پایان تلخ یک ماجراجویی | سرورهای بازی Lawbreakers برای همیشه از دسترس خارج شدند
به تازگی طراح ارشد استودیو باس کی (Boss Key) در پیامی از خاموش شدن سرورهای بازی Lawbreakers برای همیشه خبر داد.
این توسعهدهنده در توییتر با نام جاشرایف (Joshrife) شناخته میشود. جاشرایف با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد که تمام سرورهای بازی Lawbreakers برای همیشه از دسترس خارج شدهاند.
علاوه بر این، او در واکنشی احساساتی به این موضوع اعلام کرد که Lawbreakers یکی از سختترین مراحل توسعه را پشت سر گذاشته و این بازی برای او بهترین عنوانی است که تا کنون ساخته است.
او همچنین از تمام کسانی که در زمان در دسترس بودن سرورها به تجربه Lawbreakers پرداختند، تشکر کرد. به نظر میرسد که استودیو سازنده در حال سپری کردن زمانی دشوار است و مطمئنا خاموشی سرورها برای بسیاری از بازیبازان ناراحتکننده خواهد بود. در هر صورت باید گفت که متاسفانه Lawbreakers به یک شکست تبدیل شد و استودیو چارهایی جز خاموش کردن سرورهای بازی نداشت.
سرورهای Lawbreakers برای همیشه از دسترس خارج شدند. این بازی سختترین مراحل توسعه را پشت سر گذاشت و بهترین بازی بود که تا کنون برروی آن کار کردهام. اگر شما هم از کسانی هستید که به تجربه این بازی پرداختهاند، از شما سپاسگزارم.
استودیو باس کی در سال ۲۰۱۴ و پس از جدایی کلیف بلِزینسکی (Cliff Bleszinski) و آرجان بروسی (Arjan Brussee) از اپیکگیمز (Epic Games) تاسیس شد. از آن زمان تا کنون این استودیو به توسعه دو بازی Lawbreakers و Radical Heights پرداخته است که متاسفانه، هردوی این عناوین با شکست رو به رو شده و باعث تعطیلی استودیو باس کی شدند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
این خبر بشدت دلمو سوزوندش…….
چه پایان سختی . من خودم برنامه نویسم و ی سری ایده ها تو ذهنم دارم واقعا نمیدونم اگه شکست بخورم باید چیکار کنم چون تا ادم ی همچین بازی بسازه باید کلی هزینه کنه و زمان صرف کنه و…..
انشالله که موفق باشی … نیمه پر لیوان هم در نظر بگیر. مثلاً همین کوری بارلوگ که چندین سال تلاش کرد و ریسک های سنگینی رو به جون خرید اما موفق شد و اشک شوق ریخت. واقعاً حس خوبی داره.
واقعا چه فکری کردن که رفتن خودشون یه استدیو تاسیس کردن و یه بازی aaa ساختن اونم بدون تبلیغات اونم تو سبک شوتر اول شخص آنلاین که این همه غول داره مثل بتلفیلد و کال او دیوتی اونم تازه بدون ناشر 😐
این بازی کی منتشر شد اصلا؟
و همزمان با pubg
کلیف بلِزینسکی واقعا مظلوم دنیای گیم هستش!
کاش حامی خوبی پیدا میکرد و بازی های موفقی میساخت
از نظر من کلیفی بی بعد از جدا شدنش از اپیک گیمز کاملاً مخش از کار افتاد. این بشر جدیداً دیوانه شده اصلا اون آدم سابقی که بهترین بازی یعنی شاهکاری مثل گیرز میساخت نیست. با این ایده های اخیر مزخرفش واقعاً اون همه سابقه درخشان رو خراب کرد. کافیه یه سر به پیج این آدم بزنید تا متوجه بشید چی میگم. ترجیح داده یه زندگی آروم با زنش (خیلی هم تو کف زنشه :laugh: ) رو داشته باشه تا بازی خفن بسازه. وگرنه الان نه اپیک گیمز رفته بود سراغ فورتنایت بتل رویال و نه گیرز به یه بازی متوسط رو به بالا تبدیل شده بود.
پس به Patrice Désilets چی میگی؟
بعضی بازیا بد ساخته نمیشن فقط بد موقعی عرضه میشن…
پایان تلخ هایپ با رایگان بودن و یهو پولکی شدن
پایان تلخ احساس شاخ بودن زیاد
پایان تلخ عرضه بد موقع
و…
خیلی چیزا باعث شکست این بازی شد
از اینکه شکست خورد ناراحتم ولی بازی زیاد شاخی هم نبود کپی ناموفق از overwatch بود که شکست خوردنش از اول هم قابل پیش بینی بود
شکست ها هستن که موفقیت ها رو به وجود میارن اگرعمرمون قد داد حتما موفقیت اقای بلزینسکی رو خواهیم دید البته با بازی دیگری………….