مدیرعامل یوبی‌سافت: از تجربه Assassin’s Creed Odyssey شگفت‌زده خواهید شد - گیمفا
مدیرعامل یوبی‌سافت: از تجربه Assassin’s Creed Odyssey شگفت‌زده خواهید شد - گیمفا
مدیرعامل یوبی‌سافت: از تجربه Assassin’s Creed Odyssey شگفت‌زده خواهید شد - گیمفا
مدیرعامل یوبی‌سافت: از تجربه Assassin’s Creed Odyssey شگفت‌زده خواهید شد - گیمفا

مدیرعامل یوبی‌سافت: از تجربه Assassin’s Creed Odyssey شگفت‌زده خواهید شد

هادی اسماعیل‌زاده
۱۳:۳۰ ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
مدیرعامل یوبی‌سافت: از تجربه Assassin’s Creed Odyssey شگفت‌زده خواهید شد - گیمفا

ایو گیلموت (Yves Guillemot)، مدیرعامل یوبی‌سافت در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Gamespot در جریان رویداد Gamescom 2018 بار دیگر اظهار داشت تاخیری که سال گذشته، Assassin’s Creed Origins از آن بهره‌منده شد، به موفقیت بازی کمک کرد. وی افزود که این موضوع انتظارات را در مورد عنوان Assassin’s Creed Odyssey که قرار است ماه اکتبر سال جاری منتشر شود، بالا برده است.

در ادامه اظهارات او را در این زمینه می‌خوانید:

من معتقدم که این موضوع این امکان را برای تیم سازنده فراهم آورده است که به معنای واقعی کلمه چیزی را عرضه کنند که خواهان آن هستند و جامعه بازی‌بازان نیز واکنشی بسیار بسیار مثبت به این مسئله داشته‌اند. وقتی که می‌بینیم Odyssey چه چیزی را ارائه می‌دهد، مطمئن می‌شوم که جامعه بازی‌بازان مانند Origins از تجربه آن شگفت‌زده خواهند شد.

در جریان این مصاحبه در مورد آینده سری Splinter Cell نیز سوال شد. طرفداران انتظار داشتند که از نسخه جدید این سری در رویداد E3 رونمایی شود با این وجود مدیرعامل یوبی‌سافت هنوز اطلاعات جدیدی در این زمینه ندارد:

خوب من شما را ناامید خواهم کرد چرا که پاسخی دقیق ندارم که به شما بدهم؛ با این وجود ما می‌خواهیم هر برند و شخصیتی که صاحب آن هستیم در درازمدت زنده بماند؛ بنابراین روزی شاهد انتشار اطلاعاتی خواهید بود ولی من نمی‌توانم جزئیات بیشتری را ارائه دهم.

ایو گیلموت همچنین بار دیگر به مانند اظهارات چند هفته پیش خود از پیشرفت تکنولوژی استریم از طریق فضای ابری صحبت کرد. طبق اظهارات او این موضوع فقط قابلیتی برای جذب مخاطبان بیشتر نیست، بلکه فرصتی برای بهره‌مندی از قدرت محاسباتی فضای ابری است:

چیزی که در مورد قابلیت استریم به آن علاقمندیم فقط این نیست که افراد بیشتری می‌توانند عناوین AAA را تجربه کنند. این موضوع خودش بسیار قابل توجه است زیرا بدین معنی است که با یک سیستم رده پایین و حتی از طریق موبایل نیز می‌توانید عناوین AAA را تجربه کنید و این یک طرف قضیه است که ما به آن تمایل داریم. اما از طرفی ما علاقمند به این واقعیت هستیم که به جای محدویت‌های رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها، قادر خواهیم بود که از پیشرفتی بزرگ برروی سرورهای عظیم بهرمند شویم؛ پیشرفتی که به ما اجازه خواهد داد تجربه‌های متفاوتی را با انسجام و سرزندگی بیشتر و نزدیک‌تر به آنچه گه در زندگی واقعی تجربه می‌کنیم داشته باشیم؛ بنابراین چالش‌های جدید بسیاری در این راه وجود دارد اما در عین حال فرصت‌های جدیدی نیز خلق می‌شود که بسیار فوق‌العاده خوهند بود.

ما هنوز هم باید از ۵G بهره‌مند شویم، هنوز هم باید اقداماتی را انجام دهیم تا از ارائه تجربه‌ای خوب اطمینان حاصل شود؛ اما وقتی که به این مرحله برسیم و همه‌چیز بدون نفص پیش رود، این احتمال وجود دارد که به ماشینی ۱۰ هزار برابر قدرتمندتر از آنچه که امروز در اختیار داریم، دست یابیم؛ ماشینی که امکانات فراوانی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در تازه‌ترین اخبار Assassin’s Creed Odyssey، به تازگی تریلری جدید در مورد اهمیت تصمیمات بازی‌بازان در بازی منتشر شده است. همچنین برای اطلاع از مشخصات سیستم موردنیاز برای اجرای بازی نیز می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید. برای پیگیری سایر اخبار مربوطه به این نشانی مراجعه کنید.

Assassin’s Creed Odyssey قرار است روز جمعه ۱۳ مهر ۹۷ (۵ اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی) بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتری از این عنوان هستید می‌توانید تحلیل و بررسی نمایش این بازی در رویداد E3 2018 که توسط محمد آریامقدم به رشته‌ی تحریر درآمده است را در این نشانی مطالعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مدیرعامل یوبی‌سافت: از تجربه Assassin’s Creed Odyssey شگفت‌زده خواهید شد - گیمفا
مدیرعامل یوبی‌سافت: از تجربه Assassin’s Creed Odyssey شگفت‌زده خواهید شد - گیمفا
مدیرعامل یوبی‌سافت: از تجربه Assassin’s Creed Odyssey شگفت‌زده خواهید شد - گیمفا
مدیرعامل یوبی‌سافت: از تجربه Assassin’s Creed Odyssey شگفت‌زده خواهید شد - گیمفا
مدیرعامل یوبی‌سافت: از تجربه Assassin’s Creed Odyssey شگفت‌زده خواهید شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • DAYS GONE گفت:

    مدیر عامل داری اشتباه میزنی اونیکه مصرف کردی شیشه نبود پشم گوسفند استرالیاییه داداچ
    تایید لطفا

  • JJSTYLE36 گفت:

    من هنوز تجربه نکردم شگفت زده شدم که بین این بازی و اسم اساسین چه رابطه ایی وجود داره

  • ببخشید فکر کنم توی تیتر بجای اودیسی نوشتید اوریجین که پارسال اومد.

  • 30nabhl گفت:

    جامعه بازیبازان واکنشهای مثبت داشتند :rotfl: :rotfl:
    وات د فاز یوبی جان ?:-) ?:-)
    از هر ده تا کامنت ۹تاش فحشه
    یکیش هم اینه که کرکی میزنم

    • فازش اینه که همین شماهایی که میاین از ۱۰ تا کامنتتون ۹ تاش فحشه زودتر از فنای خود بازی، بازی رو پیش خرید میکنین و تا آخرین دی ال سیش رو هم بازی میکنین بعد میاین میگین بازی بد بود و از ریشه ها دور شده و فلان.
      فازش اینه که همه این بازخوردها در حد حرفه و وقتی بحث فروش میاد وسط، بازی میشه جزو پرفروش ترین بازی های تاریخ 🙂

      • جناب اریا مقدم ما بازی های روز رو هم نمیتونیم بخریم…. همین اسپایدی مثلا…. الان من ۳ ماه هست که فقط دارم گاد بازی میکنم… البته خودم راضیم چون چاره دیگه ایی نیست…
        اونوقت تو این اوضاع پول دادن پای بازی نه چندان جالبی مثل این اساسینز اصلا عاقلانه نیست

        • قسمت اول حرفتون متاسفانه درسته. با این شرایط اقتصادی الان مثلا اگر قراره ۵ تا شاهکار طی ماه‌های آینده منتشر بشه ما مجبوریم گلچین کنیم و نمیتونیم همه رو تجربه کنیم. برای یک گیمر اصلا این خوب نیست.
          منتهی بخش دوم حرفتون برمیگرده به سلیقه طرف. مثلا من کلا TPS رو به FPS ترجیح میدم پس خرید بازی‌هایی مثل The Division برای من عاقلانه تر از خرید Battlefield هستش.
          حالا ما یک سری شاهکار داریم تو هر سبکی که تجربشون کلا واجبه که اونم جداست بحثش.

          • بله درسته فرمایش شما
            ولی حرف من اینه که با توجه نمایش های فراوان از این بازی یعنی اساسینز اودیسی هیچ پیشرفتی و تغییر اساسی رو نمیتونم ببینم….. از گیم پلی تا گرافیک همه کپی نسخه قبله با این تفاوت که در یونان جریان داره…. حالا اینکه بازی اصلا حس تجربه یک عنوان اساسینز رو منتقل نمیکنه بماند..
            امیدوارم اینطور نباشه و موفق بشه ولی خب با توجه به نمایش ها اصلا نمیتونم چیز شگفت انگیزی رو مشاهده کنم مگر تکرار مکررات یا به قول معروف شیردوشی… یا المان های rpg که خیلی واضح کپی یک عنوان دیگه هست و حداقل در نمایش ها استفاده از اون ها جذاب به نظر نمیرسه
            مثلا گاد جدید هم ار پی جی شد ولی چطوری؟؟؟ اجرای المان های ار پی جی به بهترین شکل ممکن و البته متفاوت… حرف گاد رو زدم لازم میدونم بگم گاد جدید یک درس بزرگ برای تمام بازیساز ها هست…. اینکه چطوری یک عنوان رو تغییر بدند بدون اینکه تکرار مکررات باشه…..
            تغییر… واژه ایی هست که اصلا به این اساسینز جدید نمیاد… برای همین مدام داریم کلماتی چون شیردوشی رو میشنویم

            • اینکه کلا بازی تغییر نداشته بیشتر حرف گیمرهای ایرانیه باور کن. شاید مشکل یکنواختی رو داشته باشه فرنچایز اما بدون تغییر بودن؟ فکر نکنم
              ضمنا من قبلا هم گفتم تو همون تحلیل نمایش E3 بازی، تا زمانی که بازی آر پی جی نشده بود همه میگفتن بازی تکراریه و چرا تغییرش نمیدن، حالا میگن چرا آر پی جی شده!
              ولی خب کلیت حرفتون درسته و تا حدودی باهاش موافقم. اتفاقا رو پیش نمایش بازی داریم کار می کنیم که انشالله پنج شنبه منتشر میشه، اونجا هر چی لازمه بدونید راجع به بازی نوشته شده، از مشکلاتش گرفته تا تغییرات و غیره

              • بله منظور من هم از تغییر در واقع تغییرات مثبت و در جهت پیشرفت بازی یا همون یکنواخت نبودن هست…..
                المان های ار پی جی هم بیشتر حرفم سر اینه که این المان ها میتونست خیلی جذاب تر و البته متفاوت تر در بازی گنجانده بشه… البته این هم طبیعیه که ار پی جی به خصوص در یک عنوان از اساسینز مخالفانی خواهد داشت و عده ایی با اکشن ادونچر بیشتر حال میکنند…
                موفق باشید.. انشالله با پیش نمایش همراه شما خواهیم بود

    • sina2018 گفت:

      دادا به این سایت نگاه نکن ما ایرانی ها داریم بد میگیم وگنره بقیه سایت های معتبر خارجی ببینی همه از بازی خوب میگن

  • navidphoenix گفت:

    به نظرم تیتر خبر ایراد داره و باید اصلاح بشه :
    “مدیرعامل یوبی‌سافت: از تجربه Assassin’s Creed Odyssey شگفت‌زده خواهید شد”

  • Redmond Guys گفت:

    باشه.
    د لعنتی Rayman مگه HIV داره که نسخه جدیدشو منتشر نمی کنی؟؟؟

  • farhad357 گفت:

    تیتر رو اشتباها اوریجینز نوشتین بجای اودیسی .

  • farhad357 گفت:

    به نظر من بازیهای یوبیسافت فقط به منظور سرگرم کردن مخاطب ساخته میشود . به دوستان طرفدار بر نخوره اما داستانهای سطحی یا باید نجات بدهیم و یا انتقام بگیریم و غیره با دستور العمل مشخص و معیین و البته چالشهای بسیار کمرنگ . به شخصه بعد از اتمام بازیهای این شرکت به خودم میگم خوب که چه ؟؟ حتی فارکرای ۳ هم که اوج کارش بود ارزش تکرار ندارد .

  • XANAX گفت:

    خخخخخخخخخ‌ پوکیدم از خنده :rotfl:

  • SMak گفت:

    شگفت زده خواهید شد ک چرا ای همه پول دادید ی بازی تکراری خریدید

  • دوست عزیز اشتباه می کنی
    رینبو وقتی عرضه شد یه فاجعه ی به تمام معنی بود الان با آپدیت شده اینی که می بینی
    به نظرم این بی انصافی هست که دیویژن و گست ریکان و اوریجینز و یونیتی و فور آنر رو بد بدونیم

  • Hamed78 گفت:

    خداییش فقط اگه اسم «Assassin’s Creed» نباشه،
    حتی میشه احتمال داد که جزو نامزد های بهترین بازی سال هم بشه!
    ولی اینقدر که سابقه و گذشته این یوبی سافت در حال و آیندش تاثیر داره، خودشونم دیگه قاطی دارن می کنند!

  • RAZIEL گفت:

    لاقل اسم بازی رو عوض میکردن اخه اصلا شبیه سری نیست

  • Aiden گفت:

    ۸ ساعت اول بازی در اختیار منتقد ها قرار گرفته و تعدادی preview ازش منتشر شده.
    گیم اسپات از سیستم مبارزات و سیستم دیالوگ تعریف کرده و از بخش رومنس و کندی کشتیرانی رو ایراد گرفته.
    آی جی ان ادیسی رو متفاوت تری نسخه سری تا کنون دونسته [چه فایده بازم عده ای پیدا میشن میگن دی ال سی اوریجینزه : )) ]
    پالیگان گفته این بازی مخفیکاری ای رو ارائه میده که سری رو به خاطر اون میشناسیم(کسایی که میخوان به صورت مخفیکاری بازی کنن نگران نباشن) و بخش مبارزات رو بهبود میده و همچنین المان های rpg رو در مبارزات و سیستم دیالوگ دو برابر میکنه .اون هم در سالی که خیلی ها در مورد مرگ بازی های سینگل پلیر حرف میزنن.
    یورو گیمر : بازی ۱۰۰ ساعت گیم پلی داره و در ۸ ساعت اولیه داستان های درخشانی ارائه داده و من نمیتونم بگم داستان تا چه حد خوبه + از کات سین ها و موسیقی بازی و گیم پلی متنوع هم تعریف کرده.
    ویندوز سنترال: “من میخواستم بگم در چنین بازی هایی اگر شما از نسخه قبل لذت بردید از این نسخه هم لذت می برید وگرنه باید جای دیگری دنبال سرگرمی باشید اما چنین چیزی در مورد ادیسی درست نیست وقتی که میتونید از طریق راه های بسیاری همون کسی بشید که میخواید و این به طرز شگفت انگیزی هیجان انگیزه.من احساس میکنم احتمالا ۵ بار این بازی رو تموم میکنم و ۵ تجربه متفاوت به دست میارم و هر بار کلی خوش می گذرونم.
    اتک آن فن بوی: آیا این بازی عالی خواهد بود؟ نمیدونم.من فقط۷ ساعت بازی کردم و تا به اینجا شگفت انگیز بوده.
    vg247: این بازی به یکی از متنوع ترین و جذاب ترین نسخه های سری تبدیل خواهد شد.
    ————-
    به نظر میاد ۸ ساعت اولیه خیلی خوب بوده.امیدوارم همین رویه رو تا آخر ادامه بده.
    طبق اطلاعات منتشر شده ۳ خط داستانی اصلی در بازی وجود داره.یکی در مورد راز های گذشته ی خانواده شخصیت اصلی. یکی در مورد تمدن اولیه (first civ) و ابزارش. یکی در مورد Cult Of Cosmos که به نوعی همون تمپلار های نسخه های قبل هستن.

  • Aiden گفت:

    بعضیا میگن بازی تغییر نکرده و من میتونم بگم اتفاقا جز HUD و طراحی گرافیکی بازی به هیچ وجه شبیه اوریجینز نیست و همین ۲ مورد ظاهری باعث شده شبیه به اوریجینز به نظر بیاد در صورتی که تغییرات خیلی بنیادی کرده.راهی که ادیسی داره میره از اوریجینز هم ریسک و خطر بیشتری داره.حالا تغییرات رو لیست میکنم:
    مبارزات دریایی: به لطف تعداد زیادی جزیره در یونان وجود این بخش برای پررنگ کردن اهمیت دریاها واجبه.این بخش بازی نسبت به قبل عمق بیشتری داره و با المان های RPG ترکیب شده.میتونید از نیزه دارها و کماندار ها استفاده کنید و با تیر های آتشین باعث آتش گرفتن کشتی دشمن و نابودی تدریجی اش بشید.از نوک کشتی میشه برای نصف کردن کشتی دشمن استفاده کرد.بخش مهم نبرد دریایی سیستم جذب سربازه.تقریبا هر NPC رو میشه به کشتی که Home base بازیکن تلقی میشه اضافه کرد و از قدرت های متفاوت اونها استفاده کرد.
    بعضی از شخصیت های مثبت یا دشمن (بعد از شکست دادن اونها) بازی رو مستقیم به کشتی اضافه کرد و بعضی نیاز به انجام ماموریت دارن.اونها تنها برای کشتی نیستن و میشه به سبک نسخه برادرهود اونها رو احضار کرد تا در خشکی به کمک بازیکن بیان.
    سیستم مزدوران (Mercenary) : این بار کشتن مردم عادی یا جرایم دیگه کاملا آزاده چون شخصیت اصلی یک مزدوره.اما این جرایم باعث میشن روی سر شخصیت اصلی جایزه بزارن و مزدوران از سراسر یونان برای کشتن اون میان. ۵۰ تای اونها به صورت دستی ساخته شدن و ویژگی های متفاوتی دارن و تعداد بی پایانی به صورت تصادفی با ترکیب قابلیت های اون ۵۰ تا به وجود اومدن.به لفط المان های RPG قوی این بازی میشه با دادن پیشنهاد بهتر به فرد مزدور از شرش خلاص شد یا حتی ازش برای کشتن بقیه مزدور ها استفاده کرد.
    سیستم دیالوگ: اساسی ترین تغییر این نسخه تلقی میشه و تمام مقاله بالا در مورد همین بود.
    پایان های مختلف برای خط اصلی داستانی و ساید کوئست ها ، تغییر در ماموریت ، به وجود اومدن ماموریتی جدید ، تغییر در رابطه کاراکتر ها و تغییر دادن جبهه جنگ هر زمان که بازیکن خواست از جمله کاربرد های سیستم دیالوگه.
    سیستم مبارزات: تعداد ۳۰ توانایی جدید به ادیسی اضافه شده که برای مخفیکاری و مبارزات نزدیک یا از دور استفاده میشن.قابلیت هایی مثل لگد معروف فیلم ۳۰۰ ، تیرباران هوایی با تیر و کمان و …
    سلاح جدیدی که باعث ایجاد تغییر در مخفیکاری و مبارزه مستقیم شده نیزه شکسته لئونیداسه که از ابزار تمدن اولیست و قدرت های بعضا فرا انسانی داره.(در مخفیکاری هم سلاح سودمندیه.)
    سیستم جدیدی به نام engraving system معرفی شده که به بازیکن اجازه میده روی سلاح ها آیتم اضافه کنه و باعث افزایش قدرتشون بشه.آیتم هایی برای سمی کردن یا آتشین کردن سلاح و …
    این بار دشمن ها هم قابلیت هیلینگ دارن و میتونن خودشون رو درمان کنن و این به سطح چالش بازی کمک میکنه
    سپر حذف شده و پری کردن جاش رو گرفته.در واقع سیستم مبارزات ترکیبی از اوریجینز و نسخه های قدیمی تر سری هست با المان های rpg خیلی بیشتر.
    بازی ۸ زیست بوم و ۲۸ ریجن داره.مناطق برفی ، جنگلی ، بیابانی ، دشت ، شهر های بزرگ ، روستا های کوچیک و جزیره های متنوع در بازی حضور دارن.هر ریجن ویژگی آب و هوایی ، فرهنگی ، جمعیت و ویژگی های نظامی خودش رو داره.این هم یه عکس که تمام این ریجن ها رو معرفی و ویژگی هاشون رو کنارش نوشته :
    http://s8.picofile.com/file/8334768942/xiqc_bnp31d5avm611.jpg
    در هر کدوم از ریجن ها میتونید جبهتون رو در جنگ تغییر بدید.شاید آتنی ها بخوان جوایز و پول بیشتری رو برای به خدمت گرفتن کاراکتر اصلی بپردازن.این بستگی به بازیکن داره که یک شخصیت متعهد یا خیانتکار یا یک مزدور بی طرف باشه.
    جا داره بگم موسیقی بازی توسط گروه the flight که قبل از این روی هورایزون زیرو داون کار می کردن نواخته شده و تا جایی که موسیقی تریلر ها نشون میده کارشون رو خوب انجام دادن.
    ۸۰۰ نفر ۳ سال بر روی بازی کار کردن اصلا کسایی که این بازی رو ری اسکین میدونن درک نمیکنم.

  • mrkc75 گفت:

    اینام که همیشه اینو میگن چه شگفت زده ای عزیز من مگه چیز جدیدی توشه

  • sina2018 گفت:

    همه شماهایی که دارین بازی رو مسخره میکنید بزارید بازی بیاد ونمراتش منتشر بشه بعد بازی رو بکوبید. به نظر من که بازی خوبی میشه .قیافه هاتون موقع انتشار بازی میبینم :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

  • farhad357 گفت:

    یوبی سافت بهتره دست از سر اساسین برداره . فرانچایز پرینس اف پرشیا خیلی قابلیت داشت تا بشه گسترشش داد و ازش بازیهای عالی در اورد . مبارزات عالی . چالشهای فکری عالی بازی با زمان . یکی از بهترین هک اند اسلش های تاریخ پرینس ۲ بود به نظرم با کومبو های فوق العاده . خیلی راحت بی خیال این سری شد . اساسین سیستم مبارزه اش فقط یه کانتر اتک هستش .

  • ShahinSky گفت:

    خوب یا بد اسسین کرید حتما باید بازی بشه

  • Ghost گفت:

    هه
    بزک نمیر بهار میاد ……

مدیرعامل یوبی‌سافت: از تجربه Assassin’s Creed Odyssey شگفت‌زده خواهید شد - گیمفا
مدیرعامل یوبی‌سافت: از تجربه Assassin’s Creed Odyssey شگفت‌زده خواهید شد - گیمفا