جزئیات سیزن پس Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا
جزئیات سیزن پس Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا
جزئیات سیزن پس Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا
جزئیات سیزن پس Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا

جزئیات سیزن پس Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد

حسن شکیبایی
۲۳:۱۵ ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
جزئیات سیزن پس Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا

کمتر از یک ماه دیگر به عرضه Assassin’s Creed Odyssey زمان باقی مانده است. حال امروز یوبی‌سافت (Ubisoft) از محتوای سیزن پس بازی رونمایی کرد. این سیزن پس علاوه بر ارائه تجربه‌ای به یاد ماندنی از یونان باستان، نسخه‌ی بازسازی Assassin’s Creed III را در اختیار دارندگان آن قرار خواهد داد.

در ابتدا اسکات فیلیپس (Scott Phillips)، کارگردان Assassin’s Creed Odyssey اعلام کرد که بسته‌های گسترش دهنده بازی به صورت قسمتی منتشر خواهند شد. در مجموع سیزن پس این عنوان شامل دو بسته گسترش دهنده بزرگ داستانی خواهد بود. هر کدام از این محتوای داستانی از سه قسمت جداگانه تشکیل شده‌اند و در فاصله زمانی کوتاهی از یکدیگر منتشر می‌شوند.

اولین بسته گسترش دهنده به نام Legacy of the first Blade در ماه دسامبر عرضه خواهد شد و برروی داستان نخستین فردی که از سلاح نمادین سری Assassin’s Creed یعنی هیدن بلید (Hidden Blade)، استفاده کرده تمرکز می‌کند. هر سه قسمت این بسته گسترش دهنده در ماه دسامبر در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. دومین بسته گسترش دهنده با نام The fate of Atlantis برروی شهر آتلانتیس تمرکز خواهد داشت. بازی‌بازان باید با غواصی در زیر آب به راز‌های این شهر مدفون شده پی ببرند. این بسته گسترش دهنده در بهار سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود.

شاید غیر منتظره‌ترین محتوای این سیزن پس حضور نسخه‌ی بازسازی شده Assassin’s Creed III باشد. بنابراین شما می‌توانید با خرید سیزن پس Assassin’s Creed Odyssey به بازی Assassin’s Creed III Remastered دسترسی داشته باشید. این موضوع عجیبی نیست و قبلا هم در دیگر عنوان شرکت یوبی‌سافت یعنی Far Cry 5 شاهد حضور نسخه بازسازی شده Far Cry 3 بوده‌ایم.

جزئیات سیزن پس Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا

اسکات فیلیپس در ادامه اعلام کرد که در علاوه بر بسته‌های گسترش دهنده داستانی و بسته‌های الحاقی پولی، به صورت ماهانه به‌روزرسانی‌های رایگانی برای Assassin’s Creed Odyssey عرضه خواهد شد که مراحل و محتوای بسیاری به بازی اضافه خواهند کرد.

بنابر گفته‌ی فیلیپس، چالش‌های هفتگی بخش از Assassin’s Creed Odyssey خواهند بود و بازی‌بازان می‌توانند با انجام آن‌ها به آیتم‌های منحصر به فردی دست یابند. همچنین حالت New Game Plus نیز به بازی اضافه خواهد شد که در آن می‌‌توانید با موجودات اساطیری یونان به مبارزه بپردازید. بنابراین همان‌طور که پیداست، حتی اگر شما نسبت به خرید سیزن پس اقدام نکنید، باز هم محتوای بسیاری در اختیارتان قرار خواهد گرفت که می‌تواند تا ماه‌‌ها شما را سرگرم کند.

بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ جمعه ۱۳ مهر ماه ۱۳۹۷ (۵ اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی) بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتری از این عنوان هستید می‌توانید پیش نمایش بازی که توسط محمد آریامقدم به رشته‌ی تحریر درآمده است را در این نشانی مطالعه کنید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار مربوط به بازی به این قسمت مراجعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جزئیات سیزن پس Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا
جزئیات سیزن پس Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا
جزئیات سیزن پس Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا
جزئیات سیزن پس Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا
جزئیات سیزن پس Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Senatorbigy گفت:

    بهتر سیزن پس تاریخ هست بدون شک و ایکاش AC 3 remaster رو جدا عرضه کنن تا دوباره تو آمریکای عالی و کلاسیک بازی کنیم و لذت ببریم و راستی اگه یادتون باشه من قبلا گفته بودم که AC 3 ریمستر میشع شما ها منفی دادید الان اینم از این :rotfl: :inlove: خلاصه که هرچقدر هم بشه باید ac 3 رو تجربه کرد اونم رو کنسول های نسل هشتم :inlove: tnx

  • shadowwarior گفت:

    یخورده عجیبه! یعنی یوبی به فروش بازیهاش اطمینان نداره و جدیدا میاد یه ریمستر هم میچپونه کنارشون تا بفروشن!؟ عجبا ! ولی خدایی یادم نمیره برای اجرای ac 3 چقدر هیجان داشتم که اون موقع روی سیستم خیلی قدیمیم اجرا شد و خیلی خیلی حال کردم مثله الان نبود که همه بازیا حتما باید رو اخرین کیفیت بذارم و فریم ۷۰ بگیرم تا راضی بشم! هعیییییی
    پی نوشت : اقا حس میکنم شاید خیلیا ندونن اینو بخاطر همین میگم ac : origins معمولی اخرین لولش لول ۴۰ هستش ولی من سیزن پس داشتم تا ۴۵ رفت فکر کردم باگه :rotfl: کلا گفتم اکه برا شمام پیش اومد فکر نکنید باگه 😐

  • PSFAN@COD گفت:

    فایل جیلبریک فریمور ۵٫۵۵ به دستم رسیده.
    امیدوارم همونی باشه که همه میخواید.

  • omidpava گفت:

    سیاست تجاری جدید یوبیسافت حالا که اسپلینتر سل جدید نمیسازه لاقل یه جوری توی این سیزن پس ها دو سه نسخه آخرشو جا بده
    واقعا حیف نیست سم فیشر عزیز از قافله نسل هشتم جا بمونه؟ این نسل یه سم فیشر و یهmw4 کم داره

  • lordhossein گفت:

    آقا جان ما با این قیمت ها نخواستیم سیزنشو همون نسخه معمولیش الان ۸۰۰ هست حد اقل و اساسین ۳ هم خودم دارم رو pc دوباره بگیرم که چی ولی واقعا منتظرشم ینی همچین واسه این هایپم واسه رددد نیستم چه کنیم دیگه فن اساسینیم

  • S.IOWA گفت:

    امیدوارم یوبی یه سر به آی‌پی‌های قدیمیشم بزنه اکثر دوستان از هر ناحیه باشه دیگه از AC خسته شدن ولی به‌نظر من درسته مثل سری شاهکار Ezio نباشه اما بازم تجربش بنظرم لازمه :yes:

  • cv گفت:

    بالاخره یوبی ادم شد به سراغ ما اومد
    شخصیت اصلی Legacy of the first Blade داریوش :yes:

  • Aiden گفت:

    قشنگ معلومه کبک پتانسیل AC رو درک کرده. در Legacy of the first Blade بازیکنان با اولین کسی که از هیدن بلید استفاده کرد یعنی داریوش آشنا میشن و در The fate of Atlantis به شهر افسانه ای آتلانتیس سفر می کنن و دلیل وجودش در AC هم ساخته شدنش توسط “تمدن اولیه” اعلام شده.
    به غیر از اونا محتوای رایگان هم خیلی جذاب به نظر میاد. بین هر اپیزود از دی ال سی های پولی ۳ کوئست جدید منتشر میشه و در مجموع ۲۱ کوئست بزرگ داستانی جدید برای بازی به صورت رایگان عرضه میشه. ست آرمور و سلاح و کوئست های کوچک به صورت روزانه و هفتگی اضافه میشن و قابلیت نیوگیم پلاس و اضافه شدن اساطیر جدید.
    (سی دی پراجکت به ۵ کوئست و چند تا ست آرمور و فینیشر های جدید و قابلیت تغییر مدل ریش و مو و نیو گیم پلاس می گفت ۱۶ تا دی ال سی رایگان. اون وقت یوبیسافت برای این همه محتوای رایگان حتی اسم دی ال سی هم نمیاره!)

  • Mr Hill93 گفت:

    چقد بدم میاد از این حرکت بابا اول بازی و منتشر کنین بعد برید برای اخبار دی ال سی ۶۰ دلار کمشونه باید این وسط ی پولی ام از راه دی ال سی به دست بیارن چقد کثیفید شماها کاشکی نسلتون منقرض
    بشه اه اه
    بدبختی دی ال سی هاشم
    درست حسابی گیم پلی نمیده ک
    خیلی تایم بده سه چهار ساعته
    لااقل نمیکنن ی چی بسازن
    که حداقل ده پونزده ساعت
    سرگرم کنه ادم و ارزش
    خرید داشته باشه

    • Aiden گفت:

      اونی که میخواد ۱۰۰ دلار پول بده بازی و سیزن پس رو با هم پیش خرید کنه نباید بدونه چی در انتظارشه؟
      ۳ تا اپیزود دارن هر کدوم پس احتملا طولانین
      ———————————
      ویدیو معرفیش:
      https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=q-sCQnFX-uU

    • Winter1868 گفت:

      اونی که تو میگی که اسپایدرمن ps4 عه که، اون هم معلوم شد که هم DLC اولش چیه هم داستانش چیه هم چندتا لباس داره هم شخصیت شرور داستان کیه هم کی بقیه اشون منتشر میشن
      نگا اینو دیگه سونی انجام داد دیگه
      این ایپزودیکه حداقل ده ساعت هم هر اپیزود باشه میشه ۳۰ ساعت کل DLC
      اگه هر کدوم ۵ ساعت هم باشه میشه ۱۵ ساعت

    • Winter1868 گفت:

      راستی یادم نبود؛ محتویات سیزن پس اسپایدرمن PS4 از اساسین ادیسه کمتره

      • Mr Hill93 گفت:

        هر کدوم ۱۰ ساعت اونم یوبی سافت ؟ :rotfl:
        اره به همین خیال باش که هر کدوم از اپیزوداش ۱۰ ساعت باشه رو هم رفته ۳۰ ساعت خیلی لطف و مرحمت کنه هر سه تا اپیزودش رو هم رفته ۱۰ ساعت گیم پلی بده
        _____
        محتویات سیزن پس اسپایدر من از اساسین کمتره :rotfl: :rotfl: جان من بیخیال
        اساسین فنی باش ولی خز عبل نباف :rotfl: :rotfl:

        • Winter1868 گفت:

          داداش من اسپایدرمن رو پلات کردم عکسش هم بخوای نشونت میدم
          کامل احساس خالی بودن داشت واسم
          سیزن پس اش هم دارم نسخه دیلوکس رو پیشخرید کردم اون رو هم بخوای عکسش هست نشون میدم
          چیز خاصی نداره
          سه تا اپیزود فقط
          یوبیسافت dlc اش محتوا نداره؟
          هر دو dlc اریجینز سر هم از اسپایدرمن بیشتر محتوا داشت
          سیزن پس ادیسه دو تا بازی ریمستر که نه ریمیک داره؛ و ۶ تا اپیزود؛ و کلی محتوای رایگان واسه نسخه معمولی
          سونی فن باش ولی دیگه منطقت رو خاموش نکن

  • michaelbn گفت:

    ۱: اولین هیدن بلید برای شخصی به اسم داریوش در انجمن برادری در ایران بوده، بله انجمن برادری توی ایران و بابل بوده چند صد سال قبل از اوریجینز، در نسخه های دوم و سوم اگه وقت بزارین متوجه این موضوع میشید. ولی با توجه به دید غرب نسبت به ایران و موضوعات مسخره فمنیستی اولین هیدن بلید برای ننه جد کاساندرا در میاد.

    ۲: آتلانتیس، بعد از سیزن پس و دی ال سی های اوریجینز اصلا این مورد عجیب نبود.

    ۳: یوبیسافت می‌دونه خیلی ها این نسخه رو نمیخرن و شکاک هستن، با اینکه خیلی از منتقدا میگن نسخه سوم ضعیفه اصلا اینطوری نیست و جایگاه خاص خودش رو بین هواداران داره، درست مثل فارکرای ۵ یه تکنیک زده و یکی از نسخه هاب محبوب رو با یکی از نسخه ها که خیلی تردید نسبت به خریدش دارن با هم می‌ده که مردم بخرنش. ولی جدای از این حرفا من خودم برای این ریمستر ذوق دارم. 😀

    • Winter1868 گفت:

      این نسخه سوم دوست عزیز یه جورایی ریمیک عه
      یه سری مکانیک های گیم پلی رو بهبود میبخشن و گرافیکش رو هم از اول و از پایه ریمستر میکنن
      همه dlc ها و Liberation هم هست
      در مورد۱ که توضیح دادی:
      دوست عزیز برو تو یوتیوب تریلرش رو ببین تایید شده که : همراه با اولین قهرمانی که از هیدن بلید استفاده کرد؛ یعنی داریوش
      اول برو ببین بعد حدس بزن

  • سه مگه تو اتزیو کالکشن نبود؟
    من هیچی از این بازی نمیدونم حقیقتاً :/

جزئیات سیزن پس Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا