وقت خودش رو برای منفی دادن به امثال تو هدر بده.

      • داداش از کی سیگاری میگیری بگو ماهم بگیریم رو تو انقد تاثیر میذاره فک کن دیگه چیه… 😐

      • Emad-Martian گفت:

        Box Fan
        تو نه به این که بازی رو کی میپسنده اهمیت میدی، نه دوربین بازی برات مهمه. فقط میخوای پلی استیشن رو تو هر فرصتی بکوبی.
        قبلا هم گفتی مرد عنکبوتی رو نخرید چون Batman Arkham Knight هست
        میگی حالم از فن بوی بازی بهم میخوره ولی داری طبل جنگ ارتش جعبه مجهول رو میکوبی. یه خبر برات دارم: ارتشتون نابود شده. باقیموندتون هم جمع کنید برید برای نسل بعد آماده شید. که به نظر من اگه این سیاست “میخواهیم همه آنلاین بازی کنن” رو پیش ببرید، آینده برای جعبه خوب به نظر نمیرسه.

    • OXONE گفت:

      منفی هارو ….
      یا حضرت وی پی ان :rotfl:

  • asasin گفت:

    هخ شت خدایی GOW اولی خیلی عالیه اره اما اینم عالیه من ارزو میکنم اون گاد اف وار هم بر گرده من اونو بیشتر دوست دارم. ۳تا اصلیرو رفتم فرعیاشو هم رفتم ۶تاشو پلاتین کردم

  • PSFAN@COD گفت:

    واقعا به ایشون حق میدم.
    ایشون با اظهار نظرشون به نوعی بیان می کنند که گاد جدید چیزی در تضاد با اندیشه ایشان نسبت به سری گاد است.
    با توجه به نبرد خونینی که ایشان کارگردانی کرده بود،طبیعی است که توانایی برقراری ارتباط لازم با نسخه جدید را نداشته باشند چرا که سری گاد مسیر جدیدی را در پیش گرفته که ایشان دوست ندارند.
    البته که اصلا به معنای بد بودن گاد جدید نیست و همچنان با قاطعیت آن را به همه توصیه می کنم ولی جدا سه گانه کلاسیک حال و هوای مخصوصی داشت که فراموش نشدنی است.

  • General RAAM گفت:

    گاد جدید رو خیلى از فناى قدیمى این سرى تجربه نکردند تا لطمه اى به خاطراتشون وارد نشه :-))

  • با سلام. در دنیای گیم هر موقع یه مجموعه از بازی هرموقع در چند نسخه همان فرمول همیشگی تکرار میشد(اگرچه موفق) در اخرین نسخه ها انتقاد شدید منتقدان و طرفدارن رو در پی داشته. گاد اف وار هم به همین صورت بوده و هست که نمونه انرا در بازی ascension دیدیم. مطمئنن اگر که نسخه جدید گاد همون همیشگی بود یعنی هک اند اسلش با همون داستان خطی و اساطیر یونان مطمئنن یک نسخه بد از مجموعه میشد و این مجموعه زیر سوال میرفت. کوری بارلوگ با دانستن این موضوع دست به کار ریسکی بالایی زد که بسیار خوب هم نتیجه گرفت. این گاد اف وار ۲۰۱۸ به شدت عالیه و به کارگردان سابق اقای دیوید جف پیشنهاد میکنم بازی کنه .

    • mohamad 47 گفت:

      این گاد خیلی خوب بود و مشکلی با تغییرش از اون نسخه های کلاسیک ندارم ولی اگر یکی دو مورد منفی رو نداشت جای خیلی بهتری تو خاطراتم داشت.
      این نکات:تنوع دشمن ها و نوع ضرباتشون که وارد میکردن نسبت به گاد های قدیمی خیلی پایین بود و بعد یه مدت دیگه تکراری میشه.همین طور تنوع توی باس فایت ها
      ۲-تنوع توی مسیر های بازی باز نسبت به گاد های قدیمی کم بود و گاها باید یه مسیر رو چندین و چند بار میرفتی
      ۳-فنیشر ها خیلی تکراری بودن میتونستن خیلی بیشتر فنیشر برای کریتوس قرار بدن
      یعنی فقط مشکل عمده بازی تنوع بود.حتی یه سری کلمات رو هین مبارزه اتروس به وفور تکرار میکنه که خیلی تو مخی میشه 😐

  • سه گانه گاد او وار هیچ وقت فراموش نخواهد شد جزو حماسی ترین بازی تاریخ بشریته این اخری هم بسیار ضعیف بود، کریتوس کسی که خودش زن و بچش رو کشت و در انتقام خدای جنگ اریس رو کشت اما حالا تو این گاد او وار زن گرفته صاحب بچه هم شده از اون طرفم هیچ توضیحی ندادن که چجوری کریتوس زنده شده این یعنی توهین به شعور مخاطب…

  • PewDiePie گفت:

    دیوید جف اهل دله ها :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    *********************************
    البته از همون GOW قبلیا مشخص بود :-/

  • بدجور حسودی کوری رو کرده که هیچوقت نتونسته چنین گادی در سطح این خلق کنه :rotfl:

  • B-E-S-T گفت:

    واقعا هم درست میگه اون سه نسخه قبلی که هیجان وصف نشدنی بهم میداد رو این نسخه نداد 🙁

  • Y PS گفت:

    خب ایشون بهتره با God of war اورجینال که خودشون ساختن برن شام بخورن

  • Farshidmc گفت:

    چه حرف قشنگی زده
    و یکم غمگین برای سازنده کارکتر کراتوس
    ولی کراتوس الان جوان نیست و پدر شده و کارهای قدیمی نمیتونه انجام بده ولی نمرات نشون میده یک کارکتر چه خشن چه ارام همیشه محبوب بازی بازا است

  • joel گفت:

    یادمه یه بار میکامی هم در مورد بازی رزیدنت اویل ۵ هم یه همچین جمله ای گفته بود که هیچ وقت طرف اون بازی نرفته ?:-) اابته این رویه تو شماره ۷ بازی رزیدنت عوض شد و میکامی عزیز از بازی تعریف کرده بود. جالب که میکامی از بازی تعریف کرده و اون یک قدم رو به جلو و مثبت از کپکام و فرانچایز محبوبش میدونه اونوقت بعضیا :silly: بازی رو میکوبن که خیالشون خیلی حالیشونه :rotfl:

    • asasin گفت:

      البته اقای استاد شینجی میکامی از کپکام نرفت فقط رفت برای مدتی استراحت کنه همین
      و این RE7 یک نفس جدیدیه برای بازی من باش حال کردم خیلیم عالیه اما REهای سابق بهتر هستن. خوب اقا میکامی تبریک گفت و گفت برای بازی GOW 2018 موفقه و این حرفش درست بوده و داریم میبینم موفقیتو علکی اقای میکامی چیزی نمیگه اومیدوارم برگرده و برامون یک RE بسازه مثل RE4 اقای غزالی گفت مطمئن باش به نزدیکی بر میگرده :heart: دلم برا کارایی که انجام میده تنگ شده که همش شاهکاریه

      • joel گفت:

        امید وارم بعد ۱۲ سال استراحت (خروج از کپکام و تاسیس پلاتینیوم گیمز در سال ۲۰۰۶ با همکاری کامیا و اینابا،ساخت ونکویش وهمکاری با سودا ۵۱ برای ساخت شادو اف دیمنز. خروج از پلاتینیوم و تاسیس تانگو گیم ورکس و ارائه دو نسخه از بازی اویل ویتهین) به کپکام برگرده و یه رزیدنت شاهکار دیگه بسازه ?:-) :yes: :weep: و البته god hand 2

  • mbox گفت:

    گاد اف وار جدید ربطی به گاد اف وار قدیمی نداشت و فکر کنم گاد اف وار کلاسیک دیگه مرده و به خاطرات پیوسته که واقعاً هم حیف شد.
    ولی گاد جدید هم بازی خیلی قشنگی بود.

  • pc and ps4 گفت:

    بازی گاد فوق العاده بود واقعا شاهکار بود :yes:
    نکات مثبت:
    گرافیک خیلی خوب و دومین گرافیک برتر نسل هشت
    گیم پلی فوق العاده کامل با کمبو های خیلی خوب
    داستان بسیار زیبا
    موسیقی ابر شاهکار
    تکامل رفتار اتریوس
    سیستم اپگرید فوق العاده
    طراحی عالی دشمنان
    شخصیت پردازی فوق العاده
    بالدر :evilgrin: که بهترین باس فایت تاریخه
    الهام گرفتن خیلی خوب از برترین بازی تاریخ the last of us
    دنیا های متنوع و فوق العاده
    ماموریت های فرعی خوب
    حرکت تبر فوق العاده ابر شاهکار
    سوپرایز های فوق العاده داستانی
    نکات ضعف:
    گرافیک اب افتضاح
    خشونت بسیار کم(اونجا که با ادما در گیر میشن حتی با تبر سر ادم ها رو نمی شد کند ) :-/
    ناپدید شدن دشمنان بعد از مردن
    یه سری مشکلات هوش مصنوعی مثل اسیب ندیدن اتریوس وقتی که دشمنا میدیدنش و خیلی وقتا حتی زربه هم نمی خورد 😕
    اوایل بازی رفتار های اتریوس بعضی وقتا خیلی کلیشه ای میشه
    بعضی جاها خیلی حرکات کرتوس عجیبه یه جا ها از دیوار ۱۰ متری می پره و یا از روی اژدها میپره بعد از یه دیوار خیلی کوتاه واسه اتریوس قلاب می اندازه که بره بالا و واسش زنجیر بندازه :-/
    امکان شنا نکردن

    • Godofwar0385 گفت:

      دومین گرافیک برتر نسل هشت؟میشه بگی اولیش کدومه و این که تو اگه گادهای قدیم و بازی کرده باشی میبینی که از همه جا میپره پایین هوش مصنوعی اتروس عالیه ضربه نخوردنشم دقیقا درست کار شده اون هوش مصنوعی لست بود که الی رو نمیدیدن

    • نکات منفیت هیچکدوم منفی نیست اصلاً
      یعنی توی نقد اگه همچین چیزایی رو بنویسی بهت میخندن
      خشونت بازی والا اصلاً کم نبود
      ناپدید شدن دشمنات بد از مردن؟؟؟؟
      اولین بارته گاد آف وار بازی کردی؟؟؟ کالاف دیوتی نیست که
      بازی تخیلیه موجودات روبه روت آدم نیستن که
      خیلی نکاتت بچه گونه و ابتدایی بود

    • asasin گفت:

      نه با این که با چنتا چیز که گفتی مخالفم حالشو ندارم بگم بیخالشون
      اما این اینو اشتباه اومدی ناپدید شدن دشمنان بعد مردن این خاصیت هک اند اسلشه خودم فن اصلی هک اند اسلشم و این چیز ایراد حساب نیست و باید اینجوری باشه
      نکتهای مثبتو خیلی خوب اومدی اما بهترین باس فایت های هک اند اسلش ورجیل ۲۰۰۵ و زوس ۲۰۱۰ هستن که در افتادن با اون دو فرد خیلی ترسناکه یکم سهلنگاری کنی به فنا میشی واقعان اون دو فرد بسیار باس های سر سختی هستن. خیلی هم خفن و دوست داشتنی هستن یعنی همیشه دوست داشتم با این دوتا بازیرو برم شخصیتشون خیلی عشقه با این که منفی هستن.

      • pc and ps4 گفت:

        اگر میتونی منطقی جواب بده نمی تونی دیگه این بازی ها رو نداره بعدشم خدایش تمام نکات منفیش درست گفتم ناپدید شدن دشمن ها هم این نسخه در واقع دیگه هک اند اسلش نیست پس دلیلی بر این قابلیت ناپدید شدن هم نیست 😉

        • Godofwar0385 گفت:

          ببین فرهاد بود اسمت یه کاری کن حتما چندین نسخه بازی هک اند اسلش بازی کن بعد بیا نظر بده باور کن خودت گادای قدیمم بازی نکردی یا دیویل مای کرای یا کاستلوانیا وقتی بازی کنی میفهمی چرا دشمنا باید غیب شن بعد از مردن در مورد هک اند اسلش نبودن والا مبارزاتش واقعا حالت هک اند اسلش داره اون نکات منفیتم فقط گرافیک کم اب میدگاردو قبول دارم که خودم زودتر از همه گفتم البته اب منطقه ی الفها عالیه نظرات مثبتتم در مورد بهترین باس قبول دارم هر چند خودم باسهای گاد سه رو بیشتر میپسندم ولی بالدر واقعا خلاقانه بود اون که گفتی لست بهترین بازی تاریخ اینم نظر تو و همون گیمرای نسل هشتیه وگر ن تو سبک خودشم بخوای حساب کنی هنوز اویل چهار خدای این سبکه

        • asasin گفت:

          ببخشید دسم بنده بود نتونستم زود جواب بدم الانم اومدم خدمت شما جواب بدم
          ببین دوست من من از سال ۲۰۰۱ فن هک اند اصلش بهترین سبک گیمیری زندگیم شد
          و از همون سال تا الان بهترین سبک من شده و تا حالا هیچ فنی حتا به نصف این فن هک اند اسلش هم نرسیده چون هک اند اسلش معنی اصلی گیم هستش و ادمو خیلی خوب بازی میده با سبکش!
          خوب از اون سال تا الان هم همین شکلی بود دوست عزیز حالا تو برو دویل می کرای DMC1 2 3 4 بازی کن یا گاد اف وار GOW 1 2 3 بازی کن یا کاستلوانیا لورد اف شادو C:LOS 1 2 بازی کن اینا اولین و اصلیترین فن هک اند اسلش هستن برو یک نگاه بنداز حد اقل ترلر گیم پلی نگاه کن ببین فن هک اند اسلش اینجوریه یا نه بعد بگو این ایراده.
          حالا خدایی میشه بگی کجاش واست عجیبه!؟ اخه اگه اشکالی بودش بدون که کوری بارلوگ یک اپدیت میساخت که بر طرف بشه اما هممون میدونیم اصلا این باگ یا اشتباه نیست و نوع بازی اینه قبل مدتی میگغتین درخت چند ثانیه اینجوری میشه خوب منظورش خلاصه هستش و این اصلان ایراد نیست!
          _______________________
          اگه دنبال گرافیک هستی و دوست نداری تجربه کنی اخرین نصخهای این بازیهایی که گفتم بازی کن حد اقل و لذتشو ببر DMC4 و GOW3 و C LOS2 و D3 دارکسایدرز که هنوز نیومده دوماه برا اومدنش مونده ببین اینجوریه یا نه پیشنهاد میکنم بازی کنی و نهایت لذتو ببری ببین ایا حق با ماست یا نه :rose: موفق باشی

    • :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: نکات ضعف رو نگاه …
      خدایی بازی کردی گاد رو ؟ :rotfl:
      گرافیک گاد رو دیجیتال فاندری گفت بهترین گرافیک نسله …
      ناپدید شدن دشمنا ؟؟ :rotfl: حرفی ندارم …
      خشونت بسیار کم :rotfl:
      خیلی جالبه کسایی که با نسل هشت گیمر شدن و اولین بازیشون لست اف اس ریمستر بوده میان در باره گاد همچین نظراتی میدن … عزیزم اگر اینا نقطه ضعف بود هیچوقت گاد شاهکار نام نمیگرفت …
      منتقدا نمره هاشون رو دادن رفت … رکورد فروش زد … کل دنیا براش تعظیم کردن اونوقت میای همچین کامنتی مینویسی ؟ :rotfl:

      • pc and ps4 گفت:

        اره سونی هم با نسل هشت گیمر شده بود گفت لست بهترینه 😉 بعدشم اول کامنتم رو بخون بعد اظهار نظر کن ایدیم arshiatlou1383 برو ببین بازیام رو گاد هم ۸۳ تروفی هاش رو گرفتم 😉 بعدشم اقای godofwar0385شما یه شرطی سر نمرات تومب ریدر بسته بودی پس چی شد 😀

        • Godofwar0385 گفت:

          چند بار بگم سونی به لست پارت دو ابراز علاقه کرد این اصلش بود حالا اگه یکی که اسمشو نمیارم اومد یه چیز دیکه معنی کردو فرستاد تو سایت و من نمیدونم ولی کاملش این بود هیچ دروغیم ندارم بگم در مورد متای توم رایدر هم نسخه ی وانش الان ۸۳هست و حالا حالا هم ازش نقد میاد تو هنوز هیجان بیشترو درک نکردی من هیجان و تو متا نمیبینم برعکس تو چه گاد باشه چه لست واسم‌مهم نیست متاش چنده من هیجان واسم‌مهمه که اون بازیایی که تو نام میبری واسم رتبه ی شیشم هفتمه حتی گاد جدیدم‌متاش شد ۹۴ با یوزر ۹۲ گاد سه متاش شد ۹۲ با یوزر ۸۸ ولی هیجان گاد سه صد برابر بالاتر بود از هر کی بپرسی میگه قدیمیا یه هیجان وصف نشدنی ای داشتن ولی تو نمره رو ملاک میدونی

        • اظهار نظر :rotfl: :rotfl: گیمری که با نسل هشت گیمر شده باشه گیمر نیست عزیزم… اسم گیمر رو خودت نزار… چهار تا بازی کردی میای نقد و بررسی میزاری واسه ما …
          نقد اقا سعید رو قبول داری دیگه ؟ ماله گاد رو ببین توی نکات منفی نوشته ندارد !
          ایشون بهتر میدونن یا شما ؟ اصلا خودمو نمیگم دارم اقا سعید رو مثال میزنم …
          سونی هم نگفت اره لست از همه بهتره ابراز علاقه به پارت ۲ لست بود …

      • برترین گرافیک نسل رو دیجیتال فاندری به آنچارتد ۴ داده،گاد رو نمیدونم،اگه گرافیک انچارتد از گاد بیشتر نباشه،کمتر هم نیست
        بعدشم شما همونی نیستی که میگفتی لست فقط یه بار ارزش بازی کردن داره؟!!! 😮
        یعنی این فکتی که دادی،جک ترین فکت تاریخ بود،
        پس این کسایی که بعد از ۵ سال هنوز دارن لست بازی می کنن کیان؟!!’
        یا گفتی آنچارتد فقط یه بار میشه باز کرد :heh:
        برادر من خیلی از ایرانیا الان دوساله پای مولتیش نشستن،
        کسی هم در مورد گاد با من بحث نکنه،چون فکر کنم خودم یکی از اولین افراد بودم که توی ایران گرفتمش پلاتش کردم(قصدم پز دادن نیست،لازم بودکه بگم)،ولی اون حسی رو باید در مورد گاد اف وار بهم میداد نداد،این نظر شخصیمه،دلیل نمیشه چون بقیه خوششون اومده منم خوشم بیاد،
        حالا شما هی بیا برا خودت اینجا استدلال و تمجید کن از گاد،
        خشونت گاد که چه عرض کنم،خشونتش واقعا کم بود،وقتی سر قطع کردن رو توی بازی سانسور میکنن،دیگه این اسمش خشونته؟ :rotfl:
        تنوع دشمنان هم که فاجعه بود،گرافیک اب فاجعه بود،هوش مصنوعی که واقعا بعضی جاها اذیت میکرد،
        ولی جدا از این نکات منفی،نکات مثبت زیادی هم داشت،که دوستمون هم گفتشون،
        والا خود کوری بارلوگ که خودش کارگردان گاد،گفت بیشتر جاها از لست اف اس الهام گرفته،و اینکه لست ۲ انقلابی توی صنعت گیم
        حالا دلیل این همه بافشاری فنهای گاد رو من نمیدونم

        • pc and ps4 گفت:

          خیر سونی گفت برترین بازی تاریخ tlou هیت و هیچ ربطی هم به ابراز علاقه و یا tlou part 2 نداشت.برو اگر زبانت خوبه ترجمه کن.برترین بازی تاریخ tlou هست دلیلشم اینکه بازی سال ۲۰۱۳ اومده و گاد ۲۰۱۸ ولی از خیلی از نظرات ار گاد سر تره تازه شما دارید بازی ۲۰۱۸ را با ۲۰۱۳ مقایسه میکنید قدرت ناتی داگ 😎

          • والا من وقتی این گاد جدید رو خریدم،پیش خودم گفتم حیف اون ۵۰۰ هزار تومنی که دادم جای این بازی،خیلی تو ذوقم زد،انتظار یه چیزی مثل گادهای قدیم داشتم،
            آره،من خودمم زبانم خوبه میتونم ترجمه کنم،دقیق نوشته بود که از نظر سونی برترین عنوان انحصاریش لسته،ولی یه عده میان جوره دیگه میگنش،خود گیمفا هم نوشته بود برترین بازی تاریخ لسته،
            یعنی منی که مکالمه زبانم تقریبا خوبه،فرق بین برترین و ابراز علاقه رو ندونم،دیگه اصلا نباید انگلیسی حرف بزنم

            • کی گیمفا نوشته بهترین بازی تاریخ لسته ؟؟؟
              از نظر جوایز میگی که ویچر ۳ خییییلییی بیشتر جایزه گرفته …
              شما اگر زبانت خوبه هیچ وقت نمیگفتی داستان گاد بردن خاکستره …
              طبق چیزی که تو میگی اینه که لست هم بردن الی به این ور اون وره …
              ویچر ۳ هم دنبال سیری گشتنه …
              بایوشاک هم که الیزابت رو حمل میکرده لابد …

              • نگفتم که بهترین بازی تاریخ،اون پایین تر اشتباه تایپی بود،گفتم که سونی خودش اعلام کرد که بهترین عنوان انحصاریش لسته،
                من منظورم عناوین مولتی پلتفرم نیست،

                • Mikasa گفت:

                  اولا سگ هوش مصنوعی این گاد آف وار می ارزید به هوش مصنوعی دلست
                  الی از جلوی یارو رد میشه طرف نمیفهمه 🙂 بعد شما دلست فنا جرات میکنین به هوش مصنوعی گاد گیر بدین؟
                  تنوع دشمنا پایینه؟ باشه برو یه سرچ کن bestiary های گادای قبلیو با این یکی مقایسه کن انواع دشمنارو بشمار بعد ببین کی تنوعش کمترهD:
                  خنده دارترین قسمت ماجرا اینه که یه تلو فن داره این حرفو میزنه
                  بازی ای که ته تهش ۵ مدل دشمن داره 🙂

                • Mikasa@. دوست عزیز شما هوش مصنوعی یه بازی مال ۲۰۱۳ اونم نسل ۷ رو با گاد نسل ۸ مقایسه میکنی؟!!!
                  این دیگه چ منطقیه

                • Mikasa گفت:

                  بازی ای که هوش مصنوعیش بعد پنج سال زار بزنه به هیچ عنوان لیاقت برترین بازی تاریخو نداره
                  دارک سولز ۲۰۱۱ اومد هوش مصنوعیش از دلست بهتره
                  تازه هوش مصنوعی دشمنای لستو نگفتم که چقدر افتضاحه

                • pc and ps4 گفت:

                  قدرت ناتی داگه که هوش مصنوعیش رقیب بازی برای سال ۲۰۱۸ هست هوش مصنوعی tlou مخفی کاری داشت گاد چی دشمنا ضربه میزنن اتریوس هیچیش نمیشه یا دشمنا اتریوس رو نمی بینن این مشکلو tlou هم داشت که تو انچارتد ۴ درست شد :yes:

                • Mikasa گفت:

                  آترئوس مثل الی یه پشمک بدبخت نیست که نیاز به کمک داشته باشه
                  یه خداست
                  برخلاف الی نیاز نداره نیم ساعت بگردیم جعبه پیدا کنیم زیر پاش بذاریم
                  نیازی به بچه داری و قلاب گرفتن هم نداره
                  تو گیم پلی هم صد برابر الی تاثیر داره و جزو بهترین همراهانه تو بازیای ویدئویی

                • pc and ps4 گفت:

                  mikasa
                  با این کامنتی که گذاشتی فهمیدم نباید باهات بحث میکردم 😉

        • فرق مولتی رو با افلاین نمیدونی نه ؟
          چی بگم شما هنوز نمیدونی وقتی طرف میگه افلاین و استوری لست و انچارتد بیشتر از ۱ بار یا ۲ بار خسته کنندس یعنی چی …
          من حرف از مولتیشون نزدم که طومار مینویسی…
          برای حرفمم دلیل دارم … بازی انچارتد و لست گیم پلی محور نیستن …
          تازه اگر بخوای ایراد بگیری که از لست کلی میشه ایراد گرفت … نمونه بارزش اینکه عملا الی رو هیچکاری نمیکردن دشمنا …یا اینکه چرا بازی کوتاه بود اکشنش … ولی اینا واقعا نقطه ضعفن ؟ اگه هستن که درست گاد هم نقاط ضعفی که میگی رو داره اگر نه … که پس حرف خودتون رو نقض کردید …
          افرین که از همه زودتر خریدی چیکار کنم من ؟ من خودم سه ماه قبل از عرضه پیش خرید کرده بودم توی ۲-۳ روز هم پلاتش کردم .. نظرم توی سایت هست ولی مگه مهمه ؟
          استدلال و تمجید که همه میکنن از گاد… کلا سایت پر شده از یکی دو نفر که مولتی اکانتن عکس لست میزارن راجع همه بازیا نظر اینجوری میدن … شما هم روش….
          لست هیچوقت بهترین بازی تاریخ نبوده هیچ جا اینو ننوشته شما میخای خودتو گول بزنی بحثش جداس…
          در رابطه با نقاط ضعف گاد از نظر من فقط و فقط تنوع کم دشمنان بود ..
          شما هم نمیتونی یه فکت رو بیای نظر بدی بگی این نیست … مثل قضیه بهترین بازی تاریخ که میاید میگید همه گفتن لسته … کی گفته ؟ کو سند ؟
          حرفی میزنی باید دلیل بیاری … من میگم ویچر … دلیل میخای کاور خود بازی گویای همه چیزه ..
          بازی چندین برابر لست جایزه گرفته …
          این همه مینویسیم اخرش تایید نمیکنن … میخواید نظر ندیم بگید لطفا

          • pc and ps4 گفت:

            گیم پلی لست خداست گیم پلی انچارتد ۴ خداست دیگه همون منتقد منتقد میکنی بهترین جوایز رو به این بازیا دادن جوجه سیستم شوتینگ و مبارزات تن به تن لست و انچارتد ۴ رو هیچ بازی نداره بیچاره.بعد ویچر ۳ چند برابر لست جایزه گرفته 😐 خوندن یاد گرفتی بعد بیا کامنت بزار 😎

            • asasin گفت:

              ببین نه سونی و نه من و نه تو میتونیم این حقیقتو عوض کنیم ویچر۳ بهترین و پر افتخار ترین بازی تاریخه بقیش دیگه به خودت شما مربوطه تلو هم قشنگه میتونی بگی تلورو بیشتر دوست داری اما نمیتونی بگی بهترینه :rose:

              • pc and ps4 گفت:

                ویچر ۳ که برترین بازی نسل هشته (با حساب نکردن عناوین رمستر شده )و دومین بازی برتر عمره من هست در کنار gta sa :inlove: ولی باور کن tlou یه چیز فراتر از بازی بود :-* البته نمی شه گفت بهترینه ولی بعضیا فکت صادر میکنن باعث میشه ما هم فن و بوی شیم 🙁 مگه نه چه گاد چه witcher 3 من عاشقشونم :-* )

          • من خودم خیلیا دیگه لست رو هم روی ps3 و ps4 افلاینش رو تقریبا ۱۲ الی ۱۴ بار تموم کردیم،روی تمام درجه سختیها،حالا این نظر شخصیته،دلیل نمیشه بیای به صورت فکت توی نظرات بنویسی،
            خب اگه اینطوره منم میام میگم گاد رو بعد از اینکه تمومش کردم،دیگه حتی بهش دست هم نزدم،چون ازش خوشم نمیاد،
            ولی شاید نظر بقیه طور دیگه باشه
            همین گاد ۲۰۱۸ هم گیم پلیش بعد از یه مدت خسته کننده میشه،همش چندتا دشمن تکراری بزنی که چی بشه،تازه. دوربین صحنه هم بعضی جاها اذیت میکرد،

            • خب افرین تو یچیزی داریم به توافق میرسیم … منم همینو میگم … گاد هم تکراری میشه اما به مراتب دیر تر از لست و آنچارتد …
              ببین بار اول رو من نمیگم … بار اول که تکراری نمیشد هیچ کدوم از بازیای لست انچارتد یا گاد … اون هم دلیل داره به این خاطر که از اول بازی شما میفتی توی مبارزات و … لست و آنچارتد اینطوری نیستن شما امکان نداره ۱۲ بار تموم کرده باشی لست رو… اگرم تموم کرده باشی این به خاطر علاقه ی شما به لسته … ولی اکثرا بعد تموم شدن لست میرن سراغ مولتیش… من دارم روی نسخه ی اول میگم … چون اینطوری بود دیگه … کسی منکر قشنگ بودن لست نمیشه اما بازی های خطی مثل لست و انچارتد که اجازه ی گشتن توی محیط رو به صورت بازی های open world در اختیار نمیزارن و سعی در روایت داستان میگیرن همشون تکراری میشن بعد یکی دوبار …
              که گاد جهانش open world بود … نسخه های قبل از این نسخه هم که هک اند اسلش تمام بودن اونا بحثشون جداس

        • asasin گفت:

          عباس جان کامنتمو توی پست سونی بخون نمیخام جوابمو بدی اما حتما بخون :cute: گرافیک هم ربطی به بهترین بودن نداره که مهم دل بازی هستش.
          راجب پا فشاری: ببین عباس جان غول کمپانی کپکام ۱۰ سال DMC نزد اخه دانته تک قهرمان پر قدرت Capcom هستش میدونی چه بلایی سر کپکام اومد وقتی که از سال ۲۰۰۸ تا الان DMC نزد؟ ببین یک شرکت به یک قهرمانی غییر واقعی لازم داره که به واقعی نزدیک باشه و کریتوس از سانتامونیکا برای سونی یک قهرمانی هست که سونیرو بالا برده من نمیگمت تلو برای سونی خوب نیست اما بودن کریتوس هرجور که شده واجه همون جوری که بودن دانته برای کپکام لازمه همونجوری که اکسل ستون بودنش برای کنسول سگا لازم و واجب بود :lashes: کریتوس تمام شدنی نیست به علت روح داستانیش کشش داره روحش داستان داره! مثل دانته که روح داستانیش هنوز و هنوز کشش داره روحش داستان بزرگیه مثل اکسل ستون که روح داستانیش هنوز کشش داره ببیندور سگا تموم شدها اما اکسل استون هنوز داستان جدیدش تو راه:
          (Streets of rage1 2 3 -4- (Axel stone)))
          قهرمانان نامیر خیلی محبوبن باور کن تلو یک چیز ضریفیه منم خیلی دوسش دارم چون ضریفه و اگه این قهرمانانو دوست داریم به علت قدرت نامیراییشونه که داستانشونو کش میده و در دل ما سالها و ماها زنده میمانند و تک خاستی ما میمونن
          من عاشق این حالت هستم که یک بازی هک اند اسلش بزنی و بعد تلو میچسبه مثل یک چاشنی میمونه مثل من قدیما سال ۲۰۰۵ که عاشق RE شدم بخدا یا اول DMC3 میرفتم یا اول GOW میرفتم بعد این یکمی RE بازی میکنم ای خدا بهترین روزای عمرم بود اون روزا یعنی خوش بخترین ادم بودم اون روزها حالا ناراحت نشو راجب این حرفا بودن کریتوس لازمه و واجبه برای سونی و بودن تلو هم اونو خوشمزتر تر میکنه :rose:

    • ناپدید شدن دشمنا نکته منفیه؟؟؟؟؟

    • Ashkan_GOW گفت:

      من فک کنم تو اصلا گادو بازی نکردی چون بعضی اوقات سر دشمنارو قطع می کرد و بقیه نکات منفی هم که گفتی اصلا وجود نداشت

  • خب دلیل نمیشه چون جزوی از تیم نبوده ناراحت باشه
    خودش داره این بازی فوق العاده رو از دست میده

  • سلام و خسته نباشید …
    فقط یچیزی رو روشن کنم برم …
    کسی که اهل خوندن باشه … کسی که افسانه های یونان رو بدونه میتونه بفهمه چرا کریتوس نجات پیدا کرد …
    یا چرا توی نسخه ی جدید میتونه خودشو درمان کنه…
    توی نسخه ی سوم کریتوس میفته توی رودخانه ی استیکس …
    داستان این رودخونه چیه ؟ میتونید داستان کاملشو سرچ کنید ولی همین قدر بدونید که اگر از اون رودخونه زنده بیرون بیاید رویین تن میشید منتها یه نقطه ضعف دارید مثال بارزش آشیل هست که نامیرا بود اما یه نقطه ضعف داشت که مرز فانی و غیر فانی بودن اون رو بهم متصل میکرد…
    توی نسخه سوم وقتی کریتوس میتونه زنده از رودخونه بیرون بیاید .. طبق چیزی که منطق بر اساس افسانه ی بازی میگه پس رویین تن شده …
    همینطور که بالدر هم اشاره میکنه ” تو چرا نمیمیری !! ” …
    مسئله اینه کریتوس نمیمیره … به هیچ عنوان نمیمیره مگر اینکه به نقطه ضعفش که من نمیدونم دقیقا کجاش هست یکی ضربه بزنه … احتمالا توی نسخه دوم این مجموعه جدید گفته میشه و عکس روی دیوار هم الان میشه متوجه شد …
    کریتوس کشته میشه به وسیله ی ضربه به نقطع ضعفش که مرز فانی و غیر فانی بودنش رو متصل کرده …
    دلیل این که کریتوس نمرد طبق چیزی که میدونیم اینه …و اینکه چجوری میتونه سریع خودشو خوب کنه (مبارزه با بالدر )
    اما چطوری به نورس رسید ؟
    میدگارد در اصل کل دنیای ما حساب میشه که یونان هم جزوشونه .. یعنی کریتوس کلا توی میدگارد بوده قبلا هم موقعی که خودشو پرت میکنه توی دریا به وسیله ی امواج میرسه به خونه ی فی …
    طبق داستان هایی که هست توی نورس میدگارد یه بخشیش زیر سلطه ی اودین بوده .. توافقی که انجام میشه اینه یه قسمتی رو هرکس برداره …
    مثلا پوسایدن و اجیر (خدای دریای نورس ) دریا رو بین خودشون تقسیم میکنن

  • شما رو نمیدونم ولی من با God of War جدید واقعا حال کردم ! تغییر گاهی اوقات عالی و معرکه هست ! مثلا همین RE رو ببینید ! سه گانه ی اول واقعا خوب بود اما کپکام فهمید که دیگه اون سبک دوربین با اومدن بازی هایی نظیر Silent Hill تکراری به نظر میومد بنابراین RE4 با دوربین سوم شخص و کلی تغییرات دیگه عرضه شد که اتفاقا هم شاهکار شد !! بعد از یه مدت اون مدل سبک هم تکراری شد و کپکام از نسخه ی ۷ تغییرات جدید دیگری اضافه شد که اتفاقا باز هم باعث محبوبیت RE شد .
    اگر GOD باز هم با همون سبک باقی می موند ، شاید به سرنوشتی مانند RE دچار میشد اما سازندگان خلاقیت به خرج دادن و نتیجه اش این شاهکار شد ! البته اون کارگردان قبلی حق هم داره ، چون از زمین تا آسمون با اون چیزی که ساخته بود متفاوت بود ….

  • ali305 گفت:

    منم با دیود جف کاملا موافقم / البته نه از اون لحاظ که خدای جنگ۴ چهار بد باشه / خدای جنگ چهار فوق العادست / ولی از نظر من خیلی از اصالتش دوره/ اون سه گانه ی افسانه ای / اوج لذت هک اند اسلش /موسیقی دیوانه کننده /
    گیم پلی سریع / دوربین دور / و از همه مهم تر اون هیجانی که به بازی باز انتقال میده / ولی نسخه جدید خیلی از اصالت دور بود (بازم میگم در محشر بودنش شکی نیست ) ولی کدوم خدای جنگ حالت شخصی سازی داره ؟ کدوم خدای جنگ اوپن ورده ؟ / توی کدوم خدای جنگ میتونی به همراه یه شخصیت اضافه بازی رو تموم کنی /به نظرم سه گانه گاد ه تاریخ بهترین سه گانه تاریخ هست / و از نظر بنده دیگه نباید خدای جنگی منتشر میشد /

  • ferigamer گفت:

    دارم God of war 2018 رو بازی میکنم واقعا شاهکاره

  • navid313714 گفت:

    باید دوباره بدن همون بسازه، درستش همون بود :-((

  • فرشاد گفت:

    با اینکه دیوید جف نمیخواد این عنوان رو تجربه کنه ولی من به شخصه میتونم این دورو زمونه دوره رقابت یعنی کسی که ایده های نوین داشته باشه و روی پیاده سازی اون ایده مصمم باشه مسلما بهترین ها نصیبش میشه کوری بارلوگ تو مصاحبه اش گفت که مسئولین سونی اولش به شدت با من برخورد کردن و ایده من رو مرگ گاد آف وار خطاب کردم ولی من بازم پا فشاری کردم بر ساختش که با موافقت همراه بود میبینیم که نسخه ۲۰۱۸ هم در کنار شاهکار های قبلی البته در بعضی موارد خاص بهتر از قسمت های قبلی ظاهر شد پس دیوید جان شما هم دسته به سینه نشین اخوی ایده بده پروژه بگیر امی هنینگ کوبید رفت EA واسه های ایده های نوین دیوید کیج ایده های نوین میده واسه هر عنوان گوریلا گیمز که ترکونده از کیلزون زدن تو هوریزون بقیه هم همینطور قسمت های قبلی یه چیز همشون مشترک بود اینکه میدونستی از اول تا آخرش میری که یه خدارو بکشی که تو قسمت سوم زدیم همرو کشتیم ولی این نسخه واقعا متفاوت بود از نظر داستان پردازی دیگه اون پر و بال قدیم کریتوس ( مظورم نیروی جوونی و خمش هستش) نداره و در کنارش پسری رو داره همیشه میخواسته داشته باشه تو تمام ۷ نسخه های قبلی میدیدیم که کریتوس آرزوشه که بالاخره خانواده داشته باشه و حداقل یکم طعم آرامش رو بچشه یه ماشین کشتار نباشه خوب پس باید ایول گفت به بارلوگ که تونسته هر دو حالت کریتوس رو ترکیب کنه و یه چیز عالی ازش در بیاره در قسمت های مختلف دیدیم کریتوس زمانی مثل نسخه های قدیمی وحشی و تبدیل به ماشین کشتار میشه که پسرش در خطر باشه اون موقع بالدر سیخی چنده اودین هم جر میده این حالت چیزی هستش که تو نسخه های قبلی نبود فقط خشم بود به نظرم تمام نسخه های گاد آف وار عالی هستن و بر گیمری دقت کنید گیمر نه اون گیمر نماها که فقط دنبال یه سبک بازی هستن بر گیمری واجب گاد رو بازی کنه مثل خود من یه ساعت دوتا ۲ بازی میکنم و استراتژی بعد میرم ادونچر میزنم تو مایه کرش بعد یهو میرم کالاف دیوتی دوباره بعدش آنچارتد بعد از اون نید فور اسپید خلاصه به سبک علاقه ندارم و خودمم رو از عناوین شاهکار منع نمیکنم البته چرا بازی دوتا ۲ رو یجورایی بیشتر دوست دارم چون زجری که من واسه یاد گرفتن دوتا و بعدش دوتا ۲ کشیدم خیلی بیشتر از یادگیری بازی های دیگه است کلا استراتژیک یه سبک حرفه ای و به نظرم آرامش خاصی به پلیرش میده

  • NFrealmusic گفت:

    به عنوان کسی که هم gow ghost of spartan,gow asencion,gow 3 رو تجربه کرده به طور قطع میتونم بگم که این اخری از همشون بهتر بود, پایان بندیش خدا بود بالدور بهترین باسی بود که تو یه بازی ویدیویی دیدم تو فاز سومش رو اخرین درجه سختی پیر شدم تا شکستش دادم,پایان بندیش که سوپر شاهکار بود قیافه من وقتی اون پیشگویی رو رو دیوار دیدم 😯 وقتی اسم واقعی ارتئوس رو فهمیدم 😯 :dazed: شاهکار بودن این عنوانو نمیشه با حرف توصیف کرد تجربه این عنوان به هر گیمری شدیدا توصیه میشه,تجربش از نون شب واجب تره

    • ShahinSky گفت:

      واقعا بهترین بازیه نسل هشته
      گرافیکو کیفیت ساختش هم بهترینه هم یه نواوری داره که بازیای دیگه نداره
      تو هر محیطی که درگیری توش انجام میشه کل اون محیط یه حالت تخریبی مخفی داره مثلا دشمنا به هرجا که کوبیده میشن درو دیوارش کلی ترک میخوره البته چند ثانیه بعد مثل اولش میشه ولی حس خوبی میده با وحشی گری کریتوس حس میکنی قدرتش محیطو خراب میکنه
      تو این قسمتش استفاده از زنجیراش خیلی باحال ترو دقیق درست شده قبلیا کجا این کجا

  • اخه واقا god of war 1,2,3 واقعا بهتر از اینه. نمیشه مقایسه کردن و تازه اگه ghost of sparta , assessation رو در نظر نگیریم. فقط یکم تغیرات باعث فروش بالاش شده و البته به خاطر پیشینه ی عالیش.

    • ShahinSky گفت:

      اخه واقعا چیه قبلیا از جدید بهتره؟ دوربین نزدیک بازیرو هیجانی تر کرده سیستم استفاده از تیغه هام اصلا قابل مقایسه نیست یه تبر باحالم داره
      گرافیکشم که فعلا بهترینه داستانو محیطشم که خیلی از یونان جالبتره
      پسرشم که از هر نظر عالیه. تیپه جدید و هییت کریتوس هم کنترلش اعتیاد اوره قدرتشم نسبت به هیکلش بیشتره از قبل
      سری های قدیمی برای قدیمه نمیشد تو این نسل بازم یه بازیه تکراری بسازن

  • @MONSTER@ گفت:

    بساز بابا قرار نیست تو علاقه داشته باشی که ما باید دوس داشته باشیم :rotfl:

  • Senatorbigy گفت:

    خداروشکر که کوری بارلوگ نسخه ی پنجم رو میسازه :inlove: :inlove: :inlove: tnx

  • ShahinSky گفت:

    دمش گرم ماشین جنگیرو ساخته :yes: عجب بازیی بود

کارگردان سابق God of War هیچ علاقه‌ای به تجربه نسخه‌ی جدید ندارد - گیمفا