کوجیما در حال تدارک نمایشی از Death Stranding برای TGS 2018 است - گیمفا
کوجیما در حال تدارک نمایشی از Death Stranding برای TGS 2018 است - گیمفا
کوجیما در حال تدارک نمایشی از Death Stranding برای TGS 2018 است - گیمفا
کوجیما در حال تدارک نمایشی از Death Stranding برای TGS 2018 است - گیمفا

کوجیما در حال تدارک نمایشی از Death Stranding برای TGS 2018 است

امیرحسین نصرتی
۱۱:۰۰ ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
کوجیما در حال تدارک نمایشی از Death Stranding برای TGS 2018 است - گیمفا

از زمان معرفی بازی Death Stranding در E3 2016 تاکنون شاهد ۴ تریلر مختلف از این عنوان بوده‌ایم که متاسفانه هیچ‌کدام از آن‌ها اطلاعات دقیقی از گیم‌پلی بازی در دست قرار نداده‌اند. باتوجه به گذشت ۲ سال از تاریخ معرفی Death Stranidng، احتمال انتشار تریلر گیم‌پلی محور جدیدی از آن توسط استودیو کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) هر روز بالاتر می‌رود.

همان‌طور که در جریان هستید رویداد TGS 2018 تا چند روز دیگر (۲۹ شهریور ماه) برگزار خواهد شد و هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، کارگردان بازی Death Stranding نیز به همراه تیم توسعه‌دهنده در آن حضور پیدا خواهند کرد. با وجود این‌که کوجیما مدتی پیش اعلام کرده بود بازی جدیدشان در این رویداد قابل‌بازی نخواهد بود اما به تازگی در توییتی دیگر، بارقه‌ی امید جدیدی در دل هواداران این عنوان روشن کرده است. او در توییت جدید خود نوید “چیزی سرگرم‌کننده” می‌دهد که برای TGS 2018 برنامه‌ریزی شده است:

از آخرین روزی که در TGS حضور داشتم ۲ سال می‌گذرد. امسال تصمیم گرفتم با همکاری صداپیشه‌های ژاپنی بازی، نمایشی برروی صحنه برگزار کنم تا مراتب سپاس‌گزاری خود از هوادارانمان را نشان دهم. در حال برنامه‌ریزی برای چیزی سرگرم‌کننده هستیم. در ساعت ۱۵:۳۰ روز ۲۳ سپتامبر (ساعت ۱۱:۰۰ روز ۱ مهر ماه) هم‌دیگر را ملاقات خواهیم کرد.

اگرچه ممکن است چیزی که کوجیما برای بازی‌بازان تدارک دیده است شامل تریلر گیم‌پلی Death Stranding نباشد اما دست‌کم می‌توان امیدوار بود تا کوجیما پروداکشنز اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری از عنوان مرموز خود در این نمایش منتشر کند. بازی Death Stranding در تاریخ نامشخصی به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. اخیراً نیز تیزر جدیدی از این عنوان منتشر شده است که در صورت تمایل می‌توانید از طریق وب‌سایت گیمفا آن را مشاهده فرمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کوجیما در حال تدارک نمایشی از Death Stranding برای TGS 2018 است - گیمفا
کوجیما در حال تدارک نمایشی از Death Stranding برای TGS 2018 است - گیمفا
کوجیما در حال تدارک نمایشی از Death Stranding برای TGS 2018 است - گیمفا
کوجیما در حال تدارک نمایشی از Death Stranding برای TGS 2018 است - گیمفا
کوجیما در حال تدارک نمایشی از Death Stranding برای TGS 2018 است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Sam.k گفت:

    به به.حدس میزنم یه چیز خاص باشه

  • Nima.ZM گفت:

    ترو خدا گیم پلی نشون بده دارم دیوونه میشم

  • به نظرم گیمپلی این دفعه خیلی خوب باشه ولی بازم گیمر رو گمراه میکنه

  • Ali mirzapour گفت:

    با اینکه سونی فن هستم ولی اطمینان دارم اگر متای این بازی زیر ۹۰ شود . با شکستی بزرگ در فروش روبه رو خواهد شد . چون سبکش مشخص نیست و همه پسند هم نیست و هیچکسی تا حالا نتوانسته است که از این بازی تصویر سازی ذهنی انجام بدهد و از ماهیت آن خبری ندارد و بنابراین هرگز هایپ نمیشود و در روز اکران بازی فقط به متای بازی نگاه میکند و اگر متا بالا باشد آن را تجربه میکند . ولی در بازی هایی دیگر عکس این قضیه وجود دارد مثلا الان ما از گوست اف تسوشیما تصویر سازی ذهنی داریم و از ماهیت بازی کاملا آگاه هستیم و متا هم پایین باشد باز ما آن را به خاطر تصویر ذهنی خریداری میکنیم . ولی در این بازی این اتفاق نمی افتد . حتی اگر تریلر ۵۰ دقیقه ای از گیم پلی هم نشان دهند باز هم ما متوجه نخواهیم شد که اساس بازی چه چیزی است .
    امیدوارم متای بازی بالای ۹۰ شود تا لااقل از روی متا به این بازی امید وار شویم و آن را تهیه کنیم

  • pc and ps4 گفت:

    ۱ مهر ماه 😥 لااقل انقدر ناراحتیم مدارس شروع شده یه گیم پلی خوب بده :pray:

  • Last Of Us گفت:

    این دفعه اگر گیم پلی خوبی نشون نده خیلی ها از استاااااااااااد کوجیما ضده میشن

  • منتظریم…
    اسپم: آقای نصرتی میشه سری به کامنت های پست تخفیفات mgsv بزنید. همونی که در اون یک بحث داشتیم.
    “metal gear solid 5:the phantom pain را ارزانتر از همیشه بخرید” منظورم اینه. کامنتم رو بخونید و لطفا پاسخی بهش بدید.

    • سلام دوست خوب گیمفایی ما!
      اول از همه یه معذرت خواهی به شما بدهکارم چون داشتن مشغله باعث شد نتونم پاسخ کامنت شما در اون پست رو بدم
      خب بریم سر اصل مطلب!
      ببینید شما گفتید طول کاتسین های mgs v از MGS 3 بیشتر بود… آخه مشکل اصلی طول کات سین ها نیست، مشکل اینه که کات سین ها نسبت با ساعات گیم پلی، کمتر هستند. مثلاً اسنیک ایتر از نظر خودم، گیم پلی و کات سینش در تعادل بود. اگر شما یه ۲۰ دقیقه به فرض مثال بازی می‌کردید، یه کات سین تقریباً ۱۰ دقیقه‌ای مشاهده می‌کردین. ولی فانتوم پین از عمد کاری می کنه مدت گیم پلی طولانی تر بشه، و کات سین ها هم نسبت به گیم پلی که به گفته‌ی کوجیما ۱۵۰ ساعت (شاید دارم اشتباه میگم) طول می کشه، خیلی کم تره.

      ولی موضوع در باره‌ی کاست ها بود… به نظر خودم، کاست ها باید بازی‌باز رو در جای مناسب خودش به بازی‌باز تحمیل کنه! منظورم اینه آزادی عملی که کوجیما به بازی‌باز داده، باعث شده تا روایت بازی از اون شکل قابل بندی شده‌ی خودش خارج بشه. البته با تمام صحبت‌های شما مخالف نیستم، من از همون کاست اولی که توی گراند زیرو گوش کردیم محو نوارها شدم. فضاسازی بی نهایت زیبا بود و حرفی توشون نیست. ولی به نظرم خیلی بهتر بود اگر در جای ثابتی به بازی‌باز تحمیل می‌شد.
      در جایی هم گفتید کوجیما خواسته بگه بازی من برای افراد تنبل نیست، در حالی که کوجیما تمام سعی خودش رو کرده تا بازی عامه پسند باشه و مخاطبان بیشتری رو دربر بگیره. حتی خودش هم قبلاً این حرف رو زده
      خب ولی مشکلات من این کاست‌ها نیستن. مشکلات اصلی که من با بازی داشتم برمی‌گشت به باس‌فایت‌های کمی که در مقابل بازی‌های قبلی حرف خاصی برای گفتن نداشتن، سیستم چک پوینت واقعاً عقب مونده (مثلاً کافی بود یه قسمت از ماموریت رو انجام بدیم، بعد از منطقه‌ی مخصوص دور بشیم و برگردیم، اون وقت چک پوینت عمل می‌کنه! به همین سادگی!) از همه مهمتر ماموریت‌هایی که رنگ تکرار می‌گرفتن
      می‌دونید جهان باز شدن بازی باعث این حس تکرار می‌شد، مثلاً هر بار شما از بیس می‌رفتید یه منطقه، یه نفر رو نجات می‌دادید یا جایی رو منفجر می‌کردید یا چیزی رو استخراج می‌کردید، دوباره برمی‌گشتید بیس. این رفتن و اومدن باعث می‌شد بازی حس تکراری بودن به خودش بگیره
      ولی به عنوان مثال توی متال گیر ۳ (چون نسخه‌ی مورد علاقه‌م هست می‌گم) شما برای نجات Sokolov می‌رفتید پایگاه گرانین، از توی جنگل و ساختمان‌ها و محوطه‌ها و حتی کوهستان می‌گذشتید، هربار با یه اتفاق جدید، یه باس جدید و یه شخصیت جدید روبه رو می‌شدید. هدف بازی از اول براتون مشخص بود، و توی مسیر رسیدن به این هدف با اتفاقات گوناگونی مواجه می‌شدید که باعث می‌شد اصلا احساس تکرار نکنید. در کنار این ها داستان به شما هدف و انگیزه هم می‌داد.
      منظور من اینه اوپن ورلد شدن بازی، از این جهت باعث می‌شد احساس تکرار بهتون دست بده. البته ناگفته نماند که کوجیما چندین اپیزود تکراری رو توی بخش مراحل اصلی قرار داد با درجه‌ی سختی بیشتر. هنوز برای من سواله چطور قسمت مثلاً ۳۶ و ۳۷ داستانشون برمی‌گرده به قبل از قسمت ۳۰ ?:-)
      حالا شایدم خوب یادم نیست دارم اشتباه می‌کنم، اگه اینطوره لطف کنید یادآوری کنید
      به هر صورت همین‌طور که احتمالاً خودتون هم متوجه شدید، قصد من کوبیدن این بازی نیست! چون بازی‌های دیگه‌ی سری رو هم بازی کردم و حتی از هوادارای قدیمی نیستم که از MGS V ناراحت شدن. حتی به نظرم MGS 4 توی ارائه‌ی گیم‌پلی مخفی کاری ضعیف عمل می‌کنه. کافیه با اوکتو کمو روی زمین دراز بکشید، هوش مصنوعی به راحتی از کنارتون عبور می کنه و تا پاش به دست شما برخورد نکنه متوجه نمی‌شه! جدا از این موضوع، مقدار گیم پلی بازی بسیار کمه و اون مقداری هم که هست، اکثرش لحظات اکشن و سینماییه. البته به شدت داستان بازی رو تحسین می‌کنم. فقط توی گیم‌پلی به نظرم کم‌کاری کرده
      ولی خب منتقدا بر خلاف گفته‌ی شما، شاید کمتر ضعف‌های بازی‌های کوجیما رو می‌بینن. شایدم بیشتر سعی می‌کنن نقاط قوت بازی رو در نظر بگیرن تا نکات منفی. به هر حال امیدوارم به درک درستی از دیدگاه همدیگه برسیم
      موفق باشید

    • Crash گفت:

      سلام.اقا جایی هست بشه داسته mgs:pp رو کامل بخونم؟.خودم اولین نسخه ای از سری هست که بازی میکنم‌.داستان peace walker gz رو خوندم.اما داستان pp رو جایی پیدا نکردم.

      • سلام
        وب‌سایت بازی پدیا خیلی خوب تونسته داستان نسخه‌های مختلف و شخصیت‌های متال گیر رو جمع‌آوری کنه
        برای برسی مفاهیم فلسفی و داستان بازی Phantom Pain هم می‌تونید این مقاله رو مشاهده کنید که توی بقیه‌ی وب‌سایت های فارسی فکر نمی‌کنم همچین تحلیل جامعی وجود داشته باشد :
        https://gamefa.com/315748/522-%D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84-%D9%85%D9%81%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%A6%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%B7%D8%A6%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7/

  • yazdan azizi گفت:

    سلام دوستان.این خبر بسیار خبر خوبی است فقط امیدوارم منظور از نمایش تریلر و گیم پلی باشد.در یکی از پست ها من آنالیز موزیک ویدئو give me an answer را قرار دادم حال می خواهیم آنالیز metal gear survive را براساس ویدئو یک کانال یوتیوب و اطلاعاتی که خودم به دست آوردم بنویسم.
    شاید بگویید چرا متالگیر سروایو را انتخاب کردی؟زیرا این بازی برخلاف چیزی که تصور می کنید شباهت های بسیاری با death stranding و فانتوم پین دارد که در ادامه به آن می پردازیم.
    در همان سکانس ابتدایی که یک سری سربازها دارند اجساد سربازهای دیگر را که در تابوت قرار داده بودند در یک اقیانوس می اندازند و سکانس نشان داده شده از زیر اقیانوس آدم را یاد تریلر سوم می اندازد و زمانی که سم بعد از مرگ وارد یک محیط اقیانوسی می شد واگردانی یادتان باشد در آن زمان انسان های دیگر را در آنجا می دید که شاید نماد آن تابوت ها بودند و جالب این است که شخصیت اصلی بعد از این اتفاق خود را در دنیای dite می بیند که یک دنیای دیگر در بعدی دیگر است.درهمان سکانس های ابتدا بازی وقتی MSF mether base در حال سقوط است است دروازه ای مانند یک سیاه. چاله در آسمان باز می شود و سرباز های MSF مانند آن مرد نارنجی پوش در تریلر سوم به صورت معکوس وارد آن می شوند و جالب تر از آن ارتباط این سکانس با جمله رادیو سوئدی در p.t است که می گفت،به زودی دروازه جدید به سمت دنیاهای تازه به روی تو باز می شود.اما ارتباط های این بازی با فانتوم پین خیلی عجیب است.در قسمتی از این بازی ما شاهد درد گرفتن دست شخصیتمان هستیم و جالب این است که می توانیم این سکانس را به زمانی ارتباط داد که ونوم اسنیک در بیمارستان بر اثر درد فانتوم در دست قطع شده اش احساس درد می کرد و جالب این است که در ابتدای متال گیر سروایو ما لیستی می بینی که در آن حتی نام ژیرو را هم مشاهده می کنیم و وقتی مرد سیاه پوست به جسد ما نگاه می کنند آن سرباز که این لیست را دارد به اسم snake اشاره می کنند پس احتمال دارد شخصیت متال گیر سروایو اسنیک است که در یک خط زمانی دیگر و در یک دنیای موازی دارد با زامبی ها مبارزه می کند،جالب این است که mother base که در dite قرار است با خرابه های بیس قبلی بسازیم بر روی آن به جای لگو MSF،لگو سگ های الماسی بود.در طول متال گیر سروایو ما با بچه سیاه پوستی مواجه می شویم که نیاز به ویلچر دارد و این شخصیت بسیار شبیه شخصیت بچه سیاه پوست مو فری بود که در فانتوم پین اسلحه دستش می گرفت،اگر یادتان باشد زمانی که ونوم اسنیک به جای کشتن این بچه های سیاه پوست در زندان به بشکه شلیک کرد یک تیر به پای این بچه خورد پس این بچه هم همان بچه ولی در خط زمانی و بعدی دیگر است.ما در این بازی شاهد پرستار عینکی هستیم که در فانتوم پین شاهدش بودیم.کسی اگر مرحله truth of the matter is that who sold the world را یادش باشد شاهد احیای قلبی بیگ باس توسط افرادی بودیم یکی از پرستارهایی که آنجا بود همین خانم بود که در یکی از دیالوگ هایش در metal gear survive می گوید وقتی ما بیمارستان برگشتیم،آنجا آتش گرفته بود و یک دروازه بالای بیمارستان ایجاد شد و من وارد این دنیا شدم.نکته اینجاست که ما این پرستار را در مرحله اول فانتوم پین در داخل بیمارستان دیدیم پس احتمال دارد که در اثر تیراندازی کشته می شد پس احتمال دارد dite یک دنیای پس از مرگ یا یک دنیایی است که در در ذهن و ناخودآگاه یک شخصیت شاید ونوم اسنیک برای کم کردن عذابش به خاطر از دست دادن سربازانش است که این مورد باسری سایلنت خیلی غریبه نیست.
    گفتم سایلنت هیل،شاید باورتان نشود ولی ماساهیرو اینو از طراحان سه گانه سایلنت که شخصیت های مثل پرستار و کله رمی را خلق کرد جز طراح های metal gear survive است که در توییتی گفت باید به کوجیما کمک کنیم ولی او چگونه با همکاری با کونامی در متال گیر سروایو به کوجیما کمک کرده است مگر آنکه کوجیما نیز در این بازی نقش داشته است.یادتان می آید در p.t جمله ای بود که می گفت،با J تماس بگیر.در تیتراژ پایانی متال گیر سروایو در یکی از بخش های ساخت بازی ما اسم شخصی را می بینید که نوشته است، J ،.در تئوری metal gear solid 0 گفته شد که احتمال دارد منظور از J کوجیما است.در قسمتی از محیط بازی ما شاهد موجودی در آسمان هستیم که شبیه یکی از آن پنج موجود در آسمان است که در تریلر های DS دیده ایم و این موجود با سرعتی عجیب به آسمان می رود و این موجود شبیه پسر ماسک بر صورت در فانتوم پین است.
    هدف من از این آنالیز این نیست که بازی death stranding قرار است ادامه silent hills یا metal gear solid 0 است بلکه می خواهیم این را بگوییم که کوجیما هنوز کارش با کونامی تمام نشده است همان طور که در مصاحبه ای درباره کونامی گفت،ممنونم برای اینکه از اولین روز تا آخرین روز گذاشتید هرکاری که می خواستم انجام دهم.که این جمله نشان می دهد کنسل شدن p.t و ندادن چپتر ۳ فانتوم پین از اهداف کوجیما بوده است نه کار کونامی.ممنونم که این آنالیز را مطالعه کردید در آخر دلم می خواهد به نکته جالبی خارج از متن آنالیز اشاره کنم.در یکی از عکس های که کوجیما در توییتر منتشر کرد شاهد اکشن فیگور مدز نیکلسن و چندتا اکشن فیگور بی ارتباط بودیم ولی در بین این ها ما اکشن فیگور مردی را می بینید که کت سرمه ای پوشیده است و قیافه آن به شدت شبیه بندیکت کامبربنچ است که به نظر من از بازیگرهای death strandin است.
    با تشکر،یزدان عزیزی،۹۷/۰۶/۲۳

کوجیما در حال تدارک نمایشی از Death Stranding برای TGS 2018 است - گیمفا
کوجیما در حال تدارک نمایشی از Death Stranding برای TGS 2018 است - گیمفا