سازندگان بازی Zero Escape از استودیو و پروژههای جدید خود رونمایی کردند
روز گذشته آقایان کوتارو یوچیکوشی (Kotaro Uchikoshi) و کازوتاکا کوداکا (Kazutaka Kodaka)، خالقان مجموعههای Zero Escape و Danganronpa خبر از تاسیس استودیوی جدیدی در ژاپن به نام توکیو گیمز (Tookyo Games) دادند.
طی اجرای زندهای که توسط وبسایت مجلهی Famtitsu پخش میشد، یوچیکوشی و کوداکا ضمن اعلام تاسیس این استودیوی هفت نفره، از ۴ پروژهی بدون نامِ جدید در دست ساختشان نیز رونمایی کردند که به نظر میرسید یکی از آنها از همان الگوی شناخته شدهی سازندگان (شرکتکنندگانی بی اطلاع در یک مسابقهی مرگ به دام میافتند و…) پیروی میکند و میتواند نظر هواداران مجموعههای Zero Escape و Danganropa را به خود جلب کند. این عنوان که تمرکز اصلی استودیو نیز برروی آن قرار دارد، به طور متشرک توسط یوچیکوشی و کوداکا سناریونویسی خواهد شد.
پروژهی دیگر توکیو گیمز، بازی جدیدی در ژانر سایبرپانک است که توسط تیم سازندهی Danganropa توسعه مییابد و وظیفهی انتشار آن را شرکت اسپایک چانسافت (Spike Chunsoft) برعهده دارد.
سومین پروژه، بازی اکشن جدیدی است که تفاوتهای زیادی در زمینهی سبک هنری با دیگر عناوین یاد شده دارد. سناریوی بازی که توسط یوچیکوشی نوشته میشود، داستان دانشآموزانی را روایت میکند که در یک بازی مرگ به دام افتادهاند. مجلهی Famitsu این بازی را “بسیار شوکهکننده” توصیف کرده است. در ادامه میتوانید تصویر هنری مربوط به این بازی را مشاهده کنید:
در نهایت نیز مشخص شد که توکیو گیمز به همراه استودیو Pierrot در حال کار برروی انیمهی جدیدی به نویسندگی کوداکا است که وظیفهی طراحی شخصیتهای آن را روئی کوماتسوزاکی (Rui Komatsuzak)، طراح سابق شخصیتهای بازی Danganropa، برعهده دارد. طبق گفتهی سازندگان، این انیمه از فیلمهای دههی ۹۰ میلادی مانند Pulp Fiction و The Professional الهام گرفته شده است.
تاریخ انتشار مشخصی برای هیچکدام از این عناوین مشخص نشده است اما باتوجه به سابقهی توسعهدهندگانِ استودیو توکیو گیمز، انتظار برای دریافت اطلاعات بیشتر از پروژههای آنها کمی سخت به نظر میرسد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات