بازی Ring of Elysium معرفی شد - گیمفا
بازی Ring of Elysium معرفی شد - گیمفا
بازی Ring of Elysium معرفی شد - گیمفا
بازی Ring of Elysium معرفی شد - گیمفا

بازی Ring of Elysium معرفی شد

مهیار امیدی
۱۲:۱۵ ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
بازی Ring of Elysium معرفی شد - گیمفا

به تازگی یک بازی جدید در سبک محبوب بتل رویال با نام Ring of Elysium معرفی شده که تجربه‌ای هیجان‌انگیز را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

در چند وقت اخیر، شاهد معرفی بازی‌های زیادی در سبک بتل رویال هستیم و به نظر می‌رسد که استودیوها و سازنده‌های مختلف، موفقیت بازی‌های خود را در ساخت بازی‌هایی در سبک مذکور می‌بینند. شاید بتوان گفت که در حال حاضر بهترین بازی بتل رویال موجود در بازار، عنوان Fortnite است که یک بازی بتل رویال با طراحی کارتونی و به همراه یک گیم‌پلی اعتیادآور را در اختیار کاربران می‌گذارد. همچنین شما می‌توانید یک گیم‌پلی واقع‌گرایانه و پرجزئیات را در بخش بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 با نام Blackout تجربه کنید.

حال ما شاهد معرفی یک بازی جدید دیگر در سبک بتل رویال هستیم که Ring of Elysium نام دارد و با توجه به اطلاعات موجود از بازی، می‌تواند علاقه‌مندان به بازی‌های بتل رویال را جذب کند. وظیفه ساخت این بازی، بر عهده استودیو بازی‌سازی تنسنت گیمز (Tencent Games) بوده که از قبل وظیفه ساخت نسخه موبایل بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds را بر عهده داشته است. اکنون به نظر می‌رسد که برای کسب موفقیت‌های بیشتر در صنعت بازی‌سازی، قصد دارد تا با Ring of Elysium جوایز زیادی را به دست آورد.

اتفاقات بازی Ring of Elysium از جایی آغاز می‌شود که شما در نقش یک توریست یا گردشگر به مکانی برفی برای اسکی و تجربه تفریحات زمستانی می‌روید. اما با وقوع اتفاقاتی، در محیط وسیع منطقه بازی گیرافتاده و با توجه به شرایط وضعی و آب و هوای قالب، می‌بایست سریع‌تر راه فراری پیدا کرده و جان شیرین خود را نجات دهید. تنها راه نجات مشخص شما، یک هلی‌کوپتر در بازی است که باید هرطور شده خود را به آن برسانید.

به طور کلی صد نفر بازیکن در محیط بازی قصد دارند تا جان خود را نجات داده و زودتر از سایر کاربران به سمت هلی‌کوپتر حرکت کنند. در نهایت فقط یک نفر می‌تواند بر این هلی‌کوپتر سوار شود و بقیه کاربران با انواع مختلف مرگ رو به رو خواهند شد. در این راه شما مبارزات مختلفی را مشاهده خواهید کرد و باید از وسایل نقلیه متفاوتی استفاده کنید. مثل موتورسیکلت‌ها، اتومبیل‌ها و حتی گلایدرها! در برخی از مواقع باید از چوب اسکی خود استفاده کرده و از ارتفاعات هرچه سریعتر عبور کنید.

بازی Ring of Elysium از آب و هوای پویا نیز پشتیبانی خواهد کرد و ما شاهد تغییرات آب و هوایی هستیم. در لحظات مختلفی از گیم‌پلی بازی طوفان‌های زیادی را مشاهده خواهیم کرد که به طور مستقیم بر گیم‌پلی بازی شما تاثیرگذار خواهند بود. همچنین با این تغییرات، دمای هوا در لحظلاتی به سردترین نقطه خود می‌رسد که می‌تواند برای جان شما خطرناک باشد. حتی برف و کولاک می‌تواند شما را زمین‌گیر کند و به همین علت باید سریع‌تر خود را به هلی‌کوپتر یاد شده برسانید.

در بازی Ring of Elysium کار شما فقط فرار کردن نخواهد بود و باید برای بقا با سایر کاربران هم مبارزه کنید. به همین علت وسایل و تجهیزات انفجاری در کنار اسلحه‌های مختلف از جمه شات‌گان‌ها و مسلسل‌ها در دسترس شما خواهند بود.

در ادامه می‌توانید جهت آشنایی کامل با عنوان Ring of Elysium، تریلر جدید آن را مشاهده کنید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰

بازی Ring of Elysium فردا یعنی در تاریخ ۱۸ شهریور ماه سال ۱۳۹۷ (۲۸ سپتامبر سال ۲۰۱۸) در شبکه استیم در دسترس کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Ring of Elysium معرفی شد - گیمفا
بازی Ring of Elysium معرفی شد - گیمفا
بازی Ring of Elysium معرفی شد - گیمفا
بازی Ring of Elysium معرفی شد - گیمفا
بازی Ring of Elysium معرفی شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Smoking Alien گفت:

    ایده قشنگی پشتشه ولی یکم غیر منطقیه این همه توریست همه هم همه فن حریف.ولی خب رایگانه به امتحانش میرزه

  • Tanesh گفت:

    تا An بتل رویالو در نیارن که ول کن نیستن . ایده تازه هم که کلا هوووچ و پوچ . فقط تقلید واس بقای اسمشون . دریغ از بازی ای که از روی علاقه و ایده و زحمت و فکرهای طولانی مدت ساخته بشه . افسوس …

  • به نظر میرسه بازیه خوبیه
    خوب میشه اگه روی کنسول ها هم بیاد

  • گلایدر و تله کابین و تخته اسکیت .خیلی خوبه.فکر میکنم تو بتل رویال ها در نبود داستان برای اینکه بازی از خشک بودن دربیاد اینجور وسایل و گجت ها استفاده بشه.همینطور جای خالی تنوع زیستی واقعا حس میشه. تو اینجور بازی ها یک سری حیوون وحشی مثل گرگ و خرس و شیر و پلنگ هم لازمه. :laugh:
    از طرفی آب و هوای بارانی و طوفانی و … که در گیم پلی تاثیر بذاره.مثلا رعد و برق بزنه درختان آتش بگیرن.و …. خیلی چیزها میشه به این سبک اضافه کرد تا گیم پلی بازی متنوع بشه.
    البته به اینجور بازیها میشه یک داستان خاص هم اضافه کرد مثلاً یک هواپیمای مسافربری که تو یک منطقه سقوط می‌کنه و آدم هایش باید راه نجات رو تا هلی کوپتر امداد پیدا کنم.از طرفی تو بازی زامبی هم اضافه کنن.یکجورایی بشه شبیه Left For Dead و شخصیت هایی مثل Witch و Boomer و …. هم باشن. :laugh: تو بازی بشه تله کار گذاشت و اینکه مثلاً زمان بازی در شب هم جریان داشته باشه و ….

  • AmiraliJ38 گفت:

    “به تازگی یک بازی جدید در سبک محبوب بتل رویال…”

    من:دیگه نیازی به خوندن نیست.

بازی Ring of Elysium معرفی شد - گیمفا