سازندگان: مراحل فرعی Cyberpunk 2077 حسی به مانند داستانی کاملا جدید را منتقل میکنند
اخیرا استودیو سیدی پراجکت رد (CD Projekt RED) جزئیاتی از بخش مراحل فرعی بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 را منتشر کرده است که نشان میدهد هر مرحله حسی کاملا متفاوت و جدید نسبت به دیگری خواهد داشت.
در جدیدترین شماره از مجله EDGE شاهد حضور پررنگ بازی Cyberpunk 2077 هستیم. حال به تازگی یکی از کاربران وبسایت Reddit با نام کاربری Jackjackea، جزئیات جدیدی از این مجله منتشر کرده که اطلاعات بسیاری از مراحل فرعی Cyberpunk 2077 در اختیار ما قرار میدهد. بنابر اطلاعات منتشر شده، هر یک از مراحل فرعی Cyberpunk 2077 حسی به مانند یک داستان کاملا جدید را منتقل میکنند. موضوعی که تحقق یافتن آن بسیار جاهطلبانه به نظر میرسد.
ما میخواهیم اطمینان حاصل کنیم که تمام آنها [مراحل فرعی] با استانداردهای مراحل اصلی مطابقت داشته باشند. به همین خاطر این مراحل نباید به مانند وسیلهای برای پر کردن جهان بازی باشند و یا تنها دلیل انجام آنها به دست آوردن پول برای خرید چیزهای مختلف باشد. ما واقعا دوست نداریم این کار را انجام دهیم. ما میخواهیم اطمینان حاصل کنیم که هر مرحله فرعی به مانند یک داستان جدید باشد.
بنابراین هر یک از مراحل فرعی در Cyberpunk 2077 از داستان، شخصیتها و حس و حالی تازه برخوردار خواهند بود. همچنین برخی از محتوایی که فرصت کافی برای حضور در مراحل اصلی را نداشتهاند، در مراحل فرعی فرصت کافی برای روایت داستان خود را به دست خواهند آورد. علاوه بر این، بازیبازان میتوانند روشهای مختلفی برای انجام مراحل در پیش بگیرند و با سیستم انتخاب از پیش تعیین شده محدود نخواهد شد. در ادامه پاتریک میلز (Patrick Mills)، طراح مراحل Cyberpunk 2077 به صحبت در مورد این موضوع پرداخت.
ما خود را به مسائلی پیش پا افتاده محدود نمیکنیم. فلسفه ما برای طراحی مراحل این است که اگر بازیباز میتواند به روشی منطقی مرحله را انجام دهد، پس مشکلی نیست. اما اگر نتوانستند آن را انجام دهد پس ما باید پاسخی منطقی برای این موضوع پیدا کنیم.
به نظر میرسد که سیدی پراجکت رد قصد دارد تا با استفاده از این مکانیک جدید، داستانی منحصر به فرد و جامع به بازیبازان ارائه دهد. داستانی که لزوما تصمیمگیری در آن به معنای عواقبی خوب یا بد نخواهد بود.
هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای بازی Cyberpunk 2077 در نظر گرفته نشده است اما انتظار میرود که شاهد عرضه بازی برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی باشیم. اخیرا مصاحبهای با سازندگان Cyberpunk 2077 منتشر شده است که اطلاعات جالبی از تنوع و گستردگی نایت سیتی در اختیار ما قرار میدهد. این مصاحبه توسط مهرداد میرشاهی گردآوردی شده که شما میتوانید با مراجعه به این قسمت به مطالعه آن بپردازید. همچنین سعید آقابابایی نگاهی بر تریلر منتشر شده از بازی داشته که اطلاعات جالبی از ویدئو منتشر شده در اختیار ما قرار میدهد، شما میتوانید با رفتن به این آدرس به مطالعه آن بپردازید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان Horizon Forbidden West روی PC حدود ۵۰ درصد کمتر از نسخه قبلی است
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- ویدیو: تریلر جدید بازی Hellblade 2 را مشاهده کنید
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- تاریخ عرضه و قیمت کنترلر جدید Xbox فاش شد
نظرات
ببینید این بازی چه طوفانی به پا خواهد کرد هر زمان که این بازی عرضه بشه تمام بازی ها در اتیش سایبرپانک خاکستر خواهند شد…
استاد جان امروز توی WC یاد اسمت افتادم یه عالمه خندیدم دمت گرم :rotfl: :rotfl: :rotfl:
مخصوصا اون فالگیر :rotfl: :rotfl: بقول یه عزیزی فردا رمال هم بهش اضافه کن :rotfl: :rotfl: :rotfl:
😉 :rotfl: :rotfl: :rotfl:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :yes: :yes: :yes: :yes:
بنظرمن ویچر سه با اختلاف وحشتناک بهترین گیم تاریخه.هنوز مراحل فرعیه بازی رو فراموش نکردم.چهار بار بازی رو صد درصد کردم توی اوج این گرفتاریا و مشغله ها.ثانیه به ثانیه بازی رو از بر هستم.امیدوارم سایبرپانک بتونه ویچر رو برام تاپ کنه چون دنیای سایپرپانک یکی از چیزایی هست که همیشه ارزوشو داشتم که دیوس اکس نتونست ولی سی دی پراجکت میتونه.ارزوی بعدیم رو هم استارفیلد قراره به واقعیت تبدیل کنه اگه عمری باشه.بعدش دیگه چیزی نمیخوام
استاد ی چنتا کلمه دیگه هم اضافه کن بزار اسمت قشنگ فیکس بشه دو خط
اینجور نصفه نیمه رو مخه :laugh:
ویچر هم دقیقا همینجوری بود ولی بنظرم اطلاعات زیاد دادن باعث میشه منتقدها الکی سختگیر بشن اکثر شرکت های بزرگ مثل ناتی داگ و راک استار قبل انتشار اطلاعات کمی میدن ک اصلا مهم نیست چون ب احتمال زیاد شاهکار میشه ولی حیفه امتیاز کمتر از حقش بگیره
ببینید مراحل فرعی این چیه که از مراحل فرعی فوق العاده ویچر هم عظیم تره
مراحل فرعی ویچر ۳ عالی بودن
امیدوارم برای سایبرپانک به همون خوبی یا حتی بهتر بشه
اینا فعلا دارن از مراحل فرعی حرف میزنن پس عظمت مراحل اصلی پش.م ریزون خواهد بود عزیزان گیمفایی :inlove: :inlove: :inlove: tnx
شما خودتون رو خیلی وقته ثابت کردین به ما
شایدم این بازی گند زد،معلوم نیست،چون ویچر٣ با متای ۹۲ بازی موفقی بود،دلیل نمیشه این بازی هم موفق بشه
یک کلام ختم کلام
Ciri هم باید در بازی باشد :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff:
اینجاست که میگن شاگرد ( CDP ) روی دست استاد ( راک استار ) بلند شده :inlove:
آره CDPR عالیه، حرف نداره … ولی نه دیگه در حد راکستار. هیچ استدیویی به راک استار نمیرسه.
بهترین بازی تاریخ بشریت
واقعا اینا بازی نمیسازن، یه جهان مجازی درست میکنن که میشه غرق اون شد !
خسته نباشید آقای شکیبایی. این خبر هم مثل خبرهای دیگه خوشحال کننده هست. منتها یک نکته هم هست و اونم اینه که تو خبرهای قبلی cdpr گفته بود شما بعضی وقتها که مراحل فرعی رو میرید فکر می کنید در حال انجام مراحل اصل هستید گه این خودش نشون میده باید مراحل فرعی کیفیت مراحل اصلی رو تا حدودی داشته باشن.. بهتر بگم این خبرها در واقع بیان یک مسئله به دو زبون مختلف هست . امیدوارم cdpr این حرف ها به خاطر اینکه چیز دیگه نداره که بگه نزنه . و همینطور امیدوارم برداشت من اشتباه باشه. در هر صورت این بازی موفق میشه و اینکه تا چه حدی موفقیت کسب کنه بستگی به cdpr داره
موفق باشید
سی دی پراجکت حرف های بیشتری داره ولی لو نمی ده که مزه بازی از بین نره
دوست عزیز. حتما همینطور هست.
گفتن یک سری از ویژگی ها قبل از بازی نشون میده که بازی تو مسیر درستی هست یا خیر. فرضا بنده ۸-۱۰ ویژگی مده نظرم بود که اگر cdpr مثلا بین ۳-۵ تا رو از همونا یا ابتکارات دیگه می گفت برای من کافی بود که نشون میداد داره به همون چیزی فکر می کنه که مطلوب هست هرچند خبرهای اخیر هم حاکی از همین هست. هر چه بیشتر خبر بگه نشون میده دستش پرتر هست.
باید توجه هم داشت که اگر حتی یه بازی با کیفیت ویچر ۳ عرضه کنه شاید به همون موفقیت نرسه چون اولا ویچر ۳ سال قبل اومده و بازی تازه باید یک سری پیشرفت ها داشته باشه که تو همون موقعیت قرار بگیره و اگر بخواد به موفقیت بالاتر برسه باید حتی بیشتر پیشرفت داشته باشه. حالا در کنار این ها اعتراض خیلی از گیمر ها (که ممکنه بعضی از اون ها از منتقدها) هم باشن به دید اول شخص بازی رو هم در نظر بگیرید که کار cdpr رو سخت تر می کنه.
حالا داشتن ماموریت های فرعی به اون صورتی که اعلام کردن ضامن موفقیت بازی هست حالا اینکه چقدر روی این ماموریت ها مانور بدن می تونه تعیین کنه بازی خیلی خوب باشه، عالی باشه، شاهکار باشه یا انقلابی.
طبیعیه که اگر cdpr به جای وقت گذاشتن رو مسائل جانبی رو مسائل اصلی وقت بذاره قطعا به یک موفقیت بالاتر می رسه مثلا ویچر رو فرض کن شما ترجیح می دی ۱۰۰ تا npc بیشتر میداشت به صورت پراکنده در کل دنیا یا یک ماموریت عالی دیگه؟ یا فرضا صفحه ی لودینگ نمی داشت ولی در عوض یکی دوتا از ماموریت های عالی بازی کمتر می شد؟
امیدوارم cdpr الویت بندی درستی رو تو زمان باقی مونده داشته باشه.
موفق باشید
دقیقاً مثل ویچر ٣، مراحل فرعی انقدر خوب بودن که آدم دلش نمیومد بره سراغ داستان اصلی.
این بازی یعنی خدایی چند گیگ میخاد بشه 😐 باو مراحل فرعیاش هم داستانی دارن واسه خودشون یعنی یاالله! ایخدا میخای چکنی CD خدایی من همینجوی با ویچر TW عاشقتم اما این بازی بیاد و شخصیت خودمو بسازم چی بشم روانی؟
مثل اینکه باید شاهد سه گانه Cyberpunkباشیم :evilgrin: