Metal Gear Solid 5: The Definitive Experience را اکنون ارزان‌تر از همیشه خریداری کنید - گیمفا
Metal Gear Solid 5: The Definitive Experience را اکنون ارزان‌تر از همیشه خریداری کنید - گیمفا
Metal Gear Solid 5: The Definitive Experience را اکنون ارزان‌تر از همیشه خریداری کنید - گیمفا
Metal Gear Solid 5: The Definitive Experience را اکنون ارزان‌تر از همیشه خریداری کنید - گیمفا

Metal Gear Solid 5: The Definitive Experience را اکنون ارزان‌تر از همیشه خریداری کنید

آرین مرادی
۱۵:۳۰ ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
Metal Gear Solid 5: The Definitive Experience را اکنون ارزان‌تر از همیشه خریداری کنید - گیمفا

سری بازی‌های Metal Gear Solid همیشه جزو برترین عناوین سبک اکشن-مخفی‌کاری در صنعت بازی بوده‌اند. برای اثبات این ادعا کافی است تنها نگاهی به کارنامه این سری بیندازید؛ از نسخه‌ی اول که معیارهای این سبک را پایه گذاری کرد تا نسخه‌های بعدی که هرکدام رکن جدیدی را به سبک اکشن-مخفی کاری اضافه کردند. 

نمی‌توان انکار کرد که نسخه پنجم این سری یعنی Metal Gear Solid: The Phantom Pain نتوانست در حد و اندازه نسخه‌ی چهارم و سوم این سری ظاهر شود ولی این اتفاق دلیل بر بد بودن و یا حتی معمولی بودن این عنوان نیست. نسخه پنجم یک بازی بسیار خوب بود که تنها نتوانست به معیارهای مورد انتظار سری Metal Gear Solid برسد. پیش از شروع نسخه‌ی The Phantom Pain شما نیاز دارید تا نسخه‌ی Ground Zero را تجربه کنید تا بتوانید درک درستی از داستان بازی پیدا کنید. برای تهیه‌ی هرکدام از این نسخه‌ها شما باید جداگانه مبلغی را پرداخت کنید ولی اکنون می‌توانید این دو بازی را به همراه بسته‌ی الحاقی منتشر شده برای آن‌ها با قیمت بسیار پایینی خریداری کنید. شما با خرید نسخه‌ی The Definitive Experience علاوه بر اینکه نسخه‌های Ground Zero و The Phantom Pain تهیه کرده‌اید، صاحب یک دست کت و شلوار برای شخصیت اصلی بازی یعنی بیگ‌باس و یک پوشش خاص برای اسبتان خواهید شد. این نسخه از بازی پیش از این با قیمت ۲۵ یورو فروخته می‌شد ولی اکنون شما تنها با پرداخت ۵٫۳۷ یورو می‌توانید این نسخه را خریداری کرده و از آن لذت ببرید.

در قسمت زیر می‌توانید پوشش ذکر شده برای اسب که این نسخه شامل آن می‌شود را مشاهده کنید.

Metal Gear Solid 5: The Definitive Experience را اکنون ارزان‌تر از همیشه خریداری کنید - گیمفا

بازی Metal Gear Solid: The Phantom Pain در ۱۰ شهریور سال ۹۴ (۱ سپتامبر ۲۰۱۵ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ منتشر شد و موفق به کسب امتیاز متای فوق‌العاده‌ی ۹۵ شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Metal Gear Solid 5: The Definitive Experience را اکنون ارزان‌تر از همیشه خریداری کنید - گیمفا
Metal Gear Solid 5: The Definitive Experience را اکنون ارزان‌تر از همیشه خریداری کنید - گیمفا
Metal Gear Solid 5: The Definitive Experience را اکنون ارزان‌تر از همیشه خریداری کنید - گیمفا
Metal Gear Solid 5: The Definitive Experience را اکنون ارزان‌تر از همیشه خریداری کنید - گیمفا
Metal Gear Solid 5: The Definitive Experience را اکنون ارزان‌تر از همیشه خریداری کنید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Rorschach گفت:

    کاری ندارم که کونامی به منتقدا رودست زد و نذاشت تا آخر این بازی رو بازی کنن تا نقدشون رو بر اساس پایان بازی بدن. کاری ام ندارم که خیلی از طرفدارای بازی میگن این نسخه از نسخه های قبلی ضعیف تر بود. (شاید هم بود) اما تجربه من از این بازی چیزی بود بسیار عمیق از یک گیمپلی بی نهایت وسیع و بی نهایت آزاد برای انجام هر کاری. ایستر اگ ها و موارد جستجو کردنی در نقشه و شخصیت های بازی و آنتاگونیست هاش همگی فوق العاده بودند. لذتی که من از این بازی بردم (خصوصا در بخش گیمپلی و آزادی عمل بی نظیری که داشت) همینطور از داستان عجیبش (مخصوصا گفتگوی یک طرفه اسکال با باس پشت جیپ که در باره سلاح قدرتمندی به نام زبان صحبت می کنه) این بازی رو به یکی از بهترین تجربه های من از یه بازی مخفی کاری و شوتر سوم شخص و حتی ادونچر تبدیل کرد.
    از تصور زمانی که بازیش میکردم دلتنگ بازی شدم…

    • این بازی به هیچ وجه ضعیف تر از نسخه های قبل نیست فقط با اون چیزی که همه میخواستن تفاوت داشت.
      داستان بازی هم در کل خیلی مخفی شده ولی اگه بدنبال داستان بری و همه کاست هارو گوش بدی عاشق داستان میشی.

      • دوست عزیز اتفاقاً همین که شما رو مجبور می کنه تا کاست ها رو گوش بدید، اونم توی سری که به صحنه‌های سینمایی طولانی معروفه، خودش نقطه ضعفه!
        داستان بازی هم پر از ابهامه و هرگز به تنیجه گیری نهایی نمی‌رسه، خود کوجیما هم نخواسته که برسه چون جای جای بازی پر از تناقضه و نظرات درباره‌ی این موضوع متفاوته.
        این بازی ضعف کم نداشت، اما خیلی از ضعف ها یا پشت اسم کوجیما پنهان شد یا به کونامی نسبت داده شد، که خب قضاوتی درباره‌ش نمی‌کنیم
        برای کسانی که دوست دارن درباره‌ی داستان بازی و موضوعات فلسفی اون اطلاعات کسب کنند مقاله‌ی ۲+۲=۵ آقای بهرامی در این لینک:
        https://gamefa.com/315748/522-%D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84-%D9%85%D9%81%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%A6%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%B7%D8%A6%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7/

        و برای بقیه‌ی افراد هم پیشنهاد می‌کنم حتماً این مقاله از آقای بهرامی که Phantom Pain رو بازبینی کرده رو مطالعه کنند:
        https://gamefa.com/344341/%D9%81%D9%84%D8%B3%D9%81%D9%87%E2%80%8C%D8%A8%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D9%85-%D9%BE%D8%B3-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%85%D8%9B-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-metal-gea/

        • Rorschach گفت:

          آقای نصرتی مرسی که مقاله یکی از بهترین نویسنده های گیمفا رو بازیادآوری کردید.
          یادم نمیره چقدر از خوندن این مقاله ها سرگیجه گرفته بودم و توی بازی دنبال این مفاهیم میگشتم

        • در نسخه های دیگر متال گیر سالید هم تماس رادیویی و کدک کال داشتیم و گاهی اوقات همین کدک کال ها طولانی تر از کاتسین ها می شدن پس اینکه کاست هارو نقطه ی ضعف در نظر بگیریم درست نیست مخصوصا اینکه دارای کارگردانی خوب و دیالوگ های قوی هستن.
          مقاله “بازبینی mgsv” رو خیلی مدت پیش خوندم. در اول با هاش موافق بودم ولی بعد از اینکه خود بازی رو تجربه کردم کاملا مخالفش قرار گرفتم یعنی الان یک نکته از اون مقاله نیست که باهاش موافق باشم و بنظرم آقای بهرامی کمی عجله کردن و گذاشتن اون “درد فنتوم” بر ایشون غلبه کنه.
          بازی ناکامل نبود بلکه کوجیما عمدا پایان بازی رو اینجوری ساخت. چپتر سه هم یک شایعه بود.
          اگر همه کاست ها تبدیل به کاتسین میشدند اونوقت شاهد یک عالمه کاتسین حوصله سربر از مکالمه ها میشدیم. بزرگترین نقطه ظعف mgs4 نسبت به دیگر متال گیر ها اینبود که خیلی از کاتسین هاش صرفا مکالمه افراد بود. آلفرد هیچکاک میگه: “فیلمی که فقط مکالمه دو فرد باشه خسته کنندست.”

          • دوست عزیز گیمفایی
            اگر توی متا گیر سالیدهای قبلی تماس‌های کدک زیاد بود (که خب گاهی اوقات واقعاً از تعادل خارج می‌شد) در عوض اطلاعاتی که درونشون به ما منتقل می‌شد، در جای درست خودش منتقل می‌شد
            اما توی فانتوم پین شما نوارهای مختلفی دریافت می‌کنید و بازی به شما حق انتخاب می‌ده که چه زمانی اونو گوش کنین. مخاطب باید بره توی منو، نوار رو انتخاب کنه و اجرا کنه
            اونم حین بازی. اینجور مواقع معمولا مخاطب سهل انگاری می‌کنه و نوار رو گوش نمیده چون می‌خواد بیشتر بازی کنه یا حداقل دوست داره اطلاعات تو قالب سینمایی بهش منتقل بشن
            نتیجه این میشه که خیلی جزئیات از دستسش میره، اونم جزئیات حیاتی! مثلاً شما توی متال گیر ۳ می‌تونستید خیلی از مکالمات صوتی رو گوش ندید و اگر نمیدادید در پایان نقص توی داستان احساس نمی کردین، اما توی فانتوم پین شما اطلاعات مهم و حساس رو باید از توی نوارهایی بشنوین که شاید حوصله نداشته باشین پاش بشینین
            کاست ها اصلاً توی فانتوم پین درست پیاده‌سازی نشدن. شاید بگین مخاطب تا نوارهای مهم رو گوش نکنه نمی‌تونه یه سری از مراحل رو باز کنه، ولی آیا مخاطبی که حوصله نداشته یک نوار مهم رو گوش کنه، حاضر میشه ۴ تا نوار مهم رو پشت سر هم گوش کنه؟
            شاید الان بگید این مشکل مخاطبه و ربطی به کوجیما نداره، ولی آیا سازنده‌ی یک اثر نباید روی روایت داستانش کنترل داشته باشه و مخاطب رو در مسیر درست قرار بده؟ اصلاً یه نکته‌ی دیگه:
            فانتوم پین مگه چقدر میان پرده داشت که اگر طولانی تر میشد واسش نقطه ضعف محسوب می‌شد؟ کات سین کم، کاست زیاد. منطقی به نظر نمی‌رسه. وقتی راه بهتری برای روایت داریم، چرا باید کم کاری کنیم؟ اصلاً مگه هیچکاک نگفته: “فیلمی که فقط مکالمه‌ی دو نفر باشه خسته‌کننده‌س”؟ پس چجوری بازی که شنیدن نوار و کاست باشه خسته کننده نیس؟
            میشه در حین بازی کردن کاست گوش داد؟ اونم توی بازی مخفی کاری؟
            شما نگاه کنین بازی‌های راک‌استار هم پر از دیالوگ و نکات داستانی هستن، اما به همشون در جای درست پرداخته میشه ولی کوجیما همیشه یه جایی زیاده روی می‌کنه!
            در مورد آقای بهرامی هم فکر می کنم شما درست ایشون رو درک نکردین. آقای بهرامی چندتا از بهرتین مقاله‌های گیمفا رو نوشتن و توشون از کوجیما و تحلیل‌های فانتوم پین و دیگر آثارش سخن گفتن. توی مقاله‌ی ۲+۲=۵ مفاهیم داستانی و فلسفی و تئوری‌هاش رو موشکافی کردن اما توی مقاله‌ی “فلسفه بافی می‌کنم پس هستم” ذکر کردن که بعد از چند بار اتمام و برسی بازی، به اون نتایج رسیدن! یعنی عملاً اون درد فانتوم رو رد کردن. تاریخ نگارش مقاله هم برای فکر کنم یک سال پس از انتشار بازیه. کسی که روی تمام بازی و مجموعه و فلسفه‌ی اون تسلط داشته باشه، قطعاً میتونه حرف‌های درستی زده باشه
            در نهایت امیدوارم بحثمون برای راضی کردن خودمون و هوداری از دیدگاهمون نباشه، بلکه باعث بشه چیز تازه‌ی متوجه بشیم

            • “کسی که روی تمام بازی و مجموعه و فلسفه‌ی اون تسلط داشته باشه، قطعاً میتونه حرف‌های درستی زده باشه” ولی من وقتی که بازی رو شروع کردم و اون رو به پایان رسوندم اصلا احساس نمی کردم که اون حرف درستی زده. اگر واقعا حرف ایشون کاملا درست میبود من الان با اون مخالفتی نمی کردم. البته لحن ایشون در اون نقد خیلی تند بود.بنظر من حتی اگر هم حرفاشون کمی درست ولی لحنشون بی رحمانه بود. البته باید بگم که در هنر ما خوب و بد کامل و مطلق نداریم.
              فنتوم پین به هیچ وجه کاتسین کم نداشت و اتفاقا زمان کاتسین های mgsv از متال گیر سالید سه بیشتر بود.(چهل دقیقه بیشتر بود) کاتسین های mgsv از نظر سینمایی و سینماتو گرافی شاهکار بودن و داستان رو نه از طریق دیالوگ بلکه از طریق تصاویر بیان می کردند. مثل یک فیلم سینمایی شاهکار. البته هیچوقت کاتسین ها از فقدان دیالوگ رنج نبردند.
              میدونی چرا کاست ها خسته کننده نمی شن؟ دو دلیل داره.
              ۱٫ چونکه وقتی آدم به یک کاست یا پادکست گوش میده انتظار شنیدن یک گفت گو رو داره در حالی وقتی که یک فیلم رو می بینه انتظاره حرکت و تصاویر رو میکشه.
              ۲٫ وقتی که انسان فقط صدای یک چیز رو بشنوه و تصویری از اون رو نبینه شروع به تصویر سازی در ذهنش میکنه اصلا داستان سرایی رادیویی به همین یک جادوی مخصوص رو داره. مثلا در یکی از کاست ها زیرو درباره محل زندگیش حرف میزنه در اون موقع مغز شنونده شروع به تصویر سازی میکنه.
              کاست هارو که لازم نیست همیشه در حین بازی کردن گوش داد. میتونی در هلیکوپتر یا ACC گوش بدی. اصلا بازیکن بیشتر وقتشو تو هلی کوپتر میگذرونه. من همیشه توی بازی اول ماموریت رو انجام میدادم بعد به هلیکوپتر بر میگشتم و کاست هارو گوش میدادم و ازشون لذت میبردم بعد یکی دوتا آهنگ دهه هشتاد که از پایگاه گرفتم رو گوش میدادم و بعد به مادر بیس برمی گشتم و کمی به اینور و اونور میرفتم و دوباره به هلیکوپتر برمیگشتم و دوباره یک ماموریت رو انجام میدادم. بله قبول دارم که کاست های مهم باید اتوماتیک پخش میشدن ولی این مشکل اونقدرا هم مهم نیست که بازیکنان در این سه سال میگن. کوجیما تنها کاری که میتونست انجام بده کارگردانی و نویسندگی این کاست هاست و این کاست ها در اون مورد هیچ مشکلی رو نداشتن.
              بازی هر وقت که یک کاست جدید میده بازیکن رو فورا خبردار میکنه و بعضی از شخصیت ها هم به ما میگن که به کاست ها گوش بدیم. متاسفانه منتقدا جوری کاست هارو میکوبن انگار که یک جور “جمع کردنی” هستن و بازیکن خودش باید نقشه رو بگرده تا اینکه کاست هارو پیدا کنه ولی اینجوری نیست. منوی کاست ها هم مخفی نیست. بازیکن هیچ دلیلی برای گوش دادن بهشون نداره به غیر از تنبلی و شاید هم کوجیما میخواست بگه که “داستان من مال افراد تنبل نیست.”
              اعتراف کنم که این چند جمله آخرم کمی تند بوده ولی باز هم این کاست اونقدرا مشکل بزرگی نیستن.

    • Last Of Us گفت:

      این نسخه شاهکار بود خودم فن سگی متال گیرم
      ولی تنها عیبی که داشت از مرحله ۳۰ فکر کنم بود مراحل تکراری میشد. اینش بد بود
      به اینکه همه چیزش عالیییییییییییییییییییی بود

    • yazdan azizi گفت:

      دوست عزیز فکر نمی کنم کونامی این کار را کرده باشد و نگذاشته باشد که منتقدا تا آخر بازی را ببینند.در فانتوم پین یک بخش هایی از آن را ما ندیدیم یادم می آید سکانسی در بخش آنچه در چپتر ۲ خواهید دید بود که در چپتر ۲ شاهدش نبودیم و وقتی تو فایل های دیتاماین بازی گشتند این سکانس را پیدا کردند یا مثلا در تریلر زمان عرضه بازی شاهد چهره شیطانی تر ونوم اسنیک بودیم اطرافش را آتش می گرفت و ما جمجمه اش را می دیدیم و بعد از آن چهره اسکال فیس می دیدیم که مربوط به مرحله بازی بود که اگر هر چقدر کارهای شیطانی انجام می دادیم صورت اسنیک خونی تر می شد ولی به آن حدی که در تریلر زمان عرضه دیدیم نرسید.تازه به نظرمن برعکس بود زیرا یکبار سایتی چینی مدت زمان بازی فانتوم پینی که تجربه کرده بود را اعلام کرد و خیلی بیشتر از مدت زمانی بود که در بازی اصلی گیمرها به بازی کردن پرداختند.این تئوری را یادم می آید یک جا گفتند که منتقدا نسخه کامل بازی را انجام دادند نه نسخه ای که ما تجربه کردیم.

      • Rorschach گفت:

        yazdan azizi
        من از ذهنم نقل کردم. همینطور از اخبار اون موقع. چه توی وبسایت ها چه توی مجله های فارسی و انگلیسی. یادمه اون موقع خیلی سر و صدا کرده بود این قضیه. اینکه کونامی دو هفته به منتقدا زمان داده تا بازی رو تموم کنن و نمره بدن. ولی زودتر از موقع مقرر، یعنی زمانی که همه منتقدا بازی رو تموم نکرده بودن، دیگه اجازه بازی کردن یا همچین چیزی بهشون نمیده.
        حالا شاید حرف شما درست باشه رفیق. ولی این چیزی بود که من یادمه اون موقع ها سر زبونا بود…

    • ali sina گفت:

      بازی خوب بود
      حداقل فصل اولش عالی بود
      لحظه ای که فصل اول تموم شد خیلی ناراحت شدم که اینم تموم شد
      بعد که شروع سکانس فصل ۲ رو دیدم گفتم ایول
      ولی تو هر ماموریت به تک تک اعضا کونامی داشتم فوحش میدادم
      خلاصه بازی رو یه تنه به گند کشیدن

    • gow dmc ps4 گفت:

      اینکه بازیش شاهکاره شکی نیست اما یسری مشکلاتی هم داشت مثلا اینکه مراحل تکراری زیاد داشت و همینطور باس های بازی هیچ چالشی نداشتن

    • بله درست میگی چون که بازی رو عملا ناقص داده بود تو بازار کسایی که بازی کردن متوجه میشن ماموریت ها دوباره واسه تکرار گذاشته بود 😐

  • ۱۳۰ ساعت وقت روی این بازی گذاشتم. ولی هنوز احساس می کنم که عطشم کم نشده هر روز بازیش می کنم.
    دوستانی که نخریدن برای یک لحظه هم توقف نکنن و همین الان بازی رو بخرن خیلی ارزونه و همچنین برای نسل هفت هم هست(فکر کنم همتون یه xbox 360 دارید) البته اول گرند زیرو رو بخرید. اگر هم جلوی خانواده بازی میکنید نگران نباشید میتونید کوایت رو همون اول بکشید.

    D-horse چه خوشکل شده. کاشکی برای دی داگ و کوایت هم یه اسکین می دادن.

  • Pay Station FAN@COD گفت:

    شیر دوشی کونامی از یکی از بهترین فرنچایزهای تاریخ

  • به نظر من که این سری در سبک خودش خوب عمل کرد. مخصوصا لحظات احساسیش زیاد بود کمی با قدیمیا فرق میکرد ولی من خوشم اومد ولی کاشکی جزئیات اوپن وردش بیشتر بود و مراحل side opsمتنوع تر بودن

  • OXONE گفت:

    و سونی بخشایندگی خودشو با رایگان کردن این شاهکار ثابت کرد …

  • Darkmax204 گفت:

    **آقا اسپویلر واسه فنتوم پین اگه هنوز بازی نکردید**
    گرافیک عالی بود، گیم پلی فوق العاده عالی بود! داستان خیلی عمیق بود واقعا لذتبخش بود
    از شخصیت ونوم اسنیک (Venom Snake) خیلی خوشم میاد. اون چشم بندش و اون تیکه آهن که رفته تو سرش واقعا پر ابهته، با این که این بیگ باس AKA نیکد اسنیک (Naked Snake) نیست اما بازم چیزی از اون کم نداره!
    .
    یکم از بازی کردن خودم بگم;
    من عاشق نسخه ۴ بودم (همونی که سالید اسنیک توش پیر شده بود و با کد نیم Old Snake وارد میدان نبرد شده بود) گرچه گیم پلی ـش کوتاه بود اما واقعا لذت بردم و تقریبا ۲۰ بار تمومش کردم
    وقتی فنتوم پین رو گرفتم اولش ازش متنفر شدم، چون نمیدونستم باید چیکار کنم و از اوپن ورلد شدنش راضی نبودم…
    بعد یه مدتی دوباره شروع کردم به بازی کردن، این بار به دیالوگ ها بیشتر توجه کردم و رفتم Kazuhira miller رو نجات دادم، اونجا بود که با یک شخصیت بسیار جذاب و خفن آشنا شدم. ولی اصلا از آسلات خوشم نمیومد :rotfl: دلیل خاصی هم نداره ها ولی خوشم نمیاد (البته صداش خیلی قشنگه لامصب!)
    و با کاز رفتیم تو هلیکوپتر و اون دیالوگ زیبا رو به زبون اورد (Why are we still here? just to suffer)
    بعدش هم مادر بیس رو ارتقائـ دادم و وقتی داشتم میرفتم طرف امریک یهو رفت تو کات سین وسط راه!
    اونجا بود که با کوایت آشنا شدم، خیلی دوستش داشتم. بهترین همتیمی ـه (البته بعضی وقتا بدون دستور من شلیک میکرد میرفتیم تو حالت آلرت خیلی اعصابم رو خورد میکرد)
    تو فایتش ۲ روز In-Game طول کشید :laugh:
    بعدش هم رفتیم آفریقا و الی رو پیدا کردم
    باورتون نمیشه همون اول که دیدمش با AK-47 ـم زدمش :rotfl: – Mission failed
    “Boss What did you do?! They’re just kids”
    آره دیگه سر اینم یه روز In-Game طول کشید
    بردمش بیس… و اونجا هم دیالوگ زیبای ونوم اسنیک رو شنیدم که گفت “Everyone here knows how to use a weapon or a knife, what you’ll learn here is how to use your head!”
    __
    دوستان اگه هنوز بازی نکردید همین الان بازی رو تهیه کنید (با اون مایه دارا هستم وگرنه ما که الان یه دی ال سی ۵ دلاری هم نمیتونیم بخریم 😥 ) شاهکار بزرگیه حیفه بازی نکنید!

  • sorena گفت:

    برا من و دوستم قیمت بازی تغییری نکرده.آیا برا منطقه ی خاصی اف خورده یا چی ؟ 😀

Metal Gear Solid 5: The Definitive Experience را اکنون ارزان‌تر از همیشه خریداری کنید - گیمفا
Metal Gear Solid 5: The Definitive Experience را اکنون ارزان‌تر از همیشه خریداری کنید - گیمفا